Motomanų Diskusijos » Remontas » Perkrovimas

| 2005-08-31 Yoshimura | 26/12220 žinut.
 
 


 
Classic'as
600cc ****
Avataras
#1    

Perkrovimas

Taigi ištiko mane tokia bėda,pradėjo parkrauti akumuliatoriu-rūgštis verčiasi lauk,perdega lemputės ir t.t.Nuo ko reikia pradėti krapštyti laidus,gal kas esat su tuo susidūrę?
2005 Rugpjūčio 31 22:31
Plentamušys
500cc ***
Avataras
#2    

Man taip su emke buvo, rele kalta...
2005 Rugpjūčio 31 22:40

25cc *
#3    

mano katana perkrauna ...
gal kas žino kur kaune gali patikrinti ir pataisyti???
ir kiek tai gali kainuoti?
2005 Rugsėjo 3 13:37
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#4    

susirask schemas ir pabandyk pats, gal ten nieko rimto.
2005 Rugsėjo 3 20:19 ZX10R '06

25cc *
#5    

.. atiduosiu starterių generatorių remontnykams ... tokį garažiuką netoli zepelinu parekomendavo... žiūrėsim kokius jie man stebuklus padarys...
o gal ir nereikia taisytis, juk salčiai ateina, o perkrautas akums užpakaliuką šildo :D
2005 Rugsėjo 5 09:32
Praktikas
500cc ***
#6    

Ten perrinkinėjo mano mašinos starterį ir generatorių, ima brangokai, bet padarė tai tikrai neblogai.
2005 Rugsėjo 5 09:36
Gatvinis
500cc ***
Avataras
#7    

pasiieskok reles kur nu degimo eina. Buvo ir man taip, paprsaciausiai rele nebuspranta kad jau "uztenka". siaip turetu tik ir nuo kito suzio, tik palyginimui pasiimk ir sena. siaip yr gi skelbimuose dalimis, pasiziurek (t)
2005 Rugsėjo 6 15:10 2003 Kawasaki GPZ500 -daba bus streetas (!)

25cc *
#8    

Citata:
Cituoju: mj_drone
pasiieskok reles kur nu degimo eina. Buvo ir man taip, paprsaciausiai rele nebuspranta kad jau "uztenka". siaip turetu tik ir nuo kito suzio, tik palyginimui pasiimk ir sena. siaip yr gi skelbimuose dalimis, pasiziurek (t)


atidaviau meistrams... lai žiūri kas kur,... ir tikiuosi kad sh**** nesumals... siaip tai neturiu laiko ir žinių tokiems darbams :-/
2005 Rugsėjo 7 07:57
Gatvinis
500cc ***
Avataras
#9    

ziurek kad tau nepriburtu ten ko nors :G
2005 Rugsėjo 8 07:47 2003 Kawasaki GPZ500 -daba bus streetas (!)

25cc *
#10    

. na vyrai tai lyg ir rimti... vakar brolis parvarė namo.. tai sakė kad kaip ir važiuoja... tik kad po jo gsxr600 - nevalit :D
2005 Rugsėjo 8 13:34
Keliauninkas
500cc ***
Avataras
#11    

perkrauna akumuliatoriu ,ant laisvu apsuku 13.5v ,o prie 5000 ap jau pakyla iki 16.5v, kartais ir iki 17v. Galvojau ,kad krovimo rėlė, bet nupirkau nauja ir neiks nepakito. Gal kas turėjot panašiu problemu ?
2009 Vasario 8 01:14
Britvininkas
600cc ****
Avataras
#12    

reikejo darvas paimt rele is tokio pat moco kur viskas tvarkoj ir pasitikrint :)
2009 Vasario 8 10:19
Keliauninkas
500cc ***
Avataras
#13    

tai aš jau turiu 2 rėles naudotas. Galvojau ,kad blogos, tai nupirkau nauja, bet jokio skirtumo :A . Tai nežinau ar ir šita bloga ar dar kas :-/
2009 Vasario 8 12:11
Auksarankis
900cc *****
#14    

Citata:
Cituoju: darvas
tai aš jau turiu 2 rėles naudotas. Galvojau ,kad blogos, tai nupirkau nauja, bet jokio skirtumo :A . Tai nežinau ar ir šita bloga ar dar kas :-/


va ,ka raso:
6.1.1 CHECKING THE RECHARGING VOLTAGE
u Check the electrolyte level, see 2.3.1 (CHECKING
THE ELECTROLYTE LEVEL).
u Check battery voltage, see 2.3.2 (RECHARGING
THE BATTERY).
u Start the engine and let it run until it reached 5000 rpm.
u Put light switch on position "o" and dimmer switch to
position "a".
u Using a pocket tester, take the direct voltage between
the positive (+) and negative (–) terminals,
If the tester indicates voltage values lower than 13V or
higher than 15 V:
u Check the loadless operation and the continuity of the
alternator, see 6.1.2 (CHECKING THE ALTERNATOR
LOADLESS OPERATION) and 6.1.3
(CHECKING THE ALTERNATOR CONTINUITY).
Also check voltage regulator, see 6.1.4 (CHECKING
THE VOLTAGE REGULATOR).
Key of second figure
u Voltage regulator
u Battery
u Ignition switch (n - m - s)
u 20 A fuse
Standard charging voltage:
13 to 15 V (d.c.) at 5000 rpm
6.1.2 CHECKING THE ALTERNATOR LOADLESS
OPERATION
u Remove left side panel cover, see 7.1.4 (REMOVING
THE RIGHT AND LEFT SIDES).
u Disconnect the alternator cable connector (4).
u Start the engine and let it run until it reaches 5000 rpm.
u Using a pocket tester, take the voltage (alternating current
a.c.) from the three internal male terminals (yellow
cables (G)) in rotation.
If the value indicated by the tester is lower than 70 V,
the alternator is defective.
Standard loadless voltage:
more than 70 V (a.c.) at 5000 rpm


siap tai paprasta krovimo rele-trys laidai is generatoriaus vienas i korpusa,like du+ ir -.
gal testeris lievas?matavai su ijuntomis sviesomis?
gal minusiniai/masiniai laidai nekontaktuoja?
kad visos trys tavo turim,mos reles butu lygiai taip pat blogos -kazkaip nerealu. (jow)
2009 Vasario 8 13:51
Keliauninkas
500cc ***
Avataras
#15    

turbut reiks pereit visa pravodke,arba tikrint signalke, gal ta sugedus
2009 Vasario 8 21:34
Keliauninkas
500cc ***
Avataras
#16    

mano rėlė turi 6 laidus, 3 laidai kintamos srovės, 1 masės ir 2 pliusai
+raudonas laidas rodo net 17v prie 5000 ap ,ant laisvu 13,5
+žalias 14,4v prie betkokiu apsuku


[Redaguota 2009-2-8 darvas]
2009 Vasario 8 21:48
Auksarankis
900cc *****
#17    

Sorry, sekmadienis -sunki diena :)

krovimo schema va:


pozicija trys-uzvedimo spyneles dalis(ignition svwich),t.y kazkurioj padetyje jie turi buti sujungti(V-zalias +R raudonas)
bandyk,gal cia kazkas negerai?
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2009 Vasario 9 09:42
Keliauninkas
500cc ***
Avataras
#18    

va apie tokia shema aš ir kalbėjau.
varau i garaža toliau moca tikrint.
Veply ačiu už pagalba. O tu iš kokio miesto ?
2009 Vasario 9 09:50
Auksarankis
900cc *****
#19    

Citata:
Cituoju: darvas
va apie tokia shema aš ir kalbėjau.
varau i garaža toliau moca tikrint.
Veply ačiu už pagalba. O tu iš kokio miesto ?


Cikaga prie Nevezio :-]
2009 Vasario 9 10:15
Keliauninkas
500cc ***
Avataras
#20    

taigi prota kniso signalkė, bet dabar atrodo viskas tvarkoj. :D :D :D
2009 Vasario 9 17:06
Auksarankis
900cc *****
#21    

Citata:
Cituoju: darvas
taigi prota kniso signalkė, bet dabar atrodo viskas tvarkoj. :D :D :D

o tai signalke,ka i degimo grandine pajungta buvo (s) ?
2009 Vasario 9 17:21
Keliauninkas
500cc ***
Avataras
#22    

Taip. Ir pačioj signalkės grandinei matyt yra koks diodas ir keičia srove
prie spinelės laidas perkirptas ir sujungtas per signalke
2009 Vasario 9 17:30
Auksarankis
900cc *****
#23    

Citata:
Cituoju: darvas
Taip. Ir pačioj signalkės grandinei matyt yra koks diodas ir keičia srove
prie spinelės laidas perkirptas ir sujungtas per signalke


odnako.... (ff)
2009 Vasario 9 18:11
Keliauninkas
500cc ***
Avataras
#24    

tie signalkės laidai be rakto sujungdavo degima arba išjungdavo. Ir moca be rakto užkurdavo :V
2009 Vasario 9 18:34
Auksarankis
900cc *****
#25    

Citata:
Cituoju: darvas
tie signalkės laidai be rakto sujungdavo degima arba išjungdavo. Ir moca be rakto užkurdavo :V


o tai ne lengviau/paprasciau koki ignition pliusa arba kad ir avarinio sustojimo mygtuka su rele pakomutuoti?
2009 Vasario 9 19:54
Keliauninkas
500cc ***
Avataras
#26    

tai ,kad ten iš spynelės tik du laidai , o ne keturi.
tai ir ignition pliuso nėra ir avarinio sustojimo mygtuko nėra :V
2009 Vasario 9 22:39
Keliauninkas
500cc ***
Avataras
#27    

o gal ir yra ignition pliusas, bet tik ne prie spynelės. Gal turėjo but koks babinos laidas but perkirptas, arba ipurškimo rėlės (+)
2009 Vasario 9 22:44
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17