Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Vyrus motociklai
„Vyrus“ yra mažas, tačiau išskirtinis itališkų motociklų gamintojas, esantis Riminio mieste, Italijoje. „Vyrus“ pradžioje dirbo kartu
su Bimota kuriant "Tesi" modelį. Tesi dizainą buvo lengva atskirti pagal jo vairo mechanizmą bei priekinę pakabą.
„Vyrus“ atsiskyrė nuo Bimota ir užbaigė pirmosios kartos Tesi, suteikdami motociklui savo, kaip gamintojo, vardą.
Šiuo metu Vyrus yra sukūrę du modelius. Tai 984 C3 2V (turintis Ducati kilmės 2 vožtuvų, oru aušinamą variklį) ir 985 C3 4V (taip pat Ducati kilmės 4 vožtuvų ir skysčiu aušinamą variklį). Abu modeliai turi beveik 1000 kubinių centimetrų variklius.
984 modelis turi V-Twin (kurį italai vadina "L-Twin“, - tai cilindrų išdėstymas) 2 vožtuvų Ducati variklį išvystantį 90,5 AG. 985 modelis turi V-Twin 4 vožtuvų 150 AG Ducati variklį, kuris išvysto 150 AG.
Kompanijos inžinieriai yra patyrę aukštos klasės motociklų gamyboje - daugelis iš jų dirbo tokiose kompanijose, kaip Ducati ar Bimota.
Vyrus Moto2 pirmasis bandymas
Vyriausiasis motociklų bandytojas Michael Neeves išbandė naująjį Vyrus Moto 2 motociklą Misano lenktynių trasoje.
„Tai vienas labiausiai netradicinių Moto 2 motociklų, kurie buvo pagaminti iki šiol. Jis turi vientisą (monolitinę) anglies pluošto važiuoklę, centrinį stebulės vairo mechanizmą bei Formulės-1 stiliaus galinės pakabos tvirtinimo elementus. Kaip ir visi Moto 2 motociklai, Vyrus turi Honda CBR600R variklį.
Šį motociklą šiandien dar bandysiu 3 valandas bei išbandysim keletą naujų komponentų. Vėliau pranešiu savo įspūdžius.“, - kalbėjo M. Neeves.
Šaltiniai:
www.vyrus.it
www.motorcyclenews.com
Paskelbė: Ritute Miaurrr (Ritute)
„Vyrus“ atsiskyrė nuo Bimota ir užbaigė pirmosios kartos Tesi, suteikdami motociklui savo, kaip gamintojo, vardą.
Šiuo metu Vyrus yra sukūrę du modelius. Tai 984 C3 2V (turintis Ducati kilmės 2 vožtuvų, oru aušinamą variklį) ir 985 C3 4V (taip pat Ducati kilmės 4 vožtuvų ir skysčiu aušinamą variklį). Abu modeliai turi beveik 1000 kubinių centimetrų variklius.
984 modelis turi V-Twin (kurį italai vadina "L-Twin“, - tai cilindrų išdėstymas) 2 vožtuvų Ducati variklį išvystantį 90,5 AG. 985 modelis turi V-Twin 4 vožtuvų 150 AG Ducati variklį, kuris išvysto 150 AG.
Kompanijos inžinieriai yra patyrę aukštos klasės motociklų gamyboje - daugelis iš jų dirbo tokiose kompanijose, kaip Ducati ar Bimota.
Vyrus Moto2 pirmasis bandymas
Vyriausiasis motociklų bandytojas Michael Neeves išbandė naująjį Vyrus Moto 2 motociklą Misano lenktynių trasoje.
„Tai vienas labiausiai netradicinių Moto 2 motociklų, kurie buvo pagaminti iki šiol. Jis turi vientisą (monolitinę) anglies pluošto važiuoklę, centrinį stebulės vairo mechanizmą bei Formulės-1 stiliaus galinės pakabos tvirtinimo elementus. Kaip ir visi Moto 2 motociklai, Vyrus turi Honda CBR600R variklį.
Šį motociklą šiandien dar bandysiu 3 valandas bei išbandysim keletą naujų komponentų. Vėliau pranešiu savo įspūdžius.“, - kalbėjo M. Neeves.
Šaltiniai:
www.vyrus.it
www.motorcyclenews.com
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Paskelbė: Ritute Miaurrr (Ritute)
Narys
600cc |
man nelabai patinka tas kampuotas dizainas,priekis kaip kokio anciuko
2011 Liepos 21 14:42
|
Gatvinis
500cc |
o tai kaip jisai vairuojasi? kaip tas ratas sukinejasi niekaip nesuprantu as.kaskoks idomus sprendimas su sitokiom sakem cia.jauciu nelabai ekonomiskas reikalas remonto atveju.
2011 Liepos 21 17:20
|
Britvininkas
400cc |
visiskai nepatinka sis dizainas, cia tas pats kaip ir buvo su "supra" automobiliu , 1995 jis yra klasikinis sportinio dizaino, o 2011 tiesiog prigrustas elektronikos slamstas, isvis kuo toliau auto ir moto praranda tikraji sportini akcenta, modeliai kuriami daugiau primenantys "kosmosa" vienu zodziu, tikiuosi po desimties metu dizainai wel keisis...
2011 Liepos 21 18:59
|
Narys
1200cc |
...kai per daug elektronikos ir visokio inzinierinio,,kosmoso,,-netinka,kai viskas tradiciska,ir laikomasi senovisku sprendimu vardan tradiciju(kad ir hd)-vel netinka....supra,kiek zinau,labiausiai megstamas tarp tu visokiu customaizeriu automobilis,nes variklis kantrus-kur kiti nusprogsta nuo keliu nitroinjekciju,supra gali vazinet toliau,o ir forma jos neuzmusama-da daba neipirksi jos pigiai,kokia bebutu komplektacija.amerikoniskos masinos vadinami maslkarai juk paprasti kaip 3 kapeikos,daznai viskas ispaudziama is litrazo,ir neuzmusamu texnologiju,kaip kirviu padarytu-daznai naudojamu nuo kokiu da 60tu metu-ir vel,daug kas del to raukosi,tipo atrodo gerai,bet triperiai senoviski...toks mocas abejoju ar kada i gatves isvaziuos normaliai,taip kad laikas nuo laiko prasilenktu su tokiu paciu mieste,jei ir bus,tai vienetiniai egzemplioriai,o visi kiti vazines su,, cbr fsi gsx bbc ccb,,... ir visokiais kitokiais standartais,ir nepasakyciau kad tie standartiniai blogi
2011 Liepos 21 20:28
|
Narys
1200cc |
..lietuviai galetu neatsilikt,ir kaip atsaka italam su ju ,,vyrus,,,sukurt samakata ,,bobas,,
2011 Liepos 21 20:50
redagavo von dutch 2011 liepos 21 22:58
|
Narys
1200cc |
Elektronika - ateitis. Pries teigdami, kad elektornika(ABS, WC, TC) maiso vaziavimui, isbandykit viena kita motocikla kuris turi ja. Sitos pagalbines sistemos yra sukurtos, kad apsaugoti eilini motociklo vairuotoja, o ne pakenkti
2011 Liepos 22 13:30
It comes after years going both ways
|
Narys
1000cc |
Treciarusis produktas...Bimota sukure sita modeli pasiskolindama puse daliu is Ducati. O dabar kazkoks Vyrus pasieme Bimota, dar ten kazka pakrapste ir jau vel naujas motociklas...Taip kiekvienas galim sau po motocikla susikurt...
2011 Liepos 22 14:35
|
Prijaučianti gatvinė
500cc |
Jei visa straipsni perskaitytum, pamatytum, kad ne Bimota sukure "Tesi" motocikla, o Bimota, kartu su Vyrus. Veliau jie atsiskyre ir Vyrus liko tobulinti si motocikla, o Bimota visai kitokius kuria. Perskaicius viska, kur kas aiskiau, nei tik puse
2011 Liepos 22 17:31
|
Narys
1000cc |
Sitas straipsnis apskritai yra tik kratinys aklai is anglu kalbos verstu straipsniu, rastu tokiuose puslapiuose kaip wikipedia ir pan. Kuri reiktu stipriai pataisyt. Visu pirma joks "Vyrus" nuo nieko neatsiskyre. O tiesiog bankrutavus Bimotai vienas is inzinieriu Ascanio Rodorigo nusipirko (ar kitokiu budu gavo, cia jau niekas nepasakys) teises i sita modeli, teisingiau remo ir pakabos konstrukcija. Ir pradejo gamint lenktyninius motociklus, po kuriu sekmingo pasirodymo isleido ir serijini modeli. Tai buvo bene po 2ju metu kai Bimota bankrutavo. Ir tik tada atsirado tokia kompanija kaip "Vyrus". Tas pats zmogus buvo sukures sekminga modeli Bimota Tesi 1D, todel emesi ir Tesi 2D gamybos, kurios tiesiog nebaige dirbdamas Bimota kompanijoj, del bankroto. O kokio velnio cia Bimota tesi 3D prisekta, tai isvis neaisku, nes sitas motociklas apskritai neturi nieko bendra su "Vyrus".
2011 Liepos 22 20:46
redagavo deuce 2011 liepos 22 20:47
|
Narė
1100cc |
deuce, labai norėčiau, kad įdėtum savo informacijos šaltinį
2011 Liepos 25 08:33
redagavo Ritute 2011 liepos 25 08:37
|
Narys
1000cc |
Kad ji idet lengviausia turbut butu susikonstruot laiko masina ir persikelus kelis metus atgal susirinkt visus to meto zurnalus is palepes kol dar jie buvo ne atskirais lapais...
2011 Liepos 25 14:57
|
Narys
25cc |
Labai keistas kaskoks moto biski priekis nelabai ir variklis keistai stovi.... bet savotiskai grazus naujos kartos moto
2011 Rugpjūčio 2 14:38
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |