Motomanų Diskusijos » Naujienos motopasaulyje » Privalomas ABS'as ant visu nauju motociklu

| 2010-03-24 kikis | 67/24168 žinut.
 
Apklausa: Privalomas ABS'as ant visu nauju motociklu
Visiskai pritariu, kad nauji motociklai turetu privaloma ABS'a -------------- 371 (42.89%)
Kategoriskai pries privaloma ABS'a ant nauju motociklu ------- 193 (22.31%)
Man vienodai, kaip bus, taip bus --------- 255 (29.48%)
Kas tas ABS'as? :) - 46 (5.32%)

 
Puslapiai: 123


 
Pėsčiasis narys
500cc ***
Avataras
#31    

Na kai 125cc motociklas del ABS'o pabrangsta 18% tai tikrai nera gerai. Bet kai rinkoj nebus mocu be ABS, tai ir kainos be ABS mes nezinosim ;) Bus kaina motociklo ir jame bus ABS. Kaip kazkas minejo apie masinos saugos dirzus. Gal be saugos dirzu ir pigiau gautusi, bet tokiu jau nera ;)
Gaila tiktai, kad auga nauja karta motociklininku, kurie be ABS saugiai nesustabdytu motociklo, be GPS nerastu kelio namo..
Nepardavinekit savo senu motociklu, palikit juos ateiciai. Kai atsibos visokiausi abs, tcs, gps ir visokie kiti ateities dalykiukai, issistumsit savo senuka motocikla, atsuksit benzino kraneli, istrauksit patsosa, uzsivesit su kickstartu ir tai bus pacios graziausios minutes jusu gyvenime ;)
2010 Kovo 25 22:03 "Turbato melius capiuntur flumine pisces"
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#32   +4  

Ech, toji EU eismo saugumo didinimo programa. Joje dideli didelių kompanijų interesai. Vėl mums per prievartą kišamas saugumas už mūsų pačių pinigus.

Kategoriškai pasisakau prieš privalomą. Jau privalome mokėti už katalizatorius, oro pagalves, dabar bruka ir ABS.

Jei vadovautis logika, tai turi sumažinti avaringumą. O, bet, tačiau - penkių žvaigždučių saugumą atitinkančios technikos prisipirkę homo-debilai, taip ir nesusipažįstą su elementariais fizikos dėniais. Sistemos gelbsti, bet nepamoko. Todėl oro pagalvėmis, TSC ir ABS sistemomis priforširuotais A8 "limo-potiomkinais" pjaunama ant ribos, atsakomybę pailiekant namuose - iš serijos aš saugus, o aplinkiniai px. Jei tik trakšin kontrolas posūkyje jau padėti nesugeba, papildomai presuoti likusio metalo nebereikia.

Po velniais, ABS traščialka gerai, bet tai kam ją brukti per jėgą. Geriau tegu moto mokyklose išmoko laikytis saugaus atstumo, išmoko žiūrėti į šoninius veidrodžius, išmoko įvertinti oro sąlygas ir kelio dangą, saikingai dozuoti galinius ir priekinius stabdžius priklausomai nuo situacijos. Načert tas elektronines visų galų sistemas, kurios tik suryja norą pasimokinti, galų gale slopina naujokų budrumą.

Žodžiu esu už ABS, bet tik kaip papildomą priemonę. Per prievartą - NE.
2010 Kovo 26 06:45 redagavo Tomukas 2010 kovo 26 07:07
Krapštukas
500cc ***
Avataras
#33    

Citata:
Cituoju: Tomukas
Ech, toji EU eismo saugumo didinimo programa. Joje dideli didelių kompanijų interesai. Vėl mums per prievartą kišamas saugumas už mūsų pačių pinigus.

Kategoriškai pasisakau prieš privalomą. Jau privalome mokėti už katalizatorius, oro pagalves, dabar bruka ir ABS.



Saugumas nebuna už dyka, pats moki kiek gali daugiau už saugesnį šalmą, apranga ir t.t.... O kad mokėt už katalizatorius, tai kiek begalima teršt, juk viskas dėl ateities kartų... Daug gal kas keikia oro pagalves, bet jos gelbėja gyvybes... Visa tai dėl pačių musų o ne prieš mus. Aš pavyzdžiui gal irgi nenorių už šiukšles mokėt, nes galiu paėjęs i miškelį kur nors išmes, bet jau po vieno manes, kaip jis atrodys po metu?
2010 Kovo 26 08:02
Čioperistas
1200cc ******
Avataras
#34   -2 / +1  

devil racer, sportuoti reikia kečerginėje, iki ten mocai atvežami ant kaleskės spec paruošti, be ABS, be farų, be numerių, be posukių, mocai palenkgvinti, perdaryti, su sportiniais stabdžiais, jie tam skirti, o visur kitur oficialiai iki 110km/h, ką jau tu ten prisportuosi...

ramgav, aš taip pat buvau nepatenkintas, kai pradėjau važinėti su tom visom ABS, TRC, ESP ir kitom sistemom, jaučiausi, kad kažkas kišasi į mano vairavimo stilių, toks jausmas kad mašina nenuspėjamai elgiasi, bet per penkerius metus pradėjau vertinti šias sistemas ir jausdavau skirtumą ypač žiemą,važiuodamas į apledėjusį kalną ar kai užneša slidiame posūkyje, aš pilnai tikiu, kad ne visų gamintojų tos sistemos pakankamai išdirbtos, bet tai jau ne šio forumo tema. Aš už ABS cruiseriams.
2010 Kovo 26 08:39 Vilkolakiai (R) Ziemai priimam saugoti motociklus Vilniuje. Saugu, sausa, patikima, signalizacija akumuliatorių pakrovimas, gera kaina. Rezervacija i PM. Pirmenybe jau laikusiems :D
Donoras
1100cc *****
Avataras
#35   -1  

Citata:
Cituoju: DainiusD
devil racer, sportuoti reikia kečerginėje, iki ten mocai atvežami ant kaleskės spec paruošti, be ABS, be farų, be numerių, be posukių, mocai palenkgvinti, perdaryti, su sportiniais stabdžiais, jie tam skirti, o visur kitur oficialiai iki 110km/h, ką jau tu ten prisportuosi...


sportuok tu kur tau patinka su savo čioperiu..
2010 Kovo 26 11:38 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Čioperistas
1200cc ******
Avataras
#36   -1  

Citata:
Cituoju: devil^racer

sportuok tu kur tau patinka su savo čioperiu..


Ir tau gero "sporto" su brytva, džinsais ir lakierkom :D

http://www.motomanai.lt/p-media.4409.like_a_devil_.Konkursai.html
2010 Kovo 26 11:45 Vilkolakiai (R) Ziemai priimam saugoti motociklus Vilniuje. Saugu, sausa, patikima, signalizacija akumuliatorių pakrovimas, gera kaina. Rezervacija i PM. Pirmenybe jau laikusiems :D
Donoras
1100cc *****
Avataras
#37    

dar senesnės foto turbūt neradai? o ir akis ne prošal būtų pasitikrint prieš sezoną, jei nematai
2010 Kovo 26 12:10 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Plentinis endūrininkas
900cc *****
Avataras
#38    

Citata:
Cituoju: Mindaugs
Saugumas nebuna už dyka, pats moki kiek gali daugiau už saugesnį šalmą, apranga ir t.t.... O kad mokėt už katalizatorius, tai kiek begalima teršt, juk viskas dėl ateities kartų... Daug gal kas keikia oro pagalves, bet jos gelbėja gyvybes... Visa tai dėl pačių musų o ne prieš mus. Aš pavyzdžiui gal irgi nenorių už šiukšles mokėt, nes galiu paėjęs i miškelį kur nors išmes, bet jau po vieno manes, kaip jis atrodys po metu?


Naher auksinius šarvus dėtis, jei nesiruoši muštis? Juk nuo stogo kažkas gali plytą numesti, tai gal privalom kasdieną dėvėti šalmą? Tegu leidžia man pačiam rinktis, kiek turiu investuoti į savo saugumą, o ne per prievartą bruka.
Visi pasvaičiojimai apie kvazi saugius carbon-kevlar-kangaroo-SRS-TSC-ABS derinukus apsaugančius mieste nuo 200 km/h kontakto, manes tikrai neįtikins. Geriau jau tegu prastesni derinukai, bet didesnes smegenis dengia. Nuo atsitiktinių lengvų BUM ir pigiausia sertifikuota serija atidirbs. Padidinta rizika ir saugumas moto sporte, ar statybų aikštelėj - kita tema.

Žalioj temoj su šiukšlėmis ir suodžiais sutinku, bet dėl CO nelabai. Visa ta į euoropiečių EURO-niolika standartus atitinkančius išmetimo bakelius kišama platina eina velniop išsiveržus didesniam ugnikalniui. O dar paimkime kokios Kinijos industrinius kaminus, gaminančius tuos pačius katalizatorius jevropos eko angelams? Jiems tai jau tikrai "rupi žydras dangus"...
2010 Kovo 26 12:14
Narys
250cc **
Avataras
#39    

Citata:
Cituoju: devil^racer
dar senesnės foto turbūt neradai? o ir akis ne prošal būtų pasitikrint prieš sezoną, jei nematai


Vyrukai, abu suauge zmones esat, nepamirskit kokioje temoje diskutuojam :) Tuo labiau koks skirtumas koks kokiu motociklu vaziuoja, britva ar motoroleriu, esme, kad jauciam malonuma ant abieju ratu. ON topic: Praeita vasara nusipirkau Kawasaki er-6n, default buvo abs, neigiamu pusiu nepastebejau :) Tad nera toks ir baisus tas ABS'as
2010 Kovo 26 14:46 Thunder from down under
Krapštukas
500cc ***
Avataras
#40    

Citata:

Žalioj temoj su šiukšlėmis ir suodžiais sutinku, bet dėl CO nelabai. Visa ta į euoropiečių EURO-niolika standartus atitinkančius išmetimo bakelius kišama platina eina velniop išsiveržus didesniam ugnikalniui. O dar paimkime kokios Kinijos industrinius kaminus, gaminančius tuos pačius katalizatorius jevropos eko angelams? Jiems tai jau tikrai "rupi žydras dangus"...


Kaip pvz. normos, manau skaičiai kalba patys už save
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2010 Kovo 26 20:47 redagavo Mindaugs 2010 kovo 26 20:48
Asfaltinis
600cc ****
Avataras
#41    

Citata:
Cituoju: Tomukas
Ech, toji EU eismo saugumo didinimo programa. Joje dideli didelių kompanijų interesai. Vėl mums per prievartą kišamas saugumas už mūsų pačių pinigus.

Kategoriškai pasisakau prieš privalomą. Jau privalome mokėti už katalizatorius, oro pagalves, dabar bruka ir ABS.

Jei vadovautis logika, tai turi sumažinti avaringumą. O, bet, tačiau - penkių žvaigždučių saugumą atitinkančios technikos prisipirkę homo-debilai, taip ir nesusipažįstą su elementariais fizikos dėniais. Sistemos gelbsti, bet nepamoko. Todėl oro pagalvėmis, TSC ir ABS sistemomis priforširuotais A8 "limo-potiomkinais" pjaunama ant ribos, atsakomybę pailiekant namuose - iš serijos aš saugus, o aplinkiniai px. Jei tik trakšin kontrolas posūkyje jau padėti nesugeba, papildomai presuoti likusio metalo nebereikia.

Po velniais, ABS traščialka gerai, bet tai kam ją brukti per jėgą. Geriau tegu moto mokyklose išmoko laikytis saugaus atstumo, išmoko žiūrėti į šoninius veidrodžius, išmoko įvertinti oro sąlygas ir kelio dangą, saikingai dozuoti galinius ir priekinius stabdžius priklausomai nuo situacijos. Načert tas elektronines visų galų sistemas, kurios tik suryja norą pasimokinti, galų gale slopina naujokų budrumą.

Žodžiu esu už ABS, bet tik kaip papildomą priemonę. Per prievartą - NE.


kazkaip labai jau ant emocijos uzsokai Tomai, net nesitikejau..

nu jei liaudis paskaiciavo, kad abs nebuvimas itakojo koki 10 proc. mocu nusirasymu, tai tegul gamintojai juos gamina tik su abs.. panasiai su automobiliu ESP, greitai ji bus privaloma gamintojams, nes dideli dedes paskaiciavo, kad vos ne trecdalis avariju neatsitiktu ar pan..

juk sutik, kad jei leisi rinktis vazinet su lempom ar ne, atsiras tokiu, kuriems lempos nereikalingos :)

kastai ne prie ko.. ta visi suprantam, nes absoliuti dauguma perka mocus nenaujus, o tam liekamajai kainai itaka bus mizerine..

pirksim po 5 metu vel nenauja mota, nu jis bus su ABS, tai ir tegul :) man asmeniskai tai patiks, ant zvyro uzlekus kiek saugiau :)
2010 Kovo 26 21:45 gsxr 1000 k6
Krapštukas
250cc **
#42    

100% pries, motociklo savininkas turi rinktis pats. Beje prarandamas diziulis linksmumas, kai vazuoduomas ant zviriuko, stabtant, gali pajausti motociklo slydima ir jo kontrole. O beje kaip bus su naujai sukonstruotais coperiais, jiem irgi bus privaloma, zodziu nesamone ir diziule painiaiva.
2010 Kovo 26 22:28
Asfaltinis
600cc ****
Avataras
#43    

abs skirta saugumui. abejoju ar siulydami jo privalomuma, kas nors galvojo apie "prarandama linksmuma"..
2010 Kovo 26 22:47 gsxr 1000 k6
Narys
500cc ***
#44   +1  

Niekada nebuvau už kažkokius draudimus ar privalomumus jei žmogus to nenori ir žmogus yra individualybė, visada pasisakydavau už pačio žmogaus originalia ir individualia savęs realizaciją tad ir čia palaikau nuomonę PRIEŠ privalomą ABS sistemą, laikausi tvirtos nuomonės už galimybę rinktis. Toji vadinama demokratija išsigimsta ir išstumia žmogaus pasirinkimą, siaurina saviraiškos galimybes, bet tai jau kas kita.

SPEEDSTER, kad ir bus tas ABS ar jo nebus lekiant dideliu (ar nebutinai) greičiu ir išsukus vadinamam tūlam Audi100 pilotui iš šunkelio tau prieš pat nosį vargu kas ar be padės. Kritinėj situacijoj būnant tiesiam motociklui ABS'as, neneigiu, stabdymo kelią sutrumpins, tačiau pavyzdys nepasakyčiau ar tikęs :) , pagal tavo logiką derėtų gamykloms privalėt statyti galingiems žvėrims ribotuvą iki 2k apsukų o ne ABS, tam kad pastebėti ir sustoti prieš audi100. Kyla klausimas gal derėtų į audi100 privalomai statyti lazerinius dačikus su automatiniu automobilo sustabdymu užkišinėjant artėjančiam transportui kelią? Manau problema ne čia

Labai į vietą ir laiku Tomuko sarkazmas, šioj vietoj ne į motociklą grūst privalomai ABS sistema reikia, o i "homo-debil" galvą, visi juk suprantam kad motociklas ant dviejų, o ne keturių ratų, tad stabilumui išgaut tektų papildomus ratus prisukt, tokią techniką kuri buvo vaizduota "A Twist of the Wrist" filmo pavyzdžiuose ir mokyme :)

DainiauD, kompiuterizuotumas gerai ir kartu blogai, šios žiemos nutikimas kylant automobiliu į kalną su antipraslidimu :) nu ka kylu, suveikia antipraslidimas, gesina apsukas pakol užgesina variklį, jis pradeda riedėti atgal, spaudžiu stabdy, variklis nedirba, ABS nėra slystų apačion. Antras bandymas: kylu į kalną dar kartą išjungus antipraslydimą, ratai prasisuka, žaidžiu su gazu, su rankiniu - į kalną užkopiu :) tuom noriu pasakyti, kad dar nėra sukurta dirbtinio intelekto protingesnio už žmogų kuris gebėtų imtis veiksmu vertindamas situaciją pagal aplinkybes, tad manau kol dar to nėra, tik pats žmogus turi teisė rinktis šiuo atveju kas jam yra geriau su ar be ABS.

Dar vienas niuansas pamąstymui :) , galų gale kas yra motociklas ir motociklizmas, ko žmogus iš jo tikisi, jei pirkti baiką už 100k pora kartų per mėnesį prasukti ratuką per kvartalą su blizgučiu, tai taip ten gali būti kad ir kompiuteris su wireless'u pirkimam ir pavedimam daryti, bei šaldytuvu ir t.t., bet jei tam žmogui motociklas jo gyvenimas manau kaip tik kuo mažiau kompiuterijos tuo geriau.

Žinoma prieš įstatyma paprastas žmogus nepapūsi, jei priims priprasim juk dėl to nenustosim važinėtis, nepriims bus kaip buvę
2010 Kovo 27 02:05
Keliauninkas
800cc *****
Avataras
#45    

"Niekada nebuvau už kažkokius draudimus ar privalomumus jei žmogus to nenori ir žmogus yra individualybė, visada pasisakydavau už pačio žmogaus originalia ir individualia savęs realizaciją tad ir čia palaikau nuomonę PRIEŠ privalomą ABS sistemą, laikausi tvirtos nuomonės už galimybę rinktis. Toji vadinama demokratija išsigimsta ir išstumia žmogaus pasirinkimą, siaurina saviraiškos galimybes, bet tai jau kas kita."

tavo saugumas yra ne vien tik tavo reikalas o ir valstybės,nes ji tau mokėtų invalidumo pensijas,kompensuotų vaistus,operacijas,reabilitacijas ir t.t.

"SPEEDSTER, kad ir bus tas ABS ar jo nebus lekiant dideliu (ar nebutinai) greičiu ir išsukus vadinamam tūlam Audi100 pilotui iš šunkelio tau prieš pat nosį vargu kas ar be padės. Kritinėj situacijoj būnant tiesiam motociklui ABS'as, neneigiu, stabdymo kelią sutrumpins, tačiau pavyzdys nepasakyčiau ar tikęs :) , pagal tavo logiką derėtų gamykloms privalėt statyti galingiems žvėrims ribotuvą iki 2k apsukų o ne ABS, tam kad pastebėti ir sustoti prieš audi100. Kyla klausimas gal derėtų į audi100 privalomai statyti lazerinius dačikus su automatiniu automobilo sustabdymu užkišinėjant artėjančiam transportui kelią? Manau problema ne čia"

ABS tau suteiks galimybę išlaviruoti-išvengti kontakto,sumažinti smūgį,o ne palisti po mašina,būti jos pervažiuotam,dabaigtam iš paskos atėjusio moco.

"DainiauD, kompiuterizuotumas gerai ir kartu blogai, šios žiemos nutikimas kylant automobiliu į kalną su antipraslidimu :) nu ka kylu, suveikia antipraslidimas, gesina apsukas pakol užgesina variklį, jis pradeda riedėti atgal, spaudžiu stabdy, variklis nedirba, ABS nėra slystų apačion. Antras bandymas: kylu į kalną dar kartą išjungus antipraslydimą, ratai prasisuka, žaidžiu su gazu, su rankiniu - į kalną užkopiu :) tuom noriu pasakyti, kad dar nėra sukurta dirbtinio intelekto protingesnio už žmogų kuris gebėtų imtis veiksmu vertindamas situaciją pagal aplinkybes, tad manau kol dar to nėra, tik pats žmogus turi teisė rinktis šiuo atveju kas jam yra geriau su ar be ABS."

Atiduok savo mašiną į servisą jei duodant gazo variklis pats užgęso (+)
Ši pusnies arba ant ledo kai kuriais atvejais mašina geriau išvažiuoja išjungus ESP,bet čia ne rodiklis šioje temoje.
2010 Kovo 27 09:54
Narys
500cc ***
#46   +1  

"ABS tau suteiks galimybę išlaviruoti-išvengti kontakto,sumažinti smūgį,o ne palisti po mašina,būti jos pervažiuotam,dabaigtam iš paskos atėjusio moco."

Tai ir dabar kaikurie modeliai tą galimybę pirkėjui suteikia, kodėl ja nepasinaudoji? Aš esu pilnai užtikrintas, jog kompanijos ateityje vis daugiau diegs į motociklus ABS sistemą ir bus didesnio pasirinkimo su ja, pabrėžiu - pasirinkimo, tačiau kam dabar istatimiškai įpareigoti privaloma ar neprivaloma, drausti kažką ar nedrausti kai praktika rodo, kad grėsmę žmogui kelia ne technika, o žmogus technikai ir sau.

Labai nenorėjau į šia temą šio pavyzdžio rašyti, nenoriu kiršint ar ižeist tam tikrų motociklų kategorijų fanų ir t.t., bet imkim tų pačių pagaminimo metų britva, choppa (kitų gal nekiškim, dėl radikaliai besiskiriančio jų gamyklinio apavo), paleiskime juos 100km/h greičiu su pilotu profiosionalu ir stebėkime kurio stabdymo kelias bus trumpesnis bendro naudojimo kelyje, atsakymas aiškus, bet tai nereiškia kad dabar reikia uždrausti koncernams gaminti choppus :)

"Atiduok savo mašiną į servisą jei duodant gazo variklis pats užgęso (+)
Ši pusnies arba ant ledo kai kuriais atvejais mašina geriau išvažiuoja išjungus ESP,bet čia ne rodiklis šioje temoje. "

Neįsiskaitai į pagrindines mano mintis, šiuo pavyzdžiu norėjau argumentuoti savo teiginį apie dirbtinio intelekto netobulumą, šiuo metu tai rodiklis, kol jo nėra nemanau kad yra tikslinga istatimiškai įpareigoti.

"tavo saugumas yra ne vien tik tavo reikalas o ir valstybės,nes ji tau mokėtų invalidumo pensijas,kompensuotų vaistus,operacijas,reabilitacijas ir t.t."

Jei taip sakai, gal tuomet valstybei derėtų apsiimti žmogaus tobulinimu, jo sampratos, supratimo ir gebėjimų puoselėjimu, o tuomet kai tai bus, pats žmogus suvoks kaip save geriau apsisaugoti, gal išvis nelipti ant baiko. Noriu pasakyti tai, kad problemos draudimais niekas dar nėra išsprendęs, kas iš to kad turėsim ant kiekvieno baiko ABS, atsiras tokių, kurie važinėsis su plikom padangom šitaip prarasdami efektyvumą. Minėtieji 18procentų yra daug, Aš už tai kad ABS taptų komplektaciniu punktu, nori perki, nori ne.
2010 Kovo 27 11:22
Čioperistas
1200cc ******
Avataras
#47    

Dunkelheit >>> prie tų sistemų reikia ir gerų padangų, o variklio tikrai neturi gesinti...nesamonė, gedimas pas tave...turi tik primažinti apsukas.
2010 Kovo 27 14:50 Vilkolakiai (R) Ziemai priimam saugoti motociklus Vilniuje. Saugu, sausa, patikima, signalizacija akumuliatorių pakrovimas, gera kaina. Rezervacija i PM. Pirmenybe jau laikusiems :D
Narys
500cc ***
#48    

Dainiau, situacija ta kad nebeliko kur tų apsukų mažinti, status kalnas, mažas greitis ir t.t. gedimo tikrai nėra, sistema paprastom situacijom veikia be priekaištų, bet va truputį sudėtingiau ir sistema apgauta tam tikromis salygomis, o gazas dugnas pirmas bėgis taip nedariau, o gal būtent taip ir reikia? :)
2010 Kovo 27 15:50
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#49    

Abs , per sita nesamone sudauziau senais laikais masina, nes ant gryno ledo galu vedamai masinai su ABS ir automatine pavaru deze neimanoma jos sustabdyt. Paklausit kodel ogi todel kad automatai tik ijungus pavara pradeda vaziuoti net negazuojant. O ant ledo abs neleidzia sbadtyt, taigi masina sekmingai judes tol kol neijungsite neutralkes(o tai ekstremalioj situacijoj manau neimanoma ir tam turetu pritarti visi sioje temoje pasisake ABS vergai)arba neatsitrnksite i kliuti, kaip man ir nutiko. Tada as pirma kart susiduriau su tokia ABS klaida ir paprasciausiai nesupratau kas darosi, bet po to tai isbandziau saugioje aplinkoje ir parodziau daugumai netikejusiu koks geris ira abs ir ekstremali situacija. Tuo atveju be ABS buciau susitvarkes su situacija
2010 Kovo 27 16:06 Mune
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#50    

Citata:
Cituoju: zalia antena
Citata:
Cituoju: mune23

cia tai nesupratau. tipo paimk opel omega auto abs, ijunk D pavara ir ant ledo neveiks stabdziai? kaip ledas sumutina smegenis masinai, kad taip buna? gal gali papasakoti kas ten nutinka?
aisku cia biski OT, bet situacija labai sudomino.

Del omegos nezinau bet turetu buti tas pats. As tai patyriau ir daug kam demostravau su BMW 7 ir 5 klases.
Esme paprasta. Juk pas auto ijungus D ir jai nelaikyt ant stabdzio ,variklis pradeda vesti masina ir gan greit, manau galima isibeget iki kokio mazdaug 10kmh gal net daugiau priklausomai nuo variklio ir dezes. O kaip zinia abs neleidzia uzblokuot ratu. Ir didesne stabdymo dalis duodama priekiniams ratams.Taigi gaunasi kad jai ant svaraus ledo spaudi pedala, tai ABS labai greit ji atmeta atgal, o variklis vis veda masina. Ir taip iki kliutes, arba kol neijungsi N. Po N ijungimo masina iskart sustoja. Zinoma stabdziai nedingsta ir tas neigiamas stabdymas pasireiskia tik pasiekus toki greiti nuo kada variklis pradeda vesti. Iki tol masina stoja puikiai.
PS vakar isbandziau savo pirmaji mota(honda) su ABS. Galiu pasakyt kad prie labai mazu greiciu jis neveikia, bet to mazo greicio uztenka ,kad paguldyt mota zvyruotame kiemelyje, jai tiketis kad ABS isgelbes ir nesinaudot tuo ko mokinomes-vairavimo igudziau. Didesniu greiciu eksperimentuot su priekiniu stabdziu nebuvo noro. :-)
2010 Kovo 28 12:01 redagavo mune23 2010 kovo 28 12:05 Mune
Narys
25cc *
#51    

Na idomiai jūs čia.Aš PRIEŠ priverstini abs,visų pirma,kainos skirtumas....tas +1500-3000lt,tikrai daug kam gali sutrugdyti nusipirkti savo norimą motociklą,čia pirmas dalykas.Kaip abs gali duoti saugumo(man pačiam buvo jau 3situacijos,kur jei butu buve abs,as buciau patyres beprotiškai skaudžių avarijų) nejau niekam nėra buvę taip,kad būtų teke blokuoti galini ratą prieš kliūti kad mocas pasisuktu šonu,o poto atleisti stabdi kad galas gryžtu i vieta? Viskas vyksta akimirksniu,jei ne toks stabdymas,niekaip nebūčiau spėjas apvažiuoti.Taigi mano nuomone ABS nepamaišytu priekiniame rate,bet del kainos skirtumo,as vistiek manau kad tai negali buti privaloma,kiekvienas turime rinktis ko norime.
2010 Kovo 28 12:24
Narys
250cc **
#52    

Citata:
Cituoju: mune23
Del omegos nezinau bet turetu buti tas pats. As tai patyriau ir daug kam demostravau su BMW 7 ir 5 klases.
Esme paprasta. Juk pas auto ijungus D ir jai nelaikyt ant stabdzio ,variklis pradeda vesti masina ir gan greit, manau galima isibeget iki kokio mazdaug 10kmh gal net daugiau priklausomai nuo variklio ir dezes. O kaip zinia abs neleidzia uzblokuot ratu. Ir didesne stabdymo dalis duodama priekiniams ratams.Taigi gaunasi kad jai ant svaraus ledo spaudi pedala, tai ABS labai greit ji atmeta atgal, o variklis vis veda masina. Ir taip iki kliutes, arba kol neijungsi N. Po N ijungimo masina iskart sustoja. Zinoma stabdziai nedingsta ir tas neigiamas stabdymas pasireiskia tik pasiekus toki greiti nuo kada variklis pradeda vesti. Iki tol masina stoja puikiai.
PS vakar isbandziau savo pirmaji mota(honda) su ABS. Galiu pasakyt kad prie labai mazu greiciu jis neveikia, bet to mazo greicio uztenka ,kad paguldyt mota zvyruotame kiemelyje, jai tiketis kad ABS isgelbes ir nesinaudot tuo ko mokinomes-vairavimo igudziau. Didesniu greiciu eksperimentuot su priekiniu stabdziu nebuvo noro. :-)


Butent kaip kad tavo bandytoj Hondoj, lygiai taip pat ir automobiliuose, ABS prie mazo greicio nustoja veikti, kad transporto priemone galetu visiskai sustoti. Niekada neatkreipiau demesio kokia yra tiksli riba, pas mane manau bus ~10km/h. Suletejus iki panasaus greicio, ratai pradeda slysti kol masina sustoja, nesvarbu vaziuoji ant sniego, ledo ar asfalto. Jei tavo bandytuose BMW vaziuojant mazu greiciu ABS vis dar veikia, tai yra gedimas arba gamintojo bug'as.
2010 Kovo 29 10:57
Čioperistas
1200cc ******
Avataras
#53   -1  

mune23, nieko nesupratau, ant automato D padėties spaudi stabdį ir mašina stoja, kai stovi prieš kalną, kol laikai stabdį mašina stovi, atleidi ji juda labai lėtai, kame bėdos?
ir ABS neatjungia stabdžių, o juos trumpais impulsais dozuoja, ir tik tuo atveju jei ratas blokuojamas.
2010 Kovo 29 11:06 Vilkolakiai (R) Ziemai priimam saugoti motociklus Vilniuje. Saugu, sausa, patikima, signalizacija akumuliatorių pakrovimas, gera kaina. Rezervacija i PM. Pirmenybe jau laikusiems :D
Donoras
1100cc *****
Avataras
#54   -1  

Citata:
Cituoju: DainiusD
mune23, nieko nesupratau, ant automato D padėties spaudi stabdį ir mašina stoja, kai stovi prieš kalną, kol laikai stabdį mašina stovi, atleidi ji juda labai lėtai, kame bėdos?
ir ABS neatjungia stabdžių, o juos trumpais impulsais dozuoja, ir tik tuo atveju jei ratas blokuojamas.


dar 4 kartus perskaityk ką jis parašė, gal daeis.
2010 Kovo 29 12:01 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Narys
25cc *
#55    

Citata:
Cituoju: Darka999
Citata:
Cituoju: mune23
Del omegos nezinau bet turetu buti tas pats. As tai patyriau ir daug kam demostravau su BMW 7 ir 5 klases.
Esme paprasta. Juk pas auto ijungus D ir jai nelaikyt ant stabdzio ,variklis pradeda vesti masina ir gan greit, manau galima isibeget iki kokio mazdaug 10kmh gal net daugiau priklausomai nuo variklio ir dezes. O kaip zinia abs neleidzia uzblokuot ratu. Ir didesne stabdymo dalis duodama priekiniams ratams.Taigi gaunasi kad jai ant svaraus ledo spaudi pedala, tai ABS labai greit ji atmeta atgal, o variklis vis veda masina. Ir taip iki kliutes, arba kol neijungsi N. Po N ijungimo masina iskart sustoja. Zinoma stabdziai nedingsta ir tas neigiamas stabdymas pasireiskia tik pasiekus toki greiti nuo kada variklis pradeda vesti. Iki tol masina stoja puikiai.
PS vakar isbandziau savo pirmaji mota(honda) su ABS. Galiu pasakyt kad prie labai mazu greiciu jis neveikia, bet to mazo greicio uztenka ,kad paguldyt mota zvyruotame kiemelyje, jai tiketis kad ABS isgelbes ir nesinaudot tuo ko mokinomes-vairavimo igudziau. Didesniu greiciu eksperimentuot su priekiniu stabdziu nebuvo noro. :-)


Butent kaip kad tavo bandytoj Hondoj, lygiai taip pat ir automobiliuose, ABS prie mazo greicio nustoja veikti, kad transporto priemone galetu visiskai sustoti. Niekada neatkreipiau demesio kokia yra tiksli riba, pas mane manau bus ~10km/h. Suletejus iki panasaus greicio, ratai pradeda slysti kol masina sustoja, nesvarbu vaziuoji ant sniego, ledo ar asfalto. Jei tavo bandytuose BMW vaziuojant mazu greiciu ABS vis dar veikia, tai yra gedimas arba gamintojo bug'as.
Tikrai gedimas,pats pameginau su Audi A6 2003metu,likus 10km/h greiciui,ratai uzsikirto ir sustojo(reiskia ABS nustojo veikti)
2010 Kovo 29 17:58 redagavo zahiras 2010 kovo 29 17:58
Plentinis endūrininkas
600cc ****
Avataras
#56    

Kainos padidėjimas gal nėra toks esminis, kad žmogus perkantis naują motociklą negalėtų jos sumokėti.

Ir viso šito įstatymo priežastis būtent ir yra: paversti ABS bazine įranga. Sakot jums nereikės? kitiems 85 iš 100 jos reikės. O iš tų dalis jų nepirks, pažiūrėkit, kiek žmonių nusiperka aprangas tik jau nugriuvę. Skaudi pamoka?

Tik tiek, kad "kenčia" visi, kita vertus ar visi pasisakantys prieš ABS, gali būti tikri, kad jiems jau taip tikrai jos neprireiks.

Klausimas tikrai toks nemalonus, motociklus kišama "nemaloni" elektronika, gal vėliau bus apskritai reikalaujama ir sertifikuota apranga.

O šiaip galų gale, mes nelabai ką ir pakeisime ;)

O dėl mašinos, tai ABS išsijungia esant nedideliam greičiui, tad tikrai neturėtų trukdyti sutoti.
2010 Kovo 29 18:56 redagavo Theo 2010 kovo 29 18:59 05' DL 650
Wee-Strom
Narys
25cc *
#57    

Citata:
Cituoju: Theo
Kainos padidėjimas gal nėra toks esminis, kad žmogus perkantis naują motociklą negalėtų jos sumokėti.

Ir viso šito įstatymo priežastis būtent ir yra: paversti ABS bazine įranga. Sakot jums nereikės? kitiems 85 iš 100 jos reikės. O iš tų dalis jų nepirks, pažiūrėkit, kiek žmonių nusiperka aprangas tik jau nugriuvę. Skaudi pamoka?

Tik tiek, kad "kenčia" visi, kita vertus ar visi pasisakantys prieš ABS, gali būti tikri, kad jiems jau taip tikrai jos neprireiks.

Klausimas tikrai toks nemalonus, motociklus kišama "nemaloni" elektronika, gal vėliau bus apskritai reikalaujama ir sertifikuota apranga.

O šiaip galų gale, mes nelabai ką ir pakeisime ;)

O dėl mašinos, tai ABS išsijungia esant nedideliam greičiui, tad tikrai neturėtų trukdyti sutoti.


Na dabar pasakei,ar "gali būti tikri, kad jiems jau taip tikrai jos neprireiks." paskaityk mano pasisakymą aukščiau,as esu tikras kad man ABS tik pablogintų mano saugumą :) taigi ka man daryti,kai pas visu moto bus ABS? aišku čia diskituodami męs nieko nepakeisime,tačiau ima pyktis,kai valdžia nori leisti žmonėms vis mažiau rinktis.. :)
2010 Kovo 30 00:38 redagavo zahiras 2010 kovo 30 00:39
Pėsčiasis narys
50cc *
#58    

Truputelis vaizdines medziagos apie ABS...

http://www.youtube.com/watch?v=yRj1UxaVSCs <- Pirma dalis.
http://www.youtube.com/watch?v=MtPnz7x8hNA <- Antra dalis, slidi danga.
Tik gaila, kad cia nera paluyinimo ABS pries profesonalo stabdyma...

http://www.youtube.com/watch?v=-Zv3Sacl7JQ
http://www.youtube.com/watch?v=q9dH03SKWxw Sitaip blokuoti ratus reikia siek tiek proto neturet, bet vaizdas efektyvus (kas butu jeigu butu)...

http://www.youtube.com/watch?v=X6kO6ltk3a0 Kazkokia naujoviska ABS sistema... Uzsiblokavus galiniam ratui, stabdymas permetamas i prieki??? Kaip komentaruose rase, posukyje toks dalykelis tikrai butu daug skausmingesnis, nei be jo...
 
2010 Kovo 30 03:05 ;)
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#59   +1  

Kas del masinos, tai tikrai nebuvo gedimas, nes tai bandziau ne su vienu automobiliu,ir tai galioja butent ant pliko ledo. Bandomi modeliai buvo 88-90 metu. tik nereik sakyt kad tai seni trantai ir todel netvarkingi, nes tai vyko 94-96 metais ir jie dar buvo labai tvarkingi auto. Taip iseina kad greitis pas tuos auto , i kuri istuma ABS buna didesnis nei reikia kad jis atsijungtu.
2010 Kovo 30 08:59 Mune
Narys
250cc **
#60    

Citata:
Cituoju: mune23
Kas del masinos, tai tikrai nebuvo gedimas, nes tai bandziau ne su vienu automobiliu,ir tai galioja butent ant pliko ledo. Bandomi modeliai buvo 88-90 metu. tik nereik sakyt kad tai seni trantai ir todel netvarkingi, nes tai vyko 94-96 metais ir jie dar buvo labai tvarkingi auto. Taip iseina kad greitis pas tuos auto , i kuri istuma ABS buna didesnis nei reikia kad jis atsijungtu.


Nezinau ar galima lyginti 20ties metu senumo technika ir sakyti, kad ABS sistema yra bloga. Ziguli, pamenu, saugos dirzai buvo be itempeju, tai turbut ant tokiu gerai trinktelejus ir pasikarti galima. Bet del to dabar nesakom, kad saugos dirzai nera veiksmingi. Technika, o ypatingai elektronika, tobuleja labai greitai. Tavo bandytos masinos buvo senos, tai gal tiesiog tai buvo gamintojo klaida. Net neabejoju, kad tokie dalykai naujesnese masinose nenutiktu.
2010 Kovo 30 12:35
Puslapiai: 123




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17