Motomanų Diskusijos » Naujienos motopasaulyje » Respublika: Kai motociklas tampa priešu

| 2011-05-09 AntanasP | 119/101961 žinut.
 
Puslapiai: 1234


 
Narys
250cc **
Avataras
#31   +1  

Kiekviena diena vazineju i darba ir is jo su mocu. Mieste vaziuoju 50-60, galiu pasakyti malonumas menkas kai grazios moterytes, seni diedukai ir siaip akis isplike keturraciai ''britvininkai'' nepasiziureja i veidrodeli kerta is vienos juostos i kita, o paskui isgirde signala galvoja koks naglas britvininkas. Ponai dziaukites, kad cia ne Paryzius kur uz tokius bajerius veidrodelius nuspardo. Nesakau, kad mes auksiniai, bet ir automobilistai neblizga.
2011 Gegužės 9 21:15 GSR
Narys
50cc *
Avataras
#32    

dazai pasitaiko kad koks zioplys i kelia islenda is salutinio, o jau kai taip atsitinka tai apkaltina moto vairuotoja, yra ir blogu vairuotoju bet yra ir blogas poziuris i motociklininkus.
2011 Gegužės 9 21:25
Britvininkas
250cc **
Avataras
#33   +2  

Sveiki, ka tik nuo moco nulipau, tai vien po siandien ispudziai tokie, vaziuoju is moteriskes galo, ji ziuriu pro veidrodi ziuri ir nezino ka daryt.... galu gale sustojo kelkrasty (tokiu bijau), po to, vaziuoju uzmiestyje, viena kryptim dvi juostos, pjauna Audi 100 apie 90km/h, ir as po lengva ja lenkiu apie 100km/h, as pirmoj juostoj, jis taip naglai staigiu vairo judesiu pagasdino mane atseit suks i pirma juosta, po to atgal..... ir taip piktai-pasaipiai ziuri i mane vairuotojas, beje su kariskiu uniformom....... (tokiu laaabai bijau). Zodziu, liudna situacija keliuose ir vairuotoju smegenyse, chebra saugokites ir vaziuokit taip, lyg jusu niekas nemato.... GERO SEZINO!!!!!!!!!!
2011 Gegužės 9 21:28
Šūdarankis
25cc *
#34    

Man kaip tik atrodo šiemet kažkokie visi truputį geresni, mažiau nervų, mažiau pypinimų, mažiau visiškų kledarų, chroniškų ir šiaip mažiau nesąmonių darymo. :) Aišku, yra etatiniai kelių žvėreliai, kurie iš tolo matosi, bet jei tokius pastebi, duodi durniams kelią, tai bendrai situacija vis tiek atrodo žymiai geresnė.

Gal benzas pabrango, baudos pakilo, ir visiški pensininkai ar atsilupę natūraliai išnyko? :D
2011 Gegužės 9 21:51 redagavo Original 2011 gegužės 9 21:52
Narys
25cc *
#35    

motociklas tam ir yra kad vaziuot o cia yra prisiregistravusiu ir su dviraciais tai jie ir fantazuoja kaip suprantu bet nesu girdejas kad motociklistas motociklistui tokius pasitraiskymus rasytu pasiulyciau uzugti smegenyse ir stze vairavimo nes jauciasi jo nerasta (ff)
2011 Gegužės 9 22:50
Narys
25cc *
#36    

visi varo ant tu pensiniku nuo to nei vienas nepabegite o jie dar netuokie baisus kaip su zaliu lapu arba blondines :-]
2011 Gegužės 9 22:58
Keliauninkas
600cc ****
Avataras
#37    

Pamenu gerai,kai teko važiuot ilgai mašinų kolonai iš paskos užmiestyje,ir vilktis,žinoma. Tai bent jau 5 auto vairuotojai,ne iš karto,labai maloniai pasitraukė arčiau ašinės linijos ir leido juos aplenkt per dešinę pusę,kadangi mašinų srautas buvo gana intensyvus. Taip lenkti draudžiama,bet tai vienas iš tolerantiškumo pavyzdžių. Tačiau pirmą kartą per 3 metus ir pajutau tą toleranciją kelyje :D Nereiktų atrodo nei vienų kaltint. Tiesiog kelyje atsiranda kažkokie principai,kurie trukdo vairuoti ir vieniems, ir kitiems.
Mažai tikėtina,kad mums keičiantis,pasikeistų ir auto vairuotojai. Manau būtent jiems derėtų imtis iniciatyvos. Reikėtų kažko tikrai efektyvaus,kas juos priverstų pamąstyt.
2011 Gegužės 9 23:22
Pliurpomanas
25cc *
Avataras
#38   -1 / +1  

visi ziuriu varo ant masinu vairuotoju,o jus patis vaziuodami su motociklu esate praleide masina :V
pries keles savaites nuo zemkes vaziuodamas praleidau 4 britvas,paskui kai man jas reikejo lenkti nei vienas nepasitrauke ir nedaug truko kad dvi britvos,viena tai 100 % buciau nukales ant posukio kuris is antros juostos be posukio persirikevo i pirma juosta.gerai kad greit suregavau ir dejau ant stabdziu,bet kita kart taip jis padaris tai tikrai kalsiu i sona kad zinotu kaip vazinet,moco numeri zinau .
2011 Gegužės 9 23:36 redagavo kesa 2011 gegužės 9 23:38 Boba su smegenais tinka į žmonas, o visos kitos tik seksui
Narys
50cc *
#39   +2  

..draudimais,baudomis ...valstybe tapo monstru!!! pabaisa! ..kurios turetu bijoti net baikeriai..pamote isvariusi vaikus,anukus i svecias salis braskiu skinti.. man 50 eina ..regejau CCCP griuti..nujauciu matysiu ir sios sistemos ,priveisusios ubageliu pabaiga..ir motu vaziuosiu kaip ir vaziaves,nepaisydamas represiju..su derama pagarba ir kitiems keliu dalyvams..
2011 Gegužės 10 00:10 redagavo mottoowild 2011 gegužės 10 00:16
Krapštukas
1100cc *****
#40   -1 / +4  

Praeita sezona pramyniau 5000km, beveik visi mieste. Turetas avarines situacijas suskaiciuociau ant vienos rankos pirstu ir del didziosios dalies ju buvau pats kaltas. Mieste greicio nevirsiju, judu kartu su srautu.
As cia vienas toks? :)
2011 Gegužės 10 08:23
Pliurpomanas
25cc *
Avataras
#41   -1 / +1  

turbut vienas toksai esi, as su masina ir mocu landzioju tarp masinu.man patinka per miesta prasinest ir landzioti tarp kliuciu :D o jei yra vingiuotas keliukas tai masinos padangos pas mane cipe ,su ciopu vingiuotu keliu vaziuoju atsargiai nes gali but kokio zviro.
2011 Gegužės 10 08:35 Boba su smegenais tinka į žmonas, o visos kitos tik seksui
Juodasis
900cc *****
Avataras
#42    

Citata:
Cituoju: kesa
turbut vienas toksai esi, as su masina ir mocu landzioju tarp masinu.man patinka per miesta prasinest ir landzioti tarp kliuciu :D o jei yra vingiuotas keliukas tai masinos padangos pas mane cipe


Tai labai tikėtina, kad per savo karjerą nuskinsi bent vieną motociklininką :) žinoma jei nebūsi nuskintas tokio paties vairuotojo :)

Motociklininkų vs automobilių vairuotojų problema sena kaip pasaulis turbūt. Tik kiekvieną pavasarį ji primenama kaip nauja su naujais sprendimo metodais, nors kitą pavasarį bus tas pats kas ir šį :)
2011 Gegužės 10 08:51 redagavo karbusis 2011 gegužės 10 08:55 Yamaha V-MAX
Narys
25cc *
#43   +1  

O jai atvirai, jai britvos nelakstytu nebūtų į ką pasižiūrėti ištikro :) bet svarbu tai padarytų su protu, kad nenukentėtų ir kiti ir pats motociklininkas... :) Svarbiausiai yra manau ne koks motocikllo tipas o žmogaus psichika :) pats važinėju sportbaiku,ir nenardau tarp mašinų, velkuos iš paskos, nėr čia ko mieste...Dar pagyvent ir daug pamatyti noriu :)
2011 Gegužės 10 10:08 :-)
Gatvinis
900cc *****
Avataras
#44   +5  

Citata:
Cituoju: Edvardas
Praeita sezona pramyniau 5000km, beveik visi mieste. Turetas avarines situacijas suskaiciuociau ant vienos rankos pirstu ir del didziosios dalies ju buvau pats kaltas. Mieste greicio nevirsiju, judu kartu su srautu.
As cia vienas toks? :)


Mano pirmasis sezonas - 7000 km, antrasis - kažkur tarp 8 ir 10 Megametrų, trečiasis - 12000 km. Maždaug pusė viso kilometražo mieste. Ir ne Kopenhagoj, o Vilniuj.

Važinėju beveik kasdien - į darbą, į paskaitas, pas draugus, visur kur man reikia. Visada važiuoju greičiau nei bendras srautas. Avarines situacijas taip pat skaičiuoju ant pirštų, ir beveik visas numačiau likus maždaug sekundei (pvz.: žiguliukas be šoninio veidrodėlio - gali rikiuotis į mane; užsibūni aklojoj zonoj - tikėkis to pačio; mašina iš šalutinio kelio - kad ir sustojo, nereiškia kad mane mato, ir t.t.). Važiuojant tarp mašinų eilių nė karto niekas nėra užkišęs, o pasitraukia į šoną ir man padaro vietos - gana dažnas. Netgi skustagalviai su BMW!

Klausimas: Tai kaip čia yra, a?

Atsakymo variantai:
a) Mano Hornet'as baisiai grėsmingas, garsas kaip kylančios raketos, o aš pats esu Chuck Norris;
b) Aplink mane yra magiška aura, kuri atbaido visus nevispročius vairuotojus per kilometrą;
c) Nelekiu greičiau nei +20 km/h už bendrą srautą, kai jis yra; žinau faktą, kad kiti eismo dalyviai daro klaidas, ir išvis važinėju taip, lyg būčiau nematomas.

Pasirinkit jūsų manymu teisingą variantą :)
2011 Gegužės 10 10:36
Juodulys
500cc ***
Avataras
#45    

Citata:
Cituoju: zgms
dideliais mokesciais nieko nepakeisi.Jei reiks didelius mokescius moket tada hebra isvis be nieko vazines.Manau reiketu besimokancius B kategorija apsviesti apie A kategorijos ipatumus ir motociklo vairavimo tehnika.Taip ugdant pagarba ir tarpusavioi supratima tarp auto ir moto.Na ir kiekvienas motociklininkas turi vaziuoti taip lyg jo nematytu ir saugot save. Baudome nieko nepasieksi.Reikia ugdyti poziuri.Pvz.Airijoj rudeni motociklistams ir dviratininkams buvo dalinamos zalios sviesa atspidincios liemenes su uzrasu buk matomas buk saugus.Taip pat kiekviena vasara moto policija daro nemokomus saugumo kursus kai uzsiregistruoji ir moto policininkas paskui tave vaziuoja ir paskui pasako kur klaidas darai ir i ka reikia demesi atkreipti.Taip pat jie tau isduoda sertifikita su kuriuo draudimas pigesnis.Tad zmones suinteresuoti tai daryti ir nori nenori vistiek kazkas galvoj pasilieka.


kuo puikiausios prevencines priemones, kurios netgi skatina motociklininkus eiti pasimokinti. bet lietuvoje gi jau veikia kazkokia mistine, niekam nezinoma taktika, kuria jau "labai sekmingai" naudoja policija... ka cia bepridursi....

Tawas - tu nelygink vazinejimo Siauliuose su vazinejimu Vilniuje arba Kaune, kur kamsciuose po valanda ar dvi gali prastoveti ir galva sukasi nuo ismetamu duju tiesiai i veida. as jau geriau saligatviu pravaziuosiu, nei stovesiu seno golfo pridumintam juodam debesy...
2011 Gegužės 10 12:00 redagavo cool2nas 2011 gegužės 10 12:07
Narys
400cc ***
Avataras
#46    

http://www.iii.org/media/hottopics/insurance/motorcycle/

tevai/draugai/as visad kuo toliau nuo mocu stengiuos laikytis, visalaik stebet ka jie daro. ypac vaikai su motoroleriais ir britvos. o pats kaip sake, vaziuoji tarsi nemato nieks, laikais tasykliu, tikies kad pasiseks.)
gal igysiu patirties, labiau paspausiu. bet tada zinosiu kad pats kaltas jei nepraleido/nepamate.
2011 Gegužės 10 12:12
Krapštukas
1100cc *****
#47   +1  

Citata:
Cituoju: freeridezone
Citata:
Cituoju: Edvardas
Praeita sezona pramyniau 5000km, beveik visi mieste. Turetas avarines situacijas suskaiciuociau ant vienos rankos pirstu ir del didziosios dalies ju buvau pats kaltas. Mieste greicio nevirsiju, judu kartu su srautu.
As cia vienas toks? :)


Mano pirmasis sezonas - 7000 km, antrasis - kažkur tarp 8 ir 10 Megametrų, trečiasis - 12000 km. Maždaug pusė viso kilometražo mieste. Ir ne Kopenhagoj, o Vilniuj.

Važinėju beveik kasdien - į darbą, į paskaitas, pas draugus, visur kur man reikia. Visada važiuoju greičiau nei bendras srautas. Avarines situacijas taip pat skaičiuoju ant pirštų, ir beveik visas numačiau likus maždaug sekundei (pvz.: žiguliukas be šoninio veidrodėlio - gali rikiuotis į mane; užsibūni aklojoj zonoj - tikėkis to pačio; mašina iš šalutinio kelio - kad ir sustojo, nereiškia kad mane mato, ir t.t.). Važiuojant tarp mašinų eilių nė karto niekas nėra užkišęs, o pasitraukia į šoną ir man padaro vietos - gana dažnas. Netgi skustagalviai su BMW!

Klausimas: Tai kaip čia yra, a?

Atsakymo variantai:
a) Mano Hornet'as baisiai grėsmingas, garsas kaip kylančios raketos, o aš pats esu Chuck Norris;
b) Aplink mane yra magiška aura, kuri atbaido visus nevispročius vairuotojus per kilometrą;
c) Nelekiu greičiau nei +20 km/h už bendrą srautą, kai jis yra; žinau faktą, kad kiti eismo dalyviai daro klaidas, ir išvis važinėju taip, lyg būčiau nematomas.

Pasirinkit jūsų manymu teisingą variantą :)


Na ir manuju dalis pravazineta Kaune, siektiek ir Vilniuj.
Tarp kitko, ir pats vaziuoju kaip tu, jausdamasis nematomas. Salia automobilio priarteju tik kai esu tikras, kad mane pastebejo. Vaziuodamas pagrindiniu, stengiuos isiziuret i salutiniam sustojo vairuotojo akis, ranka tuo momentu ant stabdziu ir rankenos nesuku. Jei matau, kad prie galo prisikabino smarkuolis, pries stabdydamas visada kelis kartus pasignalizuoju stabdziais. Ir isvis pristabdau, traukiuos desiniau, kad jis savo keliais nuskristu.
Siaip del kulturos automobiliu vairuotoju Lietuvoje pritariu. Labai daznai sustoja ir uzleidzia, as taip pat, kai tik yra galimybe uzleidziu. Manau, kad sekanti karta, toks motociklo uzleistas vairuotojas, uzleis ir motocikla.
Apskritai, gatve ne vieta lakstymui, adrenalino ten nepasisemsi. Kai ant ribos prasuki uzdaram ziede, nebelieka jokio noro kvailiot gatvej :)
2011 Gegužės 10 12:27
Narys
125cc **
Avataras
#48   +1  

Labai pritariu freeridezone pasisakymui. Tikrai trečias punktas. Ir į tą temą seniausiai čia yra 2 labai naudingi straipsniai:

http://www.motomanai.lt/p-articles.id-3260.html
http://www.motomanai.lt/p-articles.id-3786.html
2011 Gegužės 10 12:27
Britvininkas
125cc **
Avataras
#49    

Ech vargsus britvininkus vis tarkuoja ir tarkuoja.. nepateisinu tu kurie laksto miestuose, gyvenvietiese ar betkur kitur kur didelis judejimas, automobiliai, dviratininkai, pestieji ir pan.. taip tik rizikuoja savo ir kitu saugumu, bei erzina policija, po to ir tokie straipsniai pilasi.. bet cia manau zmogaus morales klausimas, uzsodink piktybini vairuotoja ant betkokio tipo motociklo, vistiek vaziuos pagal tuos pacius savo piktybinius vairavimo iprocius, tad nereikia skirstyt motciklistu i britvininkus (blogis) ir pavyzdingus (visi kiti). O adrenalino ir greicio megeju visada buvo ir bus ir nieko cia nepakeis ir sportbaikai tam ir reikalingi :) tik vazinekime protingai ir nepervertinkime savo galimybiu, saugaus ir smagaus 2011 sezono britvininkai! :)
2011 Gegužės 10 12:38
Krapštukas
1100cc *****
#50    

Ir dar nuomone- musu vairavimo mokyklos ismoko tik techninio vairavimo. Saugus vairavimas visiskai uzmirstamas. Pamenu, kaip buvau moto vairavimo instruktoriaus apsauktas, kad vaziuodamas per duobe atsistojau ant pakoju :) Neva baik issidirbinet :D
O sauguas vairavimo ismokau is nuo pat devyniasdesimtuju be pertraukos motociklus vairuojancio Tevo. Jei ne jis, turbut irgi skusciausi kokie akli bukagalviai yra auto vairuotojai.
2011 Gegužės 10 12:45
Juodulys
500cc ***
Avataras
#51   +2  

Citata:
Cituoju: Edvardas
Ir dar nuomone- musu vairavimo mokyklos ismoko tik techninio vairavimo. Saugus vairavimas visiskai uzmirstamas. Pamenu, kaip buvau moto vairavimo instruktoriaus apsauktas, kad vaziuodamas per duobe atsistojau ant pakoju :) Neva baik issidirbinet :D
O sauguas vairavimo ismokau is nuo pat devyniasdesimtuju be pertraukos motociklus vairuojancio Tevo. Jei ne jis, turbut irgi skusciausi kokie akli bukagalviai yra auto vairuotojai.


mokyklos ismoko tik to, ko gali prireikti egzamine. daugiau absoliuciai nieko. aikstelej zubrini pratima ir viskas, i miesta isvaziaves pastoviai ziuri i spidometra, kad tik nevirsytum greicio, ir nevaziuotum per letai, parodai posukius, ir nekerti kampu sankryzose. viskas - egzaminas islaikytas... ir vat tik tiek mokedami plusta moto vairuotojai i gatves...
2011 Gegužės 10 13:02
Britvininkas
400cc ***
Avataras
#52   -1 / +2  

Citata:
Cituoju: cool2nas
mokyklos ismoko tik to, ko gali prireikti egzamine. daugiau absoliuciai nieko. aikstelej zubrini pratima ir viskas, i miesta isvaziaves pastoviai ziuri i spidometra, kad tik nevirsytum greicio, ir nevaziuotum per letai, parodai posukius, ir nekerti kampu sankryzose. viskas - egzaminas islaikytas... ir vat tik tiek mokedami plusta moto vairuotojai i gatves...


o va cia eilinis najiezdas, kadangi truputi zinau tos puses virtuve tai noreciau paoponuoti. Ar dabar kazkas eitumet i PRIVALOMUS motokursus kurie kainuotu 3000-4000Lt? (juos sudarytu 50 val praktinio vairavimo, du pusdieniai kokiam aukstadvaryje ir kaciargoj, kokiu 20val teoriniai daliai, ziurint, analizuojant mokomaja medziaga vaziavimu (ne taisykles eismo)??? O tada egzaminas uz kokius 400Lt, kuri sudarytu netik pora posukiu aplink regitra ir keli km mieste, o vaziavimas tame paciame ziede kur tuo pat metu vaziuotu ir automobiliai ir butu vertinami jusu veiksmai kai tie automobiliai keicia vaziavimo greiti, kazkiek krypti ar pazeidzia taisykles ir vertinamas jusu sugebejimas stabdyti, apvaziuoti kliuti ?
Kazkaip itariu visi rektu springdami, kad cia apiplesimas viduryje baltos dienos, kad man uztenka issilaikyti ant dvieju ratu nenugriunant ir as jau galiu dalyvauti eisme, o visa kita man nebutina, nes as nei lenktyniausiu nei ka. O cia is manes pinigus melzia. Duodu bb nukirst, kad taip butu.

O jauciantiems stoka mokslu, kas trukdo SAVARANKISKAI i aukstadvari ar kaciarga savaitgaliais (gi organizuoja entuzjastai, tik eik ir vaziuok, niekas neliepia jei jau nuvaziavai tai smauk kiek eina nes isjuoks) ??? Ka matyt noro ar pinigelio nera ane, nes galimybes tobulintis visos yra ? o pablevyzgot ant visu aplinkiniu ir mokyklu tik smarves uztenka ? Viskas kainuoja, ar vairavimo tobulinimasis ar siaip savo ziniu bagazo bet kokioje srityje didinimas. O cia jus isivaizduojat, kad uz 500Lt (kiti dar zyzia, kad cia afigeni pinigai) jums turi buti ir 09-10' baikas, ir pussimtis valandu vairavimo, ir 3D simuliatoriai mokymo klasese ir mokyti turi tik ne prasteni nei Mike Doohan'ai ane ?

Norintys ras buda pasitobulint, o atlepausiai ir liks atlepausiais kuriems nelemta tiesiog genetiskai valdyt tokiu t/p. Vieni tai pripazista is stengiasi kaip iseina, kiti po pirmo batono kaltina viska aplinkui (qbiliu, aplinka ir t.t.)kad juo nepasirupino.
2011 Gegužės 10 15:50 03' 600RR
Vln
Juodulys
500cc ***
Avataras
#53    

as nesakau kad tokius kursus reikia daryti, aisku tai butu kosmines sumos, ir uzkirstu kelia daugumai norinciu laikyti teises. jeigu butu paprasta isspresti tokia problema, ji seniai jau butu isspresta. yra daug prevenciniu priemoniu, kurias uzsienyje naudoja, o pas mus ne. tarkim papildomi policijos kursai apie kuriuos jau buvo mineta sioje temoje. privalomi kursai po nuobaudu uz KET pazeidimus. (kad ir viena pamoka kainuojanti 50 lt.) cia daug galima prigalvoti, vienos mintys gal but bus nesamone, kitos visai neblogos, tokius dalykus turetu spresti istatymus kuriancios galvos, nes problema tikrai yra, o sprendimo budu jokiu.
2011 Gegužės 10 16:04
Narys
125cc **
#54   +2  

Isvis viso prevencijos priemones neturi buti taikomos tik vienai transporto priemonei. Tokie dalykai turi buti taikomi visiem eismo dalyviam, net tiem patiem dviratininkam ar vadeliotojam. Prapleskit akirati biski. Keisdami viena varzteli viso mechanizmo nesutvarkysit. Norint ramiai keliuose gyvent visiem, tai visiem ir reik grieztint reikalavimus. O beto ne viskas i pinigus remiasi. Nes kas sau leistu toki malonuma tai nereiskia kad butu jau geras vairuotojas. Kai pasikeis mentalitetas zmoniu tada ir bus galima saugiai vazinet tiek su masina tiek su moto. Pvz teko gyvent norvegijoj, tai netik drausmines priemones zmones vercia laikytis KET, bet ir pats mentalitetas zmoniu. Kai kiekvienas eismo dalyvis stengiasi kad ne jam butu gerai kelyje, bet stengiasi kad kitam butu. Ir kiekvienas taip elgdamasis sudaro tokias galimybes eismui kokiu mums nebus dar artimiausius 20 metu.
2011 Gegužės 10 16:14
Juodulys
500cc ***
Avataras
#55    

Citata:
Cituoju: DaSonix
Isvis viso prevencijos priemones neturi buti taikomos tik vienai transporto priemonei. Tokie dalykai turi buti taikomi visiem eismo dalyviam, net tiem patiem dviratininkam ar vadeliotojam. Prapleskit akirati biski. Keisdami viena varzteli viso mechanizmo nesutvarkysit. Norint ramiai keliuose gyvent visiem, tai visiem ir reik grieztint reikalavimus. O beto ne viskas i pinigus remiasi. Nes kas sau leistu toki malonuma tai nereiskia kad butu jau geras vairuotojas. Kai pasikeis mentalitetas zmoniu tada ir bus galima saugiai vazinet tiek su masina tiek su moto. Pvz teko gyvent norvegijoj, tai netik drausmines priemones zmones vercia laikytis KET, bet ir pats mentalitetas zmoniu. Kai kiekvienas eismo dalyvis stengiasi kad ne jam butu gerai kelyje, bet stengiasi kad kitam butu. Ir kiekvienas taip elgdamasis sudaro tokias galimybes eismui kokiu mums nebus dar artimiausius 20 metu.


na, truputi papriestarausiu, jei gyvenai norvegijoj, tai turejai pastebeti, kad nakti praktiskai visi norvegai pries prasilenkiant kala ilgom sviesom tiesiai i akis.
del kitu pazeidimu tu teisus, dauguma ten nelaksto, vaziuoja atsargiai. netgi kol sustojes su avariniu varciau masinoj zemelapy, sustojo norvegai ir paklause ar viskas gerai, ar nereikia pagalbos... lietuvoj toks dalykas retenybe, o ten iprasta... per keleta metu tokia vairuotoju kultura neissivysto, tam turi pasikeisti poziuris i kitus eismo dalyvius, i pati vairavima... lietuvoj greitu laiku tikrai dar nesulauksim to...
2011 Gegužės 10 16:19
Krapštukas
1100cc *****
#56    

Citata:
Cituoju: Korke
Citata:
Cituoju: cool2nas
mokyklos ismoko tik to, ko gali prireikti egzamine. daugiau absoliuciai nieko. aikstelej zubrini pratima ir viskas, i miesta isvaziaves pastoviai ziuri i spidometra, kad tik nevirsytum greicio, ir nevaziuotum per letai, parodai posukius, ir nekerti kampu sankryzose. viskas - egzaminas islaikytas... ir vat tik tiek mokedami plusta moto vairuotojai i gatves...


o va cia eilinis najiezdas, kadangi truputi zinau tos puses virtuve tai noreciau paoponuoti. Ar dabar kazkas eitumet i PRIVALOMUS motokursus kurie kainuotu 3000-4000Lt? (juos sudarytu 50 val praktinio vairavimo, du pusdieniai kokiam aukstadvaryje ir kaciargoj, kokiu 20val teoriniai daliai, ziurint, analizuojant mokomaja medziaga vaziavimu (ne taisykles eismo)??? O tada egzaminas uz kokius 400Lt, kuri sudarytu netik pora posukiu aplink regitra ir keli km mieste, o vaziavimas tame paciame ziede kur tuo pat metu vaziuotu ir automobiliai ir butu vertinami jusu veiksmai kai tie automobiliai keicia vaziavimo greiti, kazkiek krypti ar pazeidzia taisykles ir vertinamas jusu sugebejimas stabdyti, apvaziuoti kliuti ?
Kazkaip itariu visi rektu springdami, kad cia apiplesimas viduryje baltos dienos, kad man uztenka issilaikyti ant dvieju ratu nenugriunant ir as jau galiu dalyvauti eisme, o visa kita man nebutina, nes as nei lenktyniausiu nei ka. O cia is manes pinigus melzia. Duodu bb nukirst, kad taip butu.

O jauciantiems stoka mokslu, kas trukdo SAVARANKISKAI i aukstadvari ar kaciarga savaitgaliais (gi organizuoja entuzjastai, tik eik ir vaziuok, niekas neliepia jei jau nuvaziavai tai smauk kiek eina nes isjuoks) ??? Ka matyt noro ar pinigelio nera ane, nes galimybes tobulintis visos yra ? o pablevyzgot ant visu aplinkiniu ir mokyklu tik smarves uztenka ? Viskas kainuoja, ar vairavimo tobulinimasis ar siaip savo ziniu bagazo bet kokioje srityje didinimas. O cia jus isivaizduojat, kad uz 500Lt (kiti dar zyzia, kad cia afigeni pinigai) jums turi buti ir 09-10' baikas, ir pussimtis valandu vairavimo, ir 3D simuliatoriai mokymo klasese ir mokyti turi tik ne prasteni nei Mike Doohan'ai ane ?

Norintys ras buda pasitobulint, o atlepausiai ir liks atlepausiais kuriems nelemta tiesiog genetiskai valdyt tokiu t/p. Vieni tai pripazista is stengiasi kaip iseina, kiti po pirmo batono kaltina viska aplinkui (qbiliu, aplinka ir t.t.)kad juo nepasirupino.


Ziedas ismokins geriau valdyt motocikla, o ne protingiau ir saugiau vaziuot. Viskas ko reikia, tai kad vairavimo mokyklu instruktoriai ruostu saugiam vairavimui, o ne egzaminui regitroj. Niekada vairavimo instruktorius nera uzsimines, kad vaziuojant pagrindiniu keliu, pries salutini reiktu nebespausti ir isitikinti ar nieks pries nosi neislys.
2011 Gegužės 10 16:19
Britvininkas
400cc ***
Avataras
#57    

Citata:
Cituoju: Edvardas
Ziedas ismokins geriau valdyt motocikla, o ne protingiau ir saugiau vaziuot. Viskas ko reikia, tai kad vairavimo mokyklu instruktoriai ruostu saugiam vairavimui, o ne egzaminui regitroj. Niekada vairavimo instruktorius nera uzsimines, kad vaziuojant pagrindiniu keliu, pries salutini reiktu nebespausti ir isitikinti ar nieks pries nosi neislys.


bozhe moi, Edva, maniau protingesnis esi,nu nesuprask visko pazodziui, galejau parasyti "motodroma specializuota" jei jau tau nuo to geriau.(bet tada butu klausimas aisku "kur ji gauti", todel parasiau konkrecia vietove) Nieks nieko ten nesmaugtu ir nelenktyniautu, tik landshaftas geras, posukiai.(o ne kaip dabar 40kvm aikstele, arba miestas su realiu eismu) Butu vertinamas sugebejimas besimokancio iveikinet (oi, gal rasysiu daryti posuki, nes vel nesuprasi) korektiskai, pasirenkant atitinkama greiti, kad padarius posuki neislysti i "priespriesine juosta". Simuliuojamas stabdymas atsiradus kliuciai (menamas ivaziuojantis is salutinio) ir t.t. ir pan. zodziu pratimai kuriems reikia bent keliu simtu m tiesiogios platesnes nei 3m, ka dabar turime taip vadinamose "aikstelese". Kur as rasiau, kad bus matuojamas greiciausias rato iveikimo laikas ir pan.
Del to uzsisiminimo kur rasei, tai...... na man irgi to nebuvo pasakyta, bet kazkaip klausimu del to nekilo nes paciam viskas aisku (gal del to, kad kaip daugelis ir cia esanciu iki persedimo ant moto po 10 ir daugiau metu su auto vezineje), geltonsnapiams eismo visai tiketina, kad sitas gali but nesuvokiama, kaip kad ir vaziavimas lygiagreciai auto, vaziavimas akloje soznoje ilgai... kolonos lenkimo ypatumai ir kiti dalykai galintys sutrikdyti rugsciu ir sarmu pusiausvyra :) . Jo, sita drisciau uzskaityti, kad reiktu akcentuoti gal labiau.
2011 Gegužės 10 16:36 03' 600RR
Vln
Narys
125cc **
#58    

Citata:
Cituoju: cool2nas
Citata:
Cituoju: DaSonix
Isvis viso prevencijos priemones neturi buti taikomos tik vienai transporto priemonei. Tokie dalykai turi buti taikomi visiem eismo dalyviam, net tiem patiem dviratininkam ar vadeliotojam. Prapleskit akirati biski. Keisdami viena varzteli viso mechanizmo nesutvarkysit. Norint ramiai keliuose gyvent visiem, tai visiem ir reik grieztint reikalavimus. O beto ne viskas i pinigus remiasi. Nes kas sau leistu toki malonuma tai nereiskia kad butu jau geras vairuotojas. Kai pasikeis mentalitetas zmoniu tada ir bus galima saugiai vazinet tiek su masina tiek su moto. Pvz teko gyvent norvegijoj, tai netik drausmines priemones zmones vercia laikytis KET, bet ir pats mentalitetas zmoniu. Kai kiekvienas eismo dalyvis stengiasi kad ne jam butu gerai kelyje, bet stengiasi kad kitam butu. Ir kiekvienas taip elgdamasis sudaro tokias galimybes eismui kokiu mums nebus dar artimiausius 20 metu.


na, truputi papriestarausiu, jei gyvenai norvegijoj, tai turejai pastebeti, kad nakti praktiskai visi norvegai pries prasilenkiant kala ilgom sviesom tiesiai i akis.
del kitu pazeidimu tu teisus, dauguma ten nelaksto, vaziuoja atsargiai. netgi kol sustojes su avariniu varciau masinoj zemelapy, sustojo norvegai ir paklause ar viskas gerai, ar nereikia pagalbos... lietuvoj toks dalykas retenybe, o ten iprasta... per keleta metu tokia vairuotoju kultura neissivysto, tam turi pasikeisti poziuris i kitus eismo dalyvius, i pati vairavima... lietuvoj greitu laiku tikrai dar nesulauksim to...

Na cia tas kalimas ilgom tai ne vien norvegijoj, o toj pacioj svedijoj vyksta tas pats.
2011 Gegužės 10 16:51
Krapštukas
1100cc *****
#59    

Korke, braliukai latviai gi turi ta ekstremalaus vairavimo poligona. Ji kazin naudoja mokinant ar egzaminuojant varuotojus? Jei taip, tai idomu kiek pabrango del to visas procesas gaut vairuotojo pazymejimo.
O siaip puikiai as supratau ka tu sakei, nes pats nupasakojei, kad tam ziede ar aikstelej ismokintu valdyt motocikla, o ne suteiktu daugiau teoriniu ziniu kaip saugiau vairuot.
2011 Gegužės 10 16:52
Auksarankis
900cc *****
#60    

Citata:
Cituoju: Korke
[o va cia eilinis najiezdas, kadangi truputi zinau tos puses virtuve tai noreciau paoponuoti. Ar dabar kazkas eitumet i PRIVALOMUS motokursus kurie kainuotu 3000-4000Lt? .......O tada egzaminas uz kokius 400Lt, kuri sudarytu netik pora posukiu aplink regitra ir keli km mieste, o vaziavimas tame paciame ziede kur tuo pat metu vaziuotu ir automobiliai ir butu vertinami jusu veiksmai kai tie automobiliai keicia vaziavimo greiti, kazkiek krypti ar pazeidzia taisykles ir vertinamas jusu sugebejimas stabdyti, apvaziuoti kliuti ?
Kazkaip itariu visi rektu springdami, kad cia apiplesimas viduryje baltos dienos......kad uz 500Lt (kiti dar zyzia, kad cia afigeni pinigai) jums turi buti ir 09-10' baikas, ir pussimtis valandu vairavimo, ir 3D simuliatoriai mokymo klasese ir mokyti turi tik ne prasteni nei Mike Doohan'ai ane ?




grieztai tu cia
davai pabandom pasiaiskinti:

kalbesiu apie BET KURIOS t/pvairuotoju ruosima

1.visi ateinantys i kursus yra loxai?
dauguma tikrai ne -vadinasi ne visiems reikia ir tu 4 stuku litu mokslams.uzteks tiek kiek dabar.
2.jei yra zmoniu,kurie laiko teorine dali po 5 kartus ir pravaziavimus atitinkamai,tai nera VIEN TIK jo problema.jo artimuju problema gali buti pinigai laidotuvems,o kol jis gyvas,arba ismokta vaziuoti,arba tai bus ir tavo problema,nes situacija,kai tie trys keturi tukstanciai brangu -gali pasirodyti tokia menka suma ,kad ojoj-sudauzytos t/p ir suluosinti gyvenimai.
3.jei zmogui sunku ismokti vairuoti jis tikrai noredamas ras iseiti -tai yra aiksteles,kokie nors keliukai/zvyrkeliai ir t.t.jei jam brangu-tai JO PROBLEMA.stavke-sveikata ir gyvybe,taip kad nesugebi,neturi pinigu,nevazinek.
jei blondine neismoko per nustatyta laika ziureti i veidrodeli,rodyti posukius,ar sankryzoje lenktyniauja kas toliau nusoks ,nes nezino kai spausti sankaba-tada ne 50 val,o tegul ir 150 val. praktikos.
4.vairavimo mokyklose grupes turetu buti diferencijuotos,o tai gaunasi, sugebejimu perprasti vairavima nera,pinigu tokiu nemokesiu.sekantis etapas-dabar as ligonineje,o ant gydymo susimeskite visi,nes man priklauso,kad mane gydytu.ir ziurek,draudimas sekanciais metais tau,man ir visiems kitiems brangesnis... :)
2011 Gegužės 10 18:08
Puslapiai: 1234




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17