Motomanų Diskusijos » Klausimai / Pradedantiesiems » Paaiškinkit kas yra "abkatkė"?

| 2005-12-22 suzukii | 61/49873 žinut.
 
Puslapiai: 123


 
Narys
25cc *
#31    

"Apkatke" yra motorolerio ivazinejimas, jo periodas yra iki 1000 km. Tuo laikotarpiu negalima virsyti 25 km/h iki 100 km ir nevirsyti 35 km/h iki 1000 km, dar jam negalima duoti daug apsuku ir apkrauti ji :S
2008 Liepos 4 19:32
Narys
125cc **
Avataras
#32    

;) ;) ash kiek zn tai apie 1000 km pravaziuot newirsijant 60km/h :V :V :V :V
2008 Liepos 23 10:20
Sunkiasvorė
900cc *****
Avataras
#33    

Aha, vienas kai padarė VW Crafter "abkatkę", tai po 7000 km, reikėjo variklį keisti.. (jow) (-)
2008 Liepos 23 10:26 Perkūnas MCC
Super'inis
250cc **
Avataras
#34    

Nu elementarus pavyzdys butu kai nueini i baliu ir isauni bonka laus ,zinoma po jos daug geriau begs stipresni gerimai ... ;) alus cai abkatkes vaidmeni atlieka ... :-]
2008 Gruodžio 22 21:15 Deividas
KTM SMC 625
Super'inis
250cc **
Avataras
#35    

Citata:
Cituoju: crremos
;) ;) ash kiek zn tai apie 1000 km pravaziuot newirsijant 60km/h :V :V :V :V


Zinokj buna tokiu atveju kai abkatke daroma motociklams aplamai nevirsijanteims 60 km/h :D :D
2008 Gruodžio 22 21:16 Deividas
KTM SMC 625
Enduro man'as
500cc ***
Avataras
#36    

man ktm naujam abkatke daryti reikejo newirsity 4000apsuku 600miliu.
2008 Gruodžio 22 21:20 http://img134.imageshack.us/img134/4310/4290658ceab9facm3.jpg
Enduro man'as
900cc *****
Avataras
#37    

Citata:
Cituoju: hummer1590
"Apkatke" yra motorolerio ivazinejimas, jo periodas yra iki 1000 km. Tuo laikotarpiu negalima virsyti 25 km/h iki 100 km ir nevirsyti 35 km/h iki 1000 km, dar jam negalima duoti daug apsuku ir apkrauti ji :S

butent motorolerio ir nieko kito :D
ir ilgai turesi kantrybes 35km/h vaziuot? :-]
2008 Gruodžio 22 23:16
Sunkiasvoris
1100cc *****
#38    

Apkatke ir mokina kantrybes :S
2008 Gruodžio 26 13:07
Narys
125cc **
Avataras
#39    

kada daroma apkatke???
2009 Sausio 2 19:10
Pėsčiasis narys
50cc *
#40    

Citata:
Cituoju: KAWA&SAKI
kada daroma apkatke???

Naujiems varikliams arba naujoms variklio dalims, pvz kai pakeiti ziedus ir pan. (m)
2009 Sausio 2 19:13
Works for food
800cc *****
Avataras
#41    

kadaise susidejau i jevuka 2 remonta ,nauji stumokliai ,ziedai ,slifuotas cilindras ,na zodziu dariau leda,bet nekreipiau demesi i zodi abkatke.finale uzgniauze viska.sesiolikinis buvau ir nieko neklausiau (+)
2009 Sausio 2 19:38 http://i288.photobucket.com/albums/ll167/juwaba98/GWOT.gif
Pėsčiasis narys
25cc *
#42    

usteks manau ir 1000 km,o del greicio pats turi jaust jai turi toky moto.zinai manau kiek jis gali ivaziuot ir puse jimk kiek jis valioja.abkatkej pats tas. (y)
2009 Sausio 18 01:30
Narys
50cc *
#43    

Nenoriu kurti naujos temos, o to daryti man rodos ir negaliu. Tai pasireiksiu sitoje.
Va taip... Kadangi nuo vakaro pradedu daryti apkatke, galvoju kad 300-500km tiesiog laiko ir bendzino svaistymas. Manau uzteks 100km ant 40 o po to nesmaugiant palengva ant ratuko.

Mano skaiciavimai.. 3 valandos vaziavimo islaikant apsukas 3-4k... tarkim 3.5.
3500*60=210000 kartu stumuoklis prasibruzina i cilindra per valanda.
210000*3=630000 kartu...
Manau per tiek pasidarytu lengva apkatke varikliui. Ka manot?
2009 Gegužės 29 15:08
Pėsčiasis narys
25cc *
#44    

kai nusipirkęs nauja motorolerį motociklą važinėji nuo 20 ligi dugno bet greitį didint reik kas kokias 3 dienas
2009 Gegužės 30 00:02
Narys
25cc *
#45    

Kaip taisyklingai padaryti abkatke?
2009 Birželio 26 23:23
Krapštukas
400cc ***
#46    

,,apkatke,, ,lietuviskai butu-motoro prasidirbimas,kazkas panasaus,mocui -1000 km.negreiciau 70-90 km/h (priklausomai nuo cc),motoroleriui iki 30km/h
2009 Birželio 26 23:34
Gatvinis
500cc ***
#47    

kaip padaryti ta apkatke 125ccm motorui 2cil 4t ? pasikeiciu ziedus,suprantu pradzioi nevazineju tik sildau ant laisvu,poto po truputi ,manau kokiu300 km uztektu jau vazinejant,neskaitant sildymo,aisq tas vazinejimas ne daugiau 40
2009 Birželio 27 00:26
Krapštukas
400cc ***
#48    

300km. neuzteks ,reikia nemaziau1000km.Greitis apie 50-70km/h nedaugiau,jokiu dideliu apkrovimu(keleivis,bagazas),kad vietoi sildai tai gerai ,stebek temperatura (jei nera temperaturos daviklio,su ranka)jei stipriai kaista -gesini motora -ausini.Kaip sakoma -neskubek ir busi pirmas ,turekit kantrybes.Po to keiti tepalus ir pirmyn. (h)
2009 Birželio 27 00:40
Gatvinis
500cc ***
#49    

vel tepalus keisT? ;/,nu pas mane galine zvaigzde didele, 70 varant 7k rmp,tai jauciu 40-45 minsiu max
2009 Birželio 27 00:46
Krapštukas
400cc ***
#50    

taip ir mink, kitaip galesi vel ziedus keist,geriausias variantas,kitas variantas-subraizytas cilindras ,slifavimas ,keitimas visos grupes-RINKIS ,kas tau patogiau?,ar vaziuoti trumpai ar turint kantrybes truputi pavaziavus letai-megautis vaziavimo malonumais (h) .tepalus keisti tam kad po motoro ziedu prisidirbimo atsiranda mikro metalonuolauzu kurios tikrai ne igera kitoms motoro dalim pvz.indeklams(filtras ne viska isvalo) (-)

[Redaguota 2009-6-26 kawa]
2009 Birželio 27 00:57
Narys
250cc **
#51    

pats nusipirkau nauja gsxr ir manuale juodu ant balta parasyta iki 1000km.ne daugiau kaip 8000rpm.1800km. iki 10000rpm.
2009 Rugpjūčio 1 01:06
Narys
900cc *****
Avataras
#52    

Po pastarojo mano klausimo daugiau pasiskaiciau ir pasidomejau dar uzsienio forumuose, tai man pasake, kad beviso to RPM ir kilometrazo yra dar vienas svarbus aspektas -tepalas. Kadangi "abkatkes" metu ziedai "gramdo" cilindro sieneles (kad tiksliai susiglaustu), i tepala nuo sienu nusigramdo labai daug abrazyvu (AKA metalo drozliu), todel patartina abkatkes metu LABAI daznai keisti tepala. Del tos pacios priezasties daugelis break-in'o metu naudoja pigesni mineralini tepala, nes visvien jis keiciamas vos ne kas 100-200 km.

Jei netiesa kur pasakiau prasau pataisykit.
2010 Balandžio 4 18:50 Kiaule Morgas
Pėsčiasis narys
50cc *
#53    

Radau visiskai priesinga "abkatkes" darymo buda, nei iprasta...
http://mototuneusa.com/break_in_secrets.htm - viskas gan aiskiai parasyta ir palyginta su manualu aprasymais...

http://www.youtube.com/watch?v=ekjEZp5Ows0 cia yra tokio "abkatkes" metodo darymas...

Pabandysiu trumpai aprasyt tai, ka supratau:

Nauja motocikla ar idejus nauja varikli reikia:
Pilnai uzsildyti varikli, pasiekti jo darbine temepratura. (Stoveti uzvestu varikliu ~5~10 min laisvom apsukom)
Pirmus ~50 km (20 myliu) reikia vaziuoti netgi labai neramiai :)
Duodant daug gazo ir keliant apsukas (duotame video spaudziama iskart iki raudonu) isvystyt dideli (tik nepamirskit saugumo) greiti, ir atleidus gaza, stabdant tik begiais suletint iki kokiu 20~30 km/h ir tada vel spaust (pridetame video aiskiau parodyta, nei as cia bandau aiskint (v) )
Dar prie viso to reikia ir "pazaisti" su gazu. T.y. kiekvienu begiu uzspausti daug, palaikyt kol sukyla apsukos ir tada gaza atleist, letet neisjungus begio (be stabdzio pagalbos) ir vel duot gazo. Taip padarius kelis kartus, jungt kita begi ir daryt ta pati.
Negalima ilgai vaziuoti tom paciom apsukom...

Po tu 50 km reik pasikeist tepalus... (tiksliai nezinau, kada sekantis keitimas turetu but... ar dar po kokiu ~500 km, ar jau galima vaziuot normaliai... Ir dar raso, kad jokiu budu negalima naudot sintetiniu tepalu vaziuojant tuos 50 km, nes jie per gerai tepa :D )

Kodel sitas budas yra geresnis uz manualuose rasomus, as paaiskint nelabai galiu, man truksta mechaniko ir anglu kalbos ziniu :)

Bet gal atsiras kasnors is motomanu turintis tokiu ziniu ir isvers mum si puslapi ( http://mototuneusa.com/break_in_secrets.htm ) :)


Citata:
Citata is duoto puslapio: (Break-In - "abkatke")

What's The Best Way To Break-In A New Engine ??
The Short Answer: Run it Hard !

Why ??
Nowadays, the piston ring seal is really what the break in process is all about. Contrary to popular belief, piston rings don't seal the combustion pressure by spring tension. Ring tension is necessary only to "scrape" the oil to prevent it from entering the combustion chamber.

If you think about it, the ring exerts maybe 5-10 lbs of spring tension against the cylinder wall ...
How can such a small amount of spring tension seal against thousands of
PSI (Pounds Per Square Inch) of combustion pressure ??
Of course it can't.

How Do Rings Seal Against Tremendous Combustion Pressure ??

From the actual gas pressure itself !! It passes over the top of the ring, and gets behind it to force it outward against the cylinder wall. The problem is that new rings are far from perfect and they must be worn in quite a bit in order to completely seal all the way around the bore. If the gas pressure is strong enough during the engine's first miles of operation (open that throttle !!!), then the entire ring will wear into
the cylinder surface, to seal the combustion pressure as well as possible.


The Problem With "Easy Break In" ...
The honed crosshatch pattern in the cylinder bore acts like a file to allow the rings to wear. The rings quickly wear down the "peaks" of this roughness, regardless of how hard the engine is run.

There's a very small window of opportunity to get the rings to seal really well ... the first 20 miles !!

If the rings aren't forced against the walls soon enough, they'll use up the roughness before they fully seat. Once that happens there is no solution but to re hone the cylinders, install new rings and start over again.

Fortunately, most new sportbike owners can't resist the urge to "open it up" once or twice,
which is why more engines don't have this problem !!

An additional factor that you may not have realized, is that the person at the dealership who set up your bike probably blasted your brand new bike pretty hard on the "test run". So, without realizing it, that adrenaline crazed set - up mechanic actually did you a huge favor !


Idomu butu suzinoti jusu nuomone apie visa tai :-)

Internete radau nemazai bandziusiu si metoda ir atrodo liko patenkinti (+)
 
2010 Gegužės 5 20:18 ;)
Pėsčiasis narys
50cc *
#54    

Add:

Anksciau duotame puslapyje su "naujojo abkatkes metodo" aprasymu, radau dvieju stumokliu foto.
Abu isimti is Honda F3 atvazinejusiu pilna lenktyniu sezona. (bent as taip supratau)

Kairysis isimtas is motociklo kuriam "abkatke" buvo daryta pagal gamintojo nurodymus, o desinysis isimtas is motociklo kuriam "abkatke" dare "naujuoju" metodu...
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2010 Gegužės 5 21:28 ;)
Narys
Uždraustas
#55    

del sito metodo veiksmingumo kazkiek abejoju...del keliu priezasciu...
1neilgu mano metu patirtis parode kad du trinami daigtai kaista,o ikaite jie pleciasi.kitaip sakant ziedai trinasi i cilindro sienas ir pleciasi jai taip uzspausi iki raudonu tik surinkes moto gausi klyna garantuota nes ziedai neapsitryne isiplecia ir uzsikerta+dar galima perkaitint cilindra...si taisykle galioja tiek 2t tiek 4t...tiesa kad tepala reik daznai keist tai savaime aisku taip!nes jame renkasi drozles bet tai varinet neapvazineta motora tolygu prijungt karbiuratoriu prie dulkiu siurblio maiselio...
2010 Gegužės 5 21:48
Pėsčiasis narys
50cc *
#56    

Pries pora savaiciu ziurejau dokumentika apie AUDI R8 gamyba... (manyciau, kad automobilio ir motociklo "abkatkes" darymas neturetu labai skirtis...)
Tai ten rode, kad dar pries idedami varikli i masina, ji testuoja. O zinot kaip? O gi isuka ji iki 8700 rpm, testo metu kelnes ikaista iki raudonumo... (pries uzkeliant iki maksimaliu apsuku variklis valanda testuojamas mazesnemis apsukomis, ziuri kuro sanaudas, visus skyscius ir pan) Tai tikrai variklis nebuna prasuktas ~1000 km kaip visur reikalauja pries keliant apsukas iki raudonos linijos...

Pries daug metu, esu mates video apie Ferrari masinu gamykla... ten po automobilio surinkimo visos masinos praeina testa lenktyniu trasoje, kad paziuret ar gerai viskas surinka. Ir jie ten tikrai apsuku nelaiko zemiau 3000...

Dar ankciau idetame internetiniame puslapyje (tik kitam straispnyje atsakinedami i netikinciu zmoniu klausimus) buvo pamineta japonicku motociklu gamykla, kur po motociklo surinkimo jis yra uzkuriamas, susildomas iki darbines temperaturos ir tada apsukos uzkeliamos iki raudonos linijos...

Citata:

Citata:

Did you know ??

Many visitors to the motorcycle factories in Japan have been surprised to learn that ...
the first time they start up the bikes at the end of the assembly line,
the workers warm the engines up,

and then they rev them waaay up ... ... right up to R E D L I N E !!!

Why ???
One reason they do this is for a final check on the bike, but that can be done without going over 4,000 rpm. Why do they blast them hard waaaay up to 10,000-14,000 ??


Citata is: http://mototuneusa.com/future_horsepower.htm
Ieskoti temos : " "Break In Secrets" Part 2" ( ~1/3 nuo virsaus, temos pavadinimas nuspalvintas geltonai)
2010 Gegužės 5 22:21 redagavo Gedajus 2010 gegužės 5 22:29 ;)
Krapštukas
500cc ***
Avataras
#57    

Senas bet geras filmukas, čia matos apie ka šnekėjo Gedajus http://www.youtube.com/watch?v=GwMfYDBX3lE&feature=related
 
2010 Gegužės 5 23:43
Narys
25cc *
#58    

Sveiki as norejau paklaust kai pirkau motoroleri 49cc liepe nuvaziuot 1000km ne didesniu kaip 40km/h greiciu,mane tai jau uz.... nuvaziavau 700km kaip sakot gal jau galeciau vazinetis padorei tai yra max greiciu?
2010 Birželio 22 10:45
Krapštukas
500cc ***
Avataras
#59    

Citata:
Cituoju: Robys42x
Sveiki as norejau paklaust kai pirkau motoroleri 49cc liepe nuvaziuot 1000km ne didesniu kaip 40km/h greiciu,mane tai jau uz.... nuvaziavau 700km kaip sakot gal jau galeciau vazinetis padorei tai yra max greiciu?


Tas 40km/h motoroleriui, tai čia nieko nesako, jei tu apchatkės metu iš vietos rauni dugnais, o ties 40km/h nuimi ir neviršija, tai šudas ne apchatkė...
2010 Birželio 22 12:17
Narys
25cc *
#60    

Tai toks dalykai kai pakeiti ziedus ar galvute ir tau reikia kad jie ten vidui prasislifuotu. Ispradziu turi uzsikures palaikyti po to uzgesinti kol pasyla poto pradeti vazineti ir greity po bisky didindamas mazdauk iki 40 km/h ir visa tai padarai mazdaug kol isvazineji 3 bakus
2010 Birželio 24 15:44 redagavo Tetens 2010 birželio 24 15:45
Puslapiai: 123




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17