Motomanų Diskusijos » Remontas » del suzuki sv 650 trukciojimo

| 2010-07-14 saan | 22/12801 žinut.
 
 


 
Gatvinis
400cc ***
Avataras
#1    

del suzuki sv 650 trukciojimo

sveiki Maniskis sv(suzuki sv 650 2003m) vaziuojant 4 begiu sugalvoja patrukcioti, kartais nusimeta gazas ir po 2 sekundziu vel viskas liux vaziuoji toliau , apsukos buna nuo 6-8 stuku tai kame cia gali buti beda,jej butu drumzliu kure tai manau ir ant kitu begiu tas pats darytus o cia na kiek pasebejau ant 4 begio
2010 Liepos 14 10:34 redagavo saan 2010 liepos 14 10:35 A katau
Gatvinis
400cc ***
Avataras
#2    

pasirodo netik ketvirtu begiu sian vazinejausi tai ir ant trecio tas pats buvo i ant zemuu apsuku
2010 Liepos 15 13:12 A katau
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#3    

Oro filtra isimk ir pabandyk :D
2010 Liepos 15 13:14 Honda VFR 800Fi
Krapštukas
1200cc ******
Avataras
#4    

Citata:
Cituoju: saan
pasirodo netik ketvirtu begiu sian vazinejausi tai ir ant trecio tas pats buvo i ant zemuu apsuku


daug nuo ko taip gali būti, pradedant kuro/oro padavimu ir baigiant elektra
reikia viska iš eilės žiūrėt
2010 Liepos 15 15:13
Narys
50cc *
#5    

kad nekurti naujos temos as noreciau pakalusti mano suzuki sv650 2007m. vaziuojant aukstom apsukom apie 9-10 000 ir ant jegos t.y. aukstesnem apsukom ismeta man i laisva, kame reikalas? ir dar vienas kalusimas pavaras as visalaik jungineju per sanakaba,o kaip is tikro turetu pas ji but pusiau automatas tik pirma per sankaba, ar pilnai rankine pavaru deze visos pavaros per sankaba?
2010 Liepos 19 22:45
Gatvinis
500cc ***
#6    

Man atrodo tavo sv dezei atejo pabaiga ;D
2010 Liepos 19 23:07
Narys
50cc *
#7    

Citata:
Cituoju: vaidas1
Man atrodo tavo sv dezei atejo pabaiga ;D
o jeigu tiksliau? suremontuot ymanoma?
2010 Liepos 19 23:11
Donoras
1100cc *****
Avataras
#8    

Citata:
Cituoju: Karolliz
kad nekurti naujos temos as noreciau pakalusti mano suzuki sv650 2007m. vaziuojant aukstom apsukom apie 9-10 000 ir ant jegos t.y. aukstesnem apsukom ismeta man i laisva, kame reikalas? ir dar vienas kalusimas pavaras as visalaik jungineju per sanakaba,o kaip is tikro turetu pas ji but pusiau automatas tik pirma per sankaba, ar pilnai rankine pavaru deze visos pavaros per sankaba?


bėgiai jungiami naudojant sankabą, ir baigit čia prisigalvot nesąmonių, motociklo dėžės konstukcija leidžia jungti be sankabos bėgius, bet nemokant to tinkamai atlikti dėžės lūžta labai lengvai.

išmetinėja visus bėgius ir tik kažkurį?

šiaip SV sukt virš 10 000 tai kažkaip nelabai yra prasmės...
2010 Liepos 19 23:25 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Narys
50cc *
#9    

Citata:
Cituoju: devil^racer
Citata:
Cituoju: Karolliz
kad nekurti naujos temos as noreciau pakalusti mano suzuki sv650 2007m. vaziuojant aukstom apsukom apie 9-10 000 ir ant jegos t.y. aukstesnem apsukom ismeta man i laisva, kame reikalas? ir dar vienas kalusimas pavaras as visalaik jungineju per sanakaba,o kaip is tikro turetu pas ji but pusiau automatas tik pirma per sankaba, ar pilnai rankine pavaru deze visos pavaros per sankaba?


bėgiai jungiami naudojant sankabą, ir baigit čia prisigalvot nesąmonių, motociklo dėžės konstukcija leidžia jungti be sankabos bėgius, bet nemokant to tinkamai atlikti dėžės lūžta labai lengvai.

išmetinėja visus bėgius ir tik kažkurį?

šiaip SV sukt virš 10 000 tai kažkaip nelabai yra prasmės...

ne virs 10 niekas nesuka tiesiog kai mini pirma antra pavara nieko o aukstesnemis, kazkur prie 9- 9,5 gal 3-4-5begiais ismetineja. kai jau grynai jauciasi kad ant jegos jis eina tik pyst ir uzsidega neautralas, sinchronizatoriai?
2010 Liepos 19 23:29 redagavo Karolliz 2010 liepos 19 23:30
Krapštukas
1200cc ******
Avataras
#10    

Citata:
Citata:
Cituoju: Karolliz
šiaip SV sukt virš 10 000 tai kažkaip nelabai yra prasmės...

ne virs 10 niekas nesuka tiesiog kai mini pirma antra pavara nieko o aukstesnemis, kazkur prie 9- 9,5 gal 3-4-5begiais ismetineja. kai jau grynai jauciasi kad ant jegos jis eina tik pyst ir uzsidega neautralas, sinchronizatoriai?


brrr....., kad nenusisneket dabar
ar pas moca jie is viso yra?
kazkaip nesimato man ju cia
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2010 Liepos 20 08:53 redagavo informatikas 2010 liepos 20 09:24
Narys
50cc *
#11    

tai va as ce tik spelioju, o tai kas tada gali buti visai deze batai kita ieskot?
2010 Liepos 20 11:48
Krapštukas
1200cc ******
Avataras
#12    

Citata:
Cituoju: Karolliz
tai va as ce tik spelioju, o tai kas tada gali buti visai deze batai kita ieskot?


manyčiau čia greičiau problemos su perjungimo šakutem, reikia ardyt ir ziuret
pataisykit jei klystu.
2010 Liepos 20 12:06
Narys
50cc *
#13    

Citata:
Cituoju: informatikas
Citata:
Cituoju: Karolliz
tai va as ce tik spelioju, o tai kas tada gali buti visai deze batai kita ieskot?


manyčiau čia greičiau problemos su perjungimo šakutem, reikia ardyt ir ziuret
pataisykit jei klystu.

tiesa dar kas vaziuoja is paskos girdi toki lyg dzerzgima, bet tikrai jis ne nuo grandines, nes kai ijungi neautrala jis dingsta, nuo pavaru dezes, ir as manau kad tai gali but susije su sita beda - begiu ismetinejimu
2010 Liepos 20 12:34
Gatvinis
500cc ***
#14    

Tai manau nevazinek su tokia deze,poto koks nuluzes metalo gabalas isivels ir suvarys viska kas aplinkui.
2010 Liepos 20 12:50
Narys
250cc **
#15    

Mano svukas netrukcioja tik ant 5 begio, tai padariau isvada, kad pirmi 4 skirti begetis, o pavara irgi meta i neutralia is 2 kai gerai uzgazuoji, bet kaip kazkas ir sake, su sv ner tikslo tiek apsuku kelt :)
2010 Liepos 20 15:33
Enduro man'as
600cc ****
Avataras
#16    

nelabai suprantu, kaip gali važiuojant 5 ar ketvirta ar net 3 pavara staiga ją išmesti ir neutralas užsidegt dar.
Išmetimą suprantu, išmeta, bet kaip neutralas užsidega? negi tokiu atvėju išmetus penktą pavarą ir užsidegus tam nelentam neutralui, tu paspaudęs koleję žemyn turi pirmą, analogiškai aukštyn - antrą pavaras?? tai nelabai ymanoma vien dėl dėžės konstrukcijos.
2010 Liepos 20 17:43
Narys
1000cc ******
#17    

Citata:
Cituoju: Karolliz
Citata:
Cituoju: informatikas
Citata:
Cituoju: Karolliz
tai va as ce tik spelioju, o tai kas tada gali buti visai deze batai kita ieskot?


manyčiau čia greičiau problemos su perjungimo šakutem, reikia ardyt ir ziuret
pataisykit jei klystu.

tiesa dar kas vaziuoja is paskos girdi toki lyg dzerzgima, bet tikrai jis ne nuo grandines, nes kai ijungi neautrala jis dingsta, nuo pavaru dezes, ir as manau kad tai gali but susije su sita beda - begiu ismetinejimu


Statyt tu ji i servisa pastovet ilgesniam laikui, jei nenori salikelej stovet ir laukt "katafalko"(traliuko). Bus pas tave ten daug bedu - visu pirma sakutes aisku palankstytos, is to ka pasakoji, tai speju visas perjungimo "bugnas" bus panasus i metalo lauza, krumpliaraciai irgi nudrozti garantija...Ardyk, ziurek, bet tikrai nieko gero jau ten nepamatysi. Del saves ieskociau visos dezes.
2010 Liepos 20 20:37
Narys
50cc *
#18    

Citata:
Statyt tu ji i servisa pastovet ilgesniam laikui, jei nenori salikelej stovet ir laukt "katafalko"(traliuko). Bus pas tave ten daug bedu - visu pirma sakutes aisku palankstytos, is to ka pasakoji, tai speju visas perjungimo "bugnas" bus panasus i metalo lauza, krumpliaraciai irgi nudrozti garantija...Ardyk, ziurek, bet tikrai nieko gero jau ten nepamatysi. Del saves ieskociau visos dezes.

siandien as ji dar pakankinau paziurejau, ir pasitaisau man beda lygiai tokia pat kaip kolega anksciau rase gerai uzgazavus is antro begio ismeta y neutrala, bet per visa siandienos vazinejima taip buvo tik viena karta, tai jeigu man taip nutiko ir jam taip darosi, gal taip turi buti ar tai reiskia kad musu abieju motam "kaput" ?
2010 Liepos 21 00:44
Narys
250cc **
#19    

Siaip man yra taip nutike viena karta.. irgi apsukos buvo aukstos labai.. irgi neisio nei is to anstrsirado neutrali pavara tikrai ne koks jausmas vaziuojant 170km/h bet tai buvo viena karta ir daugiau kad ir kiek as ji kankinau nebepasikartojo.. gal tos dezes kokia nors apsauga yra tokia ar dar kokia nesamone nzn bet jei butu pareje pas visus tai jau negerai reiskia silpna vieta pas svuka radom... ir dar jeigu gerai prisimenu man ismete begi ne begejatis o kai apsukos buvo dideles numetus gaza gal kad prie dideliu greiciu ir apsuku neuzblokuotu galinio rato...? nes vaziuojant kad ir 3 begiu ant 10.000 apsuku numetus visiskai gaza galima gerai tekstis nes varikio stabdymas labai didelis neturiu dabar galimybes patikrinti :) sekmes
2010 Liepos 21 07:54
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#20    

Ner jokiu apsaugu pas dezes, ir jai meta begius, tai ira gedimas kuri reikia remontuot ir tema isemta ir nebesapaliokim cia apie sinchronizatorius ar dar kokius variantus kad pirmi begiai tik begijimuisi.... ir tt.
Tema issemta nes sprendimas aiskus, reik remontuot.
2010 Liepos 21 09:17 redagavo mune23 2010 liepos 21 09:18 Mune
Narys
1000cc ******
#21    

Citata:
Cituoju: Witiokas
Siaip man yra taip nutike viena karta.. irgi apsukos buvo aukstos labai.. irgi neisio nei is to anstrsirado neutrali pavara tikrai ne koks jausmas vaziuojant 170km/h bet tai buvo viena karta ir daugiau kad ir kiek as ji kankinau nebepasikartojo.. gal tos dezes kokia nors apsauga yra tokia ar dar kokia nesamone nzn bet jei butu pareje pas visus tai jau negerai reiskia silpna vieta pas svuka radom... ir dar jeigu gerai prisimenu man ismete begi ne begejatis o kai apsukos buvo dideles numetus gaza gal kad prie dideliu greiciu ir apsuku neuzblokuotu galinio rato...? nes vaziuojant kad ir 3 begiu ant 10.000 apsuku numetus visiskai gaza galima gerai tekstis nes varikio stabdymas labai didelis neturiu dabar galimybes patikrinti :) sekmes


Cia tai konkreciai suvelei...O kaip tu manai kada tu teksies ar kai labai stipriai stabdys variklis tave ar pvz kai pries posuki stabdant ir varikliu ir stabdziu staiga dings tau variklio stabdymas? Nes isijungs neutralas velniai zino kodel...Taip ir atsiranda po to legendos is tokiu svaiciojimu...Kad ratas nesiblokuotu agresyviai stabdant pavarom yra toks daigtas kaip praslystanti sankaba (sliper clutch, antihoping ir pan.).
2010 Liepos 21 09:24
Praktikas
500cc ***
Avataras
#22    

jei iš 3-4-5 išmeta į neutralą, tai ten toks "netikras" neutralas.
Tarpinė būsena tarp dviejų pavarų, kai nuo vienos pavaros atsikabina, bet dar nesukabina kitos.
Suktelėjus gazą ar mygtelėjus sankabą neprognozuojamai gali permest tiek į vieną žemiau ar aukščiau pavarą. Nors skirtingi mocai gali elgtis skirtingais.

Šiaip čia rimtas gedimas ir reikia ardyt ir tvarkyt.
O viso to pradžia tai sulankstytos perjungimo šakutės arba
išdilusios/sulenktos pavarų perjungimo bugno šakutės.

Sulankstytos šakutės ne iki galo sukabina dantračius, ko pasekoje per ilgesnį laiką išdyla nuožulnumas ant dantų ir pradeda juos išspjaudyti.

Čia daugiau mažiau pagal BMW F650 iš
http://faq.f650.com/FAQs/Gear_Shifting.htm
Bet esmė visur ta pati.
2010 Liepos 21 09:33 redagavo MrDidzkis 2010 liepos 21 09:37 [b][/b] Triumph Tiger 955i [b]ex[/b] Honda VFR750 Interceptor
Narys
25cc *
#23    

Pas maniški irgi kartais išmeta 2 pavara nes jos paprasčiausiai teisingai neimušu ypač greitai perjunginejant bet čia jau niuansai prie kuriu ypranti bevažinejant.. kai mocui 42tkst ir esi 7 šeimininkas nėra ko norėti iš jo ... Ir iš vis pavaros mušinėjamos tik su sankaba automatu nera standarte jie buna atskirai zdedami i mocus bet čia jau pagal poreikius. p.s buvau isigudrines audi permušinėti pavaras be sankabos be pašaliniu garsu (h) bet kas iš to
2010 Lapkričio 9 23:00
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17