Motomanų Diskusijos » Bendrosios diskusijos » Rotorinis variklis

| 2008-09-28 rionatas | 40/29011 žinut.
 
Puslapiai: 12


 
Pėsčiasis ekstremalas
500cc ***
Avataras
#1    

Rotorinis variklis

Tai vat viskas cia prasidejo nuo rx7 ( nelabai susija su moto) :D Bet va pasidomejus rotorio galimibemis susimasciau kodiel niekas nedaro moto su tokiu varikliu :V Pasirodo klidau ir po neilgu pajasku atradau viena (+) Norton Interpol 2. Moto su rotoriniu varikliu ~600cc turintis 85ag prie 9k rpm pradetas gaminti lig ir 1985-1989 Tai esme ta gal kartais zinot kokiu kitokiu modeliu? Gal esate kanors idomaus skaite apie tokius moto su tokeis varikliais (?)
2008 Rugsėjo 28 18:59
Narys
400cc ***
#2    

ira dar ir tokiu kaip Suzuki RE5, DKW, Van Veen OCR 1000
2008 Rugsėjo 28 21:07
Cafe-racer'is
900cc *****
Avataras
#3    

buvo prototipu daug, buvo nedaug serijiniu. dabar usa gali idet i bet koki moca rotoriu, gali ussisakyt rotorini motora irgi placiai, tik norek ir turek $.
netgi buvo serijinis dnepras su rotoriniu motoru ;) as nekalbu apie vaz ir t.t.
:D
serijine gamyba rotoriu uzsiima tik avtovaz ir mazda. visa kita seip del prikolo. o rotorius smaugia zalieji, ir pasmauge. :(
vienas is unikaliu performanciniu motoru pasaulyje :D
2008 Rugsėjo 28 21:12 Motociklu Remontas
Narys
400cc ***
Avataras
#4    

tik gaila kad rotoriai gyvena tik 1 karta :( kapitalinio jam nepadarysi :)
2008 Rugsėjo 28 21:18
Pėsčiasis ekstremalas
500cc ***
Avataras
#5    

Kaip tai pasmauge ???? Juk mazda ir toliau sekmingai gamina. Kitamet rx jau iseina su 3 rotoriu varikliu. O ko tie zalieji kimba prie jo ? Tipo terse labai ?
2008 Rugsėjo 28 21:28
Narys
500cc ***
Avataras
#6    

Aha, Mazda leidžia automobilius su rotoriais. Kiek aš domėjausi, tai pagrindinė jų nepopuliarumo priežastis yra ta, kad jie nėra patikimi, mažas resusrsas, greitai visa sistema šaibom išlaksto, nes sunku užtikrinti kintamo dydžio degimo kameros sandarumą.
2008 Rugsėjo 28 21:41
Pėsčiasis ekstremalas
500cc ***
Avataras
#7    

Na kiek dabarius domejausi tai su "renesis" rotoriniu varikliu (jai gerai pamenu) jie labai pasistumejo i prieki. Dabar visu skaiciuku nepamenu bet buvo pasiekta tai , kad sumazintos kuro sanaudos taipat tepalo ir padidintas tarnavimo laikas. Manau dar keleta meteliu jai mazdai taip ir toliau seksis ir neapleis savo poziciju (kaip kiti gamintojai ) tai rotorius ispopuleres. Nors ir dabarius rx8 nemazai laksto.
2008 Rugsėjo 28 22:00
Paparacis
900cc *****
Avataras
#8    

vienas tevo pazistamas milicinykelis buvo gaves tarnybine laduska su rotoriniu motoru.tai sukdavosi kap isprotejes tas ziguliukas .....paaskui numiro jam tas motoriukas.kazkaip labai greitai
2008 Rugsėjo 29 02:00
Pėsčiasis classic'as
400cc ***
Avataras
#9    

Kai mokiausi, univere teko studijuoti VAZ, o rotorinį 3 -jų cilindrų variklį, konstrukcija paprasta, trumpai - apskritime sukasi trikampis, kurio viršūnėse spyruoklėmis spaudžiamos spaudžiamos plokštelės (žiedai), būtent tie žiedai ir nelaikė, dėl to nepasižymėjo patikimumu tie varikliai, o šiaip labai nedidelių gabaritų kaip rusiška technika, šiek tiek platesnis už auto radiatorių, o visas panašaus dydžio kaip audi 100 radiatorius, dėstytojas sakė kad japonai darbuojasi prie rotorių tobulinimo, nors jei nėra serijinės- masinės gamybos matyt ne kaip sekasi, vienetai aišku yra, bet tai dar egzotika, gal ir bus ateityje, bet gal greičiau bus masinis PRIUS, arba vandenilio kasetė tradiciniame variklyje su velenu :-)
2008 Rugsėjo 29 08:50 live to ride, ride to live
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#10    

Vankelį su visais patentais globoja Mazda. RX automobilių seriją leidžia būtent su šios konstrukcijos varikliais. Deja jis turi daugiau trūkumų, nei privalumų.
2008 Rugsėjo 29 14:03
Narys
500cc ***
Avataras
#11    

DariusM, tai sakom, kad mazda nuo senų laikų leidžia rotorius masiškai:], turiu namie kažkokiam žurnale straipsnį apie tai, jei pavyks atrast nufotografuosiu ir įmesiu vakare. O problemos su tais žiedais (tiksliau apskritai degimo kameros sandarumu), kaip ir sakiau ne tik rusai, bet ir japonai galutinai neišspręndžia :) . Tai gi darosi įdomu kodėl Mazda vis tęsia tokį projektą, ar grynai dėl tradicijos ir išskirtinumo, ar kuria technologiją, kuri ateityje rimtai konkuruos su įprastais varikliais :)
2008 Rugsėjo 29 14:04
Pėsčiasis classic'as
400cc ***
Avataras
#12    

Manau. kad dėl vien tradicijos ar grynai dėl sportinio intereso nedirba, gal japonas ką ir išspaus (h)
2008 Rugsėjo 29 17:24 live to ride, ride to live
Cafe-racer'is
900cc *****
Avataras
#13    

kazka jus cia kliedit. mazda jau poramet atgal rx davinejo 100 000km garantija.
rotoriai remontuojami kaip ir visi kiti motorai. daliu jiems amerikoj kiek nori. ten valdo turbininiai rotoriai, kas be ko jais daugiau domisi performanceriai nei eiliniai vairuotojai :D jei konstruktoriu ir inzinieriu pajegos butu mestos i rotorius taip kaip yra metama ant stumokliniu, senai vazinetumem visi rotoriais ir dvitakciais ;) deja politika yra politika, ir pasauly valdo tam tikri desniai ir sroves :D
2008 Rugsėjo 29 19:05 Motociklu Remontas
Pėsčiasis ekstremalas
500cc ***
Avataras
#14    

Ziurke teisus viskas remontuojama ir tikrai ryda nemaza. O kas minejo zurnala, tai buvo apie juos rasyta "mobilis" 10Nr. Visa istorija nuo ko viskas prasidejo ir pamineti visi modeliai kurie buvo isleisti su tokio tipo varikliu. O pirmasis serijinis automobilis buvo "mazda cosmo sport" pradetas gaminti 1967m...
2008 Rugsėjo 29 19:27
Narys
500cc ***
Avataras
#15    

Citata:
Cituoju: rionatasO kas minejo zurnala, tai buvo apie juos rasyta "mobilis" 10Nr.

neatrandu to numerio niekaip:]
Citata:
Cituoju: Ziurkekazka jus cia kliedit. mazda jau poramet atgal rx davinejo 100 000km garantija.

Aš ekspertu neapsimetinėju, bet būtent taip skaičiau, kad tie varikliai buvo labai nepatikimi, ir nors gaudavo garantiją, bet daugumą automobilių į tą garantinį servisą ir sugrįždavo. Būtent tame straipsnyje rašė, kad prasilenkdami gatvėje rotorių vairuotojai ant pirštų vienas kitam parodydavo kiek variklių pakeitė:]. Apie naujausius modelius nesidomėjau labai, aišku patobulėjo jie, bet savo patikimumu tikrai nusileidžia stūmuokliniams varikliams.
Citata:
Cituoju: Ziurkejei konstruktoriu ir inzinieriu pajegos butu mestos i rotorius taip kaip yra metama ant stumokliniu, senai vazinetumem visi rotoriais ir dvitakciais

Lygiai taip pat, jei pajegos būtų mestos į elektrinius ar vandenilinius variklius, tai jau seniai su dulkių siurbliais važinėtumėm :) , vėl gi politika..
2008 Rugsėjo 29 20:49
Pėsčiasis ekstremalas
500cc ***
Avataras
#16    

Na kaip bebutu su tuo patikimumu, bet rx 7 jau manau jiems gavosi gana neblogai o apie rx8 tai ner ir kalbos . Pazanga didele. Roturius turi viena dideli plius tai garsas :D
2008 Rugsėjo 29 21:39
Auksarankis
900cc *****
#17    

Mazda "renesis" varikliams kurie gaminti 2004-2008 skelbia duodanti garantija 8 metus arba 160000 km.cia siaures Amerikej.
rusai su savo VAZ 415 aiskina ,kad ju gaminamu varikliu resursas apie 80 tkm.
kai kas uzsimena ir apie netolima ateiti su 300 t km.skiedzia ar ne -velniai zino..
2008 Rugsėjo 29 22:00
Skeptikas
1500cc *******
Avataras
#18    

Citata:
Cituoju: rionatas
Ziurke teisus viskas remontuojama ir tikrai ryda nemaza. O kas minejo zurnala, tai buvo apie juos rasyta "mobilis" 10Nr. Visa istorija nuo ko viskas prasidejo ir pamineti visi modeliai kurie buvo isleisti su tokio tipo varikliu. O pirmasis serijinis automobilis buvo "mazda cosmo sport" pradetas gaminti 1967m...


ar tikrai mazda? As kazkaip visada galvojau kad vokiski NSU Ro80 buvo pirmi serijiniai su Vankelio motoru
2008 Rugsėjo 30 08:00
Skeptikas
1500cc *******
Avataras
#19    

Citata:
Cituoju: ezhiukas
Citata:
Cituoju: rionatas
Ziurke teisus viskas remontuojama ir tikrai ryda nemaza. O kas minejo zurnala, tai buvo apie juos rasyta "mobilis" 10Nr. Visa istorija nuo ko viskas prasidejo ir pamineti visi modeliai kurie buvo isleisti su tokio tipo varikliu. O pirmasis serijinis automobilis buvo "mazda cosmo sport" pradetas gaminti 1967m...


ar tikrai mazda? As kazkaip visada galvojau kad vokiski NSU Ro80 buvo pirmi serijiniai su Vankelio motoru


sorry, apsirikau. Pasirodo pirmas buvo NSU Spider, pradetas gaminti 1964 metais - http://en.wikipedia.org/wiki/NSU_Spider
Ro80 buvo pradetas gaminti kiek veliau - 1967 metais.
2008 Rugsėjo 30 08:08
Narys
50cc *
#20    

Citata:
Cituoju: Ziurke
rotoriai remontuojami kaip ir visi kiti motorai. daliu jiems amerikoj kiek nori. ten valdo turbininiai rotoriai, kas be ko jais daugiau domisi performanceriai nei eiliniai vairuotojai :D D


Kadangi Ziurke issamiausiai argumentuoja, tai pagal jį ir komentuosiu.
Remontas - dariau 3 kart. Puikiai atliekama. Dėtalkos iš UK, USA...
Žalieji - taip, problema gana geometrinė, tiesiogine prasme. Kadangi degimo kamera nors ir kinta, ji turi smailių kampų, kuriuose mišinys nesudega. Taigi aukštas HC lygis, neekonomija ir neekologija. Tai mažina 2 žvakės per rotorių. USA reiceriai yra panaudoję 3 žvakes ir dar daug kitų išradimų, beigi laimėję ištvermės lenktynes.....su kuro limitavimu.
Patikimumas. Pirmi modeliai susidurdavo su įdomiom problemom. Trūko tecnologijų, medžiagų ir precizikos. Dažnai užpylinėjo (sunkus paleidimas). Ilgainiui mech. patikimumas medžiagom ir precizika išsprendžiami. Pasirodo įpurškimai ir turbinos. RX-7 II karta - jau geras performance, bet vis dar yra vartotojam kur nervuotis. Priežastis - variklio valdymo principas ir elektronika. L-jetronic'o principu veikianti sistema gerai veikia jei gerai, bet... Turbininiai modeliai dažnai uždetonuoja ir staigiai. Tai yra dėl didelės degimo kameros. Juk kai stūmuoklyje į vyksta kelių gr detonacija, dar galima ištverti, bet kai masteliai išauga x10.... Taigi III karta jau valdė daug tiksliau. Saugojosi daugiau, galios davė daug daugiau..... Bet ir kainuoja. RX-7 III vienas gražiausių ir šauniausių auto man.
RX-8 jau kitoks. Šaunus, bet neekstremalas. Valdymas precizinis, ekologiškas, neproblematiškas. Bet man tai yra taip: no turbo - no fun. Visgi 1000km lenktyje, gal ir tiktų...

L.
2008 Rugsėjo 30 11:43
Pėsčiasis ekstremalas
500cc ***
Avataras
#21    

Citata:
Cituoju: ezhiukas
Citata:
Cituoju: ezhiukas
Citata:
Cituoju: rionatas
Ziurke teisus viskas remontuojama ir tikrai ryda nemaza. O kas minejo zurnala, tai buvo apie juos rasyta "mobilis" 10Nr. Visa istorija nuo ko viskas prasidejo ir pamineti visi modeliai kurie buvo isleisti su tokio tipo varikliu. O pirmasis serijinis automobilis buvo "mazda cosmo sport" pradetas gaminti 1967m...


ar tikrai mazda? As kazkaip visada galvojau kad vokiski NSU Ro80 buvo pirmi serijiniai su Vankelio motoru


sorry, apsirikau. Pasirodo pirmas buvo NSU Spider, pradetas gaminti 1964 metais - http://en.wikipedia.org/wiki/NSU_Spider
Ro80 buvo pradetas gaminti kiek veliau - 1967 metais.

Jo, tu teisus (+)
2008 Rugsėjo 30 21:54
Narys
50cc *
#22    

Dnepr rotorinis.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2008 Spalio 1 13:15 Yamaha FZS600 '98 Toyota Celica GT-S '00
Pėsčiasis ekstremalas
500cc ***
Avataras
#23    

Negalvojau , kad ir rusai pasinese ant to :-]
2008 Spalio 1 20:58
Praktikas
500cc ***
Avataras
#24    

jo,cia mazda labiausiai toj srity pazengus,bet tas wariklis tai sawotiskai idomus,bet ilgaamziskumas ir sanaudos jo nepasizymi tuo ka jis butu laikomas isskirtinai geru :-/ pamenu kai tv laida ekipazas testawo naujaja rx8,tai sanaudos benzo matuojamos buwo kibirais,o tepalo sanaudos 1l -1000km (n) norint tepalo lygi ten patikrint tenka nusukiot variklio apdailos plastmases ka prieitum lygi patikrint-tokia masina tik isskirtinumui pabrezt o ne dziaugtis patikimumu ir eksploatacija :O
2008 Spalio 16 20:30
Cafe-racer'is
900cc *****
Avataras
#25    

Citata:
Cituoju: EvE bandit
jo,cia mazda labiausiai toj srity pazengus,bet tas wariklis tai sawotiskai idomus,bet ilgaamziskumas ir sanaudos jo nepasizymi tuo ka jis butu laikomas isskirtinai geru :-/ pamenu kai tv laida ekipazas testawo naujaja rx8,tai sanaudos benzo matuojamos buwo kibirais,o tepalo sanaudos 1l -1000km (n) norint tepalo lygi ten patikrint tenka nusukiot variklio apdailos plastmases ka prieitum lygi patikrint-tokia masina tik isskirtinumui pabrezt o ne dziaugtis patikimumu ir eksploatacija :O


ir tu patikejai? :D
gal dar tiki ka raso lt spauda? :-]

nesiskiria rotorius uo stumoklinio jei agresyviai vaziuoji sanaudom jokiom, o vaziuoja tikrai kurkas smagiau :D :D
2008 Spalio 17 01:43 Motociklu Remontas
Narys
250cc **
#26    

Nu kad tepala ryja tai faktas.Uzsienio forumuose raso kad 1-1.5l tepalo sudegina per 1.5-1.8k myliu.
2008 Spalio 18 19:16
Pėsčiasis narys
250cc **
#27    

Nu tai kokia variklio konstrukcija :) bet uztai kaip eina (jow) Jeigu tiek visi gamintojai skirtu lesu ir inzinieriu tobuinti rotorini kiek skiria stumokliniams tai seniai visi skraidytume :)
2008 Spalio 19 23:22
Narys
1200cc ******
Avataras
#28    

Nezinau kaip ten su rotoriniais varykliais motociklams. Mazda vienintelis japonu gamintojas kuris laimejo Le Mans lenktynes(Rx-7 FD3S). RX-7 buvo sukurtas kaip Porsche 911 konkurentas. Produkcija nutraukta del kainos ir emisiju. Skaiciau kad deda ir treju rotoriu variklius tie kas ziedu domiasi. RX-8 nezinau daug faktu nes kai nutrauke RX-7 gamyba tai ir nesidomejau daugiau. Bet vienas idomu faktoriu zinau. Perkant nauja RX-8 vartuotojo instrukcijoje parasyta kad negalima masina parkuoti ant zoles. Pats maciau foto kaip sudege RX-8 stovejusi ant zoles. :)
2008 Spalio 19 23:49 It comes after years going both ways
Cafe-racer'is
900cc *****
Avataras
#29    

ne nu nesikeikiant, tu aplamai pamastei ka rasai? ar girdejai pletka su afigienu bajeriu tokiems kaip tu? mazda tokie debilai kad leidzia masinas sudegancias ant pievutes. nu nu polnyj pizdiec :D :D :D
2008 Spalio 20 00:56 Motociklu Remontas
Skeptikas
1500cc *******
Avataras
#30    

haha, nu tu cia bajeri suskelei Mugen. Kaip tu isivaizduoji kodel turetu masina uzsidegti pastacius ja ant zoles? :-] Kitasyk ijunk smegenis kai forumus skaitai, netikek viskuo kas parasyta :)
2008 Spalio 20 08:32
Puslapiai: 12




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17