Motomanų Diskusijos » Klausimai / Pradedantiesiems » Motociklas užsigazuoja

| 2009-05-26 WhiteDragoon | 49/23330 žinut.
 
Puslapiai: 12


 
Narys
25cc *
Avataras
#1    

Motociklas užsigazuoja

Sveiki, turiu Yamaha XS400 motociklą, kuris po vieno kauniškio korburatorių sureguliavimo pradėjo gazuotis ant laisvų apsuku. Meistrelis aiškino, kad kaltos kuro adatos, nors man labai didelis klaustukas, kad dėl jų taip gali būti. Buvau prasiardęs, membranos lyg ir nekiauros. Gal kad iš patirties galėtų bent jau užvesti ant kelio kur reiktų atkreipti dėmesį?

Dar vienas požymis - truputi davus gazo, apsukos nenukrenta o kuriam laikui issilaiko tokios pat.
2009 Gegužės 26 15:24 Geriau kažką daryti netobulai, nei nieko nedaryti nepriekaištingai.
Donoras
1100cc *****
Avataras
#2    

nu tai blogai sureaguliavo.. o tai prieš remontą kaip buvo?
2009 Gegužės 26 16:11 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Narys
25cc *
Avataras
#3    

Pries remontą buvo taip, kad pastovėjus užvest sunku būdavo. Dėl to tai tikiu kad adatos kuro nelaikydavo, nes jauciasi benzino kvapas tepale. Bet kad taip gazuotusi nebuvo.. Kol laukiu naujų adatų noriu išsiaiškinti dėl to gazavimosi.
2009 Gegužės 26 16:27 Geriau kažką daryti netobulai, nei nieko nedaryti nepriekaištingai.
Donoras
1100cc *****
Avataras
#4    

apsukos nekrenta tai arba trosas kažkur stringa, arba karbai normaliai nesureaguliuoti.. pabandyk taip: gazą atleisdamas rankeną atsuk pats, o ne paleisk..
2009 Gegužės 26 16:57 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Narys
25cc *
Avataras
#5    

Tokie šposai jau išbandyti :D visai ta trosą numovęs buvau ir pirštais tą gazo rankenėlę kilnojau. O jeigu kiauros tos membranos, koks tada efektas jaučiasi?
2009 Gegužės 26 17:21 Geriau kažką daryti netobulai, nei nieko nedaryti nepriekaištingai.
Donoras
1100cc *****
Avataras
#6    

Citata:
Cituoju: WhiteDragoon
Tokie šposai jau išbandyti :D visai ta trosą numovęs buvau ir pirštais tą gazo rankenėlę kilnojau. O jeigu kiauros tos membranos, koks tada efektas jaučiasi?


kurios membranos? pačiuose karbuose?
2009 Gegužės 26 20:04 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Narys
25cc *
Avataras
#7    

Jo, tos pačios :V
2009 Gegužės 26 20:11 Geriau kažką daryti netobulai, nei nieko nedaryti nepriekaištingai.
Donoras
1100cc *****
Avataras
#8    

nesusidūręs kas darosi kai jos kiauros.. bet bent iš esamų simptomų iki ir po remonto, tai vaizdas toks kad meistrelis prichaltūrino ir tiek..
2009 Gegužės 26 23:39 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Narys
400cc ***
Avataras
#9    

Panasu i tai kad karbas neteisingai sureguliuotas, ir laisvu apsuku rezime perdaug kuro paduoda, gali buti kad plude nureguliavo, ir peraukstas kuro lygis karbe ko pasekoje per riebus laisvu apsuku misinys.


Tiesa pasitikrink ar oro pasalinio netraukia iskyrus per oro filtra.

[Redaguota 2009-5-26 StreetFigther]
2009 Gegužės 27 00:22
Narys
400cc ***
Avataras
#10    

Citata:
Cituoju: WhiteDragoon
Pries remontą buvo taip, kad pastovėjus užvest sunku būdavo. Dėl to tai tikiu kad adatos kuro nelaikydavo, nes jauciasi benzino kvapas tepale. Bet kad taip gazuotusi nebuvo.. Kol laukiu naujų adatų noriu išsiaiškinti dėl to gazavimosi.


Adatos kurios stovi ant pludziu sitas turi omeni? Jei jos parejusios tai kaip jisai tau tuos karbus surinko?? su senomis?
2009 Gegužės 27 00:26
Narys
25cc *
Avataras
#11    

Taip su senomis. Vis dar laukiu siuntos iš Louiso tu adatų. Maniau kad tos kuro adatos daugiau reikšmės turi tame, kad jis nenori kurtis pastovėjus ir dabar jau šiltas. Tai taip išeina, kad susinchronizavus su naujom adatom reikia tikėtis kad baigsis šios problemos? Dėl oro traukimo dar reiks atidžiau pasižiurėt. Tik man tas keista, kad prieš nuvarant tvarkyt, tokiu problemų nebuvo, kad gazuotųsi.

StreetFighter o tą kuro lygį kaip pasimatuot ? Manuale rašo koks jis turi būti, bet nuo kur iki kur jį matuot?
2009 Gegužės 27 00:57 Geriau kažką daryti netobulai, nei nieko nedaryti nepriekaištingai.
Narys
400cc ***
Avataras
#12    

Citata:
Cituoju: WhiteDragoon
Taip su senomis. Vis dar laukiu siuntos iš Louiso tu adatų. Maniau kad tos kuro adatos daugiau reikšmės turi tame, kad jis nenori kurtis pastovėjus ir dabar jau šiltas. Tai taip išeina, kad susinchronizavus su naujom adatom reikia tikėtis kad baigsis šios problemos? Dėl oro traukimo dar reiks atidžiau pasižiurėt. Tik man tas keista, kad prieš nuvarant tvarkyt, tokiu problemų nebuvo, kad gazuotųsi.

StreetFighter o tą kuro lygį kaip pasimatuot ? Manuale rašo koks jis turi būti, bet nuo kur iki kur jį matuot?



Vienu zodziu jei uzsilaiko gazas ir po trumpo laiko nukrenta , tai per liesas misinys, dazniausiai del nesandarios oro padavimo sistemos, tai reiskia kad itraukiamas pasalinis oras, galima pasitikrinti su stabdziu valiklio papurksti ant karbo, bet ne i oro padavimo anga, veikiant varikliui. Jei pakyla apsukos reiskia kad traukiamas pasalinis oras. Patikrinti visus sujungimus.


Kaip pasitikrinti kuro lygi ziureti sioje nuorodoje (tiesa aprasymas vokiskai, bet paveiksliukai tikrai pades). SPAUSTI CIA!!! Po to kairej pusej ant zodziu "Schwimmerstand Benzinpegel" arba leiskis zemyn ir pamatysi sita tema. Sekmes!!

[Redaguota 2009-5-27 StreetFigther]
2009 Gegužės 27 14:59
Narys
800cc *****
Avataras
#13    

Jei pavyks rasti priezasti, parasyk kas buvo. Pas mane irgi panasi bedele. Uzsigazuoja jei padarau minimalias apsukas daugiau nei 2k per minute. Ir sinchronizavau karbus, ir valiau juos, viskas sveika, viskas grazu, bet vistiek nieko.
Tiesa dar gal but pludes/adatos kreivai stovi, bet ten jau nekrapsciau, nes nelabai zinau kaip benzo lygi karbuose reguliuoti.
2009 Gegužės 27 20:05
Donoras
1100cc *****
Avataras
#14    

Citata:
Cituoju: sandman^kfmf
Jei pavyks rasti priezasti, parasyk kas buvo. Pas mane irgi panasi bedele. Uzsigazuoja jei padarau minimalias apsukas daugiau nei 2k per minute. Ir sinchronizavau karbus, ir valiau juos, viskas sveika, viskas grazu, bet vistiek nieko.
Tiesa dar gal but pludes/adatos kreivai stovi, bet ten jau nekrapsciau, nes nelabai zinau kaip benzo lygi karbuose reguliuoti.


o tai koks tikslas tokias aukštas apsukas daryt?
2009 Gegužės 27 21:40 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Narys
800cc *****
Avataras
#15    

Na tikslo gal ir nera jokio, bet kazkaip atrodo, kad turetu buti imanoma nustatyti ir 2k ir 2,5k. Bet jei tiek padarau, pasuku rankena, tai pasoksta iki 4k ir nebesileidzia. Aisku kai nustatau ~1100, tai tada viskas OK, gazuojant gryzta atgal (tik kiek letokai). Tai gal ir nera prasmes ieskoti slieku del to didesniu apsuku kylimo. Siaip cia parasiau tik tam, kad gal pavyks zmogui kazka rasti tai ir as pasitikrinsiu. O kitu atveju tiesiog vaziuoju ir neimu i galva.
2009 Gegužės 28 10:14
Enduro man'as
900cc *****
Avataras
#16    

tai 1100 ir yra normalios apsukos, seip netgi iki 800 gali leist :)
2009 Gegužės 28 10:26
Narys
800cc *****
Avataras
#17    

Siek tiek sokineja, tai jei numetu iki 800 tai jau ir uzdusti gali kai kada. :D
2009 Gegužės 28 17:12
Narys
250cc **
Avataras
#18    

Ta pati problema ir čia. Suzuki GSX 250 Traditional. Apsukos pakyla ir nebenusileidzia. Ar po ilgo laiko tik, troselis vaiksto norma. Tai siulot kazkur pasalinio oro ieskoti del per lieso misinio? Ar karbus ziureti del per riebaus?
2009 Birželio 7 23:20
Narys
250cc **
Avataras
#19    

Citata:
Cituoju: Liuxus
Ta pati problema ir čia. Suzuki GSX 250 Traditional. Apsukos pakyla ir nebenusileidzia. Ar po ilgo laiko tik, troselis vaiksto norma. Tai siulot kazkur pasalinio oro ieskoti del per lieso misinio? Ar karbus ziureti del per riebaus?
na dazniausia problema tai siurbia ora pro kazkur. as irgi visas slangas ejau, karbus. ir tik dabar radau pro kur ora traukia :) reikejo baka nusiimti, ir tarp karbo ir variklio perejimas trukes, bet tokioj vietoj kad niekaip nebuciau pastebejes...

tai va, tikrink nuo karbu iki variklio.
2009 Birželio 12 18:16
Narys
800cc *****
Avataras
#20    

Keisiu as savo trosa akseleratoriaus, tai reikes ir man tas gumas pasitikrinti. Gal irgi kur ora traukia biski. :) Nors kiek ziurinejau, tai sveikos tos gumos.
2009 Birželio 12 23:25
Narys
25cc *
Avataras
#21    

Vis dar problemos neišėjo surast, nors ir kiek bandėm sinchronizuoti. Ir tuos korburatorius keitėm kaip kojines. Toks vaizdas kad vienoj pusėj nesudaro vakuumo pakankamo pakelt adatai, todėl prie atitinkamų apsukų tik įsijungia antras kaušas ir sukyla tos apsukos. Atrodo jau suvienodini ta darbą, pasuki rankeną ir vėl šnipštas. Teks tikriausiai eilinį kartą lupt lauk ir su padidinamu stiklu ieškot skylių gumose (s)
2009 Birželio 14 14:25 Geriau kažką daryti netobulai, nei nieko nedaryti nepriekaištingai.
Narys
800cc *****
Avataras
#22    

Nu nuo tokiu skyliu (jei reikia su padidinimo stiklu ziureti) manau neturetu tokios anomalijos darytis. Pas mane per viena guma kai neuzverziau uzsimirses, net benzinas vare pro sonus ir tai uzsigazavimo nebuvo, tik bangavo RPM gan nemazai (per tukstanti koki).
2009 Birželio 15 17:07
Opozitas
400cc ***
Avataras
#23    

seip problemos su oru turi but, nes niekas kita nelabai gali kelt tokiu stebuklu... Reiktu pabandyt kitus karbus uzmaut ir ziuret kas darosi , jai tas pats taikazkas su varikliu paciu tada galima butu atmesti karbiuratoriu gedima :)
2009 Birželio 16 20:00 Keli faktai:
1. Tu dabar internete
2. Tu dabar motomanai.lt
3. Tu skaitai
5. Tu nepastebejai, kad nera 4-to punkto
6. Tu dabar tai patikrinai
7. Tu šypsaisi. Geros dienos!
Narys
25cc *
Avataras
#24    

Na o kas pačiame variklyje galėtų būi atmetus korburatorius? Kompresija 10 ir 9 su kapeikom. Su vožtuvais abejoju dėl tokių čiūdų
2009 Birželio 21 21:23 Geriau kažką daryti netobulai, nei nieko nedaryti nepriekaištingai.
Praktikas
500cc ***
#25    

O į apsukų ir tuščios eigos kokybės varžtus bent reaguoja?
2009 Birželio 22 10:08
Narys
25cc *
Avataras
#26    

Reaguoja, apsukų, tai sukant varžtą is pradžių apsukos lėtai kyla ir prie kokių 2k apsukų kai šoksta iki 3k-4k ir nenusileidžia.
2009 Birželio 22 21:31 Geriau kažką daryti netobulai, nei nieko nedaryti nepriekaištingai.
Britvininkas
125cc **
Avataras
#27    

Pas mane Yamaha yzf600 irgi tokia problemele, staigiai uzgazavus ir atleidus rankena, apsukos nenukrenta iskart, kol saltas dar lyg normaliai, bet vazinejant, isijungus laisva pavara, apsukos taip ir pasilieka ant 3000RPM, tai buna pagazuoju iki kokiu 7000, tada susitvarko ir jau nusileidzia kaip priklauso iki 1000, o kartais tiesiog visai nebuna tos problemos su apsukom.. kaip uzeina
2009 Birželio 23 11:39
Ekstremalas
500cc ***
Avataras
#28    

as kai korbus tvarkiau savo gsui tai buvau tokiu gumikiu neidejes kur dedasi ant korbu virsaus tai pradejo gazuotis man taip panasei,paskui paziurejau monuale kur tos gumikes dedasi,sudejau i vieta ir dingo viskas,tai manau gali buti kad tu gumikiu neidejo,cia variantas toks tiketinas visai butu. o jas labai lengva pamesti,dangtelius tuos nusuki virs membranu ir jos matosi ten jei nepastebi tai ir nukrenta paskui
2009 Birželio 23 13:42
Praktikas
500cc ***
#29    

Citata:
Cituoju: WhiteDragoon
Reaguoja, apsukų, tai sukant varžtą is pradžių apsukos lėtai kyla ir prie kokių 2k apsukų kai šoksta iki 3k-4k ir nenusileidžia.


O kaip reaguoja į tuščios eigos kokybės varžtą?
Kai užsigazuoja jei užtrauki padsosą, kas darosi?
2009 Birželio 23 14:52
Narys
250cc **
Avataras
#30    

hmm... pasmania gal panasi problema gal ne, bet uzsigazuoja is po dydeliu apsuku kai pareinu, tai laikos apie 3k, su pavara ir stabdzias numusu ir vel susilygina viskas, ir beda yra tik kad membrama kiaura, tai pasiziurek atidziai membramas, dar gali but kad stringa vienas korbas neuzsidaro oro sklende ir nenusileidzia adata delto
2009 Liepos 5 23:34
Puslapiai: 12




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17