Bendrosios diskusijos » Nerašytos taisyklės moto ir auto vairuotojams.
Asfaltinis
500cc |
Cituoju: pIscIs Būtų geriau, jei nesakytum nieko normaliai nepaskaitęs, kas yra parašyta, kalba ėjo apie greitkelius, kur yra bent po dvi juostas. kad visi kiti sneka apie parastus kelius, kai reikia sokt i kelkrasti del to kad prasilenkt neimanoma arba tiesiai vaziuot kaip kamikadzem vienas i kita. automagistralej tegu lenktyniauja , kaip rasei nors ir 10km, abu paskubes ir greiciau savo krovinius pristatys [Redaguota 09-7-2 T-N-T] [Redaguota 09-7-2 T-N-T]
2009 Liepos 2 16:50
|
Plentinis endūrininkas
900cc |
Tolkam pacituoti ir be klaidų išreikšti minties nesugebi, o bandai mokyti autotraukinių vairuotojus, profesionalus. Jei dar nežinojai vaiki, kas yra tachografas, tai toks prietaisas, su kuriuo vilkikų vairuotojai negali viršyti leistino geraičio. Kai suprasi elementarius masės ir inercijos dėsnius, atsakomybę už krovinį ir jo pristatymą laiku, pravyniosi milijonus kilometrų įvairiais keliais sunkiuoju transportu, galėsi tauškėt...
2009 Liepos 2 17:54
|
Pėsčiasis narys
250cc |
Ne visai.. Tachografas - aparatas, fiksuojantis duomenis, ji ju nekontoliuoja. Greiti riboja ribotuvas (kuri galima išimti teko Italijoj su fūristu autostopu ~150 km/h važiuoti )
2009 Liepos 2 18:00
Tamsus alus geriau už šviesų rytojų
|
Plentinis endūrininkas
900cc |
Tą aš žinau, tik ne visais autotraukiniais važinėja gudraujantys "ereliai", dauguma linkę neviršyti greičio ir fiksuoti tai tachografe.
2009 Liepos 2 18:21
|
Peršalęs
1100cc |
taip iseina, jei furistas skuba,tai jis gali daryti ka nori, gali lenkti tris kilometrus siauram kely, o visi kiti turi i kelkrasti trauktis
2009 Liepos 2 18:26
|
Pliurpomanas
25cc |
vienas vare olandijoj ar danijoj 130 su fura pripises klyna trecia juosta.tai atejo bauda 24000 litu,rado kazkur uzdeta magneta, kad nieko kompai nerodo,tipo jis atstoju daro
2009 Liepos 2 18:29
Boba su smegenais tinka į žmonas, o visos kitos tik seksui
|
Narys
400cc |
vien zo.. diskusija apie furas....
2009 Liepos 2 20:00
:: Ducati Monster 600 :: Akademikas
|
Nuoširdusis
500cc |
DEFS, sorry taip išėjo. O apie su fūra 110+ yra nesamoningi greičiai, nebent tigačius be fūros, tada iki 120 jį dar eina valdyti. Kaselio kalnuose kolegai buvo užsidegę stabdžiai ir nuo kalno leidosi su mentų palyda, pilnai krautas, greitis 130, vairą laikė įspyręs koją. Jei čia dalinamės istorijom prie per daug alaus bokalų, tada ne ten pataikiau...
2009 Liepos 2 22:54
Between the devil and the deep sea
|
Nuoširdusis
500cc |
Ne jis turi vaižiuoti paskui nuo vilniaus iki vokietijos, nes ne duok dieve kažkam teks pristabdyti iki saugaus greičio ir pasitraukti į kelkraštį... Lietuvos keliuose (daugumoje) fūristai sutelpa tryse ant kelio, bet juk čia su lengvaja reikia prasilenkt, dar kuri "lekia pas mergas", o tu juk TIK dirbi... Na bet čia tas pats kas bandyti paaiškint auto vairuotojui kas yra tolerancija motociklininkams. Nenuostabu, kad chebra iš nerašytų taisyklių žino tik vieną (ir ta ne visada naudojasi) - pamirksėti apie mentus...
2009 Liepos 2 23:08
Between the devil and the deep sea
|
Rimtas
500cc |
pIscIs - galiu tik paskyt savo nuomone kiekvienas turim darbus bet tai ne rodiklis kad turim lekt isdege akis ir rizijuot savo ir kitu givybiu kiekvieno darbas sunkus nereik cia per daug aiskint( bet kaip bebutu pasitaiko nagloku furistu kurie tikrai naglai kisa masinas) aisku pagal viena nespresk apie visus. del tu nerasytu taistkliu- jai pralekiu pro zalia stotele ir tarkim vaziuoju atgal( zinau kad ten stovi zalia sotele) ir matau kad is galo atlekia geru greiciu auto ar moto as kelis kart minu svelniai per stabdzius kad zmogelis pristabdytu - teko viena kart rodyt kairy posuki kad atkreiptu demesi ir pristabdytu( deja zmogelis nesuprato tai ji ir nukirto ) [Redaguota 2009-7-2 komke]
2009 Liepos 3 00:01
|
Narys
500cc |
Matosi, kad šioje "diskusijoje apie fūras", tik pIscIs iš patirties kalba, o kiti net lietuviškai rašyt nesugeba.
2009 Liepos 3 01:54
|
Narys
600cc |
Tik gaila, kad jo patirtis apsiriboja stėbėjimu. Pasodinti tokį prie vairo jurdioj gatvėj pusdieniui, įdomu būtų kaip tada prakalbėtų
2009 Liepos 3 02:06
Heaven Can Wait to Another Day
|
Plentinis endūrininkas
900cc |
Gerbiamasai, žinoma, rašytos kelių eismo taisyklės visiems vienodos, bet ši tema ir yra unkiali tuo, kad joje kalbama apie nerašytas. Profesionalai profesionalus supranta. Kas kita su žaliais viščiukais, kurie žino tik savas teises ir jiems nusispjauti į aplinkinius. Pavyzdžiui pėstysis, sėdėjęs už automobilio vairo naktį, lyjant, tokiomis sčlygomis tikrai atsargiau eis per gatvę, nei tas, kuris niekada nevairavęs automobilio. Vairuojantis motociklą persirikiuodamas automobiliu kelis kartus žvilgters į šoninį veidrodėlį. Fūristas, važiuodamas lengvuoju automobiliu ir priešais pamatęs viens kitą lenkiančius autotraukinius, pristabdys ir pasitrauks į šoną. Jis supranta, kiek yra mažai tiesių, kuriose jie gali daryti lenkimą, ką reiškia iškačigarinti fūrą su kroviniu ir prieš manevro pabaigą staigiai stabdyti dėl nesusipratelio priešais. Bent jau man niekada nepasitakė priešpriešais dviejų kilometrų skirtumo greičiu, trijų kilometrų atstume, o dar ir kelių priešpriešinių juostų kelyje, vienas kitą lenkiantys fūristai. Gal tai vienas iš tūkstančio atvejų. Dažniau pasitaiko ta pačia krytimi lenkiantys fūristai. Tai aišku erzina važiuojančius iš paskos, bet juk jam lenkti daug sunkiau, tinkamų vietų lenkimui mažiau nei jums su lengvuoju automobiliu ar motociklu. Tolerancijos ir supratimo... Ir dar kelios trumpos istorijos, po kurių aš labai gerbiu fūristus. Pirmoji, tai važiavimas motociklu naktį per lietų. Fūrsitai, suprasdmai ir žinodami, kad iš po jų priekabų kyla vandens purslų debesys tiesiai ant mano šalmo, padidina atstumus tarp kolonoje esančių autotraukinių (pas juos yra racijos) pasitraukia dešiniau ir parodo posūkį lenkimui. Va čia tai organizuotumas. Aš aišku padėkoju. Antroji, tai lenkijos kelyje, grįžtant į Lietuvą. Kelias siauras, sukasi į dešinę, o važiuoju paskui fūrą. Žvilgterėjęs per dešinę pusę, atvažiuojančio automobilio nepastebiu ir drąsiai pradedu fūros lenkimo manevrą. Fūristas priešais pat mane mesteli priekabą į kairę. Nesupratęs, ką jis čia išdarinėja, pristabdau ir pamatau priešais atlekiantį auto. Pravažiavus automobiliui fūristas pasitraukia dešiniau ir parodo posūkį lenkimui (dabar kelias tuščias). Taigi tik tada supratau, kad jis mane ir mano keleivį išgelbėjo nuo avarinės situacijos. Pagarba. Padėkojau pakėlęs ranką ir žemai nulenkdamas galvą per šoną. Jis tris kartus mirktelėjo halogenais. Gera dušioj paliko. Vat taip va. Jie moka jus matyti ir suprasti. Supraskite ir juos.
2009 Liepos 3 02:15
|
Donoras
1100cc |
ai va ką dar iš gerosios pusės apie fūristus prisiminiau via baltika važiuojant nuo kauno iki marijampolės buvau maloniai nustebęs, kai "atskrendant" 200+ buvom pastebėti, ir buvo pasitraukta kiek į šalikelę ( na tam kelyje įprastas dalykas pasitraukti ir praleisti, nes tik po juostą į vieną pusę, bet užtat šalikelė dar kaip juosta asfaltuota) o šiaip tai nereikia keliuose kariaut, matot kad lenkia kažkas, jei yra galimybė, pasitrauki ir nesuki sau galvos, kitą kartą ir patį praleidžia, pristabdo.. o jei jau koks marozas su guoliu pasitaiko, ir bando ten kažką išdarinėt, atsukai rankeną kad nekiltų klausimų ir viskas.. vakar vat mieste audinė konstitucijos prospekte prie dviejų šviesoforų cypino padangas, dragint bandė, prie trečio lengvai atsukau, prie ketvirto jau nebereikėjo jam dragint [Redaguota 2009-7-2 devil_racer]
2009 Liepos 3 02:42
Tiesiog Devis.
green frog team. It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike. |
Peršalęs
1100cc |
[Redaguota 2009-7-3 egida72] [Redaguota 2009-7-3 egida72]
2009 Liepos 3 07:11
|
Narys
250cc |
skaičiau skaičiau ir nesupratau ką jūs čia norit įrodyti? vieną pavizdį pasiiėmę... manau visis sutiks kad nekultūringų motomanų žymiai daugiau nei tokių pat fūristų. pirma pagalvokit kaip motociklininkai elgiasi (gal ne jūs bet kiti) keliuose, nardo, lenkia pro dešinę. Ir kaip kiti vairuotojai, kad ir tie patys fūristai apie juos galvoti turi?? p.s. dar viena nerašyta taisyklė. Jei jau su mocu važiuojat prikibę kam prie šiknos tai važiuokit kairiau arba dešiniau, o ne per viduri. Vairuotojai dažniau žiūri į šoninius veidrodėlius, ne vidurinį. O ypač jei tai krovininis ar autobusiukas kur vidurinio išvis nėra. Per šoninius dažnai motociklo gali ir nepastebėti.
2009 Liepos 3 09:47
|
Asfaltinis
500cc |
gerai, aš vairuodamas galvosiu apie saugų vaŽiavimą, o tu rūpinkis atsakomybe už krovinį ir jo pristatymą laiku. SĖKMĖS [Redaguota 09-7-3 T-N-T]
2009 Liepos 3 11:57
|
Prijaučianti keliauninkė
500cc |
oj, Tomukai, nežinojau, kad tu furą vairuoji
2009 Liepos 3 14:34
|
Plentinis endūrininkas
900cc |
Aš tave vairuoju maliafka Vairavau truputį vilkiką, tik be priekabos Važiavau vilkiku su kroviniu nemažą atstumą šalia vairuotojo. Bendrauvau su vilkikų vairuotojais. Noriu pabrėžti tai, kad daug dažniau sutiksi asilą (-ę) už lengvosios vairo, nei sunkvežimio. Ten žmonės savo darbą dirba ir jį išmano. Beje visiška priešingybė jiems yra taksi ir mašrutkių vairuotojai. Tiems tai tikrai dzin kas aplink darosi. Taksistai antra juosta vilkdamiesi savo važiuokles saugo, o maršrutkėms klientas pakelėje "leidžia" stoti kur nori, kad ir po pačiu ženlu.
2009 Liepos 3 14:50
|
Keliauninkas
900cc |
Nusivaziavo tema vel i gincus. Griztam prie nerasytu taisykliu. Prie raudonos sviesos pralindes tarp masinu visada atsistoju per juostos viduri - blokuoju pirma automobili ir uzkertu jam nora padraginti.. Buvo jau keli atvejai kai veidrodeliu per rankenas vos negavau uzsisvajojes.
2009 Liepos 3 14:52
________________________
nieko neieškau |
Plentinis endūrininkas
900cc |
Aš nesiečiau KET pažeidimų su kultūra. Pats pagalvok, o per kur man tą žioplį lenkti, jei jis velkasi antra eile ir nihira nieko nemato, o jei ir mato, po**i jam. Važiuoti į priešpriešinę kertant dvigubą ištisinę??? Jei jau galiu lenkti per kairę, tai kodėl lenkiamas į tą kairę nepasitraukia? Juk jam irgi tas priklauso pagal KET. Pats dažnai privažiuoju iš paskos prie kairiojo veidrodėlio, jei matau laisvą pirmą juostą, mirksiu šviesomis, pergazuoju, prašau pasitraukti ir leisti lenkti. Na kokių 60% supranta ir pasitraukia, bet yra dahira debilitikų botanikų ir akiniuotų klerkų, kuriuos vėliau aplenkus per kairę ir iš priekio žestais rodant - atlaisvink antrą juostą - jis visvien, be jokių užuominų apie būtiną jam kairį posūkį, hujarina kilometrus antraja. Svqarbu jiems gerai, o aplinkui, kad ir tvanas...
2009 Liepos 3 15:01
|
Gatvinis
600cc |
va taip pat uzlendu ir as,nors gal sedintiem uz vairo tai nepatinka ir jokiu jiem sansu dragint,nebent taranuotu...
2009 Liepos 3 15:01
|
Narys
250cc |
dėl dviejų juostų lenkimo ar aplenkimo sukant jam į kairę, tai išku nieko, kad tik telpi tai ir lenk. bet juk yra ir tokių kur sugeba vienoj juostoj dėt per dešinę, o juk į dešinį veidrodėlį daug rečiau žiūrima. Arba nardančių taip jog ne patys saugosi bet jų saugotis reikia. O ir laviravimas kamščiuose, žinoma su motociklu jei tik telpi prašom, bet yra ir taip naglai nardančių, kad kartais tikrai norisi pakelti vieną pirštą... Nors, šventai teisybei, tarp automobilių vairuotojų tokių daugiau pasitaiko. dar viena taisyklę prisiminiau. kai prie šviesaforo kelios juostos ir dešinioji turi žalią rodyklę, tai važiuojantis tiesiai turėtų rikiuotis į antrą, kad sukantys i dešinę galėtų išsukti nelaukdami kol visas srautas pajudės.
2009 Liepos 3 15:40
|
Donoras
1100cc |
dalykas paprastas, nors aišku galima ir problemų su tuo prisidaryt vėliau aplenki, rikiuojiesi į antrą, ir ramiai po truputį letini, pasiekus tam tikrą greitį pats susivoks kad reikia į pirmą juostą lyst, na arba taip ir sustos antroj juostoj kai jau rikiuosis į pirmą, taip pat rikiuojiesi į pirmą, ir tada jau važiuoji savais keliais
2009 Liepos 3 16:10
Tiesiog Devis.
green frog team. It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike. |
Pėsčiasis ekstremalas
400cc |
Nu nezinau, bent jau as tai niekada nesiimu aukleti kitu kaip reik vaziuot, as vaziuoju pagal taisykles, jei problema kad antra juosta uzimta kokio nors glusiaus apsilenkiu ji per kaire ir vaziuoju toliau. Buna ir as kartais uzsisedziu antroj juostoj niekas nera sventasis, tai ir kitus aukleti manau man nepriklauso..... Pripazystu tik mirktelejima kad praleistu, jei nesuveikia tai nesuveikia, jokiu gestikuliaciju ar pypsenimu nedarau... Zodziu vengiu streso kelyje
2009 Liepos 3 22:30
|
Nuoširdusis
500cc |
Na kažkada pasikarščiavau (o tam tikrai buvo priežastis, nes žmogus piktybiškai nenorėjo manęs praleisti) ir nusprendžiau žmogų tokių būdu patraukti į jam priklausančią vietą, apsižiūrėjau ar iš paskos nėra auto ir ramiai, kaip tu sakai pradėjau lėtinti, rezultate, kai autostratod antroj juostoj važiavom 30km/h jis pasitraukė į pirmą juostą, beliko džiaugtis, kad tai nesibaigė tragedija, po šio atvejo daugiau tokiom nesamonėm nebeužsiimu, tiesiog ne kiekvienam lemta būti žmogumi, ką jau kalbėti apie vairavimą... Išvis po šio įvykio stengiuosi mažiau stresuoti kelyje dėl kitų žioplumo ar proto neturėjimo, jei matau, kad asilas, tai leidžiu jam tokiu ir likti, jei galiu kur pralysti, tai ir lendu, nardau eisme taip, kaip daug kam atrodo nesaugu, bet žmonės kažkodėl nepagalvoja, kad jų vilkimasis per visas juostas šachmatais ar išvis lygiagrečiai yra dar pavojingesnis, bet juk kiekvienas matom adatą kitų akyse, savose nepastebėdami rasto...
2009 Liepos 3 22:52
Between the devil and the deep sea
|
Pėsčiasis narys
500cc |
Pamastymui... Automobilis staigiai stabdo vaziuodamas 60 km/h. Automobilis sustos po 4 sekundziu, stabdant maksimaliai 0.68g Is paskos vaziuojantis motociklistas sureguos i automobilio stabdyma per 0.68 sekundes, bet stabdys 0.5g (tiek, kad neuzblokuot ratu) Motociklistui reikes 5.467 sekundziu stabdymui ir 0.68 sekundziu sureaguoti, viso 6.147 sekundes iki pilno sustojimo. Motociklistas turi buti maziausia 57 metrus nuo automobilio, kad sustoti neatsitrenkus i priekyje vaziuojanti automobili 60 km/h. Sakykim, kad motociklistas turi reakcija tokia pat kaip Formules 1 lenktyniu vairuotojai 0.4 sekundes. Motociklistas stabdys kaip anksciau mineta 0.5g. Motociklininkas turi buti maziausiai 30 metru atstumu nuo automobilio, kad isvengt susidurimo. sakykim, kad motociklistas yra tikras profas, tokia pat reakcija kaip Formules 1 lenktyniu vairuotojo (0.4sekundes) Ir jis sugeba stabdyti taip pat kaip automobilis 0.68g Stabdymo kelias bus toks pats kaip ir automobilio. Motociklistas privalo buti maziausiai 10.7 metrus (3 automobiliai) nuo automobilio, vaziuojancio 60 km/h kad isvengt susidurimo. Jei jus galvojate, kad galite sureaguoti per 0.4 sekundes ir stabdyti 0.68g, Sekmes! Trumpa istrauka is geros knygutes "Not the blue book" pagal Dave Jones. Deja angliskai. Atsiprasau uz ne koki vertima bet manau verta zinoti. Sekmes kelyje!
2009 Liepos 4 14:25
"Turbato melius capiuntur flumine pisces"
|
Donoras
1100cc |
na vėl gi, reikia pasirinkt kur tai daryt žinoma autostradoj tai gali ir liūdnai pasibaigt.. bet ten dažniausiai tokie obuoliai retai sutinkami.. nauji mersai greitai auklėja tokius ir visgi, geriausias momentas tas, kai moteriškė dideles akis išvertus, iš šalutinio kiša mašiną prieš nosį, ir nereaguoja į nieką gali ir ilgas įjungt, ir garsinį signalą užgult nors nei šviesos greičiu atleki, nei matomumas blogas būtų
2009 Liepos 4 14:59
Tiesiog Devis.
green frog team. It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike. |
Darbštuolė
600cc |
o jei vaziuotu pas mergas, tai keistu ka nors?
2009 Liepos 5 20:23
niekada neskaičiuok, kiek kartų kritai skaudžiai į apačią, geriau-kiek kartų išdidžiai pakilai
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |