Bendrosios diskusijos » Moto stabdžių kaladėlės
Sunkiasvoris
500cc |
Kelios galimos priezaastys: -uzstrigo suportas -galimai isbego skystis (turetu matytis, kad slapia) -pizdec vienam is cilindriuku. Gal tu rimtai nuvaryk kokiam meistriukui ta moca.... kol dar yra ka varyt
2011 Liepos 2 00:11
redagavo aciputes 2011 liepos 2 00:14
|
Narys
50cc |
Rytoi nuorinsiu abejus stabdzius dapilsiu skyscio ir ziuresiu kas gausis beto kai nusipirkau net neatkreipiau demesio i tuos bakelius. Aciu uz patarimus.
2011 Liepos 2 01:50
|
Narys
50cc |
Na buvote teisus, tereikejo nuorinti priekinius nuorinau bet galiniu neiseina, bet juos nelabai ir naudoju.
2011 Liepos 2 15:25
|
Narys
900cc |
Nesamone,butinai reikalingi abu.Tikrai buna situaciju ,kai negali pilnai naudoti priekiniu.
2011 Liepos 3 12:34
|
Narys
600cc |
Nu tarkim aš su savo street'u galinių beveik visai nenaudoju, kadangi efektyvumas praktiškai nulinis, gerai nebent kai sustoji įkalnėj arba nuokalnėj ir reikia prilaikyt, kad neriedėtų
2011 Liepos 3 14:15
redagavo Todas 2011 liepos 3 14:18
MT-03: Poland 2011; fra Nordkapp til Lindesnes 2012; Alps2013.
RE Thunderbird 500: Ladakh J&K through Spiti 2014.
Iceland by bicycle 2015
|
Narys
50cc |
Man kolkas galiniu neprireiks nes dar teisiu neturiu, ir vazinejuos tik savoi gyvenvietei niekur kitur nelendu, o poto reikes ziuretis, susitvarkyti kai teises turesiu.
2011 Liepos 3 16:12
|
Sunkiasvoris
500cc |
Pagal saugaus vairavimo taisykles, tai stabdyti reikia su abiem. Ir laikant teises instruktoriai ziuri kaip stabdai. Bent jau teoriskai turetu ziureti
2011 Liepos 3 16:25
|
Narys
600cc |
Mane kaip moke moco teises tai liepe tik priekiniais stabdziai stabdyti aiksteleje tai butinai tik priekiniais o mieste sako stabdyk visas nematys jis ir per egza aiksteleje viskas gerai o mieste pries sviesafora gavua ispejima kodel nenaudoju priekiniu stabdziu nors stabdydavau visais. Laikiau Marijampole.
2011 Liepos 3 17:06
|
Gatvinis
500cc |
Situacija tokia: Labai judrioje reguliuojamo sankryžoje per žalią šviesoforo signalą suki kairėn, greitis 30-40, guldai motociklą, tik staiga žiūri dviratininkas iššoka su dviračiu ant perėjos, iš to streso užspaustum vien priekinius, paguldytum motociklą ant šono, tuo pačiu nuskalpuotum dviratininką. Jei spaustum vien galinius, jie užsiblokuos, bet galbūt suvaldysi motociklą ir jo nepaguldysi, patyręs motociklo vairuotojas derintų priekinius ir galinius stabdžius, ir neužsiblokuotų ratai, ir dviratininkas nesusižeistų. Visgi stabdant priekiu ir galu tikimybė sustoti greičiau yra didesnė. nei vien su galu ar vien su priekiu.
2011 Liepos 3 17:09
|
Narys
25cc |
Jo, vytautasj, priekiu stabdai ir pavarom yra pats geriausias budas, kolkas nenusviliau, tik tu man sugebejai trinkteleti i galini rata ;D O su galu istiesiai reikia atsargiai, nes nepajusi kada ciuozia, o to nepajutes nepajusi kaip jau pats ciuozi... Geriausiai derinti stabdyma pavarom, priekiniais ir ekstra atveju stipriai spaust priekinius ir galinius sietiek Ir kiek esu guldes, ir didesniu nei tavo paminetu greiciu, stabdymas vien priekiu ir pavaromis tik ziurek, kad zvyro nebutu priekyje, ir padanga nebutu kieta kuri slysta ant asfalto sauso
2011 Liepos 6 00:04
redagavo TawaS 2011 liepos 6 00:07
|
Plentamušys
900cc |
su priekiu tai tikrai 100% blyna, o su galu galima tik grazu drifta padaryt koky 30% priekiu stabdai ir 60% galu.. neblokuosi nei vieno rato, ir stos graziai.
2011 Liepos 6 10:16
Motociklų slaiderių gamyba
|
Juodasis
900cc |
Kur tikrai negalima taupyti tai perkant stabdžių kaladėles ir padangas. Tiesiog neapsimoka. O dėl stabdymo galiniais stabdžiais tai atsiranda daug genijų, kurie mano jog galiniai stabdžiai montuojami dėl grožio. Kritinėse situacijose, siekiant maksimaliai trumpo stabdymo kelio stabdoma abiem stabdžiais, tokiu būdu sumažinant tikimybę užblokuoti ratą ir pagauti batoną. Jei kažkas abejoja tai važiuokit į kokią aikštelę ir pasibandykit
2011 Liepos 6 10:57
Yamaha V-MAX
|
Narys
500cc |
Tikrai taip. Galiniai stabdžiai tikrai padeda greičiau sustot kritinėse situacijose neblokuojant priekinio rato. Net su elementariausiu ižu taip yra, abu stabdžiai būtini. Kad ir automobiliui pabandykit atjungt galinius stabdžius, ramiai važinėjant skirtumo nelabai bus, bet staigiau stojant padangos čiuoš arba gausi seriją smūgių per pedalą tikrai greičiau, nei stabdant visais keturiais ratais.
2011 Liepos 6 14:18
|
Sunkiasvoris
500cc |
Is kur cia toki santyki istraukei ??? Is esmes, tai guldant nemanau, kad kas stabdo, o tiosiojoj 70 priekis 30 galas. Cia ne as sugalvojau. Kad priekiui tenka didesne apkrova, o tuo paciu ir darbas, matosi ir pagal tai, kokia stabdziu konstrukcija.
2011 Liepos 6 14:41
|
Plentamušys
900cc |
Nieko niekur netraukiau, cia bandziau procentaliai pasakyt kiek isnaudoju stabdziu stabdydamas tokioj situacijoj, cia ne santykis Kalba ne apie tai ar kas stabdo guldydamas, ar ne, o apie tai kai reikia tai daryt. Buna nepamatuoji, y posuky ieini per greitai, tai taip ir stabdau. O tiesiojoj aplamai galiniu nenaudoju, begiais ir priekiu. Esant reikalui kazkur staigiau sustot kaip kada ir gala paspaudziu, bet kazkaip retai. Praslystancios sankabos neturiu, tai jau vien nuo begiu ratas neretai paziuozineja
2011 Liepos 6 14:55
Motociklų slaiderių gamyba
|
Narys
600cc |
Nu priklauso nuo motociko konstrukcijos, jei tai sunkus čioperis, tai gal ir tiesa, bet tarkim pas mane street'as ir galas stabdant iš karto čiuožia, todėl jo niekad ir nenaudoju, pasiteisina nebent važiuojant dvisėda
2011 Liepos 7 11:41
MT-03: Poland 2011; fra Nordkapp til Lindesnes 2012; Alps2013.
RE Thunderbird 500: Ladakh J&K through Spiti 2014.
Iceland by bicycle 2015
|
Plentamušys
900cc |
Tai nemynk taip kad net ciuoztu Kogero neskaitei apie ka kalba eina, be galo ten jau nelabai ysivaizduoju kaip sustotum
2011 Liepos 7 11:53
Motociklų slaiderių gamyba
|
Pašėlęs
900cc |
Na ok, jūs čia fleiminkit, o aš tik paminėsiu, kad ant žvyro ar šiaip slidesnės dangos tai priekinis stabdis nereikalingas, tada tik galiniu praktiškai. Priekiniu vos-vos galima ant žvyro padėt ir tai tik visiškai tiesiai stabdant.
2011 Liepos 7 16:15
Free Rider
|
Kuvaldaliotas
2200cc |
gaqlima ir be tokiu navarotu. reikia tik didelio svirksto. mauni zarnele ant suporto voztuvo ir svirkstu suvarai skysti i bakeli. nei laiko gaisimo, nei terliones su rankenos drocinimu.
2011 Liepos 10 21:58
if you don't ride in the rain, you DON'T ride
Barry Sheene is in heaven watching us suck. |
Narys
800cc |
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Kawasaki-ZX6R-ZX-6R-2002-Front-Bra.... ką manot apie šias kaladėles? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/KYOTO-FRONT-BRAKE-PADS-KAWASAKI-ZX.... o šitų visas komplektas visam priekiui 25 usd kainuoja
2011 Rugpjūčio 7 22:16
redagavo mrbossas 2011 rugpjūčio 7 22:19
Чудеса случаются и тебе встречаются,
Помни: утром всё только начинается. Проснись, улыбнись и вперёд иди, Потому что всё впереди. |
Narys
800cc |
o kokias siūlytumėte?? GOLD FREN gal jos geriausias kainos ir kokybės santykis?
2011 Rugpjūčio 8 09:18
Чудеса случаются и тебе встречаются,
Помни: утром всё только начинается. Проснись, улыбнись и вперёд иди, Потому что всё впереди. |
Narys
1200cc |
Speju, kad Lietuvoj(arba eBay) is zinomu gamintoju lengviausiai bus gauti Ferodo stabdziu kaladeliu. eBay yra pardavinejama daug prastos kokybes prekiu. Vieni is tu prastos kokybes kaladeliu buvai nurodes priespaskutineje savo zinuteje. Yra ir kitu gamintoju bet klausimas ar mokesi kelis kartus daugiau?
2011 Rugpjūčio 8 14:16
redagavo Mugen 2011 rugpjūčio 8 14:19
It comes after years going both ways
|
Narys
800cc |
paaiškinkit kuo skiriasi kaladėlių aprašyme nurodyta GG arba HH beje o kaip šis gamintojas? http://www.ebay.co.uk/itm/ARMSTRONG-FRONT-BRAKE-PADS-GG-RANGE-STA.... http://www.ebay.co.uk/itm/ARMSTRONG-HH-FRONT-BRAKE-PADS-ZX6R-J1-J....
2011 Rugpjūčio 17 08:54
Чудеса случаются и тебе встречаются,
Помни: утром всё только начинается. Проснись, улыбнись и вперёд иди, Потому что всё впереди. |
Kuvaldaliotas
2200cc |
GG - minkštesnės, skirtos vazinėjimui gatvėj, gerai dirba žemesnėj temperatūroj. HH - kietesnes, skirtos ekstremalesniam vaziavimui, pvz trasoj ir jos labiau mėgsta "darbuotis" aukštoj temperatūroj.
2011 Rugpjūčio 17 09:19
redagavo legiux 2011 rugpjūčio 17 09:21
|
Gatvinis
400cc |
Laba, kazkada uzsienio forume buvau rades mano manymu objektyvia ir isamia baikerio nuomone apie sias kaladeles. Jis su jom vazinejo mieste, siaip kazkur toliau vaziavo megino ir trasoj. Atsiliepimas buvo neigiamas, tad nusprendziau sio gamintojo kaladeliu nesidet. Dabar nei motociklo modelio nebeprisimenu nei kaladeliu.
2011 Rugpjūčio 17 09:44
|
Narys
1000cc |
O mano manymu tu buvai rades labai SUBJEKTYVIA nuomone VIENO baikerio. Man tai tokie pasakymai net ne juoka kelia, o graudina. Kazkur kazka kazkada skaiciau, nebepameni nei motociklo, nei kaladziu modelio, bet atsiliepimai buvo neigiami. Tai gal tu ir neesi uztikrintas, kad ten Golgfren'ai buvo. Jei kazkas sakot savo nuomone (ar perpasakojat kito), tai bent viena argumenta pateikit - dyla greit, cypia, nes kietos ar pan. O ne "atsiliepimas neigiamas" kazkokio tais su kazkokiu tais motociklu... Normalios kalades, kuriu N skaicius jau yra suvazineta, tiek pacio, tiek pazistamu motociklistu. Pagal kaina ir kokybe sakyciau net geriausias ka esu bandes. Kiek dejau, nei ant vieno moco necypdavo,nei jokiu kitu garsu neskleide...Stabdymo kokybe patenkinama uz tokia kaina, nes tarkim uz Brembo kalades as dvigubai daugiau nemokesiu niekad, kad uz tai gaut 5% geresni stabdyma (ir tai teoriskai). Preke verta demesio.
2011 Rugpjūčio 17 18:14
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |