Bendrosios diskusijos » Krosinių motociklų niuansai
Enduro man'as
500cc |
Na visu pirma as atidaryciau duslintuvo gala . Isitikink kad tikrai jis prikistas vatos, ja turi keisti kas 10 val,geraj sukisu vata, nepalikus jokiu tarpu, turetu padideti motociklo galia ir sumazeti garsas. Patikrink kiekwiena duslintuvo centimetra visus itrukymus ,idubimus . Nuo vibracijos dazniausiai atsiranda itrukmu ties suvirinimu siulemis. Net mazytis tarpelis duoda bereikalinga garsa ir praradima galios.. Tai va pervirink tas vietas.Jei pastave stovi ant spiruokliu nuo cilindro pertikrink jas irgi, kad nebutu per laisvos ir kad turi pakankamai itenpimo . Dar variantas ikisti tas spiruokles i gumine slangutes , taip sustabdysi ju vibravima is saves (tik zek guma kuria naudosi butu atspari karsciui) . Paskui pertikrink sujungima su galu , gali net naudoti karsciuj atsparu hermetika , tik leisk jam isdziuti pries kuriant.Na liko tik suvarzyti duslintuvo varztus Pratesiant tema apie garsuma , Patarciau paziureti i pakoju spyruokles tai antras dalykas po duslintuvo barskejimo. Jei spiruokles pareja ne karve kainuoja pasikeisti Sekantis garsumas , ypac senesniu motociklu yra greiciu deze , naudok tik gera tepala ir tik tokia norma kokios reikalauja motociklo gamintojas. Ir keisk ji daznai. Jei dar nepasitenkinsi garsu yra brangesne iseitis - FMF Q serijos duslintuvai. Sekmes ! [Redaguota 2009-12-1 motocyber]
2009 Gruodžio 2 01:52
|
Enduro man'as
500cc |
Klausk moto parduotuvese , senai nebuves lt nepasakysiu. Jei nerasi teks pirkt is cia : http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trksid=m38&_nkw=exhaus.... [Redaguota 2009-12-2 motocyber]
2009 Gruodžio 2 21:37
|
Narys
250cc |
Gerai, rytoj eisu issiardysiu duslintuva, paziuresiu kas ten viduj like.
2009 Gruodžio 2 23:16
honda crf250
|
Narys
400cc |
O sitas vatos keitimas ivairu gamintoju duslintuvams budingas ar tik buten t siam?
2009 Gruodžio 3 11:19
Blogo oro nebuna, buna bloga ekipiruote!
|
Enduro man'as
500cc |
Pas plentinius/softus endurus koriai eina , nebent jau spec duslintuvas. Jei nori pazaist su savo duslintuvais , va tau saitas: http://tonysleep.co.uk/dukepipe [Redaguota 2009-12-3 motocyber]
2009 Gruodžio 3 16:18
|
Narys
400cc |
DZIDZELIS DEKUJ!! Geras straipsniukas.
2009 Gruodžio 4 10:10
Blogo oro nebuna, buna bloga ekipiruote!
|
Enduro man'as
500cc |
Perkeliu i naudingesne tema Stai ka as radau , nezinau gal kas senai jau zinojo , bet reikalas toks kad atsiradus nauja enduro/motokroso kameros. TUbliss yra visiškai apskritimo pneumatinė ratlankio užraktas, kuris apspaudzia visą padanga nuo krašto iki krašto, visiškai skirtingai negu paprastos kameros. TUbliss visiškai pakeičia tradicinę kamera, o kartu keletą pagrindinių veiklos vykdymo funkciju, kurios ir padeda pasiekti geresni greiti , ratu laika . Privalumai: Pradurti beveik neimanoma Vesesnis naudojimas Greitesnis pagreitis Neimanoma pradurti kameros Sumazintas sprangumo svoris Garantuotas padangos islaikymas vietoja Paimta is http://www.tubliss.co.uk/ Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2009 Gruodžio 10 16:14
|
Enduro man'as
500cc |
nebendej , paziureti kas ten pas tawe duslintuvuose? mes imsim sita reikala greitu laiku ant xtx660.
2009 Gruodžio 10 16:15
|
Skeptikas
1500cc |
idomu ant kiek efektyvus tas tubliss. Cia ne tik enduristam aktualu, visiems kas turi stipinuotus ratus. Kelioneje bekamerine padanga suremontuoti zymiai paprasciau nei kamerine
2009 Gruodžio 10 16:18
|
Enduro man'as
500cc |
Skaiciau daugiau straipsiu apie tas kameras , profesonalus sportininkas pagerina laika vidurkiu 2sec per rata. tai jei apie 2min ratas , motokorse 25min plius du ratai tai apie 15-16 sec o tai jau tikrai nemazai. Ziurint dar is kitos puses kad pakelti galia , kiek isleidziama duslintuvams ? apie 2000lt ? idomu kiek tas duslintuvas ar kitas upgreidas dasideda prie bendro rato iweikimo laiko. Viska pasverus as tikriausiai imsiu jas kitiems metams
2009 Gruodžio 11 16:01
|
Narys
1000cc |
Visu pirma tai DR650 nera krosinis...Bet jam taip pat reikia kaip tu sakai kaitaliot stumoklius,svaistiklius ir t.t. Aisku jis nera tiek ispaustas ir kapitaliniai remontai daromi ne taip grieztai, nebutinai pagal moto valanadas, gali but pagal kilometraza...Bet vienacilindriu visu resursas yra palyginus mazas ir visi jie reikalauja tokiu "keitaliojimu" norint veliau netureti didesniu bedu.
2009 Gruodžio 13 22:15
|
Krapštukas
1100cc |
Motovalandu tokiems motociklams niekas neskaiciuoja. Bet priklausomai nuo to, kaip buvo eksploatuojamas, nuo 50 000km gali prasidet rimtesni remontai.
2009 Gruodžio 13 23:44
|
SPAM'eris
25cc |
Sveiki, Esu naujokas ir galvoju imti pirma krosa.Su moto jau antri metai ir važiout moku. Ką galit patarti ? Galvoju apie kokį 125cc.Kadangi man 16 ar nebus per mažas ? Ar tikrai juos labai reikia remontinti ir priežiuora brangi ? Galvoju Važinėti laukai ir miškeliai. Gal neverta kroso , gal kokia yamaha Dt žiurėt ?Endura ?
2010 Spalio 27 09:23
|
Endūrinis balerinas
800cc |
Sveikas. 125cc 2t cross tipo motociklas tikrai nebus per silpnas, bet važinėt su juo laukais ir miškais menkas malonumas (mažas kuro bakas, kieta pakaba). Su tokio tipo motociklu važinėt smagu tik motokroso trasoje. Priežiūros reikalauja visi motociklai, o krosiniai ypač. DT 125 silpnesnis už tikrą krosini, bet turi nemažą kuro baką, minkšta pakabą, beto yra registruojamas. Ką pasirinksi priklauso tik nuo tavo poreikiu.
2010 Spalio 27 12:30
Mechanikos inžinierius
- Produkto dizainas - Industrinis dizainas - 3D modeliavimas - Brėžiniai gamybai |
SPAM'eris
25cc |
Ką manot apie 250cc 4T krosus ? Į ką reikėtų atkreipti dėmesį perkant krosa ?
2010 Spalio 29 23:14
|
Narys
125cc |
na 4t manau geriau imti nei 2t. vien del to, kad maziau prieziuros. o i ka atkreipti demesi, tai sunku, i varikli neilysi, bet as ziureciau ar amortikai neleidzia tepalo, kaina nuimt galima delto. kaip kuriasi. ar nekliba galine sake. kai pavaros metos.
2011 Kovo 20 00:06
|
Pėsčiasis narys
25cc |
Noriu išgirsti jūsų nuomonę apie 125 cc krosinius , kaip kawasaki kx ir yamaha yz , 2005 metų kazkur tai, kaina apie 5000 lt (+/ -) 1000 lt. Kiek gali apytiksliai kainuoti priežiūra (stumoklių ir kt. dalių keitimas)? Kaip jie važiuoja grynai motokroso trasoje.
2012 Gegužės 4 21:30
|
Enduro man'as
600cc |
Stumoklis nuo 200 iki 400lt mazdaug,ziurint kokios firmos. Svaistyklis taip pat nuo 200-400lt. cilindro perdengimas nuo 600lt. kainas paziurek ebay kuriuos domina ir matysi orientacine kaina. Prieziura kainuos tik nusipirkus moto nuo 1000-2500lt jei noresi kad viskas butu kaip pridera,po to kas metai sakikim apie 1000lt,aisku reiktu atsizvelgti ka tu su juo veiksi ir panasiai.Pazistu ne viena kuris vaziuoja tol kol vaziuoja taip kad teigti kad reiks tukstanciu islaikymui negaliu sakyti.Cia priklauso nuo kiekvieno kisenes bei supratimo.Vaziuoti trasoje vaziuos taip kaip vairas kiravos,cc trasoje nelabai reiksminga,yra vaziuojanciu su 65 kurie pagal laika nuduoda malku sakykim 450cc megejams ir panasiai. 125cc dvitakcio pilnai uztenka trasoje misko keliukams,bet ne po laukus ar zvirkelius.
2012 Gegužės 4 23:21
|
Pėsčiasis narys
25cc |
Na , o tarkim švaistiklį ir pati cilindrą man atrodo reikia rečiau keisti/tvarkyti , negu pakeisti naują stumoklį su žiedais? Ir kiek tokiems krosiniams moto būtų patartina pravažiuot motovalandų prieš tvarkymą. O kaip naujokui ar apsimoka nusipirkti tą kur motovalandas skaičiuoja , kad nesugadint motociklo dar labiau ?
2012 Gegužės 5 08:10
|
Narys
1000cc |
Motociklai taisomi ne su "atrodo" ir "patartina". Viskam yra service manual, perki motocikla, verti knyga ir ziuri kada kas turi buti keiciama. plius visos detales, ju laisvumas yra matuojami - stumoklio diametras, svaistiklio kilpu isdilimas ir t.t. Jei tarkim motociklui 125cc 2t stumokli manalas rodys keist kas 40 motovalandu, vaziuojant pensininko rezimu tas laikas stipriai isauga. Tokie motociklai skirti sportui ir sportininkam, todel ir prieziuros vadovai daromi lyg vaziuotum varzybose. Pilsi pigu, o gal visai ne toki tepala, tas laikas gali ir stipriai sutrumpet...O su "atrodo" toli nenuvaziuosi, nes patingesi pasikeist svaistikli - keisi visa varikli, nes svaistiklis kysos pro karteri ir ars zeme.
2012 Gegužės 5 11:08
|
Narys
50cc |
Sveiki, prašau jūsų galutinio patarimo, nes pats niekaip neapsisprendžiu ką rinktis iš šių dviejų motociklų tipų: krosinis ar enduro. Planuoju važinėti visais kelių paviršiais, taip pat ir tektų pavažinėti eismu. Orientuojuosi į 250 kubu variklius. Kiek esu skaitęs mačiau, kad enduro reikia mažiau priežiūros, tačiau ar apsimoka vien dėl to rinktis enduro, o ne krosini?
2014 Sausio 26 16:56
|
Narys
1000cc |
Krosiniai yra skirti varzybom, lenktynem ir t.t. Plius yra neregistruojami, o jei ir uzregistruoti kitose salyse, dazniausiai neturi nei sviesu, nei stopu, nei tarkim ventiliatoriaus ant radiatoriaus, akumiliatoriaus ir t.t. Ir daug daug dar kitu niuansu kaip kad bako talpa, servio intervalai, pakabos kietumas, pavaru ilgis ir visa kita. O endurai taipogi dar skirstomi i soft ir hard.
2014 Sausio 26 18:56
|
Enduro man'as
500cc |
softas yra honda nx650 (domikas), suzuki dr650 ir panašios karvės, hard enduro yra husqvarna te450 510, ktm exc, suzuki drz, honda crf x ir panašūs.
2014 Sausio 27 11:36
|
Narys
25cc |
Sveiki. Nupirkau Suzuki Rm250 2000 metu. Reikia visos naujos grupes, greicio dezes ir dar keliu detaliu. Kur viska galeciau rast?
2014 Rugsėjo 5 19:20
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |