Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Yamaha motociklai » Yamaha FZS 600 Fazer
Narys
400cc |
Jei turi omeny senesni fazeri nuo 98m. tai juose nera tokio dalyko kaip lygio sensorius lempute uzsidega del to kad del tepalo trukumo pakelus prieki nepatenka tepalas i pompa ir nukrenta slegis. 98m fazery tepalo pompa stovi per viduri variklio. Seip ant vienkies galima lakstyt pripilus daugiau tepalo bet .... be to savo jegomis ji sunku pakelt reikia arba sankabos pagalba arba det didesne zvaigzde i gala
2010 Gegužės 29 20:11
LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE...
|
Narys
125cc |
As pora kartu visai netycia buvau pakeles - pirmu begiu, gazas-dugnas, ir apie 70 km/h kylam
2010 Gegužės 31 08:16
|
Krapštukas
500cc |
nu ka tik paziurejau manuala '98 metu: oil level warning switch yra. apacioje karterio prisuktas ir i ji ateina laidas. toki maciau pas save '00 metu fzs, todel ir rasiau apie lygio sensoriu auksciau. o tepalo slegio sensoriaus nera. taigi kai dega lempute reikia suprasti, kad lygis mazas ir vadinasi vangiai siurblio sasunas pakabina alyva. slegis kaip toks tikrinamas periodiskai pasijungiant aparatura i matavimo taska. bandziau neseniai pasimatuot, tai tik perejimo neradau tinkancio.
2010 Gegužės 31 23:50
|
Plentinis endūrininkas
600cc |
Norėčiau paklausti, jei jau taip atsitiko, sriegis nuneštas, variklio ardyti nesinori, tokia vietą galima persriegiuoti? Motas XJ600.
2010 Birželio 1 11:49
05' DL 650
Wee-Strom |
Juodulys
1500cc |
Galima sutvarkyti neardant. Reiks kada pasigaut draugelį ir nufotkint kaip sutvakryta.
2010 Birželio 1 14:34
Honda VFR 800Fi
|
Narys
250cc |
sveiki, gal kas turit owner's ar repair manual FZ6 S2 2007 ir galetu pasidalinti? isigijau vakar si nuostabu aparata, tik va nebuvo knygutes jokios prie jo.
2010 Birželio 19 08:15
|
Narys
400cc |
is interneto galima atsisiust visu markiu manualus,forume paieskok yra manualu linkas
2010 Birželio 19 09:00
|
Auksaburnis
1100cc |
Zmogus ir pats zino kad kazkur gaima tu manualu rast, bet butent klause tu kas zino, taigi jai nezinai kur gaut tai ir nerasyk kad kazkur galima rast. ir butent turek omeny kad reikia S2 manualo,o visur kur tik galima rast, tai dazniausiai senieji manualai. Siaip as turiu S2 manuala, bet forumu jo neperduosiu, tad jai kam tikrai reik tai derinkites per privata.
2010 Birželio 19 09:04
Mune
|
Narys
400cc |
nu as forume,manualai skiltyje nesunkiai paieskojes radau sau ne viena manuala
2010 Birželio 19 09:14
|
Narys
125cc |
Pirmas batonas.... Gal kas turi ideju kas gali remontuoti ir kiek tokie dalykai kainuoja? Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2010 Liepos 2 21:04
redagavo Eibas 2010 liepos 2 21:43
|
Auksarankis
500cc |
Susirask kas kebulus remontuoja pas save miesto tau sulituos,uzpakliuos ir nudazys cia nieko daug nera,manaubrangiai neturetu kainuoti
2010 Liepos 3 10:32
A r t a
|
Krapštukas
500cc |
taigi dar vienas dalykas apie fazeri: barskejo man variklis kaip viniu dezute. uzkniso. tarpus 2 kartus matavau - specifikacijos ribose. pasirodo barskejo grandine skirstymo. del kazkokiu priezasciu nesudirbo itempejas, o gal dar nebuvo jam laikas sudirbti. bet variklis barskejo arsiau nei italo. taigi vel prisiskaites uzsienio forumu ir pasikonsultaves telefonu su motoshopo servisistu (labai maloniai ir geranoriskai atsake i visus klausimus!) lindau tikrinti kaip ten grandine. gal kas zinot, gal ir ne, fazerio (ir, manau, daugelio yamahu) grandines itempejas yra tresciotkes tipo. is vidaus ji stumia spyruokle, atgal neleidzia sueiti reketukas mazas. taigi kai grandine pasidaro laisva, kazkuriuo momentu spyruokle perstumia stoka per viena dantuka ir grandine itempiama (foto). jei grandine barska jau nepakenciamai, galima atsukti palengva 2 varztus itempejo, kol pasigirs trakstelejimas. tada prisukti atgal. taip dirbtinai bus patempta grandine per viena dantuka nelaukiant kol suveiks automatika. taip ir padariau. tik per 2 dantukus. virsuje tarp zvaigzdziu laisvumas grandines pasiliko proto ribose ir barskejimas dingo bei vibracija tarp 5 - 6rpm. buvau nuemes dangteli idant viska sutikrinti, bet galima ir nenuimant. tik karbiuratorius patraukti i sona reik, kad prieit prie varztu. ir dar gali tekti kazkaip hermetizuoti itempeja, nes atleidziant yra tikimybe pagadinti tarpine po juo, bet cia jau kiekvieno asmenine fantazija kaip tai atlikti Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2010 Liepos 16 16:41
|
Narys
400cc |
o barskejimas pasigirsdavo jau tik pradedant vaziuoti ar nuo aukstesniu apsuku?
2010 Liepos 18 10:44
|
Narys
400cc |
nes man pasigirsta barskejimas irgi,bet kazkur nuo 7000 iki 12000 apsuku,ar galetu but tas pats?
2010 Liepos 18 17:18
|
Krapštukas
500cc |
triuksmaudavo labiausiai ant laisvu. sukius keliant garsas susilygindavo, bet vistiek girdedavosi.
2010 Liepos 18 21:09
|
Narys
125cc |
Man girdisi kazkoks garsas ant laisvu, be ismygus sankaba dingsta. Cia itariu kazkas kito? O vibracija prie 5-6000 tai yra.
2010 Liepos 19 08:29
|
Pėsčiasis narys
400cc |
O pas mane šiek tiek apsukos šokinėja-neženkliai ,bet pagal mane taip neturėtų būti ?Žalia antena-gal tu ką gali pasakyti šiuo klausimu?
2010 Liepos 19 09:30
redagavo Fazer600 2010 liepos 20 12:17
|
Pėsčiasis narys
50cc |
Sveiki motociklistai ir jiems prijauciantys skaitinejau foruma ir neradau sekancios informacijos: domiuosi Yamaha Fazer motociklu, metai nuo 2004, ir vieni ju buna su spoileriais (sport) o kiti - be spoileriu (naked),mano klausimas paprastas - ar skiriasi sedesena ant "sport" ir "naked", nes pas suzuki SV tai skirtumas yra - bent jau taip forume rase! Kad rankenos kazkaip prie kt vietos pritvirtinitos ir automatiskai gaunasi sedesena panasi kaip britvoj... Aciu
2010 Liepos 21 09:13
|
Auksaburnis
1100cc |
Taip sv sedesena ziauriai skiriasi S nuo N versijos, nes pas s grynai britvine sedesena, o kas liecia FZ6 tiek pirmaja serija , tiek antraja S2, pas juos vairo padetis tik nedaug skiriasi. Pas s vairo rankenosdaugiau paduotos link vairuotojo ir trupuli palenktos zemiau. Zodziu pritaikyta vaziavimui pasislepus uz spoilerio. Bet tikrai tai nera toks skirtumas kaip pas SV. Zodziu neprates zmogus gal net ir nepastebetu skirtumo tarp s ir n versijos, nes pas abu vairai labai patogus ir nereikia vaziuoti susirietus.
2010 Liepos 21 09:24
Mune
|
Pėsčiasis narys
50cc |
Aciu Mune uz info! Kaip tik dbr intensyviai domiuosi Yamaha fz 6 modeliuku, bet tik su plastamsemis! Gal yra kokiu straipsniu ar siaip turit kas info apie juos? Kitas klausimelis dar, o kaip su juo vaziuot ne mieste, tarkim grizt iki teviskes man sudaro apie 100km magistrale, ar labai ten kratys ta mano galva, ar iseis pasislept uz to stikliuko? paprastai tariant ar eina su juo komfortabiliai jaustis uz vairo ne tik miesto rezimu? aciu
2010 Liepos 21 11:34
|
Narys
400cc |
Jei neleksi 180 - 200 tai neturetu, mane su nakedu be jokiu spoileriu pradeda kratyti apie 130
2010 Liepos 21 13:01
LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE...
|
Narys
500cc |
su Fazeriukais labai smagiai galima palakstyt. Pats su naked vazineju ir tikrai nenusileidzia greitaeigiams...
2010 Liepos 21 14:31
|
Auksaburnis
1100cc |
Jai pasislepsi uz stikliuko tai galesi vaziuot ir 230kmh nejausdamas nieko. Jai ant S versijos sedet nepasislepus, o tik lengvai palenkus galva i prieki, galima be jokiu jausmu vaziuot iki 160kmh. beje kaip galima jaust diskomforta turint toki dideli priekini spoileri ir varikli su 98 ag,ir max greiti 240, kai super bike turi tik maziukus spoileriukus (lyginant su fazeriu) ir gali sau leist virsit 300kmh.Taigi vazinetum i teviske su dideliu komfortu(kas liecia aerodinamikos ir variklio santiki.
2010 Liepos 21 22:37
Mune
|
Pėsčiasis narys
50cc |
Aciu bendraminciai uz info! Jeigu besidomint iskils dar kokiu klausimu - butinai rasysiu!
2010 Liepos 22 08:27
|
Narys
500cc |
YAMAHA fzs 600 fazer 2002m.Sveiki. Turiu tokia problemele su savuoju fazeriu. Zodziu buvo man su juo bedu ir tvarke vienas zmogelis varikli. Del tam tikru niuansu buvo teke isimti motora ir ji veliau, viska patvarkius, atgal ideti. Parvaziavau su moto namo, atrodo viskas gerai. Praktiskai daugiau ir nevaziavau, nes labai jau darganoti ir nekokie orai. Cia kazkuria diena pastacius fazeri ant centrines kojeles ir pasukus rata isgirdau keista dindejima. Jis sklido is mazdaug pavaru dezes vietos ar nuo ant variklio stovincios zvaigzdes varomojo lenciugo, na kazkur is ten. Uzvedus motocikla, nieko nera, vaziuojant paciam ir nesigirdi(del pasaliniu garsu), bet jei kas kitas vaziuoja, o tu uz motociklo galo stovi, tai gerai girdisi tas barskejimas. Maniau jog gal kur grandine lieciasi ir perdaug laisva, bet pagal manuela, ji turi tureti laisvumo apie 30 -45 mm. Na pas mane mazdaug taip ir yra. Buvau skaites, jog tokiu dalyku gali atsirasti nuo nesuteptos grandines, bet as ja nuploves buvau ir sutepes. Gal turite ideju kas ten gali barsketi? Zinau, tai atrodo kaip spelione, bet gal kam panasiai buvo. Anksciau, kai pirkau moto, atrodo, jog tokiu niuansu nebuvo, o dabar yra. Sukant rata vis greiciau, tas (tuk........tuk......tuk...tuk..tuk.tuk.tuk.tuk) zodziu greiteja. Nelabai suprantu uz ko ten gali kliuti, juk ten nieko virs tos zvaigzdes nera... Dangtelis, o po tuo dangteliu tokia nestora pavaru asele... Ardyt dar nemeginau ardyti. Tiesiog neturejau labai laiko, bet jei niekam is jusu nekils ideju, manau gausiu ten praardes megint ziuret, nes toks garsas tarsi totaliai kazkas kliutu.Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2010 Spalio 29 13:58
redagavo Masters 2010 spalio 29 14:07
|
Narys
1200cc |
Pires kazkiek laiko buvo rasyta apie sio modelio beda su priekine zvaigzde. Esme tame, kad verzle laikanti priekine zvaigzde atsisukdavo. Patikrinti gali nusiemes ta dangciuka uz kuriuo yra ta zvaigzde
2010 Spalio 29 14:13
It comes after years going both ways
|
Narys
500cc |
Hmm, na as seniau buvau skaites apie ta zvaigzde ir, bet kai dejo varikli, as krapstinejau ten, is senu laiku tepala nuvalinejau prisikaupusi ir dar net atkreipiau demesi, jog gerai uzlenkta ta skardele, kad varzle neatsisuktu, juk po vieno 20 kilometru nuvaziavimo ji negalejo taip atsisukti... na kaip bebutu, jauciu teks ardyti.
2010 Spalio 29 14:39
redagavo Masters 2010 spalio 29 14:40
|
Praktikas
500cc |
taigi rašė kad neatsisuka - o nueina nafig su visu sriegiu.
2010 Spalio 29 15:04
[b][/b] Triumph Tiger 955i
[b]ex[/b] Honda VFR750 Interceptor
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
garai pasitikrink grandinę, ar visi nareliai lengvai "lankstosi"
2010 Spalio 29 15:13
|
Krapštukas
500cc |
ir grandine turetu buti siek tiek laisvesne nei manuale parasyta. nes tiek kai itempi tai daugoka. pasiemes didesni atsuktuva pridek gala prie korpuso ir kita prie ausies, taip tiksliau nustatysi garso saltini. gal kazkas dezej tuksi, gal begis normaliai neissijungia... o siaip tai nusiimk dangteli zvaigzdes ir viskas turetu paaisket.
2010 Spalio 29 16:41
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |