Motomanų Diskusijos » Remontas » Sankabų gedimai

| 2007-07-12 Neriokas | 698/359302 žinut.
 
Puslapiai: 1..1112131415..24


 
Britvininkas
500cc ***
Avataras
#361    

Reikia tarbdiskiu kreivuma ismatuoti, o ne ju stori ;) . Tarbdiskei spalvos nepakrite (vitomis nera pajuodave)? O sis diskelis tai jau pavarges kiek matau. Ten jai gerai iziuriu tai net istrupeje tos medziagos vietomis?
Tai aisku, jai turi lesu pasikeisk visa komplekta (diskelius, tarbdiskius, spyruokles) ir beda manau issispres (jai tinkamai surinksi).
Sekmes :)
2011 Rugpjūčio 22 00:05 redagavo Egiys 2011 rugpjūčio 22 00:09
Narys
800cc *****
Avataras
#362    

As kaip matau, jis neblogai isvagotas ten? Del to gali buti, kad ir neturi sukibimo toks reljefas.
Rekomenduoju neskubeti keisti VISKO. Jei pinigai nepleso kisenes, tai pirma keisk frikcinius diskus su spyruoklemis. O jei bus problemu, tai ir tarpdiskius.
2011 Rugpjūčio 22 09:10
Narys
50cc *
Avataras
#363    

jo tas vienas diskelis tik toks padėvėtas jau kiti normalus visai tik kieti nuo senumo greičiausiai o tarpdiskiai tai jo vietom yra pajuodave dėkui už patarimus dar ieškausi diskeliu ir spyruokliu (y)
2011 Rugpjūčio 23 14:00
Narys
50cc *
Avataras
#364    

tiesa dar turiu toki klausima pas mane sankaba su troseliu nuimti sankabos diskeliai ar yra koks budas padaryti taip kad variklis ant bėgio suktusi ?
2011 Rugpjūčio 24 12:36
Narys
800cc *****
Avataras
#365    

nesupratau klausimo? :D
2011 Rugpjūčio 24 21:14
Gatvinis
500cc ***
Avataras
#366    

tu nori suzinoti ar eina pavara ijungti be sankabos? jai taip tai jungi uzgesintam varikliui ri viskas.paskui kuri ant pavaros jai gerai kuriasi ir leki.o pavaras tai ri be sankabos pajunginesi manau.
2011 Rugpjūčio 24 21:18
Narys
50cc *
Avataras
#367    

na jo aš ir tokios nuomonės buvau kad be sankabos bėgi imušt galima bet pas mane kažkaip neisijungia nors ir bet kuri bėgi jungi vistiek kaip ant laisvo itariu kad pas mane ne tik su sankaba problema bet dar kažkas negero yra tik nežinau kas :V
2011 Rugpjūčio 24 22:16
Narys
50cc *
Avataras
#368    

Citata:
Cituoju: sandman^kfmf
nesupratau klausimo? :D


na turėjau galvoje kaip ijungt bėgi kad variklis prasisuktu nuėmus sankabos diskelius ? galvojau paprastai isimuša bėgis ir variklis sukasi bet ne velnio bėgis isijungia bet variklis nesisuka tai galvoju dar kažkokia bėda pas mane yra :V
2011 Rugpjūčio 24 22:26
Enduro man'as
600cc ****
Avataras
#369    

Citata:
Cituoju: gryfas
Citata:
Cituoju: sandman^kfmf
nesupratau klausimo? :D


na turėjau galvoje kaip ijungt bėgi kad variklis prasisuktu nuėmus sankabos diskelius ? galvojau paprastai isimuša bėgis ir variklis sukasi bet ne velnio bėgis isijungia bet variklis nesisuka tai galvoju dar kažkokia bėda pas mane yra :V


jei gerai tave supratau tai tau reike daryti taip, ira sankabos krepsis ir tarp jo dar vienas ant kurio maunasi plieniniai diskai,tai tas dvi dalis suvirink,ir suksis tada variklis,arba pergrezk ir susuk varztais, jei tau to reikia taip daryk,o jei rimtai patarciau paskaityti kaip sankaba veikia.
2011 Rugpjūčio 24 22:34
Narys
50cc *
Avataras
#370    

na man to kaip ir nereikia tik suku galva ir nesu tikras ar pakeitus sankabos diskelius ir spyruokles nebus tas pats man kažkaip ramybės neduoda :V
2011 Rugpjūčio 24 22:50
Enduro man'as
600cc ****
Avataras
#371    

Citata:
Cituoju: gryfas
na man to kaip ir nereikia tik suku galva ir nesu tikras ar pakeitus sankabos diskelius ir spyruokles nebus tas pats man kažkaip ramybės neduoda :V


vidinis krepselis sukasi ijungus begi? tikriausiai kad taip,jei taip tada keiti pilna komplekto ir nebeturetu buti problemu,mano galva po tavo kilojimo sudege sankaba,tikriausiai trosas neturejo laisvumo,pakilojai pakaito kadangi laisvumo nebuvo,buksuot pradejo ir uzbuksavo,issikraipe diskeliai,perkaitusios spiruokles ir panasiai.
2011 Rugpjūčio 24 23:32
Narys
50cc *
Avataras
#372    

jo sukasi jei kalba eina apie tą ant kurio diskeliai dedasi po to dangtelis ir varžtai su spyruoklėmis užsisuka
2011 Rugpjūčio 24 23:37 redagavo gryfas 2011 rugpjūčio 24 23:46
Narys
50cc *
#373    

sveiki, turiu problemėlę su HONDA CBF 500' 2006m. problema jungiant į 2 bėgį. Švelniai įsijungia tik apsukom siekiant iki kokio 1,5k ir lėtai važiuojant, o viršijus šią ribą labai traška-barška dantračiai arba vis išmeta atgal į laisvą. Jungiant aukštyn nuo 2 jungiasi kuo puikiausiai bet kokiom apsukom... Turit kokių minčių? ačiū
2011 Rugpjūčio 26 09:44
Narys
800cc *****
Avataras
#374    

Idomi situacija - pavazinejus su motu sukieteja sankabos rankenele ir sankaba ima kabinti nebe nuo pradzios, bet jau vos ne nuo galo. Sankaba hidrauline.
Sustojus ir NESPAUDZIANT sankabos rankeneles atsukus "slave" sankabos cilindro nuorinimo varzta, isleidziama siek tiek skyscio. Tarsi sankabos "slave" cilindriuka pushrod'as grazina atgal i vieta kaip ir turi buti ir isstuma siek tiek skyscio. Po to rankena pasidaro siek tiek laisvesne, jauciasi lengvesnis spaudinejimas ir sankaba vel griebia nuo dugno.
Kokia to priezastis? Negi daug maigant sankaba (vazinejant), galiausia skystis pradeda negryzti i "master" cilindra esanti ant rankenos ir sankaba lieka vos, vos ispausta? As ta skysti isleidau karstam motorui esant, tai gal tas skystsi kazkiek issiplecia prie karscio ir ima siek tiek plestis? :D Ar vistik pirkti remkomplekta ir remontuoti prie raankenos esanti "master" cilindra?
2011 Rugpjūčio 31 09:51 redagavo sandman^kfmf 2011 rugpjūčio 31 09:55
Narys
1200cc ******
Avataras
#375    

Sankabos skystis kaip ir stabdziu skystis pleciasi. Ar pas tave sankabos skyscio pripilta iki pat virsaus ar yra biski vietos kur jam issiplesti? Pabandyk prisiminti po kokiu darbu arba ivykiu prasidejo sita beda
2011 Rugpjūčio 31 14:53 It comes after years going both ways
Narys
800cc *****
Avataras
#376    

Skyscio pripilta norma. Ta prasme ispletimo bakelio puse (jis juk suzymetas ;) )
O prasidejo sita beda senai, dar sezono pradzioje. Pradzioje kaltinau "slave" cilindra. Jis strigo (buvu oksidavesis ). Nuslifavau ji, nupoliravau, vaiksto dabar jis lengvai. Ir kaip sakau, tarkime nuorininant sankaba viskas OK. Bet va vazinejant, panasu, kad dalis skyscio nebegryzta atgal i ispletimo bakeli/master cilindra ir del to "slave" cilindras lieka siek tiek isispaudes, o isleidus skyscio (uztenka atsukti nuorinimo varztuka, nereikia spausti jokios rankenos) vel viskas susitvarko iki kol vel cilindriukas vis toliau ir toliau pasistuma. Man tai panasu i master cilindro beda. Nes man atrodo, kad jis nedirba taip, kaip sabdziu master cilindras, del ko sankabos slave cilindro negalima paspausti atgal taip, kad skystis suteketu atgal i ispletimo bakeli/master cilindra (bent jau pirstais)? Ar vistik tai turetu buti imanoma?
2011 Rugpjūčio 31 15:35 redagavo sandman^kfmf 2011 rugsėjo 1 13:12
Narys
800cc *****
Avataras
#377    

http://www.youtube.com/watch?v=Lh3pm3z7CdY
Sito filmuko paskutines kelios minutes paaiskino man kame gali buti beda (apskritai labai gerai papasakota kaip veikia hidrauline sankaba). Master cilindras pas mane jau kiausinio biski formos viduje (pamenu kai ardziau, kad toks buvo) ir yra nutekejimas skuscio pro sonus ir negryzimas atgal. Del to ir uztringa tas cilindriukas. Susiradau nuo naujesnes kavos master cilindra ir ryt uz 50 lt pasiimsiu pas zmogu :)

P.S. Sanakaba veikia kaip turi buti. Jegu, jegos, jega!
Kaip sakiau, buvo isdroztas griovelis paciame gale master cilindro ir jis pompuodavo ora i sistema, o oras besiplesdamas nuo karscio stume slave cilindra ikaitus motorui (beje, vesesniu motoru ne taip prasisukdavo sankabele). Man ir buvo keista, kodel nuorinus sankabos sistema, vis burbuliuku joje atsirasdavo.
Pasikeistus uz 50 lt master cilindra - viskas OK.
 
2011 Rugsėjo 3 00:56 redagavo sandman^kfmf 2011 rugsėjo 4 22:00
Narys
250cc **
#378    

sveiki. kas galetu pasakyti kokia funkcija atlieka tokios 2 shaibos dedamos pries sankabos diskus (ant dugno). ar galima be situ shaibu vazineti ir kokios pasekmes?
2011 Rugsėjo 10 03:40
Narys
125cc **
Avataras
#379    

Citata:
Cituoju: sandman^kfmf
Skyscio pripilta norma. Ta prasme ispletimo bakelio puse (jis juk suzymetas ;) )
O prasidejo sita beda senai, dar sezono pradzioje. Pradzioje kaltinau "slave" cilindra. Jis strigo (buvu oksidavesis ). Nuslifavau ji, nupoliravau, vaiksto dabar jis lengvai. Ir kaip sakau, tarkime nuorininant sankaba viskas OK. Bet va vazinejant, panasu, kad dalis skyscio nebegryzta atgal i ispletimo bakeli/master cilindra ir del to "slave" cilindras lieka siek tiek isispaudes, o isleidus skyscio (uztenka atsukti nuorinimo varztuka, nereikia spausti jokios rankenos) vel viskas susitvarko iki kol vel cilindriukas vis toliau ir toliau pasistuma. Man tai panasu i master cilindro beda. Nes man atrodo, kad jis nedirba taip, kaip sabdziu master cilindras, del ko sankabos slave cilindro negalima paspausti atgal taip, kad skystis suteketu atgal i ispletimo bakeli/master cilindra (bent jau pirstais)? Ar vistik tai turetu buti imanoma?

pas mane panasi beda, esu pakeites sankabos dislelius, bet varikliui pasilus ir vaziuojant aukstomis apsukomis buksuoja, nuorinu, vel tam kartui gerai, skyscio niekur nepraleidzia kas galetu dar buti?
2011 Rugsėjo 12 20:38
Narys
1000cc ******
#380    

Citata:
Cituoju: mzslave
sveiki. kas galetu pasakyti kokia funkcija atlieka tokios 2 shaibos dedamos pries sankabos diskus (ant dugno). ar galima be situ shaibu vazineti ir kokios pasekmes?


Ten yra spiruoklines saibos, gerai paziurejes matytum, kad jos nera visishkai plokscios, jos turi issigaubima. Jos atlieka ta pacia funkcija kaip ir betkokia spiruokline detale - amortizuoja, minkstina smugius (susikabinant ir atleidziant sankaba). Taipogi ju buvimas yra paskaiciuotas kaip ir betkokios detales. Jei isimsi detales atsiras klibejimas, judesys, greites dilimas. Sitos saibos tikrai atlieka nemaza vaidmeni, neatliktu - ju ten nebutu. Nepatarciau vaziuot be ju.
2011 Rugsėjo 12 23:40
Narys
250cc **
#381    

aciu DEUCE. zinok jau susidejau ir esu prasukes pora simtu km be saibu, kad viena plokscia o kita isgaubta ta maciau ir manuale netgi. tik va galvoju ar butina jas turet. nes lyg kai susidejau naujus diskus ne OEM tai per daug aukstai buvo. viskas kaip ir vaziuoja, tik turbut pastebejau kad ji astresne paliko (nors cia gal del nauju disku) - astrumas tame kad greiciau ir staigiau sukimba, jau kokius 5 kartus buvau uzgeses bandant pajudet is vietos. reikia vienzo isardyt ir det atgal, kazka mastyt kaip sudeliot viska.
p.s. nors gixxer forume ten yra tema, susiradau kur butent is k4 liru zmones meta lauk tas saibas, meta lauk viena sankbaos diska ir dar vietoj 1 stock meatlinio deda 1 metalini nuo ZX10R.
2011 Rugsėjo 12 23:58
Narys
250cc **
#382    

dar vienas klausimas butu - pats sankabos "stakanas" i kuri dedam visus diskus. kai ji judinau rankom i sonus tai buvo sioks toks 0.02-0.03mm laisvumas/klebejimas - ar tai normalu? ar reikia verzti verzle kad nebutu jokio lasivumo?
2011 Rugsėjo 13 00:01
Narys
1000cc ******
#383    

Verzle reikia verzti tiek kiek parasyta manuale, geriausia su dinamometriniu raktu. O klibejimas kazkoks toj vietoj visada bus,kai isimti sankabos diskai. Krumpliaraciai praktiskai jokiam mechanizme nesusijungia taip, kad nebutu visiskai jokio judesio. O jei tas judesys ir didokas, tai vargu ar tu uzsiimsi keisti visas detales kurias jau reiktu pakeisti. Nes OEM naujos jos kainuotu kaip visas variklis.
O del to kas ten ka ir vietoj ko deda, tai nesigincysiu. Pats tikrai neesu tokiu motociklu gerbejas. Sportui zmones ismeta dar ne tokius dalykus, perdaro puse varikliu mechanizmu del geresnes traukos, jautresnio akseleratoriaus ar sankabos. Vazinejant gatvem manau aktualiau issaugot ilgaamziskuma ir patikimuma.
2011 Rugsėjo 13 00:26
Narys
250cc **
#384    

na gal ir tiesa :)
aciu uz atsakymus
2011 Rugsėjo 13 00:35
Narys
800cc *****
Avataras
#385    

Citata:
Cituoju: ecka555
Citata:
Cituoju: sandman^kfmf
Skyscio pripilta norma. Ta prasme ispletimo bakelio puse (jis juk suzymetas ;) )
O prasidejo sita beda senai, dar sezono pradzioje. Pradzioje kaltinau "slave" cilindra. Jis strigo (buvu oksidavesis ). Nuslifavau ji, nupoliravau, vaiksto dabar jis lengvai. Ir kaip sakau, tarkime nuorininant sankaba viskas OK. Bet va vazinejant, panasu, kad dalis skyscio nebegryzta atgal i ispletimo bakeli/master cilindra ir del to "slave" cilindras lieka siek tiek isispaudes, o isleidus skyscio (uztenka atsukti nuorinimo varztuka, nereikia spausti jokios rankenos) vel viskas susitvarko iki kol vel cilindriukas vis toliau ir toliau pasistuma. Man tai panasu i master cilindro beda. Nes man atrodo, kad jis nedirba taip, kaip sabdziu master cilindras, del ko sankabos slave cilindro negalima paspausti atgal taip, kad skystis suteketu atgal i ispletimo bakeli/master cilindra (bent jau pirstais)? Ar vistik tai turetu buti imanoma?

pas mane panasi beda, esu pakeites sankabos dislelius, bet varikliui pasilus ir vaziuojant aukstomis apsukomis buksuoja, nuorinu, vel tam kartui gerai, skyscio niekur nepraleidzia kas galetu dar buti?


Zinau, kad slykstus uzsiemimas (as kai zaidziausi su sankaba, tai stabdzius skysti - nuorinima, sapnuodavau jau :D ), bet patikrink master cilindra? Pasiziurek ar nera jame nusibruzinimu nuo ilgo naudojimu. pas mane tai toks 2-3 mm skesmens griovelis buvo kur lietesi tas toks vingiuotas stumokliukas i master cilindro sona. Keista, tik, kad ne "dugne" pacio cilindro (kas naturalu, kad burzintusi ta vieta kuri arciau zemes), o sone. Bus speju ta pati situacija, kad pripompuoja i sistema oro kuris pleciasi kaistant varikliui-skysciui ir ima tavo slave cilindras vis tolti ir tolti... kartu ir sankaba prasisukineti. Beje, skyscio maniskis irgi neleido visiskai. :) Bet ora sugebedovo pripusti i vidu. :D
Tiesa dar pasitikrink ir slave cilindra. Jis turi buti idealiai glotnus, kaip ir jo korpusas, kad nebutu korozijos, nelygumu, kas kliudytu jo judejimui ar gryzimui i pradine padeti. Jei reikia - nuslifuok su slifavimo popieriumi (man teko ir su svitriniu padirbeti :G ).
Zodziu - padaryk kapitalini visai sankabos hidraulikai ir bedu nebus! ;)
Kadangi mano motui tinka visokiu motu master cilindras, tai susiradau kuo naujesnio moto (1997 metu) ir uz 50 lt bei eilinio pompavimo, sankaba veikia puikiai - jau nuvaziavau 600 su virsum km be jokiu prasisukimu ;)
2011 Rugsėjo 13 13:03 redagavo sandman^kfmf 2011 rugsėjo 13 13:09
Narys
125cc **
Avataras
#386    

Citata:
Cituoju: sandman^kfmf
Citata:
Cituoju: ecka555
Citata:
Cituoju: sandman^kfmf
Skyscio pripilta norma. Ta prasme ispletimo bakelio puse (jis juk suzymetas ;) )
O prasidejo sita beda senai, dar sezono pradzioje. Pradzioje kaltinau "slave" cilindra. Jis strigo (buvu oksidavesis ). Nuslifavau ji, nupoliravau, vaiksto dabar jis lengvai. Ir kaip sakau, tarkime nuorininant sankaba viskas OK. Bet va vazinejant, panasu, kad dalis skyscio nebegryzta atgal i ispletimo bakeli/master cilindra ir del to "slave" cilindras lieka siek tiek isispaudes, o isleidus skyscio (uztenka atsukti nuorinimo varztuka, nereikia spausti jokios rankenos) vel viskas susitvarko iki kol vel cilindriukas vis toliau ir toliau pasistuma. Man tai panasu i master cilindro beda. Nes man atrodo, kad jis nedirba taip, kaip sabdziu master cilindras, del ko sankabos slave cilindro negalima paspausti atgal taip, kad skystis suteketu atgal i ispletimo bakeli/master cilindra (bent jau pirstais)? Ar vistik tai turetu buti imanoma?

pas mane panasi beda, esu pakeites sankabos dislelius, bet varikliui pasilus ir vaziuojant aukstomis apsukomis buksuoja, nuorinu, vel tam kartui gerai, skyscio niekur nepraleidzia kas galetu dar buti?


Zinau, kad slykstus uzsiemimas (as kai zaidziausi su sankaba, tai stabdzius skysti - nuorinima, sapnuodavau jau :D ), bet patikrink master cilindra? Pasiziurek ar nera jame nusibruzinimu nuo ilgo naudojimu. pas mane tai toks 2-3 mm skesmens griovelis buvo kur lietesi tas toks vingiuotas stumokliukas i master cilindro sona. Keista, tik, kad ne "dugne" pacio cilindro (kas naturalu, kad burzintusi ta vieta kuri arciau zemes), o sone. Bus speju ta pati situacija, kad pripompuoja i sistema oro kuris pleciasi kaistant varikliui-skysciui ir ima tavo slave cilindras vis tolti ir tolti... kartu ir sankaba prasisukineti. Beje, skyscio maniskis irgi neleido visiskai. :) Bet ora sugebedovo pripusti i vidu. :D
Tiesa dar pasitikrink ir slave cilindra. Jis turi buti idealiai glotnus, kaip ir jo korpusas, kad nebutu korozijos, nelygumu, kas kliudytu jo judejimui ar gryzimui i pradine padeti. Jei reikia - nuslifuok su slifavimo popieriumi (man teko ir su svitriniu padirbeti :G ).
Zodziu - padaryk kapitalini visai sankabos hidraulikai ir bedu nebus! ;)
Kadangi mano motui tinka visokiu motu master cilindras, tai susiradau kuo naujesnio moto (1997 metu) ir uz 50 lt bei eilinio pompavimo, sankaba veikia puikiai - jau nuvaziavau 600 su virsum km be jokiu prasisukimu ;)

dar vienas klausimelis, o sankabos rankena kaip turetu reaguoti, pas mane tai pries pat gala atleidus atsiranda sukibimas, kaip pas jus?
2011 Rugsėjo 13 20:08
Narys
800cc *****
Avataras
#387    

Tai ji del to ir reaguoja tik nuo pacio galo, kad uzsipompavusi ir vos bekabinanti-begryztanti. Tu ja kai isspaudi, tai isspaudi iki pat galo, o atleidziant ji negryzta tiek, kiek turetu gryzti, del ko prasisuka ir vos bekabina, pastoviai prasisukineja, kaitina varikli, pas mane net pusshroda suvalge nes vazinejau taip su dalinai isspausta, metalinis dangtukas aliuminis net prisivirino prie slave cilindro saratuko :G . O spyruoklems numirus dar ir isvis nustos kabinti.
2011 Rugsėjo 14 09:52
Narys
400cc ***
Avataras
#388    

Taip iseina ,kad sankaba gali buksuoti kai papuola oras i sistema? As buvau atsukes truputi slangeles sujungime ,kad pakreipt kitu kampu ,truputi istekejo skystis ,poto buvau atsukes ta ant vairo rezervuara ,paziuret ar yra skyscio, nes per skylute nesimate.Ar tokiu budu galejo patekti oras i sistema? Nes po to laiko kartais pastebiu ,kad uzbuksuoja sankaba kai staigiai uzgazuoji .Ir kaip ji nuorint? kazkada vaikystiai orinau ziguliui atsimenu :) paminkai paminkai tada laikai nuspaudes ir atsuki ta kraniuka ,ir taip kartoji kol be oro burbuliuku eit skystis pradeda.Ar taipat ir cia? :)
2011 Rugsėjo 14 12:16
Narys
800cc *****
Avataras
#389    

Teisingai.
Galima orinti ir kaip tu parasiai. Reikia pompuoti ir ismpompuoti ora vis dapilant skyscio, kad jo nesumazetu ispletimo bakelyje ir nepagautu oro.
Siaip cia tik cilindras, viena slanga ir antras cilindras. Labai paprasta sistemele. Kaip 3kp
Tik po to kai nuspaudi ir laikydamas atsuki varzta, tai neatleidi, kol to varzto neuzsuki. Uzsukes tada vel pompuoji ir uzspaudes laikai, atsuki, isleidi skysti su oru, uzsuki.
2011 Rugsėjo 14 13:43 redagavo sandman^kfmf 2011 rugsėjo 14 13:47
Narys
400cc ***
Avataras
#390    

Joa taip ir padariau ,skystis eina be burbuliuku .
2011 Rugsėjo 14 18:56
Puslapiai: 1..1112131415..24




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17