Motomanų pagalba » Eksperimentas – skersai Vilnių piko metu
Enduro man'as
1100cc |
mano nuomone puikiai ivykes ir vykes eksperimentas o del motociklu klasiu parinkimo ir ju vairuotoju ( kuo, kaip suprantu, ziurke siek tiek abejoja ) tai rezultatai kalba uz save ypac pirmuju pasiekusiu finisa laikai o isvados, manau, turetu buti dar idomesnes, belieka laukti naujo moto+ numerio nebent organizatoriai paskelbs jas anksciau..
2008 Liepos 4 10:36
Triumph Tiger 955i
|
Auksaburnis
1100cc |
Nu motai tai visai ne i tema parinkti. PVZ street atstovas butu panasiai kaip -automobiliai- opel astra ir koks nors limuzinas su 10 poru duru ir 20metru ilgio. Tai kaip manot kuris is auto nuvaziuotu greiciau..... Tai cia tas pats su streetais, juk tas suzukis ira super sunkusis streetas,1 metro plocio ir sveriantis kaip ziurkes automobilis,tad tai jau greiciau turistas. Enduro irgi galejo but lengvesnis, panasiai ir su turistiniu motu, juk ten vel enduro ikistas, kuris tikra turista labai lengvai nugali manevruodamas. Manyciau arba per greit buvo surinkta saika(neturint pasirinkimo normaliu motu) arba kazkas neatrinko teisingai. Paliubomu turejo nugalet super moto, paskui tinkamas enduro,arba streetas(zinoma tinkamas) o turistai(tokie kaip FJR 1300, arba FJ1200) likti gale kartu su kruizeriais, bet pries pesciuosius ir dviracius.Motoroleris turejo irgi pasirodyt neblogai, tik jo sekme daugiau priklausyti turejo nuo kamscio tirstumo,kuo tirsciau tuo jam geriau. Cia ir eksperimento daryt nereikia, tik kaip ziurke sake reiktu ir vairuotoju atitinkamau.Nes jai viena mota vairuoja profas o kita naujakas, tai ju rezultatai neatitinka tikroves. Vat tokie straipsniai gali iskraipyti tikrove, nes eksperimentas buna atliekamas neteisingai, ir paskui kazkas pasiskaites nusprendzia kad turistinis motas kamsciose pranasesnis uz dauguma kitu motu.
2008 Liepos 4 10:44
Mune
|
Ekstremalas
1100cc |
smagus tikrai ekperimentas. bent jau man sudalyvaut tikrai buvo smagu
2008 Liepos 4 10:46
|
Skeptikas
1500cc |
nemanau kad sitas eksperimentas buvo sumastytas kaip moksliskai tikslus, turintis statistiskai pagristi kas greitesnis. Viskas gi buvo daroma daugiau del fun
2008 Liepos 4 10:49
|
Enduro man'as
1100cc |
o kur buvo pasakyta, kad cia gatviu lenktynes dalyvaujant profesionaliems sportininkams?
2008 Liepos 4 10:51
Triumph Tiger 955i
|
Auksaburnis
1100cc |
nebuvo, tad viskas priklausys nuo eksperimento aprasymo, nes jai PVZ streeeta vairuotu profas, o supermoto, arba Racing vos pradejes motociklininkas ir straipsnyje butu parasyta kad street motas pranasiausias, vac cia ir butu visa beda.Nes tenka bendrauti su zmonemis kurie paskaito ir jiems tai sventa.Taigi esme ne tame kas ka vairavo, bet kaip tai bus paaiskinta.
2008 Liepos 4 10:55
Mune
|
Keliauninkas
500cc |
Gal tiesiog nereiktų tiek prasmių ieškot? Vienintelis, kas daugiau-mažiau tikslu - kiek kuri transporto priemonė surijo degalų. Kiti skirtumai daugiau priklausė nuo vairuotojų. Aš važiavau kaip visada, nors, tarkim, ką išdarinėjo "greičiausios" endurkės tikrai nenorėčiau matyti mieste ir už tokius dalykus atiminėčiau tiek teises, tiek motus. Visgi, organizatoriams sunku, tikėtina, buvo parinkti įsiklausančius žmones, kad tai ne lenktynės. Man asmeniškai didžiausią įspūdį paliko dviratininkas, kuris ne ką teatsiliko, ypač turint galvoje šeškinės kalną. O šiaip dalyvauti buvo smagu. Gero ilgojo savaitgalio
2008 Liepos 4 13:08
BMW R 1150 GS
|
Plentinis endūrininkas
900cc |
Visų pirmiausia noriu padėkoti visiems dalyvavusiems. Viskas įvyko sklandžiai ir be nelaimingų atsitikimų. Tai svarbiausia! Rezultatai įdomūs bei intriguojantys. Tai matosi ir čia - aršiose diskusijose. Noriu pabrėžti dar kartą - visų prašiau važiuoti įprastu ritmu, be lenktynių, be rizikos. Vieni išgirdo, kiti galbūt kažką praklausė. Iš kitos pusės žiūrint, gyvenime kartais irgi pasitaiko dienų, gyvenimiškų situacijų, kuomet rizikuojame. Skaitysim, kad kelių dalyvių žmonos "gimdė", ir jie buvo priversti rizikuoti daugiau už kitus. Jeigu galėtume pamatuoti dalyvių pasirinktą rizikos faktorių, paskelbtume palyginimui ir šiuos skaičius. Jie, manau, būtų atsakymu kilusiam ginčui. Buvo pasiūlymų dalyvauti su žiedui ruoštu motociklu. Taip, profesionalai parodytų kitą laiką, tuo neabejoju, bet kamščiai Vilniaus gatvėse - ne profesionalus rezzultato siekimas, o gyvenimiška kasdienybė. Prisimenu pasakojimą, kuomet gatvėje skubantis vadyla pradėjo grumoti ir pypenti ant taisyklių besilaikančio "dačniko", tas gi pasitraukė duodamas kelią durniui, privažiavęs arčiau vadyla už vairo išvydo Stasį Brundzą. Jo žodžiais tariant, - tuo metu jam buvo gėda. Taigi manau, skirtingo moto sporto profesionalai savo santykius gali išsiaiškinti kitoje vietoje, nerizikuojant savo bei kitų sveikata. Susiorganizuokite važiavimą patys, įkalbėkite tam patyrusį profesionalą, ir ginčas bus išspręstas - supermoto ar britva Šis važiavimas bus aprašytas ir iliustruotas sekančiame, rugsėjo mėn., žurnalo MotoPlius numeryje. Štai keli skaičiai. Jie smalsiam, bet ne asmeninių ambicijų kamuojamam, viską paaiškina. Motociklai - 15 min. (8 moto priemonių vidurkis) Dviračiai - 24 min. (2 dviračių vidurkis) Automobilis - 35 min. Pėstysis - 44 min. Dar kartą ačiū dalyviams. Visiems jiems dovanojama metinė žurnalo prenumerata.
2008 Liepos 4 20:11
|
Plentinis endūrininkas
900cc |
Karoli, požiūris į situaciją, jos vertinimas ir minimali rizika parodo Ducati vairuotojo profesionalumą, o ne durnas rezultato siekimas. Nesutinki?
2008 Liepos 4 20:33
|
Narys
125cc |
butent, todel speju ir tikiuosi, kad straipsnio esme - ne tarpines ir sekundes, bet - dviraciu trpriemoniu pranasumas spustyse.
2008 Liepos 4 22:42
|
Cafe-racer'is
900cc |
na su 9 sekundem tik nereik aiskint kad vaziuota pagal taisykles. vidurkis gal ir neblogas sprendimas. as su masina i darba per 10 minuciu nulekdavau is seskines i giraites zieda. gal nepasakosiu kokiais budais ir kiek km/h buvo lekiama.ir kokia masina. uztektu uz britvos vairo ne saro o jo mokinuku studentu, ir rukytu visi supermoto ir t,.t. as visiskai nesupratau minties ir taisykliu. per daug didelis skirtumas tarp moto, na nzn bet tai mano pamastymai. as zinau ka gali motas megejo ir senai vazinejancio rankose tarkim butu kurkas idomiau jei ant kiekvieno is dalyviu butu kamera fiksuojanti jo veiksmus, greiti ir vaziavimo stiliu/maniera. ce butu efektyviau, nors ir kurkas brangiau ir sunkiau igivendinama. bet ideja man tikrai patinka
2008 Liepos 5 01:30
Motociklu Remontas
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
Jei jei už sportbaiko vairo sodint Šarą ar jo mokinius, tai gal už supermoto - Tamonį? Ziurke, tas "kas būtų jei bobutė kiaušus turėtų" šiuo atveju negalioja, nes visoms transporto priemonėms buvo parinkti MĖGĖJAI, o ne sportininkai.
2008 Liepos 5 10:07
|
Cafe-racer'is
900cc |
neblogi megejai pakliuvo uz supermoto vairo dar bus tokiu testu ar cia tik vienas buvo ir netesiamas eksperimentas tarkim kitais marsrutais ar t.t. ?
2008 Liepos 5 17:43
Motociklu Remontas
|
Krapštukas
1100cc |
Jo, tie vaziave su 170kg XT660 tikriausiai rimtai sportuoja. Kito supermoto vairuotojos isvis tik siais metais teises issilaikes.
2008 Liepos 5 18:22
|
Enduro man'as
1100cc |
na palauk palauk...pesciuju kategorijoj buvo parinkta tikra sportininke, jei vos nuo auto atsiliko o jei dar butu patranka mikriuko vairuotojui prie smilkinio iremus? kazin kaip butu buve... o jei taksistui, tai isvis P.S. o taksi yra viesasis transportas ar ne?
2008 Liepos 5 18:45
Triumph Tiger 955i
|
Rimtas
800cc |
Taksi laikomas viešuoju transportu, tačiau jei važiuotų su taksi, tai iš esmės rezultatai būtų labai panašus į auto rezultatus. Nors.. kiek girdėjau taksi jau galima važiuoti autikų juostomis? Bet vis tiek orientuotasi į autikus juk rengėjų, taip?
2008 Liepos 5 22:08
Batuotas katinas
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |