Motomanų Diskusijos » Remontas » Vožtuvų tablečių šlifavimas

| 2005-12-28 Liūtas | 93/51745 žinut.
 
Puslapiai: 1234


 
Jawamanas
500cc ***
#31    

Citata:
Cituoju: mune23
Naujos grandines dejimas ant senu (bet dar gyvu)zvaigzdziu nera problematiskas,nes zingsnis nuo zvaigzdziu pasidevejimo nesikeicia,atsiranda tik daugiau laisvumo,taigi tragedijos nera,o ir neigiamos pasekmes tik galimas kazkoks triuksmas del laisvumo ir greiciau susideves nauja grandine ir gi del to laisvumo.
O vat jai det sena grandine ant nauju zvaigzdziu,tai jau beda,nes devintis grandinei jau keiciasi zingsnis.
Tas pats galioja ir vedanciajai(variklis-ratas)grupei.


butum anksciau parases, tai gal buciau pasikeites... itariau, jog velenu zvaigzdutes ne taip dyla, kaip vedamosios... o siaip noreciau paklausti, kaip tu manai ar tiesa, jog apskritai paemus "suzuki" barskuciai (?) kategoriskai teigti negalima, bet polinkio manau turi :D gal as klystu :V
2006 Gegužės 17 20:02 RF 900
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#32    

Citata:
Cituoju: jawasaki
kaip tu manai ar tiesa, jog apskritai paemus "suzuki" barskuciai (?) kategoriskai teigti negalima, bet polinkio manau turi :D gal as klystu :V


Ne tik manau bet ir visi tai zino,kad barskuciai tai italai,o ipac ducati,o visi kiti japonai daug maz vienodi-tobuli motai i kuriuos turi stengtis lygiuotis visi kiti motu gamintojai.
2006 Gegužės 17 23:20 Mune
Narys
25cc *
#33    

nu gerai nuleke man ta grandine ir suvare 3 vostuvus,nu ir kur fucking restauruoti isskyrus Kauna kur vienas munkey 100lt uzsiprase uz vostuva,ir 10 lt net uz sena vost.gumele-nu lochas jo (+)
2008 Vasario 6 17:51 xr marijuana
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#34    

funny, kai išmoksi kalbėt, tada ir kreipkis. (n)
2008 Vasario 6 17:58 ZX10R '06
Enduro man'as
400cc ***
Avataras
#35    

Citata:
Cituoju: funny
nu gerai nuleke man ta grandine ir suvare 3 vostuvus,nu ir kur fucking restauruoti isskyrus Kauna kur vienas munkey 100lt uzsiprase uz vostuva,ir 10 lt net uz sena vost.gumele-nu lochas jo (+)



Visi nori užsidirbti, nežinau čia ar daug ar mažai užsiprašė... Bet mano manymu dėl to, kad Tau per brangu ant žmogaus stumt neverta...

(čia tik mano nuomonė) (+)
2008 Vasario 6 21:38
Narys
250cc **
Avataras
#36    

Tai štai, nors ir tema senoka, bet prieš kurį laiką pačiam prisiėjo šitą darbą atlikti, tai norisi pasidalinti patirtim - gal kam bus naudos.
Pirmiausia paprieštarausiu paskirstymo velenų nuėmimui: gal kažkur taip patogiau, bet XJ'e labai smagiai viskas darosi pagal manualą, o jei galima kažko nesujudint varikly, tai geriau tokį variantą rinktis (mano įsitikinimu). O norint išvengti šios procedūros, reikia nusipirkti/pasidaryti porą įnagių:
tabletės lizdo laikiklį

ir lizdo pakėliklį

Pakėliklis turi būti kieto plieno (pvz. mažas veržliaraktis), kad kaip svertu būtų galima nuspausti lizdą. Svarbu išgauti panašią formą, kaip kad specialus įrankis, ir kruopščiai nušlifuoti, kad nebraižytų dalių.
Laikikliui geriau pomikštis, nes taip iššokdamas nieko neįbrėš.

Naudojau tokią procedūrą: velenas sukamas tiek, kad kumštelis nuspaustų tabletę iki dugno. Tarp veleno ir lizdo karūnėlės įdedamas laikiklis (matmenis ir formą tenka paderinti darbo eigoj). Tada keliais laipsniais (tik!) pasukamas velenas, kad pradėtų atleidinėti tabletę. Laikiklis švelniai įsirems į karūnėlę ir veleną, o tabletę bus galima atsargiai ištraukti magnetuku. Svarbu pastebėti, kad, priklausomai nuo variklio konfigūracijos, gali kilti pavojus pakenkti vožtuvams stūmokliu ar jiems patiems tarpusavyje. Taigi prieš darant tokį darbą geriau pasinagrinėti schemas ir tabletei leisti vos vos atsilaisvinti.

Laikiklis darbo vietoj

Rankomis tiksliai ir greitai pritrinti neturėjau vilčių, tai naudojau drelytę su siurbtuku:

bei

Operacija baigiama tabletę sugrąžinus savo vieton ir pakėlikliu švelniai atlaisvinant laikiklį.

Pastaba: nieks neužsimena, bet turėtų būti akivaizdu, kad trinama NE su kumštelių santykiaujanti tabletės pusė.

Metodo privalumai: itin paprastas, galima pritrynimo rezultatą reguliariai patikrinti lizde darbo eigoje.

Trūkumai: sudėtinga keisti tabletes vietomis.

Tai tiek - sėkmės, jei kas užsiimsit. Maniškis tai smagiau žemuose bėgt ėmė :)
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2009 Kovo 16 09:21 redagavo Mechmaniakas 2009 kovo 16 00:00
Narys
125cc **
#37    

Ačiū už geras idėjas, reiks užsiimti tablečių šlifavimu.
2009 Kovo 17 20:37
Narys
500cc ***
Avataras
#38    

Viskas kaip ir aišku, bet nesupratau, kaip lygiai su drėle įmanoma nušlifuoti tabletės? vistiek visa tabletės plokštuma vienoda jėga nepriglus prie šlifavimo pagrindo.
2009 Spalio 29 20:53
Praktikas
50cc *
#39    

pats irgi ant xj šlifavau tabletes, bėda tik tame kad su rankom šlifuojant sunku nušlifuot jas tolygiai, gaunas paklaida 0,003mm vienoj vietoj matuojant mikrometru nezymiai storesne kitoj plonesne, bet esme kad nauda yra :)
p.s. šlifavimas rankomis atėma man ant xj šlifuojant 5 tabletes, apie 4-6h

[Redaguota 2009-10-29 Nordas]
2009 Spalio 29 21:15
Narys
500cc ***
Avataras
#40    

Nemanau , kad su drele šlifuojant bus mažesnė paklaida negu su rankom. Aišku laiko tikrai sutaupysi.
2009 Lapkričio 1 10:13
Narys
250cc **
Avataras
#41    

Citata:
Cituoju: Wiksras
Viskas kaip ir aišku, bet nesupratau, kaip lygiai su drėle įmanoma nušlifuoti tabletės? vistiek visa tabletės plokštuma vienoda jėga nepriglus prie šlifavimo pagrindo.

1) Prisiurbi tabletę kiek įmanoma lygiau
2) Naudoji minkšta siurbtuką, kuris pats iš savęs jokių jėgų neduda, o tik sukimą į tabletę perneša
2009 Lapkričio 3 16:09
Peršalęs
600cc ****
Avataras
#42    

siap pritrynimui geriau naudot siurbtuka specialu , drelei skirta . Esme kad drele sukas i viena puse , o pats siurbtukas i 2 puses
2009 Lapkričio 3 16:40 RoadHogs MC
YAMAHA V-MAX
Narys
500cc ***
Avataras
#43    

o kokia šlifavimo medžiaga naudojama buvo? :)
2009 Lapkričio 3 20:19
Narys
125cc **
#44    

Citata:
Cituoju: Ziurke
bet daznai pasitaiko kad voztuvas lizde seda greiciau nei dyla virsutines dalys,


Sveikas Edi. Speju, kad po mano pasivazinejimu su Enduro ant 195-200km/val sedo voztuvai :( . Ant I-o cilindro VMT visai nera tarpeliu, jie labai uzspausti, net neuzvedu jau. Bet kompresija yra. :( . Tai kaip man tada juos ismatuoti ir suzinoti kiek slifuoti? Oj nemegstu as tu ploksteliu......

[Redaguota 2009-11-10 consul]
2009 Lapkričio 10 09:52 8 652 70 932 Vilnius-Kaunas
Ural 825cm3
Narys
1000cc ******
#45    

Citata:
Cituoju: consul
Citata:
Cituoju: Ziurke
bet daznai pasitaiko kad voztuvas lizde seda greiciau nei dyla virsutines dalys,

Sveikas Edi. Speju, kad po mano pasivazinejimu su Enduro ant 195-200km/val sedo voztuvai :( . Ant I-o cilindro VMT visai nera tarpeliu, jie labai uzspausti, net neuzvedu jau. Bet kompresija yra. :( . Tai kaip man tada juos ismatuoti ir suzinoti kiek slifuoti? Oj nemegstu as tu ploksteliu......
[Redaguota 2009-11-10 consul]


Nuspausk voztuva,pakisk bent koki sciupa, atlesik voztuva...gal tarpas bent kazkoks yra tik nesugebi uzkisti ploksteles. Jei tarpo visai nera slifuok maksimaliam tarpui, sudesi atgal, matuosi dar karta, ziuresi kas gaunasi, reikalui esant procedura kartosi tik jau galesi bent tarpa pasimatuot...
2009 Lapkričio 10 10:13
Narys
125cc **
#46    

Citata:
Citata:
[Redaguota 2009-11-10 consul]

Nuspausk voztuva,pakisk bent koki sciupa, atlesik voztuva...gal tarpas bent kazkoks yra tik nesugebi uzkisti ploksteles. Jei tarpo visai nera slifuok maksimaliam tarpui, sudesi atgal, matuosi dar karta, ziuresi kas gaunasi, reikalui esant procedura kartosi tik jau galesi bent tarpa pasimatuot...


Esme tame, kad net akimi matosi, kaip atidaromas voztuvas, truputi, kai pastatai stumokli i VMT.
Man baisiausia yra tai:
1. nezinau kiek nuslifuoti
2. nuslifuoju, atsivezu namo pamatuoti ir vel vezu jei blogai? Kiek kartu reiks vezti i servisa ar gamykla? Slifuoti po 1-2 desetkes?
Esu baiges restauravimo technologija ir dar esu dirbes koordinatininku, tai truputi ismanau apie mikronus, slifavima ir dar daug ka kito. (norejau pasakyti, kad nesu zalias) Tiesiog nesusiduriau su plokstelem, nors esu daug ardes ir taises mocu.
2009 Lapkričio 10 11:27 8 652 70 932 Vilnius-Kaunas
Ural 825cm3
Narys
1000cc ******
#47    

Citata:
Citata:
Citata:
Cituoju: consul
[Redaguota 2009-11-10 consul]

Nuspausk voztuva,pakisk bent koki sciupa, atlesik voztuva...gal tarpas bent kazkoks yra tik nesugebi uzkisti ploksteles. Jei tarpo visai nera slifuok maksimaliam tarpui, sudesi atgal, matuosi dar karta, ziuresi kas gaunasi, reikalui esant procedura kartosi tik jau galesi bent tarpa pasimatuot...

Esme tame, kad net akimi matosi, kaip atidaromas voztuvas, truputi, kai pastatai stumokli i VMT.
Man baisiausia yra tai:
1. nezinau kiek nuslifuoti
2. nuslifuoju, atsivezu namo pamatuoti ir vel vezu jei blogai? Kiek kartu reiks vezti i servisa ar gamykla? Slifuoti po 1-2 desetkes?
Esu baiges restauravimo technologija ir dar esu dirbes koordinatininku, tai truputi ismanau apie mikronus, slifavima ir dar daug ka kito. (norejau pasakyti, kad nesu zalias) Tiesiog nesusiduriau su plokstelem, nors esu daug ardes ir taises mocu.


1.Tai mastyk logiskai - jei tarpas tarkim turi buti 0.15, o dabar jo nera visai, tai ir slifuoji drasiai 0.15 nuo tabletes ar net daugiau.
2.Taip, butent taip ir darai. Nuslifuosi, parsivesi, pamatuosi dar karta ir vesi vel. Tau ka geda, kad tave palaikys neismaneliu ar vest labai jau toli? :) Cia normalus procesas, jei jau voztuvai pasede iki tokio lygio.
2009 Lapkričio 10 17:13
Narys
125cc **
#48    

Citata:
1.Tai mastyk logiskai - jei tarpas tarkim turi buti 0.15, o dabar jo nera visai, tai ir slifuoji drasiai 0.15 nuo tabletes ar net daugiau.
2.Taip, butent taip ir darai. Nuslifuosi, parsivesi, pamatuosi dar karta ir vesi vel. Tau ka geda, kad tave palaikys neismaneliu ar vest labai jau toli? :) Cia normalus procesas, jei jau voztuvai pasede iki tokio lygio.


Na man tas vezimas laiko daug atims :( . O del voztuvu, tai daugiau nesivysiu britvu :-] . Is Vilniaus atidarymo ejau sau ramiai 160, o mane visi lenke kaip stovinti, tai ir nutariau juos pasivyti....ant 195-200pasivijau :D , o pas mane juk Enduro, jis neskirtas tokiems greiciams. Nuo tada pradejo sunkiau vestis, o kai nutariau pakeisti grandine, pastebejau, kad tarpelio nera, net atsidaro truputi voztuvai VMT.
2009 Lapkričio 11 10:45 8 652 70 932 Vilnius-Kaunas
Ural 825cm3
Narys
25cc *
#49    

kiek esu susidures praktikoje tai voztuvai seda ir tarpelis mazeja,tabletes nedyla nes jos yra is itin kieto metalo,o velenelis daugiausia dyla nuo blogo tepimo
2009 Lapkričio 22 12:10
Narys
25cc *
#50    

o tau(consul)taip ziaurei susodino voztuvus nuo lieso misinio ta prasme per mazai kuro paduoda ant tokiu sukiu ir kai liesas misinys tai degimo kameroj buna auksta degimo temperatura ir sodina voztuvus o ne nuo greicio nes jei motociklas tiek eina tai jis ir apskaiciuotas kad atlaikytu,reikia karbas reguliot arba pasikises pagrindinis zikleris ir gaunasi liesas misinys
2009 Lapkričio 22 16:02
Narys
125cc **
#51    

Citata:
Cituoju: dainilas
o tau(consul)taip ziaurei susodino voztuvus nuo lieso misinio ta prasme per mazai kuro paduoda ant tokiu sukiu ir kai liesas misinys tai degimo kameroj buna auksta degimo temperatura ir sodina voztuvus o ne nuo greicio nes jei motociklas tiek eina tai jis ir apskaiciuotas kad atlaikytu,reikia karbas reguliot arba pasikises pagrindinis zikleris ir gaunasi liesas misinys


Jau ardau karbus, radau gyvo velnio ten :-/ .
2009 Lapkričio 22 19:02 8 652 70 932 Vilnius-Kaunas
Ural 825cm3
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#52    

Citata:
Cituoju: Mechmaniakas
Tai štai, nors ir tema senoka, bet prieš kurį laiką pačiam prisiėjo šitą darbą atlikti, tai norisi pasidalinti patirtim - gal kam bus naudos.
Pirmiausia paprieštarausiu paskirstymo velenų nuėmimui: gal kažkur taip patogiau, bet XJ'e labai smagiai viskas darosi pagal manualą, o jei galima kažko nesujudint varikly, tai geriau tokį variantą rinktis (mano įsitikinimu). O norint išvengti šios procedūros, reikia nusipirkti/pasidaryti porą įnagių:
tabletės lizdo laikiklį

ir lizdo pakėliklį

Pakėliklis turi būti kieto plieno (pvz. mažas veržliaraktis), kad kaip svertu būtų galima nuspausti lizdą. Svarbu išgauti panašią formą, kaip kad specialus įrankis, ir kruopščiai nušlifuoti, kad nebraižytų dalių.
Laikikliui geriau pomikštis, nes taip iššokdamas nieko neįbrėš.
Naudojau tokią procedūrą: velenas sukamas tiek, kad kumštelis nuspaustų tabletę iki dugno. Tarp veleno ir lizdo karūnėlės įdedamas laikiklis (matmenis ir formą tenka paderinti darbo eigoj). Tada keliais laipsniais (tik!) pasukamas velenas, kad pradėtų atleidinėti tabletę. Laikiklis švelniai įsirems į karūnėlę ir veleną, o tabletę bus galima atsargiai ištraukti magnetuku. Svarbu pastebėti, kad, priklausomai nuo variklio konfigūracijos, gali kilti pavojus pakenkti vožtuvams stūmokliu ar jiems patiems tarpusavyje. Taigi prieš darant tokį darbą geriau pasinagrinėti schemas ir tabletei leisti vos vos atsilaisvinti.
Laikiklis darbo vietoj

Rankomis tiksliai ir greitai pritrinti neturėjau vilčių, tai naudojau drelytę su siurbtuku:

bei

Operacija baigiama tabletę sugrąžinus savo vieton ir pakėlikliu švelniai atlaisvinant laikiklį.

Pastaba: nieks neužsimena, bet turėtų būti akivaizdu, kad trinama NE su kumštelių santykiaujanti tabletės pusė.
Metodo privalumai: itin paprastas, galima pritrynimo rezultatą reguliariai patikrinti lizde darbo eigoje.
Trūkumai: sudėtinga keisti tabletes vietomis.
Tai tiek - sėkmės, jei kas užsiimsit. Maniškis tai smagiau žemuose bėgt ėmė :)
[Redaguota 2009-3-16 Mechmaniakas]


Šlifuodamas su drele niekada nenušlifuosi lygiai, kadangi kraštai išdils labiau nei vidurys dėl skirtingo apskritimo ilgio ir sukimosi greičio centre ir kraštuose. Be to, jei šlifuoji ant švirinio popieriaus, tai tu jame tiesiog išdilini duobę, kurios dugnas tikrai tikrai nebus lygus. Todėl nėr geriau kaip šlifuoti trinant sukamaisiais judesiais vis po truputį pasukant tabletę. Tam reik pasidaryt specialią kaladėlę su tabletės diametro skyle ir "grūstuvėliu". Apie tai buvau rašęs straipsnį kažkuriam iš trijų pirmų Moto+ žurnalų. Bet tikrai reikia pripažinti, kad taip kūgiu su drėle nušlifuota tabletė, ko gero yra geriau nei kreivai nušlifuota trinant rankomis.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2009 Lapkričio 23 19:03 ZX10R '06
Narys
125cc **
#53    

Citata:
Šlifuodamas su drele niekada nenušlifuosi lygiai, kadangi kraštai išdils labiau nei vidurys dėl skirtingo apskritimo ilgio ir sukimosi greičio centre ir kraštuose. Be to, jei šlifuoji ant švirinio popieriaus, tai tu jame tiesiog išdilini duobę, kurios dugnas tikrai tikrai nebus lygus. Todėl nėr geriau kaip šlifuoti trinant sukamaisiais judesiais vis po truputį pasukant tabletę. Tam reik pasidaryt specialią kaladėlę su tabletės diametro skyle ir "grūstuvėliu". Apie tai buvau rašęs straipsnį kažkuriam iš trijų pirmų Moto+ žurnalų. Bet tikrai reikia pripažinti, kad taip kūgiu su drėle nušlifuota tabletė, ko gero yra geriau nei kreivai nušlifuota trinant rankomis.


Nepatikesi, bet net tam reikalui nusipirkau plokscio slifavimo staklytes :) Originalias, ne savadarbes, rysu gamybos, bet mazas :)
2009 Lapkričio 25 16:49 8 652 70 932 Vilnius-Kaunas
Ural 825cm3
Narys
500cc ***
Avataras
#54    

Citata:
Citata:
Cituoju: consul
Šlifuodamas su drele niekada nenušlifuosi lygiai, kadangi kraštai išdils labiau nei vidurys dėl skirtingo apskritimo ilgio ir sukimosi greičio centre ir kraštuose. Be to, jei šlifuoji ant švirinio popieriaus, tai tu jame tiesiog išdilini duobę, kurios dugnas tikrai tikrai nebus lygus. Todėl nėr geriau kaip šlifuoti trinant sukamaisiais judesiais vis po truputį pasukant tabletę. Tam reik pasidaryt specialią kaladėlę su tabletės diametro skyle ir "grūstuvėliu". Apie tai buvau rašęs straipsnį kažkuriam iš trijų pirmų Moto+ žurnalų. Bet tikrai reikia pripažinti, kad taip kūgiu su drėle nušlifuota tabletė, ko gero yra geriau nei kreivai nušlifuota trinant rankomis.

Nepatikesi, bet net tam reikalui nusipirkau plokscio slifavimo staklytes :) Originalias, ne savadarbes, rysu gamybos, bet mazas :)

Kiek kainavo? ar sunku pasidaryti pačiam?
2009 Lapkričio 25 18:08
Narys
125cc **
#55    

Citata:
Kiek kainavo? ar sunku pasidaryti pačiam?


Pats nepadarysi. Na ju kaina apie 1500-1800lt. Jos gamyklines.
Kad slifuotum, reikia automatines isilgines pastumos, taip pat skersines. Dar turi labai tiksliai nuleidineti slif.diska. Ar padaryti viska pats?
O del pvz pagalbos, tai vel ta pati beda :( neturiu dar garazo, kuriam greit gausiu pinigus :) . Tada galesiu padeti.
2009 Lapkričio 27 10:56 8 652 70 932 Vilnius-Kaunas
Ural 825cm3
Narys
500cc ***
Avataras
#56    

Man dar toks klausymas iškilo, o ar tabletes neturi pakietinto viršutinio sluoksnio? :)
2009 Gruodžio 3 16:41
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#57    

Citata:
Cituoju: Wiksras
Man dar toks klausymas iškilo, o ar tabletes neturi pakietinto viršutinio sluoksnio? :)


Neturi.
2009 Gruodžio 3 18:57 ZX10R '06
Krapštukas
500cc ***
Avataras
#58    

Citata:
Cituoju: jawasaki
savo patikrinau, tai visi normal. - per viduri duoto intervalo, tik keli ant didziausiu leistinu ismetimo... tai nereikes p. Liuto atsakymu :D kuriu taip laukiau :D
siaip dar kalbejau su kitu motomanu, pas ji kadais, kai matavo irgi buvo per viduri, sakyciau, darydamas per viduri - nepadarysi klaidos ;)


Butu prašymas jums imest pora foto jusu tu šlifavimo staklyčiu :V
2009 Gruodžio 16 22:03
Narys
125cc **
#59    

Citata:
Cituoju: Mindaugs
Citata:
Cituoju: jawasaki
savo patikrinau, tai visi normal. - per viduri duoto intervalo, tik keli ant didziausiu leistinu ismetimo... tai nereikes p. Liuto atsakymu :D kuriu taip laukiau :D
siaip dar kalbejau su kitu motomanu, pas ji kadais, kai matavo irgi buvo per viduri, sakyciau, darydamas per viduri - nepadarysi klaidos ;)

Butu prašymas jums imest pora foto jusu tu šlifavimo staklyčiu :V

Supratau, kad manes prasei. Dar nepakeiciau slif.disko ir neatsiveziau magnetinio staliuko. Staklyciu dydis matosi pagal padeta sigareciu pakeli. Dar gausiu tokias mazas frezavimo staklytes.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2009 Gruodžio 17 17:06 redagavo consul 2009 gruodžio 17 00:00 8 652 70 932 Vilnius-Kaunas
Ural 825cm3
Krapštukas
500cc ***
Avataras
#60    

Kaip cia vakar ne ta zinute pacitavau pats nzn :-] dekuj uz foto, bet noreciau sitas
Citata:
Aš tai pasidariau staklytes mini tokias. Paėmiau metalo gabalą stačiakampį kokių 25 mm storumo lugiom plokštumom (nu, liaudiškai tariant kaladėlę), išgęžiau su tekinimo staklėmis visiškai statmeną skylę 6.8 mm. Tada su 7 mm plėstuvu staklėse padariau skylę lygiai lygiai 7.00 mm, nes tabletės skersmuo toks yra. Tada lygiai tiksliai išsitekinau grūstuvėlį, kuriuo galėčiau visiškai lygiai tabletę spausti gilyn į skylę. Tada pasidėjau ant stalo švitrinio popieriaus gan smulkaus ir tryniau vis tabletę pasukdamas po trečdalį rato, kad išgaut maksimalų tikslumą.
pamatyt :V

[Redaguota 2009-12-17 Mindaugs]
2009 Gruodžio 17 22:29
Puslapiai: 1234




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17