Motomanų Diskusijos » Remontas » Dingo kibirshtis ant zvakiu, Honda CB

| 2009-02-09 Wolf | 24/19307 žinut.
 
 


 
Opozitas
500cc ***
Avataras
#1    

Dingo kibirshtis ant zvakiu, Honda CB

Sveiki,
uzvakar bandziau uzvesti sava Honda CB 400 (1986 gm, dvieju cilindru).
Bet ishkilo problema.
Nebuvo kibirshties ant zvakiu.
1. Stareris suveikia, nes variklis ishkart bando uzsivesti.
2. Grubiai patikrinus, babina veikia, nes kai nahalishkai paduodi i ja 12V, tai maziausia iskra atsiranda (nes bandem be kondiko).
3. Ish generatoriaus apviju ishiena itampa ir keiciasi, sukant variliui. Kokia tiksliai turi buti nezinau. (v)
4. Bet kai babina prijunginejom prie tam tikros jungties juodosios dezutes ( CDI Ignitor TIA 01-20 ), babina visai "miega". Patikrinom ant tos jungties (+, - kontaktai) itampa, gavom max 1-2V.
Ish viso priejom ishvados, kad kalta ta dezute. Bet noresi buti 100% tikram, kad joje problemos, nes jia pirkti labai brungu min 50$ nauduota.(Ir kiek apsimoka pirkti dezute nauduoda, rizika didele? :-/ )
Tai va, gal kas gali pasakyti, kas gali dar buti.
Arba patikri manishke dezute (ar kai jinai tikrinasi tiklsiau).
Arba paskolinti , kad galeciau istatyti laikinai i sava Honda, ir isitikinti ant 100%.
Arba dar ko ash galeciau pakeisti ja, gal yra variantai?





 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2009 Vasario 9 12:07 redagavo Wolf 2009 vasario 9 00:00 Honda CB400 (cioperio pavidalu)(1986m) Bet pradejo durnioti variklis!!! Nervina mane tai...
Dniepr MT-10 (pase MT-11)!. Variklis visai ishardytas, laukia geresniu laiku!

Одинокий и голодный в ночном мраке...
Opozitas
500cc ***
Avataras
#2    

Buciau ishardes ta dezute, bet jinai slepesi po storu silikonu sluoksniu. :A
Tai buciau zinuojaas, ar teristorius, arba kondikas jau mires. :(

Cia pavaizduota shema, kaip jungiasi ta dezute. Gal kas ir suras ideja, nes mana galva jau plishta nuo skirtingu ideju. :-(





 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2009 Vasario 9 12:12 redagavo Wolf 2009 vasario 9 00:00 Honda CB400 (cioperio pavidalu)(1986m) Bet pradejo durnioti variklis!!! Nervina mane tai...
Dniepr MT-10 (pase MT-11)!. Variklis visai ishardytas, laukia geresniu laiku!

Одинокий и голодный в ночном мраке...
Skeptikas
500cc ***
Avataras
#3    

"kibirkstis" kazkaip tiksliau skamba uz "ziezirba" :)
2009 Vasario 9 12:17
Opozitas
500cc ***
Avataras
#4    

Citata:
Cituoju: atstovas
"kibirkstis" kazkaip tiksliau skamba uz "ziezirba" :)


Jau ishtaisiau teksta :D Bet tai problemos neishprende!
2009 Vasario 9 12:25 Honda CB400 (cioperio pavidalu)(1986m) Bet pradejo durnioti variklis!!! Nervina mane tai...
Dniepr MT-10 (pase MT-11)!. Variklis visai ishardytas, laukia geresniu laiku!

Одинокий и голодный в ночном мраке...
Narys
250cc **
Avataras
#5    

Su kokiu prietaisu ismatavai tuos 1-2V. Reiktu pasiziureti su oscilografu arba bent jau su rodykliniu voltmetru. Gal ten yra normalus 12V impulsai, tik testeris nespeja ju ismatuoti.
Jei ten tikrai 1-2V tai teks lupti silikona ir tikrinti is eiles po detale.
Babinai patikrinti junk ja prie 12V per mygtuka ir greitai spaudyk(ilgai nelaikyk nuspausto mygtuko, nes gali sudeginti babina), jei bus normali kibirkstis ant zvakes reiskia babina gera.
2009 Vasario 9 12:37
Opozitas
500cc ***
Avataras
#6    

Citata:
Cituoju: Sashas
Su kokiu prietaisu ismatavai tuos 1-2V. Reiktu pasiziureti su oscilografu arba bent jau su rodykliniu voltmetru. Gal ten yra normalus 12V impulsai, tik testeris nespeja ju ismatuoti.
Jei ten tikrai 1-2V tai teks lupti silikona ir tikrinti is eiles po detale.
Babinai patikrinti junk ja prie 12V per mygtuka ir greitai spaudyk(ilgai nelaikyk nuspausto mygtuko, nes gali sudeginti babina), jei bus normali kibirkstis ant zvakes reiskia babina gera.


Viska ka parashei taip ir dariau. Voltaza tikrinau su rodikliniu voltmetru. 1-2V tai max buvo, o taip 0.7-0.8 V, niekinga itampa.
Babina taip ir tikrinau. ir dar papildomai prie jos laikiau apsuku matuokli (lektronini), tai jis ruode "rankinius" apsukos.
O kai jungiau prie dezutes, tai juokiu givavimo zenklu.
O ardyti, ardysiu, kai busiu 100% uztikrintas, kad jinai mirusi.
2009 Vasario 9 12:46 Honda CB400 (cioperio pavidalu)(1986m) Bet pradejo durnioti variklis!!! Nervina mane tai...
Dniepr MT-10 (pase MT-11)!. Variklis visai ishardytas, laukia geresniu laiku!

Одинокий и голодный в ночном мраке...
Auksarankis
900cc *****
#7    

nieko ten tas voltmetras nerodys.ten impulsai.
dabar :
1.is generatoriaus iseina du laidai.vienas i korpusa,kitas i i D1 Dioda.pamatuok su testeriu ,ANT KINTAMOS ka rodo, kai bandai kurti.
SPEJU kad turi buti koks 12-20 V.
2.is daviklio i tiristoriu irgi turi eiti impulsai,kokie 2-5 V.patikrinsi tik su oscilografu ((

Dezute IMHO tikrinciau taip:
deduosi ant stalo babina, zvakes ir komutatoriu(dezute.)
sujungiu kaip parodyta schemoje.
kur generatoriaus laidai ten paduodu KINTAMA (pastovios negalima,nes neaiskus tiristorius,po pirmo atsidarymo gali likti atidarytas) kokius 12 V.(kad ir paprastas halogenkiu 220/12 trafas ar kas panasaus)
pasiimu 4.5V batareika,jos minusa i ""korpusa""(kur babina i zeme jungiasi) o tiristoriaus valdymu ""braukau"" tos batareikos pliusa.del vcisa ko prie tirisrtoriaus valdymo laido,su kuriuo""braukysi"" idek dioda .jo strelyte turi buti nukreipta i tiristoriu.JEIGU neapsirinku del generatoriaus itampos- sistema turi skelti kibirksti.jei ne-lieka komutatorius,jei kaip rasai ,babina gera.
o kiek turi duoti generatorius tai tik paziurejus i kita mota ,manualas,arba ponas Dievas apsakys :)

siaip ,jei neklystu panasi sistema(komutatorius )ejo i minská su elektroniniu uzdegimu
2009 Vasario 9 14:43
Auksarankis
900cc *****
#8    

BLYN!!
vos nepamirsau.ta laida,kuris eina nuo generatoriaus i D1
galima jungti i trafa TIK per lempute-taip 12 V 21W.(posukiu lempa).
jei neidesi,pazaidus ISLEKS tiristorius.
BEJE,""BRAUKANT"" braukant lempa turi uzsidegti.tai rodys ,kad tristorius ir diodas D1yra geri.
ir dar .gali buti,kad itampa normaliam babinos darbui turi buti zymiai aukstesne,bet tokiu budu komutatoriu patikrinti galima.
liks generatorius...
2009 Vasario 9 14:58
Opozitas
500cc ***
Avataras
#9    

to veplys,
aciu uz tiklsu paaishkinima. bandisim taip padaryti. :V

"1.is generatoriaus iseina du laidai.vienas i korpusa,kitas i i D1 Dioda.pamatuok su testeriu ,ANT KINTAMOS ka rodo, kai bandai kurti.
SPEJU kad turi buti koks 12-20 V. "

Nors jau tai patikrinom, tiek mazdaug ir buvo (~10-15V ir tuos ~ 2V ). O tai reishkia, kad geniratorius geras? (v)
Taigi galiu laisvai ardyti komutatoriu? (j) :(
tada gali buti kad kondikas jau nuo snatves nudziuves?





[Redaguota 2009-2-9 Wolf]
2009 Vasario 9 22:42 Honda CB400 (cioperio pavidalu)(1986m) Bet pradejo durnioti variklis!!! Nervina mane tai...
Dniepr MT-10 (pase MT-11)!. Variklis visai ishardytas, laukia geresniu laiku!

Одинокий и голодный в ночном мраке...
Auksarankis
900cc *****
#10    

Citata:
Cituoju: Wolf
to veplys,
aciu uz tiklsu paaishkinima. bandisim taip padaryti. :V

"1.is generatoriaus iseina du laidai.vienas i korpusa,kitas i i D1 Dioda.pamatuok su testeriu ,ANT KINTAMOS ka rodo, kai bandai kurti.
SPEJU kad turi buti koks 12-20 V. "

Nors jau tai patikrinom, tiek mazdaug ir buvo (~10-15V ir tuos ~ 2V ). O tai reishkia, kad geniratorius geras? (v)
Taigi galiu laisvai ardyti komutatoriu? (j) :(
tada gali buti kad kondikas jau nuo snatves nudziuves?





[Redaguota 2009-2-9 Wolf]


paziuresiu manuale kokios turi buti generatoriaus daviklio ir degimo maitinimo varzos ,jei rasiu :) siaip siulyciau neardyti,o bandyti patikrinti kaip rasiau.
2009 Vasario 10 08:19
Auksarankis
900cc *****
#11    

Jei cia ta pati schema is Klaimerio CB400 iki 87m manualo,tai ten raso,kad babinos pirmines apvijos varza 0.55-0.66 omo,antrines -7.2-8.8 kiloomo. gal reiketu patikrint?blogiausia,kad jie neraso generatoriaus "exciter coil" ir "pulse generator" varzu.
rasomos tik apie Rebel 450.tam atitinkamai 50-250 om ir 50-170 om.tai ir impusai degimo apvijoje ne maziau kaip kokie 100V.BET ju su testeriu nepamatysi :|
lieka generatoriaus degimo apvija arba CDI .
bandyk ieskoti internete,arba gal kas turi panasu mota-generatoriaus apviju varzu.
arba,kaip rasai,gali buti paduses kondikas/dalinai pramustas diodas ar tiristorius :|
bet ,pats supranti,lieka TIK spelioti :)
2009 Vasario 10 09:48
Opozitas
500cc ***
Avataras
#12    

Na ash komutatoriu jau perrinkau pats, taigi galiu ji kiek noriu riegulioti - treirstoriaus zadinimo laipsni.
Dar buvau atsargiai ishardes generatoriaus laidus, buvau rades, kad ant vienos rytes nebuvo kontakto - nutruko kazkada tai.
Shiandien bandysiu dar karta ieshkoti kibirshties.
Blogiausiai, kad as nezinau kokia itampa ieina i komutatoriu ir kiek turi duoti generatoriaus apvijos. Taip buciau uztikrinai zinuojas ar geras genikas ar ne :A
2009 Vasario 19 17:38 Honda CB400 (cioperio pavidalu)(1986m) Bet pradejo durnioti variklis!!! Nervina mane tai...
Dniepr MT-10 (pase MT-11)!. Variklis visai ishardytas, laukia geresniu laiku!

Одинокий и голодный в ночном мраке...
Opozitas
500cc ***
Avataras
#13    

Pabandziau, ir visvien nieko. Jau nezinau ka ziureti. Puoliau i nevilti.
Radau kur paskolinti komutatori ir babina gal. Bandisim.... (z)
2009 Vasario 20 20:12 Honda CB400 (cioperio pavidalu)(1986m) Bet pradejo durnioti variklis!!! Nervina mane tai...
Dniepr MT-10 (pase MT-11)!. Variklis visai ishardytas, laukia geresniu laiku!

Одинокий и голодный в ночном мраке...
Auksarankis
900cc *****
#14    

Citata:
Cituoju: Wolf
Pabandziau, ir visvien nieko. Jau nezinau ka ziureti. Puoliau i nevilti.
Radau kur paskolinti komutatori ir babina gal. Bandisim.... (z)


Wolf,kokio storio laidas ir mazdaug "is akies" kiek apviju turi generatoriaus degimo apvija?pamatuok,kokia jos VARZA.
kokia CDI kondensatoriaus TALPA?
iskart sakau,kad spelioju bet kiek teko susidurti su schemomis tokio tipo,tai turetu itampa buti ne maziau kaip 60-100 V.sovietinia samopalai (su itampos ketikliais)is vis spausdavo iki 300V.
dabar del itampos matavimo.sove i galva tokia mintis-gal pabandyk prie tos apvijos prijungti lyginimo tilteli su elektrolitu taip 10-20mkf su darbine 100V itampa.CDI nejunk.
pabandzius sukti varikli(kokias 5 sek.) tikrai turetum pamatyti itampa su testeriu(nuolatine)
Jei CDI kondo talpa kokie 1-5 mkf ,tai testeris turetu rodyti minimum 50-60V...
2009 Vasario 21 09:08
Opozitas
500cc ***
Avataras
#15    

Vienu zodziu, taip.
Generatoriuje, shio metu:
1. varza ant darbines apvijos (kurios trys kontaktai isheina i diodus ir krauna akuma) - 1-3 Om, laidas apie 0.8-1mm, apviju kiekis gal max 10-15. Po dvi ijungtos, zvaigzdes forma.
2. zadinimo rytes varza (kurios kontaktai isheina i komutatoriu i teristoriaus katoda ir anoda) - apie 85 Om, tarp jos ir zemes dar stovi rite jos varza - apie 350 Om.
CDI kondiko apie 4.7 mikro F. O ten tu kondu ir diodu ir net rezistoriu ne vienas o daugiau. Bus laiko nupieshiu ir ishdesiu ta shema.
Buvau pabandes generatoriu, tai ish kontaktu i pakrovima gavau max 2V, o i komutatoriu ... gabala apie 0.5V.

[Redaguota 2009-2-21 Wolf]
2009 Vasario 21 13:51 Honda CB400 (cioperio pavidalu)(1986m) Bet pradejo durnioti variklis!!! Nervina mane tai...
Dniepr MT-10 (pase MT-11)!. Variklis visai ishardytas, laukia geresniu laiku!

Одинокий и голодный в ночном мраке...
Enduro man'as
900cc *****
Avataras
#16    

Citata:
Cituoju: Wolf
Puoliau i nevilti.
Radau kur paskolinti komutatori ir babina gal. Bandisim.... (z)

Wolf tu nusivesk pas ta kas paskolins tau savo babina ir komutatoriu. Savo babina su komutatorium ir bandykit kurt ir matysi kas pas tave sugede gal jie sveiki (jow)
2009 Vasario 23 14:31
Opozitas
500cc ***
Avataras
#17    

Citata:
Wolf tu nusivesk pas ta kas paskolins tau savo babina ir komutatoriu. Savo babina su komutatorium ir bandykit kurt ir matysi kas pas tave sugede gal jie sveiki (jow)



Tai ash ir darysiu, kai pagausiu ta zmogu (v)
2009 Vasario 23 18:05 Honda CB400 (cioperio pavidalu)(1986m) Bet pradejo durnioti variklis!!! Nervina mane tai...
Dniepr MT-10 (pase MT-11)!. Variklis visai ishardytas, laukia geresniu laiku!

Одинокий и голодный в ночном мраке...
Opozitas
500cc ***
Avataras
#18    

Na pagaliau atsirado kibirkshtis.
Buvau pilnai ishardes generatuoriui - teko kai kurius laidus izoliuoti. Nes buvo "sudege" laidu lakas. bet tai nesukele daug problemu-izoliavau del savo saugumo.
Ir pagaliau per e-bay.de suradau komutatoriu ir uzsakiau. Kainavo 40+9Eur.
O savo komutaoriu nepataisiau - nesuradau tinkamo teristoriaus, ir enbuvo salydu tam-oslilografo ir panashiai. taigi paliksiu bandimams vienisiais vakarais.
Ir kibirkshtis atsirado!!!
Vat kas atsitinka, kai mocas ilgai stovi shaltam ir praleistam rusi.
2009 Balandžio 10 14:30 Honda CB400 (cioperio pavidalu)(1986m) Bet pradejo durnioti variklis!!! Nervina mane tai...
Dniepr MT-10 (pase MT-11)!. Variklis visai ishardytas, laukia geresniu laiku!

Одинокий и голодный в ночном мраке...
SPAM'eris
25cc *
#19    

Va turiu panašią bėdą... Į žvakes nepareina kirbirkstis, tai nusprendem kad komutatorius sugedo... Gal turite pažystamų ar šiaip žinote kur juos tvarko ?
Pamiršau paminėt jog čia Hondai vfr 88m,o gal šiaip kas turite parduot nenauja komutatoriu hondai vfr 86-89m

[Redaguota 2009-4-22 Nordas]
2009 Balandžio 22 15:29
Enduro man'as
400cc ***
Avataras
#20    

salia siauliu ten vienas zmogus uzsiima motociklu dalimis, bet deja kontaktu nebeliko. bandyk per skelbimus varyt moto daliu, gal rasi... pas ji visokio brudo yra.
2009 Balandžio 22 15:55
SPAM'eris
25cc *
#21    

Na sunku čia taip atrast jį bus... nes kolkas internete nieko panašaus nerandu...

Va šitas komutatorius kokio man reikia Hondai vfr
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2009 Balandžio 22 18:05 redagavo Nordas 2009 balandžio 22 00:00
Opozitas
500cc ***
Avataras
#22    

Citata:
Cituoju: mantasasxl
Va turiu panašią bėdą... Į žvakes nepareina kirbirkstis, tai nusprendem kad komutatorius sugedo... Gal turite pažystamų ar šiaip žinote kur juos tvarko ?
Pamiršau paminėt jog čia Hondai vfr 88m,o gal šiaip kas turite parduot nenauja komutatoriu hondai vfr 86-89m

Ish pirmo, neskubek su komutatoriu pirkimu, patikrink generatoriaus apviju varzas, zvilgsniu apziurek apviju "kokybe", kontaktu bukle. Ypac zadinanciu apviju!!!
O shiaip sava radau per e-bay.de. Nes vokietijoje daugiau tokiu buna detaliu. Bet ishkuojau ilgai...

Dar pat paeshkuojau, tai sunku ieshkoti, nezinia kiek cc. Bet gal panashus? :
http://cgi.ebay.de/HONDA-VFR400-VFR-NC21-CDI-ECU-BLACK-BOX-BIKE-B....


[Redaguota 2009-4-23 Wolf]

[Redaguota 2009-4-23 Wolf]
2009 Balandžio 23 10:37 Honda CB400 (cioperio pavidalu)(1986m) Bet pradejo durnioti variklis!!! Nervina mane tai...
Dniepr MT-10 (pase MT-11)!. Variklis visai ishardytas, laukia geresniu laiku!

Одинокий и голодный в ночном мраке...
SPAM'eris
25cc *
#23    

Na yra 750cc šiaip pati dežė panaši tik pas Mane yra ant komutatoriaus G raide o ten H ir nesimoto laidų galo t.y fyškių tai gali but kad ir netinka....
2009 Balandžio 23 14:25
SPAM'eris
25cc *
#24    

Tai nera tokiu kas turi tokį komutatoriu ? nes db tikrai esu įsitikines jog jisai kaltas ;(
2009 Balandžio 28 13:41
Narys
50cc *
Avataras
#25    

Pas mane Honda CB 450 s. 89 metų.. Problema buvo panaši.. Ilgai ieškojau kas gali patikrinti, ir galiausiai rizikavau ir už 200 lt parsisiunčiau tą juodą dėžutę.. Ir mocas važiuoja :)
2009 Gegužės 23 12:56 Būna ir geriau...
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17