Motomanų Diskusijos » Remontas » Laisvas bėgis

| 2007-05-14 Geralt | 80/30788 žinut.
 
Puslapiai: 123


 
Pėsčiasis narys
125cc **
#61    

Tai dar pasakyk kad del poros simtu metru riedejimo is kokio 4 ar 5 ieskosi laisvo.
2008 Spalio 29 07:30
Endūrinis balerinas
800cc *****
Avataras
#62   +1  

Jei sabakabos butu nereikeje, tai manau kurejei jos nebutu montave, o jie visgi ne asilai (h)
2008 Spalio 29 07:34 Mechanikos inžinierius

- Produkto dizainas
- Industrinis dizainas
- 3D modeliavimas
- Brėžiniai gamybai
Narys
500cc ***
Avataras
#63    

Jau kokia penkta diskusija tokia pati:]
2008 Spalio 29 07:50
Enduro man'as
400cc ***
Avataras
#64    

poto aciras temos nebesimėto begiai arba kažkas barška pavarų dėžėje. čia dar toks klausimas apie sankaba, ji dėvisi pastoviai nuspausta ar tik kai jia atleidineji ?
2008 Spalio 29 15:24 honda xl125 varadero
Rimtas
800cc *****
Avataras
#65    

Citata:
Cituoju: Grazys
Tai dar pasakyk kad del poros simtu metru riedejimo is kokio 4 ar 5 ieskosi laisvo.


Dėl tokio riedėjimo tiesiog nesuksiu akceleratoriaus arba įjungsiu žemesnę pavarą ir pariedėjęs tiek, kiek klausi, žiūrėsiu, kaip toliau važiuoti.

Apskritai nelabai įsivaizduoju saugaus riedėjimo didesniu nei 20-30 km/h įjungus laisvą..
2008 Spalio 29 16:06 Batuotas katinas
Gatvinis
900cc *****
Avataras
#66    

trackboy, paaiškink prašau plačiau, kodėl negalima riedėti laisvu bėgiu? Aš ir šiaip nevažiuoju juo, nes greitai važiuojant neįmanoma iš laisvo įjungti jokio bėgio, bet štai apie pakabą man nauja... Kas toje pakaboje taip pasikeičia riedant?
2008 Spalio 29 20:37
Plentinis endūrininkas
600cc ****
Avataras
#67    

na cia toks dalykas svarbiau sportiskai vaziuojant arba kai slapia, siaip pats tai begiais stabdau, laisva jungiu tik sustojes, bet cia tutbut iprotis po masinos, tevas taip ismoke :D
2008 Spalio 30 10:39 05' DL 650 Wee-Strom
Krapštukas
1100cc *****
#68    

Daug motoforumuose temu yra del zeminimu be sankabos. Uzsienio forumuose pastebejau tris atsakymu rusis- vieni isvis nieko nezino, kiti garsiai kalba kad variklis isleks i ora, treti desimtis metu zemina be sankabos su ivairiu tipu motociklais ir nieko neigiamo nenutiko. :V
2008 Spalio 30 11:21
Narys
400cc ***
#69    

Citata:
Cituoju: trackboy
neissipleciant, tai kaip ir pas kiekviena judanti daikta, kuris turi mase, motociklas turi mases ir svorio centra. mases centras, kaip tikriausiai nujauti priklauso nuo mases, kuri yra pastovi tai ir jis lieka pastovus(nebent taikyt realiatyvuvo teorija, bet apie tai sikart nesnekesim :D ) kai tuo tarpu svorio centras motocikle priklauso nuo jegu veikianciu motocikla(cia jei kam kyla klausimu, tai kai atsistojat ant svarstykliu, matuojat ne svori, o mase kilogramais, nes svoris jusu yra keli simtai Niutonu musu mylimos zemeles pavirsiuje "P=mg" apytiksli formule butu kai kunas neturi pagreicio horizontalios asies atzvilgiu). svorio centras pasislenka arba i prieki arba atgal priklausomai motociklas greiteja, leteja, yra po akrova ar ne. taigi ijungus laisva begi, svorio centras pasislenka i gala. va cia ir prasideda visas idomumas. pirmiausiai priekinis rato sukibimas su asvaltu sumazeja. taip pat motociklo nosis pasikelia, pakeisdama rake ir trail, kas savo ruostu itakoja motociklo vairavima. dabar i kaip itakoja tai cia velgi priklauso nuo pakabos sureguliavimo, bet faktas tas, kad mes vazinedami motociklu jo savybiu riedant laisvu begiu nezinom, o jos keiciasi gan kardinaliai, ypac, supersport motociklam. kitas dalykas - visi motociklai is gamyklos yra sureguliuoti normaliai mastantiems zmonems, kuriems per teisiu laikyma yra paskoma, kad motocilo laisvas begis yra tam, kad is garazo galima butu issistumti ir jokiu budu jo vaziuojant negalima ijungti.
nezinau ar cia aiskia isaiskinau, bet jei ne, siulau pasidometi laivais, o butent, kodel jie stovi ant vandens ir kodel jie kartais apvirsta - tada ir mano sis blevyzgojimas atrodys aiskesnis

edit: beje freeridezone gera pastaba dave apie begio jungima is laisvo i kuri nors kita begi riedant. imanoma ijungt ji, bet greiciu deze gauna dideli smugi, kuris pereina per grandine ir gali supykdit galinio rato sukibima


viskas tiesa, tik laivai nieko bendro su motociklu neturi :) taip pat jei begis yra ijungtas ir motociklas nors ir labai silpnai stumiamas i prieki (neakseleruojant), svorio centras pasistuma i gala, tad jei tu riedesi tiesiojo laisvu begiu, priekinio rato sukibimas su asfaltu bus nors nezymiai, bet geresnis, nei su ijungtu begiu, o jei uzgazuosi, priekinio rato sukibimas bus zymiai prastesnis nei galinio. lygiai taip pat, kai stabdai, padideja priekinio rato sukibimas, o galinio sumazeja ir del to negalima stabdyti sukant, o patartina isimti posuki arba tolygiu greiciu arba nezymiai greitejant, kad neprarasti nei priekinio rato sukibimo del per didelio pagreitejimo, nei galinio rato sukibimo stabdant.
blogybe su laisvu motocikle yra ta, kad jei riedesi dideliu greiciu, negalesi ijungti begio, arba tai bus nelengva, jei netycia per stipriai paspausi galinius stabdzius, lengvai uzblokuosi rata, priekiniai irgi nesveikai stipriai stabdys ir negalesi daryti posukiu, bent jau nerekomenduojama bus :)
na bet pabaigai 100% sutinku, kad motocikle laisvas begis ne riedejimui, o issistumti, ijungti pries sustojant ir panasiai.
2008 Spalio 30 13:20
Narys
25cc *
#70    

na taip ir nesupratau ar mano motoriukui bus piz.,...ets ar ne ;) ;) ;) ;) ;) na kiek vazineju dar nieko nenutiko. ant moto sedziu jau 4 metai man dabar 16 tai patikekit zinau kas yra sankaba. o gal kas zinot is kur galimetu nusipirkt dangteli kaires puses mano suzukiui rg80 ??? (z)
2008 Spalio 30 14:49
Narys
400cc ***
#71    

Citata:
Cituoju: trackboy
Citata:
Originally posted by šiškinas
viskas tiesa, tik laivai nieko bendro su motociklu neturi :) taip pat jei begis yra ijungtas ir motociklas nors ir labai silpnai stumiamas i prieki (neakseleruojant), svorio centras pasistuma i gala, tad jei tu riedesi tiesiojo laisvu begiu, priekinio rato sukibimas su asfaltu bus nors nezymiai, bet geresnis, nei su ijungtu begiu, o jei uzgazuosi, priekinio rato sukibimas bus zymiai prastesnis nei galinio. lygiai taip pat, kai stabdai, padideja priekinio rato sukibimas, o galinio sumazeja ir del to negalima stabdyti sukant, o patartina isimti posuki arba tolygiu greiciu arba nezymiai greitejant, kad neprarasti nei priekinio rato sukibimo del per didelio pagreitejimo, nei galinio rato sukibimo stabdant.
blogybe su laisvu motocikle yra ta, kad jei riedesi dideliu greiciu, negalesi ijungti begio, arba tai bus nelengva, jei netycia per stipriai paspausi galinius stabdzius, lengvai uzblokuosi rata, priekiniai irgi nesveikai stipriai stabdys ir negalesi daryti posukiu, bent jau nerekomenduojama bus :)
na bet pabaigai 100% sutinku, kad motocikle laisvas begis ne riedejimui, o issistumti, ijungti pries sustojant ir panasiai.


taip, motociklai nieko bendro su laivais neturi, iskyrus tai, kad is uz vandenyno pas jus atplaukia. issiskaityk ka rasau - siuliau panagrineti laivus, nes jei kazkas nesuprato apie ka kalbejau, tai geriausias pavyzdys suprasti kaip veikia svorio centro judejimas
matau, kad tamsta pats nelabai supranti jegu itaka svorio centro busenai.
kai motociklas yra begyje(ir imkim bendra atveji, kas buna 99% vaziuojant, motociklo priekini rata(atskaitos taskas) veikia jega, kurios vektorius yra ~zemyn ir jo verte yra didesne uz ta, kuri veikia priekini rata, kai motociklas yra laisvame begyje. to priezastis yra variklio stabdymas, kuris persiduoda per grandine - motociklo prieki veikia sukimo momentas nuo priekines zvaigzdes kuris tempia motocilo prieki zemyn(cia netgi galima butu paskaiciuot, bet labai tingiu) is sito paragrafo iseina, kad priekinio rato sukibimas bus geresnis kai motociklas begyje+akseleratorius atleistas uz riedejima laisvu begiu. yra vienintele issimtis, kuri motociklams net netinka. kai apsukos nusileidzia zemiau 800rpm, jei nusipaisytume kreive, tai tuo momentu, kai motociklas prades trukciot, galima bus pamatyt priekinio rato sukibima mazesni esant begyje, nei laisvame, bet ir tai, tai tik bus nezymus spygliai toje kreiveje ir taip vaziuojant nebuna. cia gal daugiau tinka dyzelinem masinom sitas pavyzdys, kur ju varikliai sugeba(tam tikrom salygom) sumti masina i prieki laisvomis apsukomis+atleistu akseleratorium
del uzgazavimo esi teisus - uzlauzus ekseleratoriu, sukimo momentas veikiantis priekine zvaigzdute pakeis krypti ir priekinio rato sukibimas bus mazesnis
apie sukima stabdant, yra visiska nesamone tavo parasyta. pas tave modelyje, posukis yra kaip vienetas, o tai yra labai netiklus modelis, nes svorio centro judejimo atvilgiu jis dalinamas i kelias dalis. tingiu aiskint viska - yra pilna knygu ir treneriai zieduose tam. pasiriukek, kaip lenktyninkai vaziuoja -jie ieina i posuky stabdydami - tai daro tam, kad priekiniam ratui duoti kuo daugiau sukibimo(cia iejime i posuki), paskui iskart lauzia akseleratoriu, nes tada daug svarbesnis yra galinis ratas nei priekinis, o apie vaziavima pastoviu greiciu posukyje, tai visiska pieva - motociklas yra nestabiliausias, kai jo neveikia jokia jega. cia aisku galima butu gincytis, kad motociklui vaziuojant pastuviu greiciu, ji istikruju veikia jega, nes reikia atsojamosios trinties jegai, bet tai yra labai netoli to kai jo neveikia jokia jega - motociklas posukyje turi arba leteti arba greiteti

edit: cia neisiryskinau skirtumo tarp galiniu ir priekiniu stabdziu naudojimo, nes motocikla i dvi puses reiketu skelti tai nagrinejant, bet manau kam idomu bus, issiskaitys ir supras, kada apie kuri stabdyma ejo kalba


Na nenoriu veltis i beviltiskus gincus, galeciau ir as tau paskaiciuoti kokios jegos kokius ratus veikia. Ispudis kad neissikaitei i zinute. Isivaizduoju kad nebuvo kalbama apie sportini vaziavima ziede. Jei tu manai kad labai gerai ieiti i posuki stabdant - tiek to, noreciau paziureti kaip tai daro paprasti zmones, vazinejantys gatvese, kai per stipriai pastabdo ir galinis ratas netenka sukibimo, o butent jis tam tikrais momentais yra galima sakyti atraminis. gatves tai nera ziedas su idealiai svariu asfaltu, cia buna duobiu, smeliuko, slapiu lapu.
pavyzdys taip pat buvo, kai motociklas nors ir labai letai, stumiamas i prieki, kad palaikyti pastovu greiti. vat tada svorio centras pasislinks i gala ir net nedristu gincytis, kad jei atleisiu akseleratoriu, variklis motocikla stabdys ir apkrova didesne bus priekiniam ratui.

tik buk geras, nerasyk nieko daugiau apie vektorius ir jegu pasiskirstyma, nes ir taip zmonem rudenine depresija, o dar jei puls visi prie fizikos vadoveliu tai is vis bus blogai :-]
2008 Spalio 30 16:31
Narys
400cc ***
#72    

(+) dabar galesiu didziuotis su tavimi bendraves. man fizika varo depresija, matyt priklausau zemesniai rasei :)
2008 Spalio 30 16:56
Narys
400cc ***
#73    

mielas Trackboy, neturiu nieko pries tavo mintis ir tave, jose yra daug tiesos, tik va forume ne vien mokslininkai sportininkai ir net ne visi isivaizduoja kas tas vektorius, tad labai atsiprasau jie izeidziau tavo kaip issilavinusio zmogaus ambicijas ;)
2008 Spalio 30 17:06
Narys
400cc ***
Avataras
#74    

Nu duodat zmones, smagu kai taip diskutuojama, galima daug ko suzinot (+) (h)
2008 Spalio 31 02:33 Burn Rubber Not Your Soul
Cafe-racer'is
900cc *****
Avataras
#75   +2  

viskas cia labai ok, iskyrus stabdyma posukyje :D standartinio motociklo sukibimas ir ziedinio-sportinio yra nelyginamas, kaip ir konstrukcinis standumas. normalus bet kuris mocas stabdant posukije bus isnesamas inercijos i posukio isore, kas yra elementarus islekimas is kelio, o pristabdymas pries posuki ir matant kad nesigauna jo isimti - vienintelis drasos reikalaujantis manevras yra palengva gazuojant imti posuki. baisu bet veikia, nes moco konstrukcija paprasto/seriinio nera tokia standi kaip gp, ir jis "susikraipo" taip kad posuki isemi be bedu, kai tuo tarpu stabdydamas tu islektum. net klausimas ar laisvai riededamas neislektum. taspats apvaziuojant staigia kliuti, stabdaisi iki tam tikro atstumo, jei matai kad pzdc. duodi gazo ir suki-nepatikesit kaip mocas sukasi i bet kuria puse kur suki ;)
ir nereik jokiu aukstuju materiju ;)
:D :D :D
2008 Spalio 31 03:21 Motociklu Remontas
Narys
50cc *
#76    

Sveiki vyrai.mano endurke Yamaha DT125R pradejo nematyti laisvo begio,neziba lempuke ir ant kojeles kai stovi neina kurti.gal kas zino kame ieskoti bedos?
2014 Spalio 20 16:40
Narys
1000cc ******
#77    

Laisvos pavaros daviklyje.
2014 Spalio 20 19:17
Narys
50cc *
#78    

as ir apie tai galvojau,bet niekur nerandu to daciko.
2014 Spalio 20 19:27
Narys
50cc *
#79    

jau radau ,tikrai varliuke grybauna.
2014 Spalio 20 20:47
Narys
50cc *
Avataras
#80    

Sveiki,kaip galeciau sureguliuot sankaba? Dviem pirstais spaudziant sankaba iki puses nesijunge begis is 2-3-4-5-6 reikia vos ne iki rankenos nuspausti sankaba kad isijungtu begis.
2015 Gegužės 16 09:20
Narys
800cc *****
Avataras
#81   -1 / +1  

Citata:
Cituoju: kosmas1
Sveiki,kaip galeciau sureguliuot sankaba? Dviem pirstais spaudziant sankaba iki puses nesijunge begis is 2-3-4-5-6 reikia vos ne iki rankenos nuspausti sankaba kad isijungtu begis.

Tai taip ir turi būt, ar tu nori, kad pradėtų buksuot sankaba kai griebs tik pačiam gale ? O šiaip iš 2 į 3-4-5-6 nereikia išvis sankabos.
2015 Gegužės 16 09:51 Tai va taip va
Puslapiai: 123




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17