Motomanų Diskusijos » Klausimai / Pradedantiesiems » Nepatyrusio draiverio klausimas

| 2008-09-03 XamaZ | 29/11591 žinut.
 
 


 
Narys
125cc **
Avataras
#1    

Nepatyrusio draiverio klausimas

Sveiki,
praeita savaitgali teko atlaikyti pirma rimtesne kelione, t.y. is Vilniaus nusigauti i Nemirseta ir atgal. Oro salygos buvo labai ivairios, kelio danga taip pat. Kadangi moca turiu ~ 3 savaites, o A kategorija tik savaite, todel turiu keleta klausimu labiau patyrusiems nei as.
1. Ar susiduriate su motociklo valdymo sunkumais esant slapiai kelio dangai? Palijus mano mocas tarytum vaziuoja ant ledo. Reikia nuolatos isikibus stipriai vaira laikyti ir ji "gaudyti". Toks jausmas, gad galinis ratas nuolatos slydineja i sonus. Vienoj vietoj vaziuonat apie 120 km/h buvo rimtai sumete, bet atleidus gaza, mocas isilygino. Gal jo padangu misinys jau netinkamas? Nes itariu, kad jos stovi nuo moco nuriedejimo nuo konvejerio (2005m.)
2. Ar normalu, kad vaziuonat virs 150 km/h atsiranda kazkokia vibracija vaire? Gal cia nuo vejo? O gal reikia rata balancuoti? O gal dar kazkokios priezastys?
Moco foto yra cia jei ka (pirmos fotkes, raudonos splv):
http://www.bikepics.com/honda/vtx1300/05/pics.asp

Dekui uz mintis.
2008 Rugsėjo 3 08:13
Narys
1000cc ******
Avataras
#2    

Turint omenyje, kad techniškai mocas tvarkingas - trys metai padangoms jau yra daug. Pilnai gali būti, kad jos "suplastmasėjo" ir sukibimo jokio nėra.
Šiaip tiesiai važiuojant neturėtų nešioti... nebent lijo gerai ir akvaplanuot pradėjai.
2008 Rugsėjo 3 08:36
Narys
250cc **
#3    

Kiek man leidzia kompetencija tai patarsiu nevaziuot taip greit per lietu, nevaziuot tose provezose nuo furu o geriau per viduri,nieko staigaus nedaryt, nei sukt vaira nei stabdyt ar gazuot. o kad mėto tai cia manau normalu (+)
o su ratu man tas pats,vibruoja virs 140 km/h. Nezinau del ko (s)
2008 Rugsėjo 3 08:39
Narys
1000cc ******
Avataras
#4    

Tiksliai! Prisiminiau kaip važiavau autostrada su Valkyrija. Žiauriai užkniso sunkvežimių provėžos, gaudžiau mocą po kelią. Paskui pastebėjau, kad ir oro trūksta padangose. Vat tau dar minčių.
2008 Rugsėjo 3 08:59
Plentinis endūrininkas
1100cc *****
Avataras
#5    

Citata:
Cituoju: Geralt
Turint omenyje, kad techniškai mocas tvarkingas - trys metai padangoms jau yra daug. Pilnai gali būti, kad jos "suplastmasėjo" ir sukibimo jokio nėra.
Šiaip tiesiai važiuojant neturėtų nešioti... nebent lijo gerai ir akvaplanuot pradėjai.


3 metai padangoms, tai dar nera daug.. Kritine riba yra 7 metai.. Mocui manau, kad iki 5m dar galima naudot.. Per 3 metus guma nesukieties tiek, kad padanga medine butu...
2008 Rugsėjo 3 08:59 I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC
Auksarankis
900cc *****
#6    

1 labai priklauso nuo padangu.jei gamintojas geras-padangos neturetu buti medines,bet velgi priklauso nuo daugelio dalyku kokiomis salygomis laikei(saules spinduliai ,saltis ,slegio palaikymas).protektoriaus tipas,irgi ne paskutinej vietoj.
jeigu vazineji su leidziamu 0.8mm protektoriaus gyliu tikrai ant slapio asfalto bus blogai.
dar tokius fokusus gali kresti amortizatoriai(tipo "ant ribos" )
2 .150km/h kruizeriui yra daug.aisku pirmiausia pradeti nuo ratu balansavimo.nors gali buti ir toks moto "charakteris"
pvz pirmojo modelio "victory" vaziavimas 160 km/h budavo nemalonus del vibraciju.bet ten variklis tvirtinamas tiesiai prie remo ,be gumu.
2008 Rugsėjo 3 09:10
Narys
125cc **
Avataras
#7    

Padangos kiek pamenu Dunlopai, vizualiai pritektorius dar normalus sakyciau. Aisku slegi reikes patikrinti, nes to nedariau nei karto. Del amortiku abejociau, kad jie ant ribos, nes moco rida 11 000 myliu. Siaip yra toks reikalas, kad amortikai reguliuojami ir jie siek tiek nevienodai stovi, t.y. vienas labiau susuktas i vidu, kitas maziau. Gal tas turi itakos. Bet net nezinau su kokiu raktu juos pasukti. Kazkas minejo, kad sovietiniu dviraciu toks keistas raktas tinkamas.
Dekui uz mintis.
2008 Rugsėjo 3 10:06
Narys
125cc **
Avataras
#8    

Citata:
Cituoju: Baltazaras
Kiek man leidzia kompetencija tai patarsiu nevaziuot taip greit per lietu, nevaziuot tose provezose nuo furu o geriau per viduri,nieko staigaus nedaryt, nei sukt vaira nei stabdyt ar gazuot. o kad mėto tai cia manau normalu (+)
o su ratu man tas pats,vibruoja virs 140 km/h. Nezinau del ko (s)

Pilnai sutinku, kad per lietu 120 greitis jau per didelis, o dar plius kelias visas buvo sulopytas. Butent ant vieno lopo mane ir sumete. Dabar per lietu stengiuosi atsargiai, be staigiu judesiu. Aisku kai vaziuoji ne vienas, jau turi prie kitu ritmo derintis, bet siaip tai pritariu isdestytai minciai.
2008 Rugsėjo 3 10:10
Narys
600cc ****
Avataras
#9    

apie važiavimą per lietų ir aš klausimą turiu. Stabdant priekiu, kažkodėl labai "minkšta" stabdžių rankenėlė. Spaudi iki galo, atrodo, ir beveik nieko (z) kai sausa viskas gerai. Čia taip ir turi būti? Gali šlapios/drėgnos kaladėlės taip elgtis?
2008 Rugsėjo 3 10:48
Auksarankis
900cc *****
#10    

Xamaz koks protektoriaus gylis labiausiai nusidevejusiose vietose?
klausiu,nes idomu ,kaip kruiziniai dunlopai ""atrodo"" pravaziavus 11 t myliu (apie 18 t km).
2008 Rugsėjo 3 11:08
Rimtas
800cc *****
Avataras
#11    

Turėtų nebūti skirtumo dėl stabdymo rankenėlės - ar per lietų stabdai, ar sausai. Reikėtų patikrinti, kažkas ne taip ;)
2008 Rugsėjo 3 11:13 Batuotas katinas
Auksarankis
1200cc ******
Avataras
#12    

o su masina nejauti skirtumo per lietu? pedala spaudi o masina galvoja cia pradet stabdyt ar ne, kol kalades neikaista ir nenudziuna.
Seip kaip bebutu keista su moto to beveik nejauciu.

Sezono pradzioj seip labai slidu buvo ir man per slapia asfalta vaziuot, bet priezastis pasirodo buvo ta, kad vazinejau su padanga kuri atejo is amerikos (naudota) tai pirmais 3 begiais praslysdavo ratas isvaziuojant.
O ir ant sauso asfalto iseinant is posukio jushka jei atidarai galas skersas eidavo. O priezastis ta, kad padanga sena buvo pasirodo. Dunlopas berods duoda padangai ne daugiau nei 4 metus nuo pagaminimo. Tai uzsisakiau vel gi dunlopa ti aisq nauja ir kita modeli. Paemiau tipo labiau sportine, minkstesne. Kuria va vaigiu suvazinet. Laiko ji apie 10 000 km
bet problemos visos iskart dingo, jauciu kad kelias slidesnis per lietu bet tai kazkaip daug problemu nesudaro. O provezos tai istikro kosmaras, ypac nakti kai ju nematai ir jei da per stipru sonini veja, svarbu ten perdaug nesiparint ir nebijot to momento kai motociklas ilipa arba islipa is provezos, jausmas nekoks bet reikia nepult panikon....
O del vibraciju prie 150 kmh tai nieko cia nuostabaus, VTX 1300 vibruoja normaliai....

Ratus tu labiau jaustum prie kokiu 80 km/h.
2008 Rugsėjo 3 11:14 Harleliuyah!!!
Narys
125cc **
Avataras
#13    

Citata:
Cituoju: veplys
Xamaz koks protektoriaus gylis labiausiai nusidevejusiose vietose?
klausiu,nes idomu ,kaip kruiziniai dunlopai ""atrodo"" pravaziavus 11 t myliu (apie 18 t km).

Nelabai turiu su kuo pamatuoti. Bet jauciu kitam sezonui reikes galine tikrai mesti lauk.
2008 Rugsėjo 3 14:22
Narys
125cc **
Avataras
#14    

Citata:
Cituoju: Kryžius

Tai uzsisakiau vel gi dunlopa ti aisq nauja ir kita modeli. Paemiau tipo labiau sportine, minkstesne. Kuria va vaigiu suvazinet. Laiko ji apie 10 000 km
bet problemos visos iskart dingo, jauciu kad kelias slidesnis per lietu bet tai kazkaip daug problemu nesudaro.
O kur pirkai padanga? Ir kiek kainavo?
2008 Rugsėjo 3 14:25
Auksarankis
1200cc ******
Avataras
#15    

nu man draugas uzsako tas padangas. O seip gali betkuri imone kuri prekiauja dunlop padangomis as manau.
Mano Galine 16x150 tai emiau modeli K591 cia butent harlines. Kaip ten su kitais motociklais nepasakysiu, paziurek internete yra dunlop katalogas.
2008 Rugsėjo 3 16:42 Harleliuyah!!!
Narys
125cc **
#16    

Sveiki,
Gal kas iš žinovų galėtų patarti, dėl padangų. Nes pradėjau ieškoti padangų motociklui Honda CB 650 (1979 m.). Pgal gamintojo manualą jam tinka tokios padangos : Front tyre 3.25 H 19 4(PR),
Rear tyre 3.75 H 18 4(PR).

Realiai ant motociklo dabar yra uždėtos tokios : Front tyre 3.25 H 19
Rear tyre 4.00 H 18

Ir abiejų senų padangų protektoriai skirtingi. Priekinės lygus su išilginiais grioveliais, galinės protektorius labiau "traktorinis".

pradėjau jieškoti internete ir radau pagal išmieras tokius variantus pirkti:
DUNLOP ARROWMAX GT501 http://www.powersports.lt/motorcycles/items/87
DUNLOP K70 http://www.powersports.lt/motorcycles/items/105
Ir tada kilo man krūva durnų klausimų:


Ir tada kilo man krūva durnų klausimų:

1. Ar tikrai tokiam motociklui reikia padangų su skirtingais protektoriais ?
2. Su kokiais protektoriais aplamai turėtų būti padangos tokiam motociklui ?
3. Ar galima gale montuoti vietoje 3.75 H 18, tokių išmatavimų 4.00 H 18 padangą?
4. Ar padangos turėtų būti bekamerinės ar su kameromis, yra koks skirtumas tame?
5. Ką reiškia kodas 4(PR) ?

Iš anksto dėkoju už atsakymus ir atsiprašau, jei ką sunervino mano durni klausimai...
2008 Spalio 17 15:03
Narys
1200cc ******
Avataras
#17    

Citata:
Cituoju: arvid
Sveiki,
Gal kas iš žinovų galėtų patarti, dėl padangų. Nes pradėjau ieškoti padangų motociklui Honda CB 650 (1979 m.). Pgal gamintojo manualą jam tinka tokios padangos : Front tyre 3.25 H 19 4(PR),
Rear tyre 3.75 H 18 4(PR).

Realiai ant motociklo dabar yra uždėtos tokios : Front tyre 3.25 H 19
Rear tyre 4.00 H 18

Ir abiejų senų padangų protektoriai skirtingi. Priekinės lygus su išilginiais grioveliais, galinės protektorius labiau "traktorinis".

pradėjau jieškoti internete ir radau pagal išmieras tokius variantus pirkti:
DUNLOP ARROWMAX GT501 http://www.powersports.lt/motorcycles/items/87
DUNLOP K70 http://www.powersports.lt/motorcycles/items/105
Ir tada kilo man krūva durnų klausimų:


Ir tada kilo man krūva durnų klausimų:

1. Ar tikrai tokiam motociklui reikia padangų su skirtingais protektoriais ?
2. Su kokiais protektoriais aplamai turėtų būti padangos tokiam motociklui ?
3. Ar galima gale montuoti vietoje 3.75 H 18, tokių išmatavimų 4.00 H 18 padangą?
4. Ar padangos turėtų būti bekamerinės ar su kameromis, yra koks skirtumas tame?
5. Ką reiškia kodas 4(PR) ?

Iš anksto dėkoju už atsakymus ir atsiprašau, jei ką sunervino mano durni klausimai...


1) Geriau pirkti vienodo protektoriaus padangas
2) Ziurek Manual
3) Ziurek Manual
4) Turi buti be kameru. Bent jau naujasniems moto.
5. Nezinau
2008 Spalio 19 20:25 It comes after years going both ways
Skeptikas
800cc *****
Avataras
#18    

Citata:
Cituoju: Mugen

4) Turi buti su kamerom. Nemaciau kad yra bekamerines(isivaizduok kad vaziuoji duobetu keliu ir pas tave be kameru ratai tai manau gretai griovyje atsirasi)


Ar tik nieko nesupainiojai :V ?

Pas mane is esanciu mocu tik izh Planeta ratai su kamerom.
Siaip jei ratai ne lieti, tai gal ir kamerines padangos turetu but.
2008 Spalio 19 21:56 ROADHOGS MC
Dare to be diferent !

Narys
400cc ***
Avataras
#19    

Jeigu ratai su stipinais tai reiskia ir su kamera (+)
2008 Spalio 20 13:56 Burn Rubber Not Your Soul
Auksarankis
1200cc ******
Avataras
#20    

Citata:
Cituoju: sk8erisz
Jeigu ratai su stipinais tai reiskia ir su kamera (+)


Visiska nesamone!!! Gali but ir taip ir taip....
2008 Spalio 20 14:12 Harleliuyah!!!
Plentinis endūrininkas
600cc ****
Avataras
#21    

cia del tu vibravimu vaziuojant greiciau manau kelias kaltas, pas mane irgi kartais buna, bet pervaziuoji ant kitokios kelio dangos- dingsta is karto.
2008 Spalio 20 14:41 05' DL 650 Wee-Strom
Donoras
1100cc *****
Avataras
#22    

Citata:
Cituoju: XamaZ
Padangos kiek pamenu Dunlopai, vizualiai pritektorius dar normalus sakyciau. Aisku slegi reikes patikrinti, nes to nedariau nei karto. Del amortiku abejociau, kad jie ant ribos, nes moco rida 11 000 myliu. Siaip yra toks reikalas, kad amortikai reguliuojami ir jie siek tiek nevienodai stovi, t.y. vienas labiau susuktas i vidu, kitas maziau. Gal tas turi itakos. Bet net nezinau su kokiu raktu juos pasukti. Kazkas minejo, kad sovietiniu dviraciu toks keistas raktas tinkamas.
Dekui uz mintis.


amortikų poros tai turi vienodai būt susuktos, jei ne, dėl to taip pat galimos problemos :)
2008 Spalio 20 14:51 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Narys
1200cc ******
Avataras
#23    

Citata:
Cituoju: Romper Stomper
Citata:
Cituoju: Mugen

4) Turi buti su kamerom. Nemaciau kad yra bekamerines(isivaizduok kad vaziuoji duobetu keliu ir pas tave be kameru ratai tai manau gretai griovyje atsirasi)


Ar tik nieko nesupainiojai :V ?

Pas mane is esanciu mocu tik izh Planeta ratai su kamerom.
Siaip jei ratai ne lieti, tai gal ir kamerines padangos turetu but.

Aciu kad pataisei!Kazkas ne to uzejo (+) Toj zinute irgi pasitaisysiu
2008 Spalio 20 16:55 It comes after years going both ways
Narys
125cc **
#24    

Citata:
Cituoju: Mugen
Citata:
Cituoju: arvid
Sveiki,
Gal kas iš žinovų galėtų patarti, dėl padangų. Nes pradėjau ieškoti padangų motociklui Honda CB 650 (1979 m.). Pgal gamintojo manualą jam tinka tokios padangos : Front tyre 3.25 H 19 4(PR),
Rear tyre 3.75 H 18 4(PR).

Realiai ant motociklo dabar yra uždėtos tokios : Front tyre 3.25 H 19
Rear tyre 4.00 H 18

Ir abiejų senų padangų protektoriai skirtingi. Priekinės lygus su išilginiais grioveliais, galinės protektorius labiau "traktorinis".

pradėjau jieškoti internete ir radau pagal išmieras tokius variantus pirkti:
DUNLOP ARROWMAX GT501 http://www.powersports.lt/motorcycles/items/87
DUNLOP K70 http://www.powersports.lt/motorcycles/items/105
Ir tada kilo man krūva durnų klausimų:


Ir tada kilo man krūva durnų klausimų:

1. Ar tikrai tokiam motociklui reikia padangų su skirtingais protektoriais ?
2. Su kokiais protektoriais aplamai turėtų būti padangos tokiam motociklui ?
3. Ar galima gale montuoti vietoje 3.75 H 18, tokių išmatavimų 4.00 H 18 padangą?
4. Ar padangos turėtų būti bekamerinės ar su kameromis, yra koks skirtumas tame?
5. Ką reiškia kodas 4(PR) ?

Iš anksto dėkoju už atsakymus ir atsiprašau, jei ką sunervino mano durni klausimai...


1) Geriau pirkti vienodo protektoriaus padangas
2) Ziurek Manual
3) Ziurek Manual
4) Turi buti be kameru. Bent jau naujasniems moto.
5. Nezinau


Aišku, pasižiūrėti manualą dažniausiai naudinga, bet ne šiuo atveju. Padangos ,kurias nurodo manualas jau turbūt seniausiai nebegaminamos, nes firmų kalaloguose jų nėra.

Kiek pavyko išsiaiškinti , tai tiktų metzleler lazertec padangos, bet deja, kiek parduotuvių apskambinau, tokių dydžių nieks neturi. Gal reiks kažkaip iš užsienio siųstis...
2008 Lapkričio 1 09:20
Donoras
1100cc *****
Avataras
#25    

Citata:
Cituoju: arvid


Aišku, pasižiūrėti manualą dažniausiai naudinga, bet ne šiuo atveju. Padangos ,kurias nurodo manualas jau turbūt seniausiai nebegaminamos, nes firmų kalaloguose jų nėra.

Kiek pavyko išsiaiškinti , tai tiktų metzleler lazertec padangos, bet deja, kiek parduotuvių apskambinau, tokių dydžių nieks neturi. Gal reiks kažkaip iš užsienio siųstis...


važiuok pas importuotojus ir užsisakinėk ;)
2008 Lapkričio 1 15:07 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Narys
125cc **
#26    

A pas kuokius tokius importuotojus ? A Vilniuj kur jų krautuvė yra ? :)
2008 Lapkričio 1 15:24
Donoras
1100cc *****
Avataras
#27    

Citata:
Cituoju: arvid
A pas kuokius tokius importuotojus ? A Vilniuj kur jų krautuvė yra ? :)


google.lt ;)

metzelerius bent jau seniau tai motopulsas veždavosi.. www.suzukimoto.lt

šiaip iš esmės kas veža mašinom to gamintojo padangas, manau galėtų ir motociklui užsakyt, tik reik važiuot į vietą ir tartis ;)
2008 Lapkričio 1 16:03 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Narys
125cc **
#28    

Na, motopulsas tai jau senai padangų nebeveža. O su mašininių padangų vežėjais pašnekėt,i tai gera idėja, dėkui (h)
2008 Lapkričio 1 16:09
Praktikas
500cc ***
Avataras
#29    

tai vesk google -ivesk motociklu padangos-ir greit primes tau atstovu ir parduotuviu :P
2008 Lapkričio 3 18:49
Narys
125cc **
#30    

Na, kas bus trečiasis egzpertas, katras parašys savo atsakyme paprastiem mirtingiesiems nežįnomą burtažodį "google" ? :-]
2008 Lapkričio 3 20:52
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17