Motomanų Diskusijos » Naujienos motopasaulyje » Respublika: Kai motociklas tampa priešu

| 2011-05-09 AntanasP | 119/102071 žinut.
 
Puslapiai: 1234


 
Britvininkas
400cc ***
Avataras
#61    

Citata:
Cituoju: veplys
grieztai tu cia
davai pabandom pasiaiskinti:

kalbesiu apie BET KURIOS t/pvairuotoju ruosima
1.visi ateinantys i kursus yra loxai?
dauguma tikrai ne -vadinasi ne visiems reikia ir tu 4 stuku litu mokslams.uzteks tiek kiek dabar.

Okey, bandau paaiskinti is savo varpines apie bet kokios t/p atveji.

Pagal ka "neloxuma" siulai nustatineti ? Dabar gi taip, kad moko max uz ta minimalu mokesti kuri sumoka uz mokslus. (pas daugeli samprata apie mokescio "minimaluma" irgi labai ribota, bet apie tai gal kita karta). Kad "loxas" (naudosiu si pavadinima jei pasiulei) instruktorius supranta beveik iskart, po poros pravaziavimu. Loxai buna dvieju tipu:
1.Piktybiniai - tokie kur nepriima jiems teikiamos info apie klaidu daryma, neteisinga vienu ar kitu suteiktu ziniu interpretavima. Nes jie mano, kad geriausiai tai zino (is draugu, giminiu, youtubes), yra patys protingiausi, nes "taip mano tevai ir seneliai daro ir dare", "man mano vyras sake taip ir taip tai reikia daryti". Isivaizduoja, kad ju teorines zinios praktikoje pritaikomos iskart puikiai ir tai puikiai pavyksta.(pvz, kad spes sustoti, kad tokiu greiciu darydamas 90 laipsniu posuki neislys i priespriesine po jo, nes teoriskai taigi easy, pristabdei, zemesne shaiba imetei, susukai vaira, pasisukai, vel didini greiti - skamba gi kaip du pirstus apm****, deje praktikoje, kai tei reikia daryti vienu metu (kojos dirba savo darba, rankos sava, o makaule viska kontroliuoja) deja nepavyksta taip.
2. Nepiktybiniai - kuriems tiesiog genetiskai nelemta vairuoti saugiai, nes jie nemato aplinkos, nekoordinuoti veiksmai, nera ir nesivysto "mastymas i prieki situacijos modeliavime". Ir daugelis ju tikrai yra puikus savo srities specai, virejai, muzikantai ar pan. Bet (SAUGIAI !)vairuot jie neturi sugebejimu. Jie priima jiems perduodama info, stengiasi tai pritaikyti praktikoje bet ar ja pamirsta, ar nesugeba isiminti ilgainiui ar dar kazkas ir vistiek daro tas pacias klaidas. Tai negi cia instruktoriaus beda ? Nes jis tai pasako ir parodo kaip daryt, kieno kalte, kad pas ta "loxa" yra "direct free flow" tarp ausu ? Instruktoriaus ? Mokyklos? Skirtumas nuo pirmuju tas, kad didesne dalis patys pripazista ta savo nesugebejima... bet vistiek i gatves lenda...vairuoja kazkaip, bet ivykus ivykiui vistiek didele dalis tokiu batona trupina ant.... instruktoriu/mokyklu ir visu kitu..tik ne ant saves. Tokia jau prigimtis zmogaus...tiksliau lietuvio ir daugelio post-sovieticus'u.

Ar nors 5% mokiniu gali patys sau pripazinti po dabartiniu privalomu mokymosi valandu, kad "ne - as dar tikrai nemoku vairuoti, nesugebu vertinti situacijos teisingai ir greitai kaip reikia" esu dar nepasiruoses egzaminui arba nors egzamina ir islaikiau man dar reikia toliau pasimokyti su instruktoriumi ar toje pacioje uzdaroje teritorijoje ar vairuojant mieste, kad jis man nurodytu mano daroma vairavimo broka vertindamas is salies (nes paciam gi visada viskas puikiai atrodo iki tol kol kaip koks jaunasis ATA Paulauskiukas apkabini su troike keleta medziu salikeleje. Jei butu isgyvenes turbut irgi kaltintu mokykla , instruktoriu, nes anas matyt liepe minant zvyrkeliu su rwd gavus teises pries metus laikyti posukyje dugna. Nes nu negi pats taip norejo daryti).

Ar nors vienas is tokiu ivykus avarijai pasako, na taip, pats kaltas, truputi per greitai myniau esant tokiom oro/kelio/matomumo salygom. Neivertinau, kad ne vienas esu kelyje ar pan. Ne, iskart aiskinama, kad mane blogai paruose, man nesake, kad be manes gatvese yra ir kitu masinu ir kad ju vairuotojai gali manes nepastebeti, ne taip greitai pastebeti ar pazeisti KET...cia tik mokykla kalta ir niekas daugiau.

Citata:
Cituoju: veplys
2.jei yra zmoniu,kurie laiko teorine dali po 5 kartus ir pravaziavimus atitinkamai,tai nera VIEN TIK jo problema.jo artimuju problema gali buti pinigai laidotuvems,o kol jis gyvas,arba ismokta vaziuoti,arba tai bus ir tavo problema,nes situacija,kai tie trys keturi tukstanciai brangu -gali pasirodyti tokia menka suma ,kad ojoj-sudauzytos t/p ir suluosinti gyvenimai.

sito parasymo tai nelabai supratau... po vieno bokalo irgi ne. KA cia turejai mintyje? Ir kuo tai siejasi su musu diskusija ?
Negaliu kalbet uz visus, bet sitie pasekmiu faktai tai savaime suprantami jau ir jaunesniam zmogui, jie paaiskinami (turi buti isaiskinami) seimoje, mokykloje, o ne tik vairavimo mokykloje.
Griztant prie tavo parasymo, taip, jei neislaiko po tiek bandymu tai aisku visiems isskyrus pati subjekta, kad tai JO problema, kuri gali tapti NE TIK JO. Bet argi kuris to paiso ? Pabaksnojama i istatymu raide, kad atsedejau kiek reikia, pasivazinejau kiek privaloma ir viskas, turit duoti man pazymejima ir as einu bandyti laime i Regitra.... ir bando. Daliai tie bandymai uztrunka...bet kazkodel kaltinama ta pati mokykla (nes ji matyt su sautuvu ismete is mokyklos tik pasibaigus kursus eit laikyt egza, o mokinys prase maldavo papildomai dar mokyti ji), kita dalis prasprusta vienaip ar kitaip. Islenda i gatve...ten bum-bam-ojojoi.... kas kaltas ? aisku mokykla, paruosimas ir t.t. ...bet tai pala..teise vairuoti tinkamuma patikrino ir suteike tai kas ? Mokykla ? abejoju.

Citata:
Cituoju: veplys
3.jei zmogui sunku ismokti vairuoti jis tikrai noredamas ras iseiti -tai yra aiksteles,kokie nors keliukai/zvyrkeliai ir t.t.jei jam brangu-tai JO PROBLEMA.stavke-sveikata ir gyvybe,taip kad nesugebi,neturi pinigu,nevazinek.
jei blondine neismoko per nustatyta laika ziureti i veidrodeli,rodyti posukius,ar sankryzoje lenktyniauja kas toliau nusoks ,nes nezino kai spausti sankaba-tada ne 50 val,o tegul ir 150 val. praktikos.

cia parasei idealu pasauli bet to nera. Jei tu sakai mokiniui, kad tu dar nemoki vaziuot gerai, pasimokyk dar... nebutinai mokykloje jei nepasitiki ja, kitoje mokykloje, pats (nors tai nelegalu, bet gal pigiau ar pan), o tada grizti i mokykla, parodai patobulejima ir mokykla tave isleidzia laikyt egzamina. Dabar gi taip nera, istatymiskai mokyklos neturi jokiu svertu neisduoti kursu baigimo pazymejimo atsedejus paskaitas ir pavaziavus privaloma kieki... privalo isduoti, nes gresia sankcijos...na ir isduoda, kur jie desis...o tada toks kentas nueina i regitra...ten egzaminatoriai pakraupe koks loxas atejo laikyti.... Ir kas tada buna ? aisku loxas sako "tai mokykla mane gi "isleido/delegavo" jau laikyt egza, va turiu kursu baigimo pazymejima gi isduota" Na ir turim vel situacija, kad kalta - mokykla gi...
Niekas nesimoko, nes "visi ismoke iki pirmo ivykio jauciasi", o jam ivykus kalti tie kas ji kazkada moke. Musu mentaliteto zmonem nedaeina tai, kad tai JO PROBLEMA. Kai mokykloje aiskiai ivardijama,kad tu nemoki - tu nepasiruoses, nei eismui nei egzaminui kas buna ??? Ogi skandalas - pinigu prievartavimas, lupikavimas trimituojama visur. Bando cia pelnytis is vargsu tie lobistai, plesia viduryje dienos !!! as cia va uzdirbu minimuma, vos teises issimokejau, kad pramisti, o man cia bando ju neduoti, nes neva as nesu pasiruoses dalyvauti eisme. Ir tu manai tokiu metu, musu mentaliteto (budulyno sindromu apsestos visuomenes dalies) liaudziai butu isgirsti pasakojimai apie tai, kad tu gali suzaloti netik savo bet ir kitu likimus sesdamas uz vairo ? Baik jau.

Citata:
Cituoju: veplys
4.vairavimo mokyklose grupes turetu buti diferencijuotos,o tai gaunasi, sugebejimu perprasti vairavima nera,pinigu tokiu nemokesiu.sekantis etapas-dabar as ligonineje,o ant gydymo susimeskite visi,nes man priklauso,kad mane gydytu.ir ziurek,draudimas sekanciais metais tau,man ir visiems kitiems brangesnis... :)

kaip diferencijuotos ? Cia gi zmogaus teisiu pazeidimas, laisviu suvarzymas. Laisvo judejimo teise uztikrinancio konstitucijos punkto pazeidimas!!!! Kodel va as toks "padiferensijuotas" kaip loxas, o kaimynas va tipo ne. As gi dar geriau uz ji vairuoju ! Kas cia taip nusprende !!! kazkokia mokykla ar kazkokie instruktoriai.... taigi jie loxai !!! Kodel man cia privaloma dabar papildomai x3 pinigu moket mokymuisi nes neva mano sugebejimai prastesni ???
Tai vat, realybe yra tokia deja. Ypac paskutinius 5-10m, kai ateina i eisma tokia neva "prakutusi NFS'ininku" karta, mananti, kad jei ant PS3 normaliai pavaro, reiskia gatveje irgi viskas tas pats. Tik deja, ten "save", o paskui jei kokia xuinia gavosi "load" nepadarysi.
2011 Gegužės 11 11:07 03' 600RR
Vln
Narys
400cc ***
#62    

ikisiu savo trys kapeikas apie mokyklas.kalbesiu is savo patirties.
zodziu laikiausi sunkvezimio teises-tai buvo kosmaras ir galiu kaltinti mokykla ir tik mokykla.atsedejau teorines paskaitas,kaip ir priklauso,o stai su vaziavimu buvo kosmaras.tai laisvo sunkvezimio nera,tai mistiskai visi sugede,tai instruktorius neatejo ir zodziu pasaka be galo.is visu man priklausomu vairavimo pamoku vairavau tik tys kartus per beveik du menesius-ka jau sakyti kaip viskas viduj vire,buvo zmoniu kurie ta vairavimo mokykla laikrastyje paviesino ir vistiek niekas nepasikeite.
antra beda vairavimo instruktoriai,jai ko nors nesupranti ar darai blogai tai labai jau saukia-cia svelniai pasakius ir labai jau keikiasi.karta nervai neislaike ir paprasciausiai pirma karta instruktoriui daviau pastebejima,o antra karta per veida pasiuliau,tai gryzes iskart nubego pas mokyklos direktoriu skustis,nusekiau ir as is paskos ji ir paaiskinau situacija-spekit kam patikejo?
dabar tikiuosi reikalai pasikeite.beje veiksmas vyko Klaipedoj-birutes gatvej jai tiksliai pamenu
2011 Gegužės 11 12:57
Narys
125cc **
Avataras
#63    

Dauguma visu ivykiu del blogo paruosimo vairavimo mokykloje, o tiksliau jokio paruosimo.
Ir zinoma del paciu zmoniu kulturos ir issilavinimo. Pagrindines mokyklos diplomas ir darbo patirtis Ispanijoje pomidorų plantacijose.. Tai ko reikia noreti..
2011 Gegužės 11 15:40
Narys
900cc *****
Avataras
#64    

Mastino - nei pagrindines mokyklos diplomas anei Prof.HabDr laipsnis tavo igudziu nepadidins. Visais laikais buvo tokiu kuriem mat "pimpalas nestoves" jei netycia kieno nors pastabos paklausysi. As pac spec po pagrindiniu kursu atvazinetu valandu rinkaus mokinimasi papildomai 6 kartus (kas realiai padvigubino mano mokslam skirta suma) tam, kad igauciau daugiau igudziu (ir butent ne aiksteleje o mieste). Instruktorius buto tikrai neblogas, nes daugeli galimu klaidu butent ir isaiskino aiksteleje pries isvaziuojant i miesta, tiek apie salutiniu keliu aspekta, tiek fakta, kad dauguma vairuotoju besirikiuodami manes turbut nematys ir tureciau pats isitikinti, kad mane pamate, o ne aklai tiketis.

Ne mokyklos kaltos, o zmogaus poziuris i mokinimasi (beje sitai galime pasakyti ne tik aie vairavima bet bendrai apie moksla), jei jis nori gauti tik popiergali, tai nelabai ka tu jam ir padarysi.
2011 Gegužės 11 16:51 Kiaule Morgas
Auksarankis
900cc *****
#65    

Citata:
Cituoju: Korke
Okey, bandau paaiskinti is savo varpines apie bet kokios t/p atveji.

Pagal ka "neloxuma" siulai nustatineti ? Kad "loxas" (naudosiu si pavadinima jei pasiulei) instruktorius supranta beveik iskart, po poros pravaziavimu. Loxai buna dvieju tipu:
1.Piktybiniai - tokie kur nepriima jiems teikiamos info apie klaidu daryma, neteisinga vienu ar kitu suteiktu ziniu interpretavima.
2. Nepiktybiniai - kuriems tiesiog genetiskai nelemta vairuoti saugiai, nes jie nemato aplinkos, nekoordinuoti veiksmai, nera ir nesivysto "mastymas i prieki situacijos modeliavime". Ir daugelis ju tikrai yra puikus savo srities specai, virejai, muzikantai ar pan. Bet (SAUGIAI !)vairuot jie neturi sugebejimu.
Ar nors 5% mokiniu gali patys sau pripazinti po dabartiniu privalomu mokymosi valandu, kad "ne - as dar tikrai nemoku vairuoti, ).


sito parasymo tai nelabai supratau... po vieno bokalo irgi ne. KA cia turejai mintyje? Ir kuo tai siejasi su musu diskusija ?
bet tai pala..teise vairuoti tinkamuma patikrino ir suteike tai kas ? Mokykla ? abejoju.

cia parasei idealu pasauli bet to nera.
Dabar gi taip nera, istatymiskai mokyklos neturi jokiu svertu
ji kazkada moke. Musu mentaliteto zmonem nedaeina tai, kad tai JO PROBLEMA.

(budulyno sindromu apsestos visuomenes dalies) liaudziai butu isgirsti pasakojimai apie tai, kad tu gali suzaloti netik savo bet ir kitu likimus sesdamas uz vairo ? Baik jau.

kaip diferencijuotos ? Cia gi zmogaus teisiu pazeidimas, laisviu suvarzymas. Laisvo judejimo teise uztikrinancio konstitucijos punkto pazeidimas!!!! Kodel va as toks "padiferensijuotas" kaip loxas, o kaimynas va tipo ne.


vadinasi ir tau isiede ta problema,kad tiek prirasei :)

1.be abejo,tai nera vien/vienos mokyklos problema.taciau jus turite asociacija,ar kazka analogisko,vadinasi galite inicijuoti pakeitimus patobulinimus.sutik tai normali praktika.
2.tu kaip suprantu toje srityje profesionalas.mano patarimai gal ir ne vietoj,bet manau ,kad kaip atrinkti tu pats is dalies parasei.yra testai orientuotis trimateje erdveje,nustatyti reakcijos laikui ,atminties, testai.
ka;lbeti apie ''pazeidzaimos mano konstitucines teises''tai i aukstasias visus priima?kodel man neleidzia kalasnikovo nesiotis/nusipirkti?tai mano teises pazeidziamos.
masina irgi ginklas,kas ,kad skirtingu kategoriju.
3.mokykla is dalies turi svertus-sakykim nesunku nukopijuoti nuo kokios nors rimtos(neskaitau,kad vairavimo mokykla nerimtas dalykas!) mokymo istaigos ,kad jei tu neislaikai egzamino-tavo teise reikalauti autoritetingos komisijos-cia kaip pvz.
4.mokyklos atstovas DEDA PARASA patvirtinanti kad vairuotojas gali laikyti regitroje.
cia ne svertas?juk cia ne vidurine/licejus ar kokia aukstoji(apie jokia konkreciai)
kurioje sumokejai pinigus arba''vistiek is taves nieko nebus,vaziuosi braskiu skint''.
ne apie popieriuka kalba eina,apie zmoniu gyvybe ir sveikata.
5.budulizmas populiarus visam pasauly ,cia manau nieko nepadarysi.bet sutik,blogai vaziuojanciu buduliu dazniausia problema -chuliganizmas.as ji galiu prognozuoti.
6.instruktoriai-atskira problema.neverdu toje koseje,gal mano artimuju patyrimas,kai mergiote parejusi namo pilnomis asaru akimis prisiekia daugiau neisianti,nes ''saukia rekia visap vadina''ir isimtis.galiu tik pasakyti,kad siai dienai savarankiskai(grupeje)sugeba mikroautobusa is uzsienio parvaryti.vargau ilgai,bet... :)
7.antrame punkte norejau pasakyti,kad tokiame dalyke kaip dalyvavimas eisme ''cia mano,cia tavo problemos''del vieno kencia visi.kas del privalomo draudimo ,kas del sveikatos problemu.


nereikia keisti kazkokiu istatymu.mokyklos gali inicijuoti kazkokius nutarimu s/papildymus.manau,kad koks 50% problemu isspresti tikrai mokyklu galioje.
2011 Gegužės 11 17:08
Narys
50cc *
#66   +2  

Daugiau pagarbos ir tolerancijos vieni kitiems :)
2011 Gegužės 11 18:28
Narys
250cc **
#67    

Citata:
... nu nesuprantu as valstybes poziurio i sia problema ... gi viska issprest labai paprasta : sportinius moto ant priekabikes ir i kaciargine , o norincius vazinet su sport baiku gatvej suskirstei i kategorijas pagal AG kieki moto masei ir apkrovei tokiais mokesciais kad pagalvotu ka rinktis ... padarius su nustatyta tvarka susijusius pazeidimus moto konfiskuot ir i aukciona - gautas lesas keliu policijos biudzetui ... policajai butu suionteresuoti gaudyt ir tikrint ...rezultatas pasiomatytu labai greit.

Pasakei ir pats nepagalvojai ką pasakei.Nusišneki..
2011 Gegužės 12 18:26 If I need to state I just accelerate, into oblivion.
Narys
50cc *
#68    

Citata:
Cituoju: TawaS
Išvis tiesioje nei posūkiuose neviršyti greičio reik kai yra kitų eismo dalyvių automobilių ir kt.... Jai tuščias kelias gali paspausti neviršyjant savo galimybių... O kurie viršyje greičius (britvos), dar be nr, bausti skaudžiai, konfiskuoti motociklus, ir panašiai ;)

nu kam taip ziauriai? :D
2011 Gegužės 13 18:00
Šūdarankis
25cc *
#69    

Lietuvoje iš vis nėra oficialiai kursų ar tų pačių trasų, kur galėtum važinėti ar mokytis, net norėdamas.. O šiaip tai valstybė ar kokia kelių eismo inspekcija turėtų tuo domėtis ir rūpintis, kad tokie kursai būtų, kad jiems būtų kažkokios nuolaidos ar tai kas nors praėjęs tuos kursus gautų pvz. draudimo ir panašias nuolaidas. Na, o pagauti KET pažeidėjai gautų ne tik baudą, bet ir tuos kursus privalomai praeiti, jei norėtų teises atgauti. Problema išspręsta! :) Tas pats galioja automobilių vairuotojams, kad vietoje baudų eitų ir eitų į tuos kursus, kol vieną kart išmoktų tas KET arba suprastų, kad mokėti neužtenka, bet reikia ir stengtis prisilaikyti jų. :)
2011 Gegužės 13 22:44
Čioperistas
900cc *****
Avataras
#70    

foto daryta klaipedoje ant naujojo tilto :D
2011 Gegužės 14 10:30
Narys
900cc *****
Avataras
#71    

Citata:
Cituoju: Original
Lietuvoje iš vis nėra oficialiai kursų ar tų pačių trasų, kur galėtum važinėti ar mokytis, net norėdamas.. O šiaip tai valstybė ar kokia kelių eismo inspekcija turėtų tuo domėtis ir rūpintis, kad tokie kursai būtų, kad jiems būtų kažkokios nuolaidos ar tai kas nors praėjęs tuos kursus gautų pvz. draudimo ir panašias nuolaidas. Na, o pagauti KET pažeidėjai gautų ne tik baudą, bet ir tuos kursus privalomai praeiti, jei norėtų teises atgauti. Problema išspręsta! :) Tas pats galioja automobilių vairuotojams, kad vietoje baudų eitų ir eitų į tuos kursus, kol vieną kart išmoktų tas KET arba suprastų, kad mokėti neužtenka, bet reikia ir stengtis prisilaikyti jų. :)

Aisku cia atrodys kaip pasipinigavimas, bet as pritariu 100%. Pazeidejams galetu dar rodyti pamokose tuos sokiruojancius filmukus apie avarijas, plius kursai, saugaus eismo mokymai, dar koks nors nukentejes avarijoje zmogus su randais ateitu papasakot, tikrai turetu pasijausti rezultatai.
2011 Gegužės 14 10:42
Narys
250cc **
Avataras
#72    

Citata:
Cituoju: WooDooMan
Ne mokyklos kaltos, o zmogaus poziuris i mokinimasi (beje sitai galime pasakyti ne tik aie vairavima bet bendrai apie moksla), jei jis nori gauti tik popiergali, tai nelabai ka tu jam ir padarysi.


Visaip būna. Mano atveju (Klaipėda, Alyvų g.) buvo taip, kad instruktorius išdėstė mokymą po 1 val. per savaitę. 2,5 mėn. suplanavo priklausančias 10 val., su pabaiga rudeniop, kai nebereiks nei motociklo, nei bus galimybės taikyti ir įtvirtinti įgūdžius. Kodėl? Gal todėl, kad tikrai užsiėmęs keli mėnesiai į priekį? Ar todėl, kad jam labiau pasiseks išgrūsti mokinį į gatvę tiesiog davus popierių, man sumokėjus už valandas, bet jam nedirbus? Labai nesispardžiau (truputį gailiuosi), stengiausi dirbti bent savarankiškai, nors Regitros egzaminuotojas tokiu mokymosi būdu ir nesidžiaugė, o ir pačiam nebuvo nei saugu, nei malonu. Moralas: mano atveju mokykla buvo kalta, be jokios abejonės, tiksliau nesąžiningas jos darbuotojas - tokių "motomanų" tiesiog negalima leisti dirbti instruktoriais.

Dar kelios detalės - šią mokyklą rekomendavo Regitros žmonės, o norintieji pasipraktikuoti jų egzaminavimui naudojamoje aikštelėje yra nepageidaujami, nes aikštelė (būdama kažkur miesto pakraštyje) taip pat priklauso tai mokyklai. Taigi, sistema tokia, kad geriausia eiti ten, kur tavęs nesiruošia gerai mokyti.
2011 Gegužės 14 13:11
Pėsčiasis narys
500cc ***
Avataras
#73   +2  

Ne gaudyti ir bausti reikia, o aukleti. Aukleti per spauda, televizija. Zutys keliuose nesumazes vien baudomis ir konfiskavimais, atvirksciai, dar gazo rankena labiau uzlauz ar ant vieno rato nezmoniskais greiciais praleks. Jaunimas- maistininkai, kuo daugiau dusins, tuo daugiau lakstysim. Prisiminkit save 18 metu ;) Jei senais laikais, butu buve tokie mocai kaip dabar, vargu ar buciau iki siu dienu dagyvenes.
Didziojoje Britanijoje rimciau i tai ziuri. Video klipukai per tv, kelio zenklai "Think bike", pavojinguose posukiuose zenklai verciantis susimastyti kiekviena baikeri...
Kiekvienoj mocu parodoj ar show propoguojamas saugus vaziavimas, dalijami lankstinukai, ivairus kursai. Valstybes finansuojami saugaus vaziavimo vienos dienos kursai. Kaina apie £40, uz kuriuos, patyres policijos motociklininkas nuo 9 iki 16 vazines su tavim ir pasakys tavo daromas klaidas ir tikrai baudos neisrasys jei greiti virsysi ar dar ka nors pridirbsi. Plius pavaisins pietumis, kurie gali iki £20 siekti. Ir dar simtai visokiausiu kursu, organizaciju, klubu, kurie stengiasi sumazint avaringuma keliuose ir ismokint vairuoti motocikla. Saugiai vairuoti. Patyre motociklistai, apie visas avarijas susijusias su motociklais, sako, kad dazniausiai kalti butent motociklininkai. Zinoma yra isimtys. Jei masina issukdama i pagrindini kelia, nepamate motociklo ir ivyko avarija, kaltas motociklininkas (ne juridiskai zinoma) Jis turejo pamatyti ta issukancia masina ir imtis atitinkamu veiksmu. Mes vairuodami motocikla, esame daug geresnej padeti, nei kiti eismo dalyviai. Mes galim judeti po kelia, net vaziuodami savo juosta, mes turim gan daug vietos. Kairiame posukyje, pasitraukite truputi i desine ir jus matote daug daugiau. Sededami ant motociklo mes esame auksciau ir matome geriau, nei dauguma automobiliu vairuotoju. Net ne itin galingi motociklai turi uztektinai jegos pagreiteti is vietos daug greiciau, nei dauguma automobiliu. O kokie kvapai, pravaziavus pro zydincius laukus! Ir tikrai posukyje mes pajausim issiliejusio dyzelio kvapa ar... meslo ir atitinkamai sureguosim ;) Naudokites siais privalumais, mokinkites ir norekite buti ismokintiems.
Saugaus kelio visiem!
2011 Gegužės 14 18:26 "Turbato melius capiuntur flumine pisces"
Narys
25cc *
#74    

motociklininkai tai neissprendzema problema kaip klausymas gyventi ar mirti. Ju buvo ir bus, o be ju juk gatves butu negyvos (jow)
2011 Gegužės 14 20:30
Narys
125cc **
#75    
2011 Gegužės 14 20:41
Narys
50cc *
Avataras
#76    

Važinėju Airijoj. Vairuotojų tiek blogų tiek gerų tikrai yra visur, tačiau bent tolerancija jaučiasi motociklų vairuotojams šiek tiek didesnė nei lietuvoje. Turbūt todėl kad ir motociklininkai važinėja daug atsakingiau nei gimtinėje, nakalbant apie vieną kitą "brolį lietuvį". Dar vienas greičio viršijimo prevencinis pliusas kelių siaurumas ir vingiuotumas. Dažniausiai lietuvoje per visą miestą gali pervažiuoti daugiau mažiau tiesiąją, gatvėse 2-3 juostos viena kriptimi. Čia siaurais vingiuojančiais keliukais nėra kur nulėkt, o kartais net ir eismo srautas juda per mažais tarpais jame laviruot. Šiaip manau realaus sprendimo būdo apart visuomeninio švietimo ir socealinių prevencinių akcijų šiai problemai nėra, nes klausimas "kaip sustabdyti motociklininkus(ar kitus eismo dalyvius)" nuo eismo taisyklių nesilaikymo skambėtu toks pat retorinis kaip ir "kaip padaryti kad pasaulyje būtų taika". Reziume - nekalbant apie pašalinius, nuo žmogaus nepriklausančius faktorius, kurių ir taip apstu, tik mastymo branda, pagarba vieni kitiems bei teisingas savo įgudžių įvertinimas gali užtikrint saugumą kelyje. (y)
P.S. : Dėl vairuotojų neapdairumo. Kad būčiau pastebėtas dažnai naudoju akseleratoriaus rankeną. Nuspaudei sankabą, truputį RPM, ir visi greit sureaguos, ir neliksi nepastebėtas.. + Nemanau kad tai yra išsišokeliška, ar nepagarbu kitiems eismo dalyviams. :)
2011 Gegužės 15 21:22 redagavo aarnas 2011 gegužės 15 21:34
Narys
25cc *
Avataras
#77    

Citata:
Cituoju: aarnas
Važinėju Airijoj. Vairuotojų tiek blogų tiek gerų tikrai yra visur, tačiau bent tolerancija jaučiasi motociklų vairuotojams šiek tiek didesnė nei lietuvoje. Turbūt todėl kad ir motociklininkai važinėja daug atsakingiau nei gimtinėje, nakalbant apie vieną kitą "brolį lietuvį". Dar vienas greičio viršijimo prevencinis pliusas kelių siaurumas ir vingiuotumas. Dažniausiai lietuvoje per visą miestą gali pervažiuoti daugiau mažiau tiesiąją, gatvėse 2-3 juostos viena kriptimi. Čia siaurais vingiuojančiais keliukais nėra kur nulėkt, o kartais net ir eismo srautas juda per mažais tarpais jame laviruot. Šiaip manau realaus sprendimo būdo apart visuomeninio švietimo ir socealinių prevencinių akcijų šiai problemai nėra, nes klausimas "kaip sustabdyti motociklininkus(ar kitus eismo dalyvius)" nuo eismo taisyklių nesilaikymo skambėtu toks pat retorinis kaip ir "kaip padaryti kad pasaulyje būtų taika". Reziume - nekalbant apie pašalinius, nuo žmogaus nepriklausančius faktorius, kurių ir taip apstu, tik mastymo branda, pagarba vieni kitiems bei teisingas savo įgudžių įvertinimas gali užtikrint saugumą kelyje. (y)
P.S. : Dėl vairuotojų neapdairumo. Kad būčiau pastebėtas dažnai naudoju akseleratoriaus rankeną. Nuspaudei sankabą, truputį RPM, ir visi greit sureaguos, ir neliksi nepastebėtas.. + Nemanau kad tai yra išsišokeliška, ar nepagarbu kitiems eismo dalyviams. :)


Matai, dauguma vairuotojų netesingai ivertina savo vairavimo įgūdžius ir dėl to dažnai kyla labai daug avarinių situacijų kelyje. Taigi tai taip pat nėra puikus metodas.
2011 Gegužės 15 22:25 Pradedantysis
Pėsčiasis narys
250cc **
#78   +2  

Manau butu veiksmingiausiai reklama per tv prasidejus dviraciu ir motociklu sezonui http://www.youtube.com/watch?v=SXI8-_9FrB4&feature=related kazkas tokio panasaus. Tada gal isliktu pasamoneje vairuotoju, kad reik zvalgytis dviraciu transporto priemoniu.... Taip pat salia kelio stenduose galetu buti plakatai su ivairiais prevenciniais uzrasais pvz "ar zinojai, kad siais metais zuvo ir buvo suzeista xx dviratininku ir motociklu del neapdairiu automobiliu vairuotoju".
 
2011 Gegužės 15 22:40
Narys
25cc *
Avataras
#79    

Citata:
Cituoju: liptas
Manau butu veiksmingiausiai reklama per tv prasidejus dviraciu ir motociklu sezonui http://www.youtube.com/watch?v=SXI8-_9FrB4&feature=related kazkas tokio panasaus. Tada gal isliktu pasamoneje vairuotoju, kad reik zvalgytis dviraciu transporto priemoniu.... Taip pat salia kelio stenduose galetu buti plakatai su ivairiais prevenciniais uzrasais pvz "ar zinojai, kad siais metais zuvo ir buvo suzeista xx dviratininku ir motociklu del neapdairiu automobiliu vairuotoju".


Tavo pasiūlymas geras, arba padaryt tiesiog kaip anglijoje ant kiekvienos sankryžos ant kelio užrašai : look left, look right ir pan.
2011 Gegužės 15 22:48 Pradedantysis
Pėsčiasis narys
500cc ***
Avataras
#80    

Manau ka daryti visi kuo puikiausiai zino, tik va kas lesu tam skirs ;) Tai turi buti valstybine programa sumazint zutis keliuose. Anglijoj, zuvus motociklininkui, kelias gali buti uzdarytas ir dvi dienas. Ir nesvarbu kokios reiksmes tas kelias, svarbiausia istirti avarijos priezastis kuo tiksliausiai. Analizuoti jas ir padaryti isvadas. Remiantis siomis isvadomis galima kurti planus kaip to isvengti ateity. Visa tai kainuoja labai daug pinigu. Kol valstybe ramiai i visa tai ziures, nieko nebus. Skirs lesas, tada reikalai pajudes, ir per tv video klipus rodys ir spauda rasys ir zenklai atsiras... Kad valstybe skirtu lesas, reikia ja spausti ;) ir ta turi padaryti moto klubai, organizacijos atsakingos uz saugu vaziavima, visuomene ir zinoma patys mes baikeriai ;)
2011 Gegužės 15 23:26 "Turbato melius capiuntur flumine pisces"
Narys
125cc **
#81    

vaziuosi gatveje PAGAL VISAS taisykles, ir busi matomas be visu tu "LOOK LEFT" ir "LOOK RIGHT"... nori palakstyt? vaziuok i Kacergine, atsimalk pora valandu, uzteks manau savaitei - dviem :)
2011 Gegužės 16 09:25
Narys
25cc *
#82    

Pritariu nitruxa, netgi KET laikymasis, teisingas žvalgymasis, kitų pastebėjimas automobilių, reikalauja daug įgūdžių...Daug daugiau nei atsukti rankeną...ir kodėl taip? Todėl, kad reikia susilaikyti pagundai neatsukti rankenos, pagalvoti apie kitus ir apie save PATY. :) Aš dabar daug mažiau važinėju, susimastau apskritai kaip aš važiuoju... Nes nenoriu, kad suteikčiau skausmo artimiesiems ir pats sau
2011 Gegužės 16 09:29 :-)
Narys
25cc *
Avataras
#83   -4  

Citata:
Cituoju: nitruxa
vaziuosi gatveje PAGAL VISAS taisykles, ir busi matomas be visu tu "LOOK LEFT" ir "LOOK RIGHT"... nori palakstyt? vaziuok i Kacergine, atsimalk pora valandu, uzteks manau savaitei - dviem :)


Sutinku su tavim nitruxa, bet matai kartais moto tiesiog prašosi atsukti rankeną. Todėl suvaldyt šitą norą yra labai sunku.
2011 Gegužės 16 12:49 Pradedantysis
Narys
900cc *****
Avataras
#84   +1  

Citata:
Cituoju: Hondus
Citata:
Cituoju: nitruxa
vaziuosi gatveje PAGAL VISAS taisykles, ir busi matomas be visu tu "LOOK LEFT" ir "LOOK RIGHT"... nori palakstyt? vaziuok i Kacergine, atsimalk pora valandu, uzteks manau savaitei - dviem :)


Sutinku su tavim nitruxa, bet matai kartais moto tiesiog prašosi atsukti rankeną. Todėl suvaldyt šitą norą yra labai sunku.

Jei sunku susivaldyt, nesesk uz vairo. Yra zmones kuriem sunku susivaldyt negert, jie tampa alkoholikais, sunku susivaldyt nepamegint - narkomanais, sunku neatsukt rankenos - lavonais. Jei nevaldai saves, kaip gali valdyti motocikla?..
2011 Gegužės 16 13:36 redagavo klemkas 2011 gegužės 16 13:37
Šūdarankis
25cc *
#85    

Citata:
Cituoju: Hondus
Sutinku su tavim nitruxa, bet matai kartais moto tiesiog prašosi atsukti rankeną. Todėl suvaldyt šitą norą yra labai sunku.
Kai nieko daugiau nemoka, tai ir prašosi... Kaip rašė straipsnyje "suka, o per posūkius kai su dviračiu". :D Tai susirask kokį sudėtingesnį kelią be automobilių ir 'sukiok' į valias, jei iš vis išeis tokiais viršyti ir leidžiamą greitį. :) Tai gatvėse nei vieta, nei lygis tiesiai iš vis kažką sukioti.
2011 Gegužės 16 16:34 redagavo Original 2011 gegužės 16 16:37
Narys
125cc **
#86   +2  

Praeita savaitgali buvom Lenkijoje, Poznaneje (http://coffeeracers.lt/lt/articles/display/45/blogas-race-poznan).
4 dienas prabuvom trasoje. po tu 4 dienu, dar nei karto nebuvau uzlipes ant motociklo :D tiesa pasakius, dar uztenka gautos uzkrovos :) Taip kad geriausias budas atsikratyti noro "sukti rankena" (o kartais ir vaziavimo mieste) yra vaziavimas ziede :)
pabandykit ;) manau tikrai gausit nemaza ispudziu doze :)
2011 Gegužės 16 19:52
Auksarankis
900cc *****
#87   +5  

Citata:
Cituoju: aarnas
Važinėju Airijoj. .... didesnė nei lietuvoje..... nei gimtinėje, ....Dažniausiai lietuvoje


Vyrai na nejaugi ta Lietuva nieko neverta,kad net rasyti ja reikia is mazosios raides?
''mano gimtine-lietuva'' o, dirbu /gyvenu Airijoje.nepykit,bet PZDC. :|
2011 Gegužės 17 11:36
Auksarankis
900cc *****
#88    

Citata:
Cituoju: nitruxa
vaziuosi gatveje PAGAL VISAS taisykles, ir busi matomas be visu tu "LOOK LEFT" ir "LOOK RIGHT"... nori palakstyt? vaziuok i Kacergine, atsimalk pora valandu, uzteks manau savaitei - dviem :)


NEBUSI visada matomas.Masinoje yra aklumo zonos,tai pirma,o antra,norint tave matyti ,reikia ZIURETI.Ir tai priklauso ne nuo taves.kas liecia ''ziurek i kaire/desine,tai puikia zinai,jei jau vazineji su moto,kad musu matymo lauka riboja salmas o ir veidrodeliai ne visada/viska parodo...
2011 Gegužės 17 11:55
Narys
125cc **
#89   +2  

Citata:
Cituoju: veplys
NEBUSI visada matomas.Masinoje yra aklumo zonos


aklumo zonos aktualios tik lenkiant. ir vaziuojant automobiliu kartais nepastebi lenkianciu.

Citata:
Cituoju: veplyskas liecia ''ziurek i kaire/desine,tai puikia zinai,jei jau vazineji su moto,kad musu matymo lauka riboja salmas o ir veidrodeliai ne visada/viska parodo...


praeitais metais vazinejau su moto paruostu ziedui (be gatvines lempos, veidrodeliu, posukiu). neturejau problemos del matomumo :) reik suprasti, kad vaziuojant motociklu, turi vaziuoti taip, lyg butum nematomas, ir nepasitiketi jokiais masinu vairuotojais. turi pats kontroliuoti ir valdyti situacija, ir apskaiciuoti viska 5 zingsniais i prieki :)
2011 Gegužės 17 12:21
Auksarankis
900cc *****
#90    

Citata:
Cituoju: nitruxa
Citata:
Cituoju: veplys
NEBUSI visada matomas.Masinoje yra aklumo zonos


aklumo zonos aktualios tik lenkiant. ir vaziuojant automobiliu kartais nepastebi lenkianciu.

Citata:
Cituoju: veplyskas liecia ''ziurek i kaire/desine,tai puikia zinai,jei jau vazineji su moto,kad musu matymo lauka riboja salmas o ir veidrodeliai ne visada/viska parodo...


praeitais metais vazinejau su moto paruostu ziedui (be gatvines lempos, veidrodeliu, posukiu). neturejau problemos del matomumo :) reik suprasti, kad vaziuojant motociklu, turi vaziuoti taip, lyg butum nematomas, ir nepasitiketi jokiais masinu vairuotojais. turi pats kontroliuoti ir valdyti situacija, ir apskaiciuoti viska 5 zingsniais i prieki :)


tu rasei,kad ''vazinek pagal KET ir VISADA busi matomas ir nereikes dairytis i sonus''...
dabar pats rasai,kad matomas ne visada. ir kad turi vaziuoti taip lyg butum nematomas.arba pats sau priestarauji arba kazko nesuprantu.
beje su teiginiu''turi vaziuoti taip, lyg butum nematomas, ir nepasitiketi jokiais masinu vairuotojais.'' sutinku 100%
2011 Gegužės 17 13:20
Puslapiai: 1234




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17