Motomanų Diskusijos » Remontas » Cilindro galvos tarpines keitimas- kiekviena karta nuemus galva?

| 2010-07-09 Edvardas | 18/20150 žinut.
 
 


 
Krapštukas
1100cc *****
#1    

Cilindro galvos tarpines keitimas- kiekviena karta nuemus galva?

Neatsake i si klausima nei sio forumo paieska, nei google (radau info tik apie prapustos tarpines keitima). Jei tarpine yra neprapusta, tai nuemus galva ir cilindra, bei vel surinkinejant, butina pirkt naujas tarpines?
Jei tai realiai keistu atsakyma, tai galiu pasakyt, kad variklis aukstos kompresijos- net 15+/-2 bar. Siuo metu rodo tik 11,5 bar, o ipylus tepalo pro zvakes anga- 13,5 bar. Is pradziu pasirode keista, kad tokia auksta kompresija nepakankama (visur kur radau bendros info apie kompresijos matavima buvo minimi 7-10 bar), bet manual'as nurodo kitaip. Beto pro tepalo uzpylimo anga tryksta fontanas atsukus ji, esant uzvestam varikliui. Teks keist ziedus, o gal net ir stumuokli.
Tai visgi ar galima naudot ta pacia galvos tarpine, jei ji nepazeista, zinant kad variklis pumpuoja net 15 bar?
2010 Liepos 9 23:11
Narys
500cc ***
Avataras
#2    

Jai pavyks nuimti nepazeidziant tada galima naudoti,bet reike ziureti i tarpine (kokia ji? vienos medziagos (varis) ar daugiakompozicine) nes ,kaikurios turi savybe ,kai susispaudzia tarp plokstumu priimti ju forma ir uztikrinti 100% hermetizavima,bet atleidus jas jos pasilieka suspaustoje formoje ir yra rekomenduojamos buti pakeistos Naujomis.Sekmes darbe,beje koks variklis?
2010 Liepos 9 23:53
Narys
1100cc *****
Avataras
#3    

Citata:
Cituoju: Edvardas
... Beto pro tepalo uzpylimo anga tryksta fontanas atsukus ji, esant uzvestam varikliui. ...


o tai pala, turetu netryksti? :D
2010 Liepos 10 00:01 ilgiausias matytas demferis ..... thats what she said!
Krapštukas
1100cc *****
#4    

Citata:
Cituoju: nikon
Jai pavyks nuimti nepazeidziant tada galima naudoti,bet reike ziureti i tarpine (kokia ji? vienos medziagos (varis) ar daugiakompozicine) nes ,kaikurios turi savybe ,kai susispaudzia tarp plokstumu priimti ju forma ir uztikrinti 100% hermetizavima,bet atleidus jas jos pasilieka suspaustoje formoje ir yra rekomenduojamos buti pakeistos Naujomis.Sekmes darbe,beje koks variklis?


Dekui. Motociklas Kymco Grand Dink 250. Variklis paprastas, keturtakis, dveju voztuvu, toks stovi visuose 250cc Kymco motoroleriuose ir net sutinkamas kitu markiu motocikluose. Siaip atrodo patikimas, bet kartu ir lepus- tepalo keitimai kas 4000 km, nes nera keiciamo tepalo filtro, o as kazkodel pradedu abejot ar per 26 000 km, kuriuos jis nuvaziavo Italijoje, tepalai isvis buvo pakeisti. Kas ten zino kaip buvo. Serviso knygelej isvis tik vienas servisas ties 1000 km pazymetas.

Del tarpines, tai maniau, kad ir paprastos varines isispaudzia.
Maniske turbut atrodo taip (tamsi, kaireje): http://cgi.ebay.de/Dichtsatz-Top-Kymco-Grand-Dink-250-01-05-/3602.... Atrodo tokia, kuria butina turet nauja pries ardant varikli?
2010 Liepos 10 00:39 redagavo Edvardas 2010 liepos 10 00:48
Narys
25cc *
Avataras
#5    

mano nuomone yra tokia jei jau nukelei galva tai ir pakeisk tarpine nera ko ziureti gera ar bloga, nes jei pataupysi manietu tai veliau gali tureti daugiau nemalonumu ir dvigubas islaidas ir dar sugaista laika.
2010 Liepos 10 00:51
Krapštukas
1100cc *****
#6    

Citata:
Cituoju: andrws
Citata:
Cituoju: Edvardas
... Beto pro tepalo uzpylimo anga tryksta fontanas atsukus ji, esant uzvestam varikliui. ...


o tai pala, turetu netryksti? :D


Kai pradeda pust kompresija is degimo kameros i karteri, tai trykstantis tepalas yra ryskiausias to zenklas. Patarciau pasitikrint kompresija, o po to pasitikrint ipylus kelis mililitrus tepalo pro zvakes anga- veikiausiai pastebesi kai ka idomaus. Jei kompresija ipylus tepala pakyla- reiskiasi laikas stumuoklines grupes remontui. Savuoju atveju tikiuosi, kad uzteks pakeist ziedus, bus matyt tik isardzius, kaip ten yra, nors ir nesitiki, kad per 26 000 km galejo stipriai susidevet stumuokline grupe.
2010 Liepos 10 00:55
Krapštukas
1100cc *****
#7    

Citata:
Cituoju: bite
mano nuomone yra tokia jei jau nukelei galva tai ir pakeisk tarpine nera ko ziureti gera ar bloga, nes jei pataupysi manietu tai veliau gali tureti daugiau nemalonumu ir dvigubas islaidas ir dar sugaista laika.


Dar nieko nekeliau, nes neturiu detaliu. Su jom didziausia problema (pradedu gailetis, kad nepirkau Yamahos). Kai zinosiu, kad turesiu susidevejusias dalis i ka keist, tada bus galima ir ardyt. O tarpines kaina 65 eurai ebay'uj, Lietuvoj kazin ar rasiu kur pirkt :) Reiks ryt RM garaza aplankyt.
2010 Liepos 10 00:59
Narys
500cc ***
#8    

Pabandyk cia pasiziuret gal rasi tinkama,as nemazai daliu cia pirkau,kainos neblogos ir atsiunte greit.Yamahai ir Kymco gali gaut viska iki maziausio varstelio.http://www.stadiumyamaha.com/pages/parts/viewbybrand/default.aspx
2010 Liepos 10 01:56 redagavo ginciusR6 2010 liepos 10 02:00
Narys
1000cc ******
#9    

Citata:
Cituoju: Edvardas
Citata:
Cituoju: andrws
Citata:
Cituoju: Edvardas
... Beto pro tepalo uzpylimo anga tryksta fontanas atsukus ji, esant uzvestam varikliui. ...


o tai pala, turetu netryksti? :D


Kai pradeda pust kompresija is degimo kameros i karteri, tai trykstantis tepalas yra ryskiausias to zenklas. Patarciau pasitikrint kompresija, o po to pasitikrint ipylus kelis mililitrus tepalo pro zvakes anga- veikiausiai pastebesi kai ka idomaus. Jei kompresija ipylus tepala pakyla- reiskiasi laikas stumuoklines grupes remontui. Savuoju atveju tikiuosi, kad uzteks pakeist ziedus, bus matyt tik isardzius, kaip ten yra, nors ir nesitiki, kad per 26 000 km galejo stipriai susidevet stumuokline grupe.


Tu ir i nauja varikli tepalo i cilindrus pripilk ir pakils kompresija...Cia kazkoki tu buda pasirinkai kuris tau nieko nesako...Jei tas tepalas butu atsirades ten pats savaime ir kompresija butu "nesveikai" didele, tada jau butu galima sprest apie sudilima...O ipilus tepalo nesuprantu ka tau tas duoda...
Tarpine keist nebutina, jei dirbi taupumo rezimu. Jei tarpine skardine, galima ja naudot ir dar karta tinkamai pasiruosus - isardyt sluoksnius, nuvalyt, naudot vario tepala (purskiama).
2010 Liepos 10 09:04
Krapštukas
1100cc *****
#10    

Citata:
Cituoju: deuce
Tu ir i nauja varikli tepalo i cilindrus pripilk ir pakils kompresija...Cia kazkoki tu buda pasirinkai kuris tau nieko nesako...Jei tas tepalas butu atsirades ten pats savaime ir kompresija butu "nesveikai" didele, tada jau butu galima sprest apie sudilima...O ipilus tepalo nesuprantu ka tau tas duoda...
Tarpine keist nebutina, jei dirbi taupumo rezimu. Jei tarpine skardine, galima ja naudot ir dar karta tinkamai pasiruosus - isardyt sluoksnius, nuvalyt, naudot vario tepala (purskiama).


Kad ir i nauja varikli (ar perrinkta) ipylus tepalo i clindrus pakiltu kompresija pastebejau perskaites FZRas tema apie Fz400R uzkurima. Bet tvarkingui prasidirbusiam taip neturetu juk buti?
Esme tame, kad visur, kur radau info apie kompresijos matavima ir sumazejusios kompresijos priezasties aptikima, neardant variklio, rasoma taip: jei ipylus tepalo i cilindra kompresija nepadideja- vadinasi leidzia voztuvai, jei padideja, tai reiskia leidzia ziedai, nes tepalas juos turetu trumpam uzsandarint.

P.s. panasu, kad tepalo variklis nenaudoja ir dumu pro duslintuva nemaciau- tai kiek suglumino.
2010 Liepos 10 10:39 redagavo Edvardas 2010 liepos 10 10:44
Endūrinis balerinas
800cc *****
Avataras
#11    

Sveikas. Vis bėdos su naujuoju pirkiniu? ;)

O pas tave ne po spaudimu tepala varinėja? Tipo taškymo būdu tepasi viskas? :]

Manau geriausias variantas kompresija tikrint suzinot kiek pagal manuala turi but ir ziuret kiek yra. Nes jei 11bar tai sakyciau visai normalei turetu but.

O tas budas su tepalu tai hmmm.... Kažkaip man nesueina visi galai.. :D
2010 Liepos 10 14:11 Mechanikos inžinierius

- Produkto dizainas
- Industrinis dizainas
- 3D modeliavimas
- Brėžiniai gamybai
Krapštukas
1100cc *****
#12    

Beda ta pati- nelabai tolygios laisvos apsukos ir prastas darbas salto variklio. Karbai CV tipo- kiek suprantu jiems ytin svarbi variklio kompresija. Elektroninis misinio pariebintojas (bystarter- atlieka pacoso funkcija, tik ne blokuoja oro padavima, o paduoda papildoma kieki benzino pro atskira kanala karbiuratoriuje) irgi veikia tik sukelus laisvas apsukas, ir tik kai nuo paskutinio variklio uzkurimo nebuna praejusios daugiau nei 4 valandos. Bystarter'iui butina variklio kompresija, nes butent i cilindra pro karba traukiamas oras kartu siurbia ir papildoma benzina.

Stovi tepalo pompa. Negi tada tas fontanas pro tepalo ipilimo anga normalus? Alsuoklis neuzsikises.

Manual'as sako 15+/-2 kg/cm2. Tie 15kg/cm2 lygus 14,7 bar. Labai auksta kompresija turi but. O pas mane siltas variklis rodo 11,5kg/cm2.
2010 Liepos 10 15:23
Endūrinis balerinas
800cc *****
Avataras
#13    

Na bent jau xr'o išsuktas dipstick'as tai vien nuo kojeles pramynimo kilnojas, bijau pagalvot kas butu jei uzkurtum :)
2010 Liepos 10 17:07 Mechanikos inžinierius

- Produkto dizainas
- Industrinis dizainas
- 3D modeliavimas
- Brėžiniai gamybai
Enduro man'as
600cc ****
Avataras
#14    

Kas rašė, kad dapylus tepalo padidėja, taip, tai tiesa. Net naujas variklis 100 procentų nėra sandarus, t.y. įpylus į naują(jau pritrintą) variklį tepalo, kompresija šokteli pora barų aukštyn.
Dar niuansas, kompresiją matuojant gazas turi būti pilnai atsuktas. kartais ir tai apgauna.
2010 Liepos 11 16:53
Narys
500cc ***
Avataras
#15    

Citata:
Cituoju: Loginanda
Na bent jau xr'o išsuktas dipstick'as tai vien nuo kojeles pramynimo kilnojas, bijau pagalvot kas butu jei uzkurtum :)


Va pabandyk issukt ir nieko nebus. ten vos vos juda jis kai idetas tik.
2010 Liepos 11 23:12
Donoras
1100cc *****
Avataras
#16    

Citata:
Cituoju: Edvardas
jei ipylus tepalo i cilindra kompresija nepadideja- vadinasi leidzia voztuvai, jei padideja, tai reiskia leidzia ziedai, nes tepalas juos turetu trumpam uzsandarint.


aš tai biški šitos vietos nesuprantu.. čia kaip ir nėra varianto, kuriuo motoras geras, jei padidėja, blogai, jei nepadidėja, irgi blogai :-)

dar toks momentėlis, netyčia nesumaišei kurioj nors vietoj kompresijos su suspaudimo laipsniu? o šiaip, 15 bar'ų automobilio naujam motorui tai yra normalu, nėr čia kažkokio stebuklo, tai motociklo motorui taip pat nebus :)
2010 Liepos 11 23:34 Tiesiog Devis.
green frog team.
It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike.
Krapštukas
1100cc *****
#17    

Sniivel, akseleratorius zinoma pilnai atsuktas.

Devil, sitas testas su tepalu atliekamas varikliui su maza kompresija, jis parodo kur yra gedimas neardant variklio. Geras variantas yra gerai dirbantis variklis su gamintojo nustatyta kompresija :) Bet pasidomejau ir sis testas nera tikslus, nes jei voztuvas nera pradeges, o tik tarkime patrupejes lizdas, tuomet ir toki pazeidima izoliuoja tepalas.
Su suspaudimo laipsniu tikrai nesumaisiau, o ir tokio didelio suspaudimo laipsnio nesu mates. Pasidomejau, tai ir tarkim pas Yamaha R6 kompresija turetu but 15,5 bar. Taip kad tikrai tokia auksta kompresija nera stebuklas.


O dabar istorijos tesinys.
Pries gera savaite nustaciau stumuokli auksciausiam taske, kad abu voztuvai butu laisvi, sudejau visus dangtelius atgal ir su kompresorium ileidau maziau nei 1bar oro pro zvakes anga. Beliko tik surast pro kur jis eina- pro oro filtra, duslintuva ar alsuokli. Pute pro duslintuva, ir dar tikrai stipriai. Taigi nusprendziau, kad leidzia ismetimo voztuvas. Kadangi variklis galimai ilgai stovejes, o ir net ant isiurbimo kolektoriaus matosi anglys, tai nusprendziau, kad gali but uzkepes voztuvas, kuris negali pilnai uzsidaryt.
Pameginau dar paeksperimentuot su voztuvu tarpais- padidinau iki 0,15mm (standartas 0,1mm) ir variklis pradejo dirbt kiek tolygiau, elektroninis pacosas pradejo veikt zemesnemis apsukomis, bei pamatavus kompresija paaiskejo, jog ji sumazejo puse bar'o. Sitas momentas nustebino. Gal kas isivaizduoja kaip tai paaiskint?
Perejau prie degimo kameros valymo ir galimai uzkepusio voztuvo atlaisvinimo. Procedura neardant variklio aiski- plovimas vandeniu arba specialia chemija. Jei kam idomu kaip vyksta variklio valymas vandeniu, tai sitam link'e 20 zinute: www.biteplius.lt/lt/2forum.showPosts/307311.241.1-=(1444896771
Praploviau vandeniu, visa valanda, tik vandens mano atveju, del mazos variklio kubaturos, suvartojo vos 250ml. Pagerejimo realaus nusijaute, o ir suodziu pro duslintuva nespjaude. Veliau kadangi ketinau prasukt kelis simtus kilometru, sugirdziau Wynn's combustion chamber cleaner, daugiau info cia: http://forumas.bmwfan.lt/viewtopic.php?f=14&t=11675
Ir po sio zingsnio realaus pagerejimo nebuvo, kompresija ta pati. Tik pastebejau, kad pro kompresometro antgaliu sujungima leidzia ora- panaudojau teflonine juostele ant sriegio, bet kompresija pakilo tik iki 12bar.
Pameginau dar karta pustelt kompresoriaus pagalba oro i degimo kamera. Tik si karta neuzdejau dangteliu, jog zinociau, kad stuomuoklis del slegio degimo kameroj nenusileido, ko pasekoje galetu but nuspaudziamas ismetimo voztuvas.
Si karta oras skverbesi ne pro duslintuva, o pro karterio angas (visgi praeita karta buvo nuspaustas stumuoklis). Pro alsuokli- ne (turbut alsuoklis atsidaro tik esant +1 bar), bet nuemus galvos dangteli, kuriame yra alsuoklis, jautesi, kad ir i cia ateina oras. Taigi leidzia ziedai, bet JOKIO DUMO NERA. Negi gali susidevet kompresiniai ziedai, o tepalinis ziedas tepala vis dar laikyt (turint omeny, kad kompresija nera tokia ir zema- 12 bar, kai minimumas varikliui yra 13bar, o normali kompresija 15bar)? Ir ar toks nedidelis kompresijos praradimas pro ziedus gali itakot netolygias laisvas variklio apsukas, karburatoraus nesireguliavima ir elektroninio misinio pariebintojo neveikima?
2010 Liepos 21 19:37 redagavo Edvardas 2010 liepos 21 19:40
Narys
25cc *
Avataras
#18    

ei draugai... atsitiko tokia beda. nu cie ne i tema bet vistiek reika paklaust... taiki ar honda nsr 125cc cilindra galima slifuot jei cilindre yra gilze???? esu girdejas kad vienus galima kitus negalima.... :| gal kas pasakytumet bent kaip reikia suzinot koky galima kokio ne ???
2010 Liepos 27 17:57
Narys
25cc *
#19    

slifuoti cilindra gali tik tada reikia remontinio stumoklio
2010 Rugpjūčio 7 09:41
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17