Motomanų Diskusijos » Remontas » Nesikuria,kai šiltas variklis. Shadow 1100

| 2005-04-15 BLEKAS | 45/21660 žinut.
 
Puslapiai: 12


 
Donoras
500cc ***
#1    

Nesikuria,kai šiltas variklis. Shadow 1100

prasau jusu pagalbos. HONDA SHADOW 1100 1987metu. saltas kuriasi kuo puikiausiai,vaziuoji,viskas ok,kol karstas viskas gerai,tik pastovi kokia valanda ir viskas,neuzkuriu :( dingsta kibirkstis, o po kokiu 2 wal,kai visiskai atsala vel kuo puikiausiai kuriasi. kazkokia nesamone :( kas gali buti?
2005 Balandžio 15 00:21 Sako Goldwingas yra fotelis, bet ar ant fotelio gali pajausti tiek daug kaifo :S
Enduro man'as
600cc ****
Avataras
#2    

Man ant mopedo taip budavo, pavaziuoji puse kilo ir stop iš karto be jokiu dusimu. Tai va pas tave kaltos zvakes 99% duodu, man kai pasildavo variklis irgi dingdavo kibirkštis, bet kai ikiši piršta y pypke tai akyse pamėlynuoja o zvake tyli :K
2005 Balandžio 18 18:20
Asfaltinis
900cc *****
Avataras
#3    

BLEKAS, aškiau parašyk kas yra... ne visi suprato keistą gedimą...

sniivel, cia ne žvakes kaltos,
nes kai bandai užkurti jokia srovė neina i žvakių laidus...
2005 Balandžio 20 20:44 Robertas
Narys
50cc *
#4    

zvakes kaltos 99 % :) man panasi problema buvo, is pradziu kaltinau korbiuratoriu ir visa kita :) bet pabandziau zvakes pakeisti tada silta laisvai uzkuriau :) o pries tai su senesnem zvakem net silto variklio prie masinio akumo vos uzkurdavau :) zodziu keisk zvakes ir nesuk galvos :) dedu 99 % kad zvakes
2005 Gegužės 4 13:03
Pėsčiasis narys
25cc *
#5    

zvake gali but per maza
ta prasme sriegis kitoks biskiuka ar kazkas panasaus.
man tai buvo pakeiciau zvake i kita (didesne)ir liuks
2005 Birželio 16 01:04
Narys
25cc *
#6    

Pasižiūrėk pagal knygą kokios žvakės ten turi būti ir pasikeisk jas, nes taip darosi tik dėl žvakių kaltės.
2005 Rugsėjo 1 10:37
Narys
250cc **
Avataras
#7    

sniivel kiek tam tavo mopedui voltu kad akyse melinuoja? turetu buti kokie 12v nes nuo 6v nieko nesijaucia (t)
2005 Rugsėjo 1 17:28
Enduro man'as
600cc ****
Avataras
#8    

Citata:
Cituoju: wyrusiux
sniivel kiek tam tavo mopedui voltu kad akyse melinuoja? turetu buti kokie 12v nes nuo 6v nieko nesijaucia (t)


čia dėl vaizdingumo :P , o ar yra labai didelis skirtumas kur 12 ir kur 6 voltų kibirkštis? ant 6 reikia tik pramint greičiau(jeij nėr akumo) (t)
2005 Rugsėjo 1 20:12
Narys
250cc **
Avataras
#9    

tai tipo nera skirtumo, mopedui i pypke ikisk pirsta ir pramink, beveik nieko nejausi, o jawai 12v ikisk pirsta ir pramink (s) ohoho (s) tikrai pajausi. (z)
2005 Rugsėjo 1 22:42
Praktikas
500cc ***
#10    

BLEKAS, tu tikras kad dingsta kibirkštis. Ta prasme, bandei ant karšto išsukta žvake vest ir žiūrėt ar yra kibirkštis?
2005 Rugsėjo 2 15:58
Donoras
500cc ***
#11    

bandziau. ir bandziau kita zwake neuskaitusia,o salta kist y pypke ir jokios kibirksties nera :( kas dar gali buti ?
2005 Rugsėjo 13 01:14 Sako Goldwingas yra fotelis, bet ar ant fotelio gali pajausti tiek daug kaifo :S
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#12    

gal pas tave kaip ir pas SAR igniteris knisa protą....
2005 Rugsėjo 13 08:31 ZX10R '06
Praktikas
500cc ***
#13    

Panašu, kad žvakės niekuo dėtos. Reikėtų ant uždegimo ričių (žemos įtampos grandinėj) pažiūrėt vedant (karštą, kai neužsiveda) ar yra 12V impulsai, geriausia tam tiktų oscilografas, bet gal ir ant rodiklinio testerio matysis. Jei impulsų nebus, tai kaltas igniteris.
2005 Rugsėjo 13 12:34
Donoras
500cc ***
#14    

ta prasme starteris karstas paima daug energijos ir kibirksciai neuztenka? siaip kai taip nesikuria,tai sukimo momentu ant gnyptu lieka normali srove.tik neatsimenu kiek krenta.as esu girdejas,kad starterio yvore ar kazkas gali but isdilus ir jis per daug paima sroves,ane? kas galetu paziuret ir patvarkyt?
2005 Rugsėjo 13 22:22 Sako Goldwingas yra fotelis, bet ar ant fotelio gali pajausti tiek daug kaifo :S
Asfaltinis
900cc *****
Avataras
#15    

keistas BLEKAS Honda gedimas (z)
2005 Rugsėjo 13 22:41 Robertas
Praktikas
500cc ***
#16    

Ar starteris perkrauna akumuliatorių galima nustatyt matuojant akumuliatoriaus įtampą, jei ji smarkiai krinta (gaila nepamenu ribos iki kurios gali krist) tai tikėtina, kad arba starteris per daug ima, arba akumuliatorius gatavas. Arba dar paprastesnis būdas: tuo metu kai nesiveda prijunk su laidais mašininį akumuliatorių, jo tikrai starteris neperkraus. Beto jei tikrai dėl starterio nesikuria, tai tikrai turi užsikurt pastūmus. Šiaip paprastai elektroninis dagimas turi savyje įtampos pakėlimo schemą ir gali veikt gan plačiam maitinimo įtampos diapazone.
2005 Rugsėjo 14 10:18
Donoras
500cc ***
#17    

tai tada starteris ne prie ko,nes nei nuo laidu, nei stumiant nesikuria tuo momentu :(
2005 Rugsėjo 14 22:31 Sako Goldwingas yra fotelis, bet ar ant fotelio gali pajausti tiek daug kaifo :S
Praktikas
500cc ***
#18    

Nu va panašu, kad laikas pasiūlyt tai ką jau siūliau: reikėtų ant uždegimo ričių (žemos įtampos grandinėj) pažiūrėt vedant (karštą, kai neužsiveda) ar yra 12V impulsai, geriausia tam tiktų oscilografas, bet gal ir ant rodiklinio testerio matysis. Jei impulsų nebus, tai kaltas igniteris.
Kiek suprantu, tai variklis aušinamas vandeniu. Būtų įdomu sužinot ką rodo temparetūros matuoklis, kai pradeda nesivesti?
2005 Rugsėjo 15 09:30
Donoras
500cc ***
#19    

buna vidutine temperatura, pas mane nera laipsniais :) as elektronikoi nelabai kertu kurioi vietoi reikia matuot ytampa?ne taip moksliskai paaiskink :)
2005 Rugsėjo 22 01:43 Sako Goldwingas yra fotelis, bet ar ant fotelio gali pajausti tiek daug kaifo :S
Auksarankis
400cc ***
#20    

Citata:
Cituoju: BLEKAS
kurioi vietoi reikia matuot ytampa?ne taip moksliskai paaiskink :)

i babina laidai kur ateina
2005 Rugsėjo 22 10:21 IZH Planeta 4http://www.psybbs.info/style_emoticons/default/pooh_go.gif
Praktikas
500cc ***
#21    

Į pačią babiną ateina du ploni laidai (tas kur storas, tai aukštos įtampos, į žvakę), iš kurių vienas bus prijungtas į korpusą, o per kitą igniteris paduoda 12V(arba truputį akštesnes) įtampos impulsus. Atrinkt kur kuris labai paprasta: išjungęs degimą matuoji varžą (su testeriu) tarp korpuso ir laidų (prieš tai juos po vieną atsijung nuo babinos), tas kuris rodys nulinę varžą yra prijungtas prie korpuso. Kitas laidas bus iš igniterio...
2005 Rugsėjo 22 11:04
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#22    

karoče BLEKAI, matau, kad čia tau aukštos materijos su tais testeriais ir laidais. Padaryk ūkiškai - atsuk igniterį nuo moco, jei išeina, nuimk jo dangtelį, pakabink jį kur nors šone, kad nuo variklio šilumos negautų ir bandyk kurt. Gali atsargiai detales igniterio paklibint, ar visos gerai prilituotos, matysi ar yra koks nors skirtumas.
2005 Rugsėjo 22 11:46 ZX10R '06
Donoras
500cc ***
#23    

kogero jau atradau :) komutatoriuje stovi termo daviklis, kuris neleidzia moco perkaitinti.jis isejes is rikiuotes ir per anksti suweikia ta apsauga. logiska ?
2005 Rugsėjo 27 00:42 Sako Goldwingas yra fotelis, bet ar ant fotelio gali pajausti tiek daug kaifo :S
Praktikas
500cc ***
#24    

Būtent dėl to ir klausiau apie temperatūrą. Tačiau jei daviklis stovi komutatoriuj (kaip suprantu taip tu vadini igniterį), tai jis neleidžia perkaitint ne moco, o pačio komutatoriaus. Vadinamieji "davikliai" taip pat būna dviejų rušių: jei "daviklis" yra termo relės tipo, tai jie dažnai nusibaigia, jei "daviklis' yra analoginis matavimo prietaisas, tai jie labai retai genda. Siūlyčiau tikrai įsitikint ar komutatorius ne per daug kaista.
2005 Rugsėjo 27 12:27
Narys
800cc *****
Avataras
#25    

Kaltinau ir as savo ZXR 1991 metuku, starteri, del nesivedimo karsto (saltas is puses apsisukimo uzsiveda, net nemirktelejes :D ), bet kazkaip man kuo toliau, tuo labiau atrodo, kad cia kazkas irgi gali buti su temperaturom.
Net toks bajeris nutiko, kad siandiena nuvares tech apziura praeiti, sustojes prie vartu, nebegalejau uzvesti moco (s) . Nu bet tech praejau taip ir neuzvedes moco :D Ir sumokejau tik 17 lt i kasa :P
Zodziu esme tokia, kad kai ikaista variklis, nenori vesti visiskai. Kliuna starteris, arba suka 3 - 4 sekundes, kol vel uzkliuna (saltas uzsiveda net neprasukus ne sekundes). Ir taip ne is vietos.
Tiesa jeigu tik uzgesinus ikaitusi varikli, vel speji vesti, tai speja uzsivesti, bet jei uzlaikai kokias 10 sekundziu nevedes, tai po to turi sedeti 15 minuciu, kad atvestum ir uzsivestum.
Liutas siule starteryje isimti saibute viena. Isemiau (vienintele ten ji buvo, prie nugarines sieneles, bet ne prie dantraciu) bet deja nelabai kas pasikete.
Ar gali buti panasi beda ir man su tuo kvailu temperaturiniu davikliu? :/ Nes liudna situacija buna, kai uzgesti kur sankryzoje ir negali uzsivesti. :D

P.S. Beje, pabandysiu su masininiu akumu vesti, gal vistik tai bus akumo kalte. Labai tuo tikiuosi, bet jauciu taip nebus. :( Teks po kiekvieno ilgesnio uzgesinimo vesinti varikli. :D Propeleri gal koki isigyti :D
2008 Birželio 27 22:00
Narys
500cc ***
Avataras
#26    

sandman, atsisiusk moco manuala ir pasiziurek ar yra panasus daviklis. ten buna viskas aiskiai parasyta kaip tikrinti ji ir kaip turi veikt. pasiskaitysi, paziuresi ir bus aisku
2008 Birželio 28 01:12
Auksarankis
900cc *****
#27    

Citata:
Cituoju: sandman^kfmf
Kaltinau ir as savo ZXR 1991 metuku, starteri, del nesivedimo karsto (saltas is puses apsisukimo uzsiveda, net nemirktelejes :D ), bet kazkaip man kuo toliau, tuo labiau atrodo, kad cia kazkas irgi gali buti su temperaturom.
Net toks bajeris nutiko, kad siandiena nuvares tech apziura praeiti, sustojes prie vartu, nebegalejau uzvesti moco (s) . Nu bet tech praejau taip ir neuzvedes moco :D Ir sumokejau tik 17 lt i kasa :P
Zodziu esme tokia, kad kai ikaista variklis, nenori vesti visiskai. Kliuna starteris, arba suka 3 - 4 sekundes, kol vel uzkliuna (saltas uzsiveda net neprasukus ne sekundes). Ir taip ne is vietos.
Tiesa jeigu tik uzgesinus ikaitusi varikli, vel speji vesti, tai speja uzsivesti, bet jei uzlaikai kokias 10 sekundziu nevedes, tai po to turi sedeti 15 minuciu, kad atvestum ir uzsivestum.
Liutas siule starteryje isimti saibute viena. Isemiau (vienintele ten ji buvo, prie nugarines sieneles, bet ne prie dantraciu) bet deja nelabai kas pasikete.
Ar gali buti panasi beda ir man su tuo kvailu temperaturiniu davikliu? :/ Nes liudna situacija buna, kai uzgesti kur sankryzoje ir negali uzsivesti. :D

P.S. Beje, pabandysiu su masininiu akumu vesti, gal vistik tai bus akumo kalte. Labai tuo tikiuosi, bet jauciu taip nebus. :( Teks po kiekvieno ilgesnio uzgesinimo vesinti varikli. :D Propeleri gal koki isigyti :D


tokie fokusai kartais buna del starterio judanciu daliu isdilimo
(ivores,kolektoriaus kontaktai su angliukais ir pan.)davikliai tikrai ne prie ko.paziurek TIESIAI ant starterio kontaktu su testeriu,kokia itampa yra vedant salta varikli ir kokia itampa kai , kaip rasai"Kliuna starteris, arba suka 3 - 4 sekundes".tikrai turetu buti skirtumas.jei bus -tikrink pradziai grandine nuo starterio iki starterines reles(ar gerai prisukti varztai ,ar ar geras elektrinis kontaktas) ir starterines reles kontaktus.
gali panaudoti ir masinini akuma.kai nesiveda, masinos akuma per trumpus ir storus laidus junk TIESIAI prie starterio kontaktu.nezinau konkrecios to moto shemos,bet REKOMENDUOJU atjungti ateinanti is starterines reles laida(del visa ko). moto akumo atjungti NEGALIMA .jei tada suksis "normaliai"manau daug klausimu
atkris :) na ,nebent dar reikes pabandyti kita moto akuma ideti
(tipo karstas sukasi siek tiek sunkiau del starterio isdilimo,bet akumas jau "ant ribos"
tiesa,uzmirsau parasyti-su masininiu akumu dirbk atsargiai.
jei starteris smarkiai padiles,ilgiau zaidziant gali jam dar labiau pakenkti...
2008 Birželio 28 08:42
Narys
800cc *****
Avataras
#28    

O kodel negali atjungti moto akumo?
Siaip pas mane starteris prisisuka dviem varztukais ir prie jo prisijungia pliusas. :) Toks labai elementarus ir primityvus. Kontaktus nusveiciau kur lieciasi kai varztai prispaudzia varztai prie metalo (liaudiskai snekant - zeme)
Tai net nezinau kaip jungti tada ta akuma prie jo.
Tiesa, kodel negaliu masininio akumo jungti kaip motociklinio? Voltazas tas pats, o galingumas neturetu juk pakenkti visai grandiniai?

O pacio starterio bukle velniai zino... isardziau, paziurejau, lyg ir tvarkingai sukasi, bet gali buti, kai kai pakaista, tai stipriai issiplecia ir ima kliuti kazkur. Gal reiketu jame esanciu kelis guoliukus rimciau patepti kuo?
Ir dar paklausiu. Jeigu vedant karsta, kai nelabai noriai vedasi nematysiu ant starterio itampos skirtumo? Tai taip iseina, kad starteris kvailioja ir stringa? O jei yra skirtumai, tai jau elektra?

P.S. Pagal schema, iginteris pas mane yra (IC Igniter).
2008 Birželio 28 12:17
Narys
800cc *****
Avataras
#29    

Beje, ar gali buti del to kalti.... nu net juokingai kamba, bet...
http://en.allexperts.com/q/Motorcycle-Repair-837/1989-ZXR-250-Hot.htm
ikaite starterio sepeteliai? :D
2008 Birželio 28 12:38
Auksarankis
900cc *****
#30    

Citata:
Cituoju: sandman^kfmf
O kodel negali atjungti moto akumo?
Siaip pas mane starteris prisisuka dviem varztukais ir prie jo prisijungia pliusas. :) Toks labai elementarus ir primityvus. Kontaktus nusveiciau kur lieciasi kai varztai prispaudzia varztai prie metalo (liaudiskai snekant - zeme)
Tai net nezinau kaip jungti tada ta akuma prie jo.
Tiesa, kodel negaliu masininio akumo jungti kaip motociklinio? Voltazas tas pats, o galingumas neturetu juk pakenkti visai grandiniai?

O pacio starterio bukle velniai zino... isardziau, paziurejau, lyg ir tvarkingai sukasi, bet gali buti, kai kai pakaista, tai stipriai issiplecia ir ima kliuti kazkur. Gal reiketu jame esanciu kelis guoliukus rimciau patepti kuo?
Ir dar paklausiu. Jeigu vedant karsta, kai nelabai noriai vedasi nematysiu ant starterio itampos skirtumo? Tai taip iseina, kad starteris kvailioja ir stringa? O jei yra skirtumai, tai jau elektra?

P.S. Pagal schema, iginteris pas mane yra (IC Igniter).

jei jungsi vietoj motociklinio-neapeisi kai kuriu dalyku-itampos kritimas ant laidu,taip pat itampos kritimas ant starterines reles kontaktu.
o tai,jeigu starteris "nores "" daugiau sroves nelabai pageidautina-grandine apskaiciuota tam tikrai srovei,su atsarga,aisku,bet zinai kaip su tom atsargom :)
silto ir salto matuoti starterio ant kontaktu kuriant su ""savo""akumu.itampos skirtumas reiskia,kad starteris sunkiai sukdamasis praso daugiau sroves-itampos kritimas ant laidu ir reles bus didesnis,o ir akumas truputi ""prises""
tik turek mintyse ,kad tai ne keli voltai :) SPEJU ,kad gali buti 0.3-1 V ribose skirtumas.
jei yra reiskia bent jau angliukai/kolektoriaus kontaktas normalus ir reikia kabinetis prie mechanikos/nutrukusios kokios apvijos(nelabai realu).
o masininis akumas tiesiai prie starterio-tiesiog patikrinti ka dar starteris sugeba,kai siltas ir isitikinti/suabejoti,kad starterine grandine tvarkoj
2008 Birželio 28 14:24
Puslapiai: 12




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17