Motomanų Diskusijos » Motosportas, varžybos » Super Taurė 2011 I etapas, PETRAŠIŪNUOSE Kaune (2011 Balandžio 3)

| 2011-03-30 AntanasP | 4/7957 žinut.
 
 


 
Super'inis
1100cc *****
Avataras
#1    

Super Taurė 2011 I etapas, PETRAŠIŪNUOSE Kaune

2011 Balandžio 3 d. SUPER TAURĖ Kaune, Petrašiūnų trasoje, 12:00val.


Atvirųjų motokroso varžybų „SUPER TAURĖ 2011“ nuostatai

1. Motokroso varžybų „SUPER TAURĖ 2011“ organizavimas ir vykdymas.
1.1. Varžybas organizuoja asociacija „Baltijos motoklubas“, bendradarbiaujant su Aukštaitijos sporto klubu „Porteris“, Pakruojo motoklubu „Robusta“ ir Vilniaus motoklubu „Oscar MX team“.
1.2. Varžybos vykdomos vadovaujantis šių nuostatų reikalavimais.
1.3. Motokroso varžybų „SUPER TAURĖ 2011“ sudaro septyni etapai:
Pavadinimas Etapas Data Vieta Rengėjas
SUPER TAURĖ 2011 I etapas 04.03. Kaunas „Porteris“
SUPER TAURĖ 2011 II etapas 05.07. Pakruojis „Robusta“
SUPER TAURĖ 2011 III etapas 06.04. Kaunas „Baltijos motoklubas“
SUPER TAURĖ 2011 IV etapas 06.12. Utena „Porteris“
SUPER TAURĖ 2011 V etapas 08.20. Vilnius „Oscar MX team“
SUPER TAURĖ 2011 VI etapas 09.04. Kaunas „Baltijos motoklubas“
SUPER TAURĖ 2011 VII etapas 10.02. Kaunas „Baltijos motoklubas“

1.4. Varžyboms teisėjauja motociklų sporto teisėjų kvalifikaciją turinti teisėjų brigada.
1.5. Teisėjų brigadą tvirtina organizatorius.
1.6. Laiko kontrolė yra vykdoma transponderių pagalba.
1.7. Varžybose dalyvauja 50, 65, 85, MX2 J, MX2, Open, MX2M, Open M, Open P (pradedantieji), ATV Open, ATV P (pradedantieji) motociklų klasės.
1.8. Atskiruose etapuose galimos ir papildomos motociklų klasės.
1.9. Skaičiuojamos individuali ir komandinė įskaitos.
1.10. Varžybos vyksta vieną dieną.
1.11. Varžybų registracija 9.30-12.30
1.12. Techninė kontrolė 10 min. prieš atskiros motociklų klasės treniruotę.
1.13. Treniruočių pradžia 10.30. Treniruočių pradžia MX2J, MX2, Open – 12.40
1.14. Prieš kiekvieną treniruotę vykdoma dviejų minučių starto treniruotė.
1.15. Varžybų pradžia 12.00
1.16. Prieš kiekvieną važiavimą suteikiamas apžvalgos – prisistatymo ratas.
1.17. Varžybos vykdomos pagal šią preliminarią dienotvarkę: (žr.prisegtuką)

1.18. Esant nepalankioms oro sąlygoms ar esant kitoms svarbioms aplinkybėms, teisėjų brigada gali keisti dienotvarkę.
1.19. Žiūrovų susidomėjimui skatinti varžybų metu vykdomi neįskaitiniai SUPERPOLE ir SUPERFINAL važiavimai atskiriems piniginiams prizams laimėti.
1.19.1. SUPERPOLE (MX2J, MX2, Open) – Trys važiavimai po 2 ratus. Pusfinalis 1-4 kvalifikacijos vietos važiuoja du ratus. Finalas dėl 3 vietos, 3-4 pusfinalio vietos važiuoja 2 ratus. Finalas dėl 1 vietos, 1-2 pusfinalio vietos važiuoja 2 ratus. Apdovanojimas iš karto.
1.19.2. SUPERFINAL (85, MX2 M, Open M, MX2J, MX2, Open) – 10 ratų važiavimas. Startas iš trijų linijų su laiko intervalais. Pirma linija – 85, MX2 M, Open M, antra – MX2J, MX2, trečia – Open. Apdovanojimas iš karto.
1.20. Už varžybų trasos paruošimą iki varžybų ir trasos priežiūrą varžybų metu pilnai atsako varžybų trasos paruošimo komandos vadovas.
2. Motokroso varžybų „SUPER TAURĖ 2011“ dalyviai.
2.1. Varžybose gali dalyvauti Lietuvos bei užsienio valstybių sportininkai, turintys galiojančias savo šalies nacionalines federacijos arba FIM, UEM licencijas. Jei sportininkas neturi galiojančios licencijos, pageidaujantis startuoti privalo įsigyti LMSF vienkartinę licenciją.
2.2. Dalyvių amžius ir motociklų klasės nustatomos pagal Lietuvos motokroso čempionato nuostatus.
2.3. Open P (pradedančiųjų), MX2 M, Open M ir ATV P (ATV pradedančiųjų) motociklų klasėse ne Lietuvos sportininkams leidžiama startuoti tik pateikus atitinkančias (šioms klasėms) savo šalies licenzijas.
3. Motokroso varžybų „SUPER TAURĖ 2011“ sąlygos.
3.1. Iki treniruotės-kvalifikacijos arba finalinio važiavimo pradžios visi sportininkai privalo pristatyti savo motociklus techninei kontrolei. Nepateikus motociklo techninei apžiūrai, dalyviams neleidžiama startuoti varžybose.
3.2. Treniruočių ir varžybų metu sportininkams būtina turėti startinį numerį ant nugaros.
3.3. Varžybų metu organizuojama viena treniruotė-kvalifikacija
3.4. Sportininkai įskaitą važiavime gauna tik pasiekę finišą kontrolinio laiko metu ir įveikę ne mažiau 75 % lyderio distancijos (50 klasėje – 50 % lyderio distancijos). Kontrolinis laikas, per kurį po lyderio finišo turi finišuoti likę sportininkai - 3 min.
3.5. Sportininkai į starto zoną leidžiami pagal tos dienos kvalifikacinius laikus.
4. Motokroso varžybų „SUPER TAURĖ 2011“ asmeninė įskaita.
4.1. Asmeninėje įskaitoje sportininkams už kiekvieną važiavimą taškai skiriami pagal šią lentelę: (žr.prisegtuką)

4.2. Užimta vieta asmeninėje įskaitoje nustatoma pagal didžiausią taškų sumą, surinktą trijuose važiavimuose. Motociklų klasėse MX2J, MX2, Open etapo įskaita vedama iš keturių rezultatų – trys finaliniai važiavimai ir kvalifikacija. Už kvalifikacijos rezultatus šiose motociklų klasėse skiriami taškai kaip finaliniuose važiavimuose. Esant taškų lygybei, pirmenybė teikiama sportininkui, turinčiam aukštesnę vietą. Jeigu lygybė išlieka, vietos paskirstomos pagal paskutinio važiavimo rezultatus
4.3. Motokroso varžybų „SUPER TAURĖ 2011“ galutinėje asmeninėje įskaitoje užimtos vietos nustatomos pagal didžiausią taškų sumą, kurią sportininkas surinko visų etapų metu. Esant taškų lygybei, pirmenybė teikiama sportininkui, turinčiam daugiau aukštesnių (1, 2, 3 ir t.t.) vietų važiavimuose. Jeigu lygybė išlieka, vietos paskirstomos pagal paskutinio važiavimo rezultatus, toliau – pagal priešpaskutinio ir t.t.
5. Motokroso varžybų „SUPER TAURĖ 2011“ komandinė įskaita.
5.1. Komandų formavimas yra laisvas. Dalyvauja LMSF registruotos ir tik „SUPER TAURĖ 2011“ suburtos naujos komandos.
5.2. Komandos sudėtis ir pavadinimas skelbiami prieš kiekvieno etapo finalinius važiavimus.
5.3. Sportininkams (gavusiems LMSF registruotos klubo komandos leidimą) leidžiama skirtinguose etapuose atstovauti skirtingoms komandoms.
5.4. Lietuvos ir užsienio sportininkų skaičius komandose neribojamas.
5.5. Komandinius įskaitinius taškus etape duoda visose klasėse visi komandai atstovaujantys sportininkai.
5.6. Motokroso varžybų „SUPER TAURĖ 2011“ galutinėje komandinėje įskaitoje užimtos vietos nustatomos pagal didžiausią visuose etapuose surinktą taškų sumą. Esant taškų lygybei, pirmenybė teikiama komandai, turinčiai daugiau aukštesnių (1, 2, 3 ir t.t.) vietų etapuose. Jeigu lygybė išlieka, vietos paskirstomos pagal paskutinio etapo rezultatus, toliau – pagal priešpaskutinio ir t.t.
6. Motokroso varžybų „SUPER TAURĖ 2011“ finansinės dalyvavimo sąlygos.
6.1. Startinis dalyvio mokestis – 35 Lt.
6.2. Transponderio nuomos mokestis – 25 Lt.
6.3. Vienkartinės licencijos kaina – 100 Lt. (nustatyta ir perduodama LMSF)
6.4. Vienkartinis komandos (neregistruotos LMSF ) registravimas etapui – 100 Lt.
6.5. Vienkartinis (vienam etapui) užsieniečio registravimas i komandą – 100 Lt
6.6. Vienkartinis (vienam etapui) Lietuvos sportininko komandos keitimas – 50 Lt.
7. Motokroso varžybų „SUPER TAURĖ 2011“ apdovanojimai.
7.1. Vieno etapo prizinis piniginis fondas – 3200 (trys tūkstančiai du šimtai) litų, 00 ct.
7.2. Sportininkai etape laimėję I, II, III vietas gauna piniginius prizus pagal pateiktą lentelę ir apdovanojami atminimo prizais: (žr.prisegtuką)
7.3. Mx2 M, Open M, Open P, ATV P apdovanojami atminimo dovanomis.
7.4. Sportininkas, etape įveikęs greičiausią rato laiką apdovanojamas 100 (vienas šimtas) litų piniginiu prizu.
7.5. Geriausiai etape startavęs Open klasės sportininkas apdovanojamas 100 (vienas šimtas) litų piniginiu prizu.
7.6. Komandos etape laimėję 1, 2, 3, vietas apdovanojamos atminimo prizais.
7.7. Sportininkai ir komandos laimėję I, II, III vietas atvirųjų motokroso varžybų „SUPER TAURĖ 2011“ galutinėje įskaitoje apdovanojami diplomais ir vertingais atminimo prizais.
7.8. Sportininkai ir komandos laimėję 4-10 vietas atvirųjų motokroso varžybų „SUPER TAURĖ 2011“ galutinėje įskaitoje, apdovanojami diplomais ir paskatinamaisiais prizais.
7.9. Galutiniai atvirųjų motokroso varžybų „SUPER TAURĖ 2011“ apdovanojimai vykdomi iškilmingos sezono uždarymo šventės metu.
8. Protestai.
8.1. Visi protestai pateikiami raštu varžybų vyr. teisėjui, tiksliai nurodant pažeistą taisyklių arba nuostatų punktą, kartu su 300 Lt užstatu. Protestą patenkinus užstatas grąžinamas, o nepatenkinus – perduodamas organizatoriui.
8.2. Jeigu dėl protesto patikrinimo reikia ardyti motociklą, piniginio užstato dydis 800 Lt. Protestą patenkinus užstatas grąžinamas, o nepatenkinus – 300 Lt perduodama į organizatoriaus kasą, o 500 Lt sumokama sportininko mechanikams už motociklo ardymą.
8.3. Protestai dėl varžybų rezultatų pateikiami ne vėliau kaip 30 min. po rezultatų paskelbimo informaciniame stende. Protestai dėl dalyvių (amžius ir kt.) pateikiami ne vėliau kaip 30 min. iki pirmojo tos klasės starto.
8.4. Protestus nagrinėja vyr. teisėjo sudaryta trijų narių komisija.

„Baltijos motoklubas“ prezidentė
Giedrė Šapranauskienė

Nuostatai tvirtinti:
2011 m. kovas 20 d. LMSF tarybos posėdyje
LMSF tarybos pirmininkas Virginijus Visockis
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2011 Kovo 30 10:35 redagavo AntanasP 2011 kovo 30 10:42 Honda VFR800 - sportuojantis turistas.
Darbštuolė
400cc ***
Avataras
#2    

ojei, vėl visą dieną galvą už motociklai. :)
2011 Kovo 30 19:20
Narys
250cc **
Avataras
#3    

būtinai reikės užklysti ir prigriebti fotoaparatą :-) (y)
2011 Kovo 31 00:11
Super'inis
1100cc *****
Avataras
#4    

Motokroso sezoną atidarė „Super Taurė“


Motokroso sezonas šiemet startavo Kaune. Nors iki „Lietuvos Taurės“ varžybų dar keletas savaičių, o iki šalies čempionato pirmojo etapo beveik visas mėnuo, puikią progą nekantraujantiems motokroso aistruoliams išvysti puikų reginį suteikė „Super Taurė“. Organizatorių žodžiai, kad šiemet varžybos pakils į aukštesnį lygį, jau pirmajame etape privertė patikėti, kad tai nepažadai, o realybė. Tvarkinga trasa, kokybiškas organizavimas, gausus būrys dalyvių, intriguojančios kovos – trasoje varžėsi nuo penkiamečių pyplių iki veteranų. Diena varžybose neprailgo ne tik motokroso vilkams, bet ir pirmąkart tokiame renginyje besilankantiesiems.

Iki šiol motokroso varžybos Lietuvoje buvo gana panašios, beveik identiškomis taisyklėmis ir dienotvarke. „Super Taurė“ siekia išsiskirti ir būti patraukli tiek dalyviams, tiek publikai. Sportininkai bus skatinami piniginiais prizais (geriausiai pasirodę per vienas varžybas gali gauti iki 1000 Lt) bei galimybe dėl vertingų rėmėjų dovanų varžytis superfinale su visų klasių atstovais. Siekama pabrėžti ir kvalifikacinių važiavimų svarbą, varžybose užsienyje mūsiškiams dažnai nepasiseka patekti tarp geriausiųjų, nes Lietuvoje kvalifikacinis važiavimas dažnai vertinamas tik kaip treniruotė. Kad taip nebūtų, „Super Taurės“ organizatoriai nusprendė taškus sportininkams skirti ir už šį važiavimą. Visų klasių sportininkai, išskyrus pačius mažiausiuosius, 50 kubinių centimetrų galios motociklais važiuojančius vaikučius, dėl pergalės varžosi ne įprastų dviejų, o trijų trumpesnių važiavimų metu. „Toks sprendimas buvo priimtas, siekant kad žiūrovams neprailgtų stebėti varžybų. Lietuvos sportininkų pajėgumai yra daugmaž aiškūs, vietomis jie pasiskirsto gana greitai, po to važiuoja stabiliai. Publikai patinka startai, tad ir duodame jų daugiau, o trumpesniuose važiavimuose daugiau intrigos ir įnirtingesnių kovų“, - teigia vyriausias varžybų teisėjas Nerijus Šeduikis ir dar paaiškina, kad papildomas „Superpole“ važiavimas, kuriame varžosi keturi geriausiai kvalifikacijoje pasirodę sportininkai, skirtas lyderių žinomumui gerinti. Nesekantys motokroso naujienų, o galbūt jame apsilankę pirmąjį kartą, dažnai nespėja sekti numerių ir susigaudyti, kas priekyje, o kas galbūt jau aplenktas ratu, tad vieną važiavimą stebėdami tik keturių geriausiųjų kovą, žiūrovai turi puikią progą juos įsidėmėti.

Pirmasis „Super Taurės“ etapas sekmadienį (balandžio 3 dieną) vyko Kaune, Petrašiūnų trasoje. Sportininkai varžėsi 50 cm3 , 65 cm3, 85 cm3, MX2 J, MX2, Open, MX2M, Open M, Open P, ATV Open, ATV P klasėse. Sezono pradžia, kaip ir kasmet, puikiai atskleidžia, kas ką veikė žiemą. Džiugu, kad ne vienas sportinių aukštumų siekiantis sportininkas nesėdėjo rankų sudėję – ruošėsi fiziškai, treniravosi užsienyje. Ir rezultatai akivaizdūs – pernai beveik visą sezoną dėl trijose vietose lūžusios rankos praleidęs Dovydas Karka iš Pakruojo, po treniruočių Belgijoje šiemet pirmą kartą dalyvavęs varžybose 85 cm3 klasėje iškovojo pirmąją vietą, ne itin sėkmingą sezoną pernai išgyvenęs šiaulietis Vytautas Bučas, pasitobulinęs Estijoje pas Avo Leok‘ą, sekmadienį buvo nepavejamas ir lyderio poziciją visuose važiavimuose laikė labai užtikrintai. Puikius rezultatus toliau demonstruoja ir Avo Leok‘o treniruojamas anykštėnas Arminas Jasikonis, prieš nepilną savaitę grįžęs iš Italijos ir pirmąkart varžybose kovojęs ne 85-tuku, o 125 cm3 galingumo motociklu ir iškart užtikrintai laimėjęs MX2 jaunių klasėje. Nors šiam sportininkui ne itin gerai pavyko startai, ištvertmingas ir užsispyręs 13-metis, startavęs 7, 8 ar 10 pozicijoje, vis tiek prisikasdavo iki trejetuko bendrame MX2, MX2 jaunių ir Open klasės važiavime.
Netinginiavo per žiemą ir Renaldas Petrulionis, šiemet atstovaujantis Šiaulių „Dakarą“. Vyras ne tik rimtai ir atsakingai ruošėsi fiziškai, bet ir treniravosi kartu su Imantu Tamuliūnu Italijoje. Daugkartiniam Lietuvos čempionui ATV klasėje, 16 starto numeriu važiuojančiam kauniečiui I.Tamuliūnui, šiemet trasoj ilsėtis neteks – jo laukia įnirtingos kovos. Dabar jau tenka ne tik dairytis per petį, ar Renaldas nelipa ant kulnų, bet ir pasuostyti benzino kvapo bei gauti dulkių. Du važiavimus I.Tamuliūnui pavyko išplėšti pergalę, tačiau trečiajame jis nestartavo ir bendroje įskaitoje liko trečias, o pirmoji vieta atiteko R.Petrulioniui. „Mes konkurentai trasoje, tačiau už jos bendraujame normaliai, Imantas dalijasi patirtimi. Jis ne iš tų, kurie pirštų savo patarimus, reikia jo tikslingai paklausti ir tikrai sulauksi atsakymo“, - gerų žodžių kolegai negaili Renaldas. Smalsu, kas gi vyks, kai į kovą įsijungs ir stiprus Latvijos sportininkas Agris Neija, šiemet atstivausiantis „Žemaitijai“. Paklaustas apie įsigytus pajėgius Latvijos sportininkus, klubo vadovas Saulius Stankus tik žemaitiškai santūriai šypteli: „O ką daryt? „Dakaras“ tris estus nusipirko“.

Šiemet Lietuvos motokroso klubai labai rimtai nusiteikę, pergalių ištroškę ir patys sportininkai, tad laukia įnirtingas, azartiškas ir nenuspėjamas sezonas. Trokštantiems maloniai neramaus, šiek tiek ekstremalaus ir emocingo laisvalaikio – savaitgalis motokroso varžybose tinkamiausias sprendimas.

„Super Taurės“ pirmojo etapo rezultatai: http://www.orion-timing.com/1035/20110403/
Kitas etapas gegužės 7 dieną Pakruojyje.

Pranešimą rengė Justina Mikeliūnaitė (www.mxnews.lt)
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2011 Balandžio 4 08:44 redagavo AntanasP 2011 balandžio 4 08:47 Honda VFR800 - sportuojantis turistas.
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#5    

http://www.motopress.lt/kauna-sudrebino-pirmasis-supertaures-etap....

O čia dar šiek tiek nuotraukų, video bei komentarų ;)
2011 Balandžio 4 20:59
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17