Naujienos motopasaulyje » Respublika: Kai motociklas tampa priešu
Kartu su pavasariu į Lietuvą grįžo ne tik šiltas oras. Po žiemos miego prabudo ir į miestų gatves pasipylė motociklininkai, pripildydami jas
ne tik kurtinančio variklių griausmo. Dėl įžūlaus Kelių eismo taisyklių ignoravimo bei pomėgio atlikti nutrūktgalviškus ir pavojingus
triukus rezultatų ilgai laukti nereikėjo. Po kelių tik sužeidimais pasibaigusių avarijų pasipylė pirmosios motociklininkų mirtys.
Sezono pradžia - kraupi
Vėlyvas pavasaris tik balandžio pabaigoje leido šalies motociklininkams išvaryti į lauką savo plieninius žirgus. Artėjantį šeštadienį (gegužės 7 d.) visi šalies baikeriai ir motociklininkai kviečiami į Vilnių bei Kauną oficialiai atidaryti šių metų sezoną.
Atskiruose šalies miestuose motociklininkai savo sezonus pradėjo anksčiau. Ir ne tik gražiomis šventėmis, bet ir tragiškais įvykiais.
Po kelių tik sužeidimais pasibaigusių nelaimių ypač juodas buvo praėjęs savaitgalis. Per dvi jo dienas Jonavoje, Šilutėje ir Prienų rajone įvykusiose avarijose žuvo net trys motociklininkai.
Kraupus sutapimas, bet vienas jų mirtinai susižalojo per Šilutės motociklininkų sezono atidarymo šventę.
Matyt, neatsitiktinai iki šios savaitės pabaigos Vilniaus apskrities VPK Kelių policijos valdybos pareigūnai sostinėje rengia ir specialų reidą, per kurį kontroliuos mopedų, motociklų ir keturračių motociklų vairuotojų blaivumą, motociklininkams leistiną važiavimo greitį.
Ypatingą dėmesį policininkai skirs greičio mėgėjams, pavojingai ar chuliganiškai vairuojantiems ir keliantiems didelį pavojų eismo saugumui.
Gerbėjų vis daugiau
Statistiniai duomenys rodo, kad motociklų ir mopedų Lietuvoje nuolat gausėja.
Valstybinėje įmonėje “Regitra” praėjusiais metais įregistruota 1137 motociklais daugiau nei 2009-aisiais - 36 081. Mopedų skaičius pernai išaugo dar smarkiau - 2332. Užpernai jų buvo 15 032, o pernai jau 17 364.
Motociklų su priekabomis šalyje skaičius išliko beveik stabilus - 6201 pernai ir 6220 užpernai. Tą patį galima pasakyti ir apie triračius mopedus (atitinkamai 21 ir 18) bei triračius ir keturračius motociklus (1021 ir 933).
Problema - “britvininkai”
“Tai kiekvienų metų problema. Ji prasideda pavasarį ir išnyksta gilų rudenį. Yra nustatyta metodika ir taktika, kaip šią problemą spręsti. Taip ir dirbame”, - kalbėjo Lietuvos kelių policijos tarnybos (LKPT) viršininkas Gintaras Aliksandravičius.
Didžiausias policininkų galvos skausmas yra sportinių motociklų vairuotojai, vadinamieji “britvininkai”. Jie dažniausiai važinėja po vieną ar tik keliese ir pasižymi visišku Kelių eismo taisyklių ignoravimu, taip keldami pavojų ne tik sau, bet ir kitiems eismo dalyviams.
Organizuoti, į klubus, turinčius savas taisykles ir hierarchiją, susibūrę baikeriai didesnių bėdų teisėsaugininkams nepridaro.
“Britvininkų” motociklai yra atsivežti iš Vakarų, ne visi perregistruoti, neaiški ir jų techninė būklė. Ir šių motociklų vairuotojų įgūdžiai neretai kelia didelių abejonių. Tiesiu keliu spaudžia, kiek gali, o posūkiuose važiuoja, kaip su dviračiais”, - kalbėjo G.Aliksandravičius.
Auklės socialine reklama
Pareigūno teigimu, prasidėjus motociklininkų sezonui, atidesni turėtų būti ir automobilių vairuotojai.
“Jie dažniau turėtų žiūrėti į šoninius ir galinio vaizdo veidrodėlius, būti atidesni. Nes neretai būtent mašinų vairuotojai tampa avarijų kaltininkais”, - tvirtino LKPT viršininkas.
Nors šių metų motociklininkų sezonas prasidėjo skaudžiomis ir net kelių žmonių mirtimi pasibaigusiomis avarijomis, policininkai kol kas jokių specialių priemonių imtis nežada.
“Tendencijos, kad daugėtų motociklininkų daromų Kelių eismo taisyklių pažeidimų, nepastebime. Jų skaičius išlieka maždaug stabilus. Yra sudarytas metinis veiklos planas, kuriame numatyta motociklininkų kontrolė. Jo ir laikysimės. Kiek žinau, dar Susisiekimo ministerija žada socialinės reklamos klipų”, - sakė G.Aliksandravičius.
Pastarasis metodas ne toks jau ir neveiksmingas. Pareigūnai sako pastebėję, kad, palyginti su keleriais praėjusiais metais, yra sumažėję įžūlių KET pažeidėjų, pervertinančių savo jėgas. Dalis jų pasimokė jei ne iš savo ir draugų, tai iš kitų motociklininkų nelaimių.
Jaučiasi nebaudžiami
Teisėsaugininkai pripažįsta, jog blogiausia tai, kad jie yra tarsi bejėgiai prieš didžiuliais greičiais lakstančius motociklininkus.
Jų nesukontroliuoja ne tik miestuose budintys policininkai, bet ir stacionarūs greičio matuokliai. Tuo labiau kad gaudyti motociklininkus yra sudėtinga ir labai pavojinga, ypač miestuose.
Todėl to ir nesiryžtama daryti, nors policija ir turi įsigijusi galingų motociklų (greitesnių už daugumos pažeidėjų) bei specialiai išmokytų jais važinėti pareigūnų.
Tad dažniausiai tik lieka apeliuoti į visų, ypač mėgstančių demonstruoti įvairius triukus ir važinėti ant vieno rato, “britvininkų” sąmoningumą, kad jie atsakingi ne tik už savo, bet ir kitų eismo dalyvių saugumą.
Amžina problema
Pasak seniausio Lietuvos baikerių klubo “Crazy in the Dark MC” prezidento Valdemaro Zinkevičiaus, motociklininkai, kaip ir visi kiti eismo dalyviai, nėra apsaugoti nuo keliuose slypinčių pavojų.
“Žmogiškasis veiksnys egzistavo ir egzistuos amžinai. Nuo jo niekas nėra apsaugotas. Tačiau mes visi turime pasistengti, kad nelaimių keliuose būtų kuo mažiau. Dėl to bendradarbiaujame su policija, kartu ieškome problemos sprendimo. Štai ir šeštadienį vyksiančiame sezono atidaryme tarp įvairių tradicinių baikerių rungčių bus specialiai skirtų ir eismo saugumui. Todėl mes į savo judėjimą ir stengiamės pritraukti kuo daugiau motociklininkų. Klubuose visai kita tvarka, nei važinėjančių pavieniui”, - sakė V.Zinkevičius.
“Crazy in the Dark MC” prezidento teigimu, nelaimės dažniausiai ištinka tuos motociklininkus, kurie praranda baimės jausmą.
“Nusiperka jaunuolis motociklą ir jau mano, kad viską moka. Todėl dažniausiai į avarijas patenka pradedantieji arba profesionalai”, - neabejojo V.Zinkevičius.
Išeitis - tolerancija
Anot baikerio, labai sudėtinga pasakyti, kada Lietuvos keliuose baigsis egzistuojanti priešprieša tarp motociklų ir automobilių vairuotojų.
“Čia turėtų pasistengti tiek motociklų, tiek mašinų vairuotojai. Kol kelyje nebus abipusės pagarbos, problema tikrai egzistuos. Visiems reikia laikytis Kelių eismo taisyklių, būti atidesniems ir pasistengti matyti vieniems kitus”, - sakė V.Zinkevičius.
Su tuo sutinka ir beveik 19 tūkstančių narių Lietuvoje bei užsienyje vienijančios motociklininkų bendruomenės projekto “motomanai.lt” įkūrėjas ir vadovas Antanas Petrauskas.
“Didelė mūsų visuomenės dalis mėgsta kraują. Būkime atviri - žiniasklaidoje daugiau rasime kraupių įvykių, nei pavyzdingos kelionės motociklu aprašymų. Tiesiog kiekvieną kartą sėsdami prie automobilio ar motociklo vairo, būkime bent vienu procentu tolerantiškesni ir atviresni, atsakingesni ne tik už save, bet ir už aplinkinius, atidesni vairuotojai. Pasaulį pradėkime keisti nuo savęs, nes ir šaukštas deguto sugadina visą statinę medaus”, - siūlė visiems vairuotojams priimtiną išeitį A.Petrauskas.
36 081 - tiek motociklų šiandien yra registruota Lietuvoje.
Parengta pagal dienraštį "Respublika"
http://www.respublika.lt/lt/naujienos/lietuva/kitos_lietuvos_zini....
Paskelbė: Antanas Petrauskas (AntanasP)
Sezono pradžia - kraupi
Vėlyvas pavasaris tik balandžio pabaigoje leido šalies motociklininkams išvaryti į lauką savo plieninius žirgus. Artėjantį šeštadienį (gegužės 7 d.) visi šalies baikeriai ir motociklininkai kviečiami į Vilnių bei Kauną oficialiai atidaryti šių metų sezoną.
Atskiruose šalies miestuose motociklininkai savo sezonus pradėjo anksčiau. Ir ne tik gražiomis šventėmis, bet ir tragiškais įvykiais.
Po kelių tik sužeidimais pasibaigusių nelaimių ypač juodas buvo praėjęs savaitgalis. Per dvi jo dienas Jonavoje, Šilutėje ir Prienų rajone įvykusiose avarijose žuvo net trys motociklininkai.
Kraupus sutapimas, bet vienas jų mirtinai susižalojo per Šilutės motociklininkų sezono atidarymo šventę.
Matyt, neatsitiktinai iki šios savaitės pabaigos Vilniaus apskrities VPK Kelių policijos valdybos pareigūnai sostinėje rengia ir specialų reidą, per kurį kontroliuos mopedų, motociklų ir keturračių motociklų vairuotojų blaivumą, motociklininkams leistiną važiavimo greitį.
Ypatingą dėmesį policininkai skirs greičio mėgėjams, pavojingai ar chuliganiškai vairuojantiems ir keliantiems didelį pavojų eismo saugumui.
Gerbėjų vis daugiau
Statistiniai duomenys rodo, kad motociklų ir mopedų Lietuvoje nuolat gausėja.
Valstybinėje įmonėje “Regitra” praėjusiais metais įregistruota 1137 motociklais daugiau nei 2009-aisiais - 36 081. Mopedų skaičius pernai išaugo dar smarkiau - 2332. Užpernai jų buvo 15 032, o pernai jau 17 364.
Motociklų su priekabomis šalyje skaičius išliko beveik stabilus - 6201 pernai ir 6220 užpernai. Tą patį galima pasakyti ir apie triračius mopedus (atitinkamai 21 ir 18) bei triračius ir keturračius motociklus (1021 ir 933).
Problema - “britvininkai”
“Tai kiekvienų metų problema. Ji prasideda pavasarį ir išnyksta gilų rudenį. Yra nustatyta metodika ir taktika, kaip šią problemą spręsti. Taip ir dirbame”, - kalbėjo Lietuvos kelių policijos tarnybos (LKPT) viršininkas Gintaras Aliksandravičius.
Didžiausias policininkų galvos skausmas yra sportinių motociklų vairuotojai, vadinamieji “britvininkai”. Jie dažniausiai važinėja po vieną ar tik keliese ir pasižymi visišku Kelių eismo taisyklių ignoravimu, taip keldami pavojų ne tik sau, bet ir kitiems eismo dalyviams.
Organizuoti, į klubus, turinčius savas taisykles ir hierarchiją, susibūrę baikeriai didesnių bėdų teisėsaugininkams nepridaro.
“Britvininkų” motociklai yra atsivežti iš Vakarų, ne visi perregistruoti, neaiški ir jų techninė būklė. Ir šių motociklų vairuotojų įgūdžiai neretai kelia didelių abejonių. Tiesiu keliu spaudžia, kiek gali, o posūkiuose važiuoja, kaip su dviračiais”, - kalbėjo G.Aliksandravičius.
Auklės socialine reklama
Pareigūno teigimu, prasidėjus motociklininkų sezonui, atidesni turėtų būti ir automobilių vairuotojai.
“Jie dažniau turėtų žiūrėti į šoninius ir galinio vaizdo veidrodėlius, būti atidesni. Nes neretai būtent mašinų vairuotojai tampa avarijų kaltininkais”, - tvirtino LKPT viršininkas.
Nors šių metų motociklininkų sezonas prasidėjo skaudžiomis ir net kelių žmonių mirtimi pasibaigusiomis avarijomis, policininkai kol kas jokių specialių priemonių imtis nežada.
“Tendencijos, kad daugėtų motociklininkų daromų Kelių eismo taisyklių pažeidimų, nepastebime. Jų skaičius išlieka maždaug stabilus. Yra sudarytas metinis veiklos planas, kuriame numatyta motociklininkų kontrolė. Jo ir laikysimės. Kiek žinau, dar Susisiekimo ministerija žada socialinės reklamos klipų”, - sakė G.Aliksandravičius.
Pastarasis metodas ne toks jau ir neveiksmingas. Pareigūnai sako pastebėję, kad, palyginti su keleriais praėjusiais metais, yra sumažėję įžūlių KET pažeidėjų, pervertinančių savo jėgas. Dalis jų pasimokė jei ne iš savo ir draugų, tai iš kitų motociklininkų nelaimių.
Jaučiasi nebaudžiami
Teisėsaugininkai pripažįsta, jog blogiausia tai, kad jie yra tarsi bejėgiai prieš didžiuliais greičiais lakstančius motociklininkus.
Jų nesukontroliuoja ne tik miestuose budintys policininkai, bet ir stacionarūs greičio matuokliai. Tuo labiau kad gaudyti motociklininkus yra sudėtinga ir labai pavojinga, ypač miestuose.
Todėl to ir nesiryžtama daryti, nors policija ir turi įsigijusi galingų motociklų (greitesnių už daugumos pažeidėjų) bei specialiai išmokytų jais važinėti pareigūnų.
Tad dažniausiai tik lieka apeliuoti į visų, ypač mėgstančių demonstruoti įvairius triukus ir važinėti ant vieno rato, “britvininkų” sąmoningumą, kad jie atsakingi ne tik už savo, bet ir kitų eismo dalyvių saugumą.
Amžina problema
Pasak seniausio Lietuvos baikerių klubo “Crazy in the Dark MC” prezidento Valdemaro Zinkevičiaus, motociklininkai, kaip ir visi kiti eismo dalyviai, nėra apsaugoti nuo keliuose slypinčių pavojų.
“Žmogiškasis veiksnys egzistavo ir egzistuos amžinai. Nuo jo niekas nėra apsaugotas. Tačiau mes visi turime pasistengti, kad nelaimių keliuose būtų kuo mažiau. Dėl to bendradarbiaujame su policija, kartu ieškome problemos sprendimo. Štai ir šeštadienį vyksiančiame sezono atidaryme tarp įvairių tradicinių baikerių rungčių bus specialiai skirtų ir eismo saugumui. Todėl mes į savo judėjimą ir stengiamės pritraukti kuo daugiau motociklininkų. Klubuose visai kita tvarka, nei važinėjančių pavieniui”, - sakė V.Zinkevičius.
“Crazy in the Dark MC” prezidento teigimu, nelaimės dažniausiai ištinka tuos motociklininkus, kurie praranda baimės jausmą.
“Nusiperka jaunuolis motociklą ir jau mano, kad viską moka. Todėl dažniausiai į avarijas patenka pradedantieji arba profesionalai”, - neabejojo V.Zinkevičius.
Išeitis - tolerancija
Anot baikerio, labai sudėtinga pasakyti, kada Lietuvos keliuose baigsis egzistuojanti priešprieša tarp motociklų ir automobilių vairuotojų.
“Čia turėtų pasistengti tiek motociklų, tiek mašinų vairuotojai. Kol kelyje nebus abipusės pagarbos, problema tikrai egzistuos. Visiems reikia laikytis Kelių eismo taisyklių, būti atidesniems ir pasistengti matyti vieniems kitus”, - sakė V.Zinkevičius.
Su tuo sutinka ir beveik 19 tūkstančių narių Lietuvoje bei užsienyje vienijančios motociklininkų bendruomenės projekto “motomanai.lt” įkūrėjas ir vadovas Antanas Petrauskas.
“Didelė mūsų visuomenės dalis mėgsta kraują. Būkime atviri - žiniasklaidoje daugiau rasime kraupių įvykių, nei pavyzdingos kelionės motociklu aprašymų. Tiesiog kiekvieną kartą sėsdami prie automobilio ar motociklo vairo, būkime bent vienu procentu tolerantiškesni ir atviresni, atsakingesni ne tik už save, bet ir už aplinkinius, atidesni vairuotojai. Pasaulį pradėkime keisti nuo savęs, nes ir šaukštas deguto sugadina visą statinę medaus”, - siūlė visiems vairuotojams priimtiną išeitį A.Petrauskas.
36 081 - tiek motociklų šiandien yra registruota Lietuvoje.
Parengta pagal dienraštį "Respublika"
http://www.respublika.lt/lt/naujienos/lietuva/kitos_lietuvos_zini....
Foto/video »
Motoforumo srautas »
Naujienos motopasaulyje »
Respublika: Kai motociklas tampa priešu
(1)
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Paskelbė: Antanas Petrauskas (AntanasP)
Juodulys
500cc |
Tiesiu keliu spaudžia, kiek gali, o posūkiuose važiuoja, kaip su dviračiais”, - kalbėjo G.Aliksandravičius. nu kaip susinervavau... tai duobes ir puses metro gylio furu isvazinetus griovius islyginkit, tada gal ir posuki greiciau paimti bus galima. nors 40 km/h vaziuoji posukyje, ir jau galas sokineja per griovius. cia sita jo teigini suprasti kaip reiketu? nevazinekit tiesiojoje dideliu greiciu, geriau spauskit posukyje? o siaip, atsargiai vyrai, atsargiai...
2011 Gegužės 9 09:45
|
Narys
500cc |
Suprask taip kad tiesiosiose atsukt sugeba, o posūkių išimti tvarkingai nesugeba, tada nuvažiuoja nuo kelio ir apsiverčia
2011 Gegužės 9 10:05
|
Narys
25cc |
Išvis tiesioje nei posūkiuose neviršyti greičio reik kai yra kitų eismo dalyvių automobilių ir kt.... Jai tuščias kelias gali paspausti neviršyjant savo galimybių... O kurie viršyje greičius (britvos), dar be nr, bausti skaudžiai, konfiskuoti motociklus, ir panašiai
2011 Gegužės 9 10:51
|
Auksarankis
800cc |
... nu nesuprantu as valstybes poziurio i sia problema ... gi viska issprest labai paprasta : sportinius moto ant priekabikes ir i kaciargine , o norincius vazinet su sport baiku gatvej suskirstei i kategorijas pagal AG kieki moto masei ir apkrovei tokiais mokesciais kad pagalvotu ka rinktis ... padarius su nustatyta tvarka susijusius pazeidimus moto konfiskuot ir i aukciona - gautas lesas keliu policijos biudzetui ... policajai butu suionteresuoti gaudyt ir tikrint ...rezultatas pasiomatytu labai greit...
2011 Gegužės 9 11:57
...realizuoju jusu iskrypeliskus sapnus ir nesveikas fantazijas...
|
Teoretikas
600cc |
Sane atsargiai su tokiais siulymais... nes buvo minciu aplamai TP apmokestinti, manau, kad tai nuspres kazkada padaryti - apmokestins visus is eiles... ir dar ziurek apmokestins pagal darbini turi, td ir paciam teks tuos mokesciu moketi ir gal net didesnius nei mums
2011 Gegužės 9 12:14
|
Gatvinis
500cc |
cia problemos neisprestum, tokiu atveju manau lakstytu ne tik su sport baikais...
2011 Gegužės 9 12:35
|
Narys
25cc |
Statistika rodo kad 7 is 10 avariju atvejeis kalti ne motociklu vairuotojai o auto vairuotojai , ypac neturintys stazo ir pensininkai kurie toliau savo nosies nemato , ir visokios blondines kurioms veidrodelis reikalingas lupoms pasidazyti , beje gatvese yra ir tokiu kurie akivaizdziai netoleruoja motociklininku , praeita diena tryse tvarkingai vaziavome raudonvario pl. Kaune , pirma eile 50 - 60 km/h , vienas veikejas visus po viena aplenkdavo ir pristabdydavo taip sukeldamas avarine situacija , o drauga beveik prispaude prie bardiuro , pavija uzsiblokavome ir paklauseme gal jis koki pykty turi ant motociklininku , vos kelniu neprisiko biciukas , aisku gal ir tarp motociklininku visokiu buna , bet problema ne vien del musu , laikykimes visi taisykliu ir vaziuokime su protu
2011 Gegužės 9 12:48
|
Auksarankis
900cc |
''o posukiuose vaziuoja kaip su dviraciais'' vienas is daugelio beliai atvaziuojant nuo Latvijos sienos ir pagrindineje sankryzoje sukantis i desine,labai daznai ant asfalto papiltas smelis.Cia kazkoks mudakas taip sprendzia eismo saugumo problemas.Zenklu ,aisku nera.Tokiu ''sprendimu'',manau gali ne vienas pavardinti.Idomu,kaip tokiose vietose vaziuoti?
2011 Gegužės 9 12:51
|
Juodulys
1100cc |
vis pila mesla ant tu britvininku. taip, is dalies kalti, taciau bedos visos kaip ir minejo per auto vairuotojus, arba per nepilnamecius, pasidariusius dokus 25kw, ar siaip neturinciu teises vairuot. visoses salyse, sport bike skraide, skraido ir skraidys, darykit ka tik norit. manau svarbiausia zinot kur tai galima daryt, ir kada. o mocui vilktis su automobiliu srautu - nu atleiskit, ne uz ka nesutiksiu sitaip vazinet. o siaip, tuos kurie gaudo ir filmuoja nardancius moto, reiktu pastatyt kamstyje tarp auto kokiai 30min ir paziuret, ka paskui suoktu.
2011 Gegužės 9 12:54
|
Narys
500cc |
Čia, gal ir neblogas sprendimo būdas Sane, bet visokių tų motociklistų yra. Kitas moka ir protingai su ta britva važinėt, tai skaudoka tavo siūloma sistema būtų Šiaip, nei tos baudos nepadės, manau, nei dideli mokesčiai. Mes turim patys susiprast, kur tinkama vieta lakstymam, o kur ne, bet čia jau atrodo neįmanomas dalykas P.S. kiek mažai mocų lietuvoje. Apie 1,5% lietuvos tevažinėja dviem ratais su motoru
2011 Gegužės 9 12:59
|
Narys
125cc |
Dėl to lakstymo, tai net motociklininkų safety guide'ai tap sako: motociklininkui yra saugiausia judėti 5-10 km/h greičiau nei srautas. Nes tada tu valdai situaciją ir sugebi pagalvoti už tą pensininką, kuris nespės tavęs pamatyti. O važiuoti su visu srautu, tai ačiū - niekada saugiai taip nesijaučiu. Būtinai kas nors kabės ant užpakalio, bandys užlisti ir pan. O vat viršyti tų 5-10 km/h jau niekas nepatarė, tada jau tikrai automobilių vairuotojai tavęs nepamato ir negali jų labai jau kaltinti kai pats atskrieji iš niekur. Taigi, mano nuomonė tokia - motociklai turi važiuoti greičiau už automobilius, bet vos vos, tiek, kad būtų saugu.
2011 Gegužės 9 13:07
|
Juodulys
500cc |
nu nu, nebepirks xebra britvu, lakstys su streetais. ir kame cia problemos sprendimas?
2011 Gegužės 9 13:11
|
Juodulys
1100cc |
uztai kiti 98.5% is pavydo grauzia nagus, keikia kelyje, uzkisa, ir pila pamazgas komentaruose
2011 Gegužės 9 13:16
|
Auksarankis
900cc |
tu remiesi VALSTYBE?? tau paciam nejuokinga? nuo kokybisku keliu(tuoj pasivysim Latvija)susproginejusios padangos ir lankstomi ratlankiai,nekontroliuojamos vairuotoju mokyklos su birbidziano valstybes lygio ''kokybisku'' vairuotoju ruosimu. kokioje valstybeje matei,kad ne policija gaudytu stovincius invalidu vietose,o megejai? kokioje valstybeje matei,kad rodo ar ne posukius , filmuotu ir pridavinetu tik megejai? stacionarus radarai visi avaringiausiose vietose?kiei matei policijos ten kur kamsciai ir kitoks bardakas?vienetai. tavo siulomi mokesciai pades patraukti automagistraleje durniu is antros juostos besivekancius 70km/h? jei as sumokesiu tris keturis kartus didesni mokesti,tai gal mane matys geriau negu motoroleri? atsakymu gali nerasyti....
2011 Gegužės 9 13:32
redagavo veplys 2011 gegužės 9 13:33
|
Optimistas
500cc |
Bandžiau aš važinėt graižiai iš paskos automobilių, saugumo jausmo jokio duobės ir kelio kokybė ne taip matosi, kas baikeriui labai svarbu. Ir galiausiai kas svarbiausia grįžes namo taip smirdėjau, nuo visų išmetamųjų dujų, kad draugė nieko su manim nenorėjo, vat tokia ta baisi realybė!
2011 Gegužės 9 14:07
|
Narė
250cc |
Iš tikro, pikta kai visos bėdos suverčiamos tik ant motociklininkų Kažin kodėl niekas nemini tų dažnų atvejų, kai iš šalutinio kelio atrieda auto, vairuotojas pasižiūri ir AIŠKIAI pamato atvažiuojantį motociklą, o tada ramių ramiausiai 3km/h įrieda į pagrindinį kelią... atseit, tu su motociklu kur nors tilpsi. Na bet tikriausia tiesiog reikia prie to priprast, nes kitaip kažin ar bus
2011 Gegužės 9 14:28
|
Britvininkas
400cc |
todel,kad mentalitetas toks daugeliio musu. Todel, kad pavydas, kad kazkas turi tokia t/p, o as ne, del to vat uzkisiu geriau, parodysiu ir savo galia pries tokius pizonus. Todel, kad musuose nebaudziamumas didelis (nepainiot su baudu dydziu, jos normalios ganetinai) uz ket pazeidimus net kai jie vyksta tiems patiems mentams po nosim, todel jei uz nedidelius taip, tai kodel nedaryti ir kitu...na jei jau kartais ir pagaus kada tai apskusiu teismui..nepraies..na susimokesiu. Tik, kad moto draiveriu atveju kai auto vairuotojas ta pazeidima daro islysdamas is salutinio neapsidaires, ar padejes skersa, tipo matau, kad atvaro, bet tai kas, tegul stabdo, atsitrenks jam skaudes labiau, ner cia ko su tuo motu sustravot. Tai taip ir gyvenam. Kai mentai vietoj to, kad vazineja kokius prisigerusius ir kazko nepasidalinusius lindynese ramint, tuos pacius pesciuosius - perejai gatve per raudona/ne vietoj. Surase bauda. Neturi doku - i nuovada asmenybes nustatymui ir bauda. (sumokejimas/isieskojimas cia ne ju beda). Tas pats ir su ratuotais tokiais asais. Ant radaru shaibu negaila, tai gal ir kameras ant patruliniu visu sustatyti kad filmuotu non-stop prieki ? Pamatei, kad koks "kraujo istroskes auto chuliganas sejantis mirti" uzlindo, persirikiavo pavojingai ar pan. Sustabdei - ikalei bauda. Filmuota medziaga mentyne archyvuoja. Bus reikalas - pasikels duomenis ir issiaikins. Bet tai ka cia mes ta pati apie ta pati. Juk realybe zurnaliugom neidomi. O eismo saugumu pas mus rupinamasi pasistatant vos ne kas antra diena pilka caddy kokiu 4-6 juostu placiame kelyje ir laukiant, kas virsys ten nustatytas 60km/h+15/20, uzticharinant koki su pasibaigusia TA, nors salia pravaziuoja kruva lupenu su nedeganciais zibintais ar krentanciom detalem. Kai uzfiskuoti pazeidima del nevietoj ar neigaliuju vietoj pastatyto auto tu turi specialiai skambinti i mentyna, kviestis patrulius, kad jie teiktusi daryti savo darba. NU zodziu... viska reziumuojant del visko yra kalti tik britvininkai...
2011 Gegužės 9 15:02
03' 600RR
Vln |
Donoras
1100cc |
kasmet tas pats.. pasitaškys ir apsiramins.. ne nuo o galo čia problemą spręst reikia..
2011 Gegužės 9 15:24
Tiesiog Devis.
green frog team. It's not how you look on your bike, it's how you ride your bike. |
Narys
125cc |
sitas geras buvo komentaras visruje . Pritariu del mentaliteto zmoniu, pas mus auklejami zmones baudomis. Tad zmogui ikalama i galva jei vaziuosi be salmo tai gausi bauda, o ne jei vaziuosi be salmo gali susizaloti. Na cia visur kitur ir tinka tokie palyginimai, kurie iskreipia visa prevencijos prasme.
2011 Gegužės 9 15:37
|
Narys
400cc |
“Tai kiekvienų metų problema. Ji prasideda pavasarį ir išnyksta gilų rudenį. Yra nustatyta metodika ir taktika, kaip šią problemą spręsti. Taip ir dirbame”, - kalbėjo Lietuvos kelių policijos tarnybos (LKPT) viršininkas Gintaras Aliksandravičius." labai įdomu būtų sužinot ta jų metodiką pagal kurią jie cia dirba ir kiek ji yra efektyvi. Viena is jų kaip manau reidai apie kuriuos pranešama preiš porą savaičių, Vat imsim ir padarysim. Manau nei logiška nei efektyvu, paėmei suorganizavai ir viskas jokios informacijos. Tvarkingiem vairuotojam tai nėra baisu, visai kitaip būtų su tais kuriem dar truputį trūksta laiko apmastymui ko nori iš gyvenimo
2011 Gegužės 9 15:50
|
Šūdarankis
25cc |
Pagal ką iš vis skirstys į britvas ir ne britvas..? Kitas dalykas, tai iš vis juokinga kai kaltina moto, o ne asilus, kurie nepriklausomai su dviračiu ar automobiliu vienodai važinėja. Tik su automobiliu dažniau kitus nutrenkia, o ne patys užsimuša, kas kaip ir didesnė blogybė yra, nes kai patys užsimuša tai kaip ir natūraliai problema dingsta. Na, o jei tik automobilį sudaužo, tai dažniausiai sugeba naują nusipirkti, ir vėl pasaka iš naujo.
2011 Gegužės 9 16:24
redagavo Original 2011 gegužės 9 16:25
|
Narys
125cc |
Iš neilgos motociklininko karjeros galiu pasakyt tiek, kad yra dviejų tipų motociklininkai, tai tie kurie mėgsta greitį ir tie kurie mėgsta pasivažinėjimus. Čia nereik nusisnekėt britvos ne britvos. Aš pats turiu britva ir mieste niekada neviršiju daugiau nei 5-10. O dėl avarijų kaltininkų tai 90 proc. auto vairuotojai kalti, nes nemato rikiuodamiesi ir spaudžia prie šaligatvio, arba nepraleidžia tavęs pagrindiniu keliu vaziuojant.
2011 Gegužės 9 17:53
|
Narys
500cc |
Duodu 100 proc, kad kaip buvo,taip ir bus,nieko cia nepakeis,kas lakste tas lakstys,o kas normaliai vaziavo tas ir toliau vaziuos,butu kazkas naujo jei pasikeistu,jeigu masinos vairuotojas nemato atvaziuojant moco tai as nezinau,tegul surengia akiu med apziura i metus po 2 kartus jei sunku du kartus pasukt galva i viena puse ar i kita
2011 Gegužės 9 19:54
|
Narys
900cc |
Nors as mieste tik antra diena vaziuoju, bet jau spejau pastebeti, kad kai kurie vairuotojai pamate motocikla nezino ka daryti. Matosi, kad galvoja, ar praleisti, ar vaziuoti, pvz moteriske siandien sankryzoj suko i kaire, o as i desine, tai mes su ja gal tris kartu sutrukciojom, kol isdrisau vaziuot pagrindiniu, nes nesupratau ar praleidzia ar nepraleidzia. Idomu ar cia del greicio nustatymo sunkumo, ar del tu straipsniu, kad motociklinikai teskiasi kaip muses, todel bijo ir pasimeta. Jei normaliai daryt, reiktu kazkoki tyrima vairuotoju atlikt, ka jie galvoja ir atsizvelgus i rezultatus imtis kazkokiu priemoniu, socialiniu reklamu ir pan.
2011 Gegužės 9 20:40
|
Narys
600cc |
dideliais mokesciais nieko nepakeisi.Jei reiks didelius mokescius moket tada hebra isvis be nieko vazines.Manau reiketu besimokancius B kategorija apsviesti apie A kategorijos ipatumus ir motociklo vairavimo tehnika.Taip ugdant pagarba ir tarpusavioi supratima tarp auto ir moto.Na ir kiekvienas motociklininkas turi vaziuoti taip lyg jo nematytu ir saugot save. Baudome nieko nepasieksi.Reikia ugdyti poziuri.Pvz.Airijoj rudeni motociklistams ir dviratininkams buvo dalinamos zalios sviesa atspidincios liemenes su uzrasu buk matomas buk saugus.Taip pat kiekviena vasara moto policija daro nemokomus saugumo kursus kai uzsiregistruoji ir moto policininkas paskui tave vaziuoja ir paskui pasako kur klaidas darai ir i ka reikia demesi atkreipti.Taip pat jie tau isduoda sertifikita su kuriuo draudimas pigesnis.Tad zmones suinteresuoti tai daryti ir nori nenori vistiek kazkas galvoj pasilieka.
2011 Gegužės 9 20:52
Jeigu ji turi du papus arba du ratus-lauk bėdos.
|
Gatvinis
500cc |
Jeigu auto vairuotojai būtų tolerantiško motociklistams ir juos geranoriškai praleistų ir nesistengtų tyčia ar netyčia užkišt ar trukdyt aplenkt tai ir tie patys britvininkai kitaip elgtųsi... pats važinėju su kiekvieną dieną į darbą iš darbo su moto. nesąmonių nardymų ir taip toliau niekad neatlikinėju mieste. bet yra riba kada trūksta kantrybė. kai važiuoji apytuščiu keliu su dviem juostom, priekyje atsiranda du asilai užtvėrę kelia ir neleidžia aplenkt nė per vieną pusę, o juos aplenkus prisiklijuoja prie galo arba važiuoja greta visais trukdydami manevruot... tokiu atveju ir man trūksta kantrybė, atsuku rankeną iki galo ir dingstu iš tos vietos kuo toliau... jai auto vairuotojai elgsis normaliai su motociklistam, to paties sulauks ir iš jų... o dabar moto vairuotojas = automobilio priešas... ir atvirkščiai...
2011 Gegužės 9 21:13
redagavo Gedas666 2011 gegužės 9 21:20
|
Narys
400cc |
Ko noret is mentu,ar siaip motofobu....motomanai tokie,kaip"sane" leidzia sau tokius komentarus rasyt...nusiritom. Sikna visiska.
2011 Gegužės 9 21:13
|
Narys
25cc |
Na nežinau, kolkas per savo trumpą patirtį šio sezono, tai galiu pasakyt kad mašinos tiesiog nekreipia į tave dėmesio. Ypač vengiu taksiorų ir fūristų, nes tie tai visiškai akli, jiems viskas dzin atrodo. O dėl straipsnio, jog policininkai taip pat įsigijo "greitesnius" motociklus ir patruliuoja mieste, tai įsitikinau, kad taip iš tiesų, 2 ekipažai šiokiadieniais savanoriais pastoviai važinėja. Britvistų tema visada buvo labai aktuali, bet na ką tu jiems padarysi... sprtuoja jie gatvėse, o ne kačerginėje.
2011 Gegužės 9 21:15
Pradedantysis
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |