Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Yamaha motociklai » Yamaha V-Max
Narys
400cc |
misterX net nespejau pamatyti jokio geltono..,-o kur jis buvo(gide ar pliuse,-kokiu metu ir kokia kain??)nepastebejau tokio nors beveik kasdien uzeinu i pliusa ir gida
2009 Spalio 3 11:13
Golden hours
|
Narys
400cc |
tai va atsisedau ant v-maxo bijodamas,pradejau vaziuoti visks normaliai,-svoris nesijaucia visai,bet va trauka nesuzavejo visai,-isivaizdavau kad kaip duosiu gazo tai kad jau raus tik spek laikytis..,nuvyle.pabreziu,-issibandziau visomis apsukomis,visokiais greiciais,-isivaizdavau visai kitokia trauka.. isivaizdavau kad gazinti pirmu ir galbut net antru begiu su juo reikia atsargiai,nes stipriau ir staigiau paspaudus,kad gali stotis ant vieneto ir galbut net persiversti..nieko panasaus,-duodi gazo pirmu iki dugno,-na traukia prie visu apsuku,bet siaip tikrai nieko ispudingo,as galvojau kad jis riezkiau ims.pvz antra saiba dar netgi truputi pagalvoja staigiai atleidus sankaba pries ipatingai raudamas i prieki.. zodziu cia gal ir ''varytis'' pradesit ant manes bet jo trauka buvo tokia pati (nejuokauju ir neperdedu!)kaip ir kad buvo maniskio anksteliau tureto 85 m.suzuki gr 650.suprantu kad v-max'as sunkesnis uz mano turetaji suzuki,bet pas ta v-max'a buvo juk tiesioginis lazer ismetimas kas dadeda apie 15 ag(taip sake pardavejas) reiks matyt dairytis ir issibandyti prie progos suzuki haybusa 1300..,gal tas geriau raus
2009 Spalio 3 11:30
Golden hours
|
Asfaltinis
600cc |
zinok kuo toliau, tuo labiau juokingas sitas tavo V-Maxo pirkimas atrodo..
2009 Spalio 3 11:37
gsxr 1000 k6
|
Narys
400cc |
nenupirkau,nes nepaliko ispudzio jo(V-max'o )trauka(vaziavau issinuomaves priekaba parsivezimui,-taip kad buvau nusiteikes griebt rimtai)
2009 Spalio 3 11:59
Golden hours
|
Asfaltinis
600cc |
ar esi vaziaves su dar kokiu V-Max ? Hayabussa - tai visai kitas motociklas..
2009 Spalio 3 12:01
gsxr 1000 k6
|
Narys
400cc |
kitais v-max'ais vaziuoti neteko.. hayabussa zinau kad kitokio tipo mocas bet (pasikartosiu nezinau kelinta kart)man svarbu kad trauktu nuo mazu apsuku ir bent iki trecio begio imtinai.zinau kad taip gerai trauktu krosiniai-endurai,-toki ir imciau,bet man labai nepatinka ju isvaizda ir dar svarbiau tai kad su kroske-endurke nepasivazinesi asfaltu normaliai tarp miestu,-norisi ir i trakus ir kt.pn.
2009 Spalio 3 12:14
Golden hours
|
Narys
1000cc |
to ABE: V-max ta tavo gr650 su sudais suestu kuria tik nori gaike...Variantai: 1. arba tu ant moco atbulas atsisedai 2. tas V-max cilindruose turi po 4 atmosferas kompresijos ir tik dvejuose 3. Uztaikei ant riboto modelio kuris net neturi V-boost... [Redaguota 2009-10-3 deuce]
2009 Spalio 3 12:21
|
Narys
400cc |
Hayabussa man nelabai grazus,bet,kad tik trauktu [Redaguota 2009-10-3 ABE]
2009 Spalio 3 12:22
Golden hours
|
Narys
400cc |
isvada,-reikes issibandyti dar koki v-max'a,bet su v-boost ne taip paprasta rasti. ano v-max'o pardavejas sake kad jo parduodamas mocas buvo pagamintas amerikos rinkai ir kad jo dokumentuose(kuriu jis kolkas neturejo,-bet zadejo greitai gauti) rasosi 145(ar pn.) kw.mocas bereikalingo dumo nemete ir uzsikure greitai ir sklandziai(kas lyg ir galetu reiksti kad pas ji kompresija dar yra)
2009 Spalio 3 12:37
Golden hours
|
Asfaltinis
600cc |
nu jo... reik tau imt Hayabussa, det full-exhaust is kokiu Akrapu ar pan., K&N filtra, PC.. nu gal tada tau jis kazkiek ir patiks.. bet turint minty, kad taip ilgai nevaziuoji mocu, o daugiau tik blevyzgoji, tau teks susitaikyti su tuo kad tave durs ir 600ukai ir tas pats V-max'as..
2009 Spalio 3 12:47
gsxr 1000 k6
|
Peršalęs
600cc |
maxas ir neturi stotis piestu 60 myliu jis pasiekia per 2.9 sek ..... jei kalbi apie ta maxa kur be dokumentu, tai jis yra ne 1999 , o 1990 metu gimimo. Pagal remo nr tai yra pilnaverte versija, tiktai kaip cia kazhkas rase negyva.
2009 Spalio 3 13:04
RoadHogs MC
YAMAHA V-MAX |
Narys
400cc |
prosas-aisku,-anas kur bandziau tai gal per 8 kokias sec.ir pasiektu 100-tuka..jei per 2.9 manau reiktu iserezus i vaira laikytis,o su situo spaudi iki dugno(palaipsniui bet greitai) bet gali gana ramiai atsiputes sedeti intiligentisko mokytojo pozoj(zodziu kaip klapciukas) vadinasi buvo issekes tas v-max,-idomu kas nupirko,-klaipediniai turetu zinot..(matyt..)
2009 Spalio 3 15:14
Golden hours
|
Vakarėlių liūtas
900cc |
Kas tokį motociklą gali pirkti be dokumentų? Gali būti variantas, jog nedirba vienas cilindras. Pats turėjau tokį variantą. Motoras visiškai nejaučia jeigu vienas cilindras nedirba... Bent jau mano motocikle.(užkuriant,dirbant,gazuojant,važiuojant) Tik "sukant rankeną" jaučiasi skirtumas + siurbia kuro daugiau ir ilgainiui apsitraukia duslintuvo "galas" aš turiu omenyje jog žmogus naujai atsisėdęs ant v-max nesupras to ABE jūs tikrai važiavote pirkti tą motociklą be dokumentu? p.s gal žinote kokia kompresija turėtų buti v-max?
2009 Spalio 3 16:54
Gyventi - tai kovoti, kovoti - tai gyventi. (P. O. Bomaršė)
|
Narys
400cc |
zilvitiz.gal pas ji ir 3 kausai nedirbo(as rimtai)..-kas dabar supaisys dokus jis zadejo 100 proc gauti 3 savaiciu begy.ilga istorija kodel jis ju neturejo duotoju momentu butume viska apiformine pas notara su sakiniu''jei po triju savaiciu motociklo pardavejas nepateiks pirkejui visu reikalingu dokumentu motociklo iregistravimui ir jo eksploatavimui lietuvos keliuose tokiu atveju per 3 dienas grynais pinigais tures grazinti pirkejui visa sumoketa suma'' kokia kompresija pas mocus turetu but ir as noreciau zinot..,gal kadangi benzininis variklis tokia pat kaip pas masinas t.y.apie 13 ?.. [Redaguota 2009-10-3 ABE] [Redaguota 2009-10-3 ABE]
2009 Spalio 3 17:17
Golden hours
|
Peršalęs
600cc |
Note: These are specs for Euro/Japanese model - noy full power US version. * Type Liquid-cooled, V-four * DOHC, 4-valve * Displacement 1198cc * Bore x Stroke 76,0mm x 66,0mm * Compression ratio 10,5:1 * Starting system Electric * Lubrication Wet sump * Carburation BDS35 (4) * Primary reduction ratio 1.775 (87/49) * Secondary reduction ratio 2.566 (21/27x33/10) * Final transmission shaft drive * Clutch type Wet, multiple disc * Transmission type Constant mesh 5-speed * Gear ratio 1st 2.529 * Gear ratio 2nd 1.772 * Gear ratio 3rd 1.347 * Gear ratio 4th 1.076 * Gear ratio 5th 0.928 * Maximum power 102,3 HP/75,2kW @7.000rpm * Maximum torque 10,5kg-m/103,2Nm @ 6.000rpm * Overall length 2300mm * Overall width 795mm * Overall height 1160mm * Seat height 765mm * Wheelbase 1590mm * Minimum ground clearance 145mm * Dry weight 262kg * Caster angle 29 degrees * Trail 119mm * Fuel tank capacity 15.0 litres * Oil capacity 4.7 litres * Front suspension 43mm telescopic forks * Front shock absorber Coil spring/shock absorber * Front wheel travel 140mm * Front brake Dual 298mm discs * Front wheel 18 x MT2.15 * Front tyre 110/90 V-18 61V * Rear suspension swinging arm with dual shocks * Rear shock absorber Coil spring/gas-oil damper * Rear wheel travel 100mm * Rear brake Single 282mm disc * Rear wheel 15 x MT3.50 * Rear tyre 150/90 B-15 74V
2009 Spalio 3 22:36
RoadHogs MC
YAMAHA V-MAX |
Peršalęs
600cc |
full versijoje skirias tik galingumas ir torkas
2009 Spalio 3 22:38
RoadHogs MC
YAMAHA V-MAX |
Keliauninkas
500cc |
O tai kiek ag, Nm ir svoris toje full versijoje? Nes auksciau isvardinti parameteai visiskai neblizga. 262 kg svoris ir 103 Nm, kai pas ta pati gsx1400 220 kg ir 126 nm. Nekalbu jau apie tokius pat stabdzius, kaip pas gajabusa ir pilnai reguliuojama pakaba, 6 begius...
2009 Spalio 3 23:01
BMW R 1150 GS
|
Paparacis
900cc |
na bent jau pas 2010 metu maksa duomenys kazkokie tai baisiai nerealus... http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_v%20max%2010.htm 147KW ir 166.8 Nm.....
2009 Spalio 3 23:13
|
Peršalęs
600cc |
cia full versijos gamintos iki 2006 metu Type: Liquid Cooled, Four Stroke, V-four, DOHC, 4 Valves Per Cylinder Displacement: 1198 cm3 Bore X Stroke: - Compression Ratio: 10.5:1 Horsepower: 145/9000 (Hp)RPM Torque: 87/7500 lb-ft/RPM (118/7500 Nm/RPM) Fuel System: 4xMikuni BSD35 Carburetors O cia full versija nuo 2009 Technical Specifications 2009-VMAX Engine Engine type Liquid cooled, 4-stroke, DOHC, 4-valve, V-type 4-cyclinder Displacement 1,679 cc Bore x stroke 90 x 66 mm Compression ratio 11.3 : 1 Maximum power 147.2 kW (200 PS) @ 9,000 rpm Maximum torque 166.8 Nm (17.0 kg-m) @ 6,500 rpm Lubrication system Wet sump Fuel System Fuel injection Clutch type Wet, multiple-disc diaphragm spring Ignition system TCI Starter system Electric Transmission system Constant mesh, 5-speed Primary reduction ratio 1.509 Secundary reduction ratio 3.082 Final transmission Shaft drive Ratios gearbox 1st 2.375 Ratios gearbox 2nd 1.810 Ratios gearbox 3rd 1.400 Ratios gearbox 4th 1.115 Ratios gearbox 5th 0.935 Chassis Chassis Aluminium, Diamond-shaped Front suspension system Telescopic forks, Ø 52 mm Front wheel travel 120 mm Rear suspension system Swingarm (Link-type suspension) Rear wheel travel 110 mm Caster angle 31° Trail 148 mm Front brake Dual discs, Ø 320 mm Rear brake Single disc, Ø 298 mm Front tyre 120/70 R18M/C (59V) Rear tyre 200/50 R18M/C (76V) Dimensions Overall length 2,395 mm Overall width 820 mm Overall height 1,190 mm Seat height 775 mm Wheelbase 1,700 mm Minimum ground clearance 140 mm Service weight (incl. liquids) 310 kg Fuel tank capacity (reserve) 15 L Engine oil tank capacity 5.9 L
2009 Spalio 3 23:20
RoadHogs MC
YAMAHA V-MAX |
Keliauninkas
500cc |
Na, sio maxo pirkimas autoriui, kaip suprantu kol kas negresia. Kiek pamenu rinkosi tarp gsx ir maxo, "kad trauka butu kuo geresne", tik kad ziuriu nelabai tie parametrai. Vienok su tokiom kalbom, tai labiausiai tiketina, kad ta paieska ir bus apsiribota
2009 Spalio 3 23:22
BMW R 1150 GS
|
Peršalęs
600cc |
cia is bikez.com The Mr. Olympia of power cruisers. A 1200cc, liquid-cooled V-4 beast that“s won more Best Musclebike awards than it knows what to do with. cia likas i reitingus http://www.bikez.com/bike/rating.php?idbike=21101 [Redaguota 2009-10-3 Prosas]
2009 Spalio 3 23:23
RoadHogs MC
YAMAHA V-MAX |
Narys
1000cc |
Nesuprantu is konteksto kam tuos duomenis cia visus sumetei...?ABE klause kokia kompresija turi but, bet cia net to neparasyta...
2009 Spalio 3 23:27
|
Peršalęs
600cc |
na cia tiem kas nemato ar siaip su regjimu problemos Compression Ratio: 10.5:1 tai reiskia 10.5 viename cilindre
2009 Spalio 3 23:33
RoadHogs MC
YAMAHA V-MAX |
Narys
1000cc |
O cia tiem kas nieko neismano arba anglu kalbos nesupranta: Compression Ratio tai yra suspaudimo laipsnis, o ne kompresija.
2009 Spalio 3 23:38
|
Peršalęs
600cc |
taip taip o kompresija parduoda tiubikais maximoje , kaip tik guli salia bekameriniu 4 remonto kameru
2009 Spalio 3 23:42
RoadHogs MC
YAMAHA V-MAX |
Paparacis
900cc |
o kas tavo supratimu yra kompresija??? jei truksta tau tai nueik i garaziuka su kibiru ir parsinesi kiek truksta......
2009 Spalio 3 23:46
|
Narys
1000cc |
Malonu,kad kazkas moka pasisaipyt is savo nesupratimo,bet nereikia skleist ereziju kitiem,kurie tas nesamones po to skleis dar kitiem. Protingai patylet visada sunkiau nei nusisneket...Tai pabuk protingas Prosas. Compression ratio - suspaudimo laipsnis, santykis neveltui rasomas per dvitaski 10.5 : 1 Compression - kompresija - slegis matuojamas ir zymimas atmosferom/barais.
2009 Spalio 4 00:09
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |