Motomanų Diskusijos » Remontas » Krovimo rėlė (lygintuvas)

| 2007-04-23 kubikaz | 488/362383 žinut.
 
Puslapiai: 1..45678..17


 
Narys
1200cc ******
Avataras
#151    

Citata:
Cituoju: veplys
Citata:
Cituoju: Mugen
. Sroves ketiklis visiskai ne prie ko kai akumas nepakankamai ikraunamas


kaip tai ne prie ko? :O


Buvo 3 atvejai su tokiais paciais neaiskumais(moto Suzuki). Galu gale pakeitus statoriu dviem praejo problema kitam teko keisti visa generatoriu. Jei tektu lazintis mano pinigai butu ant statoriaus gedimo
2010 Birželio 2 16:47 It comes after years going both ways
Auksarankis
900cc *****
#152    

Citata:
Cituoju: Mugen
Citata:
Cituoju: veplys
Citata:
Cituoju: Mugen
. Sroves ketiklis visiskai ne prie ko kai akumas nepakankamai ikraunamas


kaip tai ne prie ko? :O


Buvo 3 atvejai su tokiais paciais neaiskumais(moto Suzuki). Galu gale pakeitus statoriu dviem praejo problema kitam teko keisti visa generatoriu. Jei tektu lazintis mano pinigai butu ant statoriaus gedimo


aisku,gali buti kaltas generatorius.taciau tavo sakinys parasytas atskirai tipo "rele, kai nepakraunamas akumas, is vis ne prie ko"
2010 Birželio 2 17:07
Narys
1200cc ******
Avataras
#153    

Ne taip supratai. Sroves keitiklis yra PRIE KO krovimo sistemoje bet siuo atveju mano manymu autorius ne ten slieku iesko
2010 Birželio 2 17:15 It comes after years going both ways
Narys
600cc ****
Avataras
#154    

O kaip patikrint ar statorius geras ar ne, jei moto net nesikuria?
2010 Birželio 2 18:23
Narys
1200cc ******
Avataras
#155    

Pradek nuo akumo
2010 Birželio 2 18:32 It comes after years going both ways
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#156    

Nu ka vakar atlikti matavimai ;) -akumo testas: pilnai pakrautas 12.9V moto užgesintas, įjungtos artimos šviesos , po 2min.-11.08V, po 5min.-8.4V. Išjungus šviesas(viskas išjungta) po 5min.-12.25V, po 15min 12.35V. Tai čia nžn. ar akumas geras. :O
Krovimo testas : akumas vėl užkrautas iki 12.9V, moto užvestas be šviesų (apsukos 5k) - 14.77V, trumpos šviesos - 14.33, ilgos šviesos-13.33 Šiaip yjungus ilgas šviesas iškart nukrenta iki 12.8V, bet laikant ant 5k apsuku ytanpa palaipsniui kyla, 13.33V pasiekta kažkur po 10s birbinimo. Tas pats testas ant laisvų apsukų (1.5K) be šviesų 14.83V , su trumpom 12.29V , su ilgom 12,12V, (ventiliatorius jau dirbo). Užgesinus mota(viskas išjungta) akumas rodo 12.59V.
Nu ir rėlės testas : iš rėlės ištraukiau fyškę , iš fyškės ištraukiau 3 generatoriaus laidus ir juos pajungiau į rėlę, prie rėlės "+" ir "-" pajungiau ilgų-trumpų šviesų mašininę lempą (55W/60W), akumas pakrautas -12.9V ,moto užvestas-5k. apsukų, su testeriu matuota ant lempos gnybtų(lempa dega) testeris rodo 6V-8V. Ištraukti lempos laidai iš rėlės ir matuota ant pačios rėlės "+" ir "-" gnybtų: 6V - 8V :G ....ytariu nesugebėjau gero kontakto pagaut
2010 Birželio 3 07:51 redagavo legiux 2010 birželio 3 07:54
Auksarankis
900cc *****
#157    

Citata:
Cituoju: legiux
Nu ka vakar atlikti matavimai ;) -akumo testas: pilnai pakrautas 12.9V moto užgesintas, įjungtos artimos šviesos , po 2min.-11.08V, po 5min.-8.4V. Išjungus šviesas(viskas išjungta) po 5min.-12.25V, po 15min 12.35V. Tai čia nžn. ar akumas geras. :O
Krovimo testas : akumas vėl užkrautas iki 12.9V, moto užvestas be šviesų (apsukos 5k) - 14.77V, trumpos šviesos - 14.33, ilgos šviesos-13.33 Šiaip yjungus ilgas šviesas iškart nukrenta iki 12.8V, bet laikant ant 5k apsuku ytanpa palaipsniui kyla, 13.33V pasiekta kažkur po 10s birbinimo. Tas pats testas ant laisvų apsukų (1.5K) be šviesų 14.83V , su trumpom 12.29V , su ilgom 12,12V, (ventiliatorius jau dirbo). Užgesinus mota(viskas išjungta) akumas rodo 12.59V.
Nu ir rėlės testas : iš rėlės ištraukiau fyškę , iš fyškės ištraukiau 3 generatoriaus laidus ir juos pajungiau į rėlę, prie rėlės "+" ir "-" pajungiau ilgų-trumpų šviesų mašininę lempą (55W/60W), akumas pakrautas -12.9V ,moto užvestas-5k. apsukų, su testeriu matuota ant lempos gnybtų(lempa dega) testeris rodo 6V-8V. Ištraukti lempos laidai iš rėlės ir matuota ant pačios rėlės "+" ir "-" gnybtų: 6V - 8V :G ....ytariu nesugebėjau gero kontakto pagaut


jei ijungtos TIK sviesos(degimas neijungtas)ir po 2 min 11.08V akumas silpnas.SPEJU,kad elgiasi taip-pakrovei,arba tuoj po uzgesinimo motas vedasi.pastatei,atejai uz savaites,nebesiveda.
Bandyk pasiskolint gera akuma,arba nusipirkti.
su reles testu nelabai supratau :)
kadangi kalba cia apie statorius buvo,kad nuraminti sazine,gali pasitikrinti statoriu kaip rasiau-matuoti faziu itampa jas apkrovus.NEIRODYTA kad pas tave problemos del akumo,bet kartoju jis silpnas.
2010 Birželio 3 09:35
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#158    

nu akumas gal ir silpnokas, bet pastačius mota po vaziavimo, kai akume ~12.6V , po savaitės užsikuria...bandysiu nauja akuma nusipirkt ir tada žiurėt , dėkui šiam kartui (h)
2010 Birželio 3 09:41
Juodulys
1500cc *******
Avataras
#159    

Citata:
Cituoju: legiux
nu akumas gal ir silpnokas, bet pastačius mota po vaziavimo, kai akume ~12.6V , po savaitės užsikuria...bandysiu nauja akuma nusipirkt ir tada žiurėt , dėkui šiam kartui (h)

Tai gal pirma pasikrauk su pakrovėju normaliai 12val. pas mane taip pat silpnas bet dėl to jokių bėdų nėra :D
2010 Birželio 3 09:51 Honda VFR 800Fi
Auksarankis
900cc *****
#160    

Citata:
Cituoju: legiux
nu akumas gal ir silpnokas, bet pastačius mota po vaziavimo, kai akume ~12.6V , po savaitės užsikuria...bandysiu nauja akuma nusipirkt ir tada žiurėt , dėkui šiam kartui (h)


nepatingejau pamatuoti :)

akumas 12Ah.kazkoks dynavolt pirkau pernas pries sezona.
krautas pries menesi jei ne daugiau,stovejes balkone ,niekur nepajungtas.
aplinkos temperatura 22 laipsniai(svarbu del akumo talpos.)

pradine neapkrovus - 12.55V
apkrova dvi 55w lempos- (dvigubai daugiau nei pas tave) 110W
pajungus- 11.89V
po2 min. 11.87V
po6 min.(praziopsojau penkias min :) ) 11.81 V
atjungus apkrova iskart 12.09V

silpnas pas tave /nesilpnas ,bet nepakrautas, spresk pats :)
2010 Birželio 3 23:42
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#161    

Dėkuj, Veply,
pabandysiu gerai užkraut akumą, kaip DainiusM rekomendavo, mat pas mane automatinis pakrovėjas iš "Senukų" ir aš kraudavau, kol pakrovejuj užsidegdavo žalia liampa tipo "ok", reiks ilgiau palaikyt , nekreipiant y ja dėmesio. :-]
2010 Birželio 4 07:59
Narys
1200cc ******
Avataras
#162    

Radau diagrama pagal kuria galima nustatyti krovimo sistemos gedimus:
http://www.electrosport.com/technical-resources/library/diagnosis....
Nepatingekit perskaityti visa
2010 Birželio 4 20:15 It comes after years going both ways
Ekstremalas
250cc **
Avataras
#163    

Noriu paklausti, ar dėl sudegusios krovimo relės gali nebūti kibirkšties ? Strarteris suka gerai, tačiau kibirkšties nėra.
2010 Liepos 21 11:24
Krapštukas
1200cc ******
Avataras
#164    

Citata:
Cituoju: Giedrius^
Noriu paklausti, ar dėl sudegusios krovimo relės gali nebūti kibirkšties ? Strarteris suka gerai, tačiau kibirkšties nėra.

krovimo relė reikalinga akumą kraut ir neturėtų niekaip įtakot kibirkšties buvimo ar nebuvimo
turėtum važiuot kol akumas nusės
2010 Liepos 21 13:26
Ekstremalas
250cc **
Avataras
#165    

Taip ir buvo, aš ją sudeginau ir tai pamačiau neiškarto , visa tą laiką pakraudavau akumą ir vėl atrodo viskas gerai (maniau, kad akumuliatorių reikia pasikeisti tačiau vis delsiau). Motociklas be važiuojant niekada neužgesdavo. Akumas taip laikydavo apie 3-4 užkurimus (t.y. užkuriu pavažiouoju, sustoju vėl užkuriu pavažinėju sustoju ir t.t.) Ir tik gana atsitiktinai atsukus tą relę pamačiau, kad iš kitos pusės ji prakiurusi (tai paaiškino kodėl vienu metu buvo atsirades aitrus kvapas). Tuomet bemastant kaip čia ką bedaryti kilo noras pabandyti vis dar palikus tą relę užkurti motociklą ir atjungti + akumo laidą. Motociklas užgeso. Pabandžiau dar kartą su šiek tiek didesnėmis apsukomis t.y. ~6 k. tas pats. Vėl pajungus laidą akumas buvo nusėdęs, pajungiau krautis, baigus krauti daugiau jo ir nebeužkūriau. Negi būsiu sudeginęs ir komutatorių?
2010 Liepos 21 15:39 redagavo Giedrius^ 2010 liepos 21 15:48
Krapštukas
1200cc ******
Avataras
#166    

Citata:
Cituoju: Giedrius^
Taip ir buvo, aš ją sudeginau ir tai pamačiau neiškarto , visa tą laiką pakraudavau akumą ir vėl atrodo viskas gerai (maniau, kad akumuliatorių reikia pasikeisti tačiau vis delsiau). Motociklas be važiuojant niekada neužgesdavo. Akumas taip laikydavo apie 3-4 užkurimus (t.y. užkuriu pavažiouoju, sustoju vėl užkuriu pavažinėju sustoju ir t.t.) Ir tik gana atsitiktinai atsukus tą relę pamačiau, kad iš kitos pusės ji prakiurusi (tai paaiškino kodėl vienu metu buvo atsirades aitrus kvapas). Tuomet bemastant kaip čia ką bedaryti kilo noras pabandyti vis dar palikus tą relę užkurti motociklą ir atjungti + akumo laidą. Motociklas užgeso. Pabandžiau dar kartą su šiek tiek didesnėmis apsukomis t.y. ~6 k. tas pats. Vėl pajungus laidą akumas buvo nusėdęs, pajungiau krautis, baigus krauti daugiau jo ir nebeužkūriau. Negi būsiu sudeginęs ir komutatorių?

o krovei atjungęs nuo motociklo?
2010 Liepos 21 16:45
Ekstremalas
250cc **
Avataras
#167    

Citata:
Cituoju: informatikas
Citata:
Cituoju: Giedrius^
Taip ir buvo, aš ją sudeginau ir tai pamačiau neiškarto , visa tą laiką pakraudavau akumą ir vėl atrodo viskas gerai (maniau, kad akumuliatorių reikia pasikeisti tačiau vis delsiau). Motociklas be važiuojant niekada neužgesdavo. Akumas taip laikydavo apie 3-4 užkurimus (t.y. užkuriu pavažiouoju, sustoju vėl užkuriu pavažinėju sustoju ir t.t.) Ir tik gana atsitiktinai atsukus tą relę pamačiau, kad iš kitos pusės ji prakiurusi (tai paaiškino kodėl vienu metu buvo atsirades aitrus kvapas). Tuomet bemastant kaip čia ką bedaryti kilo noras pabandyti vis dar palikus tą relę užkurti motociklą ir atjungti + akumo laidą. Motociklas užgeso. Pabandžiau dar kartą su šiek tiek didesnėmis apsukomis t.y. ~6 k. tas pats. Vėl pajungus laidą akumas buvo nusėdęs, pajungiau krautis, baigus krauti daugiau jo ir nebeužkūriau. Negi būsiu sudeginęs ir komutatorių?

o krovei atjungęs nuo motociklo?

Ne, visada kraunu neatjungęs. Taip darau nepirmą kartą tai nemanau, kad tame bėda..
2010 Liepos 21 20:32 redagavo Giedrius^ 2010 liepos 21 20:33
Auksarankis
900cc *****
#168    

Citata:
Cituoju: Giedrius^
Citata:
Ne, visada kraunu neatjungęs. Taip darau nepirmą kartą tai nemanau, kad tame bėda..



gali ir tame beda buti.(del krovimo reles.)
pagal schema ,rele prijungta tiesiogiai prie akumuliatoriaus.
sakykim,laikinai buvo pabludes pakrovejas-maza kas -nekontaktavo,itampa pakilo iki 20V ar dar kas nors-rele pilnai galejo nusibaigti.
jei krovimo rele perdega-nereikia tiketis,kad ji negalI daryti ka nors blogo-sakykim retkarciais praleisti is generatoriaus daug didesnes ir dar kintamos itampos-aisku,akumas cia kaip ir neleidzia tai itampai labai pakilti
bet sudegusi rele NERA SUDEGES SAUGIKLIS,per kuri retkarciais negali prateketi elektros srove,kuri ne tu parametru ,kurie turetu buti.
pripezejau daug,nezinau ar paaiskinau.
zodziu taip.
pagal schema su pakroveju nudusinti(BUVO TIKIMYBE) uzdegimo komutatoriu galejai nebent vienu atveju-bandei kurti(buvai ijunges degimo rakteli),esant prijungtam pakrovejui.jei ne ,labai tiketina,kad tai padare krovimo rele.
krovimo rele galejo suesti amzius,gedimas moto elektros sistemoje ar akumas ,ARBA NELEISTINAS KROVIMO BUDAS.
2010 Liepos 21 23:20
Ekstremalas
250cc **
Avataras
#169    

Citata:
Cituoju: veplys
Citata:
Cituoju: Giedrius^
Citata:
Ne, visada kraunu neatjungęs. Taip darau nepirmą kartą tai nemanau, kad tame bėda..



gali ir tame beda buti.(del krovimo reles.)
pagal schema ,rele prijungta tiesiogiai prie akumuliatoriaus.
sakykim,laikinai buvo pabludes pakrovejas-maza kas -nekontaktavo,itampa pakilo iki 20V ar dar kas nors-rele pilnai galejo nusibaigti.
jei krovimo rele perdega-nereikia tiketis,kad ji negalI daryti ka nors blogo-sakykim retkarciais praleisti is generatoriaus daug didesnes ir dar kintamos itampos-aisku,akumas cia kaip ir neleidzia tai itampai labai pakilti
bet sudegusi rele NERA SUDEGES SAUGIKLIS,per kuri retkarciais negali prateketi elektros srove,kuri ne tu parametru ,kurie turetu buti.
pripezejau daug,nezinau ar paaiskinau.
zodziu taip.
pagal schema su pakroveju nudusinti(BUVO TIKIMYBE) uzdegimo komutatoriu galejai nebent vienu atveju-bandei kurti(buvai ijunges degimo rakteli),esant prijungtam pakrovejui.jei ne ,labai tiketina,kad tai padare krovimo rele.
krovimo rele galejo suesti amzius,gedimas moto elektros sistemoje ar akumas ,ARBA NELEISTINAS KROVIMO BUDAS.

Kraudamas kurti tikrai nebandžiau :) Aš taip pogi manau, kad kalta bus relė, nes buvau čia vėl ją pajungęs ir pastebejau, kad laidai ir ji pati ėmė smarkiai kaisti. Na o tikimybė, kad kalta likusi elekros sistema sakyčiau labai minimali... Tikriausiai kuomet jį buvau užkūręs, laidai galėjo kažkur pradegti, nes čia tik kelias minutes pajungus ta relę smarkiai užkaito, o tai kas ten vyko kai motocikals buvo uzkurtas ir buvo keliamos nemažos apsukos. Dėl to kaitimo, pilnai pakrautą akumą nusodino per kelias minutes, tuomet maniau, kad tėsiog dėl relės kaltės jis nepasikrauna tačiau, napamaniau, kad ta srovė turi kažkur pasidėti.
2010 Liepos 22 09:56
Krapštukas
1200cc ******
Avataras
#170    

Citata:
Citata:
Cituoju: Giedrius^
Citata:
Ne, visada kraunu neatjungęs. Taip darau nepirmą kartą tai nemanau, kad tame bėda..



gali ir tame beda buti.(del krovimo reles.)
pagal schema ,rele prijungta tiesiogiai prie akumuliatoriaus.
sakykim,laikinai buvo pabludes pakrovejas-maza kas -nekontaktavo,itampa pakilo iki 20V ar dar kas nors-rele pilnai galejo nusibaigti.
jei krovimo rele perdega-nereikia tiketis,kad ji negalI daryti ka nors blogo-sakykim retkarciais praleisti is generatoriaus daug didesnes ir dar kintamos itampos-aisku,akumas cia kaip ir neleidzia tai itampai labai pakilti
bet sudegusi rele NERA SUDEGES SAUGIKLIS,per kuri retkarciais negali prateketi elektros srove,kuri ne tu parametru ,kurie turetu buti.
pripezejau daug,nezinau ar paaiskinau.
zodziu taip.
pagal schema su pakroveju nudusinti(BUVO TIKIMYBE) uzdegimo komutatoriu galejai nebent vienu atveju-bandei kurti(buvai ijunges degimo rakteli),esant prijungtam pakrovejui.jei ne ,labai tiketina,kad tai padare krovimo rele.
krovimo rele galejo suesti amzius,gedimas moto elektros sistemoje ar akumas ,ARBA NELEISTINAS KROVIMO BUDAS.

Kraudamas kurti tikrai nebandžiau :) Aš taip pogi manau, kad kalta bus relė, nes buvau čia vėl ją pajungęs ir pastebejau, kad laidai ir ji pati ėmė smarkiai kaisti. Na o tikimybė, kad kalta likusi elekros sistema sakyčiau labai minimali... Tikriausiai kuomet jį buvau užkūręs, laidai galėjo kažkur pradegti, nes čia tik kelias minutes pajungus ta relę smarkiai užkaito, o tai kas ten vyko kai motocikals buvo uzkurtas ir buvo keliamos nemažos apsukos. Dėl to kaitimo, pilnai pakrautą akumą nusodino per kelias minutes, tuomet maniau, kad tėsiog dėl relės kaltės jis nepasikrauna tačiau, napamaniau, kad ta srovė turi kažkur pasidėti.

matyt uzsitrumpino kazkas, jei akuma greit iskrove
o galejo ir gaisras kilt, skaityk gerai baigesi :S
2010 Liepos 22 10:23
Ekstremalas
250cc **
Avataras
#171    

Citata:
Citata:
Cituoju: informatikas
Citata:
Cituoju: Giedrius^
Citata:
Ne, visada kraunu neatjungęs. Taip darau nepirmą kartą tai nemanau, kad tame bėda..



gali ir tame beda buti.(del krovimo reles.)
pagal schema ,rele prijungta tiesiogiai prie akumuliatoriaus.
sakykim,laikinai buvo pabludes pakrovejas-maza kas -nekontaktavo,itampa pakilo iki 20V ar dar kas nors-rele pilnai galejo nusibaigti.
jei krovimo rele perdega-nereikia tiketis,kad ji negalI daryti ka nors blogo-sakykim retkarciais praleisti is generatoriaus daug didesnes ir dar kintamos itampos-aisku,akumas cia kaip ir neleidzia tai itampai labai pakilti
bet sudegusi rele NERA SUDEGES SAUGIKLIS,per kuri retkarciais negali prateketi elektros srove,kuri ne tu parametru ,kurie turetu buti.
pripezejau daug,nezinau ar paaiskinau.
zodziu taip.
pagal schema su pakroveju nudusinti(BUVO TIKIMYBE) uzdegimo komutatoriu galejai nebent vienu atveju-bandei kurti(buvai ijunges degimo rakteli),esant prijungtam pakrovejui.jei ne ,labai tiketina,kad tai padare krovimo rele.
krovimo rele galejo suesti amzius,gedimas moto elektros sistemoje ar akumas ,ARBA NELEISTINAS KROVIMO BUDAS.

Kraudamas kurti tikrai nebandžiau :) Aš taip pogi manau, kad kalta bus relė, nes buvau čia vėl ją pajungęs ir pastebejau, kad laidai ir ji pati ėmė smarkiai kaisti. Na o tikimybė, kad kalta likusi elekros sistema sakyčiau labai minimali... Tikriausiai kuomet jį buvau užkūręs, laidai galėjo kažkur pradegti, nes čia tik kelias minutes pajungus ta relę smarkiai užkaito, o tai kas ten vyko kai motocikals buvo uzkurtas ir buvo keliamos nemažos apsukos. Dėl to kaitimo, pilnai pakrautą akumą nusodino per kelias minutes, tuomet maniau, kad tėsiog dėl relės kaltės jis nepasikrauna tačiau, napamaniau, kad ta srovė turi kažkur pasidėti.

matyt uzsitrumpino kazkas, jei akuma greit iskrove
o galejo ir gaisras kilt, skaityk gerai baigesi :S

Per daug peckelynės čia prie jo dabar bus, už kokius 2000 Lt atiduosiu kam, žinoma jei atsiras norinčiu.
2010 Liepos 22 10:51 redagavo Giedrius^ 2010 liepos 22 10:56
Narys
25cc *
Avataras
#172    

sveiki, pradejau skaityti nuo pat pirmojo komentaro, kadangi tema siuo metu aktuali ir paciam, tiesa pasakius kol 7nis puslapius perskaiciau smegenys is ausu varvet pradejo :) . Siaip ar taip, nemazai info radau naudingos, kai kuriais klausimais kiolegoms forumieciams manau ir savo nuomone galeciau issakyti, bet pagrindine mintis - klausimas yra tas, kad nupirkau moto, kuris su sudegusia krovimo rele (jos visai ten nera, sudege, islupo, ismete, liko tik laidai i rele). nupirkau nauja 300 lt :) kaip temoje mineta ateina i rele 5ki laidai, mano atveju pliusas(raudonas), minusas(juodas) ir 3ys balti, relej tie patys tik geltoni. ar yra kokia tu 3ju laidu sujungimo tvarka? ar jokio skirtumo kaip juos sujungti? imti bet koki is 3ju ateinanciu ir jungti prie bet kokio is 3ju nuo krovimo reles? dekui... paieska taip pat meginau naudotis, dovanokit administratoriai, atsakymo neradau, naujokas. beje, moto YAMAHA FZR 600 89m.
2010 Liepos 22 21:42
Narys
900cc *****
Avataras
#173    

Toje krovimo releje kartu yra ir diodinis lygintuvas.Generatorius gamina triju faziu kintama itampa kuri pries reguliavima yra islyginama.Tie trys laidai ir yra is kiekvienos fazes ir ju sukeitimas vietomis jokios itakos neturi. Akumuliatoriu atjungineti dirbant varikliui tikrai nepatariu nes perdegimo pavojus iskyla ne tik reguliavimo relei bet ir kompui ,jei mocas su ipurskimu.Tas pats galioja ir auto.
2010 Liepos 22 23:28
Narys
25cc *
Avataras
#174    

Dekui. Dabar esu ramus. Ruosiausi statyti rele, bet siek tiek dvejojau...


Citata:
Cituoju: boeingas
Toje krovimo releje kartu yra ir diodinis lygintuvas.Generatorius gamina triju faziu kintama itampa kuri pries reguliavima yra islyginama.Tie trys laidai ir yra is kiekvienos fazes ir ju sukeitimas vietomis jokios itakos neturi. Akumuliatoriu atjungineti dirbant varikliui tikrai nepatariu nes perdegimo pavojus iskyla ne tik reguliavimo relei bet ir kompui ,jei mocas su ipurskimu.Tas pats galioja ir auto.
2010 Liepos 23 23:18
Narys
25cc *
Avataras
#175    

kolegos, prasvieskit prasau. tie 5ki laidai, ateinantys i krovimo rele, tai: 3ys vienodi ateina is generatoriaus ir 2 (raudonas ir juodas) nueina i akuma? reles darbas - islyginti kintama itampa ateinancia is gen. ir krauti akuma? testeri uzmetus ant akumo matom kaip dirba ir ar isviso dirba ta rele?
ir dar, mases laida (minuso) neuztenka tik sujungti su nuo reles ateinanciu, bet butina dar ir prie remo prisukti?
2010 Rugpjūčio 5 01:08
Narys
25cc *
Avataras
#176    

nagi.. negi neatsiras ne vienas draugaujantis su elektra kolega, kuris nepatingetu papasakoti kas ten per stebuklas ta rele ir kaip laidai vaiksto... nuo akumo pliusinis ateina i starteri, o nuo reles raudonas (+) nueina kazkur, bet ne ant akumo... gal kas tartu pora zodeliu is serijos: is kur laidai ateina ir nueina?
2010 Rugpjūčio 8 18:06
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#177    

:) taigi is rėlės pliusas eina y pagrindiny saugikly ir tada prie akumuliatoriaus pliuso...nepatingėk savo moto el schemos paieskot ;)
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2010 Rugpjūčio 9 10:25
Narys
125cc **
Avataras
#178    

Citata:
Cituoju: Yamazakis
nagi.. negi neatsiras ne vienas draugaujantis su elektra kolega, kuris nepatingetu papasakoti kas ten per stebuklas ta rele ir kaip laidai vaiksto... nuo akumo pliusinis ateina i starteri, o nuo reles raudonas (+) nueina kazkur, bet ne ant akumo... gal kas tartu pora zodeliu is serijos: is kur laidai ateina ir nueina?


sita shema mazai kam tiks. cia taip iseina kad rotorius magnetas, o visur buna elektro magnetas. krovimo rele matuoja itampa is po diodu tilto, arba atskiru diodu skirtu maitint krovimo rele, kuri reguliuoja itampa per angliukus tekancia i elektromagneta (rotoriu). tokiu budu reguliuojant itamts nk didesnis.
2010 Rugpjūčio 10 01:16
Narys
25cc *
Avataras
#179    

o kaip pamatuoti - patikrinti ar rele veikia ok. nes visai nesinori 300lt sudeginti. sujungti teisingai laigus ir pritvirtinti rele tai viena, o pvz mases (minuso) rele negaus, kad ir del prasto kontakto ir laba diena.. turiu testeri, naudotis nemoku :V :(
2010 Rugpjūčio 13 00:38
Narys
1200cc ******
Avataras
#180    

Patikrink kiek V DC gauni ant akumuliatoriaus terminalu. Turetu buti 14.2 - 14.7. Tavo atveju speju reikia keisti statoriu. Su salyga, kad sroves keitiklis sveikas
2010 Spalio 17 00:40 It comes after years going both ways
Puslapiai: 1..45678..17




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17