Motomanų Diskusijos » Tuning/Custom » Sportiniai duslintuvai

| 2005-08-26 Vidizzz | 300/489140 žinut.
 
Puslapiai: 1..34567..11


 
Auksarankis
900cc *****
#121    

Citata:
Cituoju: deuce
Citata:
Cituoju: veplys
o jei ipurskimas ir liambda kelnese?
kad geriau nebus-aisku,bet ar tikrai bus blogiau?

Jei ipurskimas programuoji kompa arba dedi papildoma "unita" pvz power comander ir tada viska sustatai i vietas. Geriausia aisku tai atlikt ant stendo, nors yra ir kitokiu budu. Jei liambda sedi pasislepes kelnese gali but visai liudna ir dar liudniau jei tokie zondai yra du. Yra atveju, kai programuojant kompus del dusles modifikaciju liambda zondai eliminuojami t.y. kompas apgaunamas tam tikrais pastoviai duomenimis.

O variklis yra didele pompa - per viena gala siurbia, per kita ismeta. Taigi del to blogumo - orginalus ismetimas sudaro tam tikra slegi uz "pompos"(ismetime) ir visas kuro padavimas yra suraguliuojamas pagal tai. Kai "iskerdziamas" duslius tas slegis stipriai sumazeja ir is degimo kameros misinys pasisalina lengviau ir greiciau, taip misinys uzliesinamas,kyla kuro degimo temperatura is ko seka sekantys padariniai. Norint to isvengti reikia paduoti i sistema atitinkama kuro kieki misiniui sureguliuoti. Trumpas ir paprastas paaiskinimas.



liambda kiek suprantu -tai daviklis,pagal kurio duomenis kompas reguliuoja kuro misini tam tikrame sukiu ir apkrovos diapazone.
jeigu tai jis daro pries duslintuva(budamas kelnese)tai kokia itaka gali tureti duslintuvo viduriai?
aisku, kalbu apie paprasta fabrikini mota,su standartiniais reguliavimais ,o ne koki special ,kur kiekvienas marytes plaukas iki mikrono suskaiciuotas :)
2009 Gruodžio 3 10:46
Narys
50cc *
#122    

cha cha

Citata:
Cituoju: veplys
Citata:
Cituoju: Ziurke
Citata:
Cituoju: veplys
kad nekurt temos:
noriu superblackbirdui vietoj 4-2 padaryti 4-2-1 ismetima.
kad negadinti orginalo nupirkau kitas "kelnes" ir bakeli.
problema tokia-pasirodo orginalas su katalizu ir stovi bliama zondas.
klausimas ar galima kazkokiomis paprastomis priemonemis apeiti zonda ar padaryti jo emuliatoriu?
angliskai nekertu ,o rusai nieko tikro neraso
ar nesiterlint ir virinti kitose kelnese skyle /varzta ir sukti zonda?

sudetingesnis :D

taip ir padariau.rebiatos pastukseno pirstu i kakta ir pasake,
kad suesiu variklio galva
yra labai paprastas budas apeiti, kad nemestu f1 ir kad teisingai paskaiciuotu misini, paprasciausiai turi sutrumpinti pati zonda, jis neperdegs, tik turi peremycke permesti, musu xebroj praktiskai visi taip ir pasidarem, ir eina ciki ;)
paprasciau ivirinti varzta ir sukti zonda. apejimas biski
2009 Gruodžio 3 10:59
Narys
1000cc ******
#123    

Citata:
Cituoju: veplys
Citata:
Cituoju: deuce
Citata:
Cituoju: veplys
o jei ipurskimas ir liambda kelnese?
kad geriau nebus-aisku,bet ar tikrai bus blogiau?

Jei ipurskimas programuoji kompa arba dedi papildoma "unita" pvz power comander ir tada viska sustatai i vietas. Geriausia aisku tai atlikt ant stendo, nors yra ir kitokiu budu. Jei liambda sedi pasislepes kelnese gali but visai liudna ir dar liudniau jei tokie zondai yra du. Yra atveju, kai programuojant kompus del dusles modifikaciju liambda zondai eliminuojami t.y. kompas apgaunamas tam tikrais pastoviai duomenimis.
O variklis yra didele pompa - per viena gala siurbia, per kita ismeta. Taigi del to blogumo - orginalus ismetimas sudaro tam tikra slegi uz "pompos"(ismetime) ir visas kuro padavimas yra suraguliuojamas pagal tai. Kai "iskerdziamas" duslius tas slegis stipriai sumazeja ir is degimo kameros misinys pasisalina lengviau ir greiciau, taip misinys uzliesinamas,kyla kuro degimo temperatura is ko seka sekantys padariniai. Norint to isvengti reikia paduoti i sistema atitinkama kuro kieki misiniui sureguliuoti. Trumpas ir paprastas paaiskinimas.

liambda kiek suprantu -tai daviklis,pagal kurio duomenis kompas reguliuoja kuro misini tam tikrame sukiu ir apkrovos diapazone.
jeigu tai jis daro pries duslintuva(budamas kelnese)tai kokia itaka gali tureti duslintuvo viduriai?
aisku, kalbu apie paprasta fabrikini mota,su standartiniais reguliavimais ,o ne koki special ,kur kiekvienas marytes plaukas iki mikrono suskaiciuotas :)

Pasikartosiu - pakeitus viena ismetimo sistemos dali parametrai kinta visoj sistemoj, srautas, jo greitis, temperatura...Nauju motociklu ismetimus keiciant daznai issimeta ir katalizatorius, taip sistemos parametrai pasikeicia tikrai stipriai ir lambda zondas nebesuvirskina tokios info. Daznai pradeda "grybaut" kuro misinys, kompas kartais meta klaida,kad zondas apskritai sugedes. jei stovi 2 lambda, tada isvis ten kosmaras lengvas, nes jie matuoja ir tarpusavio skirtuma, zodziu tas kelia dar daugiau bedu...

[Redaguota 2009-12-3 deuce]
2009 Gruodžio 3 11:27
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#124    

Citata:
Cituoju: karolisgreitai
Citata:
Cituoju: veplys
Citata:
Cituoju: Ziurke
Citata:
Cituoju: veplys
kad nekurt temos:
noriu superblackbirdui vietoj 4-2 padaryti 4-2-1 ismetima.
kad negadinti orginalo nupirkau kitas "kelnes" ir bakeli.
problema tokia-pasirodo orginalas su katalizu ir stovi bliama zondas.
klausimas ar galima kazkokiomis paprastomis priemonemis apeiti zonda ar padaryti jo emuliatoriu?
angliskai nekertu ,o rusai nieko tikro neraso
ar nesiterlint ir virinti kitose kelnese skyle /varzta ir sukti zonda?

sudetingesnis :D

taip ir padariau.rebiatos pastukseno pirstu i kakta ir pasake,
kad suesiu variklio galva
yra labai paprastas budas apeiti, kad nemestu f1 ir kad teisingai paskaiciuotu misini, paprasciausiai turi sutrumpinti pati zonda, jis neperdegs, tik turi peremycke permesti, musu xebroj praktiskai visi taip ir pasidarem, ir eina ciki ;)
paprasciau ivirinti varzta ir sukti zonda. apejimas biski

Faina jūsų chebra, tikri specai. Protingesi už japonų konstruktorius. Dar gali iš duslės nuvest šlangą ir užmaut ant karbų vietoj oro filtro :D Jei užtrumpini liambda zondą, kompas supranta, kad daviklis mirė, tada užmeta automatiškai kažkokią vidutinę reikšmę ir nieko nebereguliuoja. Tai reiškia, kad jokio mišinio tikslumo, ekonomijos nelieka. Tuo pačiu labiau dega žvakės, vožtuvų lizdai ir t.t. Jei kompas neuždega FI, vadinasi dar blogiau - jis gali pagal tokį parodymą užmesti kažkokią ribinę reikšmę ir dar labiau viską iškraipyti. Be abejo jums mocai važiuoja, bet aš tokio moco tikrai iš jūsų nepirkčiau :P

[Redaguota 2009-12-3 Liūtas]
2009 Gruodžio 3 19:07 ZX10R '06
Narys
1000cc ******
#125    

Citata:
Cituoju: Liūtas
Citata:
Cituoju: karolisgreitai
Citata:
Cituoju: veplys
Citata:
Cituoju: Ziurke
Citata:
Cituoju: veplys
kad nekurt temos:
noriu superblackbirdui vietoj 4-2 padaryti 4-2-1 ismetima.
kad negadinti orginalo nupirkau kitas "kelnes" ir bakeli.
problema tokia-pasirodo orginalas su katalizu ir stovi bliama zondas.
klausimas ar galima kazkokiomis paprastomis priemonemis apeiti zonda ar padaryti jo emuliatoriu?
angliskai nekertu ,o rusai nieko tikro neraso
ar nesiterlint ir virinti kitose kelnese skyle /varzta ir sukti zonda?

sudetingesnis :D

taip ir padariau.rebiatos pastukseno pirstu i kakta ir pasake,
kad suesiu variklio galva
yra labai paprastas budas apeiti, kad nemestu f1 ir kad teisingai paskaiciuotu misini, paprasciausiai turi sutrumpinti pati zonda, jis neperdegs, tik turi peremycke permesti, musu xebroj praktiskai visi taip ir pasidarem, ir eina ciki ;)
paprasciau ivirinti varzta ir sukti zonda. apejimas biski

Faina jūsų chebra, tikri specai. Protingesi už japonų konstruktorius. Dar gali iš duslės nuvest šlangą ir užmaut ant karbų vietoj oro filtro :D Jei užtrumpini liambda zondą, kompas supranta, kad daviklis mirė, tada užmeta automatiškai kažkokią vidutinę reikšmę ir nieko nebereguliuoja. Tai reiškia, kad jokio mišinio tikslumo, ekonomijos nelieka. Tuo pačiu labiau dega žvakės, vožtuvų lizdai ir t.t. Jei kompas neuždega FI, vadinasi dar blogiau - jis gali pagal tokį parodymą užmesti kažkokią ribinę reikšmę ir dar labiau viską iškraipyti. Be abejo jums mocai važiuoja, bet aš tokio moco tikrai iš jūsų nepirkčiau :P
[Redaguota 2009-12-3 Liūtas]


Jokiu budu zondo negalima trumpint. Tokiu atveju reiktu gamint varzu sistema, kad kompas turetu kazkokia reiksme is lambdos. Galima net pasidaryti reguliuojama...
2009 Gruodžio 3 19:27
Narys
400cc ***
Avataras
#126    

sveiki, gal ir ne čia pataikiau, bet naujos temos nenoriu kurt, dėl vieno klausimo. vienoj moto prekių parduotuvėj užmačiau pirkt antgalius - http://www.motoway.lt/oxid.php/sid/8ea667554182c72ac37b4ff68f6616.... . ar čia komponentas duslės gamybai ar tiesiog elementariausias "tiuningo" elementas? nenoriu keist visos duslės, tiesiog užmačiau gal pigesnį variantą,nes garsu esu patenkintas (nereik kažko ypatingo),tiesiog originali duslės apsauga nelabai patinka (mocas - honda cb600f hornet 01m)
2009 Gruodžio 3 19:58 Žmogus tarsi plyta - apdegęs tampa tvirtesnis
Gatvinis
500cc ***
#127    

sitie tau tikrai netiks,nes cia yra motoroleriu duslintuvu silenceriai,ju dydis juokingas ;D
2009 Gruodžio 3 20:20
Narys
400cc ***
Avataras
#128    

Citata:
Cituoju: vaidas1
sitie tau tikrai netiks,nes cia yra motoroleriu duslintuvu silenceriai,ju dydis juokingas ;D

aišku, dėkui kad apšvietei nenusimantį
2009 Gruodžio 3 20:23 Žmogus tarsi plyta - apdegęs tampa tvirtesnis
Griausmavaldis
400cc ***
Avataras
#129    

Citata:
Cituoju: wizby
a pastebejai kaip sumazejus backpressingui nelygiai pradejo dirbt variklis del to kad isskerdei? :)


Galios nei padidejo nei pamazejo. na bent tiek kad jaustusi vidutinese arba zemuose sukiuose, aukstuose mazdaug nuo 12k gal nes truputi padidejo. Teko pries tai pavaziuot isvis be duslintuvo tada tai tikrai jauciasi kad "netraukia". Del variklio darbo tai viskas kaip buvo taip ir liko. Duslintuvas nera visiskai tuscias. vietoj visu tarpiniu ir kameru yra ivirintas vamzdis (pagal iejimo diametra) ir aplink stiklo vata.
Pries darant visa sita darba tariausi su zmonemis kas jau ilgai uzsiima autosportu ir domisi motociklais. Jokiu blogybiu del sito duslintuvo nepastebejau. O ar verta tik uz siek tiek grazesni garsa moket >300 lt tai manau kiekvieno asmeninis reikalas.
2009 Gruodžio 3 22:21
Čioperistas
800cc *****
Avataras
#130    

sveiki moto broliai ir sestutes as su tokiu klausimu isigyjau
stai siuos duslintuvus http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VANCE-HINES-EXHAUST-LONGSHOTS-HOND.... teko girdeti uzdejus duskes reik pereguliuoti korbus ir oro filtra kitoki deti ar tai butinas viriantas?

[Redaguota 2009-12-5 kerepetas]
2009 Gruodžio 6 00:33
Narys
1000cc ******
#131    

paskaityk bent keleta postu auksciau...viskas priklauso nuo to ko tu nori ir kaip tau rupi tavo motociklas...
2009 Gruodžio 6 13:37
Britvininkas
600cc ****
Avataras
#132    

as is savo zzr vidurius buvau isemes ir nk nereguliavau niekas nepasikeite na tik garsas solidesnis toks (y) :-)
2009 Gruodžio 6 13:45
Čioperistas
800cc *****
Avataras
#133    

Citata:
Cituoju: zzr600
as is savo zzr vidurius buvau isemes ir nk nereguliavau niekas nepasikeite na tik garsas solidesnis toks (y) :-)
na originalios ir pas mane tuscios like nereguliavau nieko bet manau sitas uzdejus reiktu gal kur kreiptis kad pareguliuotu bent as taip manau
:V
2009 Gruodžio 6 22:08
Britvininkas
600cc ****
Avataras
#134    

o as nemanau zinok kat reikia reguliuot ant kas antro moco sportiniai vadinami ismetimo bakeliai ir nlbj girdejau kat kas reguliuotu pas mane ant gsxr irgi leo vince uzdetas pries tai buvo orginalas tik tyliau dirbo ir viskas :) nesuk galvos nk nestyguok neverta ;)
2009 Gruodžio 9 08:53
Narys
1000cc ******
#135    

Citata:
Cituoju: zzr600
o as nemanau zinok kat reikia reguliuot ant kas antro moco sportiniai vadinami ismetimo bakeliai ir nlbj girdejau kat kas reguliuotu pas mane ant gsxr irgi leo vince uzdetas pries tai buvo orginalas tik tyliau dirbo ir viskas :) nesuk galvos nk nestyguok neverta ;)


(y) ... (ff)
2009 Gruodžio 9 09:51
Narys
800cc *****
Avataras
#136    

tai kai padideja garsas tai ir atrodo kad geriau traukia :-]
2009 Gruodžio 9 14:11
Narys
600cc ****
#137    

Citata:
Cituoju: zzr600
o as nemanau zinok kat reikia reguliuot ant kas antro moco sportiniai vadinami ismetimo bakeliai ir nlbj girdejau kat kas reguliuotu pas mane ant gsxr irgi leo vince uzdetas pries tai buvo orginalas tik tyliau dirbo ir viskas :) nesuk galvos nk nestyguok neverta ;)


nu nu :-] reguliavimas nera primygtinai privalomas bet butinas... jei jau predejai tai padaryk iki galo...
2009 Gruodžio 9 14:48
Griausmavaldis
400cc ***
Avataras
#138    

As klausiau tai sake jei i varzybas ruosies tai reguliuok ten viska o jei tik gatvem vazinesi tai nesuk galvos ir neieskok bedu ten kur ju nera.
2009 Gruodžio 9 21:19
Narys
1000cc ******
#139    

Citata:
Cituoju: DSc0rp
As klausiau tai sake jei i varzybas ruosies tai reguliuok ten viska o jei tik gatvem vazinesi tai nesuk galvos ir neieskok bedu ten kur ju nera.


tai tas kas tau taip pasake, nusimano lygiai tiek pat kiek ir tu...
2009 Gruodžio 9 22:56
Čioperistas
800cc *****
Avataras
#140    

hebra pas mane problema su ciopu o ne su britva as suprntu kad gal britvai nieko tokio, as miliu ir gerbiu savo moto ir noriu kad jo sirduke plaktu be jokiu permusimu :O
2009 Gruodžio 10 02:35
Narys
500cc ***
Avataras
#141    

sveiki kolegos :S siaip nesant sezonui uzsiimineju savo zibutes (7 ninja) tiuningu ir padariau duda ne kokia sone bet po pacia apacia moco, tai is 4 alkuniu sujungiau i viena pusle ir ten.... ;) manau turi but ok bet dar nevelu perdaryt tai gal kas turit kokiu breziniu skersiniu pjuviu duslintuvu (z) nes baisu jau daros kad nebut blogiau nei pries gagarino skrydi :( siaip foto ideta (tuning kustom- kawasaki zxr 750 ) ten bus viena foto duskes, patarkit kas daugiau ismanot nes apie ismetimo sistemas mazai gaudaus, jei ka galiu dar foto imest, dekui uz ats :P
2009 Gruodžio 13 00:21
Pėsčiasis narys
125cc **
#142    

na as girdejau kad daug visokiu alkuniu ar siaip uzslilenkimu nera labai gerai...
2009 Gruodžio 13 01:48
Narys
500cc ***
Avataras
#143    

na bet nedidelis lenkimas (ff) tik truputi kad ismetima issuktu, man atrodo kad as pakursiu moca ir zinosiu kas kaip ;)
2009 Gruodžio 13 11:41
Britvininkas
600cc ****
Avataras
#144    

wizby, jei pas mane elektrinis ipurskimas ka ten kaip sureguliuot :V
deuce,kokia prasme kaska reguliuot jei motoras puikiai dirba nepulsuoja i prisilietima prie gazo nepriekaistingai reaguoja :) zodziu darykimes kiekvienas sau ziurekit kaip jum geriau sekmes darbuose ir sekmingo ateinancio sezono (y) (h)
2009 Gruodžio 13 13:53
Narys
1000cc ******
#145    

zzr600 - duok pavaziuot su savo mocu kitam zmogui turinciam toki pati modeli su standartiniu ismetimu ir paklausk jo nuomones..."pravalai" atsiranda tam tikruose diapozonuose,prie apsuku,dazniausiai vidutiniu...O kad jis ant laisvu dirba tas nieko absoliuciai nereiskia...
2009 Gruodžio 13 21:23
Narys
500cc ***
Avataras
#146    

o auksiniai zodziai (+) bicui uzdeta kaskokia sport duda tai trauka atsiranda veliau nei buvo, tai ant vienkes kelt afigenai apasna, kyli ir staigus abarotu suolis i prieki :( kaskokie vejai...
2009 Gruodžio 13 22:45
Pėsčiasis narys
125cc **
#147    

na sport duda taip ir veikia ji jauciasi tik ant aukstu apsuku o siaip is jos tik naudos kaip is dudmaisio...
2009 Gruodžio 14 01:15
Narys
1200cc ******
Avataras
#148    

Citata:
Cituoju: kerepetas
hebra pas mane problema su ciopu o ne su britva as suprntu kad gal britvai nieko tokio, as miliu ir gerbiu savo moto ir noriu kad jo sirduke plaktu be jokiu permusimu :O


Pabandes po sureguliavimo tikrai liksi patenkintas.
2009 Gruodžio 14 01:31 It comes after years going both ways
Sunkiasvoris
1100cc *****
#149    

O kuo sportinis skiresi nuo gamyklinio???? Kad garsiau baube???
2009 Gruodžio 14 01:39
Auksarankis
1200cc ******
Avataras
#150    

EgZpertai ble...
Kai nors vienas pastatysit motocikla ant stendo pres dudos pakeitima, tada po pakeitimo ir sureguliavimo tada ir rasinekit.
2009 Gruodžio 14 09:22 Harleliuyah!!!
Puslapiai: 1..34567..11




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17