Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Modelių kova - Ką rinktis?! » Enduro: miškui, miestui, pajūriui. iki 15,000Lt. Kokį pasirinkt?
Krapštukas
1100cc |
tai tada manyciau geriausiai butu drz... jei nori lengvesnio ir galingesnio tai tada ieskokis kokio hard'o... pvz crf, exc, wr... bet ju eksplotacija brangesne...
2007 Kovo 16 14:34
|
Krapštukas
1100cc |
geras motas, labai lengvas ir galingesnis net uz drz... bet su juo tik bekele vaziuot ir reiktu priekabos prie masinos, kad ji vezt, nes jis krosinis ir neturi registracijos dokumentu... as patarciau pirkt ktm exc, yamaha wr arba honda crf... sveria jie apie 115kg, yra registruojami ir kas tau butu tikrai labai patogu- turi starteri... dar gali ziuret ir i husaberg'us... mano nuomone, tai jie geriausi is hard'u... p.s. dar karta kartoju, kad butinai pasilik 3000lt aprangai... su sportiniais aparatais treningiukais nepavazinesi...
2007 Kovo 16 15:19
|
Pėsčiasis narys
50cc |
siaip as ir palnuoju papildomai priekabela tureti, registracija moco man nebutina, pasikartosiu bet tik noriu su just for fun pasivazineti, issikrauti ir pasikrauti
2007 Kovo 16 20:12
|
Krapštukas
1100cc |
na, tai tada patarciau crf'a 450... labai gerai vertinami mocai, autopliuse yra keli tikrai neblogi variantai...
2007 Kovo 16 21:31
|
Auksaburnis
1100cc |
Gal kartais parasyk koki argumenta, nes zarstai patarimus, o argumento jokio. Gal galetum pasakyt kodel butent 450 ir honda? ar todel kad ji raudona, ar kad autopliuse ira? Nieko stebuklingo is CRFo nera ir didziausias minusas kad jai lygint ji su YZF tai servizas prastesnis, o krosiniam reiks daug ko, nes griuvinejimui skirta technika, tad kazka vistik nulausi ir reiks bendraut su neaiskiais daliu pardavejais, kai Yamahai ira superinis atstovas kaune, kuris detales pristato per mazdaug 3 dienas, o hondai tai jau SAR laukia min 2 savites ir dar paziuresim kiek lauks.Siaip nieko pries CRFa neturiu, bet jis toks pat geras kaip ir YZF, tad nera jokio reikalo pirkt prastesni serviza turinti mota. Beje dar galetum parasyt ir koks tavo svoris, nes jai esi lengvas ir nesi vaziaves su tikru krosiniu, tai 450 gali but per daug, cia ne su litrinem britvom lakstyt, kur bet koks peckelis gali, cia technika rimta ir galinga, tad kartais geriau apsiribot 250. O siap perkant deveta mota geresnis tas kuris geriau isilaikes. Bet niekaip nesupranto temos autoriaus, kodel jis nenori apsilankyt LT suzukio parduotuveje, nes siemet nauji suzukiai tiek krosiniai RMZ, tiek DRZtai naujutelaiciai kainuoja apie 4500e(bent jau DRZ tikrai nauja galiu uz tiek gaut)
2007 Kovo 16 21:44
Mune
|
Krapštukas
1100cc |
na, bandymuose jis aprasomas kaip geriausias 450... nzn, mano nuomone labai subjektyvi... techniniais duomenimis, tai jis labai panasus i yzf'a... bet jei yamahos dileriai rimtai dirba, tai zinoma, geriau imt yamaha... o yamahos dar lyg ir pigesnes... o del kubaturos, tai as uz 450... jie ne tokie uzforsuoti, tai turetu but patvaresni... ir jie ant zemu turetu geriau traukt... o argumenta ne viena parasiau...
2007 Kovo 16 22:01
|
Auksaburnis
1100cc |
Kokiuose bandymuose, ten kur draiveriai pavaziuoja su naujais motais ir negaledami parasyt lygiuju paskirsto vietas vieno taskelio skirtumu?Tie bandymai labai slidus reikalas nes kiekvieno zurnalo nugaletojai buna skirtingi, o realiai vaziuojanciu skaicius su tam tikro modelio motais priklauso nuo prekybininku apsukrumo. Vat iki siol suzukiu LT cempionate nesimate, o siemet gerai suzaidus kainomis ju bus pakankamai. Ar isivaizduoji kaip traukia 250F krosinis, endurinimui net jo per daug, ar tu supranti endurinima kaip isejima ant zvyrkelio tiesiosios ir dugno atsukima? Paziurek KTm us- abu identiski tik vienas(640LC4-E) su daugiau asvaltui orientuotom padangom ir pakaba turi 54 ag.o jo analogasSXC tik skirtas rimtesniam ofroadui, turi pasilpninta varikli iki 33ag.Tad ne viskas ag paremta, kai paaugsi ir pasivazinesi enduro bei krosiniais motais suprasi, kad vartant zurnalus i AG ne pirmoje vietoje ziuret reikia. Beje visi krosiniai iskyrus suzukius kainuoja panasiai, jai kalbet paie parduotuves o ne zurnalus, nes po nauju apvaziavom visus dilerius, tad tik suzukiai 2000e pigesni uz kitus, kiti panasiai kainuoja.
2007 Kovo 16 22:16
Mune
|
Krapštukas
1100cc |
na, as labiau domiuosi supermotais, nei enduro ar krosiniais, bet baze ta pati... ir galiu tvirtai pasakyti, kad man pirmoj vietoj yra svoris ir tik svoris! pvz jei reiktu rinktis supermota su 110kg ir 40ag arba 150kg ir 60ag, tai net neabejodamas pasirinkciau pirmaji... pats suprantu, kad kalbam ne apie britvas ir sukimo momentas daug svarbiau veikia, nei ag... o kaip traukia 250cc krosinis su 42ag ir 90kg, tai isiwaizduoju... jis ir ta pati LC4 su trigubai didesniu varikliu detu i vieta... tiesiog jie labai isforsuoti, sukasi lyg net iki 13k rpm kaip viencilindriui 4T, tai labai daug... ir zinoma tada sumazeja ilgaamziskumas... tai del to ir del sukimo momento didesnio siulau 450... o 10kg skirtumo pradedantysis tikrai nepajus... kas del sxc, tai jie turi ~60ag... tie 33ag yra apribojimas skirtas europos rinkai... ir nesunkiai is tu 33ag galima galia pakelt iki mazdaug 60ag... cia taip pat kaip 250cc 2T harda'ai eina su ribotuvais, kurie sumazina galia iki 17ag, bet juos isemus ji pakyla iki ~55ag... o rmz uz 4500eu yra afigienas variantas... net nustebau, suzukio tinklalapy ju kainos siekia 6000eu... taigi, visiskai sutinku su mune ir geresnio varianto, nei naujas rmz uz 15000lt, tikrai nerasi...
2007 Kovo 16 23:29
|
Auksaburnis
1100cc |
Blogai parasiau, as DRZta supakuota galiu uz tiek pasiulyt, o jai pas suzukius RMztai po 6 tai jie jau pakele kaina, nes sezono pradzioj kur kas pigiau buvo. Kas del to galios ribojimo , tai as ir pats zinau kad tai tas pats galingas variklis(ktm)tik apribotas, bet esme tame ,kad galia ribojama , nes ira tokia savoka kaip-per dug.O tu likusiu arkliu po apribojimu, dazniausiai pakanka maloniam pasilakstymui, nes jie buna apriboti, tiek kad butu malonu saugiai lakstyt. Paprasciausias pavyzdys jau isnyke monstrai KX500 ir CR500. Tai buvo bombos kuriu buvo super per daug ir todel jie nebuvo populiarus, nes kaip per daug, tai sunkiau kontroliuot,o jie jau buvo prie nekontroliuojamu. todel ira zmoniu kuriem ir dabartiniu F450 ira stipriai per daug. Jai zmogus sveria iki 70kg, tai 450 tikrai nereikalingas vazinejimui po miskus, nes tas 10kg labai stipriai juntamas, o galios daugiau nei per daug ir pas 250F. Kas kita asvaltas ir supermoto, ten 450 jau turi pranasuma pries 250. Ilgaamziskumo pilnai uztenka ir pas netgi 125 motus, kurie sukasi kaip elektros varikliai.
2007 Kovo 17 10:45
Mune
|
Krapštukas
1100cc |
kx' ai ir cr'ai 500cc dar gaminami, tikrai dar neisnyke, bet populiarus jie nera... pats kai galvoju apie 2T supermoto, tai man ir 250 butu stipriai per daug, bet akis visvien krypsta i 500cc 2T, vien del to valinimo nuo zemu, ko nera pas 250cc... ir, kad 500cc 2T yra bombos, tai pilnai sutinku, nes kai mocas 5 begiu (is 5) kyla vienetu vien is akseleracijos, tai....... baisus man tie 500cc dvitakciai, dar pagyvent noriu... del rmz, tai ,Argaudai, tu pasiskambink i suzuki atstovybe... ten ta kaina 6000eu jau lyg nuo praeitu metu ju tinklalapy, tai visko gali buti del kainu... ir del sxc, tai manau, kad visvien tas apribojimas yra ne del to, kad saugiau ar maloniau vazinet, o del to, kad butu galima vairuot be 2 metu stazo...
2007 Kovo 17 12:45
|
Auksaburnis
1100cc |
Nei CR nei KX nebegaminami, nebent pas nigerius koks fabrikelis stampuoja, tiem aborigenam net ir nindzes senasias tik pakeite pavadinimus stampuoja. Tas ribojimas visai ne del vaiku, jai vaikas nori moto, jam iklamai ribotuvai i bet koki mota. Enduro motam , jai ne sportui, tai arkliu nereikia daug. kaip jau rasiau su laiku pats suprasi.Beje su tuo ribotu ktmu teko vaziuot, miske jo galios per akis, net savininkas nesiskunde,ir neitare kad turi toki salyginai silpna (33ag) mota, tik isejes ant asvalto tiesiosios susimaste kad kazkas negerai su motu, nes prie 120 jau jauciasi galios dingimas, bet miske jis idealus, jai lygint su PVZ YZ450, butent del lengvai kontroliuojamos galios.
2007 Kovo 17 17:11
Mune
|
Krapštukas
1100cc |
na, as esu skaites, kad pas smc (supermoto) yra 33ag, bet cia tiesiog ribotuvas... tai pagal tai sprendziau ir apie sxc... o kad pas 600cc supermoto butu tik 33ag, tai kazkaip neitiketina, nes asvaltas yra asvaltas... o cr500 net atnaujintas buvo lyg 1998 metais, gavo aliumini rema... nu, bet nezinau tiksliai ar jie dar gaminami, reiks pasidomet...
2007 Kovo 17 20:58
|
Narys
250cc |
Sveiki, kazkaip, kol nebuvo minciu pirkt moca atrode viskas cia paprasta... atsiverti autopliusa, issirenki patikusi ir perki... Deja... taip padarius, nutariau, kad reikia CBRa imti... paskaitinejus ir pasiklausius protingu zmoniu, be to pervertinus savo poreikius CBRas pavirto VTXu... Va sito tai manau neistrinsiu is planu (bent kol kas). Bet gime dar viena ideja... Primirstus igudzius bent sezona atgaivinti su hard enduro (tuo labiau, kad ir zmona nori ne uz manes, o salia vaziuoti). O kita sezona, jei vis dar bus poreikis imti kazka kelioninio-turistinio, salia situ... Taigi, mano svoris 85kg, ugis 182cm, zmonos atitinkamai 58 ir 164. Poreikis vazinetis miskais, pievom ir karjerais (nuo namu galima tiesiai rauti, net nereikia kazkur veztis mocu), todel registracijos nereikia, reikia maloniu emociju. Planuojama suma mocams po 10K lietuvisku pinigu. Klausimas butu, i ka atkreipti demesi. Ir i kiek cc ziureti? Kaip suprantu atsizvelgiant i svorius zmonai reiketu imti su maziau cc, kad vaziuojant motociklu galimybes butu apylyges? Dar noretusi tos pacios firmos abieju, kad uztektu susipazinti su vienu servisu... Is anksto dekoju uz patarimus, o ypatingai uz patarimus su argumentais...
2007 Kovo 18 09:58
|
Pašėlęs
600cc |
Tai va, prasivariau Kawasaki KLE 500, zinokit tai kaiptik tai ko man reikejo, asvaltu rieda nerealiai, labai patogiai valdosi, nebijo daugiau apsuku, tikrai geras variantas pradedanciajam, aisq ten pas manes ne krosines padantos, tad taslynuose uzsikasu bet siaip tai tikrai geras aparatas, ir garsas neblogas, ir traukia gerai
2007 Kovo 18 13:01
KTM LC4 supermoto
|
Pašėlęs
600cc |
Taip, ir tikrai nenusivyliau man tai daug artimesnis stilius, aisq gal po kiek laiko vel pirksiu kanors kitka, kol atrasiu ko man tikrai reikia, o dabar man bandymu metas sorry uz flooda, bet negalejau neatsakyt, nors cia ir offtopic
2007 Kovo 18 13:31
KTM LC4 supermoto
|
Krapštukas
1100cc |
man atrodo Tavo kitas pirkinys bus 110kg sveriantis supermoto zverelis... tiesiog, jei patinka ir asvaltu greitai palakstyt ir i purva ilyst...
2007 Kovo 18 13:38
|
Narys
600cc |
Sweiki nebenorėjau kurt naujos temos tai paklaust noriu čia. Mane domina KTM 620 ir 640 (LC4) modeliai iki '00m. Gal kas turėjot ar turit? Apskritai kokias ligas turi šie modeliai ir ar KTM varikliai turi specifinį garsą kai dirba, nes žiūrėjau kelis tai dirba kur kas garsiau nei kokios hondos xr crf ar Husaberg fs650 motociklai.
2009 Birželio 13 17:25
|
Narys
400cc |
As db pasiemiau sau ktmlc4 96. dirba ispudingai ,garsiai bei galingai variklio garsas turi toki kaip svilpima . misku,pelkynu,bruzglyni bei klampynu zveris
2009 Birželio 13 18:24
|
Narys
125cc |
Sveiki, Reikia patarimo, negaliu isrinkti moca is: Aprilija Pagaso 650 Trail 2005m. Kawasaki KLE 500 2005m. Yamaha XT 660 2005m. Vazinesiu mieste, keliones asfaltu apie 400km, zvirkelis. Gal kas vazineja su tokiais ir turi nuomone. Mano kolegos vazineja su BMW GS1200, jems tik vienas mocas galvoi. Is anksto dekui
2009 Birželio 14 23:21
|
Keliauninkas
800cc |
Slava Slava, dar savo rajone ant kiekvieno stulpo šį skelbimą iškabinėk, jei mūsų neužtenka.
2009 Birželio 15 01:04
|
Narys
125cc |
sveiki vyrai gal patarsit kas geriau noriu pirkt reikal;ingas tam kad miskais varynet kartais i miesta isvaziut koki geriau imti enduro ar krosini ?
2011 Gegužės 22 12:31
|
Narys
50cc |
Sveiki, renkuosi soft enduro motocikla, todel prasau padet issirinkti. Panasias temas perskaiciau, bet taip atsakymo sau ir neradau. Kadangi esu gan aukstas 194cm 85kg, todel aukstu vairuotoju nuomone itin svarbi. Noretusi patogaus modelio, ilgesnems kelionems. Bet dideli ir sunkus modeliai netraukia. Vazinesiu 70% asfaltu, 30%zvyru, misko keliukais per duobetus kelius. Jokių pelkių ir giliu teslynu nebus. Biudzietas 5000-7000Lt. Kiek pats nusimanau, tai geras variantas butu KTM 640 Adventure. Tik kiek zinau, Lietuvoj jų pasirinkimas labai kuklus ir kainos kandžiojasi. Beje neaisku ar jis patogus aukstiems zmonems. Dar turiu toki saraseli pasidares: Yamaha 650XT Suzuki XF650 Suzuki DR800 Honda NX 650 Bmw F650 GS Honda Afrika Twin Kuris is ju butu tinkamiausias pagal mano poreikius? Jeigu dar turite geru variantu, kuriu nera sarase, maloniai prasom uzrasyti. Aciu
2011 Spalio 20 20:06
|
Narys
50cc |
Jot - man is tavo sarasiuko labiausiai patiko Bmw F650 gs. Jis pagal visus savo kriterijus man atrodo geriausias. zinoma geriausia tai butu afrika, bet ju kainos lietuvoje yra gan nemazos . tad gera varianta nusipirkti nera lengva. O su bmw manau bedu neturetum tiktu tiek misko keliukais tiek ir lygiu keliu .
2011 Spalio 20 22:23
|
Juodulys
500cc |
Apie koki 2008m Transalp ir BMW F650GS cia kalbat uz 5-7klt?Pagal ugi ir kaina manau 20m. senumo, bet tvarkinga Africa butu pats tas.
2011 Spalio 21 08:25
redagavo juodulys 2011 spalio 21 08:27
Daugiau numynes nei nugazaves
|
Narys
400cc |
Ir aukštam važiuotojui GS650 taip pat netiks... Pats esu 192 ūgio, man GS tikrai per žemas, jei ir būtų jų tokių metų už tokią kainą
2011 Spalio 21 08:31
|
Plentinis endūrininkas
1100cc |
Tavo sarase yra visi vienkausiai, isskyrus afrika. Jei planuoji ilgesnes keliones - imk 2 cilindru moca (afrika, transalpa etc). Jei keliones trumpos ir labiau linksti ne i asfalta - 1cil gerai. Visi tavo sarase esantys +- panasus (gal tik DR'as yra didesnis kazkiek, beje, DR yra ir 650). Taigi randi gera stovi ir imi pagal tai, kuris tau mieliausias. Is tavo saraso daug ciupinejes tik XF. Man su 194cm atrode, kad jo uztenka, kol nepersedau ant didesnio. Kol persedau, susukau ~25k su juo.
2011 Spalio 21 08:47
I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC |
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |