Motomanų Diskusijos » Remontas » Bėdos su generatoriumi

| 2007-04-21 Laury | 341/225724 žinut.
 
Puslapiai: 12345..12


 
Auksarankis
900cc *****
#61    

Citata:
Cituoju: megers
Ta pacia tema del generatoriaus. Pervyniojo man auksarankiai gen. apvijas, tiesa ne is pirmo karto pavyko, bet payko (+) . Susirinkau, bet krovimo pozymiu matuojant ant akumo itampa neatsirado :E . Reiskiasi tikimybe kad bloga krovimo rele. Susiradau deveta analogiska krovimo rele (pasiseke) (+) , susimontavau. Tuscia veika matuojant ant akum. gnybtu - 17,.. V, o davus apkrovos - visi 18 V. Klausimelis, tai ka krovimo reles problema? Ir kas zino, kokios pasekmes sito malonumo (tokios krovimo itampos), o gal ka nors priburti galima? (ff)

tai rele tokia pat(skirta tama mocui) ar tik panasi?
2008 Liepos 31 21:48
Narys
500cc ***
Avataras
#62    

Pirmiausia pažiūrėk ar multimetras negrybauja. Manajam kai batarkė nusėdo pradėjo ant akumo rodyt apie 20V, išsigandau, kad sprogs, derebančiom rankom kuo toliau nunešiau :D :D
O jei rimtai tokią įtampą rodo, tai nieko gero. Tikrinimas paprastas: sukeli 2000 apsukų - turi rodyt ne mažiau 13,5V, po to 5000 apsukų - ne daugiau 14,7V. Jei kažkas ne taip, reiškia yra problema. Per didelis krovimas dažniausiai reiškia, kad parėjo įtampos reguliatorius, arba tiesiog blogai pajungtas laidas į jį (!)
2008 Rugpjūčio 1 01:25
Narys
500cc ***
Avataras
#63    

rele veikianti tokiu pat principu turi tikri be problemu, pats naudoju savo xj nuo gpz rele ir viskas kuo puikiausiai veikia.
2008 Rugpjūčio 1 01:49
Auksarankis
900cc *****
#64    

Citata:
Cituoju: CelebreX
rele veikianti tokiu pat principu turi tikri be problemu, pats naudoju savo xj nuo gpz rele ir viskas kuo puikiausiai veikia.


reles veikiancios tokiu pat principu aisku ,turi dirbti.bet kai kurios turi papildomu laidu-tai korpusa pajungti papildomai reikia,tai itampos kontroles dar vienas laidas buna.
2008 Rugpjūčio 1 07:33
Narys
50cc *
#65    

Rele tai analogiška, viens prie vieno. Šiaip vakar dar nutariau senaja savo pasijungti, na kad jau galutinai isitikinti, kad bloga. Atidžiai matavau, tai tokie rezultatai: akumas normaliai pakrautas matuojant rodo- iki 13 V na panasiai 12,7-12,6V, pajungus ant laisvu itampa sukyla panašiai 13,65-13,72 V ( tai taip ir nezinau ar cia gerai ar ne) bet jokiu 14 V ir virš nera (-) . Sujungiu lempas posiuki, stabdi nuspaudziu, na kad biski pasodint akuma- itampa nukrenta iki 13,45 V, duodu apkrovos - nieks nesikeičia. Viska isjungiu ir matuoju tuscia - jau rodo virš 13 V. Tai kaip ir pradedu galvoti, kad lyg ir gerai viskas??? Dar pavažinėjau vakara ir vis matavau rezultatai panašūs, akumas galima sakyti pilnai pakrautas lyg ir. Tai gal ir gerai viskas???
2008 Rugpjūčio 1 08:44
Narys
500cc ***
Avataras
#66    

nu mazdaug ir normaliai. pas mane labai panasiai krauna ir dar nebuvo akumas issikroves.
beje kaip tu tada pirmai sugebejai gaut 17v jei db viskas ok?

veplys taip buna ten papildomu laidu bet tai labai paprasta ten. ant gpz eina vienas pliusas ir dar kitas kad rele pradetu veikt kai ijungi degima, bet xj veikia be problemu ir juos sujungus kartu.
2008 Rugpjūčio 1 11:34
Narys
25cc *
#67    

Sveiki, susidūriau su tokia problema. Turiu izh planeta 5. Iš generatoriaus išeina 6 laidai 1 i babina, 2 į angliukus, o kiti 3 laidai tai ateina i pacio generatoriaus apvijas.
Man sudeges yra ligintuvas, vietoj jo norėčiau dėt zigulio lygintuba ar tai įmanoma? jei taip tai kaip laidai turėtų bųt sujunkti. Jei ne kokių varijantų galetumet pasiūlyt? :-/
ir dar kaip dedu buvusi lygintuva man kaista babina.
2008 Rugpjūčio 1 12:31
Narys
50cc *
#68    

Na tai gi kai gavau 17 - 18 V tai pajungiau nauja (deveta zinoma) rele (kur analoga gavau, tipo gera :V ), bet pasirodo maniske gera, o ta kur imiau is sroto bloga. Grazinau ja atgal. Siandien visa vakara vazinejau :-) , vis pasimatuodavau laiks nuo laiko, viskas kuo puikiausiai, krauna kaip bite (t) . Grizes pamatavau akuma rode apie 13 V, reiskia viskas OK. Taip kad manau pigiai prasisukau (tikiuosi), tik gen. apviju pervyniojimu. :)
2008 Rugpjūčio 1 21:48
Narys
50cc *
#69    

Nežinau, kokios jūsų rėlės, bet savo yamahos tikrinau pagal šią schemą ;)

http://www.xz550.com/RRTESTS.jpg
2008 Rugpjūčio 10 00:11
Narys
400cc ***
Avataras
#70    

Na va, ir pas man beda su generatorium... Ant laisvu krovimo srove tesiekia 9 V. Gerai uzgazavus ( 7 - 8 tukst. apsuku ) srove pakyla beveik iki 12 V. Apvijas meistras tikrino, sake geros. Kur patartumet kreiptis toliau? Motociklas yamaha xs 400 se 83 metu. Laukiu jusu pagalbos
2008 Rugpjūčio 11 07:51
Narys
500cc ***
Avataras
#71    

Skaityk aukščiau:],
Tikrink pagal šitą, tikrai neblogas manual'as
http://www.electrosport.com/technical-resources/diagnosis-center.php
Ir prisimink, kad net jeigu kontaktas ir yra, tai nebūtinai reiškia, kad jo pakanka krovimui. Kaip jau minėjau, viską išbandžiau, net generatorių kitą idėjau, bet pasirodė, kad kažkur laidas likęs nepakankamai storas.
2008 Rugpjūčio 11 08:55
Narys
800cc *****
Avataras
#72    

Sveiki.
Vakar apturejau labai "linksma" bajeri. :D
Isvaziavau is salininku. Vziavau kaip priklauso, su lempom ir pan. (trumpom) Ties, kareiviu ir zirmunu sankriza (butu apie 15 km nuo salininku) dar praleidau pestiji per sankryza, pastovejau uz troleibuso kol dege raudona, o po to pajudejau ir.... uz sankrizos ant laisvu tiesiog uzgeso motas. Pabandzius vesti ji zinoma niekas nesivede, nes paprasciausia beveik nesuko starterio. Akmui chana.
Teko organizuotis transporta, vezti akuma iki garazo namo ir krauti keletui valandu. 00.00 vel isvaziavau su draugu iki moco (palikto kieme, zirmunuose), pabandzius vesti su siek tiek, keleta val pakrautu akumu, nelabai kas gavosi (nors anksciau teko ta daryti), tad kazkaip sugalvojome pastumti ir uzvesti motocikla is antros pavaros. =) Pasirodo tas imanoma. :D Mocas uzsivede, pasilo variklis ir pajudejau link namu. Nusileidus zirmunu gatve, ties minties ir zirmunu sankriza - vel uzgesau (tiesiog staigiai gesta ir tiek). Stumiau iki plovyklos, vel su draugu uzvedinejome stumdami. Viskas normaliai iki antakalnio ziedo.
Ten gi uzgesus, nuo kalniuko link katedros uzsivedziau vienas :G (begdamas kaip krabas ant moco), bet ties sankriza su mindaugo tiltu uzdusau vel. Su draugeliu eilini syki uzstumiau, apsisukau ir jau be sviesu pajudejau atgal link antakalnio ziedo. Per olandu gatve pravaziavau ir ties kapinemes, tik isijungus radiatoriaus ausinimui uzdusau. (s) Dar vienas uzdusimas buvo ties ikalne lipklalnio gatveje, po to paskutinis ir lemiamas nuvaziavus siek tiek km. :D
Esme, kad salininku nepasiekiau, bet motocikla pastumdeme kaip reikiant - 6 kartus :D (pasirodo prie didelio noro gali uzvesti ir vienas ji :D , svarbu, po to isminti sankaba salia begant :D ). Dabar gi kroviau akuma nuo siandiena 2.30 iki dabar ir bandysiu kazkokiu budu gryzti atgal (turetu pavykti).
Kaip supratau, itampas tikrinti reikia ant akumo klemu, kai uzvestas mocas? Nes dabar teks aiskintis ar cia generatorius ar gal mano
"naujas" starteris (s) trumpina, kuri pakeiciau pries paskutinius du vaziavimus ar tiesiog akumui paskutinioji atejo.
2008 Rugpjūčio 31 12:32
Narys
800cc *****
Avataras
#73    

Istorijos tesinys. :G
Po siandienos akumo krovimo, jo itampa tesieke tik 11.5V. Zodziu akumuliatorius galutinai mires. Reikes paimti nauja.
Dabar klausimas del motociklo generatoriaus. Ar dirbant motociklui su ijungtom sviesom kai isijungia ausinimo ventiliatorius, generatoriaus galios turi pakakti visiems sitiem agregatam ar siek tiek itampa turetu buti pradedama naudoti ir is akumuliatoriaus?
nes po vakariksciu 6 uzvedimu stumant, butent isijungiant ausinimo ventiliatoriui, dusdavo motocikla mirtinai.
2008 Rugpjūčio 31 14:36
Narys
500cc ***
Avataras
#74    

Turi pakakt generatoriaus, akumas galima sakyt tik užvedimui ir reikalingas. Pasiskaityk kelias mano žinutes aukščiau, kadangi turėjau panašių problemų šią vasarą, tai aprašiau viską ;) .

Įtampa tikrinama užvestam mocui prie 2000 ir 5000 apsukų, ant akumo klemų, žodžiu, nesikartosiu, viskas jau parašyta aukščiau, sėkmės ieškant bėdų! :)
2008 Rugpjūčio 31 15:04
Narys
800cc *****
Avataras
#75    

Beje, kol dar neturiu akumo, tai tiesiog tokia minti paspeliosiu, kad gal pats akumas trumpina? Ir generatoriaus srovia sueda taip, kad niekam kitam nelieka.
2008 Rugpjūčio 31 21:06
Narys
500cc ***
Avataras
#76    

Irgi galimas variantas, sunku suprast kas kaltas, pats atsitiktinai bėdą atradau, kad laidas buvo blogai pajungtas. O ir generatorių keičiau ir diodus nusipirkau.. :)
2008 Rugpjūčio 31 21:18
Narys
800cc *****
Avataras
#77    

Ryt kai pajungsiu nauja akuma, parasysiu rezultatus.
2008 Rugpjūčio 31 22:53
Auksarankis
900cc *****
#78    

Citata:
Cituoju: sandman^kfmf
Istorijos tesinys. :G
.
Dabar klausimas del motociklo generatoriaus. Ar dirbant motociklui su ijungtom sviesom kai isijungia ausinimo ventiliatorius, generatoriaus galios turi pakakti visiems sitiem agregatam ar siek tiek itampa turetu buti pradedama naudoti ir is akumuliatoriaus?
nes po vakariksciu 6 uzvedimu stumant, butent isijungiant ausinimo ventiliatoriui, dusdavo motocikla mirtinai.


priklauso nuo moto markes.siaip tvarkingam virs 2000 aps.IMHO turi veikt nuo generatoriaus.zemiau-ka konstruktoriai priprojektavo.pvz pas mane-jei sviesos ijungtos,(buvo 55W) nuo generatoriaus veikia kazkur nuo1200-1300 aps.o jei dar ventiliatorius-gal ir daugiau reiketu.
2008 Rugsėjo 1 19:07
Narys
500cc ***
Avataras
#79    

Aprašysiu dar vieną krovimo sistemos testą, paimtą iš mano motociklo remonto žinyno, kuris manau gan tiksliai pasako ar veikia krovimo sistema ar ne. Pačiam nepavyko jo iki galo atlikt, nes mano turimas pigus multimetras nematavo didelio amperažo. Laisvas vertimas:

1. Akumuliatorius turi būti gerai pakrautas.
2. Pašildom variklį.
3. Surandam laidus einančius į reguliatorių (regulator rectifier) ir atjungiam juodą laidą (ištraukiam vieną laidelį iš fiškės, kitus, greičiausiai jų bus keturi - paliekam).
4. Išjungiam lempą (pas amerikonus ji pastoviai dega, tai geriausia - išimt saugiklį).
5. Atjungiam pliusą nuo akumo. Šioje vietoje ir matom, kad motociklas puikiai dirba ir su atjungtu akumu :) .
6. Pajungiam ampermetrą, vieną gnybtą prie akumo pliuso, kitą prie atjungto pliusinio laido.
prie 1000 apsukų turi rodyt mažiausiai 10,2A, prie 5000 mažiausiai 25A. Manau šitie skaičiai galioja 99% motociklų su 12V akumuliatorium.
2008 Rugsėjo 1 20:29
Narys
500cc ***
Avataras
#80    

Citata:
Cituoju: Vytautass
Aprašysiu dar vieną krovimo sistemos testą, paimtą iš mano motociklo remonto žinyno, kuris manau gan tiksliai pasako ar veikia krovimo sistema ar ne. Pačiam nepavyko jo iki galo atlikt, nes mano turimas pigus multimetras nematavo didelio amperažo. Laisvas vertimas:

1. Akumuliatorius turi būti gerai pakrautas.
2. Pašildom variklį.
3. Surandam laidus einančius į reguliatorių (regulator rectifier) ir atjungiam juodą laidą (ištraukiam vieną laidelį iš fiškės, kitus, greičiausiai jų bus keturi - paliekam).
4. Išjungiam lempą (pas amerikonus ji pastoviai dega, tai geriausia - išimt saugiklį).
5. Atjungiam pliusą nuo akumo. Šioje vietoje ir matom, kad motociklas puikiai dirba ir su atjungtu akumu :) .
6. Pajungiam ampermetrą, vieną gnybtą prie akumo pliuso, kitą prie atjungto pliusinio laido.
prie 1000 apsukų turi rodyt mažiausiai 10,2A, prie 5000 mažiausiai 25A. Manau šitie skaičiai galioja 99% motociklų su 12V akumuliatorium.

kazkas cia neto. kam atjungti is reles minusa? pas kaikurias jo net aplamai nebuna, tik korpusas.
ir kaip tu tarp akumo ir gnybto sugebi pamatuot 25a turetum jei niekas nenaudos tu 25a?
nors gal cia kaip nors kitaip pas japonus :)
2008 Rugsėjo 1 21:10
Narys
500cc ***
Avataras
#81    

O ko cia stebetis, kad 25a. Mano gonda prie 5k apsuku atiduoda 340w pagal manuala.
Nezinau apie kokia rele tu kalba, bet juodas laidas atjunginejamas is diodu tiltelio/itampos lygintuvo, kas liecia minusa ir lygintuvo korpusa, tai bent pas hondas tokio dalyko nebuna, kad lygintuvo minusas butu korpusas.
2008 Rugsėjo 1 21:36
Auksarankis
900cc *****
#82    

Citata:
Cituoju: Vytautass
Aprašysiu dar vieną krovimo sistemos testą, paimtą iš mano motociklo remonto žinyno, kuris manau gan tiksliai pasako ar veikia krovimo sistema ar ne. Pačiam nepavyko jo iki galo atlikt, nes mano turimas pigus multimetras nematavo didelio amperažo. Laisvas vertimas:

1. Akumuliatorius turi būti gerai pakrautas.
2. Pašildom variklį.
3. Surandam laidus einančius į reguliatorių (regulator rectifier) ir atjungiam juodą laidą (ištraukiam vieną laidelį iš fiškės, kitus, greičiausiai jų bus keturi - paliekam).
4. Išjungiam lempą (pas amerikonus ji pastoviai dega, tai geriausia - išimt saugiklį).
5. Atjungiam pliusą nuo akumo. Šioje vietoje ir matom, kad motociklas puikiai dirba ir su atjungtu akumu :) .
6. Pajungiam ampermetrą, vieną gnybtą prie akumo pliuso, kitą prie atjungto pliusinio laido.
prie 1000 apsukų turi rodyt mažiausiai 10,2A, prie 5000 mažiausiai 25A. Manau šitie skaičiai galioja 99% motociklų su 12V akumuliatorium.

VYTAI ,NEPYK,BET VERTIMAS TIKRAI "LAISVAS" :-]

kas pagal tavo vertima ima tuos 10.2A?
pagal nupasakota pajungima-akumas.
zinant,kad akumas normaliomis salygomis kraunamas 10% nuo talpos-gaunam ....pats supranti.
apie 25A "krovima" :) patylesiu

cia as apie 6 punkta,nes antras nelabai aiskus
2008 Rugsėjo 1 22:29
Narys
800cc *****
Avataras
#83    

Zodziu pas mane pasirodo generatorius nixiera nekrauna :) Prisistumdziau siandiena as jau moca po kiemeli, pavedziau kelis kartus, ant akumo 8V darbo metu, o is generatoriaus iseje laidukai nieko isvis nerodo. Net nueje iki fiskes jie biskeli vienoje vietoje pajuode. Bet cia gal neesme.
Ryt organizuojuosi vezimeli ir vesiuosi moca iki garazo arba gal iskarto i servisiuka.
2008 Rugsėjo 1 22:56
Narys
500cc ***
Avataras
#84    

Citata:
Cituoju: Beebras
O ko cia stebetis, kad 25a. Mano gonda prie 5k apsuku atiduoda 340w pagal manuala.
Nezinau apie kokia rele tu kalba, bet juodas laidas atjunginejamas is diodu tiltelio/itampos lygintuvo, kas liecia minusa ir lygintuvo korpusa, tai bent pas hondas tokio dalyko nebuna, kad lygintuvo minusas butu korpusas.


nu tai cia generatoriaus galingumas, bet tai jis ji pasiekia kai kazkas tiek naudoja. o niekam nenaudojant tai nzn kaip pamatuoti.
2008 Rugsėjo 1 23:09
Narys
500cc ***
Avataras
#85    

Ok, paaiškinsiu, viskas ten normaliai parašyta. Ampermetras kaip žinia jungiamas į grandinę nuosekliai, o ne lygiagrečiai, todėl ir reikia atjungt pliusą nuo akumo. Ir taip sužinom būtent srovės stiprumą (I), kuriuo yra kraunamas akumas, o ne įtampą (U)! Tas juodas laidas, jau kažkur rašiau nėra minusas, tas laidas atsakingas už akumo neperkrovimą. Tie likę keturi laidai du eina į pliusą, kiti du į minusą. Pas Hondas minusas žalias, pliusas, jei neklystu baltas su raudonu. [žiūrėti čia] <= šioje schemoje matosi, kad į minusą eina žalias laidas, juodas nepavaizduotas.

Be to, kaip ir minėjau, praktiškai išbandžiau šį metodą, bet multimetras buvo max 10A, todėl neberodė. Jei netikit pabandykit ;)
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2008 Rugsėjo 2 09:04
Auksarankis
900cc *****
#86    

Vytai,
pagal tavo aprasytas salygas(GAL neteisingai supratau kazka?) yra atjungiami visi energijos vartotojai,isskyrus moto komutatoriu(degimas +ipurskimas jei yra su kuro siurbliu)
toliau nuimama klema + nuo akumo ir i ta ""tarpa "" ijungiamas ampermetras.akumas pilnai pakrautas.
tvarkingas generatorius duoda 14-14.4 V
cia JEI apsukos virs 1000.jos gali buti ir 5000 ir daugiau-itampa mazdaug TA PATI.
pasakyk man ,kaip galima priversti pakrauta,normalu,12V akuma
kurio talpa ,sakykim 10-20 Ah imti 10.2A srove esant 14.4 V itampai? jau nekalbant apie 25 A krovimo srove...
kazkas cia ne taip
2008 Rugsėjo 2 10:30
Narys
500cc ***
Avataras
#87    

Na ko Jūs čia mane durninat :D
Va, puslapis iš manualo, be to, kaip ir sakiau, viską praktiškai išmėginau :)
2008 Rugsėjo 2 10:57
Narys
500cc ***
Avataras
#88    

Elektros prietaisi visi lieka veikt, tuo juodu kabeliu jie visi uzsimaitina, kai degima yjungi, iskyrus lempa nes jos maitinimas ateina kitu kabeliu. O kaip akumas sugeba 25A susirinkt, sunku suprast. Daly sunaudoja kibirksciai turbut o kita daly gal akumas ant silumos iskaido.
2008 Rugsėjo 2 15:29
Narys
500cc ***
Avataras
#89    

Citata:
Cituoju: CelebreX
Citata:
Cituoju: Beebras
O ko cia stebetis, kad 25a. Mano gonda prie 5k apsuku atiduoda 340w pagal manuala.
Nezinau apie kokia rele tu kalba, bet juodas laidas atjunginejamas is diodu tiltelio/itampos lygintuvo, kas liecia minusa ir lygintuvo korpusa, tai bent pas hondas tokio dalyko nebuna, kad lygintuvo minusas butu korpusas.


nu tai cia generatoriaus galingumas, bet tai jis ji pasiekia kai kazkas tiek naudoja. o niekam nenaudojant tai nzn kaip pamatuoti.

Nu tai prie 5000k apsuku kai generatoriaus galia 340w jis gali atiduot 25A sroves (P=U*I), atjungi juoda laida kurio pagalba komutatorius jaucia itampos kritima prietaisu maitinimo laide, ir matuoji srove ateinancia y akuma. Ko dar nesuprast?!
2008 Rugsėjo 2 15:34
Praktikas
500cc ***
#90    

Tuos 25A sugeba akumas suryt todėl, kad generatoriaus įtampa būna ne 14.2V, o kurtais apie 24V...
Sakyčiau labai pavojingas tikrinimo būdas: jei pablogėtų ar pranyktų kontaktas su akumu, tai bėgtum pirk igniterio...
Beto, kad nedaryt žalos akumui jis turėtų būt kurtais 250Ah...
2008 Rugsėjo 2 16:41
Puslapiai: 12345..12




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17