Motomanų Diskusijos » Projektai » WD 2WD Ural

| 2010-07-12 WhiteDragoon | 116/75286 žinut.
 
Puslapiai: 1234


 
Narys
50cc *
#91    

kodel pasirinktas butent uralo motoras,o ne dnepro?
gal butu galima pvz ar palyginimu kuo geresnis uralo motoras uz dnepro...detaliu pagaminimo kokybe,tech charakteristikos,patvarumas.nes pastebejau,kad daug populiaresni uralo motorai tiek retro sporte tiek siaip rimtiem pasivazinejimam blogais keliais.
planuoju kazka panasaus pasidaryt tik neapsisprendziu del motoro.
2011 Vasario 9 00:42 redagavo 333333 2011 vasario 10 02:22
Pliurpomanas
25cc *
#92    

Uralo alkuninis sukasi ant guoliu,dnepro ant indeklo, o kaip zinia kad viskas pagaminta is islydytu sauksteliu uzdarius konslagerius tai pats supranti indeklu kokybe :D
pas urala kaip ir nebudavo problemu su tepalo slegiu, o dnepruose isdilus indeklam jis krisdavo gan greitai.taip pat voztuvo pakelimu mechanizmas patikimenis pas urala.
Jei klystu pataisykite
2011 Vasario 9 21:48
Narys
50cc *
#93    

pas visus variklius stipriai isdilus indeklam krenta tepalo spaudimas..o pas dnepra jei ju kokybe nekokia ir greitai sudyla, galima ir masininius ideklus pritaikyt.
pvz turiu minciu sudet masinos motoro svaistiklius su normaliais indeklais ir ta problema issiprestu.automatiskai butu stipresni svaistikliai su indeklais,kad nesusiraitytu kaip saukstas,padarius suspaudimo laipsni ~10:1 :) o uralo guoliai galvoju gali isbyret gave didesniu apkrovu.
2011 Vasario 9 22:32 redagavo 333333 2011 vasario 9 22:38
Narys
25cc *
Avataras
#94    

Tiesiog praktika parodė, kad Uralo varikliai patikimesni. Iš anksto atsiprašau Dnepristų, bet man tie varikliai visiškai nevykę. Kiek teko tekint dneprinius stūmoklius, tai viduje vos ne kas trečiame radom porėtą metalą, tai kas ten gero iš jų gali būti? Tepimo sistemą perdarius iš pagrindų gautūsi geras variklis. Tiek tepalo pompa, tepimo kanalai, aušinimas, tepalo filtravimas - viskas nedadaryta. Asmeniškai pasitikiu uraliniais velenais, nes riedėjimo guoliai turi riedėjimo trinties koeficientą mažesnį 20-30% nei indėklai, todėl mažesni energijos nuostoliai = daugiau naudingo variklio darbo. Beto indėklai geriau veikia prie daugiau rpm. O norint laimingai ir ilgai važinėti prie daugiau rpm, kaip minėjau reikia dadaryti ten kai ką ;)
2011 Vasario 10 01:23 Geriau kažką daryti netobulai, nei nieko nedaryti nepriekaištingai.
Narys
50cc *
#95    

baigiat itikint,kad uralo varikliai geresni ir ne su kirviu pagaminti :)
idomu butu suzinot ka ten dadaryt reikia su svaistikliu guoliais nes planai yra issukt daugiau rpm,daug ka modifikuot ir isgaut ta pati ka turi bmw varikliai :)
galvoju,kad 3 pagrindiniai dalykai kuriuos butina padaryt tai:uzdet rimtus karbiuratorius (pvz vakuminiai mikuni),uzdet teisinga degima ir sukelt suspaudimo laipsni maziausiai 10:1 pritaikius siuolaikiniu masinu varikliu stumuoklius.o po to ir visa kita pvz:kietesnes voztuvu spyruokles,plonesniais koteliais voztuvai,pagerint tepimo sistema,pakoreguot ismetimo ir isiurbimo kanalus,kazkiek islengvint smagrati ir t.t.
dar viena klausyma turiu ar dnepro ir uralo voztuvu dydis toks pat?
2011 Vasario 10 02:18 redagavo 333333 2011 vasario 10 02:20
Narys
25cc *
Avataras
#96    

Citata:
Cituoju: 333333
baigiat itikint,kad uralo varikliai geresni ir ne su kirviu pagaminti :)
idomu butu suzinot ka ten dadaryt reikia su svaistikliu guoliais nes planai yra issukt daugiau rpm,daug ka modifikuot ir isgaut ta pati ka turi bmw varikliai :)
galvoju,kad 3 pagrindiniai dalykai kuriuos butina padaryt tai:uzdet rimtus karbiuratorius (pvz vakuminiai mikuni),uzdet teisinga degima ir sukelt suspaudimo laipsni maziausiai 10:1 pritaikius siuolaikiniu masinu varikliu stumuoklius.o po to ir visa kita pvz:kietesnes voztuvu spyruokles,plonesniais koteliais voztuvai,pagerint tepimo sistema,pakoreguot ismetimo ir isiurbimo kanalus,kazkiek islengvint smagrati ir t.t.
dar viena klausyma turiu ar dnepro ir uralo voztuvu dydis toks pat?


Ui tamsta kolega ne nuo to galo pradedat galvot :D Visų pirma susisvert detales visas vienodai (švaistiklius, keltukus, štangutes, stūmoklius ir visa kas juda), susibalansuot dalis kurios turi savo sukimosi ašį, ilgai ir nuobodžiai žaisti su galvomis, susidėti geresnius stūmoklius (tada užtektų ir dabartinės tepimo sistemos) o tada jau galima dėti korburatorius ir degimą ;)

Dnepro vožtuvai didesni, jei neklystu tokio pat dydžio ir inleto ir exhausto. Jei norai leis siūlau imti nuo audi senųjų mašinų vožtuvus, beliks kotelius ptritrumpint. Ar jei norisi geresnio rezultato nuo BMW 320 ir kreipiančiąsias Lancia Thema 2l variklio. Tada ir riebokšlius išeis užmaut.
2011 Vasario 10 04:28 redagavo WhiteDragoon 2011 vasario 10 04:31 Geriau kažką daryti netobulai, nei nieko nedaryti nepriekaištingai.
Narys
50cc *
#97    

del detaliu svorio suvienodinimo,net neuzsiminiau nes irgi butinas dalykas.dirbu/remontuoju bmw variklius, tai daug kas bus nuo ju pritaikyta uralo varyklyje pvz:voztuvu spyruokles,voztuvai plonesniais koteliais ir ju kreipianciosios,stumuokliai,pirstai ir t.t.
tik blogai,kad neis svaistikliu rimtesniu sudet ant uralo alkunes.
tas papildomas tepimas pas tave padarytas butent svaistikliu guoliam?
2011 Vasario 10 11:06
Pėsčiasis narys
400cc ***
#98    

Oi,vyrukai,gryba pjaunat.Pas mane Dniepras su vienu karbu+elektroninis degimas-super.Reikia dragus daryt rus tex.....
2011 Vasario 10 11:12
Narys
50cc *
#99    

kaip kam..vieniem super,kad tvarkingai dirba su 20ag ir su 4000rpm kitiem super su 50ag ir 6500rpm.vargsai tie dneprai,kai su tokiu mastymu padaryti.galesim daryt dragus :) manau,kad i vienus vartus bus atkaltas dnepras su vienu karbu :D
2011 Vasario 10 12:19 redagavo 333333 2011 vasario 10 12:21
Enduro man'as
900cc *****
Avataras
#100    

Citata:
Cituoju: WhiteDragoon
Citata:
Cituoju: 333333
baigiat itikint,kad uralo varikliai geresni ir ne su kirviu pagaminti :)
idomu butu suzinot ka ten dadaryt reikia su svaistikliu guoliais nes planai yra issukt daugiau rpm,daug ka modifikuot ir isgaut ta pati ka turi bmw varikliai :)
galvoju,kad 3 pagrindiniai dalykai kuriuos butina padaryt tai:uzdet rimtus karbiuratorius (pvz vakuminiai mikuni),uzdet teisinga degima ir sukelt suspaudimo laipsni maziausiai 10:1 pritaikius siuolaikiniu masinu varikliu stumuoklius.o po to ir visa kita pvz:kietesnes voztuvu spyruokles,plonesniais koteliais voztuvai,pagerint tepimo sistema,pakoreguot ismetimo ir isiurbimo kanalus,kazkiek islengvint smagrati ir t.t.
dar viena klausyma turiu ar dnepro ir uralo voztuvu dydis toks pat?


Ui tamsta kolega ne nuo to galo pradedat galvot :D Visų pirma susisvert detales visas vienodai (švaistiklius, keltukus, štangutes, stūmoklius ir visa kas juda), susibalansuot dalis kurios turi savo sukimosi ašį, ilgai ir nuobodžiai žaisti su galvomis, susidėti geresnius stūmoklius (tada užtektų ir dabartinės tepimo sistemos) o tada jau galima dėti korburatorius ir degimą ;)

Dnepro vožtuvai didesni, jei neklystu tokio pat dydžio ir inleto ir exhausto. Jei norai leis siūlau imti nuo audi senųjų mašinų vožtuvus, beliks kotelius ptritrumpint. Ar jei norisi geresnio rezultato nuo BMW 320 ir kreipiančiąsias Lancia Thema 2l variklio. Tada ir riebokšlius išeis užmaut.


dneprui nuo puses bimbalu kreipianciosios tinka, pats ieskojau kataloge, tik kaikurias reik patrumpint... cia gi BMW mataras ;)
2011 Vasario 10 21:20
Narys
25cc *
Avataras
#101    

Citata:
Cituoju: zalimyras
Citata:
Cituoju: WhiteDragoon
Citata:
Cituoju: 333333
baigiat itikint,kad uralo varikliai geresni ir ne su kirviu pagaminti :)
idomu butu suzinot ka ten dadaryt reikia su svaistikliu guoliais nes planai yra issukt daugiau rpm,daug ka modifikuot ir isgaut ta pati ka turi bmw varikliai :)
galvoju,kad 3 pagrindiniai dalykai kuriuos butina padaryt tai:uzdet rimtus karbiuratorius (pvz vakuminiai mikuni),uzdet teisinga degima ir sukelt suspaudimo laipsni maziausiai 10:1 pritaikius siuolaikiniu masinu varikliu stumuoklius.o po to ir visa kita pvz:kietesnes voztuvu spyruokles,plonesniais koteliais voztuvai,pagerint tepimo sistema,pakoreguot ismetimo ir isiurbimo kanalus,kazkiek islengvint smagrati ir t.t.
dar viena klausyma turiu ar dnepro ir uralo voztuvu dydis toks pat?


Ui tamsta kolega ne nuo to galo pradedat galvot :D Visų pirma susisvert detales visas vienodai (švaistiklius, keltukus, štangutes, stūmoklius ir visa kas juda), susibalansuot dalis kurios turi savo sukimosi ašį, ilgai ir nuobodžiai žaisti su galvomis, susidėti geresnius stūmoklius (tada užtektų ir dabartinės tepimo sistemos) o tada jau galima dėti korburatorius ir degimą ;)

Dnepro vožtuvai didesni, jei neklystu tokio pat dydžio ir inleto ir exhausto. Jei norai leis siūlau imti nuo audi senųjų mašinų vožtuvus, beliks kotelius ptritrumpint. Ar jei norisi geresnio rezultato nuo BMW 320 ir kreipiančiąsias Lancia Thema 2l variklio. Tada ir riebokšlius išeis užmaut.


dneprui nuo puses bimbalu kreipianciosios tinka, pats ieskojau kataloge, tik kaikurias reik patrumpint... cia gi BMW mataras ;)


Visko gali buti ;) Aš ėmiau nuo Lancios, nes 7mm koteliais vožtuvus dėjau. Su Dneprais neteko eksperimentuoti tai nežinau. Vožtuvai tai tikrai tinka be didelių perdarymų.
2011 Vasario 11 19:22 Geriau kažką daryti netobulai, nei nieko nedaryti nepriekaištingai.
Narys
25cc *
#102    

blemba as nesugebu priversti savo izo akumuliatoriaus kraut o jus cia cia tokius dalykus darote pagarba jums :)
2011 Vasario 17 18:36
Narys
25cc *
Avataras
#103   +1  

Ištraukiau po ilgos pertraukos pasiganyti
http://www.youtube.com/watch?v=3tulWN_lKKw
 
2011 Birželio 14 22:57 Geriau kažką daryti netobulai, nei nieko nedaryti nepriekaištingai.
Narys
50cc *
#104    

Citata:
Cituoju: WhiteDragoon
Citata:
Cituoju: 333333
baigiat itikint,kad uralo varikliai geresni ir ne su kirviu pagaminti :)
idomu butu suzinot ka ten dadaryt reikia su svaistikliu guoliais nes planai yra issukt daugiau rpm,daug ka modifikuot ir isgaut ta pati ka turi bmw varikliai :)
galvoju,kad 3 pagrindiniai dalykai kuriuos butina padaryt tai:uzdet rimtus karbiuratorius (pvz vakuminiai mikuni),uzdet teisinga degima ir sukelt suspaudimo laipsni maziausiai 10:1 pritaikius siuolaikiniu masinu varikliu stumuoklius.o po to ir visa kita pvz:kietesnes voztuvu spyruokles,plonesniais koteliais voztuvai,pagerint tepimo sistema,pakoreguot ismetimo ir isiurbimo kanalus,kazkiek islengvint smagrati ir t.t.
dar viena klausyma turiu ar dnepro ir uralo voztuvu dydis toks pat?


Ui tamsta kolega ne nuo to galo pradedat galvot :D Visų pirma susisvert detales visas vienodai (švaistiklius, keltukus, štangutes, stūmoklius ir visa kas juda), susibalansuot dalis kurios turi savo sukimosi ašį, ilgai ir nuobodžiai žaisti su galvomis, susidėti geresnius stūmoklius (tada užtektų ir dabartinės tepimo sistemos) o tada jau galima dėti korburatorius ir degimą ;)

Dnepro vožtuvai didesni, jei neklystu tokio pat dydžio ir inleto ir exhausto. Jei norai leis siūlau imti nuo audi senųjų mašinų vožtuvus, beliks kotelius ptritrumpint. Ar jei norisi geresnio rezultato nuo BMW 320 ir kreipiančiąsias Lancia Thema 2l variklio. Tada ir riebokšlius išeis užmaut.


O gal galėtum pakomentuot ką būtent reikia daryti su tomis galvomis? Būčiau labai dėkingas jei papasakotum.
2011 Liepos 3 17:06 redagavo makarkiokas89 2011 liepos 3 17:18
Narys
25cc *
#105    

Puikus darbas.
2011 Rugsėjo 26 19:48
Opozitas
250cc **
Avataras
#106    

Citata:
Cituoju: milzinas kk
Instrukcijoj turetu buti parasyta,ankstinasi ar ne.
Garantuotas 100% nesu,bet lygtai jis nesiankstina,idomu butu suzinoti tiksliai,jai jis nesiankstina gero darbo varikliui nelabai isgausi.

Šitas degimas 100 % žinau, kad nesiankstina. Ankstinasi labai panašus degimas, tik kad ten yra su holo davikliu ir mikroprocesoriumi, kuris reguliuoja degimo paskubą. http://www.google.lt/imgres?q=microprocessor+ignition+for+dnepr&a.... //moto-boxer.com/product_info.php%3Fproducts_id%3D1370%26language%3Den&docid=JE8QnSHofDRoDM&imgurl=http://moto-boxer.com/images/encendido_ electronico_12v_1135-3734_k750_2.jpg&w=640&h=480&ei=9d4uT-iKKcjwsgaeptn4DA&zoom=1&iact=hc&vpx=429&vpy=315&dur=5325& ;hovh=194&hovw=259&tx=123&ty=110&sig=114890698830322405049&page=1&tbnh=120&tbnw=160&start=0&ndsp=15&ved=1t:429 ,r:12,s:0&biw=1024&bih=638
2012 Vasario 5 21:57 Merginos, laikykit cilindrus, stūmoklis pareina...
Narys
50cc *
#107    

grazu :) laukiame tesinio :)
2012 Vasario 6 03:05
Narys
25cc *
Avataras
#108    

Citata:
Cituoju: Evalds
Citata:
Cituoju: milzinas kk
Instrukcijoj turetu buti parasyta,ankstinasi ar ne.
Garantuotas 100% nesu,bet lygtai jis nesiankstina,idomu butu suzinoti tiksliai,jai jis nesiankstina gero darbo varikliui nelabai isgausi.

Šitas degimas 100 % žinau, kad nesiankstina. Ankstinasi labai panašus degimas, tik kad ten yra su holo davikliu ir mikroprocesoriumi, kuris reguliuoja degimo paskubą. http://www.google.lt/imgres?q=microprocessor+ignition+for+dnepr&a.... //moto-boxer.com/product_info.php%3Fproducts_id%3D1370%26language%3Den&docid=JE8QnSHofDRoDM&imgurl=http://moto-boxer.com/images/encendido_ electronico_12v_1135-3734_k750_2.jpg&w=640&h=480&ei=9d4uT-iKKcjwsgaeptn4DA&zoom=1&iact=hc&vpx=429&vpy=315&dur=5325& ;hovh=194&hovw=259&tx=123&ty=110&sig=114890698830322405049&page=1&tbnh=120&tbnw=160&start=0&ndsp=15&ved=1t:429 ,r:12,s:0&biw=1024&bih=638





Taip teks galvotis kitą degimą, nes nelabai šis patinka. Taip pat mastoma išmesti korburatorius ir įstatyti purkštukus, arba kitus, bet tik ne rusiškus. Naujose mašinose stovi labai viliojančios degimo sistemos. Gal bandysiu statyti davikli ant smagračio. Kol išvykęs yra laiko apmąstymams :D
2012 Vasario 20 00:06 Geriau kažką daryti netobulai, nei nieko nedaryti nepriekaištingai.
Narys
400cc ***
Avataras
#109    

Lauksim naujienu :S
2012 Vasario 20 09:29
Opozitas
250cc **
Avataras
#110    

WhiteDragoon, ar nebuvo kilę minčių įdėti bmw serijos variklį, vietoje dnepr variklio?
2012 Vasario 24 07:12 Merginos, laikykit cilindrus, stūmoklis pareina...
Narys
25cc *
Avataras
#111    

Buvo minčių visą BMW imti ir nesiterlioti ;)
Bet tad nebūtų ką laisvalaikiu veikti ir žinias kaip gilinti dominančioje sferoje. Vien prisiminus bemieges naktis projektuojant įvairias tepimo sistemas, ieškant informacijos, lupinėjant mechanizmus ir tikrinant kaip kas veikia, kai visą naktį pralakstai nuo tekinimo staklių iki variklio kitam angare o ryte užtinusiom akim į universitetą egzaminu laikyti iškart nuotaika pakyla :)
2012 Vasario 27 21:30 redagavo WhiteDragoon 2012 vasario 27 21:36 Geriau kažką daryti netobulai, nei nieko nedaryti nepriekaištingai.
Opozitas
250cc **
Avataras
#112    

Kaip tavo variklyje su tepalu spaudimu? Nedega lemputė, esant laisvoms apsukoms?
2012 Vasario 28 17:46 Merginos, laikykit cilindrus, stūmoklis pareina...
Narys
25cc *
Avataras
#113    

Neturiu tokios lemputes, tad negaliu pasakyti.
2012 Vasario 29 22:33 Geriau kažką daryti netobulai, nei nieko nedaryti nepriekaištingai.
Opozitas
250cc **
Avataras
#114    

Kaip mechanikos inžinierius gali pasakyti, ar apsimoka dėti didesnį tepalo siurblį į dnepriuką? :) Aš daug nuomonių tuo klausimu girdėjau...
2012 Kovo 5 15:18 Merginos, laikykit cilindrus, stūmoklis pareina...
Narys
25cc *
Avataras
#115    

nu va po metu pajudinu tema :O kas is forumieciu gal kada esat deje ant dniepro vakuminius karbus?labai domintu nuo kokio moto tiktu konkretaus modelio?
2013 Balandžio 3 23:40
Čioperistas
600cc ****
#116    

K68Y dabar katik uzdeti nu kaip ir geriau negu vertikalaus tvirtinimo K301 nes tie ishvis kashkoks kosmosa bet nestebuklas ir sutais tipo naujo modelio (K68Y) reik pasiterlioti kolkas dirba ne 100% kaip noretusi bet neblogai. Idialu jauciu butu mikuni bet tai cia jau kitas reikalas tolimas nuo RU tehnikos...
2013 Balandžio 4 01:10
Narys
25cc *
Avataras
#117    

as pats naujus 68y uzdejes,pila stipriai,"provalai"didziausi,benza eda kibiraįs,zodziu nepatinka.
2013 Balandžio 4 08:52
Puslapiai: 1234




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17