Motomanų Diskusijos » Motosportas, varžybos » Virtualus funny bike projektas

| 2009-09-01 degantysratai | 17/15374 žinut.
 
 


 
Pėsčiasis narys
50cc *
#1    

Virtualus funny bike projektas

Ivadas:

Kaip ir bet kuris realus projektas, musu funnybike projektas turetu buti pradedamas nuo jo paskirties bei pritaikomumo esamiems interesams ir poreikiams. Kiekvienas punktas, kuri as cia rasysiu yra diskusiju objektas, kuris gali buti gincyjamas tik pozityviu budu, t.y. siulant kita varianta, ir pagrindziant, kodel jis butu tinkamesnis projektui. Primenu, kad tai nebutu gatvinis motociklas, kuris kada nors butu registruojamas kaip transporto priemone - tai butu sporto ir show inventorius, skirtas vienam vieninteliam sportui - t.y. dragui, bei motoringo parodoms. Kas nezino kas yra Dragas, trumpai priminsiu, jog tai pagreicio sportas, kuomet siekiama kuo greiciau iveikti ribota tiesia distancija is stovimos padeties. Be techniniu dalyku, drago motociklas privalo buti isskirtines isvaizdos(nebutinai ispaisytas liepsnomis ir nupoliruotas), be proto triuksmingas ir atraktyvus ziurovui, buti neprilygstamas galios etalonas, kuriam niekaip nepritaikysi tokiu apibudinimu kaip "iprastas", "normalus", "standartinis" ir t.t. Kiekviena motociklo detale privalo buti vienetine, arba nepazystamai perdaryta ir pritaikyta serijine, visi techniniai sprendimai - ultimatyvus. Ir galu gale, yra privaloma laikytis gelezines technikos dizaino taisykles, kazkada apibreztos A. de Sent Egziuperi - "idealus dizainas yra ne tas, kurio nebera kuo papildyti. Idealus dizainas yra tas, is kurio neimanoma nieko atimti"

Mano isivaizduojamas motociklas, kuris butu populiarus ivairuose renginiuose bei parodose, medijoje, yra toks:

1. Greitas. Turetu vaziuoti truputi leciau nei 8 sekundes 1/4 mylios, kadangi 8 sekundes yra saugaus pagreicio riba neruostoje trasoje.
2. V-twinas. Triuksmingas, solidus, dideliu sukimo momentu.
3. Kompresorinis, sekant tradicijomis bei taisyklemis - be jokios elektronines valdymo kontroles.
4. Pastatytas atlaikyti bent nedideli nitrometano procenta. Nepakartojamas dalykas ziurovui, kas yra mates.
5. Isskirtinio apipavidalinimo - idejos very welcome.

Kas nors prisidedat prie mano svaigalu?
2009 Rugsėjo 1 17:01
Super'inis
1100cc *****
Avataras
#2    

Nelabai suprantu ka cia reikia daryti :D bet pradziai galim uzdeti Mitas ET01 trialines padangas - na vardan dumu :D

ir sitos juoko masinos startus reikes iamzinti :-] is vairuotojo pozicijos geriausia rekomenduoju GoPro Hero True HD - sitas modelis poros menesiu laikotarpyje pasirodys, iki to laiko motocikla reikia speti pastatyti :D
2009 Rugsėjo 1 17:37 Honda VFR800 - sportuojantis turistas.
Pėsčiasis narys
50cc *
#3    

ok, nors atsakymas kiauras, bet vis kazkokia reakcija. Bent isaiskejo, kad neaisku ka reikia daryti. Pradekim nuo anatomijos. Pora linku:
http://www.santapod.co.uk/dr_anat_topfuelbike.php
http://www.stevejohnsonracing.com/anatomy.htm
Akivaizdu, kad visos uem klases naudoja praktiskai ta pati rema - chromosilo(crome molly) savadarbi rema, kuriam suteikiamos homologacijos.
Rema galima gaminti. Cromosilo vamzdis kainuoja tarp 50-100 lt uz metra, virinasi tigu su paprasta juodo plieno prisadke. Mocui reikia gerokai virs 20 metru vamdzio, kas yra 1500 lt. Beda yra ta, kad chromosilas tuo ir geras, kad stiprus su plonom sienelem, del ko yra lengvas. Bet, kai ji reikia lenkti, tai yra beda. Reiskia reikes arba rimtu stakliu, arba uzsakyti lenktas detales pas svedus.Kas bus apytiksliai dar 1000 lt plius. Grubiai. Nuoroda i remo konstrukcija:
http://www.rbracing-rsr.com/topfuel.html
http://www.rbracing-rsr.com/topfuel2.html
Gali buti, kad kazkas toki rema imtusi ir su visais islankstymais padarytu lietuvoje. Bet bent is mano patirties, kai sudedi daiktus - viena daryta, kita uzsakyta pas didmeistrius, tai nera ka lyginti, o kaina sumoj gaunasi ne tokia jau skirtinga.
Arba, gali rasti nupirkti, jeigu pasiseks ir su ratais ir keletu papildomu aksesuaru uz kokius 4-5 tukst. litu:
http://www.eurodragster.com/classifieds/showads.asp?category=11
Kaip matot, remas visada yra su zemu priekio profiliu, kieta subine. Tai gali buti beda rytu trasose, gali ir nebuti. Labai priklauso nuo dangos. Bet koks rato nuplysimas trasos viduryje gresia beda. Bet cia, matyt dviracio neisrasi tiesiogine to zodzio prasme. Na, jei kas turit minciu apie rema, sakykit. Jeigu ne, aisim prie ratu, agregatu ir t.t. Vystom projekta. O ten kazkokie modeliai, kas kazkur kazkda iseis - cia offtopicas. Nebegryzkim prie ju.
2009 Rugsėjo 1 18:56
Narys
125cc **
#4    

(ff) (ff) (ff)
2009 Rugsėjo 1 20:38
Pėsčiasis narys
50cc *
#5    

Citata:
Cituoju: sauliusspain
(ff) (ff) (ff)

:-] kai pernai sita darem daikgta, tokiu zenkliuku matem melejona :-]
Ir jis kainavo dukart tiek, kiek draginis mocas, ir siandien yra greiciausia ratuota baidykle visam pabaltijyje ir lenkijoje kartu paemus :S

Esminis dalykas, kuri reikia iveikti pries kazka rimto pradedant yra provincialo kompleksas.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2009 Rugsėjo 1 21:49
Savižudis-entuziastas
500cc ***
Avataras
#6    

Mane uzvalde mintis ar ne geriau imti kokia ZZR 1400, arba Hajabusa ir ilginti visa rema, ilginti ir platinti galine svytuokle, deti turbina ir pan. Ar tok projektas nedomina? Manau kur kas realesnis variantas pabaltijui ir jo trasoms.
kazkas tokio: http://www.turbosystem.com/cycle/suzuki/Bill%27s%20Busa.JPG
ir: http://farm3.static.flickr.com/2449/3727927907_b1d226d1be.jpg
2009 Rugsėjo 1 22:11 Coffee Racers
Pėsčiasis narys
50cc *
#7    

cia yra variantas, kuri as kiekvienais metais isklausau is estu. Jie ten sugeba busa su kazkokiom paralelinem turbinom uzsmaugti iki 400 kumeliu su beveik plokscia sukimo kreive. Ten pripyckalina visokiu multistage komanderiu, azotu, ir dar gyva velnia. Viena vienintele beda yra ta, kad tokiu yra daug, ir jos jau nebeidomios. Cia butu tas pats kaip lietuvoj uzsmaugti dar viena 500 ag bulka - tokiu cia gal sesios septynios. Nebeidomu - ir tiek. Nors...su tokia vaziuotum ispudingai, aisku. Ir pasidarytum pakankamai mikliai - jiems yra bile kiek ivairiausiu gatavu kitu, tu gautum begale info is jau dariusiuju, visas know how kaip ir isviesintas ir lengvai prieinamas.
2009 Rugsėjo 1 22:34
Savižudis-entuziastas
500cc ***
Avataras
#8    

Na man tas drag baikas kazkodel neatrodo isskirtinis, gal koki trirat ipadarykit? http://www.nastybikes.com/parts/trike_frame_rear_465.jpg na cia tik pavyzdys, isivaizduoju remas butu kur kas ilgesnis, o du ratai gale duotu daugiau sukibimo...

Na o jei dvirati daryt tai patiko sitas projektas: http://images.google.lt/imgres?imgurl=http: //www.bikernet.com/news/images/PhotoID12641.jpg&imgrefurl=http://www.bikernet.com/bikebarn/PageViewer.asp%3FPageID%3D372&usg=__gnLrydZj6Wj fLfo3Zw7WqD6MguI=&h=337&w=500&sz=200&hl=lt&start=71&um=1&tbnid=7PAWKuRnTWlS1M:&tbnh=88&tbnw=130&prev=/images%3 Fq%3Ddrag%2Bbike%26ndsp%3D18%26hl%3Dlt%26sa%3DN%26start%3D54%26um%3D1

[Redaguota 2009-9-2 zilwis]
2009 Rugsėjo 2 13:29 Coffee Racers
Pėsčiasis narys
50cc *
#9    

triratis neatitinka pirmo paskirties punkto - sporto. Jam nebus klasiu su kuo varzytis cia, ir jis tiktu tik kaip show elementas. Yra tokiu daiktu, daugiau smelio drage, arba quadai tvitakciai banshee tipo, labai idomus, greiti ir t.t. Neatidarau as antro linko, bet cia neesme, koncepto vistiek reik laikytis - sportas ir show.
2009 Rugsėjo 2 22:54
Pėsčiasis narys
50cc *
#10    

Motoras

siaip tai gali susidaryti ispudis, kad as naiviai susizavejes tais V-twinais, ir nesidomiu niuo kitu. Tai netiesa. As megstu bet kokia ekzotiska masinerija. Man patinka lakoniski, paprasti agregatai, dvitakciai ypac. Dar pries statant jeta, rinkomes agregatus kokiam show projektui, tai buvom nusiziureje 1.4 litro mercury dvitakti su 140 kumeliu. Nerealus daiktas - mazas, lengvas, paprastas, gamina 140 ag be paipu, daug valandu. 6 cyl vienoj eilej, bet kompaktiskas. Toks irgi tiktu i moca, ir manau, vaziuotu, ir butu vienintelis regione ekzempliorius. Taipogi as neturiu nieko pries I4 japonus, ypac senuosius, tepalu ausinamus. TF mocai naudoja ivairiausius komponentus, ir sakykim siandien, greiciausi pasaulio mocai visi turbut yra I4. Na, nezinau boneville ten tradiciskai gal amerikonai irgi neuzleidzia poziciju, bet visviena, I4 moce - valdo kazkuria prasme. Galima naudoti automobilini varikli, tokiu irgi yra bile kiek pristatyta, pilna info ir t.t. Alfa romeo sena alum blokais, honda B16, roveris k serijos - populiarus ir daug kur naudojami kaip baze. Kiti ten pjauna per use koki cosworta, kiti - smaugta wabalo oru ausinama opozitke - vnzo kurybai galo nera. Bet. V-twinas yra torko etalonas, antras dalykas - greitu V-twinu pabaltijyje anei lenkuose nera, nebent koks suomis atjotu i estija. Ir publika, kuri domisi chioperiu tipo agregatais dazniausiai yra vyresne ir rimtesne negu kaimo katanu gaujos. Twinas yra solidu. Tai reiskia, kad ant jo mieliau kas nors uzklijuoti reklama, be ko ateityje neissiversi.
Kitas klausimas, ir labai svarbus, ir kuri as mazai ismanau, yra - koki agregata imti kaip baze, netgi jeigu apsisprendi deti twina. Jus daugiau zinot apie mocu variklius, as tik galiu pasakyti, kas butina drago agregatui, ir ko ten tikrai negali buti.
1. Motoras turi buti dideles kubaturos, ir dar su mesa plesti gilze. Minimum 1300 cc.
2. Motoras turi buti pakankamai populiarus, t.y. jam turi buti aftermarketo daliu, ir pageidauti nebrangiu, nes jis bus nesyki sudraskytas, ir jeigu kiltu bedos su elementariom dalim, jis netinka.
3. Pageidautina(nebutina), kad tai butu stanginis motoras, t.y. su veleneliu bloke, o ne galvose. Mes nesuksim variklio virs 5000, na nebent siek tiek virs (z) ;) , tai reiskia mums nereikia daug voztuvu. O jei nereikia daug voztuvu, is tu OHC sistemu tik vienos bedos - jo remontas trasoj trigubai ilgesnis negu stanginio.
4. Svaistikliai BUTINAI indekliniai. As zinau, kad siuolaikiniu V-twinu guoliniai svaistikliai laiko tonas, bet visdelto...indekliniai - mano pasirinkimas.

Nezinau, ko dar is jo galima daugiau pareikalauti. Tai gali buti japonas, amerikonas, vokietys ar italas ar bet kuris kitas - as nezinau. Speju, kad visviena apsistosim prie kokio ten S&S galu gale, bet, kas zino, gal kas turi kitokiu ideju? O gal yra paraleliniu twinu, ne V-formos, bet irgi virsijanciu litra? Kodel ne? Butu neeilinis agregatas, as bent apie tokius nesu girdejes.
2009 Rugsėjo 2 23:36
Narys
250cc **
Avataras
#11    

siūlau Yamaha MT-01 :)
Atitinka daug iš tavo išvardintų dalykų,
tik su nitrometanu nzn ir
pigiu aftermarketu nepyragai

va čia kazkas į tą pusę daryta: http://www.amracing.se/ovrigt_en.html
http://www.youtube.com/watch?v=WTnKPIep_yQ
 
2009 Rugsėjo 3 00:14 0(I) Rh-
Pėsčiasis narys
50cc *
#12    

ar cia ne tas pac motoras kaip warrior chioperio? Pigumas kaip pigumas, svarbu kad tu daliu butu. Nes pirmi bandymai vistiek bus su standartine apacia, bent jau svaistikliu nesinori pirkti is karto. Aisku, nitro niekas nenaudoja is pradziu, tik gryna metanoli, kas yra visiskai nepavojinga motorui. Be to, nitro irgi nereikia tiek bijoti, jeigu jo yra iki ten 20-30%. Dvitakciai pila iki 10% ir sako, kad nieko nejaucia. Nu, ten niuansai, apie juos kada nors negreitai.
Dar apie piguma. Is auto patirties zinau toki dalyka. Sportui ir ypac tokiam, tinka tik tokie agregatai, kuriu yra isleista daug, t.y. ne kokie ten konceptai, ir jie yra populiarus tiuningo objektai, aftermarketas laiko lentynose stumoklius, svaistiklius, krumplius, velenukus ir t.t. Kas ten is japonu V motoru tokie populiarus? Intruderis, virago koks nors, vulcanas, kas dar? Nu yra ju bilekiek. Bet as labai abejoju ar yra nors vieno modelio tiek, kiek yra isleista vieno modelio harleju...
Be to, japoniskas choperis, arba kad ir kitoks "nuogas" mocas yra atsirade nesenai - nuo kokiu ten 83 turbut. Tuo tarpu amerikonu kalataskes jau vaziuoja nuo 1 pasaulinio karo? As zinau, kad jie kirvio darbo. Bet, jie mesingi, ir jiems daliu yra DAUG ir bilekokiu.
Ar as neteisus?
2009 Rugsėjo 3 15:27
Narys
250cc **
Avataras
#13    

Yep, jis kiles is warioro, tik gerokai papiktintas, optimizuotas torkui. Kažkur skaičiau, kad patobulinta 90% detalių - suprask - Warioro nebetinka. Pasiūliau tam atvejui, jei mąstai apie serijinio tuningą , nes užsiminei apie ~8 sekundes- būtų nelabai matytas/nenusibodęs V-twinas, kuris ir serijinis jau neblogai važiuoja.
Bet užsiminei ir apie naują rėmą, tai jei kalba eina apie monstrą nuo nulio, tai, žinoma nėr prasmės prasidėt su MT-01, nes jame 2/3 žavesio sudaro rėmas/pakaba/stabdžiai, tai paėmus vien variklį bus tik daug hemorojaus dėl detalių, kurios nei dažnos nei pigios.
2009 Rugsėjo 3 16:19 0(I) Rh-
Pėsčiasis narys
50cc *
#14    

mhm. Apie 8 sekundes su standartiniu motoru gali net nesvajoti, tai yra visiskai nerealu. Pavyzdys yra sakykim lengvai tiunintas R1 musu trasose vaziuoja vos vos po 11 sekundziu. Ilga sake, slikas, pneumo pavaros ir azoto doze ji pakisa vos vos po 10 sekundziu. Su visais kiausiais turbinine hayabusa vos vos palenda po 9. Apypiktis standartinis cioperis vaziuoja 14...
Grubiai, kad vaziuoti 8 reikia apie 1.5 arklio vienam kg. Tai yra DAUUUG bet kokiam mocui, plius dar ta poweri reikia nulaikyti nekosiant ratu. Stabdziu nereikia visai - praktiskai bet kuri pabaltijo drago trasa turi minimum 500 metru sustojimui.Yra tokiu, kur yra 2000 metru. Stabdziai drage yra svoris.
2009 Rugsėjo 3 18:29
Narys
250cc **
Avataras
#15    

aaaa...
Tai žodžiu, visgi kalba eina apie visiškai specialų daiktą.
Bet tai ar čia dar įmanoma išrasti dviratį - juk turbūt pasaulis jau viską išnarstė - ir ką imti ir kaip daryti?


Ir visgi smalsu (sorry, jei darausi offtopic) - jei standartinis MT-01 vaziuoja 11,77, tai kiek jis važiuotų su padvigubintais arkliais?
http://www.youtube.com/watch?v=GK9d0zb6ziU
 
2009 Rugsėjo 3 22:16 0(I) Rh-
Pėsčiasis narys
50cc *
#16    

niekas negali atsakyti i klausima "kas butu jeigu butu". Dviracio irgi neisrasi, aisku, bet, kiekvienai paskirciai yra optimalus sprendimai. To as cia tariamai ir siekiu. Optimalu - reiskia pasiekiama paprasciausiu, greiciausiu, pigiausiu budu, gaunant butent tai, ko siekiama. Kaip sako mano klubietis - "darbai yra daromi viena karta ir is pirmo karto- gerai" :-]
2009 Rugsėjo 3 22:42
Skeptikas
1500cc *******
Avataras
#17    

yra formules, pagal kurias galima pasiskaiciuot orientacinius laikus - http://www.nrhsperformance.com/tech_formulas.shtml
Aisku, cia viskas tik labai apytiksliai, labai daug kas priklauso kaip ta galiinguma ant asfalto nuleisi ir kokia bus tarpine tarp vairo ir sedynes.
2009 Rugsėjo 4 08:22
Pėsčiasis narys
50cc *
#18    

formules yra ok, jos kartais veikia. Vairuotojas, kita vertus neturi sukti kiausiu del vaziavimo drage. Arba sukti minimaliai - jo darbas yra vaziuoti tiesiai ir minti gaza iki dugno - viskas. Visa kita - mechaniku rupestis.
2009 Rugsėjo 4 20:24
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17