Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Yamaha motociklai » Yamaha XJ6 / ABS nuo 2009 Tema užrakinta

| 2011-03-26 Original | 36/27200 žinut.
 
Puslapiai: 12


 
Šūdarankis
25cc *
#1    

Yamaha XJ6 / ABS nuo 2009

Neradau naujo Yamaha XJ6 modelio temos (tik senasis XJ600, kur nelabai ką bendro turi), tai pakūriau naują, kad būtų kur pasidalinti įspūdžiais ir patarimais. :)

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.

(telefonas tik po ranka buvo, foto kokybė sux)

Šiandien parsivariau iš salono, tai labai smagus moto. Netgi labiau patiko, nei mokyklos FZ6 2007. Tas buvo puikus, bet šitas dar minkštesnis, manevringesnis. Grynas toks miesto motocikliukas, juokas po užgrūstas stovėjimo aikšteles manevruoti ar apsisukti. Labai minkštas, dabar kai visur tuos duobės, tai net jei užtaikai, vis tiek vos jaučiasi. :)

Yamaha XJ6 Owners Manual

Dar būtų įdomu sužinoti, gal sliderius kas pirkot XJ6 tinkamus? Salone už originalius Yamahos prašo 550Lt. Manau, vos ne dvigubai nori lyginant su kitų moto ar firmų..?
2011 Kovo 26 15:21 redagavo Original 2011 kovo 26 20:07
Pėsčiasis narys
500cc ***
Avataras
#2    

Ar tai reiskia kad forumo temos "Perku motocikla - patarkite" skaitytojai gali ramiau atsikvepti ??? :D

P.S: moto (y)

P.P.S.: tai jau sitas su ABS ??? Nu ir kaip? Geriau, blogiau??? Papasakok placiau
2011 Kovo 26 16:36 redagavo Piktas 2011 kovo 26 16:41 Velniop stabdžius - aš tikiu Dievu.
Šūdarankis
25cc *
#3    

Pas mane be ABS (spėju, nes nėra tokių papildomų dantukų ant disko, kurie skaičiuoja rato greitį).

Su ABS bandžiau Honda 600 Hornet, tai nieko nesiskiria, nes niekada nestabdai taip staigiai be reikalo. Ypač mieste, kur kaip šiandien kažkoks balvonas per metrą su savo audi grabuku prilipęs iš paskos vilkosi. Turi dar į tokius balvonus veidrodėlyje žiūrėti paprastai stabdydamas ir mirksėdamas su stabdžiais, nes moto pats miesto greičiais sustoja, kol bėgius žemini iki pirmo. O kaip automobilyje negali sustoti ant bet kokio bėgio. Ant aukšto sustosi, tai bus sunku po to iki laisvo ar pirmo nukeliauti.
2011 Kovo 26 18:15 redagavo Original 2011 kovo 26 18:22
Šūdarankis
25cc *
#4    

Citata:
Cituoju: BioNick
Kad ir nenaudoji, vis tik nemaišo tas ABS`as (+)
ABS nemaišo, bet +1000Lt ir +15kg už juos jau pastebimas skirtumas. :)

Aš manau, kad moto toks daiktas, kur kompas šiandien tavęs tikrai neapsaugos, turi būti geras vairuotojas už save ir dar kitus galvoti. Kitaip jokie ABS ir TCS nepadės, nes jei ne su stabdžiais apsiversi, tai posūkyje nuskrisi ar ant kito panašaus automobilyje užšoksi... Geriau jau 1000lt į pamokas vairavimo investuoti ar iš vis kokią vairavimo technikos knygą.
2011 Kovo 26 18:55 redagavo Original 2011 kovo 26 19:00
Keliauninkas
400cc ***
Avataras
#5   +1  

Ateikit i Ziureks rengiamus kursus ir suprasit, kad ABS ant moto yra nesamone :)
2011 Kovo 26 20:27
Šūdarankis
25cc *
#6    

Dar būtų neblogai rasti priekinio ir galinio rato purvasargius. Ką nors panašaus į XJ6 Diversion hugger comes in black priced at £69.95 inc. VAT. Tik nežinau, kur kažko panašaus ieškoti Lietuvoje? Ar gal žinote kokių UK ar Europos sąjungos parduotuvių, kurios siųstų į Lietuvą?

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2011 Kovo 27 16:48
Narys
1200cc ******
Avataras
#7    

Pasitikrink grandines itempima. Atrodo pertempta pas tave. Geriausias detaliu pasirinkima turi eBay
2011 Kovo 27 16:57 It comes after years going both ways
Šūdarankis
25cc *
#8    

Citata:
Cituoju: Mugen
Pasitikrink grandines itempima. Atrodo pertempta pas tave. Geriausias detaliu pasirinkima turi eBay
radau keturis huggerius "XJ6 hugger" įrašęs, nei vieno nesiunčia LT ir kainos dvigubos +£120. Gal nemoku ieškoti..? Kažkaip žiauriai mažai tų detalių ar nerandu. Šiaip jei plastmasinis vieno rato purvasargis virš 500lt, tai gal net pigiau Lietuvoje tokį pagamintų, kas plastmases tvarko? Būtų gerai tiek galinį užsidėti, tiek tą priekinio tą tokį pailgintoją. Dar 69 pounds galima mokėti, bet virš 500lt už vieną kažkaip nelabai realios kainos..

Dėl grandinės, manual paskaičiau, kad kai stovi moto laisvumas - 4-5cm, būtent tiek ir yra ~3-5cm. Taip pat man sakė salone, kad viskas paruošta sezonui, apžiūrėjom namie, kad viskas taip ir yra. Tas žmogelis prieš tai važinėjęs panašaus stambumo, tai viskas net ir sureguliuota.
2011 Kovo 27 17:57 redagavo Original 2011 kovo 27 18:09
Asfaltinis
1500cc *******
Avataras
#9    

Čia gali pasižiūrėti visokių žaisliukų savo XJ'ui, Klaipėdoje yra atstovai Ermax'o:

http://www.ermax.fr/modele2-XJ_6_N_XJ_6_DIV_2009_2011-365.html

Tik kainos tokios nekokios.
2011 Kovo 27 20:21 Yamaha FZ1-S
Keliauninkas
400cc ***
Avataras
#10   +1  

Na nepatingejau ir as paieskoti, bet taip pat nieko gero neradau. Pas vokiecius uz 130 euru "carboninis" yra :D Siaip dar gali vietoj huger ivesti fender. O del crash bobbins (maciau kitoje temoje snekejai), tai italijoje kazka uz normalesne kaina radau. ebay.it ivesk "yamaha xj6 tamponi" (prajuokino tas tamponi :D ), tai 50-60 euru vaiksto + siuntimas. o is italu puikia vercia google translatorius i anglu kalba :) gali tekti parasyti laiskeli del siuntimo i LTU :) sekmes (h)
2011 Kovo 27 23:13
Šūdarankis
25cc *
#11    

Radau vieną UK shop, atrodo visai neblogi. Tik priekinis su varžtais prisisuka gręžiant sparną arba klijuoti reikia. Kas ne gudriausias sprendimas.
http://www.pyramid-plastics.co.uk/catalog/index.php?cPath=45_1370
2011 Kovo 27 23:48
Paparacis
900cc *****
Avataras
#12    

Citata:
Cituoju: Original
Pas mane be ABS (spėju, nes nėra tokių papildomų dantukų ant disko, kurie skaičiuoja rato greitį).

Su ABS bandžiau Honda 600 Hornet, tai nieko nesiskiria, nes niekada nestabdai taip staigiai be reikalo. Ypač mieste, kur kaip šiandien kažkoks balvonas per metrą su savo audi grabuku prilipęs iš paskos vilkosi. Turi dar į tokius balvonus veidrodėlyje žiūrėti paprastai stabdydamas ir mirksėdamas su stabdžiais, nes moto pats miesto greičiais sustoja, kol bėgius žemini iki pirmo. O kaip automobilyje negali sustoti ant bet kokio bėgio. Ant aukšto sustosi, tai bus sunku po to iki laisvo ar pirmo nukeliauti.


ABSa dazniausiai deda del pointo...tipo ant bajerio.....nes jie yra isitikine kad niekas niekada nestabdo be reikalo taip stipriai kad prireiktu to ABSo ...taip kad laikyk spygas pats ir kaimynu paprasyk kad jas palaikytu nes lietuvoj keliu stovis tiesiog stebetinai stulbinanciai pritrenkentis....ir melsk dievuli kad neprireiktu naudoti stabdziu kai ant kelio slapia slidu ar tiesiog kokio smeliuko pasitaikys ar tepaliuko nes kaip suprantu stabdzius isvis sugalvojo tik bailiam....o tas kur labai letai vaziavo tau is paskos tai mane priverte nusisypsoti....jis tikiu kad butu vaziaves gerokai greiciau jei jam priekyje nebutu valentino rossi priekyje maisiasis kaip muse barsciuose....o tu grybu ar slaideriu kuriuos nori prisukti manau kad tau ju nereikia nes as tikrai zinau kad tu isigijei motocikla ne tam kad griuvinetum visur.....
2011 Kovo 27 23:58 redagavo geRIMUKAS 2011 kovo 28 00:02
Šūdarankis
25cc *
#13    

Greičiau Sumacheriai ir bando iš užpakalio pastumti, jei dar kažkas nori KET Vilniuje laikytis.. :)

Šiandien atsiuntė tyre hugger iš Pyramid. Atrodo visai gerai, dabar tik balų trūksta, kad išbandyti veikimo efektyvumą. :D

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2011 Balandžio 11 23:57 redagavo Original 2011 balandžio 18 14:16
Šūdarankis
25cc *
#14    

Dėl tų stabdžių, dabar daugiau pavažinėjau, tai XJ6 iš vis kažkaip įdomiai padaryta, kad praktiškai neįmanoma jų užblokuoti. Per visą važinėjimą tiek per smėlį, tiek dar šaltesnėm dienom net arti nesijautė, kad būtų įmanoma užblokuoti ratus stabdant. Labai tokie draugiški :D ypač tolygiai veikia, kiek spaudi, tiek stabdo. Nėra jokių netikėtinumų kaip būdavo su Yamaha FZ6, kad kartais atrodo nestipriai paspaudi, o moto iš kart vos ne stoppie norėdavo daryti...

Šiaip dabar tikrai idealų miesto moto padarė. Man patiko FZ6 paskutinių metų, bet šitas praktiškai visais aspektais dar geresnis street'as. Pirmiausiai, greičių dėžė patrumpinta, tai variklis taip pat super lygiai ir prognozuojamai dirba, kiek suki rankeną, tiek greitėji. Mažesnis top speed, bet pagreitis nesveikas, tik pasuki rankeną ir prašoki visokius mirksinčius žalius ar budulius akimirksniu. :) Miesto greičiais idealus balansas. Netgi vakare užmiestyje važiavau tuščiu žinomu keliu, tai dėl įdomumo pabandžiau paspausti, vėl akimirksniu iki 140km/h įsigreitėji ir tik dar apie ~7-8k RPM suki. Paprastai mieste maždaug KET laikantis 3-6k RPM per akis, kas atrodė truputį daugiau už FZ6, buvo įdomu kiek benzo ims, bet pasirodo, kad tie patys ~5l/100km. :)

Dar labai manevringas, be vargo apsisuki net univero užgrūstoje aikštelėje ar prie garažo. Žodžiu, atrodo ypač pasisekė, nes juokas kilometrų prasukta, sąžiningai nedaužtas ar nenudrožtas kaip UK aukcionų, o dar ir Lietuvos salono su likusią garantiją. Dabar juokas iš vis atrodo, kad dar kažkada dvejojau, ar apsimokėtų tuos kelis tūkstančius prisimesti iki normalaus moto iš salono. (t)
2011 Balandžio 18 14:58 redagavo Original 2011 balandžio 18 15:00
Enduro man'as
400cc ***
Avataras
#15    

va butnet sita grazuoli maciau prie e fakulteto :) net pristojau pasidyvinti, kas per naujumai.. :P
2011 Balandžio 18 15:24
Pėsčiasis narys
500cc ***
Avataras
#16    

Kiek zadi su juo vazinet??? Sezona? Du? Desimt?
2011 Balandžio 18 15:34 Velniop stabdžius - aš tikiu Dievu.
Šūdarankis
25cc *
#17    

Nežinau, šiaip planavau FZ6, XJ6 ar panašų moto nusipirkti dviem, trim sezonams, nes jie gerai subalansuoti, lengva mokytis, tobulinti įgūdžius. Po to žiūrėti, ką toliau imti, nors kol kas tai net neatrodo, kad geresnį ir man labiau tinkantį, patinkantį galima rasti. :) Nebent išleis kažką naujesnio, įdomesnio per tą porą metų ar išsikraustysiu kažkur kitur gyventi. Dabar kol kas mieste XJ6 idealus variantas.
2011 Balandžio 18 16:18
Pėsčiasis narys
500cc ***
Avataras
#18    

As vat paklausiau, nes man juokingai skamba, kai sakai nenaujas = sudas. Tai galvoju, ar ant savojo XJ irgi taip varysi po 2-3 metu? Tu dar nepamirsk, kad butent per tuos 2 metus islenda visos smulkios, vaikiskos bedos, gamyklos brokas ir t.t.
2011 Balandžio 18 18:22 Velniop stabdžius - aš tikiu Dievu.
Šūdarankis
25cc *
#19    

Seno nenorėjau, nes aš nemėgstu garaže krapštytis. Nors abejoju, kad iki dešimties metų dar ten kažkas greit genda tame moto. Svarbesnis dalykas yra tas, kad naujesnis moto tiesiog tobulesnis, modernesnis ir tuo geresnis už praeitus modelius. Juk dažniausiai gamintojai juos vis tobulina. Dar su nauju žymiai maloniau važinėti, nes viskas idealiai veikia nuo stabdžių, bėgių iki sankabos.

Dėl tų aukcioninių iš UK, tai pigesni, nes daužtus perka, čia taiso. Taip pat įsitikinau, kad angliški jie tikrai prastesni ar dėl kažko ten greičiau rūdija, jau 2008-2007 metų rūdis ten bei šen ant visų žiūrėtų matosi. Žodžiu, jie pigesni, bet ne iš oro, nes turi savų trūkumų. Dar pridėk lempų keitimą, dokumentų tvarkymą, laukimą..

Žodžiu, išvada labai paprasta. Kas netingi, moka, turi laiko, tai galbūt gali imti senesnį, taisyti ir laimingai važinėti pigiau. Kadangi moki savo laiku ir darbu. Kas labai taupo, galbūt apsimoka imti iš tų aukcionų. Šiaip automobilis, moto visada prabanga, jei dar tingi pats krapštysi, ieškotis pigiau ir žaisti, tai perki ramus iš salono truputį brangiau ir džiaugiesi. :)
2011 Balandžio 18 22:33 redagavo Original 2011 balandžio 18 22:34
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#20    

Citata:
Cituoju: Original
Dėl tų stabdžių, dabar daugiau pavažinėjau, tai XJ6 iš vis kažkaip įdomiai padaryta, kad praktiškai neįmanoma jų užblokuoti. Per visą važinėjimą tiek per smėlį, tiek dar šaltesnėm dienom net arti nesijautė, kad būtų įmanoma užblokuoti ratus stabdant. Labai tokie draugiški :D ypač tolygiai veikia, kiek spaudi, tiek stabdo. Nėra jokių netikėtinumų kaip būdavo su Yamaha FZ6, kad kartais atrodo nestipriai paspaudi, o moto iš kart vos ne stoppie norėdavo daryti...

Šiaip dabar tikrai idealų miesto moto padarė. Man patiko FZ6 paskutinių metų, bet šitas praktiškai visais aspektais dar geresnis street'as. Pirmiausiai, greičių dėžė patrumpinta, tai variklis taip pat super lygiai ir prognozuojamai dirba, kiek suki rankeną, tiek greitėji. Mažesnis top speed, bet pagreitis nesveikas, tik pasuki rankeną ir prašoki visokius mirksinčius žalius ar budulius akimirksniu. :) Miesto greičiais idealus balansas. Netgi vakare užmiestyje važiavau tuščiu žinomu keliu, tai dėl įdomumo pabandžiau paspausti, vėl akimirksniu iki 140km/h įsigreitėji ir tik dar apie ~7-8k RPM suki. Paprastai mieste maždaug KET laikantis 3-6k RPM per akis, kas atrodė truputį daugiau už FZ6, buvo įdomu kiek benzo ims, bet pasirodo, kad tie patys ~5l/100km. :)

Dar labai manevringas, be vargo apsisuki net univero užgrūstoje aikštelėje ar prie garažo. Žodžiu, atrodo ypač pasisekė, nes juokas kilometrų prasukta, sąžiningai nedaužtas ar nenudrožtas kaip UK aukcionų, o dar ir Lietuvos salono su likusią garantiją. Dabar juokas iš vis atrodo, kad dar kažkada dvejojau, ar apsimokėtų tuos kelis tūkstančius prisimesti iki normalaus moto iš salono. (t)

Tie stabdziai ne idomiai padaryti, bet jie uzdeti nuo pigaus motorolerio, nes ymaha tokiu stabdziu nededa net savo geresniems motoroleriams, todel ir nestoja tau motociklas. kaip pats pastebejai FZ6 stipriau paspaudus iskarto griebdavo(taip ir turi buti) o cia spausk isijuoses vistiek nesiblokuoja(kazkada gyvenime suprasi kad tai ira blogu stabdziu pavizdys)
Ta tavo patrumpinta greiciu deze tam kad sugebetu sunku motocikla paveztti silpnas variklis, o ne tam kad kazkas susijungtu visus 6 begius neisibegejes iki 60. Nusipirk koki derbi senda , ten begiai dar trumpesni. Dezes motams daromos tokios, kad isnaudot variklio galinguma, o ne tam kad begius visus simest iskarto. Kuo galingesnis motas ir mazesnis svoris tuo ilgesni pirmi begiai.
Tas tavo prognuozuojams gazas irgi del sipno variklio. Nusipirk YBR125 dar prognuozotesnis bus, nes ten galesi sukdamas rankena dar ir koja pasispirt kad greiciau begetusi.
Taigi dar karta tau sakau nebelygink nelyginamu dalyku, nes Xj net gamintoju buvo gaminamas ne tam kad lygint su tokiais motais kaip Hornet, Fz, GSR,Z. Jis sukurtas is atlieku(atgyvene ir niekur nebenaudojami ir sandeliuose usiguleje stabdziai ir tt), kad butu galima pigiai pardavinet, o ne kad su kazkuo palygint.
2011 Balandžio 19 09:22 redagavo mune23 2011 balandžio 19 11:53 Mune
Šūdarankis
25cc *
#21    

Pats gi važinėjau su YRB125 ir 250, jie čia visai ne prie ko. :) Jie kaip minėjai, nestabdo ar palengva greitėja, nes paprasčiausiai silpni yra.

XJ6 jei nori, gali užspausti rankeną ir bus tas pats efektas kaip FZ6 net virtimo ant priekinio rato, bet pagrindinis skirtumas, kad XJ6 pavadinkime darbinė stabdžių rankenos zona labai didelė ir prognozuojama, kiek spaudi, tiek stipriai lėtėja. Stabdžiai normalūs, o ne kokie sportiniai. Tą patį ant Hornet pastebėjau, kad tie ABS praktiškai nereikalingi, nes patys stabdžiai "labai draugiški ir prognozuojami". :) Kai tuo tarpu FZ6 tokie agresyvus, gali atrodo nestipriai užspausti, o rezultatas kokio visai nesitikėjai kada lengva užblokuoti ratus. Taip pat pastebėjęs su FZ6 kai žemini bėgius ant didesnio greičio, tai taip pat toks jausmas, kad plaukioja ratas ant šlapio asfalto, nes vėl greičių dėžė, variklis pieva kaip super sport. Žodžiu, FZ serijoje turbūt aukštesnės klasės stabdžiai ir viskas sudėta, nes pats motociklas tipo toks piktesnis, maždaug kas R6 norėtų kartais palenktyniauti, bet patogaus dizaino. Tik pagrindinis klausimas, kam tokio monstro mieste ar mokytis reikia, dar už 1/3 didesnę konkurentų kainą!?

Dėl ko aš rašiau kitoje temoje, kad Yamaha labai gerai padarė. FZ8 išleido, kas nori ten palakstyti, nori pirkto moto kaip R6, bet street praktiškame dizaine. Tuo tarpu FZ6 tokį iš vis panaikino nuo 2009, nes jo vietą būtent užėmė XJ6 (a.k.a FZ6R). Jis viskuo geresnis, žymiai draugiškesnis, žymiai geriau subalansuotas miestui ir kaina 1/3 mažesnė. Kaip greičių dėžė patrumpinta, nes nafik iš vis mieste ar naujokui buvo FZ6 reikalinga su 260km/h!? Ypač naked versijoje? Ypač pagreičio sąskaita, nes dar labai įdomu XJ6 ar FZ6 didesnis pagreitis, kas svarbiausia tokiam moto ir mieste, o ne top speed trasos... :P

Lygiai tas pats su kitais gamintojais, kur ant 750-800cc pereina nauji sportiškesni street modeliai, o 600cc į middleweight grąžino, kur idealus balansas tarp galios ir visko. Kas leidžia jiems būtų geriausias mokymuisi, vairavimo įgūdžių tobulinimuisi moto arba kas nori praktiškai važinėti po miestą ar darbą paprasto moto.

Taip pat dabar aišku, kodėl FZ6 niekada neišrinkdavo geriausiu ar neduodavo gerų įvertinimų žurnalistai, kad išvadose net seną SV650 išrinkdavo geresniu... Kadangi 1/3 kaina didesnė FZ6, kas daugiausiai kirsdavo, o po to vos ne tiek pat minusuodavo už handling, kad riekia revinti variklį ir stabdžiai, kita per agresyvūs kaip miesto ar biudžetiniam moto. Už tą patį variklį ir greičių dėžę atsiimdavo antrą kartą, kad per silpnas ant mažų apsukų. Tuo tarpu XJ6 visa balanso esmė, kad pasuki rankeną ir prašoki šviesoforus ir viską akimirksniu, o top speed +200km/h to dar per didelis, bet turbūt optimalus dėl benzo taupymo ir pan.

Ir netgi yamahos puslapį gali atsiversti, kodėl būtent XJ6 keičia seną FZ6, o pastarojo gerbėjams FZ8 upgrade siūlomas. Šiaip pačiam geriausia būtų išbandyti, tada pažiūrėtume, ką kalbėtum. :) Pats pavažinėjau ir įsitikinau, kad šitas vos ne viskuo geresnis už FZ6 būtent kur ir kam yra buvo sukurtas važinėtis. FZ8 visai kita paskirtis ir dabar labai protingai jį atskyrė nuo 600cc.

http://www.youtube.com/watch?v=lYkMwodYhAA
 
2011 Balandžio 19 13:44 redagavo Original 2011 balandžio 19 14:32
Šūdarankis
25cc *
#22    

Dabar jau galima po kelių mėnesių važinėjimo įspūdžius parašyti.

Man idealus miesto moto, dabar išmokus quick shifting ir šiaip geriau važinėti, tai visas smagumas su šituo. Pagrindinis privalumas prieš visus kitus bandytus street, kad XJ6 variklis ir greičių dėžė iki tiek retuninta, kad visa galia jau 4k RPM prasideda ir idealiai lygiai eina iki pabaigos. Tai praktiškai neįmanoma blogu bėgiu į posūkį įvažiuoti ar panašiai. Kas mieste idealu, nes visada tik pasuki rankeną ir prašoki visus žioplius, mirksinčius šviesoforus... Gal tik viena problema, kad kartais net nepajauti, kai su quick shifting iki 100km/h per akimirką įsigreitėji iki ketvirto bėgio, :D kuris po to tinkamas ramiai miesto greičiais važiuoti ~60km/h numetus gazą ir RPM iki 3-4k (benzo tada tik ~5l valgo).

Viskas taip lygiai padaryta, kai mažini bėgius, tai kaip keturių cilindrų variklis labai lygiai dirba ir net ant šlapio kelio nesugebėjau dar niekada prasukti galinio rato. Stabdžiai tas pats, nėra ABS, bet ta rankena tiek tolygiai veikia, kad sunku neprognozuotai per daug paspausti ar pan. Kas labiausiai patiko, pirkau miestui ir tobulinti vairavimo įgūdžius subalansuotą moto, tai net su kaupu išpildė visus lūkesčius. :)

Iš minusų, tai kaip ir naked moto. Kai vėjo srautas kažkaip tiesiai į šalmą susikoncentruoja nuo 140km/h ir benzą pradeda valgyti didelėm apsukom pastoviai laikant. (Būtent kaip tą moto praktiškai naują pavyko nupirkti, kad žmogus prieš tai jį norėjo tik laisvalaikiu kelionėms naudoti. Aišku, po pirmos kelionės į užsienį aną vasarą grąžino į saloną pardavimui. :D ). Aš šiaip labai nemėgstu ir man nuobodu tom magistralėm net su automobiliu važinėti, tai su moto vos kelis kart buvau išvažiavęs. Iš vis dabar praktiškai neišvažiuoju į užmiesti vasarą, nes ten visokie vabalai ir kitas š, kur po to atsibos aprangą skalbti ir moto šveisti nuo jų kraujų... :D Na, o mieste ne tik nėra tokių problemų, bet visas smagumas (bent man) kai yra tiek kelyje kliūčių, tiek šiaip smagu nuo šviesoforų rankeną sukti, nes nesveiką pagreitį turi, ypač kaip 4 cilindrų variklis. Ko labiausiai trūkdavo ant kitų kaip FZ6. Dviejų cilindrų kaip SV650 man patys moto tiesiog netiko ir nepatiko, bet dabar pastebėjau, kad keturių cilindrų gali būti dar geresnis, tiek gerą akseleraciją turėti, tiek tolygią galią viename. :)

http://www.youtube.com/watch?v=hD_0h-mqSAY
 
2011 Birželio 18 14:19 redagavo Original 2011 birželio 18 14:39
Narys
1000cc ******
#23   +7  

Ponas Original gal jums vertetu pervadinti tema i "Mano nesubrendeliskos sapaliones apie vieninteli tureta motocikla" arba "Ketinu parduoti uz daugiau nei pirkau", ar "yamaha gamykla man moka uz reklama", nes kito paaiskinimo sitai jusu rasytai groziniai literaturai nera. Jei buvote atsisede dar ant dvieju kitu motociklu, tai neresikia, kad juos "bandete'. Ir aplamai jusu kompetencija stipriai abejotina vertinti motociklus, ypac po tokiu fantazijos proverziu. Kokia dar "nesveika trauka"?!! Nebent "nesveika" turite omenyje, kad paveza betkoki apsiligojusi (gripas,sloga...) pilieti ant savo sosto. Turbut eilinis vienacilindris 600-650cc supermot'ikas atiduotas i teisingas rankas jus nuo to sviesoforo "suvalgytu su ismatom". Apie kokia dar "nesveika trauka" jus kalbate sujungdamas 4 pavaras iki 100km/h, jei sis motociklas neturi nei puse "ligotos traukos" begejntis iki 100km/h pirmom dviem pavarom. Siulau jums realiai isbandyti bent tris motociklus gyvenime, nuvaziuoti su jais bent po 1k km, sugristi cia ir istrinti sita tema su visom pasakom apie Chosceju nemirtingaji XJ6. O sitas pasakas galit vakarais pasakot atsisedes bobutem prie laiptines, tik nepamirskit semku nupirkt, kad senyvo amziaus moteriskes turetu ka veikt ir neuzsnustu. SU visa pagarba atsiprasau, kad truko mano ir taip negelezine kantrybe.
2011 Birželio 18 15:06
Plentamušys
900cc *****
Avataras
#24    

Sustume :-] :-]
2011 Birželio 18 17:56 Tikiu į Yamahą
XJ600S
Šūdarankis
25cc *
#25    

Jei nepatinka, gali neskaityti. :) Ypač jei dar rašai, kad ne lygis ne tik važinėti, bet ir skaityti apie "šūdus".

Kaip visų ekspertų, kompleksuojančių dėl cm, cc ir kW ar "kitų ligų", ne "šūdas susirinkimų vieta" yra one.lt, kur galima diskutuoti, kurio cilindras ilgiausias ir geriausius laikus nuo šviesoforo pasiekia. Saulėgrąžas su kitais kelių ereliais palesti. (t)

Aš jau išvardinau, kas man buvo svarbu perkant moto. Ieškojau miesto motociklo, gerai subalansuoto, tinkančio tobulinti įgūdžius. Išbandžiau kitus, patiko Yamaha XJ6 ir Honda Hornet, bet Honda neturi salono Lietuvoje, o skelbimuose pavasarį Vilniuje tik grabai tebuvo. Šiaip apvažiavom visus skelbimus ir parduotuvėles Vilniuje, nieko doro neradom, tai tada ramiai nuvažiavom į Yamaha saloną ir kokio norėjau, tokį nusipirkau. Man net apsimokėjo, pagal kainą ir viską, nes benzas, laikas ir meistras dar brangiau kainuoja su tais skelbimais žaisti.

Man patiko Yamaha moto, tiek jų filosofija. Kaip aukštam geriausiai tiko, patogiausi buvo Yamaha FZ6 ir XJ6. Nusipirkau XJ6 ir dabar įsitikinau, kad vargiai geresnį ir labiau patinkantį būčiau nusipirkęs. Kadangi idealiai tinka mieste ir mokytis, tobulinti vairavimo techniką. Toje pačioje Regitroje ir vairavimo mokyklose dabar jau Yamaha FZ6 keičia į naujesnį XJ6.

Jei būčiau norėjęs nusipirkti vieno cilindro, tai būčiau nusipirkęs Yamaha MT03. Tik turbūt Yamaha XJ6 Vilniuje per akis su greičio limitais ir greičio matuokliais ant kiekvienos sankryžos kai jau ketvirtu bėgiu ir vos puse RPM kartais net nepastebi kai 100km/h pasieki. Aš ir šiaip nemėgstu KET pažeidinėti.

http://www.youtube.com/watch?v=PiyY0tQS3yE

Yamaha FZ6 būtent atvirkščias variantas kaip ir Yamaha R6, kur nėra ką su juo mieste veikti, miesto greičiais ir mažais RPM važinėjant. Netgi užknisa ir tik minusai tas maža galia žemuose RPM, ilga greičių dėžė, kur kam tokiam miesto moto iš vis būtų reikalinga greičių dėžė +200km/h..? Ar visa galia prie red line, kurio net nėra kur gatvėse pasiekti..?
 
2011 Birželio 19 19:31 redagavo Original 2011 birželio 19 20:23
Narys
1200cc ******
Avataras
#26    

Tavo tema skaito nes esi neissenkamo juoko resursas
2011 Birželio 19 19:47 It comes after years going both ways
Šūdarankis
25cc *
#27   -4  

Citata:
Cituoju: Mugen
Tavo tema skaito nes esi neissenkamo juoko resursas

Aš darau prielaidą, kad su senelio palikimu važinėja
Citata:

deuce anketa
Pagaminimo metai: 1981

Dabar čia savo pyktį lieja, kad nusipirko 1100cc, o vis tiek prie šviesoforų paskutinis lieka... Dar pasakoja apie motociklus, kai pats su pasibaigusio galiojimo laiko "šūdu" važinėja..? Kai bent mopedą Yamaha YBR250 2011 įpirks, tada galės aiškinti motorolerių temoje vaikams, kas čia greičiausias ir geriausias... (h)
2011 Birželio 19 20:25 redagavo Original 2011 birželio 19 20:31
Narys
1000cc ******
#28    

Citata:
Cituoju: Original
Citata:
Cituoju: Mugen
Tavo tema skaito nes esi neissenkamo juoko resursas

Aš darau prielaidą, kad su senelio palikimu važinėja
Citata:

deuce anketa
Pagaminimo metai: 1981

Dabar čia savo pyktį lieja, kad nusipirko 1100cc, o vis tiek prie šviesoforų paskutinis lieka... Dar pasakoja apie motociklus, kai pats su pasibaigusio galiojimo laiko "šūdu" važinėja..? Kai bent mopedą Yamaha YBR250 2011 įpirks, tada galės aiškinti motorolerių temoje vaikams, kas čia greičiausias ir geriausias... (h)


http://forgifs.com/gallery/d/186493-1/Rhino_poops.gif
2011 Birželio 19 21:01
Optimistas
600cc ****
Avataras
#29    

perskaiciau sita tema nuo pradzios iki galo ir.... labai skaniai pasijuokiau :D Nezinau kiek tau metu Original, bet "smagu" skaityti kai zmogus, nusipirkes pirma (ir vieninteli) motocikla ir pravazinejes ~pora men. atranda idealu jam tinkanti ir siaip belenkoki geriausia ir pati -iausia moto ir turedamas beveik nuline (arba labai minimalia) patirti gincijasi su zmonem, kurie motociklizme jos turi n kartu daugiau (pvz mune, deuce)
Bet visokiu zmoniu reikia - be ju nebutu ir sios temos :-)
p.s. tikiuosi Originalas neisizeis ir "sveikai"paziures i tai kas jam sakoma
2011 Birželio 19 21:15 Honda hornet
Paparacis
900cc *****
Avataras
#30    

igudziai geriausiai gereja trinantis mieste paskui golfuko subine.stenkis igudzius gerinti labiau centre kur maziau sodininku vazineja nes jie neziuri i tavo igudzius ...tiesiog nudauzia ir sneka baigta.
2011 Birželio 19 21:59
Puslapiai: 12




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17