Remontas » Virinimas
Peršalęs
1100cc |
gal yra cia suvirintoju kurie vamzdzius svietimui virina? reikia turet TUV sertifikata, buna kad reikia i svedija, neblogaos babkes
2010 Kovo 1 19:26
|
Plentinis endūrininkas
400cc |
Darbe- taip miksas,bet garaziuke pas mane angliarugstė. Kadangi garaziuke is to pinigų nekalu,tai savo malonumui uztenka CO2. Negaliu sau leisti uz mixa mokėti apie 200 Lt., kai angliarūgstė - 36 Lt. kainuoja. Gal turtingesni ir pasijuoks,bet mokant virinti ,man namie sociai uztenka ( mig SP-200 + CO2)
2010 Kovo 2 22:19
Nesvarbu kiek metu bus,kol 2 ratus valdysiu-tol jaunas ir liksiu!
Suzuki DL 1000 V-Strom |
Peršalęs
1100cc |
garaze pas mane irgi ne miksas, jei gerai sureguliuota, tai pilnai uztenka
2010 Kovo 2 22:29
|
Narys
900cc |
Pakeliu sena tema, nes radau toki idomu dalykeli. Nezinau kaip jis vadinas lietuviskai (as kaip suprantu tai suvirinimo atitikmuo), bet angliskai jis vadinas Brazing. Principas, kiek suprantu, yrapanasus kaip suvirinimo elektra, tik karstis paduodamas ne elektra o isoriniu karscio saltiniu (litavimo lempa, lauzas ir t.t.). Vietoje elektrodu naudojami i juos panasus strypai (brazing rods) aplipdyti fliusu. Tai vat ir klausimas ar kas yra su tuom susidures, ir jei taip tai kaip laiko sujungimas ir ar tinkamas technikoje yra realus.
2011 Balandžio 13 11:58
Kiaule Morgas
|
Pašėlęs
900cc |
Brazing lietuviškai vadinamas litavimu. O tie brazing rod'ai dažniausiai yra tiesiog švino strypai su fliusu arba be jo (fliusų būna kokių nori ir atskirai). Gali būti, kad šiais laikais naudojama jau ir bešviniai kokienors, bet iš esmės, tai yra švininis litavimas. Tvirtesnis už naudojamą elektronikoj lydmetalį, bet ne stebūklas. Kiek suprantu ypatingai išpopuliarėjo štatuose, nes ten mašinos būdavo metalo gabalai, tai kažką remontuojant vietoj krūvos špakliaus - užpildydavo būtent lituodami šviną su litavimo lempa...
2011 Balandžio 13 13:12
Free Rider
|
Narys
900cc |
Emm manau biski susipainiojai, soldering yra litavimas ( toks kur elektronikoje naudojamas), brazing yra kaip ir litavimas tik naudojama 3-4 aukstesne temperatura ir naudojami bronzos/aliuminio/sidabro lydiniai su fosforu. Zinau kad jis tikrai naudojamas seniau budavo gaminant dviracius (sujungiant dvi plieno detales zalvarine siule). Bet vat kaip motorizuotoje technikoja tai nerandu info
2011 Balandžio 13 14:22
Kiaule Morgas
|
Narys
900cc |
radau dar filmuka siektiek apie tai, gal kam aiskiau apsidarys http://video.google.com/videoplay?docid=7933388719503793382#docid....
2011 Balandžio 13 14:23
Kiaule Morgas
|
Peršalęs
1100cc |
http://www.youtube.com/watch?v=iC2DG8jVp_M tik zuikiu neprisigaudyk
2011 Balandžio 13 15:37
redagavo egida72 2011 balandžio 13 15:43
|
Narys
900cc |
kitaip pasakius, mototechnikoje nesuveiks naudoti. Ech, o jau galvojau, maziai investiciju ir visa kita.
2011 Balandžio 13 15:43
Kiaule Morgas
|
Peršalęs
1100cc |
2011 Balandžio 13 15:45
redagavo egida72 2011 balandžio 13 15:46
|
Pašėlęs
900cc |
Soldering, tai litavimas minkštu, žematemperatūriu lydmetaliu su tuo iprastu lituokliu. Brazing, tai kaip ir sakiau yra litavimas, kai naudoji šviną. Teoriškai gali naudot ir ne šviną... Šiais laikais plačiai naudojamas santechnikoje varinių vamzdelių sulitavimui. Vietoj virinimo, tai naudoti principe galima, bet tik ten kur nėra rimtų mechaninių apkrovų ir aukštų temperatūrų. Ai, dar naudojamas šaldymo technikoj, nu ir visokiose panašiose vietose. TIG, tai jo, jėga, bet ne mėgėjo kišenei, nebent prie svarkės jungt ir uždeginėt braukiant Mėgėjui pasižaist skaitau MIG universaliausias daiktas... Beje, Woodoo, o kodėl sakai, kad mažai investicijų? Per kurią čia vietą mažiau jų? Jei jau turi acetileno įrangą, tai kas trukdo naudoti standartinį suvirinimo būdą? Per kurią čia vietą mažiau išlaidų? Nepagaunu...
2011 Balandžio 13 16:25
redagavo Quicker 2011 balandžio 13 16:41
Free Rider
|
Narys
900cc |
nu visu pirma tig'as kainuoja 4k-6k, visu antra visu antra vietoje acetileno alimas naudoti butanas tai, butan torch + butanas 90min darbo plius 5 brazing rods kainuos iki 100 lt. O apie koki suvirinima tu kalbi acetilena naudojant dar ? Juk TIG ir MIG naudoja inertines dujas, ar ka praleidau?
2011 Balandžio 13 17:00
Kiaule Morgas
|
Narys
900cc |
Nu taip supratau is tavo komentaro apie "atgivenusi" dalyka. Is esmes as suprantu kad ji galima naudoti su skardomis, bakais, fenderiais. Bet mano klausimas buvo ar tai galima pritaikyti darbui su remu, tarkim variklio auseliu pervirinimui ar papildomu pakoju privirinimui ir t.t.
2011 Balandžio 13 17:11
Kiaule Morgas
|
Pašėlęs
900cc |
Na, standartinis, pats elementariausias suvirinimo būdas yra būtent dujinis suvirinimas. Acetilenas ir deguonis į vieną rankeną užsidegi, lydai virinamą metalą, kiek trūksta užpildai viela. Labai panašu į TIG (kuris yra elektrinė acetileno "kopija"). Visi seni suvirintojai pradėjo būtent nuo šio būdo. Jis dar neblogas tuom, kad gali virint visur kur nėra elektros, nereikia brangių skydelių (pakanka tik užtamsinto stikliuko ar akinių). Įranga pilna prasideda nuo kokių 300-400Lt. Galima net "nešiojamą" susiveikt, kur į kuprinę telpa. Net Senukuose kažkas panašaus yra mačiau. Kokybė pakankamai gera. Pagrindinis minusas - turi labai stipriai įkaitinti virinamą vietą, metalas gali susikraipyt, prarast savybes ir t.t. Toliau yra MMA suvirinimas (elektrodinis). Šiuo metu turbūt labiausiai paplitęs, nes turbūt kiekvienam kaime yra bent vienas, kuris turi betn savos gamybos transformatorių pakankamos galios, kad galėtų virinti Tai sudėtingas (patirties požiūriu) suvirinimas, nes reikia atmušt ranką valdyt kintamo ilgio elektrodą. Bet įrangą gali susikomplektuot norėdamas ir už 200-300Lt ar netgi pasidaryti pats. Na, bet skydelio reikia jau rimto, kaip ir visos aprangos (kaip ir visuose elektriniuose suvirinimuose). Sekantis etapas - MIG (pusautomatis)... Lietuvoj dažnai visiškai neteisingai vadinamas "kempu" (nuo Suomių firmos Kemppi, kuri gamina ne vien tokius aparatus, bet įaugo į kraują kažkodėl daug kam). Pigūs kiniški-lenkiški prasideda nuo 500Lt + balionas, reduktorius, angliarūgštė (arba Argonas arba mixas arba dar begalė variantų, bet CO2 tiesiog pigiausias ) ir pigi viela, arba, jei labai kokybės nereikia, tai imi savisaugę brangią vielą ir varai be jokių dujų (dar vadinama MAG). Šiuo būdu, pasipraktikavę vieną kitą dieną, tvorą susivirina niekada anksčiau nevirinę Virinimas greitas ir paprastas, todėl labai mėgsta auto-moto servisai ir panašiai. Na ir kokybiškiausias, "profesionaliausias" būdas - TIG. Lietuvoj dažnai vadinamas "virinimu Argone", nors naudoti gali ne vien Argoną ir nebūtinai Argoną, nu bet tarkim. Virini beveik taip kaip Acetilenu - dega lankas ant volframinio elektrodo, juo kaitini tik ir lydai, o kiek trūksta metalo - dadedi vielos su kita ranka. PS. Jei ką praleidau - papildys geriau išmanantys...
2011 Balandžio 13 17:18
Free Rider
|
Narys
900cc |
tai isprincipo ir panasu i tai apie ka as klausiau (pirmas variantas). kaitinami elementai ir tarp ju i siula papildomas metalo gabalas iliejamas + flusas tam kad nesioksiduotu. Aciu uz lietuviska apibudinima
2011 Balandžio 13 17:25
Kiaule Morgas
|
Pašėlęs
900cc |
Apie kokybišką aliuminio ir jo lydinių virinimą namuose.... principe gali pamiršt Teoriškai galima, bet praktiškai geriau nunešt profui su teisingom rankom ir TIG įranga
2011 Balandžio 13 17:27
Free Rider
|
Pašėlęs
900cc |
Ne visai... Virinant metalas yra išlydomas (principe gali virint be jokio papildomo metalo, jei pasistengsi), o lituojant (brazing) - tu pagrindinio metalo neišlydai, jo tiek daug neįkaitini net ir užpildai tarpą kažkokiu minkštesniu, besilydančiu prie žemesnės temperatūros (principe švinu).
2011 Balandžio 13 17:30
Free Rider
|
Peršalęs
1100cc |
2011 Balandžio 13 17:40
|
Narys
900cc |
Sveiki. Iskrito nuo sankabos puses variklio dangcio dalis... kaip iskrito- neklauskit, gryzes namo pamaciau kad skyle variklyje... Dabar sakykit ar man ten ja uzvirint jei virinamas metalas ar tiesiog nauja dangti pirkt? Ir isvis ar ten neturetu buti issukama ta dalis? Kur pazymeta raudonai ten dabar yra skyle... Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2011 Balandžio 14 02:01
redagavo Manttyz 2011 balandžio 14 02:09
|
Narys
125cc |
Del duslintuvo virinimo Swejki, susiduriau su tokia problemele.. Nusipirkau duslintuvo bakeli, ir dabar sunkoka rasti koki meistreli, kuris uz padoria kaina privirintu/pritaikytu duslintuvo vamzdi. Buciau dekingas jei galetumet patarti, kas galetu pagelbeti???
2012 Balandžio 11 17:25
|
Peršalęs
1100cc |
2012 Balandžio 11 20:51
|
Narys
125cc |
Na ir kaip issiajskinti? Metalas nesurudijes, gal kiek nuo karscio pakeites spalva http://www.motomanai.lt/p-catalog_item.html?item_id=9494
2012 Balandžio 11 21:04
|
Čioperistas
900cc |
jai imestum foto koki nusipirkai ir koks pas tave stovi ant moco gal ka sumastyciau del suvirinimo
2012 Balandžio 11 21:30
|
Čioperistas
600cc |
Del virinimo TIG argono aplinkoj (ishskyrus aliumini) ar aukshtatemperaturio litavimo brondza, variu tt... Galima kreiptis i mane miestas Kaunas.
2012 Balandžio 11 21:48
|
Čioperistas
600cc |
Nu brazina tikrai ne shvinu Ishesmes tai shvina dedavo i pabiedas kai kantus reikedavo panashius ishlenkimus padaryti nes shtampai rusishki buvo kreivi Dabar tokiam reikalui naudoja alava ir jo lydinius bet tai jau "sena mokykla" O del bracingo tikrai neshvinas. Lituojant alavas shvinas jau senas lydmetalis dabar jau tokiu neparsiduoda. Brazina su brondza variu geriauosia sirdabro lydineis... Dar pataisysiu kad neklaidintum zmoniu jai zinoma nesupyksi.. TIG (kuris yra elektrinė acetileno "kopija") - Ne taip nera toli grazu TIG yra virinimas apsaugininese dujose ir elektros pagalba vykdoma jonizacija. Apsaugines dujos nepalaiko jokio degimo o neduoda trunpai tarent metalui oksiduotis lydimosi virinamos vietos vonelej. Acitilenas ir TIG nesuderinamas dalykas Argono dujos... Helio dujos...
2012 Balandžio 11 21:52
redagavo kiaunius 2012 balandžio 15 13:52
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |