Projektai » Jawa is born
Praktikas
500cc |
Gal tai ir ne kritinis dalykas, bet duodu 100%, kad kai jis pastatė tuos 0.05mm tarp kontaktų kai stūmoklis 3mm iki VMT, kibirkštį gavo cilindre tikrai ne 3mm iki VMT. Jūs pamirštat elementarius elektrotechnikos procesus, kurie vyksta kai kontaktai atjungiami po apkrova (induktyvine)... Ir išvis jei visi suprantam, kad kai stūmoklis yra 3mm iki VMT kontaktai turi atsijungti, tai kokiam velniui matuot tarpelį? Tai tas pats kaip bandyt nustatyt valandas pagal tai kada karvė gert užsimanė...
2008 Birželio 12 13:37
|
Narys
800cc |
pabandyk is akies nustatyt ir viskas ta kontakteli,,arba padaryk tuos 0.05 kai bus sukiles stum iki galo.
2008 Birželio 12 18:51
|
Auksarankis
900cc |
tu kada nors reguliavai degima?tai paskaityk ka parasei
2008 Birželio 12 22:08
|
Auksarankis
900cc |
ko tu nerimsti?juk atsakymas ir arkliui aiskus REIKIA SKELTI VARIKLI ir ardyti greiciu deze... ar tu galvoji,kad pas tave ijungus antra begi stumoklis barsketi pradeda...
2008 Birželio 12 22:15
|
Narys
800cc |
esu ir pagal situs manualus ne visada nusistato taip kaip reikia
2008 Birželio 12 23:04
|
Narys
50cc |
zinau kad reikia skelt jau senai bet norejau isgirst ar as teisingai mastau nes cia pora gudruoliu man rekia kad sakute nulenkta
2008 Birželio 12 23:30
|
Auksarankis
900cc |
tai,kad sakute nulenkta,pakeisi neskeles? as apie sakute (sakutes),kur dantracius stumdo
2008 Birželio 13 00:00
|
Narys
50cc |
aisku nepakeisiu cia ir durnam aisku kad reikia skirt bet sakute juk nebus nes kiti begiai yra
2008 Birželio 13 09:41
|
Praktikas
500cc |
Nu tai jei vieno bėgio nėr, o kiti tvarkoj, tai bet kuriuo atveju teks ardyt. Ir koks tikslas čia svaigt, spėliot, jei tik išardęs pamatysi kame bėda. Aišku ardant reik žiūrėt ką darai, o ne bele pabert...
2008 Birželio 13 10:38
|
Auksarankis
900cc |
parsisiusk manuala remontui/kataloga.tikrai rasi internete. ir sakute ten ne viena
2008 Birželio 13 10:41
|
Narys
50cc |
dekui bet neprireiks to manualo tikiuosi, / yra pas mane kaime tokiu gudruoliu kur ledines jawas i metala papile, variklius su kujais dauze nu durniu durniai geriau parsave butu
2008 Birželio 13 16:38
|
Gatvinis
500cc |
Baigiam offtop. Žmonės, pagaliau išsiaiškinom visą bėdą. Gal prieš 10 dienų buvo tokia problema. Alkūniniame lūžo varžtas su rakteliu ant 10 iš degimo pusės. Mes ten pragręžėm, apdarėm iš naujo ant 6 srėgį. Įsukom kitą varžtą. Tačiau buvo nepilnai prisuktas. Dėl to statant degimą, pradedant sukti, užsivesdavo trumpam, ir vibruojantis ekscentrikas išmušdavo plaktukėlius ir vėl viskas iš naujo. Po varžtu pakišau vieną šaibą, tada labiau prisiveržė, nustačiau degimą, užsivedė iš pirmo karto, apsukos pačios laikėsi 800 aps/m. Nereikėjo net gazuoti ir negeso. Degimas reguliuojasi taip. Vienas dalykas, kurį išmokau dabar tikra igerai. Pastatyti plokšteles per vidurį, kad galima būtų reguliuoti į abi puses. Viršutiniai kontaktai - dešinis cilindras, apatiniai - kairys. Pradedam nuo dešinio. Randam viršutinį rimties tašką, tuomet kontaktėliai būna daugiausia prasiplėtę, statom 0,3mm tarpelį tarp jų su vienu varžčiuku prie kontaktėlių. Tuomet prasukam stūmoklį atgal į kairę pusę 3mm, tarp kontaktėlių įkišam 0,05 "šiupą" arba baltą popieriuką nuo cigaretes, ir sukinėjam plokštelę viršutinę, kurioje vietoje cigaretės popieriukas pradės laisviau traukiant judėti, reiškia jau kontaktai atsileidžia, tuo momentu bus kibirkštis. Plokštelę užfiksuojam. Lygiai tą patį darom su kairiu cilindru. Su indikatoriumi arba su lempute arba su Voltmetru (visus varijantus bandžiau) dar lengviau. Tą patį darom iki momento su cigarete. Paimam pvz. lemputę 12V, prie jos 2 laidus. - prisukam pvz prie varžto kojelės, o + ant plaktukėlio apviniojam. Įjungiam degimą, ieškoti reikia momento kai lemputė dega ir nebedega. Kai lemputė, nedega ir tik staigia užsidega, reiškai tuo momentu yra kibirkštis, užfiksuojam. Viską padarius, galima patikrinti įkišus žvakę i pypkę pvz dešinio cilindro ir ant jo padedant, pasukti stūmoklį nuo VMT į kairę pusę 4mm ir įjungus degimą pasukti jau cilindrą i dešinę pusę 1mm, tuomet turi būti žvakėje kibirkštis. Nepykit ir prašau nekomentuokit, parašiau tiesiog ko išmokau per šias vargo kvaials valandas.
2008 Birželio 13 23:46
Žmogus visuomet turi turėti karštą širdį ir šalto alaus.
|
Krapštukas
600cc |
truputi pakomentuosiu suklydai su lempute rasydamas "Kai lemputė, nedega ir tik staigia užsidega, reiškai tuo momentu yra kibirkštis, užfiksuojam". turetu but "kai lempute dega ir staiga uzgesta, tada skelia kibirksti"
2008 Birželio 14 03:17
|
Gatvinis
500cc |
Mazuxx, tuomet pas pas mane isimtis, kiek pamenu db, tai is pradziu nedegdavo, o veliau kai uzsidegdavo, tada pypkėje esančioje žvakėje skeldavo kibirkštį, šiandien dar patikrinsiu.. Dabar bėda tame, užsikuria viskas gerai iš pirmo karto, dirba gerom apsukom, didelias apsukas ima greitai. Tačiau pravažiavus metrų iki 50 išsireguliuoja degimas, kame gali būti problema? Varžtai gerai prisukti būna.
2008 Birželio 14 09:04
Žmogus visuomet turi turėti karštą širdį ir šalto alaus.
|
Auksarankis
900cc |
kas degimui issireguliuoja?tarpelis,ankstyvinimas ?abiems cil,vienam?
2008 Birželio 15 14:11
|
Gatvinis
500cc |
Vienam, ne tai kad ankstyvinamas ar vėlyvas, tarpas didžiausias vos ne pasidaro.
2008 Birželio 15 18:45
Žmogus visuomet turi turėti karštą širdį ir šalto alaus.
|
Auksarankis
900cc |
ar nebus pernelyg didele ekscentriko vibracija?(tipo anksciau rasydavo" musimas") i VIENA puse? na,mazdaug kaip kad elgtusi dreleje struputi lenktas graztas?tik jis apvalus,o cia trajektorija sudetingesne
2008 Birželio 15 23:26
|
Gatvinis
500cc |
Ką tokiu atveju daryti reikia..?
2008 Birželio 16 11:29
Žmogus visuomet turi turėti karštą širdį ir šalto alaus.
|
Auksarankis
900cc |
ar tikrinai ? varztas sukant grieztai centre?sukant "nevaiksto"aukstyn-zemyn arba i sonus?
2008 Birželio 16 21:14
|
Gatvinis
500cc |
Priveržta kiek galėjau, jei jau labai stipriai remti tai šiek tiek vaiškto, tačiau laisvumo nėra.
2008 Birželio 16 23:56
Žmogus visuomet turi turėti karštą širdį ir šalto alaus.
|
Gatvinis
500cc |
Po vedamąja žvaigždute padėjau naują riebokšlį, tačiau uždėjus žvaigždutę, kažkaip abi žvaigždutės neina viena linija, ką daryti ? ;( Šiandien pagaliau užvedžiau jawą, veikė gražiai, pirštas nebekalė, naujas inkaras, nauja krovimo rėlytė. Tačiau problema, vistiek akumo nekrauna, tikrinau visus laidus, atrodo viskas teisingas, generatorius pajungus Voltmetrą, kur išėjimai angliukų ten rodo daug voltų, t.y. veikia generatorius, nežinau kas gali būti. Kai užkura jawa tikrinau su Voltmetru prie akumo, jo nekrauna, lemputė neužgesta ir prie 5000apsukų. Kame gali būti bėda? Generatoriaus veikimo rėlytė, ji turi ten kontaktėlį, kai liečiasi tada dega lemputė, kai nesiliečia tada išjungta, gal gali dėl jos neveikti, ar turi tai reikšmės? Žmonės, šiandien vėl, padariau degimą, užsivedė, ima 5000aps/m., bet padirbus varikliui šiek tiek, nusimuša degimas, kodėl? Tas ekscentrikas, kur per vidurį generatoriuje, kur kilnoja kontaktėlius, mažose apsūkose turi vibruoti labai..ir tas varžtas kur prisuktas, pas mane ne per vidurį prisukta, manau, kad tai problema, kad numuša degimą ;( Nežinau ką daryti,i alkūninio vidų ten srėgį labai sunku prasukti, gręžti taip pat sunku, varžtas prisisuka tik gal ant 5mm į vidų, nes anksčiau buvo viduje varžtas lūžęs.. (( Bet vistiek nekrovė man.. Beje, nežinau kaip panaikinti stiprų kibirkščiavimą tarp kontaktėlių, nors ir kondensatoriai visiškai nauji jawiniai, 0,25 mikrofarado.
2008 Birželio 21 21:13
Žmogus visuomet turi turėti karštą širdį ir šalto alaus.
|
Narys
250cc |
geriau uzsidek bekontakti degima tada bedos isispres o del krovimo gali kaltas biti sroves ligintuvas
2008 Birželio 24 11:35
|
Auksarankis
900cc |
del kibirksciavimo-nekreipk demesio.jei gerai ima apsukas ,kuriasi gerai ,tai cia tikrai ne problema del varzto i alkunini-ta problema vistiek turesi isspresti-jei paciam neina vezk pas "auksarankius". kitas variantas deti bekontakti,bet jei neturi reikiamu daliu-hemorojaus daug. negi neiseina pasalinti uzluzusio varzto?bandyk pergrezti ta uzluzusi su panasaus dydzio graztu.jei sunkiai eina pirma kart grazk su mazo skersmens graztu,o paskui su maksimaliai artimu pagal dydi ir daryk sriegi. kas liecia krovima ciupk testeri ir matuok-tengi schema labai nesudetinga.pas tave 6 V?
2008 Birželio 24 19:50
|
Krapštukas
600cc |
uzluzusiems varztams issukint yra ekstraktoriu pirkt. igrezi skyle i ta varzta, ir ikises ekstraktoriu nesukiai issuki.
2008 Birželio 24 21:51
|
Gatvinis
500cc |
Veply, mes jau jau ten viską pragręžėm, dariau M6 srėgį, tačiau labai sunkiai ten viskas prasisuka man gal tik 4mm praėjau, nes sriegiklis ilgas ir atrodo, kad dar truputį pasuksiu ir nulūš. Pas mane 12V. Ta schema nėra sudėtinga, tačiau bėdos vistiek nerandu, jau atmintinai galiu apsakyti, kur kas jungiasi, o vat bėdos atrasti negaliu. O dėl kibirkščiavimo juk taip kontaktai pridega, tai nemanau, kad čia yra gerai..
2008 Birželio 25 07:14
Žmogus visuomet turi turėti karštą širdį ir šalto alaus.
|
Auksarankis
900cc |
siuo atveju grezimo tikslas ne pasidaryti nauja sriegi,o PASALINTI uzluzusi varzta(jo pagrinda)ir sriegiklio pagalba pasalinti tuos likucius,kurie su grezimu nepasisalina jeigu tikrai sunkiai sriegiasi imk dar viena grazta,didesni 0.1 mm uz buvusi.sriegiant naudok tepala.Pabreziu -dirbi ne ant stakliu,taip kad geriau salinti senaji varzta.arba jei dar galima/ne per velu,susirask ekstraktoriu. del kibirksciavimo-kontaktai ne taip jau greit pridega del krovimo-imesk SAVO moto elektros schema gal galesiu kazka patarti.
2008 Birželio 25 10:18
|
Gatvinis
500cc |
veply, Išsisprendė problema su krovimu, alkūniniame, nusipirkęs naują trumpą sriegiklį, sriegiau sriegį toliau ir netikėtai išsisuko senas varžtas. Prisukęs nauju varžtu inkarą, dingo problema su krovimu, krauna jau nuo 1000aps/min. Dėl to ar nenusimuša plaktukėliai, nespėjau patikrinti,tačiau užvedu, dirba maždaug 1000aps, duodant staigiai gazą dūsta variklis, lyg užsisiurba, o jeigu vos vos laikyti gazą apsuko didėja , kol galiausia galiu lengvai pakelti nuo 2000 pvz iki 5000, o jei apie 1000, tada jau dūsta jei gazuoju. Jeigu padsosą nuleidžiu sušilus varikliui variklis užgęsta. Kokybės varžtas atsuktas 1,5 karto. Ką pasiūlytum daryti? 1) Kokią įtaką turi karbiuratoriuje kiek per didelis benzino lygis? 2)Jeigu variklis dirba gerai, kokios turi būti žvakės?Kokios spalvos, ir visiškai šlapios ar drėgnokos?
2008 Birželio 25 16:59
Žmogus visuomet turi turėti karštą širdį ir šalto alaus.
|
Auksarankis
900cc |
dziaugiuosi,kad pagrindines problemos issisprende kokybes varzta -pagal manuala,bet paskui kiekvienas reguliuoja savaip. 1.itaka blogas variklio darbas(riebus misinys)-dusta netraukia.bet panasus simptomai ir jei LABAI liesas misinys. nuimk oro filtra-jei dusta maziau itariu per riebus kuro lygis pludes kameroje,adatos padetis kas yra ""nuleidziu padsosa?""tipo pariebini kura ar statai i ta padeti,kokia turi buti normaliai,kai variklis siltas? 2.ikaitusio iki darbines temp variklio zvakes turi buti sausos pavazinejus is zvakiu spalvos gali spresti teisingas kuro misinys ir degimas ar ne.jei gerai zvakes centrinio kontakto izoliatorius turi buti tokios sviesiai rudos spalvos.mazdaug kai tirpios kavos.tos ,kur sviesesne,o ne brazilishka smala i juoduma-misinys per riebus i baltuma-per liesas
2008 Birželio 25 17:21
|
Gatvinis
500cc |
Adatoje yra 3 įpjovimas, tai plokštelė uždėta ant viršutinio. Plūdės kameroje tikrai gali būti didesnis benzino lygis 90%. Dėl to nuleidau padsosą, ten tokia rankenėlė ant karbiuratoriaus, kiek žinau užkuriant jawa tą rankenėlę reikia pakelti, kai motociklas sušyla iki darbinės temperatūros reikia rankenėlę nuleisti, tačiau pas mane gęsta nuleidus. Rytoj vakarop nueisiu į garažą bandysim žiūrėti.. Ačiū už info
2008 Birželio 25 17:27
Žmogus visuomet turi turėti karštą širdį ir šalto alaus.
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |