Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Honda motociklai » Honda XRV 750 Africa Twin

| 2009-10-27 metraz | 58/64761 žinut.
 
Puslapiai: 12


 
Paparacis
400cc ***
#1    

Honda XRV 750 Africa Twin

1986 m. Dakaro ralyje startavo ir kelis metus iš eilės pergalę nuskynė Honda NXR 750 V. Būtent šio motociklo „replika” galime laikyti 1988 m. pasirodžiusią Africa Twin (versija RD03). Africa gavo 650 cm3 kubatūros , 50 AG galios, 50 Nm sukimo momentą išvystantį variklį. Šis 52 laipsnių V formos variklis su nedideliais skirtumais taip pat buvo naudojamas Transalp, Bros, NTV ir VT600 Shadow motociklų modeliuose.O juk tai visiškai skirtingų tipų motociklai (enduro, street, čioperis). Pavydėtina unifikacija.
1990 m. Africa (versija RD04) gauna naują variklį. Tai tos pačios architektūros, tačiau didesnės – 750 cm3 kubatūros, 57 AG ir 57Nm variklis su tepalo radiatoriumi, pasižymintis geresnėmis galios charakteristikomis žemų ir vidutinių sūkių diapazone. Daugiau galios – reikia ir geresnių stabdžių. Priekyje jau montuojami du stabdžių diskai, padidėja ir galinio stabdžių disko skersmuo. Pasikeičia apdailos detalės, priekinis stiklas,variklio apsauga (susideda jau iš trijų dalių). Dėl modifikacijų motociklas priauga 27 kg svorio.
1992 m. prietaisų skyde atsiranda kelioninis kompiuteris Tripmaster - naudingas pagalbininkas ilgose kelionėse.
1993 m. pasirodęs Africa (RD07) patobulintas daugiausiai. Kiti karbiuratoriai (+2 AG). Oro filtras perkeliamas į bako priekį(pagal tai RD 07 vizualiai galime atskirti nuo senesnių modelių). Nuo 880 mm iki 865 mm sumažėja sėdynės aukštis –dabar motociklu gali džiaugtis ir žemesni vairuotojai. Pasikeičia bako konstrukcija: sumažėja talpa nuo 24 iki 23 litrų, vietoj įspėjimo lemputės prietaisų skyde montuojamas kranelis su rezervo funkcija. Pakinta rėmo geometrija - motociklas tampa stabilesnis tiek važiuojant lėtai, tiek greitai.
1996m. šiek tiek pasikeičia priekinio stiklo tvirtinimas, patobulintos formos sėdynė tampa komfortiškesnė, variklis gauna uždegimo sistemą su mikroprocesoriumi.
2002 m. Pabaiga. Paskutis Honda Africa Twin nurieda nuo konvejerio. Visi laukė naujesnio Africa Twin modelio, o sulaukė Varadero…
Šis motociklas turi tiek bekelės, tiek ralio, tiek kelioninio motociklo bruožų. Būtent toks kūrinys, sugebantis pažadinti nuotykių ir kelionių troškulį ir buvo Honda inžinierių tikslas. Dakaro patirtis nenuėjo veltu i- geriausi sprendimai: dizainas, rėmo konstrukcija, V-Twin variklis buvo panaudoti kuriant serijinį motociklą. Apdailos detalės, dvigubi žibintai, įspūdinga variklio apsauga, kovinės Honda spalvos asocijavosi su ralio mašina. Pridėjus ilgas pakabos eigas, ramų variklio darbą, mažą kuro sunaudojimą gaunasi puikus… turistinis motociklas. Būtent ilgų kelionių mėgėjai labiausiai įvertino šį aparatą. Bekelei ir smėlynams motociklas per sunkus, trūksta variklio galios, tačiau jis puikiai tinka ilgoms kelionėms. Su Africa galima važiuoti ne tik asfaltuotais keliais, bet ir nuklysti į šalutinius, sunkiau pravažiuojamus keliukus ir patirti daug nuotykių, pamatyti tikrąjį tolimų šalių gyvenimą. Africa testuose kovėsi su kelioniniais motociklais tokiais Kawasaki GTR 1000 ir tapo laimėtoja. Gerai apgalvota konstrukcija, eksploatacijos paprastumas ir kaštai, komfortiškumas padėdavo nugalėti konkurentus.
Africa variklis galbūt ir galėtų būti galingesnis, tačiau galia paaukota patikimumui. Mažai forsuotas variklis dirba tyliai ir be vibracijos. Galima net palyginti su mažesnės kubatūros variklio darbu. Be abejo tai ir išmetimo sistemos nuopelnas. Gero žodžio nusipelno ir sankaba bei greičių dėžė. Sankaba minkšta, pavaros jungiasi tiksliai - netgi nepatyręs vairuotojas prie jų greit pripras. Stabdžiai ne išimtis - jie labai prognozuojami. Sėdynė patogi, priekinis stiklas gerai apsaugo nuo vėjo. Visus šio motociklo privalumus gali įvertinti tik žmogus galintis jį palyginti su kitu panašiu motociklu. Pvz. jei kituose motocikluose reikia atidžiai stebėti alyvos lygį karteryje, priprasti prie specifinio valdymo ir pan., tai Africa suteikia šansą įvairaus pasirengimo lygio vairuotojams. Ir tai turbūt didžiausias jos pliusas.
Jei kalbėti apie gryną bekelę, tai nėra tam skirtas motociklas. Važiuojant didesniais greičiais arba šlapiomis ir klampiomis vietovėmis svoris primena apie save. 200 su viršum kilogramų sutramdyti gali ne kiekvienas.O tada griuvimai, traukimas iš balos ir t.t. Tai skirta ne kiekvienam.Šiuo atveju gali išgelbėti tik vairavimo praktika ir geras fizinis pasirengimas arba gera kompanija.
Įsigyti naudotą Africa Twin nėra paprasta. Jų šeimininkai nenoriai su jomis išsiskiria. Paprastai parduodami motociklai būna pravažiavę bent 50 000 - 60 000 km. Tačiau ir tokia rida nėra riba – 100 000 km be didesnių gedimų galima laikyti norma. Dažniausiai pasitaikanti bėda - kuro siurblio gedimas. Korozija atakuoja reflektorių, prietaisų skydo, duslintuvų tvirtinimo vietas. Reikėtų atkreipti dėmesį į vairo kolonėlės, ratų guolius. Jei jau atsitiks kokia bėda, tai detalių turėtumėte gauti nesunkiai . Motociklas tikrai populiarus, galima sakyti kultinis. Įvairių aksesuarų ir priedų jam taip pat netrūksta.
Šioje temoje laukiami Honda XRV Africa Twin motociklų savininkų atsiliepimai ir komentarai apie šį modelį, jo eksploataciją ir remonto klausimus.
Informacija iš: http://www.juozo.puslapiai.lt/hondaxrv.html

[Redaguota 2009-10-27 metraz]
2009 Spalio 27 17:15 2001 Yamaha TT600R
EX 1993 Honda XRV750
EX 2002 Honda XL 1000 Varadero
EX 2005 Suzuki Boulevard C50
Paparacis
400cc ***
#2    

Honda XRV 750 Africa Twin RD-07a :
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2009 Spalio 27 17:23 redagavo metraz 2009 spalio 27 00:00 2001 Yamaha TT600R
EX 1993 Honda XRV750
EX 2002 Honda XL 1000 Varadero
EX 2005 Suzuki Boulevard C50
Paparacis
900cc *****
Avataras
#3    

isimylejo afrika....bet kai mano krastuose vaziavimas galimas tik gerais keliais tai man labiau prie sirdies varadieras...nors mielai gyvenciau ten kur galima butu pasivazineti ir su afrika...
2009 Spalio 27 22:46
Narys
250cc **
#4    

Kadangi modelis praktiškai sudievintas, pasikabinėsiu:

Ar ne per sunki šita kuvaldėlė su savo aukštu svorio centru per žvyrus trintis? Ar nevargina?

Sakyč ir kainos jų nemažos lyginti su naujesniais (ir pažangesniais) analogais.
2009 Lapkričio 11 17:21
Paparacis
400cc ***
#5    

Na as jums pateikiau informacija apie si modeli, tokia, kokia radau internete. Man ir paciam smalsu, ar is tikruju ta Africa tokia gera kaip apie ja kalba? Taigi labai idomu butu sioje temoje sulaukti Africu seimininku komentaru. Na, o kalbant apie nemazus sio moco gabaritus, tai man jie kaip ir privalumas. Ne ant kiekvieno moco patogiai isitaiso aukstas zmogus. O didelis svoris gerai kelionese, jo deka pakaba daugiau apkraunama ir mocas minksciau vaziuoja. Pataisykit jei klystu ir pasidalinkit savo patirtimi. Man asmeniskai teko dvi Africas isbandyti tai visai patiko. O del aukstu kainu, tai Lietuvoje jau taip yra, kad kaina kiekvienas nustato pagal save, bet pardavejui pries nosi grynais pamojavus dazniausiai kaina greitai sumazeja.
2009 Lapkričio 15 13:56 2001 Yamaha TT600R
EX 1993 Honda XRV750
EX 2002 Honda XL 1000 Varadero
EX 2005 Suzuki Boulevard C50
Narys
25cc *
Avataras
#6    

Sakyc, kad zmogeliui virs 40 metu (o gal ir jaunesniam), nemegstanciam pasoviai remontuoti savo technika, norinciam turet tikrai patikima (neuzmusama) moca visiems gyvenimo atvejams, Africa Twin optimaliausias variantas! (cia mano nuomone)
Pats tik siemet toki isigijau (turiu dar ir GoldWinga)ir kolkas kaifuoju. Neesu tas, kuriam reikia kuo gilesniu purvu.. Neesu ir tas, kuris megsta labai tolimas keliones asvaltu. O tokio moco, su kuriuo galeciau ir asvaltu, ir miskais, zvyrkeliais... palakstyt, visada norejau.
Na, kas del svorio, tai taip. Tai ne tas mocas su kuriuo reiketu i enduro krosus vaziuot, bet siaip, savo malonumui, miskais pasitrankyt, man pats tas. Tuo lab, po Wingo jis kaip ir nesunkus visai :-]

[Redaguota 2009-11-17 Hanss]
2009 Lapkričio 17 14:34
Skeptikas
1500cc *******
Avataras
#7    

nera jos tokios jau ir neuzmusamos. Kuro pompos labai sekmingai mirsta
2009 Lapkričio 17 14:38
Narys
25cc *
Avataras
#8    

Kuro siurbliai ir automobiliuose daznai mirsta. Ir visai px, VW tai, BMW, ar MB
2009 Lapkričio 17 16:58
Narys
250cc **
#9    

Buvo tokia "Top Gear" serija kur Toyota Hillux'ą visaip drožė patikrint kada gi užsilenks. Būtų įdomu jeigu kas nors taip afriką išbandytų :) .
2009 Lapkričio 18 17:51
Pėsčiasis narys
500cc ***
Avataras
#10    

jei neklystu tai ta Toyota lauze tikraja ta zodzio prasme... moco taip nepalauzysi. be to nemanau kad butu idomu paziuret kiek ta honda atlaikys. vis del to laikas yra geriausias bandytojas ir jau visi zino kad sis motociklas gali daug ka istvert. nereikia persistengti
2009 Lapkričio 18 18:13 Velniop stabdžius - aš tikiu Dievu.
Narys
25cc *
Avataras
#11    

Amzino nieko nera, bet.. gerai Piktas sako, laikas labai gerai viska sustato i vietas. O ir rinkos kainos daug ka pasako, tiek apie mocus, tiek apie auto
2009 Lapkričio 18 20:53
Skeptikas
1500cc *******
Avataras
#12    

hehe, pagal kaina tai turbut gaunasi kad uz HD tobuliau nera, ar kaip (s) :-]
2009 Lapkričio 19 07:53
Sunkiasvoris
1100cc *****
#13    

Taigi už įvaizdį irgi reikia susimokėt :)
2009 Lapkričio 19 10:37
Narys
400cc ***
#14    

Sveiki,
kartas nuo karto tenka matyti AT su stiklo spoileriu (pvz. http://www.touratech.com/shops/001/popup_image.php?pID=788&os.... ) Gal kam yra teke tokiu ar panasiu naudotis, kokia patirtis ir atsiliepimai. Tiketina, kad jis naudingas ilgoms kelioms... Aciu
2009 Gruodžio 1 21:42
Narys
125cc **
Avataras
#15    

Citata:
Cituoju: 5tora5
Sveiki,
kartas nuo karto tenka matyti AT su stiklo spoileriu (pvz. http://www.touratech.com/shops/001/popup_image.php?pID=788&os.... ) Gal kam yra teke tokiu ar panasiu naudotis, kokia patirtis ir atsiliepimai. Tiketina, kad jis naudingas ilgoms kelioms... Aciu

del kuro siurblio komentaro nesutinku is principo,su Africa pravaziavau du sezonus,benroje sumoje apie 20t km Nordkapas,Prancuzija,Italija...ir jokiu problemu,is praktikos galiu pasakyti jog tokius dalykus kaip kuro siurblys,krovimo rele,komutatoriai...zinoma kelioneje reikia tureti atsarginius,jie tikrai neuzima daug vietos,ypac jeigu vaziuoja keli tokie baikai,tada aplamai ne problema ...o kad butu dar didesne garantija tai patarimas pasikeisti mechanini kuro siurbli i elektronini tada visiskai busi ramus.
Del priekinio stiklo spoilerio...taip jis reikalingas tik kelioneje(nors as naudoju ir kasdien) del daugelio priezasciu,vejo pasipriesinimas,lietus,uodai ir t.t. tik as naudoju siek tiek kitoki,pavyzdi prisewgu nuotraukoje,beje virsutine dalis reguliuojasi,galima pakelti arba atvirksciai.Na ir pabaigai vis tik patvirtinu nuomone jog sis baikas praktiskai neuzmusamas,bet prieziura ir paruosimas pries keliones reikalinga kaip ir kiekvienam baikui...taip gal but dalinai brangokas baikas nors cia labai realiatyvi savoka... ir labai gaila kad siuos baikus nueme nuo gamybos... :)
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2009 Gruodžio 30 20:42
Narys
500cc ***
Avataras
#16    

Dar cia galit info rasti:

http://www.africatwin.ru/
2009 Gruodžio 30 20:48
KOS
Narys
50cc *
Avataras
#17    

Kuro siurbli kelioneje nesunku pakeisti. Bet tai tikrai silpniausia vieta, taciau tai ne reiskia, kad silpna. Bet kas bijo netiketumu ir nenori vezioti atsargines - montuoja vakumine pompa.
O dar sklinda kalbos, kad Africa juda net be pompos, bakas gi virs karbu - benzas gali subegti i kamera karbuose :)
Idomu - kiek Lietuvoje Africos savininku?
2010 Kovo 19 17:02 africatwin lt
Pėsčiasis narys
500cc ***
Avataras
#18    

Mano sekantis baikas ;) labai jau Africa isimylejes
2010 Gegužės 9 23:37 "Turbato melius capiuntur flumine pisces"
Paparacis
900cc *****
Avataras
#19    

kiki...ne isimylejes o susizavejes....cia tik zavesys...kai su ja susitiksi akis i aki pasigrabaliosi* pasivoliosi** gal ir isimylesi....

*prikisi rankas tepaluotas ten kur reikia
** gal koki svelnu smagu batoneli apsituresi kokioj klampynej
2010 Gegužės 9 23:57
Pėsčiasis narys
500cc ***
Avataras
#20    

na va, ateina geRimukas ir nukerta svajones kaip kirviu...
2010 Gegužės 10 00:15 "Turbato melius capiuntur flumine pisces"
Paparacis
900cc *****
Avataras
#21    

realiai meiles nera...viskas vyksta is iskaiciavimo...svajones dazniausiai ir lieka svajonemis...o va meile tikra niekada tsakant nerudija..jei jau manai kad myli tai zinok teks zenytis ;)
2010 Gegužės 10 00:49
Keliauninkas
800cc *****
Avataras
#22    

Africa buvo ir bus kultas. Keičiasi laikai, į motociklus kiša vis daugiau elektronikos, daugiau plastmasių, o Africos kaip nemiršta taip nemiršta. Antai savo pirmą '91 gimimo Afriką su 90000 mylių prabėgimu, pardaviau tokiam Rimui aka "Kuzavas"; ir vyras nepabūgo su ja iki Krymo nulėkti, o praeitais metais ir apie Juodąją jūrą apvažiuoti. Tai dar ne pabaiga, jau gyrėsi, kad lėks į dar įspūdingesnę kelionę. Galima pridurti, kad jis su tuo pačiu motociklu ir enduro ralyje dalyvauja. Afrika ir Afrikoje Afrika.
2010 Gegužės 10 13:44
Pėsčiasis narys
500cc ***
Avataras
#23    

Maciau filmuka aplink Juodaja jura, galvojau tai buvo jaunesne Africa. Saunu! Dar karta pasiteisina, kad tai neuzmusamas baikas, aisku to zmogaus rankose, kuris ismano apie technika ;)
2010 Gegužės 10 18:02 "Turbato melius capiuntur flumine pisces"
Classic'as
600cc ****
Avataras
#24    

Na sakykit man,kokia normali rida afrikai? Jau antra savaites intensyviai gyvenu mobile.de prie afriku,tik kai kuriu prabegas labai itartinas,motociklas su krepsiais ruostas ilgoms kelionems o rida ~40 000 km.
2010 Gegužės 30 22:17
Sunkiasvoris
1100cc *****
#25    

Pas vokiečius pasitaiko tokių varijantų su ganėtinai maža rida.
Gali pasižiūrėti dar ir autoscout24.de ir kitu šalių autoscout24
2010 Gegužės 31 01:03
Classic'as
600cc ****
Avataras
#26    

Na autoscout24.de dauguma kainu prasikeicia su relybe.
2010 Gegužės 31 14:03
Sunkiasvoris
1100cc *****
#27    

Geri varijantai ilgai niekur neužsibūna, o lieka tik kosmosas.
2010 Gegužės 31 19:37
Narys
25cc *
Avataras
#28    

Variklis sito moto tai atrodo nezmoniskai :D
2010 Rugpjūčio 18 15:18 It's not as simple as ridding a bicycle :P It's harder than you think :)
Narys
25cc *
Avataras
#29    

Citata:
Cituoju: TriXizZ
Variklis sito moto tai atrodo nezmoniskai :D

O zmoniskai, tai kaip..?
2010 Spalio 5 09:02
KOS
Narys
50cc *
Avataras
#30    

Citata:
Cituoju: Yoshimura
Na sakykit man,kokia normali rida afrikai? Jau antra savaites intensyviai gyvenu mobile.de prie afriku,tik kai kuriu prabegas labai itartinas,motociklas su krepsiais ruostas ilgoms kelionems o rida ~40 000 km.


Maciau Afriku ir su mazesnem ridom, bet su krepsiais. Buna prisiperka zmogus, taciau keliauti galimybiu nera.
O siaip yra afriku ir su 300 000km be kapitalinio remonto :) Bet as asmeniskai imciau su kilometrazu iki 70 000km
2011 Sausio 24 17:51 africatwin lt
Puslapiai: 12




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17