Motomanų Diskusijos » Remontas » Sugedo motociklas - paspėliokim

| 2010-04-14 Jonaszz | 3946/1123217 žinut.
 
Puslapiai: 1..3839404142..132


 
Enduro man'as
600cc ****
Avataras
#1171    

pabandik nuimt sankabos dangti,gal reples kokias atrasi,problematiskas tavo varadero, as tai medvarzti galinga buvau rades vandens pompoi specialiai imesta,na aisku jis atliko savo funkcija,sparnuote sulauze.
2011 Rugpjūčio 27 22:34
Narys
50cc *
#1172    

Citata:
Cituoju: husvuarnate400
pabandik nuimt sankabos dangti,gal reples kokias atrasi,problematiskas tavo varadero, as tai medvarzti galinga buvau rades vandens pompoi specialiai imesta,na aisku jis atliko savo funkcija,sparnuote sulauze.


xebra, ne iki juoku jau man.. Del sito sudo nuardziau puse moco ir nenoriu to kartoti. Butu cia masina tai neprasyciau pagalbos bet su mocais praktiskai nesusidures. Pvz, taip iseina kad generas dirba tepale, cia normalu? nerandu manuale.
Bandysiu ateinancia savaite prasitestuoti el. sistema, gal kazkas paaiskes.
2011 Rugpjūčio 28 03:42
Pėsčiasis narys
25cc *
#1173    

sveiki galit patart kas per beda suzuki gsx 750 94m stovejus gal pora metu nekuriama vakar uzkurem gazuojant per variklio alsuoklio vamzdeli varo benzina su tepalu i oro filtro deze is jos bega lauk. ar gali but delto kad perdaug tepalo varyklije? ka patarsit?
2011 Rugpjūčio 28 10:03
Narys
250cc **
Avataras
#1174    

isvalyk karburatoriu ir sureguliuok plude
2011 Rugpjūčio 28 20:59
Narys
250cc **
Avataras
#1175    

cia ne i tema parasysiu bet norejau paklaust kaip reiktu isaukstin motocikla pavyzdziui gala, ar amortizatorius det ilgesnius ar ka nors kitka det
2011 Rugpjūčio 28 21:31
Keliauninkas
250cc **
Avataras
#1176    

Kolėgos sugedo motociklas patarkit.
Užvedu , padirba truputi ir staigiai išniekur ima greičiau dirpti motociklo variklis ant laisvu apsuku . ant laisvo bėgio pagazuoju variklyje pasigirsta skardus metalo garsas ir ima gesti . užgesinu jį užvedu vėl ijungiu pirma pavarą , pavažiuoju normalei 5/10metrų vel ima gesti variklis ir tas garsas( gesta tolygiai , netrukčioje) garsas sklinda iš cilindro. Ar gali buti taip kad užkalė variklis?
2011 Rugsėjo 7 19:06
Plentamušys
900cc *****
Avataras
#1177    

Gal dar neuzkale, tik pradeda kalt :D
2011 Rugsėjo 7 19:20 Tikiu į Yamahą
XJ600S
Keliauninkas
250cc **
Avataras
#1178    

o negali nuo vandens tai but ( gal i oro filtra ir i varikli) nes vaziavau tadiena per didžiule liutį ir per daug balu dideliu visas buvau permirkes. ka manot?
2011 Rugsėjo 7 19:28
Plentamušys
900cc *****
Avataras
#1179    

Na nezinau ka cia patart, gal issiardyk filtra/karba ir ziurek, gal tikrai vandens pritraukei, nors tikrai nenoriu tiket
2011 Rugsėjo 7 19:36 Tikiu į Yamahą
XJ600S
Keliauninkas
250cc **
Avataras
#1180    

Hm... o kaip iško atpažinti kad užkalė variklis , turi patarimu?
turiu omeni kas bus suluze kaip atrodis maždaug>>
2011 Rugsėjo 7 19:40 redagavo Hefaistas 2011 rugsėjo 7 19:41
Gatvinis
1000cc ******
Avataras
#1181    

Jei uzkals tau varikli tai nemanau kad prasuks stumoklius ir paprasciausiai net neuzvesi, gal kaskas pateko, kaskas nuluzo ( del garso ) taip nieko nenuspresi turi ardyti ir ieskoti problemos
2011 Rugsėjo 7 20:46
Keliauninkas
250cc **
Avataras
#1182    

Va šendiena parvežiau ji iš drauges nes prie jos namu užgeso . tai pagulėjo priekaboj kol vežiau , o iki to nakti prastovėjo . ir kai namie iškroviau iš preikabos , užkuriau ir nei garso to blogo nei kaškokio gedimo. HM... idomu tai kas tada buvo.... gal rimtai gali buti taip kad prisisiurbė vandens per lietų? :)
2011 Rugsėjo 8 20:19
Narys
250cc **
Avataras
#1183    

cia gali but ir zvake kad kibirksties nepaduoda
2011 Rugsėjo 10 11:50
Narys
25cc *
#1184    

Sveiki. Nenorėjau kurti naujos temos tai pasklausiu šitoje. Gal kas žinote kas galėtu perstipinuoti galini motociklo ratą ? Geriausiai būtu Kaune Panevėžyje ar Šiauliuose.
2011 Rugsėjo 10 17:31
Narys
50cc *
#1185    

Sveiki iskilo toks klausimas girdisi kazkoks traskesys motocikle kai saltas variklis vos pagazuojant girdisi traskesys manau kad voztuvu lenciugelis traska kai ikaista variklis jis dingsta, gal tai normalu... kiek zinau tai grandine reikia tempt kai ikaitus varikliui traska, nes issitempia ji. gal kas susidure su panasiu reikalu, motociklas honda hornet 99'
2011 Rugsėjo 10 17:45
Narys
400cc ***
#1186    

Man ir tas pats, užkūrus šaltą caksi ir ganėtinai smarkiai, ant šilto nebe. Kai buvau pas meistrus su kita problema sakė grandinę pasiveržk, tik taip ir nepaklausiau kaip tai daroma.. :D

http://img577.imageshack.us/img577/7213/trara.png
Kiek suprantu veržiama 1 pažymėtu varžtu, taip? Ar reikia išsiardyti kąnors? Kiek veržti? Dėkui už atsakymą, gal nenusišnekėjau labai, nes nesu nusimanantis.
2011 Rugsėjo 13 10:31
Narys
1000cc ******
#1187    

Cia yra automatinis itempejas, jis nesitempia nei daugiau,nei maziau. Kai atsiranda tokie garsai reiskias laikas keist grandine, gal sliauziklius, o gal ir visa itempeja.
2011 Rugsėjo 13 14:46
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#1188    

Citata:
Cituoju: P Vytautas
Man ir tas pats, užkūrus šaltą caksi ir ganėtinai smarkiai, ant šilto nebe. Kai buvau pas meistrus su kita problema sakė grandinę pasiveržk, tik taip ir nepaklausiau kaip tai daroma.. :D

http://img577.imageshack.us/img577/7213/trara.png
Kiek suprantu veržiama 1 pažymėtu varžtu, taip? Ar reikia išsiardyti kąnors? Kiek veržti? Dėkui už atsakymą, gal nenusišnekėjau labai, nes nesu nusimanantis.


pigiausias variantas būtų tą patį įtėmpėją šiek tiek modernizuoti, arba vietoj jo naudoti "APE" produktą (h)
2011 Rugsėjo 13 15:06
Narys
800cc *****
Avataras
#1189    

Citata:
Cituoju: deuce
Cia yra automatinis itempejas, jis nesitempia nei daugiau,nei maziau. Kai atsiranda tokie garsai reiskias laikas keist grandine, gal sliauziklius, o gal ir visa itempeja.

Automatiniai itempejai megsta sudurniuoti. Butent siuo atveju speju itempejo spyruokle susisuko kaip, kazkada pas mane. Ant mano kavos to pasekme, barskantis-tarskantis ties 3000-4000 RPM variklis kaip saukstu deze.
2011 Rugsėjo 13 16:00
IDIOTAS
800cc *****
Avataras
#1190    

Sveiki
Bandau uzvest Yamaha Virago 535
Bet nera vienoj zvakej kibirksties.
Pirma mintis buvo,kad nusprogus viena babina.Bet sukeiciau vietomis laidus ateinancius i babinas ir supratau,kad babinos abi veikia.Patikrinau tus laidus,ar nenutruke.Bet viskas gerai iki pat CDI.
Taigi,kame beda gali buti?Keist reik CDI,ar kaskas kito gali buti,gal CDI kaskokio signalo is kurnors negauna ar dar kaskas gali but?
2011 Rugsėjo 25 22:37 100% BALTAS
Narys
400cc ***
Avataras
#1191    

Sveiki na tenka ir man prisijungti prie sios temos sezonas uzsidare anksciau nei noretusi na bet ka padarysi, ligonis Suzuki GSF600 - vedant motocikla "sove" negaliu pasakyti ar per duslintuva ar per filtra nespejau pamatyt ir po to atsirado tarskesys variklyje uzvedus, po "pirmines" apziuros (kadangi nesu mechanikas negaliu tiksliai pasakyti kas ir kaip) pozymiai tokie slapia 1 cilindro zvake, benzinas - tepale. Kadangi dar galiuka teko grysti iki namu jauciasi kad nedirba vienas cilindras - nera traukos, bandau spet kad bus kazkas su ziedais arba su cilindru tik iskyla toks klausimas, jai jau tokia beda ka daryt bandyt jieskot nauju detaliu ir taisyt sena ar visdelto pradet pajieska kito variklio? is anksto dekoju uz patarimus :)
2011 Rugsėjo 26 10:34
Narys
1000cc ******
#1192    

Citata:
Cituoju: ramis9
Sveiki na tenka ir man prisijungti prie sios temos sezonas uzsidare anksciau nei noretusi na bet ka padarysi, ligonis Suzuki GSF600 - vedant motocikla "sove" negaliu pasakyti ar per duslintuva ar per filtra nespejau pamatyt ir po to atsirado tarskesys variklyje uzvedus, po "pirmines" apziuros (kadangi nesu mechanikas negaliu tiksliai pasakyti kas ir kaip) pozymiai tokie slapia 1 cilindro zvake, benzinas - tepale. Kadangi dar galiuka teko grysti iki namu jauciasi kad nedirba vienas cilindras - nera traukos, bandau spet kad bus kazkas su ziedais arba su cilindru tik iskyla toks klausimas, jai jau tokia beda ka daryt bandyt jieskot nauju detaliu ir taisyt sena ar visdelto pradet pajieska kito variklio? is anksto dekoju uz patarimus :)


Neskubek panikuot. Vienas is variantu, kad paprasciausiai pagavai i karba siuksliu, jos papuole po adata ir nebeuzdaro kuro padavimo,kuras samatioku bega i cilindra. Sove del to,kad greiciausiai per nakti pribego kuro i cilindra ir jis uzsidege visa jega kur neturetu degt. Uzmete zvake, zvake gal nebeveikia visai, o barskesys atsirado todel, kad nedirba cilindra, o kiti trys ji velka is paskos. Visa to reziume - pirma susitvarkyk karbus - plaut, pust, valyt, reguliuot ir sinchronizuot.
2011 Rugsėjo 26 10:50
Narys
50cc *
#1193    

padekit

Sveiki cia as naujokas Trumpa istorija apie mano beda... Turiu 5 metus Suzuki gsxr 1100 senuole 1987metu tikriausei prakeikta ji Buvo perinkas variklis Kaune viskas sudeta nauja ir sutvarkyta,parvesta man ir palikti skudurai cilindruose bei viskas sudeta nuo to viskas ir prasidejo, pastebejau kad kopresija nezmoniska o kibirksties nebuvo bet kaip ir rasiau veliau paaiskejo kad skudurai viduje ir + laido nera pagrindinio nuo remo iki akumo . Tai po visos vasaros rudeni pavyko ja uzvesti...
Dabar noreciau issakyti kas jai dabar yra ...
Nesuprantu kodel nusipirkus nauja akuma ir tikrai galingiause uz nemazus pinigus ja pavyksta uzvesti keleta kartu ? o veliau vos vos prasuka,varijanta del nekrovimo patikrinau prijungus masini akuma ir idejus negyva uzvedus dirba motoras kuo puikiausiai... bet veliau siltos neina uzvesti girdisi tik "pukst garsas "
Plius saudo galvoju gal todel kad karbas nesureguliuotas nes pradzioje buvo 2 cilindrai veliau rakiau ir atrakiau 4 bet kaskaip netolygei dirba.
Ai bakas vakumis kaip man sake ir ten jis sugedes ir uzglusinta viena slangele gal todel ji taip neina ir kartais uzpila zvakes ilgiau pastacius ?
Iskarto padekusiu uz supratinguma,ir patarimus
Atsiprasysiu jai kaskam pasirodys ne i tema mano laiskas bet prasau padeti
Beto patarsiu perkantiems geriau daugiau sumoketi bet gera pirkti negu pataupyti ir taip knistis kaip as knisuos jau 5 metu . Dar karta aciu
2011 Rugsėjo 29 21:42
Auksarankis
900cc *****
#1194    

Citata:
Cituoju: Zilvinas641
Sveiki cia as naujokas
bet veliau siltos neina uzvesti girdisi tik "pukst garsas "


salta uzvedi-silto ne,starteris,greiciausiai jo ivores
perpylimas- korburatoriai greiciausiai pludeslygis,arba plude+adatos.
vakumas.kai ''siurbi'' vandeni is plastmasinio butelio,ka jis daro?''susiploja,nes niekas nekompensuoja istekejusio vandens(nepatenka oro).
susitvarkyti vakuma butina del sios priezasties ir yra dar viena-staigiai atsukus rankena,nepatenka reikalingas kuro kiekis.todel del ''saudo gaudo'' gali buti kalti kaip korbai taip ir vakumas.ir traukos nebuvimas prie to paties.
aisku,jei tuos dalykus sutvarkius vistiek saudys,reikes ziureti degima,bet pirmiausia sutvarkyti tai,kas ir taip aisku.
2011 Rugsėjo 30 07:23 redagavo veplys 2011 rugsėjo 30 07:38
Narys
50cc *
#1195    

Dekui Auksaranki , o nusireguliuoti geriausiai pavyktu naudojant sita technika? Ar yra itakos jaigu mano vakuminem bake slangele viena yra uzglusinta ?1. Jums reikia monometro. Kadangi jį pirkti yra tikrai nepigu, pasiūlysiu pigesnį varianta, kuris man atsiėjo 3 LT. Nuvažiuojate į kokius nors „Senukus“ ir nusiperkate 5 metrus plonos permatomos žarneles (čia tie 3 LT man ir išėjo). Darysim prietaisą, panašu į gyvsidabrinį monometrą, bet naudosime ne gyvsidabrį, o tepalą. Kadangi tepalo tankumas yra gerokai mažesnis negu gyvsidabrio, todėl mums reikės ilgesnio matuoklio (tam ir reikia 5 m šlangelės). Sulenkite turimą šlangelę per pusę (reik padaryt U formos) ir pritvirtinkite prie kokio paviršiaus (aš šiam reikalui panaudojau maždaug >1m ilgio parketlentę). Palikite pakankamus šlangelės galus, kad galėtumėte prijungti prie karbiuratorius (pas mane galai gavos ~1.5m). Dabar reikia įpilti i šlangelę tepalą (aš supyliau 10w40). Tepalo reikia tiek, kad būtų maždaug per pusę matuoklio (pas mane matuoklis tai ta lentele, prie kurios pritvirtinau U formos šlangutę). Tepalui reikia daug laiko kol jis nusėda (išeina visi burbuliukai lauk). Kai tepalas nusės U formos šlangelės apačioje, pasižymėkite jo lygi (pasidarykite nulinę atžyma, jos paskui reikės sinchronizuojant. Taigi pasidarę matuoklį turėtumėte gauti kažką panašaus į aparatą nuotraukoje).

Šis matuoklis yra jautresnis negu gyvsidabrinis, nes jo tankumas yra mažesnis, ir jo poslinkis bus didesnis (maždaug 16 kartu jautresnis), taigi jūs galėsite nureguliuoti savo karbiuratorių dar geriau negu su gyvsidabriniu matuokliu. Taip pat, jeigu ką nors padarysite ne taip, tai įtrauktas į varikli bus tepalas, o ne gyvsidabris, ir žalos daug nebus.

2. Jums reikia pasidaryti laikiną benzino baką (atsiminkit - benzinas gerai dega, tai geriau jis niekur nevarvėtų). Benzino baką manau pasidarysite patys iš bet kokios talpos, kurios nesuėda benzinas.

Taigi pirmiausia reikia motociklo varikli pašildyti. Tai galima padaryti prieš sinchronizuojant kažkiek pavažinėjus. Taip pat, kad varikis neperkaistų (kadangi motociklas stovės vietoje kai sinchronizuosite) pasiimkite kokį nors ventiliatorių, kad pustų veją.

Susiraskite kur nors kokios yra sinchronizavimo apsukos jūsų motociklui (GSX 750 F tai 1750 rpm) ir jas nureguliuokite (aš tai padariau su „idle speed“ reguliatoriumi. Tai toks varžtelis, matomas kairėje pusėje maždaug po bako kraneliu).

Nuimkite baką ir prijunkite laikiną benzino bakelį (nes jums reikia prieiti prie karbiuratorių). Nepamirškite užkimšti vakuumo šlangelės, einančios i bako kranelį. Patikrinkite, ar jūsų laikinas bakas gerai veikia (užveskite motociklą ir pažiūrėkite, ar jis veikia 1750 apsisukimų diapazone).
Karbiuratorių sinchronizavimas tai yra jų sureguliavimas, kad jie visi atsidarytu vienu metu. Matuoklis parodys slėgių skirtumą tarp karbiuratorių vakuumo. Tas skirtumas atsiranda dėl to, kad vienas karbiuratorius būna atsidaręs daugiau, o kitas - mažiau. Ant prietaiso svarbu yra tik tai, kad tepalo lygis šlangelėje būtų vienodas. Kadangi šlangelė yra U formos, tai vienoje pusėje tepalo lygis gali būti aukštesnis, o kitoje žemesnis, arba atvirkščiai (jei lygu tai jums reguliuoti karbiuratorių nereikia). Sinchronizuoti reikia po vožtuvų reguliavimo.
Karbiuratorius reikės sinchronizuoti tokia tvarka 3-4, 1-2 o paskui abi poras. Tam reikalui yra trys varžtai. Tarp 3-4 karbiuratoriaus, 1-2 ir tarp 2-3 (reikės plono ir ilgo atsuktuvo). Susiraskite tuos varžtelius ir juos įsidėmėkite (nusivalykite jei reikia).
Prijunkite du laisvus šlangelės galus prie specialiai tam skirtų karbiuratoriaus vietų (pas GSX 750 F tai yra atsikišimai ant karbiuratoriaus viršaus, uždengti guminiais antgaliais ir jie yra plastmasiniai, taigi nenulaužkite jų. Taip pat guminius antgalius nuimkite tik nuo tų karbiuratorių, kuriuos sinchronizuosite, kad nebūtų vakuumo nutekėjimo).
Pirmiausia prijunkite 3-4 karbiuratorius. Pasiruoškite užvesti variklį. Taip pat pasiruoškite išjungti, jei karbiuratoriai pradės traukti i save tepalą. Įjunkite varikli ir truputį palaukite. Jei karbiuratoriai yra nesusinchronizuoti, tai tepalo lygis matuoklyje pasikeis. Reguliuojant (sukinėjant sinchronizacijos varžtelį) tepalo lygis kis. Jums reikia padaryti, kad tepalo lygis būtų vienodas. Pasukę varžteli truputį palaukite, kol matuoklyje tepalo lygis nusistovės. Kai lygis jau bus vienodas galite variklį išjungti. Tada sinchronizuokite 1-2 karbiuratorius (nepamirškite užkimšti 3-4 karbiuratorių vakuumo). Kai susinchronizuosite abi poras tada sinchronizuokite poras tarpusavyje (prijunkite prie 2 ir 3 karbiuratorių). Kai baigsite sinchronizuoti, nureguliuokite laisvas apsukas (pas GSX 750 F ~1200 rpm). Patikrinkite, kaip dirba variklis (turėtų dirbti lygiau). Jei susinchronizuoti neišeina, tai rodo, kad gali būti didesnes problemos (kompresija nevienoda, vožtuvai išsiderinę ir pan.).

Atjunkite laikiną baką ir viską sudėkite taip, kaip buvo (nepamirškite visų vakumų užkimšti kaip buvo).

Dabar motociklo variklis turėtų dirbti lygiau ir greičiau reaguoti i gazą.
2011 Rugsėjo 30 09:13
Narys
800cc *****
Avataras
#1196    

Tai cia yra sinchronizacija.
Tau is pradziu vakuma bako sustvarkyti reikia. Tada karbus issivalyti ir reguliuot reikia.
Sinchronizavimas cia jau paskutinis patepimas bus(:
2011 Rugsėjo 30 09:39 Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
Auksarankis
900cc *****
#1197    

Citata:
Cituoju: Zilvinas641
Ar yra itakos jaigu mano vakuminem bake slangele viena yra uzglusinta ?


iki karbu sinchronizavimo tau dar toli :)
1.tvarkai starteri,arba SUESI elektros sistema(starterio rele nemegsta perkrovu,laidai irgi ne masininiam starteriui skaiciuoti ir t.t .manai akumui labai gerai,kai uzkurimo metu is jo srebia 2-3 kart didesne srove nei priklauso?
2.tvarai vakuma.VIENAREIKSMISKAI IR PILNAI.pas tave GSXR tuo viskas pasakyta.
3.tvarkai korbus valai ziuri ar neisdile ziklioriai/adatos ir t.t
kokia sinchronizacija,jei jie perpylineja,o kuras prie max galios nepilnai paduodamas?
sinchronizacija-cia jau blusu gaudymas kai viskas daugiau maziau normaliai veikia,o ne esminiu gedimu salinimas.
2011 Rugsėjo 30 11:15
Narys
50cc *
#1198    

Dekui uz info bet dabar kaip ta vakuma tvarkyt pirkti nauja kraneli?(nezinau kaip ten visas tas vadinasi kuris sulenda i bako vidu ten ir filtras viskas yra ) ?
Del elektros pakeiciau naujus laidus storesnius ir geresnius cia masei turiu galvoje.
dar karta aciu dabar bent zinosiu nuo ko pradeti nes is svervisu mane varo lauk niekas neuzsiima arba nezmonisku pinigu praso..
2011 Spalio 1 10:45
Narys
25cc *
#1199    

Sveiki turiu problema su yamaha tzr 125cc 11 kw viska isbandziau daryti,vazevau pas pora meistru ir nieko nenustato kas yra. Tai vat problema nekele pilnu apsuku,power valve veikia,karburatoriu nezinau kiek kartu tvarkiau ir reguliavau,zvakes keiciau daug ir dar karta daug net pagal kataloga pirkau kuria rekumenduoja,fiskes visus laidus patikrinau,babina buvau perdejas nuo kita motociklo tas pats vistiek,filtra valiau ir be jo bandziau tas pats,magneta afijas ziurejau liktai viskas tvarkoje,tepala su benzinu maiso viskas ok,tiesiog neisivaizduoju kas galetu buti,kai nusipirkau viskas ok buvo ir poto is oro pradejo taip bluditi.
http://www.youtube.com/watch?v=J-bWLOcdrG4
 
2011 Spalio 11 14:15
Narys
600cc ****
Avataras
#1200    

Citata:
Cituoju: Sarmakeris1
Sveiki turiu problema su yamaha tzr 125cc 11 kw viska isbandziau daryti,vazevau pas pora meistru ir nieko nenustato kas yra. Tai vat problema nekele pilnu apsuku,power valve veikia,karburatoriu nezinau kiek kartu tvarkiau ir reguliavau,zvakes keiciau daug ir dar karta daug net pagal kataloga pirkau kuria rekumenduoja,fiskes visus laidus patikrinau,babina buvau perdejas nuo kita motociklo tas pats vistiek,filtra valiau ir be jo bandziau tas pats,magneta afijas ziurejau liktai viskas tvarkoje,tepala su benzinu maiso viskas ok,tiesiog neisivaizduoju kas galetu buti,kai nusipirkau viskas ok buvo ir poto is oro pradejo taip bluditi.
http://www.youtube.com/watch?v=J-bWLOcdrG4

gal kompresija?gal kuro filtras uzsikises?gal voztuvai?bet cia tik mano spejimai :/
2011 Spalio 11 15:38
Puslapiai: 1..3839404142..132




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17