Remontas » Bėdos su generatoriumi
Auksarankis
900cc |
tai jei butu ant akumo 24V vadinasi sistemoje irgi butu tokia itampa. cia amen visiems komutatoriams ir kompams
2008 Rugsėjo 2 16:58
|
Auksarankis
900cc |
pagal tave gerai,kai akumas kurio nominali krovimo srove yra 1.5A +/- kokie 0.4A gauna 25 amperus? o degimo sistema motociklui pritaikyta dirbti nuo kazkur 20-25 V?
2008 Rugsėjo 2 17:04
|
Narys
125cc |
Tas manualas turbut 15 metu senumo Nesuprantu, koks tikslas matuoti akumuliatoriaus krovimo srove ir dar tokiu metodu? Siuolaikine Kawa gali greit supleskint (tokios krovimo reles tik ant kawasakiu).
2008 Rugsėjo 2 18:08
|
Narys
500cc |
Yra manuale dar skyrius apie krovima, parasyta, kad norm. krovimas yra 1.4A kaip ir tu minejei, ir tai jie vadina letu krovimu, iskirtiniais atvejai galima naudot greita krovima, tai tas greitas krovimas ir yra manau apie 15-20A, kai akuma pakraunamas pilnai per 0.5-1h, tai aisku mazeja akumo resursas, bet nemanau, kad labai zenkliai. "o degimo sistema motociklui pritaikyta dirbti nuo kazkur 20-25 V?"-o situo nesupratau ka turejei omeny.
2008 Rugsėjo 2 19:06
|
Narys
500cc |
Manau tai, kad atjungus juodą laidą šokteli įtampa, - taip šokteli, bet ne taip drastiškai, kiek pamenu
2008 Rugsėjo 2 19:21
|
Auksarankis
900cc |
dabar ,atrodo, supratau pas tave krovimo rele ir tiltelis.likes elektronikos kiekis mazdaug kaip Brauno barzadaskuteje. tada toks ,TRUMPALAIKIS tikrinimas niekam, isskyrus uzdegtas lemputes, nepakenks. dabartiniai panasralnikai su savo kompais vargu ar tokias patycias pakeltu
2008 Rugsėjo 2 19:30
|
Auksarankis
900cc |
visoje sistemoje itampa pasoka.speju iki kokiu 20-25v. juk rekomenduojama lempute isjungti/isimti todel,kad realu jai perdegti. beje esu per savo durna galva kroves akuma su 17V tikrai 10A NEEME.(aisku,jis buvo pilnai pakrautas)
2008 Rugsėjo 2 19:34
|
Narys
125cc |
Atjungus ta juoda laida ir pagazavus vienam modeliui 16.5V rode. Beebre, nepainiok cia akumuliatoriaus krovimo naudojant buitini pakroveja.
2008 Rugsėjo 2 19:44
|
Narys
500cc |
Cha cha :], prisipažinsiu, kad viską dariau neatjungęs lempos, nesudegė. O elektronikos, na yra jos šiek tiek, degimas tikrai ne su skriejikliu padarytas . Įdomi diskusija išėjo, kažin neturim rimtų elektrikų (būtent tą darbą dirbančių) forume?
2008 Rugsėjo 2 19:45
|
Narys
500cc |
O tiesiai nuo genero teisingai matavai? Multimetre nustatęs kintamą srovę (AC)? Be to reikia matuot su atjungtu generatorium, nes kitaip, bent jau man nesąmones rodė. Turi tik akumas geras būt.
2008 Rugsėjo 2 19:56
|
Narys
500cc |
Jei apie save kalbi, tai gal pakomentuotum, ar labai nesąmonių prišnekėjom?
2008 Rugsėjo 2 19:57
|
Narys
400cc |
Taip kai kur ira dalis tiesos Taciau rimtai kalbant apie generatoriaus gedimus ir klausiant kas kur kodel reiketu pradet nuo generatoriaus tipo (strukturos kas nesupranta). Nes generatoriu buna keliu rusiu kaip pvz. ira inkarinis pastovios sroves,ira inkarinis kintamos sroves,ira dar pastovaus magneto,bei kombinuotu kur ira ir magnetas ir inkaras,vat cia ir prasideda visas idomumas,jei pvz. tikrinsi kintamos sroves inkarini generatoriu atjunges nua akomo, tai sugedus reguliatoriui (ar relei ziurint kas naudojama)bus visai elektronikai kaput nes tuo atveju itampa gali pakilti iki 100 ir daugiau voltu.Ir dar daug visokiu nuansu kuruos aprasit daug laiko reikia.Jei kam reik rimtai tai rasikit konkreciai ar skambinkit padesiu
2008 Rugsėjo 2 20:20
|
Narys
500cc |
Kaip supratau vien apie magnetus kalba eina šioje temoje , o kaip tas tikrinimas ampermetru, atjungiant pliusą nuo akumo, nes labai daug kalbų sukėlė?
2008 Rugsėjo 2 20:37
|
Narys
400cc |
Taip ir turi buti tikrinama tik reiketu dar ir itampa kartu tikrint kiek ir prie kokias itampos amperu rodo,nes gali but kad 1.5amp bus ir prie 13,8v. gali tiek pat temt ir prie 18 ar 20 v.
2008 Rugsėjo 2 21:12
|
Narys
400cc |
o del pliuso atjungimo tai nepatarciau taip darit neprijungus ampermetro,(kaip kad kai kurie daro atjungiau jei mocas dirba reiskia krauna,tai pavojinga ) nes (pasikartosiu jau rasiau anksciau) del krovimo reguliatoriaus gedimo gali soktelt itampa taip kad ir uzdegimo komutatorius numirs ir kompui bus hana.
2008 Rugsėjo 2 21:17
|
Narys
500cc |
Nieko tam kompui nebus, bent ant situ senu tai cdi uzsimaitina per kriena jame stovinty. O kas liecia itampos lygintuva, tai ten tik pora tristoriu ir varzu, pagal mane, taip nera jautrus tokiam nezymiam itampos suoliui. P.S. Veplys gerai pasake, kad manualas liepia atjungt lempa del itampos suolio.
2008 Rugsėjo 2 21:54
|
Narys
400cc |
Na nelabai nua staigaus itampos suolio krienas gali ne tik uzsitrumpint bet ir kiaurai prasikiurint Kiek zinau ten krienas 5voltu o jo maksimali ijejimo itampa ira 15v taip kad soktelejus iki kokiu 24 jam bus riesta
2008 Rugsėjo 2 22:10
|
Auksarankis
900cc |
kaip visiems yra-aisku sunku sakyti.bet daliai dabartiniu mocu stovi alternatorius(kintamos sroves trifazis generatorius su pastoviu magnetu,kurie prie 5000 aps duoda iki 60 V vienai fazei aisku,ne 25A apkrovos ).kas isetu is lygintuvo konkreciu atveju pasielgus taip,kaip aprasyta,,velniai zino...
2008 Rugsėjo 2 22:15
|
Narys
400cc |
Taigi o jei ligintuve vienas diodas bus "kiauras" tada jau bus 120v arba didelis atgalines itampos reziunavimas, o tai jau peilis "skaitmeninem"detalem
2008 Rugsėjo 2 22:31
|
Cafe-racer'is
900cc |
diedas tiesa sneka, o visi kiti nusisneka totaliai. jei jau priejom tokios temos, tai galiu pervyniot be garantiju tiek pastovios tiek kintamos dvifazi ar trifazi itampos genera.( tik ne motoroleriu ) kodel be garantiju? todel kad pasidomekit kiek kainuoja naujas be garantijos seip idomi tema, gaila neturiu laiko pliurpti
2008 Rugsėjo 2 23:42
Motociklu Remontas
|
Narys
800cc |
Pas mane is generatoriaus iseina tik du laidai. Vienas + kitas -. Kaip suprantu jie skirti krovimui. Siaip ar taip, priezastis nekrovimo rasta - trukes dirzelis Prasome labai nesijuokti, nes tas dirzelis tarp generatoriaus ir variklio - nemaniau, kad taip paprastai kraunamas akumas motocikle. Ryt pavaziuosiu i SKF ir gal rasiu tokio pacio dydzio ir skersmens bei rieveliu skaiciaus dirza. O be to, gal kas zinote kur rasti dirzu, jei nerasiu ten?
2008 Rugsėjo 3 00:12
|
Narys
800cc |
Dirzu istorija tesiasi. Siandiena teko aplankyti Alba Servise - pareiskimas, kad per mazas dirzelis (manojo ilgis 290 mm ir 5 kalniukai). Narvija sake pabandys nusiusti uzklausima gamintojui ir gal but pavyks gauti tokio tipo dirziuka. Kawasaki centras Vilniuje uzsake (valio!!!), bet nieko gero neprizadejo. Perspejo, kad toki pati jau uzsake kitam zmogeliui, bet dirzelis keliauja gal jau 2 menesius. Aisku jau nekalbu, kad tokiu dalyku nei motogama nei moto4u neturi. Zodziu nieko gero . Oras atsylo, suknisti lietus praejo (kiek anksciau teko vaziuoti, tai vis per lietu), o del kazkokio banalaus dirzelio, neimanoma pavaziuoti
2008 Rugsėjo 3 19:35
|
Krapštukas
400cc |
sveiki ,turiu kawasaki vn750,ar gali issimagnetinti rotorius,nes statorius sveikas ir nauja krovimo rele
2008 Spalio 1 22:20
|
Narys
500cc |
Na dar tokio dalyko negirdėjau, kad magnetas išsimagnetintų Ieškok problemos laidų jungime, net jei testeris rodo, kad kontaktas yra, tai nereiškia, kad sujungimas pakankamai geras
2008 Spalio 1 22:33
|
Krapštukas
400cc |
labai paprasta ikaitink magneta ir jo savybes dingsta,bet problema tame kad nesikrauna akumas.
2008 Spalio 1 23:05
|
Krapštukas
400cc |
ir dar,pajungus prie akumo voltmetra ,didinant apsukas ,po to atleidus akseleratoriu ytmpa staiga krenta panasiai iki 7-8vlt. kur beda ?
2008 Spalio 1 23:26
|
Auksarankis
900cc |
turbut magneto nekaitinai iki keliu simtu laipsniu? atjunk laidus is alternatoriaus i rele reguliatoriu.duok apsuku taip 3-4 t.tarp laidu (ju ten3) is generatoriaus turetu buti 30-60V KINTAMA itampa.geriau matuok apkroves kokiu 10-5 omu varza(galinga,lempa nichromo viela nuo el. plyteles ). jei itampa mazdaug tokia TARP visu triju laidu-ieskok slieku reles -akumo grandineje.
2008 Spalio 2 00:02
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |