Motomanų Diskusijos » Klausimai / Pradedantiesiems » Kaip pakelti ant vieno rato?

| 2005-09-27 kastos | 281/137915 žinut.
 
Puslapiai: 1234..10


 
Kva
Optimistas
500cc ***
Avataras
#31    

Sveiki, perskaiciau visus jusu komentarus ir patarimus, taip pat didziaja dali bangos info. Rezultatas apsoliutus nulis. Mano moto nei uz ka nekyla ant vieno rato, nebent gale sedi keleivis ir staigiai gazuoji, bet cia siaip, netyucia buvo atsitike.
Moto VFR750, gal jis tam neskirtas? :)
2008 Liepos 28 09:35 Crazy Rider
Rimtas
800cc *****
Avataras
#32    

Citata:
Cituoju: Kva
Sveiki, perskaiciau visus jusu komentarus ir patarimus, taip pat didziaja dali bangos info. Rezultatas apsoliutus nulis. Mano moto nei uz ka nekyla ant vieno rato, nebent gale sedi keleivis ir staigiai gazuoji, bet cia siaip, netyucia buvo atsitike.
Moto VFR750, gal jis tam neskirtas? :)


Trūksta įgūdžių ir tiek :) Nenorėk vien paskaitęs iškart mokėti ir realiai tą daryti (h)
2008 Liepos 28 10:22 Batuotas katinas
Pėsčiasis Čioperistas
900cc *****
Avataras
#33    

Citata:
Cituoju: GSF600
Na ka, siandien savajai Bandita statysiu ant ratuko :)
Perskaiciau viska - bandysiu su priekine sake amortizuot.
Butinai pranesiu naujienas :-)


Na ir kaip sekėsi? Įtariu nelabai, kad šeštadienį Telšiuose nepasirodei :O
2008 Liepos 28 11:55 kam prigėrus šliaužioti jei parūkius galima paskraidyti
Gatvinis
500cc ***
Avataras
#34    

Citata:
Cituoju: misterX
Citata:
Cituoju: GSF600
Na ka, siandien savajai Bandita statysiu ant ratuko :)
Perskaiciau viska - bandysiu su priekine sake amortizuot.
Butinai pranesiu naujienas :-)


Na ir kaip sekėsi? Įtariu nelabai, kad šeštadienį Telšiuose nepasirodei :O


Aaaaa.... Nuuuuu... Normaliai :V
Practica est magistra vitae :)

O nevaziavau tai del to, kad is galinio tik dratai belike - pribaigiau savaitgali galutinai. Pazadejo ketvirtadieniui permontuot, bus matyt.
2008 Liepos 28 12:01
Pėsčiasis Čioperistas
900cc *****
Avataras
#35    

Na tai lauksim tavęs ketvirtadienį su naujais batais savo moto, kad galėtum ir mums parodyti, kad tavo moto moka ne tik kurą kibirais srėbti :-]
2008 Liepos 29 09:28 kam prigėrus šliaužioti jei parūkius galima paskraidyti
Narys
400cc ***
Avataras
#36    

As tai keliu is sankabos, nors ir pirma karta tai darau,bet gana gerai sekasi, vaziuoji letokai, isspaudi sankaba, truputi sukeli apsukas, taip gazuodamas, ir atleidineji jusdamas kiek kyla, poto nebeleidi nusileist is gazo, ir taip gana toli galima nuvaziuot, tik man dar baisoka :G o siaip esu girdejas kad sako su banditu sunku iskelt vienetu, nu man antrodo tai labai lengva (y)
2008 Rugpjūčio 18 13:23 Burn Rubber Not Your Soul
Gatvinis
500cc ***
Avataras
#37    

Citata:
Cituoju: misterX
Na tai lauksim tavęs ketvirtadienį su naujais batais savo moto, kad galėtum ir mums parodyti, kad tavo moto moka ne tik kurą kibirais srėbti :-]


Koks šeimininkas - toks ir mocas :-]
O jei atvirai, tai mano vienkė baigėsi nulaužta priekinio stabdžio rankelnėle ir nubrozdintu baku, na ir dar puse kiemo prajuokinau :V
Viskas pasisekė kuo puikiausiai, tik gazo rankenėlę nuleidinėjant į priešingą pusę nusisuko, tuo droselį vėl pakeldama, tai antrakart truktelėjo taip normaliai, kad jau suvaldyt sunkoka buvo :A
Nieko tokio, bus tų vienkiu :)
2008 Rugpjūčio 18 20:10
Pėsčiasis paparacis
900cc *****
#38    

Nepamenu is kur sita info, bet turiu issiaugojes kompe:
gal kam pades :)

Kaip iškelti ant vieno RATO

Ar tai legalu? Bet kokiu atveju policijai tai nepatiks ir jus galite būti nubaustas už pavojinga važinėjimą net jei neviršysit leistino greičio. Todėl visu pirma gerai apsižiūrėkit ar aplinkui nėra pareigūnų.

Jeigu jūsų motociklas be vežimėlio, jus galite pastatyti ‘žvakę’. Net jei tai Harley, Goldwing, Ural ar koks nors 125cc – vis tiek įmanoma tai padaryt. Žinoma, lengviausia tai daryti su sportiniu motociklu.

Visas procesas susideda iš trijų daliu. Tai rato atplėšimas nuo žemės, balansavimas ir kaip galima ramesnis rato nuleidimas ant asfalto.


RATO ATPLEŠIMAS.

Tai nėra pats sudėtingiausias etapas. Čia jus turit didžiausią pasirinkimo laisve. Kuo galingesnis jūsų motociklas, tuo daugiau yra būdų atplėšti ratą nuo žemės. Yra trys variantai kaip tai padaryt: naudojant tik akseleratorių, padedant priekiniu amortizatorium ar naudojant sankaba.

……Naudojant tik akseleratorių…….

Paprastai kalbant, tiesiog palaipsniui didinkit apsukas kol ratas neprades kilti nuo žemės. Šis būdas labai lengvai įgyvendinamas su Yamaha R1, Suzuki GSXR1000, Kawasaki ZX12 ir panašiai, tačiau jis tikrai lengvai nesuveiks jeigu variklio kubatura yra 600kub.cm ar mažesnė. Jei galios per mažai, issukit varikli iki trecdalio tachometro skales, o paskui staigiai atidarykit droselius iki galo.

……Padedant priekiniu amortizatorium……

Jei pirmajam būdui jūsų motociklo variklis per silpnas, o sankabos kankint nenorit, galit pasinaudot priekiniu amortizatorium. Tai gan paprasta. Išsukus variklį iki maždaug dviejų trečdalių sūkių diapazono, droseliai pilnai uždaromi. Vyksta stabdymas varikliu ir, pagal visus fizikos dėsnius, motociklo nosis neria žemyn. Kai pasiekiamas žemiausias taškas, akseleratorius vėl staigiai atsukamas. Tokiu būdu, be variklio jėgos, prisideda ir amortizatorių elastine jėga. Trūktelėjimas už rankenų taip pat padės. Po keleto treniruočių nesunkiai išmoksit sinchronizuot visus šiuos judesius.

……Naudojant sankaba……

Šis būdas pakelti priekini ratą yra mažiausiai prognozuojamas ir tai gali būti gan pavojinga. Važiuojant pirma ar antra pavara, variklis išsukamas iki maždaug 5000-7000 sūkiu. Tada sankaba įspaudžiama ir, kai variklio sūkiai pasiekia 9000-10000 per minute, staigiai paleidžiama. Nori nenori, ratas pradės kilti. Jei greitis per mažas, o paspaudus sankaba variklis per daug įsukamas, viskas gali baigtis labai liūdnai. Todėl iš pradžių darykit tai atsargiai – prieš atleidžiant sankaba neleiskit varikliui per daug įsisukti. Su kiekvienu kartu didinkit apsukas, kol ratas nepakils iki rimties taško. Tai gan aukštai.

Jei matot, kad priekis kyla per aukštai – pridarykit droselius arba spustelkit galinį stabdį. Taip pat galit siek tiek atsistoti ant pakojų, tuo perkeldami svorio centrą į prieki.

Šiuo būdu keliant ratą, greičiau dėvisi sankaba ir grandine.

BALANSAVIMAS.

…… Pavaru perjungimas ……

Pakelę ratą į pusiausvyros tašką, norėsit kuo ilgiau jį ten išlaikyti. Kaip tai padaryt? Reikia perjunginėti pavaras. Dažniausiai tai daroma nenaudojant sankabos. Jei iki šiol nebandėt taip perjunginėt, pasitreniruokit ant dviejų ratu. Kol droseliai atidaryti, pradekit spausti pavarų svirtelę į viršų, o perjungimo metu akimirkai juos uždarykit. Tai greičiausias būdas keisti pavaras. Kad užsukus sklendes ratas nepradėtų leistis, priekis turi būti pakankamai aukštai. Šis etapas reikalauja nemažai treniruočių.

…… Kūno padėtis……

Lengviausias būdas balansuoti yra šiek tiek atsistojus ant pakojų. Tuomet paprasčiausia keisti kūno padėti, be to, kojos šiuo atveju yra geresni jutikliai nei užpakalis. Kaip ten bebūtų, verta pamėginti. Vienintelis trukumas: stovint sunkiau perjunginėt pavaras.

RATO NULEIDIMAS.

Kai ratas pradeda leistis, laikykit vairą kuo tiesiau ir neuždarykit droseliu. Kontaktas turi būti kuo švelnesnis. Jeigu užsuksit akseleratorių, smūgis bus ganėtinai stiprus. Tam, kad ratas pradėtų leistis, galite droselius akimirkai uždaryti, o po to staigiai vėl atidaryti. Pastaba! Prieš ratui paliečiant žemę, nesumanykit paspaust priekinio stabdžio. Nebent jus kaskadininkas…

Kol neišmoksit ratą nuleist švelniai, žala motociklui bus nemaža: galit pramušt šakių tarpines, o vairo guoliai dėvėsis greičiau.
2008 Rugpjūčio 18 20:19 BooM
Kva
Optimistas
500cc ***
Avataras
#39    

Afigenai :)
Vakare meginsim gal :)
2008 Rugpjūčio 19 08:11 Crazy Rider
Pėsčiasis narys
125cc **
#40    

nesvarbu ar tai delta ar litrine britva ar dar kas pakelti galima visus, tereikia igudziu ;)
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2009 Kovo 21 11:31
Pėsčiasis narys
125cc **
Avataras
#41    

Yra Moto+ kovo numeryje apie "vienetukus" straipsnis. visa technika aprasyta. belieka "tik" pasipraktikuoti. :D
2009 Kovo 21 15:52
Pėsčiasis narys
125cc **
#42    

ir tam zurnale ir visur tiek ir tiek esu prisiskaites, praktikuotis tereikia :)
2009 Kovo 21 22:40
Narys
125cc **
#43    

mano patarimas butu toks: pries pradedant mokytis vaziuoti ant vieno rato, reikia ismokti vaziuoti ant dvieju :-)
2009 Kovo 22 13:41
Britvininkas
800cc *****
Avataras
#44    

Kažkodėl toks jausmas, kad nei vienas iš patarinėtojų pats nemoka ant vieno rato važiuoti. Bet dedasi dideliais žinovais. Iš karto matosi, kad tai tik sausa teorija.
2009 Kovo 22 13:47
Pašėlęs
900cc *****
Avataras
#45    

nieko Grazky,ismoksim savo pastangom kur niekas nemato (+)
2009 Kovo 22 16:40
Pėsčiasis narys
125cc **
#46    

Citata:
Cituoju: Grazkys
Kažkodėl toks jausmas, kad nei vienas iš patarinėtojų pats nemoka ant vieno rato važiuoti. Bet dedasi dideliais žinovais. Iš karto matosi, kad tai tik sausa teorija.

joa tiksliai, isvis cia moka kas? :D
2009 Kovo 22 19:37
Pašėlęs
900cc *****
Avataras
#47    

moka,as pavyzdziui puse dienos ant pakelejo iskeles buvau :D :D
2009 Kovo 22 20:52
Narys
50cc *
#48    

Nice paaishkinimas kas prie ko
http://www.youtube.com/watch?v=qncPBZ9DRRk
 
2009 Kovo 23 13:29
Britvininkas
800cc *****
Avataras
#49    

Dar jei ir angliškai suprasčiau tai išvis liuks būtų :)
Šiaip geras video.
2009 Kovo 23 14:20
Narys
250cc **
#50    

Citata:
Cituoju: kontra
nieko Grazky,ismoksim savo pastangom kur niekas nemato (+)


As tai praeita vasara vakarais i aerodroma nuvarydavau pasimokint kilot-danga nebloga, vietos sociai, tik vienas minusas, kad vienas as toks, tarp draugeliu nei vieno ekstremalo, nejauku kazkaip, jei kas atsitiktu. Tai galetumem ateity susirasyt Kedainiu temoj siuo klausimu.
2009 Kovo 23 14:23
Britvininkas
800cc *****
Avataras
#51    

Aerodrome drifteriai kartais kiek pašiukšlina, yra keletas duobių. Bet principe vieta tikrai neblogai tam tinkama. Taigi tikrai galėtume kartu kada pasportuot. Nes mane irgi gasdino mintis-"o jeigu".
2009 Kovo 23 14:29
Pašėlęs
900cc *****
Avataras
#52    

ar galiu prie jusu prisideti i aerodroma?
2009 Kovo 23 14:36
Britvininkas
800cc *****
Avataras
#53    

Citata:
Cituoju: kontra
ar galiu prie jusu prisideti i aerodroma?

Tai turbūt visi tilpsime :)
Tik reikia gero oro, bei didelio noro (h)
2009 Kovo 23 14:38
Pošliukas
1500cc *******
Avataras
#54    

Citata:
Cituoju: saan
kaskaip tik tiek man pavyksta iskelt nes daugiau kaskaip labai bijau apvirst, foto tik neryski

[Redaguota 2009-03-22 saan] :V

[Redaguota 2009-03-22 saan]

[Redaguota 2009-03-22 saan]


Ar galima prisegti failą?
Taip, galite prisegti failą prie betkurios savo žinutės. Prisegamo failo dydis turi būti ne daugiau nei 1 megabaitas. Galite prisegti failą naujos ir atsakomos žinutės puslapiuose failo prisegimo laukelyje.
http://www.motomanai.lt/moto-forumas/faq.php?page=messages#5
2009 Balandžio 13 10:55 Pas mane juodas diržas iš kulinarijos - galiu užmušti viena bandele.
Narys
50cc *
#55    

galiu papasakot kaip as keliu su krosiniu ant vieno rato sedint.250cm3 arba 450cm3.dazniausis kertu per sankaba taip motociklas greiciau ir tolygiau pakyla.man ydealiause yra trecias begis nes pirmu ar antru sunkiau valdyt,motociklas labiau,"sokineje"reik tiksliai valdyt gazo rankenele,ir i sonus svyruoje.ketvirtu 250cm3 labai sunkiai aciplese nuo zemes naudojent sankaba,bet nesunkiai kyla acistojus ant kojeliu ar viena koje uzkelus ant sedynes,tada net sankabos nereik,duodi gazo ir tenpi vaira y virsu.o velaiu jau reik zinot riba,kure dazniausei suzinai tik apsivertes atgal,as ja zinau. :) ))
su 450 cm3 galima ir 4 per sankaba nesunkiai iskelt.beje dauk kas priklauso ir nuo zvaigzdziu dydzio,perdavimo.
taipat vaziuojent ant galinio rato nesunku perjunginet begius,susiradus ilga tieseje ar ant kokio uzsalusio ezero ziema galima nuo pirmo begio iki penkto susijunk.junk galima naudojent sankaba arba ne.zodziu bandai klausineji draugu patarimu ir po truputy gausis.sekmes!
P.S.naudokit apsaugas,nebukit "vyrais" :)
2009 Gegužės 18 23:44
Ekstremalė
250cc **
Avataras
#56    

O kam tas vienas ratas? Ar nesmagiau geriau pralekt dideliu greiciu, nei cirka rodyt?
2009 Gegužės 20 11:22 Gaudau veja
Pošliukas
1500cc *******
Avataras
#57    

Citata:
Cituoju: agresyv
O kam tas vienas ratas? Ar nesmagiau geriau pralekt dideliu greiciu, nei cirka rodyt?


O tu gal nustosi rasyt,tik del to kad parasyt?Ar cia taip cc keliames?
2009 Gegužės 20 11:23 Pas mane juodas diržas iš kulinarijos - galiu užmušti viena bandele.
Ekstremalė
250cc **
Avataras
#58    

Citata:
Cituoju: Nordas
Citata:
Cituoju: agresyv
O kam tas vienas ratas? Ar nesmagiau geriau pralekt dideliu greiciu, nei cirka rodyt?


O tu gal nustosi rasyt,tik del to kad parasyt?Ar cia taip cc keliames?

Atsiprasau vyrai, kad Jusu savigarba izeidziau, nieko as nekeliu. Tiesiog manau, kad gyvenime to tikrai nereikia. Ai darykit Jus ka norit (+)
2009 Gegužės 20 11:27 Gaudau veja
Skeptikas
500cc ***
Avataras
#59    

turi bleida, ir nekilo nei karto noras pavaziuoti ant vieno rato?? Ir net nei karto nebandei? Netikiu...
2009 Gegužės 20 11:56
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#60    

Neturi ji jokio bleido...
2009 Gegužės 20 12:36 Honda VFR 800Fi
Puslapiai: 1234..10




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17