Miestų bendruomenės » Šiaulių motomanai » Šiaulių enduro (WBR)
Savižudis-entuziastas
900cc |
Siūlau paskaityti šį straipsnį Na, o šiaip galiu ir pacituoti konkrečiai: "10. Dvejopos paskirties motociklai Liaudyje vadinami "Enduro", "pusiau krosiniais" , kurių būdingi požymiai – ilgos eigos važiuoklė, universalus padangų protektorius, elastingi varikliai. Šios mašinos gali būti skirstomos į tokias grupes: a) "minkštieji" ( parketiniai) enduro – skirti važiuoti keliais su kieta danga, bet jai galima važiuoti ir sąlyginiu "offroad’u", šios klasės atstovai – YAMAHA XT 600, HONDA NX DOMINATOR, KAWASAKI KLR 650; SUZUKI DR 650; b) "Kieti enduro" – artimiausi grynai sportiniams ( krosiniams motociklams), bet turi elektrinę įrangą, leidžiančią juos eksploatuoti bendrojo naudojimo keliais, pvz SUZUKI DR-Z 400, HONDA XR, KTM LC04. c) "miesto enduro", arba "supermoto" – 17 colių ratai, plentinės padangos, trumpesnės eigos važiuoklė, pvz. GILERA NORD WEST d) Kelioniniai enduro – skirti tolimoms kelionėms su didelio darbinio tūrio varikliais, dažniausiai 2 cilindrų, pavyzdžiai: HONDA XRV 750 Africa TWIN, BMW R 1100 GS, Triumph Tiger trail."
2011 Rugpjūčio 22 10:35
|
Narys
900cc |
Sveikas Mindaugai, tu teisus , kiekvienas mūsų turime savo mylimą motociklą ir juo leidžiamės į mažesnes ar didesnes keliones.. ir tikslas visų tas pats - << " vaziuoti, megautis motociklo,enduro,teikiamomis galimybemis." >> tu teisus, hardus ir softus vienyjančių kelionių neorganizuojama Šiauliuose..gal būtent dėl to taip stipriai jaučiamas pasidalinimas motocikliestų į atskiras grupeles ... Tad jei nepavyksta drauge suvažiuoti, pasidalinkimia forumuose, kur kas juda, ką aplanko ..kokius įspūdžius patiria kelionių metu ...
2011 Rugpjūčio 22 10:36
"WBR" _Wild Bike Riders
|
Narys
900cc |
Visiškai teisingai atsakyta į temą ... Softų ir hardų esminis skirtumas: Hardai - paprastai vieno cilindro, didelės eigos šakės, mažas svoris (iki 160 kg) , nebutinai bus su elekriniu starteriu .. turi el.prietaisus ir gali būti eksplotuojami keliose kaip ir kitos transporto priemonės; Soft, - paprastai jau dvikaušiai, sunkūs ..nuo 190 kg .. eigos šakių salyginai trumpos 150-220 mm ... tačiau privalumas, patogi sėdėsena, plati sėdynė , gera apsauga nuo priešinio vėjo .. minusas- žemas , kietas, ratai ne visų stipininiai (Varadero, DL, GS kai kurie modeliai) ..
2011 Rugpjūčio 22 10:45
"WBR" _Wild Bike Riders
|
Narys
125cc |
tai kai cia, o as galvojau kad Hard'ai tai tie sunkus enduro, Twin'ai ir Africos, o softai, tai lengvi. tai tarki Yamah WR skaitosi Hardas?
2011 Rugpjūčio 22 20:05
|
Enduro man'as
800cc |
Mes sekmadieni pasivazinejom - truputuka... Per balas taip mynem , kad afrikai kuro pompa uzpyle Buvo smagu aukstas tempas , ivairus keliai, ir greiti zvyrkeliai ir daug pelkiu ir molio, o jonas su ktm - tikrai nepavejamas... Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2011 Rugpjūčio 22 21:09
"WBR" _Wild Bike Riders
|
Savižudis-entuziastas
900cc |
Taip, WR yra hardas (gal netgi labiau į grynakraujį krosą panašesnis)
2011 Rugpjūčio 22 21:12
|
Narys
500cc |
Aš ir sakau,kad ten hebra lenktyniauja, ale dakaras Tai kur tie purvini mocai?
2011 Rugpjūčio 22 21:18
KTM Adventure
|
Narys
600cc |
o susivienysim vyruciai (hardai + softai) tai juk per zibureli,tai reiktu ir daryti kaip tradicija... kas uz?
2011 Rugpjūčio 22 22:37
redagavo aicho 2011 rugpjūčio 22 22:38
WBR
|
Narys
500cc |
Pasivazinejom sekmadieni isties neblogai, tempas tikrai ausktas. Man labai smagu buvo . Kai pamaciau, kad su africa taip ant viena galima varyt ir nei kiek neatsilik nuo KTM,u ir kitu lengvu zveriuku, tai respectas afrika ir jos vairuotojui Yra ka mokytis. p.s. O ziburiukas, be problemu, renkames butinai.
2011 Rugpjūčio 23 09:28
WBR
|
Narys
500cc |
Mano tripmasteris rode 219 km. ta diena, judejom pro denngtilti ir kiaunorius, penkta sezona, bulavenus, tytuvenu miskus. Pietus tytuvenuose. po to pro trasa ir kitoj pusej nei 5as sezonas palei dubysa i sena plenta nuo kelmes. ten i kaire ir pro vienuolyna i kurtuvenus ir siauliai. Toks tai ratukas.
2011 Rugpjūčio 23 10:07
WBR
|
Enduro man'as
800cc |
tik tas bicas su tapkem su cioperiuku mums stovint prileke pasiteiraut kur judam - zodziu ne su mumis vaziavo.
2011 Rugpjūčio 23 10:33
"WBR" _Wild Bike Riders
|
Narys
900cc |
super foto - gražu pažiūrėti į tokį būrį motociklistų; matyti, kad visus vienyja enduro dvasia ir balos, bei purvas jūsų nesustabdys ! šaunuoliai;
2011 Rugpjūčio 23 12:47
"WBR" _Wild Bike Riders
|
Narys
900cc |
nu visai šauniai skamba - 219 km - pažystamos vietos, gražų ratuką padarėt ,- tokį maršrutą ir aš mielai suvažiuočiau drauge ,- žinoma ne tokiu "aštriu" tempu ....
2011 Rugpjūčio 23 12:53
"WBR" _Wild Bike Riders
|
Narys
900cc |
Jo tas bičiukas "drąsus" su šlepetėm, šortukais žvyrkeliu ant čioperio ...., o gal griečiau "neatsargus" .. na bet čia jau kiekvienas sprendžia pagal save ...
2011 Rugpjūčio 23 12:58
"WBR" _Wild Bike Riders
|
Narys
900cc |
visi mocai kyla ant vieneto, - reikia tik "gudriai" sukti rankeną ,o jei dar "spyriojasi" ..tai "pažaisk" su sankaba ir stabdžiais ir tikrai pakils , net ir africa ... tik va lengvesni hardai manau smagiau bėgėjasi ir stoja ant bekelės ..lengviau pasiduoda valdomi , nei tokie sunkūs enduro kaip XRV ir panašiai ... beja jei nepaslaptis - ofraud rėžimu (arba būtent šiuo konkrečiu maršrutu 219 km) kiek benzo suvalgo gražuolė XRV'ė ?
2011 Rugpjūčio 23 13:11
"WBR" _Wild Bike Riders
|
Narys
500cc |
Tai kaip ten siurbliuką užpylė? Gal per balas,kur link V sezono? Turėjo ir batus užpilti
2011 Rugpjūčio 23 14:03
KTM Adventure
|
Narys
400cc |
O braliukai malačiai, eismo anaiptol nestabde. Pora trejetą kartų dar praleksit kartu ir patys nepastebėsit kai priprasit. Geros foto, thanks
2011 Rugpjūčio 23 14:28
|
Enduro man'as
800cc |
Jau maniau bus visa diena sugadinta, nes pirmuose kilometruose uzpyle prie rekyvos. Laimei atsuktuvo ir skudurelio pagalba problema isprendem. Paskui nieko visai, ir balu ir purvo buvo, bet tas gedimas nepasirode. A batus uzpyle dar zokniuose ...
2011 Rugpjūčio 23 14:45
"WBR" _Wild Bike Riders
|
Narys
900cc |
įvertinus XRV kilogramus ir atsižvelgiant į patį sakyčiau labai protingos kuro sąnaudos ; žodžiu galima tikrai "drąsiai sukti per rankeną" nebijant sustot kokioj baloj vidurį miškų tuščiu baku po 250 km-ekstremalios pakatuškės ...
2011 Rugpjūčio 23 15:14
"WBR" _Wild Bike Riders
|
Enduro man'as
800cc |
bijau kad 300 km jau riba kur reikia susirupinti mocas is tikro labai sunkus , bet taip gerai valdosi ir toks prognuozajamas , kad kai sedziu ant savosios - nesinori nieko kito ! bet reikia pripazint - man tas mocas persunkus
2011 Rugpjūčio 23 16:56
"WBR" _Wild Bike Riders
|
Narys
500cc |
Manau valdomumo XRV su LC4 nera ko lyginti ir pakaba ir kiti dalykai, bet kaip rodo pavyzdziai su "karve" galima neprasciau vaziuot, tik reikia daugiau treniruotis Tada sekmadieni atitruko priekis visas pas mane, siandien isardziau tai, gerai kad ta diena jau baiginejom, ar biski ir butu viskas nuleke, laikesi praktiskai tik ant plastmasiu. Padaryti reikalingi virinimo darbai ir vel kaip nauja, jau paruosta sekanciam isvaziavimui Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2011 Rugpjūčio 23 18:36
WBR
|
Moto tėvas
800cc |
na as vel su savo klausimais bukais... pradejot apie moco svori kalbet, tai ir parupo, koks yra afrikos svoris ir koks butu lengvesnis? apie hardus nekalbu.
2011 Rugpjūčio 23 23:16
Tarpkojy BMW F650 ...
|
Narys
500cc |
Afrika - koks 240 Kg. 160 Kg jau toks lengvesnis butu ir optimalus.
2011 Rugpjūčio 24 08:18
WBR
|
Moto tėvas
800cc |
nu teip.. vienur raso 230, kitur 240 kg... uzmeciau aki i pegasa ir transalpa.. kazi kas ten per "aparatai" ?
2011 Rugpjūčio 24 11:02
Tarpkojy BMW F650 ...
|
Narys
500cc |
Na ir kas,kad 230kg,bet tai rimtas mocas o ne mopedas. Žmonės į pasaulio galą su juo nuvažiuoja . Ir ne veltui Africa tiek sveria,nes tai ne TransAlpas. Daug ką pasako ir mocų kainos,kur Alpas pigesnis perpus. Iš savo patirties galiu teigti,kad Alpas labiau asfaltinis ir kelioninis,o Africa labiau žvyrams sukurta. Renkantis pirmą endurkę,žinoma sunku suvokti kas ta Africa,todėl daugelis pradeda nuo Alpų bei Dominatorių,o vėliau pereina ant Africų,rečiau būna atvirkščiai. Taip,kad Kurtuvėnų dakarui,gonkėms su KTM,ais ir pan, nelb tinkamas (bet čia tik mano nuomonė). O tai bus kaip ztaracanui-per sunkus
2011 Rugpjūčio 24 13:52
KTM Adventure
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |