Motomanų Diskusijos » Naudingi daiktai ir priemonės » ABS motocikle

| 2009-02-05 geRIMUKAS | 61/349498 žinut.
 
Puslapiai: 123


 
Narys
500cc ***
Avataras
#31    

Citata:
Cituoju: rionatas
Abs yra saugiau kai slidu as slape. Bet sausame asvalte jis padidina stabdimo kelia. Manau todiel moto ir daromi su isjungemu abs


Kalbi nesąmones totalias.

ABS dedamas ne tam. ABS skirtas 99 proc. vairuotojų,kurie pamatę staigiai kliūtį kala per stabdžių pedalą iki dugno. Nemanau kad pasaulyje daug žmonių, kurie tokiu kritiniu atveju sustabdytų geriau patys, nei ABS
2009 Kovo 30 09:06 BMW K100RT
Opozitas
400cc ***
Avataras
#32    

abs neilgina stabdaymo kelio... nzn iskur tokias pievas istraukėt kad ilgina bet tai nesamonė.
2009 Balandžio 16 02:34 Keli faktai: 1. Tu dabar internete 2. Tu dabar motomanai.lt 3. Tu skaitai 5. Tu nepastebejai, kad nera 4-to punkto 6. Tu dabar tai patikrinai 7. Tu šypsaisi. Geros dienos!
Pėsčiasis narys
25cc *
#33    

nu ir stumet jus cia .jai jis yra tai vadinasi reikalingas ir taskas tai yra saugumo priemone .ir neprisigalvokit cia nesamoniu .paskaicius cia visi profai tik kaskaip lt avaringumas tikrai didelis nes vazyneja ir laksto su senais lauzais ir tt :-) ir nelyginkit profisionaliu lenktyninku su paprastais vaziakais
2009 Balandžio 16 23:27
Čioperistas
900cc *****
Avataras
#34    

Puiki stabdžių sistema

http://www.youtube.com/watch?v=_VaDHxX3kVM&NR=1

[Redaguota 2009-8-13 Nordas]
 
2009 Rugpjūčio 12 10:26
Narys
600cc ****
#35    

kas gali paaiškinti kodėl tik esant vertikalioje padėtyje veikia ABS?
2009 Rugpjūčio 12 21:25 Heaven Can Wait to Another Day
Narys
500cc ***
Avataras
#36    

Citata:
Cituoju: Daranius
kas gali paaiškinti kodėl tik esant vertikalioje padėtyje veikia ABS?

Ciuoziant ant sono kazin ar reikalingas abs :-]
2009 Rugpjūčio 12 23:56
Asfaltinis
600cc ****
Avataras
#37    

tas abs siaip ir yra labiausiai reikalingas kai esi prigules... tad, klausimas issakytas labai rimtas..
2009 Rugpjūčio 12 23:58 gsxr 1000 k6
Donoras
1100cc *****
Avataras
#38    

Citata:
Cituoju: dava1
tas abs siaip ir yra labiausiai reikalingas kai esi prigules... tad, klausimas issakytas labai rimtas..


na tai pažiūrėk kaip jis veikia.. jei užguldžius jis suveiktų, tai ant šono iš karto..

ir šiaip, man kažkaip tiek sportiniam motocikle, tiek sportiniam automobilyje abs yra blogis.. čia jau vairavimo įpatumai sugebėt maksimaliai stabdyt neblokuojant ratų, be jokių papildomų sistemų..

[Redaguota 2009-8-12 devil_racer]
2009 Rugpjūčio 13 00:25 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Narys
125cc **
#39    

tai kad sportiniais motociklais vazineja ne tik sportininkai :]
as uz abs'us
2009 Rugpjūčio 13 00:55
Paparacis
900cc *****
Avataras
#40    

o as jau noreciau kad mano baike butu ir ABSas ir prasikasimo kontrole nes as kaip nesportinyykas tai man galima manau to noreti....
2009 Rugpjūčio 13 00:56
Narys
600cc ****
#41    

Citata:
Cituoju: devil_racer
Citata:
Cituoju: dava1
tas abs siaip ir yra labiausiai reikalingas kai esi prigules... tad, klausimas issakytas labai rimtas..


na tai pažiūrėk kaip jis veikia.. jei užguldžius jis suveiktų, tai ant šono iš karto..

ir šiaip, man kažkaip tiek sportiniam motocikle, tiek sportiniam automobilyje abs yra blogis.. čia jau vairavimo įpatumai sugebėt maksimaliai stabdyt neblokuojant ratų, be jokių papildomų sistemų..

[Redaguota 2009-8-12 devil_racer]


Matau grybavyma... Tiek savo broken english tiek norinčių išminčių pasirodymus.
Taigi pradedam nuo pradžių:
Ar esant pasvirus ABS neveikia, ar jo naudoti nepatartina? Tingiu žiūrėti antrąkart, bet man susidaro įspūdis, kad ten buvo pavaizduota, jog reikia stabdyti vertikalioje padėtyje, o ne pasvirus į šoną. Kas, mano galva, yra logiška. Veiksmų seka įvažiuojant į posūkį - pristabdai iki "kovinio greičio", tokio, kur jau gali važiuoti į posūkį, tada prasideda guldymas ir posūkio valdymas akseleratoriumi. Darom išvadą kad veikia viskas ir vartantis kaip tik sugebi, ale durniem amerikonam įgavus pasitikėjimo savimi atsiranda noras stabdyti paskutiniu momentu - pasvirus posūkyje, taigi, čia jau darosi pavojinga ir ABS nuo šoninio slydimo jau negelbėja... :V
Pataisykit ar supratau esmę ir atsakiau į savo neteisingai suformuluotą klausimą (h)

Kits dalyks - apie sport. Ten viskas aišku, trasa nuvalyta, danga tvarkinga. Tai kam tas, ABS jei kelio danga žinoma? Yra daug įdomesnė tema kai džigitai pasakoja kaip jie su savo liaudies vežėčiom (a.k.a Audi 100) nemėgzta ABS sistemos, atseit be ABS jie moka stabdyti daug geriau ir nesvarbu ant kokio grunto ir koks oras lauke. Šitas mitas, minėtame video, manyčiau yra paneigtas (+) Ar yra manančių, kad tai tik reklaminis triukas? :-/

[Redaguota 2009-8-12 Daranius]
2009 Rugpjūčio 13 02:41 Heaven Can Wait to Another Day
Plentinis endūrininkas
400cc ***
Avataras
#42    

Citata:
Cituoju: Daranius
Citata:
Cituoju: devil_racer
Citata:
Cituoju: dava1
tas abs siaip ir yra labiausiai reikalingas kai esi prigules... tad, klausimas issakytas labai rimtas..


na tai pažiūrėk kaip jis veikia.. jei užguldžius jis suveiktų, tai ant šono iš karto..

ir šiaip, man kažkaip tiek sportiniam motocikle, tiek sportiniam automobilyje abs yra blogis.. čia jau vairavimo įpatumai sugebėt maksimaliai stabdyt neblokuojant ratų, be jokių papildomų sistemų..

[Redaguota 2009-8-12 devil_racer]


Matau grybavyma... Tiek savo broken english tiek norinčių išminčių pasirodymus.
Taigi pradedam nuo pradžių:
Ar esant pasvirus ABS neveikia, ar jo naudoti nepatartina? Tingiu žiūrėti antrąkart, bet man susidaro įspūdis, kad ten buvo pavaizduota, jog reikia stabdyti vertikalioje padėtyje, o ne pasvirus į šoną. Kas, mano galva, yra logiška. Veiksmų seka įvažiuojant į posūkį - pristabdai iki "kovinio greičio", tokio, kur jau gali važiuoti į posūkį, tada prasideda guldymas ir posūkio valdymas akseleratoriumi. Darom išvadą kad veikia viskas ir vartantis kaip tik sugebi, ale durniem amerikonam įgavus pasitikėjimo savimi atsiranda noras stabdyti paskutiniu momentu - pasvirus posūkyje, taigi, čia jau darosi pavojinga ir ABS nuo šoninio slydimo jau negelbėja... :V
Pataisykit ar supratau esmę ir atsakiau į savo neteisingai suformuluotą klausimą (h)

Kits dalyks - apie sport. Ten viskas aišku, trasa nuvalyta, danga tvarkinga. Tai kam tas, ABS jei kelio danga žinoma? Yra daug įdomesnė tema kai džigitai pasakoja kaip jie su savo liaudies vežėčiom (a.k.a Audi 100) nemėgzta ABS sistemos, atseit be ABS jie moka stabdyti daug geriau ir nesvarbu ant kokio grunto ir koks oras lauke. Šitas mitas, minėtame video, manyčiau yra paneigtas (+) Ar yra manančių, kad tai tik reklaminis triukas? :-/

[Redaguota 2009-8-12 Daranius]


Pilnai sutinku.protingo zmogaus protingi zodziai (y)
2009 Rugpjūčio 13 03:01 Nesvarbu kiek metu bus,kol 2 ratus valdysiu-tol jaunas ir liksiu!
Suzuki DL 1000 V-Strom
Narys
400cc ***
Avataras
#43    

ABS motocikle :) cia kad ir visiski obuoliai galetu vaziuoti su mocu? :D
2009 Rugpjūčio 13 08:57
Paparacis
900cc *****
Avataras
#44    

buna kad ir obuoliai nori vaziuoti su baikais ...o ne vien tik agrastai ;)
2009 Rugpjūčio 13 20:16
Narys
900cc *****
Avataras
#45    

O imanoma atjungti ABS paprastai jo nesugadinant, kad po to vel galetum ji naudot ?
2009 Rugpjūčio 13 21:11
Narys
1000cc ******
#46    

O as nesutinku su vatas. Mitai, dzigitai ir t.t., situos atmetam ir einam prie esmes: ar tikrai iavldzius motocikla ir jo stabdzius abs padeda ar visdelto trukdo? Maciau daryta testa zurnale lenkiskam Motocykl (labai noredamas savo kolekcijoj ta numeri dar surasciau). Testo esme: 2 vairuotojai ir 2 motociklai. Vairuotojai - eilinis gatviu "vadeliotojas" ir profesionalus lenktynininkas. Motociklai - bmw r1200rt(jei neklystu,kelioninis su abs) ir yamaha R6 '99 m. Toliau seka pirmas testas: lenktynininkas ant bmw civiliokas ant r6 - stabdymas tikrai daugiau nei nuo 100kmh(nepamenu tikslai kiek). Aisku goncikas turi abs kerta per stabdzius iki dugno ir sustoja uz civilioka arciau bene 10 ar daugiau metru. Bet antram testa goncikas seda ant r6. Civiliokas aisku kerta stabdzius be baimes, bet duomenis jau visai kitokie - r6 goncikas sustabdo apie 10 arciau nei sustojo bmw. Slapioj trasos viskas kartojasi,tik gal skirtumai kiek mazesni. Ka is to galima spresti? Abs efektingumo stabdziams nepriduoda ir vaziuojant su galva ir msatant galima tikrai ismokti stabdyti net geriau nei tai padaro kompiuteris. Jokiu budu neneigsiu,kad pradedanciajam abs tikrai netrukdo, bet tuo paciu skatina ir durnejima, nemastyma ir laukima kol viska uz ji padarys kompas...Pats esu isbandes motus su abs, vaziuojant agresyviai tikrai jauciasi tas astrumo praradimas, nors gamintojas ir teigia,jog to tikrai nera...Stabdant sausoj dangoj jauciasi toks momentas kai tikrai zinai,kad galetum dar stabdyti astraiu be liudnu pasekmiu,bet jauti,kai elektronika tau "pazaisti" jau nebeleidzia.
2009 Rugpjūčio 14 00:23
Narys
600cc ****
#47    

Citata:
Cituoju: deuce
O as nesutinku su vatas. Mitai, dzigitai ir t.t., situos atmetam ir einam prie esmes: ar tikrai iavldzius motocikla ir jo stabdzius abs padeda ar visdelto trukdo? Maciau daryta testa zurnale lenkiskam Motocykl (labai noredamas savo kolekcijoj ta numeri dar surasciau). Testo esme: 2 vairuotojai ir 2 motociklai. Vairuotojai - eilinis gatviu "vadeliotojas" ir profesionalus lenktynininkas. Motociklai - bmw r1200rt(jei neklystu,kelioninis su abs) ir yamaha R6 '99 m. Toliau seka pirmas testas: lenktynininkas ant bmw civiliokas ant r6 - stabdymas tikrai daugiau nei nuo 100kmh(nepamenu tikslai kiek). Aisku goncikas turi abs kerta per stabdzius iki dugno ir sustoja uz civilioka arciau bene 10 ar daugiau metru. Bet antram testa goncikas seda ant r6. Civiliokas aisku kerta stabdzius be baimes, bet duomenis jau visai kitokie - r6 goncikas sustabdo apie 10 arciau nei sustojo bmw. Slapioj trasos viskas kartojasi,tik gal skirtumai kiek mazesni. Ka is to galima spresti? Abs efektingumo stabdziams nepriduoda ir vaziuojant su galva ir msatant galima tikrai ismokti stabdyti net geriau nei tai padaro kompiuteris. Jokiu budu neneigsiu,kad pradedanciajam abs tikrai netrukdo, bet tuo paciu skatina ir durnejima, nemastyma ir laukima kol viska uz ji padarys kompas...Pats esu isbandes motus su abs, vaziuojant agresyviai tikrai jauciasi tas astrumo praradimas, nors gamintojas ir teigia,jog to tikrai nera...Stabdant sausoj dangoj jauciasi toks momentas kai tikrai zinai,kad galetum dar stabdyti astraiu be liudnu pasekmiu,bet jauti,kai elektronika tau "pazaisti" jau nebeleidzia.


Painiai čia viskas sudėliota. Ale kapsčiau ir, rodos, atpainiojau ir tvarka tokia, kad BMW su ABS stoja prasčiau nei R6 su paprastais stabdžiais. Ar teisingai supratau? Aišku, viskas atrodo gražu, bet...
Dabar kontraklausimas - koks yra aparatų masių skirtumas ir stabdymo efektyvumas? Apsikeisdami rider'iai tik parodė kokį indelį į stabdymą įdeda jų reakcijos laikas, stabdymo agresyvumas ir jų pačių masė, bet nieko nežinom apie pačių priemonių mases ir stabdymo efektyvumą (teoriškai galim sužinoti, bet čia vyksta eksperimentas, tai aš ir noriu sužinoti rezultatą). O tai galėjo padaryti labai paprastai: visą tą reikalą pakartoti išjungus ABS. Ar tai tikrai nebuvo daryta?
2009 Rugpjūčio 14 00:42 Heaven Can Wait to Another Day
Narys
1000cc ******
#48    

Taip,supratai teisingai - r6 be abs sustojo zymiai geriau, aisku su atitinkamu draiveriu isikibusio uz rankenu. Del svorio tai taip, bmw tikrai sunkesnis ir t.t. Bet testas tikrai senas ir tuo metu motu su abs nebuvo itin didelis pasirinkimas,gal teisingaiu isvis buvo vienetai tokiu agregatu...Del abs isjungimo tikrai nepamenu, bet jau eisiu ieskot to numerio ir bandysiu viska tiksliau parasyt, nes testas idomus :) Visdelto, kad ir kaip ziuret masiu skirtumus ir t.t. eilinis draiveris jau pirmam teste nesugeba sport baiko sustabdyti geriau nei sunkaus kelioninio su abs, vien del to,kad neisnaudoja 100% motociklo stabdymo efektyvumo...
2009 Rugpjūčio 14 09:16
Narys
400cc ***
Avataras
#49    

Man tai kazkaip atrodo,kad cia dviratis isradinejamas,juk jeigu butu,auto ar moto su ABS blogesnis uz auto ar moto be ABS,tai juk nieks to ABS i vezecias ir nemontuotu.Pries idiegiant tokia sistema i transporto priemones turbut visvien gal koki 1000 kartu ar net daugiau buvo atliekami bandymai,tai matyt,kad tie bandymai parode,kad ABS yra geras dalykas.
Tegul kiti vadina mane ziopliu,bet man ABS butu neprosal,manau jis butu mane isgelbejes nuo paskutinio virtimo :-/
2009 Rugpjūčio 14 09:26 Geriau du metrus toliau,nei du metrus giliau!
Auksarankis
900cc *****
#50    

rado ka lygint -neskaitant ,kad svorio kategorija ne ta-vienas apie 170 kg,kitas apie 250 su pliusu kg , tai R6 grynaveislis sportas,o bibmalas- turistine karve...
manau ,kad tai buvo akcentuojama kiek svarbi draiveriu kvalifikacija,o ne lyginama ABS privalumai/trukumai..
2009 Rugpjūčio 14 09:44
Asfaltinis
600cc ****
Avataras
#51    

vokieciu zhurnale apie CRB'a su ABS:

Novize: mit ABS - x metru sustojimo kelias. Ohne ABS +8% sustojimo kelias.
Proffesional: mit ABS - x metru. Ohne ABS -5%.

Tad, jei esi ne profesionalas, ABS dar ir kaip gerai. Juoba, kad sustojimo kelias dar neviskas, kritiniu atveju, motociklas lengviau valdomas ir t.t.

O apie profesionalus manau visai kita kalba.. jiems visi civiliniai modeliai NEVALINA, NESTABDO, NESUKA, NESIGULDO :)
2009 Rugpjūčio 14 11:20 gsxr 1000 k6
Narys
1000cc ******
#52    

Citata:
Cituoju: dava1
vokieciu zhurnale apie CRB'a su ABS:

Novize: mit ABS - x metru sustojimo kelias. Ohne ABS +8% sustojimo kelias.
Proffesional: mit ABS - x metru. Ohne ABS -5%.

Tad, jei esi ne profesionalas, ABS dar ir kaip gerai. Juoba, kad sustojimo kelias dar neviskas, kritiniu atveju, motociklas lengviau valdomas ir t.t.

O apie profesionalus manau visai kita kalba.. jiems visi civiliniai modeliai NEVALINA, NESTABDO, NESUKA, NESIGULDO :)


Ta ir turejau omeny ir net parasiau - naujokui abs tikrai nekenkia. O su paskutine mintim kaip tik nesutikciau - "profesonalam" tai jo, gal viskas ir nevalina ir t.t. O profesonalam manau kaip tik atvirksciai, praleks su viskuo kas ratus turi ar net neturi...
2009 Rugpjūčio 16 18:59
Pėsčiasis narys
50cc *
#53    

tie, kas sako kad nevalina, nestabdo, nesuka ar nesiguldo, tai drįsčiau teigti kad yra toli gražu ne profesionalai. profui nesvarbu kokį automobilį ar motociklą vairuoti - jis jį valdys praktiškai vienodai gerai (aišku ne grynai taip gerai kaip tą t/p, su kuria kokius 5metus pravažinėjęs, nes ten jau praktiškai kaip vienas organizmas dirba). o ten tie kur sako kad nesuka ir nestabdo, tai tiesiog yra tie, kurie turi brangią/sportinę t/p, tačiau neturi tos profo patirties.

dėl ABS stabdymo kelio - kaži kodėl ralyje stengiasi neblokuoti ratų ir stabdo iš tolo? taigi pagal kai kurių čia pasakymus išeina, kad blokuojant stabdymo kelias trumpesnis, kas lygu trumpesniam sustojimo laikui, tai reiškia galima stabdyti vėliau. tačiau ralistai stabdo neblokuodami. paprastų mirtingųjų automobiliuose tą daro ABS, nes eiliniai neturi tokių instinktų kaip ralistai ir ABS padeda saugiausiai stabdyti
2009 Rugsėjo 22 18:29
Sunkiasvoris
900cc *****
Avataras
#54    

Vaziuojant arkliu tempiamu vezimu nereikia jokiu abs. Sportuojant irgi greiciausiai nereikia. Nemanau, kad nors vienas sportininkas ne sporto metu atsisakyku kurios nors sistemos, leidziancios vaziuoti saugiau. Kazkodel naudojames mobiliuoju o ne lauzo dumais noredami susikalbeti, valgi verdam nebe ant lauzo dazniausiai...
Isvada: tegyvuoja technologijos!
2009 Rugsėjo 22 22:18
Narys
400cc ***
Avataras
#55    

ABS sistemos pradetos naudoti motociklu gamyboje gana senokai, pirmieji berods BMW sumontavo, taciau jos buvo brangios ir "nelabai veikiancios" jei taip galima issireiksti. Tiesa pasakius yra dvi kompanijos kurios investuoja daugiausiai pinigu i ABS technologija motocikluose ir ju idiegima, tai HONDA ir BMW. BMW jau dabar daugelyje savo modeliu ABS taiko kaip standartine iranga. Honda anot profesionalu siai dienai turi pacia pazangiausia "elektronine ABS" sistema, taciau neziurint i tai Honda atsisake montuoti sia sistema kaip standartine iranga savo supersport baikuose!! klausimelis kodel?? ir panasu jog tai toli grazu ne del kainos!! Honda taipogi montuoja daugelyje savo modeliu ABS kaip standartine iranga, taciau kodel ne supersportuose?? Nekalbant jau apie tai, kad daugelis gamintoju iki siol atsisako montuoti ABS sistemas savo zirgams. Isleidziama sitiek pinigu sistemoms gerinti ir joms idiegti, testai rodo gerus rezultatus, jau irodyta, kad paskutines kartos sistemos tikrai veikia ir gali padeti motociklininkams, taciau kodel ju vis dar atsisakoma? Mano asmenine nuomuone, kad sitos firmos kurios investuoja milijonus o gal net ir daugiau i situ sistemu idiegima, ir po to neskuba ju idiegti turi tam priezasciu. Gal vis del to tos sistemos motociklams dar nera tokios tobulos??? Pats vazineju su Honda XL700 V8 Transalp ABS modeliu 2009, nuo 2008 ABS siems modeliams montuojama kaip standartine iranga. Tiesa pasakius dar neteko pajusti didelio skirtumo kasdieniniame vairavime.

[Redaguota 2009-10-22 Remigijus]
2009 Spalio 22 11:05 Blogo oro nebuna, buna bloga ekipiruote!
Narys
1000cc ******
#56    

Citata:
Cituoju: deuce
Taip,supratai teisingai - r6 be abs sustojo zymiai geriau, aisku su atitinkamu draiveriu isikibusio uz rankenu. Del svorio tai taip, bmw tikrai sunkesnis ir t.t. Bet testas tikrai senas ir tuo metu motu su abs nebuvo itin didelis pasirinkimas,gal teisingaiu isvis buvo vienetai tokiu agregatu...Del abs isjungimo tikrai nepamenu, bet jau eisiu ieskot to numerio ir bandysiu viska tiksliau parasyt, nes testas idomus :) Visdelto, kad ir kaip ziuret masiu skirtumus ir t.t. eilinis draiveris jau pirmam teste nesugeba sport baiko sustabdyti geriau nei sunkaus kelioninio su abs, vien del to,kad neisnaudoja 100% motociklo stabdymo efektyvumo...


Zadejau - tesiu pazadus:

Testas tarp eilinio vairuotojo(pavadinkim ji megeju) ir profesionalaus lenktynininko, motociklai: BMW K1100 S ir YAMAHA R6
Tabdymas nuo 200km/h:

BMW K1100 S ABS:
Megejas 180.8m
Lenktynininkas 157.6m

YAMAHA YZF-R6:
Megejas 183.0m
Lenktynininkas 149.5m

Moralas paprastas, nesvarbu ka vairuoja megejas jis elgiasi vienodai tiesiog neisnaudodamas stabdziu. Tuo tarpu patirtis ir igudziai daro savo akivaizdziu skirtumu ir nesvarbu ar jis turi ABS ar ne.

Bandymas su ABS ir atjungus sistema(profesionalas):
BMW K1100 S ABS:

Su ABS 157.6m
Be ABS 153.0m
2009 Spalio 22 22:24
Paparacis
900cc *****
Avataras
#57    

bet vistiek abs yra geris.siandien akyse vienas su apynauja kava 10 drebesi koloneleje.nepaskaiciavo kad solerkytes pabege ant zemes ir spustelejo priekinius stabdzius atsipalaidavusiomis smegenelemis....ir tik keberiokst ant soniuko ...atsistojo pasilele zirgeli pakraipe gelvele apziurejo nuostolius riebokai kelis kartus nusikeike ir ....toki as ji palikau paskendusi savose mintyse....
2009 Spalio 22 22:54
Narys
25cc *
#58    

Citata:
Cituoju: Remigijus
ABS sistemos pradetos naudoti motociklu gamyboje gana senokai, pirmieji berods BMW sumontavo, taciau jos buvo brangios ir "nelabai veikiancios" jei taip galima issireiksti. Tiesa pasakius yra dvi kompanijos kurios investuoja daugiausiai pinigu i ABS technologija motocikluose ir ju idiegima, tai HONDA ir BMW. BMW jau dabar daugelyje savo modeliu ABS taiko kaip standartine iranga. Honda anot profesionalu siai dienai turi pacia pazangiausia "elektronine ABS" sistema, taciau neziurint i tai Honda atsisake montuoti sia sistema kaip standartine iranga savo supersport baikuose!! klausimelis kodel?? ir panasu jog tai toli grazu ne del kainos!! Honda taipogi montuoja daugelyje savo modeliu ABS kaip standartine iranga, taciau kodel ne supersportuose?? Nekalbant jau apie tai, kad daugelis gamintoju iki siol atsisako montuoti ABS sistemas savo zirgams. Isleidziama sitiek pinigu sistemoms gerinti ir joms idiegti, testai rodo gerus rezultatus, jau irodyta, kad paskutines kartos sistemos tikrai veikia ir gali padeti motociklininkams, taciau kodel ju vis dar atsisakoma? Mano asmenine nuomuone, kad sitos firmos kurios investuoja milijonus o gal net ir daugiau i situ sistemu idiegima, ir po to neskuba ju idiegti turi tam priezasciu. Gal vis del to tos sistemos motociklams dar nera tokios tobulos??? Pats vazineju su Honda XL700 V8 Transalp ABS modeliu 2009, nuo 2008 ABS siems modeliams montuojama kaip standartine iranga. Tiesa pasakius dar neteko pajusti didelio skirtumo kasdieniniame vairavime.
[Redaguota 2009-10-22 Remigijus]



Tu labai klysti kad firmos investuoja bet nededa to ABS i supersport pvz pirmas superbike su abs kieno??? ir dar laimejo cempionata (ne motoGP) kazkaip kitaip vadinasi...
Ta ABS gali uzsisakyti perkant nauja Honda Yamaha Suzuki ar kitu gamintoju net biudzetiniams mocams uz papildoma mokesti be jokiu problemu. BMW motociklai ir kaina turi ir megstami Advokatu Dantistu ir t.t kurie turi Euru ,todel ir farsuojami pilnai su ABS Traction control Xenon Sildomom sedynemis rankenelemis.
2009 Spalio 22 23:33
Narys
25cc *
#59    

Citata:
Cituoju: deuce
Citata:
Cituoju: deuce
Taip,supratai teisingai - r6 be abs sustojo zymiai geriau, aisku su atitinkamu draiveriu isikibusio uz rankenu. Del svorio tai taip, bmw tikrai sunkesnis ir t.t. Bet testas tikrai senas ir tuo metu motu su abs nebuvo itin didelis pasirinkimas,gal teisingaiu isvis buvo vienetai tokiu agregatu...Del abs isjungimo tikrai nepamenu, bet jau eisiu ieskot to numerio ir bandysiu viska tiksliau parasyt, nes testas idomus :) Visdelto, kad ir kaip ziuret masiu skirtumus ir t.t. eilinis draiveris jau pirmam teste nesugeba sport baiko sustabdyti geriau nei sunkaus kelioninio su abs, vien del to,kad neisnaudoja 100% motociklo stabdymo efektyvumo...

Zadejau - tesiu pazadus:
Testas tarp eilinio vairuotojo(pavadinkim ji megeju) ir profesionalaus lenktynininko, motociklai: BMW K1100 S ir YAMAHA R6
Tabdymas nuo 200km/h:
BMW K1100 S ABS:
Megejas 180.8m
Lenktynininkas 157.6m
YAMAHA YZF-R6:
Megejas 183.0m
Lenktynininkas 149.5m
Moralas paprastas, nesvarbu ka vairuoja megejas jis elgiasi vienodai tiesiog neisnaudodamas stabdziu. Tuo tarpu patirtis ir igudziai daro savo akivaizdziu skirtumu ir nesvarbu ar jis turi ABS ar ne.
Bandymas su ABS ir atjungus sistema(profesionalas):
BMW K1100 S ABS:
Su ABS 157.6m
Be ABS 153.0m



Vat tau ir parodo koks skirtumas tarp megejo ir lenktyninko uzdaroje trasoje :) ) va realiose ekstremaliose salygose ant nezinomos dangos ydomu butu paziureti kaip profas 100% isnaudoja stabdzius :-]

arba staigiai isokus masinai pries nosi

O staigiai stabdant nesvarbu ar ABS ar ne reikia leisti pirmaja sekundes dalyje pakabai isispausti o po to 100% lupti per stabdzius nes tos pirmosios 100 sekundes ir apsprendzia tolimesne stabdymo eiga. o jei stabdoma nuo 200km/h tai ir atsiranda tokie skirtumai dideli tarp profo ir megejo, nes profas nuo pirmo stabdymo judesio zino ir jaucia ka daro ir optimaliai isnaudoja stabdzius, o megejas ne ir tuo labiau vazinejant ne trasoje kelio danga nelygu kelio dangai ir situacija keiciasi kas metra ir sekunde.
2009 Spalio 22 23:49
Narys
400cc ***
Avataras
#60    

Citata:
Cituoju: Riebokslis
Citata:
Cituoju: Remigijus
ABS sistemos pradetos naudoti motociklu gamyboje gana senokai, pirmieji berods BMW sumontavo, taciau jos buvo brangios ir "nelabai veikiancios" jei taip galima issireiksti. Tiesa pasakius yra dvi kompanijos kurios investuoja daugiausiai pinigu i ABS technologija motocikluose ir ju idiegima, tai HONDA ir BMW. BMW jau dabar daugelyje savo modeliu ABS taiko kaip standartine iranga. Honda anot profesionalu siai dienai turi pacia pazangiausia "elektronine ABS" sistema, taciau neziurint i tai Honda atsisake montuoti sia sistema kaip standartine iranga savo supersport baikuose!! klausimelis kodel?? ir panasu jog tai toli grazu ne del kainos!! Honda taipogi montuoja daugelyje savo modeliu ABS kaip standartine iranga, taciau kodel ne supersportuose?? Nekalbant jau apie tai, kad daugelis gamintoju iki siol atsisako montuoti ABS sistemas savo zirgams. Isleidziama sitiek pinigu sistemoms gerinti ir joms idiegti, testai rodo gerus rezultatus, jau irodyta, kad paskutines kartos sistemos tikrai veikia ir gali padeti motociklininkams, taciau kodel ju vis dar atsisakoma? Mano asmenine nuomuone, kad sitos firmos kurios investuoja milijonus o gal net ir daugiau i situ sistemu idiegima, ir po to neskuba ju idiegti turi tam priezasciu. Gal vis del to tos sistemos motociklams dar nera tokios tobulos??? Pats vazineju su Honda XL700 V8 Transalp ABS modeliu 2009, nuo 2008 ABS siems modeliams montuojama kaip standartine iranga. Tiesa pasakius dar neteko pajusti didelio skirtumo kasdieniniame vairavime.
[Redaguota 2009-10-22 Remigijus]

Tu labai klysti kad firmos investuoja bet nededa to ABS i supersport pvz pirmas superbike su abs kieno??? ir dar laimejo cempionata (ne motoGP) kazkaip kitaip vadinasi...
Ta ABS gali uzsisakyti perkant nauja Honda Yamaha Suzuki ar kitu gamintoju net biudzetiniams mocams uz papildoma mokesti be jokiu problemu. BMW motociklai ir kaina turi ir megstami Advokatu Dantistu ir t.t kurie turi Euru ,todel ir farsuojami pilnai su ABS Traction control Xenon Sildomom sedynemis rankenelemis.

Kalba eina ne apie lenktynines komandas kuriu biudzetai milijoniniai ir ka jie deda i motociklus tik jiems vieniems dauguma atveju zinoma. Kalba eina apie motociklus kuriuos galima isigyti paprastiems vartotojams, o tas faktas, jog uz papildoma kaina gali uzsisakyti ABS sistema naujam mocui, tai ir yra diskusijos dalis... Siulyciau pasiskaityti siek tiek uzsienio spaudos ir eropinio lygio profesionalu atsiliepimu, kurie testuoja naujausius mocus... skaitant ju straipsniu susidaro nuomone, jog ir jie nera prieja vieningos nuomones!

P.S. Euru turi ne tik advokatai ir dantistai. Vien tik Anglijos statybu verslo atstovai (murininkai, staliai ir t.t) ka reiskia! Su savo megstamais BMW ismale puse pasaulio :)

[Redaguota 2009-11-5 Remigijus]
2009 Lapkričio 5 21:20 Blogo oro nebuna, buna bloga ekipiruote!
Puslapiai: 123




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17