Remontas » Dusta variklis
Čioperistas
900cc |
pabandyk uzvesti moto su ptsosu ,atitrauk apie puse,be gazo!pasildyk keleta minuciu ir tada uzgesink,uzstumk patsosa ir vel iskarto uzvesk be gazo,turetu dirbti variklis lygiai ir graziai!Rekomenduojama visiems moto kurie dirba su patsosais,kiek kam jau ta siuliau pabandyti,visi patenkinti!!! o del barskejimo variklyje kai isspaudi sankaba,tai viskas aisku,sankaba padilusi yra ,spyruokle itraukimo jau laisvoka ir barska,diskai padile,bet vaziuoti dar gali kol neprabuksuoja sankabos diskai [Redaguota 2009-6-16 Klebonas]
2009 Birželio 16 10:14
|
Super'inis
250cc |
Barska sankaba Man ant RS taip buvo irgi labai girdedavosi kol galu galiausiai sudilo isvis diskai sankabos ,cia jau nieko nepadarysi zinok, barska pas visus motociklus tik pas kitus ne taip girdet buna ,ant 2T labiausiai girdisi ,as parsivariau 4 men senumo paplenka ir irgi girdet budavo bet negarsiai .... Vienu zodziu - nesik i kelnes - cia normalu
2009 Birželio 16 12:30
Deividas
KTM SMC 625 |
Narys
50cc |
cia bl niekad zmoniskai neiseina atspet kame beda...va man duso duso tas variklis panasiai kaip ir visiems...ir apsukos nekildavo normaliai ir springdavo ir dar viskokiu nasamoniu pasitaikydavo...nuvariau i serviza..ogi pasirodo kazkokiu budu i cilindra pateko akmenukas ir istrigo stumoklyje bl kai suzinojau tokia nesamone stovejau apsales bet susidroze tai ziauriai...stumokli ir cilindra reiks keist i naujus ;(
2009 Birželio 16 12:52
|
Narys
50cc |
taj jej sankaboj cia esme , tai netaip baisu, bet jej kaip rase kad variklio grandine taj cia jau kaip suprantu nekas nu vakar nebloga manuala parsisiunciau, tapau netik nauju motomanu bet tioj tapsiu ir motomechaniku asiku proto ribose , nes kaip skaiciau lb lengva cia susikt visa reikala, o tada paskutinius marskinius gali servise palikt
2009 Birželio 16 17:54
|
Super'inis
250cc |
Cia tik sankaba gali but ,aks daugiau bus jei kai nuspaudi sankaba barskejimas dingsta ? Laikui begant prades ir vesti tau ta sankaba, buksuoti... As kadaise kai jau batai buvo tj sankabos diskus pasikeiciau ir buvo tvarkele
2009 Birželio 17 00:10
Deividas
KTM SMC 625 |
Narys
400cc |
alge, pamegink susireguliuoti karbiuratorius, as cia irgi kazkada klausiau del ko sankaba barska, o beda buvo kad stumokliai skirtingai dirbo, nedadirbdavo gerai visi, ir atsirasdavo garsas, susireguliavau ir dingo
2009 Birželio 18 10:51
Kelk rata kol gali
|
Čioperistas
900cc |
[Redaguota 2009-6-18 Klebonas]
2009 Birželio 18 10:59
|
Narys
400cc |
Klebonas, tai kodel pas man dingo tas garsas? O situacija buvo tokia: kai paspaudi sankaba jokio garso pasalinio nebuvo, o kai atleidi buvo. Nori pasakyt, kad sureguliavus man kazkaip mistiskai dingo tas garsas?
2009 Birželio 22 00:08
Kelk rata kol gali
|
Čioperistas
900cc |
2009 Birželio 22 15:39
|
Narys
125cc |
Nu su tuo dusimu ir as turiu problemu bet nevisada kaip uzplaukia. Pavizdziui pasildau moca su patsosu gerai iki 70, 80 temperaturos paskui nuimu, apsukos rodo 1000 tik, sest vaziuot ikalu pirma saiba apsukos nukrenta siek tiek ir uzdusta. Jei pavyksta pajudet tai sankrizose kaip iminu sankaba uzgesta ir taip nemazai reik pravaziuot kol norma pasidaro.Bandziau apsukas pakelt bet ryt benza nezmoniskai pradejo, nors cia nesprendimas... Karba prapuciau nieko ten neradau gal oro filtras?
2009 Birželio 27 03:48
|
Narys
1000cc |
Filtra, tai kas be ko pasiziurek ir ta reiktu daryt ne tik, kai mocas pradeda jau nevaziuot Nzn kaip tu ten praputei ta karba, gal tu viska ir padarei labai teisingai. Bet seip karbiuratorius yra labai lepus ir reikalaujantis kruopstaus darbo mechanizmas. Karbas plaunamas tik pilnai isardytas (pilnai, t.y. kad liktu tik korpusas), inspektuojama galybe daliu - ziklioriai, pagrindines adatos, pludines adatos, membranos, kuro lygis ir t.t., ir t.t. Po to sustatomi (sureguliuojami) gamykliniai parametrai, po to seka sinchronizacija. Manau tik po tokios proceduros butu galima sakyti, jog tavo karbiuratoriai yra tvarkoj. O koks motociklas pas pati? "Nesaudo" pro ismetima?
2009 Birželio 27 11:05
|
Narys
500cc |
Jei neutralaus begio padety motoras gerai dirba visuose sukiuose, o yjungus begy uzdusta tai pabandyk sankaba pasireguliuot.
2009 Birželio 28 00:39
|
Juodasis
600cc |
Sita tema skaiciau, itarimu yra, bet gal perskaite mano problema kas dar gales ka patarti, be tu patarimu ar pasiulymu kurie jau buvo. Suzuki GSXF 600 '99 Po savaites stovejimo uzsikure labai sunkiai, bet uzsikure per 15 min. Vaziuojant problema ta, kad ima ir uzgesta. Laiko ar nuvaziuotu km, bei vaziavimo greicio, drozimo nera nusakomo, kad kazkas galetu konkreciai itakoti - ivairiai vaziuojant. Po uzgesimo dusint reikia apie 15 min, kad uzkurt. O jei uzsikura (tik su pacosu uztrauktu), tai apsukos iskarto stoja ant 7k < (uzsigazaves buna ziauriai), jei tik prilieti gazo rankena, iskarto prigesta, o jei ir pasuki - isvisi uzgesta. Ir vel taspats kurimo procesas, po kokiu 5 uzkurimu su tokiu apsuku uzsikelimu, pagaliau viskas normalizuojasi ir jau uzgazavus su rankena mocas vel dirba kaip dirbes normaliai. Vaziuoju toliau ir vargo nematau. Taip nutiko jau 3 karta vaziuojant, kad uzgeso. Kartais buna, kad po tokio uzsikurimo dar sukant gazo rankena gaunasi velavimas sioks toks pries apsukoms kilt pradedant, toks gliuchas. Kai taip nutinka, buvau pasilenkes prie kuro filtriuko (jis nekeistas), jame benzo yra iki puses (na jis guli ant sono, tai matosi). Zvakes pakeistos naujos, oro filtras nekeistas, bet jis matosi, kad svarus lyg ir. Karbai sinchonizuoti, bet i vidu nelysta ju. Dar toks pastebejimas, kad ismetami dumai ganetinai smirda benzinu, ir pats mocas po vaziavimo smirda benzinu stiprokai. Del kuro suvalgymo nezinau kolkas, nes negalejau stebeti. Dekui uz betkokius pasvarstymus.
2009 Birželio 28 11:44
|
Čioperistas
900cc |
Bandysiu paspelioti,o tu bandyk tikrinti :manau gal gavo dregmes stovedamas moto,patikrink visas laidu junktis,gali buti kad oksidavosi kontaktai,atjunk fiskes,pabandyk pravalyti,sekantis varijantas gali buti kad musa kibirksti per zvaklaidziu sonus arba pypkes tai ir nedirba pilnu pajegumu cilindrai,nesudega iki galo visas kuras,bandyk prapusti karbus ir kuro filtra(nors minejai kad kuro kaip ir netruksta,tai i karbus nelysk),isuk zvakes ir nuvalyk kontaktus,na tiek tik pirmam kartui,duok zynoti kaip seksis. [Redaguota 2009-6-28 Klebonas]
2009 Birželio 28 11:56
|
Narys
1000cc |
O as kaip tik siulau pirma ardyti karbus. Vaizdas toks, kad perpilineja kura, uzpila cilindrus. Nelaiko pludines adatos,gal siuksliu pakliuvo...Patikrink ir kuro kraniuka tuo paciu. Manau jei tai butu elektrine problema, tu jo ir neuzkurtum, kad ir kiek birbintum. Nors gal ir klystu, pries tai buvusiam poste taip pat protingu minciu yra. [Redaguota 2009-6-28 deuce] [Redaguota 2009-6-28 deuce]
2009 Birželio 28 12:01
|
Plentinis endūrininkas
1100cc |
Del karbu - panasu, kraniukas negali buti, nes benzo filtre yra. As siulyciau pradeti nuo karbu praputimo/patikrinimo... Jei beda nedings - galvosime toliau
2009 Birželio 29 10:42
I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC |
Narys
1000cc |
Kraniukas irgi gali pridaryti bedu, nebutinai situo atveju. Jis ne tik gali nepaduoti kuro,bet gali ir neuzsidaryti (jeigu yra valdomas vakumu), taip nuolat atsidares leis kura i karbiuratorius nepriklausomai nuo jo padeties. Pripliusuokim susidevejusias pludines adatas ir kuro per nakti gali buti ne tik pilni cilindrai, bet ir karteris.
2009 Birželio 29 19:26
|
Narys
400cc |
Sweiki kolegos, perskaiciau visa sita tema bet visiteik ir as paklausiu. Moto pas mane Kawasaki ZX 6R 98m. Beda ta kad uz kurus ant laisvu dirba o duodant staigei gazo variklis dusta,letai duodant gazo viskas gerai, o jai staigiai duodant tai gali ir visai varikli uzgesint, oro filtra isploviau bet jis ten tas sausas. Kas gali but? adatas tas ziuret ar dar ka? beja patsosas turi pats nusimt duodant gazo ar tik ranka jis ten stumdomas yra, nes pas mane tik su ranka ji gali numest.
2009 Liepos 14 18:42
|
Enduro man'as
400cc |
Sveiki. Gal kas žinos kas galėtų būti...Motociklas Honda Dominator Motociklas būna ne iš šio ne iš to užgesta, kai ant neutralkės sankryžoje pvz stovi, ar kai ant sankabos laikai... Toks jausmas žvakė nustoja trumpam dirbti... Nežinau kas gali būti. Gal kas turės minčių tai laukiu. Dėkoju. [Redaguota 2009-7-15 Erikuzia]
2009 Liepos 15 00:19
|
Narys
400cc |
va siandien nusiemiau baka ir oro fitro deze, uzkurus pastebejau kad pirmuose trijuose cilindruose dirbant ant laisvu benzino i cilindrus paduodama maziau nei ketvirtam, duodant gazo matosi kai adatos kilnojasi tai reiskia su jom viskas ok, bet dalykas tas kad su rankom uzkisus tu pirmu cilindru oro padavimo angas niekas nesikeicia, variklis kaip dirbo taip ir dirba o va jai su ranka uzkisi to ketvirto cilindro skyle tada variklis ima dust ir uzgesta, tai kame cia reikalas? uzsikise karbai ar cia jau reguliuot reik? vaziuoaj tai viskas gerai jai apsokus buna 3-4 tuks, o jai maziau apsuku ir staigiau paduodi gaza tada dusta.
2009 Liepos 15 17:44
|
Narys
50cc |
Dūsta važiuojant per lietųProblema - Suzuki GSF 600 N dūsta važiuojant per lietų.Sausomis sąlygomis viskas liuks. Važiuojant per lietų atsiranda tokie simptomai: dūsta, netraukia, dirba su pramušimais. Sustojus prie šviesoforo ir pradedant važiuoti visiškai netraukia, bet po kurio laiko tarsi pramuša. Apibendrinant - elgiasi taip, tarsi kuras baiginėtųsi. Kame bėdos, ką patartumėte tikrinti?
2009 Rugpjūčio 14 16:06
|
Čioperistas
900cc |
jei tokie simptomai tik vaziuojant per lietu,tai liga paprasta turetu buti,pasikeisk zvaklaidzius su pypkemis ir viskas bus gerai tinka masininiai zvaklaidziai su pypkemis ir kaina juokinga palyginus su originaliomis,kai pasikeisi parasik kaip elgiasi motociklas
2009 Rugpjūčio 14 18:53
|
Plentinis endūrininkas
400cc |
Sveikas,ir man anksciau tas pats buvo,kai turejau honda Vigor(varikliai tokie patys). Uzdejau nauja zvake- nepagerejo. Variklio apsukos buvo mibimalios,truputi sukeliau,mazdaug iki 1300-1500aps., ir daugiau nebesukiau sau galvos. Nes kaip supratau,cia vienkausiu keturtakciu liga tokia, jei apsukos iki 1000 . Tiesa, visu gazu pavaziavus, man dar adata strikdavo,kai pirma kart uzstrigo -nezinojau kodel netraukia, iki namu toli,nors verk vidury kelio. Spyriau i korba ir, stebuklas, pasitaise. Buvau korba isardes,bet nelabai supratau kaip padaryti,kad nestrigtu ta adata. Po to arba neplesdavau dugnais,arba ispirdavau i korba, kol nusibodo ir pardaviau [Redaguota 2009-8-25 vatas]
2009 Rugpjūčio 26 00:07
Nesvarbu kiek metu bus,kol 2 ratus valdysiu-tol jaunas ir liksiu!
Suzuki DL 1000 V-Strom |
Narys
125cc |
Sveiki kolegos. perskaičiau visus komentarus, panašiu simptomu kaip ir mano cbr1000 ipurškimas buvo bet diagnozės savajam neikaip negaliu nustatyti važiuojant pirmu, antru begiu iki5 t. apsk geriausiai jauciams netolygus variklio darbas, trukčiojimas, diesnėmis apsukomis vangiai dirba. važiuojant kreiseriniu greičiu kas katrt sutrukčioja. išvaliau purkštukus, pakeistas oro filtras , pakeistos žvakės, išvalytas benzino filtras , kaip ir viską kas priklauso, tačiau pagerėjimas laikinas iki 100 km. ir vėl tas pats. pajuodusios tik 2,3 žvakės. sukeičiau babinas vietomis tas pats , palengvėjimas dušei buvo 10 km, po to vėl groją savo melodiją ir kurą riebiai valgo. gal kas turite protingų minčių ?
2009 Rugsėjo 5 00:01
|
Donoras
600cc |
SUZUKI GS 98' nuo zemu apsuku sunkiai ima. nuo 4k dirba kaip laikrodis. Gal kokiu patarimu?
2009 Rugsėjo 16 11:25
ex suzuki gs, ex cbr 900 RR
xt 125 x, yfm 350 raptor, ccm r30
|
Gatvinis
500cc |
Man ir buvo kad be 4k rpm nk nevalindavo, nuo 6 jau liux ,nuvariau i serviza sutvarkys kaip priklauso,siulau ir tau taip padaryti
2009 Rugsėjo 17 20:05
|
Narys
1000cc |
Nu gali,ir ne vienas net turbut cia esantis tau gali padet. Bet nu atsibuskit zmones...Nu nesutaisys niekas internetu tau to moco, cituoju Ziurke "neieskokit ekstrasensu"...Vistiek pas meistra vaziuosi anksciau ar veliau, tai nuo to ir pradek. O ne kazkokius apstrakcius klausimus rasinet...
2009 Rugsėjo 21 23:19
|
Narys
125cc |
Taigi pradejau nuodugniai viska tikrinti ir iskilo klausymas... Ar gerai suprantu sita parasyma: Pilot Screw (Turns Out) 1 3/4 ±1/4 tai iseina 1 pilnas ir 0.75 pasukimo? Tik kiek esu mates ten su tais varztais sinchronizuoja karbus... zodziu prikabinu ir istrauka is manualo... Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2013 Balandžio 17 16:58
|
Narys
500cc |
Del pasukimo supratai teisingai 1 ir 0,75 karto. Karbai sinchronizuojasi ne su PILOT SCREW, yra atskiri varztai sinchronizavimai.
2013 Balandžio 17 17:22
|
Narys
125cc |
Ai tada sinchronizuojasi tarp karbu, reiskia teisingai pataikiau, kai si veiksma atlikynejau... O Pilot jet (B) tiesiog susisuka iki galo ir tiek? Nes butent apie si varzta jokios info manuale nera pateikta... O as ieskau priezasciu kodel mano motas dusta nuo ~4-5k rpm ir normaliai pradeda nuo 7k vel traukt, aisku tuos 2k atkarpa labai dusliai ir nenoriai jis iveikia... Taip pat su pludem radau problemele, manuale pamyneta jog plude turi buti 1,7cm nuo karbo krasto iki virsaus, viena buvo 2,3cm, o kita 1,8cm. Kazkodel manau jog cia ir buvo priezastis kodel jis netrauke ant tokiu apsuku, aisku siek tiek mano logika priestarauja tam, kadangi kaip minejau jis nuo 7k rpm eina iki dugno, o ir veiksnys, kad pries ziema vaziavo idealiai... Bet dabar viska noriu padaryt taip kaip turi buti jau iki galo...
2013 Balandžio 17 18:24
redagavo Klaidau 2013 balandžio 17 15:42
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |