Motomanų Diskusijos » Remontas » Kuro mišinio reguliavimas

| 2005-09-11 VENERNO | 44/45285 žinut.
 
Puslapiai: 12


 
Narys
50cc *
#1    

Kuro mišinio reguliavimas

Kal kas issamiau paaiskintu kaip taisyklingai reikia kuro misinio "riebuma" reguliuot karbe... kokios apsukos turi but variklis siltas ar saltas... vienu zodziu kol su rusiskai motais vazinejau tol susireguliuodavau ir viskas gerai budavo, o dabar KTM man niko neiseina - suk nesukes ta varzta nereguoja nieko, visai issukus lauk dar geriau atrodo traukia
2005 Rugsėjo 11 20:50

25cc *
#2    

žiūrėk pagal išsuktos žvakės spalvą, aš atsukęs varžtelius po 2,5 apsisukimo,apsukas padaręs palei štuką, žvakės spalva padirbus tuščioj eigoj na ir pagazavus kiek turėtų būt šviesiai dažytos kavos arba kakavinės spalvos
2005 Rugsėjo 12 18:59
Pėsčiasis teoretikas
400cc ***
#3    

Galiu patart viena dalyka - isigyk motociklo manuala. Ten viskas buna aprasyta.
2005 Rugsėjo 12 19:36
Narys
50cc *
#4    

manualas cia negelbes, nes karbiuratorius neorginalus uzdetas
2005 Rugsėjo 12 23:58
Praktikas
500cc ***
#5    

Jei žinai kur yra reguliavimo varžtai ir ką jie reguliuoja, metodika turi tikt nuo Jawos ar Izho, kurių reguliavimas yra tinkle.
2005 Rugsėjo 13 12:39
Stunter'is
400cc ***
#6    

tame ir esme, kad manuale tokiu smulkemnu nera....
2005 Rugsėjo 13 23:43
Praktikas
500cc ***
#7    

Man ta pati problema su Yamaha, reguliavimo metodiką galima pritaikyt pagal kitus karbus, o ką reikia sukinėt nežinau...
2005 Rugsėjo 14 10:04
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#8   +1  

Mano buvusio GPZuoklio ir dabartinio FZRo karbuose tai reguliavimui yra tik vienas važtas ant kiekvieno karbo. Ir jis reguliuoja tik mišinio kokybę ant laisvų apsukų (CO). Darbinį mišinį duoda žikleris, kuris nesireguliuoja papildomai, kaip tik adata nuo membranos. Taip, kad jei ant laisvų dirba normaliai, tai tie varštai praktiškai neturi reikšmės. Pas mane irgi jie atsukti apie 2,6-2,8 rato, tai kai karbus ploviau tai visus taip pat atgal pastačiau ir nematau problemų....
2005 Rugsėjo 14 10:13 ZX10R '06
Narys
50cc *
#9    

Dar prie to pacio: idomu tai, kad viena karta pamirsau pries vaziuojant atsukt kraniuka benzo, ir kik pavaziavus motsas pradejo eit kaip velnias o paskiau pasibaige benzas karbe ir uzgeso... kas gali but tam mano karbui????
2005 Spalio 11 13:54
Gatvinis
500cc ***
Avataras
#10    

heh :) riebalas tavo mocas :P zemint kuro lygi arba jei netas korbas uzdetas, kogero ne tie ir ziklioriai sudeti :) bent jau su krosiniais tai tokia kalba budavo :) kokys karbas stovi ir kokia moco kubatura?
2005 Spalio 11 16:02 2003 Kawasaki GPZ500 -daba bus streetas (!)
Narys
50cc *
#11    

kubatura 125, o karbas "Delorto" ar panasiai, kad gali buti uzdetas ne tas, tai sprendziu is to, kad jis 89metu o motsas 92m. Seniau su tuo paciu karbu aidavo gerai, cia palaipsniui pasidare sitos problemos, galvojau kemsasi, bet valiau n kartu, kuro misini reguliavau, bet vistiek taspats - ant didesniu apsuku negraziai dirba, neturi jegos... ant laisvu lyg ir graziau gazuojasi...
2005 Spalio 11 17:34

25cc *
#12    

tai pažiūrėk membraną, kaip man PQO patarė irgi pažiūrėjau ir paremontavau, ir nuėjo..
2005 Spalio 11 21:27
Gatvinis
500cc ***
Avataras
#13    

mano praktikoj buvo dar vienas toks juokingas nutikimas. beda pas vaikinuka buvo tokia pat kaip ir tave. irgi 125 tik Honda. taigi nuo korbo turetu nueiti 1 ar dvi slangeles. bet ne tos kur bendza is bako paima, o laisvam nutekejimui (labai plonos tokios). tai tu paziurek ar tik nebusi jos kur nors prijunges (pvz apcioj po korbo dangteliu), nes anas vaikinukas taip ir buvo padares, ir pozymiai buvo labai panasus. (t)
gali but ir dar keletas pastebejimu, bet gal veliau. as taip suprantu tu cia su krosiniu vargsti? jei jis toks kaip as isivaizduoju, tai nuo karbo iki cilindro dar turetu detis tokie "lepestokai" (nezinau kaip lietuvishkai teisingai juos pavadint). tai paziurek ar jie neatsilankste. (+)
bet geriausia tai but paciam pamatyt. na jei ka - kreipkis :)
2005 Spalio 12 08:01 2003 Kawasaki GPZ500 -daba bus streetas (!)
Praktikas
500cc ***
#14    

Baigiantis benzinui karbe variklis ir turi užsigazuot, tik nelabai stipriai. Jei stipriai pagerėja traukimas, išvada viena - per riebus mišinys. Mišinį liesint reikia tol kol pagerėjimas baigiantis benzui labai nežymus.
2005 Spalio 12 09:16
Narys
50cc *
#15    

tas slangute nubegimo tai kabo normaliai, o kas tie "lepistokai", karbas prie cijindro tvirtinasi gumine mova, kuri su chamutais uzspausta ir viskas, nu dar ten giliau link cilindro yra kazkokios pertvaros...
O tas varztas kuro misiniui reguliuot, tai reguliuoja oro ar kuro padavimo kieki?
O jei adata zemyn paleisciau, gal suliesetu tas misinys...
ten su ta adata kazkas samadielno daryta, nenorejau anksciau lyst prie jos, bet jei paleisciau ja zemyn, ta misinys suliesetu at ne???
2005 Spalio 12 18:22
Gatvinis
500cc ***
Avataras
#16    

tos pertvaros ir yra "lepistokai" :) su adata irgi reikia ziuret, pabandyk nuleist, tas niekuo padeties nepablogins :) o tas varzciukas, tai jei nieko su juo nedarei ir buvo gerai, tai paprastai jis nei atsisuka nei uzsisuka. taigi jo gali ir nereguoliuot, arba bent jau atsimink kiek apsisukimu reikia kad ji uzsuktum.
as si savaitgali vaziuosiu i klaipeda, jei trumpai, tai turejau kazkur as originalu KTM 125 crosini karba. bet labai seniai. paieskosiu jei ka. :P (h)
2005 Spalio 13 08:18 2003 Kawasaki GPZ500 -daba bus streetas (!)
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#17    

Blemba,kam is lempos speliot koks misinys,juk isukus zvake galima paziureti-jai zvake juoda,tai misinys stipriai per riebus,jai balta per liesas ir visi burtai.Normaliai zvake turetu but kakavines spalvos.
2005 Spalio 13 09:14 Mune
Narys
50cc *
#18    

jei gali paieskok, kaip nors susitartume...
Kai isukau nauja zvake (pagal kataloga parinko), tai kiek pavazinejus ji buvo kakavines spalvos, bet kuo daugiau vazineju - tuo daugiau tamseja, tepala sintetini pilu, beje - kiek ant 10L benzo reikia tepalo pilt? gal as per daug pilu... pilu 360 ml. ant 10L. (taip man sake sportininkas is kurio pirkau)
Kad misinys per riebu tai beveik aisku, bet tame ir problema - kaip ji paliesint?
Beje pilu 95benza, gal 98 reiktu pilt... ar didelis skirtumas?
2005 Spalio 13 15:21
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#19    

Bendzas krosiniams priklauso minimum 95, o 125cm motams eina iki 05 litro tepalo 10'ciai litru bendzo(priklausomai nuo modelio)Taip kad pas tave viskas normaliai,o jai zvake pradejo tamset palaipsniui,tai gal prakiuo alkuninio salnikas(sankabos puses) ir per ji pakliuna tepalo is greiciu dezes? Nepastebejai per didelio duminimo uzkaitus varikliui,nes normaliai tai naudojant sintetini tepala siltam varikliui dumo nesimato,arba nezymiai.
2005 Spalio 14 13:10 Mune
Narys
50cc *
#20    

siltas beveik nedumina, bet pavaziavus kiek ilgesne distancija mazom apsukom, po to davus gazo, tai apsipila dumais po to vel norm.
o jei salnikas, tai turetu dingt po biski tepalas is grecio dezes, bet pas mane nedingsta...
2005 Spalio 14 15:15
Narys
50cc *
#21    

sveiki bernai.gal kas gali pakomentuoti jei uzdejus sport oro filtra kuro misini reikia liesinti ar riebinti ? ir i kuria puse liesinasi / riebinasi kuro misinys,issukant ar susukant varsta?

dekui uz pagalba :)
2010 Rugsėjo 12 19:07
Narys
250cc **
#22    

Nors tema matau labai sena,bet man labai aktualus kuro mišinio reguliavimo klausimas. Išsukta žvake juoda, pagazavus meta juoda duma.Visi šie požymiai rodo,kad per riebus kuro mišinys. Tik va beda yra tame, kad pas mano pirda yra įpurškimas.Ar galima kaip nors ji sureguliuoti?
2012 Kovo 25 22:42
Narys
Uždraustas
#23    

vezi i savo dealeriui ant kompo ir sutvarkys
2012 Kovo 25 22:59
Narys
500cc ***
Avataras
#24    

o man ismeta juoda duma esat aukstom apsukom kazkur nuo 7500-9000, tai irgi reisktu kad per riebus misinys??. Melinas jei butu tai vyskas aisku dega tepalai,bet meta juoda duma ir tik ant aukstu apsuku. Tepalu nevalgo
2012 Balandžio 3 23:38 redagavo eaux 2012 balandžio 3 23:40
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#25    

Tema kuro misinio reguliavimas o ne moto speliones ar remontas neveikiancio arba nustojusio veikti moto po ziemos. Todel visas zinutes ne i tema istryniau.
2012 Liepos 2 23:16 Mune
Gatvinis
900cc *****
Avataras
#26    

Sveiki, gal kas galit nupasakot, kaip reguliuojasi keturtakčio karbas? moto gilera nordwest 600. Karbas originalus, bet filtras kitas priburtas. Pagal manualą, mišinio varžtas atsuktas 1.5 karto. Bet jis man kažkaip netolygiai dirba, o ir sąnaudos lyg ir didokos. Beje, galiu susireguliuoti ir ant CO stendo, bet kad nežinau kokie duomenys turi būt, nes nuo mašinos tai jie skiriasi, taip?
2013 Rugpjūčio 2 00:57 Audrius
Narys
1000cc ******
#27    

Karbas yra karbas, veikimo principas visu tas pats, masina tai, lektuvas, motociklas ar motoblokas plugui traukt. Pasakojimais nepadesi sureguliuot karbo, kai zinosi veikimo principa - suprasi ir kaip sureguliuot. Tas misinio varstas pokycius lemia labai mazam diapozone, liasvos ir gal kazkiek prie zemu juntamas poveikis. Visa kita ziklioriai, adatos, ju auksciai, praeinamumai ir t.t. Trumpai - cia jau varstu neprisukiosi, reikia pirkti detales.
O pirma visada siulau pasimatuot kompresija, tada sudet orginalias dalis kas priklauso ir daznai puse bedu pacios issisprendzia.
2013 Rugpjūčio 2 09:12
Gatvinis
900cc *****
Avataras
#28    

kompresija ok, visos dalys, išskyrus filtrą, originalios. Filtras ne koks sportinis, bet tiesiog kita dėžė su paraloniniu filtru. O originaliai lyg ir popierinis būna. Tai ar nesiskiria pralaidumas? Vat dėl to ir noriu pareguliuot. Nors dar reiks biški pavažinėt ir žiūrėt kokia žvakės spalva, nes dabar nauja įdėta ir nedaug pravažiuota, tai kažin ar kas matysis
2013 Rugpjūčio 2 12:46 Audrius
Narys
1000cc ******
#29    

Na pasikartosiu nezinau jau kelinta karta, bet tas filtras ir dar ypac su kita deze nezinia nuo ko gali visa esme ir sudaryt. Yra modeliu, kurie be dezes aplamai dirba tik laisvom apsukom. Kas jiem nutiktu uzmaukslinus orginalios filtro dezes beleka, ir dar uzdejus aplamai nezinia nuo ko oro filtra(gal nuo dyzelinio trauktoriaus) net nenoriu pagalvot.
Aisku galima speliot ka rasi issukes zvake, bet labiau tiketina,kad ji bus juoda, nei balta. Patikrint abejones del filtro galima primityviai - ji aplamai nuimt ir stebet kaip reaguos variklis. issilygins variklio darbas, logiska, jog riebus misinys, juoda,slapia zvake.
2013 Rugpjūčio 2 16:22
Narys
125cc **
Avataras
#30    

Sveiki, norėjau paklaust, kokią įtaką turi pagreitinantysis surblys (kur staigiai pasukus gazą "įmyža" į kamerą benzino) keturtakčiui varikliui? Nes pas mane Honda XL200R paris-dakar 84'ų Italijoj gamintas ir koks ten karbiuratorius turi būt, tai neįsivaizduoju, nes uždėtas su pagreitinančiu siurbliu vienoks, manuale labai panašus su pagreitinančiu siurbliu irgi, bet ne toks. O kiek žiūriu internetinėse parduotuvėse, tai visi tų metų tokiem mocam yra be pagreitinančio siurblio ir dar plius su biškį kitokiu tvirtinimu prie galvutės (būtų ne problema, nes žarną tarp karbo ir galvutės galima įdėt atitinkamą). Pas mane yra problema, kad visiškai nesikuria šaltas variklis, šiltas kuriasi bile kaip gerai, atrodo, kad per liesas mišinys, bet kai atidarau Choke (atsidaro papildomas žikliorius mišiniui pariebint) tai nesikuria ir atsiranda banzino kvapas (tai užsisiurbia tikriausiai). Nu krč, galvoju nusipirkt naują karbiuratorių (be siurblio), kokie pokyčiai gali būti važiavime? Ir pagrindinis klausimas - kam reikia to siurblio? Kokia ten esmė jo veikimo?
2013 Rugpjūčio 20 18:13
Puslapiai: 12




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17