Klausimai / Pradedantiesiems » Oru aušinamas, ar reikia bijoti?
Narys
25cc |
na neitiketina kad uzsikale Tula,ir kiek ju turejau ir kaip lauziau nepasitaike nuo 88m enduro honda 250 4t xl- vazinejamas po Neringa buvo smelis -dakaras kaista velniskai -kopose atrodo uzkals klausau idemiai variklio tik keisis garsas isjungiu,ir net svylanty vel uzvedinejau atrodo amen tada begau nuo skuzdziu-nieko extrem atlaike, xr250r katik perrinkta grupe nauja lietinis pro-x stumas-kaito kas 2km,neispudinga bet normalu,nes auto sintepalai beto,gaila plyso pask grandine remonto atzvilgiu vanduo yra oi sudetinga jau -net beviltiska-palyginus ora,bet enduro esu uz vanduo [Redaguota 2009-11-21 funny]
2009 Lapkričio 21 11:54
xr marijuana
|
Blevyzgotojas
25cc |
Man atrodo kad vandeniu ausinima lieka geriausi
2009 Lapkričio 21 12:05
Man motociklas,lyg narkotikas..
|
Čioperistas
800cc |
Vieni patikimiausių variklių, kurie naudojami generatoriuose, kur reikalingas didelis patikimumas ir darbo resursas, yra oru aušinami varikliai. Lietuvių gamykla Oruva gamino tokius variklius ir tiekdavo juos įvarioms šalims. Manau tai daug pasako apie oru aušinamų variklių patikimumą ir ilgaamžiškumą. Neteisingai eksplotuojamas variklis turi tiek pat galimybių būti perkaitintas nesvarbu ar oru, ar vandeniu jis aušinamas.
2009 Lapkričio 21 14:24
|
Britvininkas
600cc |
nereikia baimintis tu oru ausinamu gal dar ir geriau paprastesne ausinimo sistema maziau prieziuros ir rupesciu
2009 Lapkričio 21 16:51
|
Narys
1200cc |
Kad nebutu rupesciau reikia normalios prieziuros. Tada ir nesvarbu koks ausinimo tipas.
2009 Lapkričio 21 17:02
It comes after years going both ways
|
Verksnys
400cc |
Būtų mano valia - tai visuose oru aušinamuose varikliuose būtų cilindrų galvučių temperatūros matuokliai - kaip lėktuvuose. Tada ramiau galima būtų važinėt, nes matytum temperatūrą. Skalėj turėtų būt spalvotos zonos: pasiekei žalią - gali judėt . Pasiekei geltoną - nepjauk ant maks. apsukų. Raudona - išjunk variklį. Man įdomu, ar kokiuose nors rimtuose motocikluose yra tokie matuokliai (būtent skirti galvučių t - rai matuot)? Kai skraidžiau su Jak - 52, tai reikdavo pas klubo inžinierių laikyt įskaitą, kur reikdavo „na zubok" žinot temperatūrinius režimus: minimali leistina prieš kylant - 120`; rekomenduojama ilgai skrendant - 140 - 190`; max leistina pilotažo zonoj - 220`; max ne ilgiau 15 min. kylant - 240`. Temperatūra reguliuojama atidarant ir pridarant žaliuzi bei keičiant skrydžio režimus. Kontroliuot reikėjo ir tepalo temperatūrą (tepalo radiatorius irgi buvo pridaromas - atidaromas). Rimtų motociklų instrukcijose panašūs režimai turėtų būt aprašomi. O sovietiniams marciklietams tai prietaisai tiesiog mirtinai būtini ! Nes man su pirmuoju Minsku buvo taip, jog, nuvažiavus vos kelis km 60km\h greičiu, užsiklynijo variklis!.. (esant šaltokam orui rudenį!..) O apvažinėjimo metu kaisdavo ir stodavo (ypač šiltesniu oru; ir tepalo kiekis čia buvo ne prie ko) - apie gamintojų darbo kultūrą geriau patylėsiu...... Taip, kad be reikalo kažkas ten parašė, kad „ko jūs ten m...t..".
2009 Gruodžio 5 01:36
Matykim save kitų akimis !
|
Verksnys
400cc |
Būtų įdomu sužinot, nuo ko tas matuoklis (nuo kokios technikos nuimtas). Neužtenka, kad jis teisingai rodytų. Reikia žinot, kokių temperatūros režimų reikia laikytis konkrečiam motociklui. O kur tą sužinot? Be to, jeigu termoelementas yra skirtas skysčio t - rai matuot, tai ar tinka cilindro t - rai matuot ? Aukštutinė riba turi būt aukščiau konkretaus variklio užsiklynijimo temperatūros. Lėktuve Jak - 52 skalė buvo iki 300`.
2009 Gruodžio 6 23:32
Matykim save kitų akimis !
|
Narys
1000cc |
gal nepradekim motociklu su lektuvais lygint nes panasumu manau mazoka
2009 Gruodžio 7 00:55
|
Skeptikas
1500cc |
svaigstat jus cia nesamones. Minske ir kitoj tobuloj tarybinej technikoj gal ir uzkaldavo nuo perkaitimo motoras. O tu parodyk man normaliai eksploatuota amerikona ar japona kuriam nuo perkaitimo uzkale motoras
2009 Gruodžio 7 08:04
|
Narys
1000cc |
+1. Jeigu kalbam senus grabus ir visokius rusiškus "čiudus", tai gal apie juos ir reikėjo temą kurt alia "ar bijot oru aušinamos rusiškos technikos". Jeigu kalba apie normalius šiuolaikinius motociklus, tai gal tikrai užteks šūdą malti ir "bijoti".
2009 Gruodžio 7 08:19
|
Auksarankis
400cc |
2009 Gruodžio 7 18:11
|
Auksarankis
1200cc |
As tai sakau kad bijot reikia, ba su oru ausinamais dazneusei rimti vIrai vazineja
2009 Gruodžio 7 18:28
Harleliuyah!!!
|
Čioperistas
1200cc |
Vo blyn, o ką kiti nerimti, kaži kaži kuris rimtesnis ar tas kur su oru aušinama jawa važiuoja iki 300km ar tas kur su antifrizu aušinamu GOLDWINGU 5000km per savaitę pramina į Portugaliją pvz
2009 Gruodžio 7 18:36
Vilkolakiai (R) Ziemai priimam saugoti motociklus Vilniuje. Saugu, sausa, patikima, signalizacija akumuliatorių pakrovimas, gera kaina. Rezervacija i
PM. Pirmenybe jau laikusiems
|
Narys
1000cc |
tj kiek tu laiko prie svitaforo zadi stovet neaisku o jaj jau vaziuoji taj reiskia kad pucia oras per cilindrus o jaj jau pucia taj vadinas ausinas, tj kokios dar bedos?
2009 Gruodžio 7 20:50
|
Čioperistas
1200cc |
Man atrodo jis ne oro aušinamųe baikų bijo, jis bijo tų rimtų vyrų O kas liečia orinukų tai bereikalo stresuojat, ten viskas paskaičiuota, stovėkite kamščiuose kiek reikia, neužkals to variklio dabartiniai motociklai turi pakankamai elektronikos ir apsaugų, turi temperatūrinius dačikus, ir nebūtina visko išvesti į ciferblatą, kaip atrodys mocas, kaip su mašinos panele... būkite useriais naudokitės į sveikatą ir nestresuojam [Redaguota 2009-12-8 DainiusD]
2009 Gruodžio 8 08:52
Vilkolakiai (R) Ziemai priimam saugoti motociklus Vilniuje. Saugu, sausa, patikima, signalizacija akumuliatorių pakrovimas, gera kaina. Rezervacija i
PM. Pirmenybe jau laikusiems
|
Narys
900cc |
Nu nezinau kiek laiko pas tamsta "mieste" prie sviesoforu stovi. Ir siaip nezinau ar pastebejai bet motoras ir siaip ikaista iki toli grazu ne 30C, taigi ar 20 ar 30 laipsniu manau nelabai jam ir jausis. P.S. Motociklas yra transporto priemone, ji skirta ne stovejimui su ijungtu varikliu prie zyliu, o vaziavimui. [Redaguota 2009-12-8 WooDooMan]
2009 Gruodžio 8 10:58
Kiaule Morgas
|
Praktikas
500cc |
1. Nueik į artimiausią elektronikos ar Senukų parduotuvę ir nusipirk skaitmeninį termometrą su išoriniu davikliu. Tik žiūrėk kad temperatūros ruožus palaikytu atitinkamus. Greičiausia nerasi nes įprastai -50c iki +70c 2. Nusipirk termovaržą ir draugas suprantantis elektroniką sukonstruos tau kokius šviečiančius diodus žalia-geltona-raudona pagal gautus duomenis 3. http://cgi.ebay.com/NEW-52mm-DIGITAL-OIL-TEMPERATURE-GAUGE-METER-....
2009 Gruodžio 15 14:05
[b][/b] Triumph Tiger 955i
[b]ex[/b] Honda VFR750 Interceptor
|
Čioperistas
1200cc |
dėl šventos ramybės rekomenduočiau orinukams nusipirkti tepalo termomentrą, kuris įsisuka vietoje tepalo kamštelio http://www.louis.de/_30dffd5f9be2bf0b58d451532066751699/index.php.... analoginis patikimas daiktas, jokių laidų jokios klaidos... [Redaguota 2009-12-30 DainiusD]
2009 Gruodžio 30 11:32
Vilkolakiai (R) Ziemai priimam saugoti motociklus Vilniuje. Saugu, sausa, patikima, signalizacija akumuliatorių pakrovimas, gera kaina. Rezervacija i
PM. Pirmenybe jau laikusiems
|
Kuvaldaliotas
900cc |
Nematau jokių bėdu važinėti mūsų krašte orinuku. Čia vasara tokie "karščiai" būna, tai dar reikėtų sugebėti perkaitinti. Žinoma jei ne keliais važinėjant, o š.. murgdantis, tai gal kitaip. Ir nx tas radiatorius.. Kiekvienas papildomas pribombasas, tai papildomas galimas gedimo šaltinis. Jau nešnekant apie vizualinę išvaizdą..
2009 Gruodžio 30 16:08
|
Verksnys
400cc |
Panašumų gali būt ir daug, ir mažai (yra lėktuvų su motociklų varikliais; ir atvirkščiai - esu įdėjęs video , kur mocas su radialiniu aviaciniu varikliu). O esmė yra tame, kad žinot savo moto priemonės variklio temperatūrinius režimus būtų visai neprošal. Nors motociklas - ne lėktuvas, bet būtų menkas džiaugsmas, kai ką nors lenkiant užkala variklis (ta prasme - „užsiklynija"), o tau iš priekio kažkas atlekia... . Man norėtųsi, kad kažkas inicijuotų cilindrų galvučių t - ros matuoklių gamybą ir platinimą visokiems motociklams ( ypač sovietiniams !) , kartu pateikiant rimtas rekomendacijas dėl temperatūrinių režimų. [Redaguota 2010-1-4 Romantikas]
2010 Sausio 4 18:22
Matykim save kitų akimis !
|
Narys
1000cc |
bet nesuprantu kam py$%j kaulo jieskot, jaj orinukai visa gyvenima gerai ausinosi kam db reik tu matuokliu, paklausk savo tevuko jaj jis vazinejo rusiska technika ar burdavo tokius burtus ar ne.manau is neturejimo kas veikt galima tokius dalykus konstruot o tj ka darysi lenkdamas jaj netycia paziuresi i temp. dacika o jis rodys kad temperatura prie uzklynijimo ribos???
2010 Sausio 4 20:29
|
Verksnys
400cc |
Tavo išsireiškimas "kam py$%j kaulo jieskot - įdomus, bet tie, kam yra užkalęs variklis (man - irgi) , arba netoli to, taip nemano (aš - irgi). Moto technikos (kartais net aviatechnikos!) gamintojai nevisada tinkamai atlieka savo darbą (o dažnai ir remontininkai). Dažnai nežinai, kokį kurą ir tepalus pili (jei atvežta iš Baltarusijos) . O tai gali būt perkaitimo priežastimis. Rytų Aukštaitija - ne vidurio Lietuvos lyguma : įveikiant daug įkalnių (ypač sunkesniais keliais), galimybių perkaist daugėja (ypač per karščius) .O dar jeigu kas yra mėgėjas rėkdyt savo motociklą ant pilnų apsukų? Na, tikiu, kad yra „nenudrožiamų" motociklų (rašė kažkas sovietomanų tinklalapy http://www.motociklai.com/news.php, kad kažkoks senas Ižas toks yra). Bet nemanau, kad užsiėmimas matuokliais būtų „iš neturėjimo ką veikt". Tai būtų l. svarbus darbo baras. [Redaguota 2010-1-5 Romantikas] Dar įredaguoju atsakymą į klausimą : „o tj ka darysi lenkdamas jaj netycia paziuresi i temp. dacika o jis rodys kad temperatura prie uzklynijimo ribos??? Atsakau: prietaisas būtų ne tam, kad į jį žiūrėtum „netyčia", ir tik lenkdamas. Jis būtų skirtas pastoviai t - ros kontrolei, kad motociklistui atsakingai žiūrint į technikos eksplotavimą, būtų ramu, kad variklis neperkaitęs; ir vairuotojas galėtų nebijodamas užkalimo, daryt lenkimo manevrą. Na, žinoma, pasitaiko ir tokių, kurie netgi pilotuodami lėktuvą, į prietaisą pažiūri tik tada, kai kabinoj ima smirdėt nuo perkaitusio variklio... . Bet tai jau - tokių žmonių psichikos problemos. O motociklistui yra sunkiau užuost svylančių tarpinių smarvę (nebent tik sustojus). [Redaguota 2010-1-6 Romantikas]
2010 Sausio 5 18:49
Matykim save kitų akimis !
|
Narys
1000cc |
kad ir tie seni sovietai gan gerai ausindavos oru kiek zinau is savo tevuko pasakojimu na nebent dabar del kokiu nors klimato pakitimu jie nebesiausina kaip seniau joke
2010 Sausio 9 02:19
|
Endūrinis balerinas
800cc |
Dakaro ralyje važiavo ir kiek žinau tebevažiuoja su oru aušinamais motociklais. Beto oru aušinami dažniausei būna ir tepalu aušinami, o čia didelis pranašumas. Taip kad NEREIKIA BIJOTI ORU AUŠINAMŲ VARIKLIŲ. P.S. Galima nusipirkt ir sumontuot temperatūros dačiką ar kažką panašaus.
2010 Sausio 9 09:38
Mechanikos inžinierius
- Produkto dizainas - Industrinis dizainas - 3D modeliavimas - Brėžiniai gamybai |
Gatvinis
500cc |
Nešikit į kelnes dėl tų oru aušinamų Aš su orinuku GS 500 vasarą be sustojimo 250km pramindavau greitis apie 120-140 km/h. O po to dar 20 km žvirkeliu, kur greitis apie 40 km/h ir jokių problemų nebuvo. [Redaguota 2010-1-9 rever]
2010 Sausio 9 13:13
Žmogus visuomet turi turėti karštą širdį ir šalto alaus.
|
Narys
25cc |
O kaip su Deltom kokiu greiciu ir kiek daugiausiai km galima pravaziuot kad neuzkaistu variklis?
2010 Sausio 9 20:22
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |