Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Modelių kova - Ką rinktis?! » Geriausias senas Touring motociklas? (K1100LT, Concours, Pan European, Deauville)

| 2011-08-17 Edvardas | 50/40804 žinut.
 
Puslapiai: 12


 
Krapštukas
1100cc *****
#1    

Geriausias senas Touring motociklas? (K1100LT, Concours, Pan European, Deauville)

Renkuosi Touring motocikla. Patikima, malonu keliauti dvese bei praeito amziaus pabaigos.
Nei vieno is variantu neteko ciupinet, bet sioki toki vaizda susidariau, pasidomejes internete. Tad visa ta info patalpinsiu cia.

BMW K75RT- lengviausias (kiek daugiau nei 200kg) is visu variantu, pakankamai pigus, bet turintis kaprizu prieziurai. Monolever galine pakaba reikalauja tepimo kas keliasdesimt tukstanciu kilometru, o nusipirkus si motocikla su neaiskia praeitim, greitai gali prireikti remonto virsyjancio motociklo kaina. Traukia puikus triju cilindru variklis variklis maitinamas kuro ipurskimo- visiskai jokiu vibraciju. Gamintas 1985-1995 metais.

BMW K1100LT- didesnis ir naujesnis K75 brolis. Nors isvaizda beveik identiska, bet LT (luxury touring) turi daugiau ka pasiulyt- elektra valdomas stiklas, imontuota garso aparatura, naujos kartos ratai, brembo stabdziai, nuo 1993 metu ABS II. Ir paralever galine pakaba nebereikalaujanti prieziuros. Visiskai patikimas ir nuo visu ligu isgyditas motociklas. Vienintelis minusas- tam tikros vibracijos. Rezultatas to, kad variklis yra strukturine remo dalis. Gamintas 1989-1999.

BMW R1100RT- naujo dizaino K1100 konkurentas su Boxer varikliu. Kiek brangesnis. Su telelever priekine pakaba, kurios deka priekis "neseda" stabdant. Realiai, lyginant su K1100LT gali pasiulyt tik daug geresne isvaizda uz didesne kaina. Taciau galbut ir didesni komforta?

Kawasaki GTR 1000 Councours - 270kg svoris kiek didesnis nuo BMW. Tiesa, motociklas paprastas ir neytin modernus. Variklis is ZXR motociklu, sportiskas, bet vibruojantis kaip ir K1100LT. Kaina pakankamai zema.

Honda NT650V Deauville- is esmes panasios istorijos, kaip ir Concours- ant gatvinio motociklo bazes uzdeta apsauga nuo vejo. Vos 55 arklio galios ant alkuninio veleno ir 235kg sausa mase. Taciau kuro sanaudos nuo 4L/100km. Originalus ir nenuimami galiniai lagaminai ytin mazi, gelbsti 1000lt kainuojantys didesni dangciai beveik padvigubantys talpa. Hondos kokybe.

Honda ST1100 Pan European- didysis Deauville brolis. Patikimas, sveriantis 290kg sausas ir sportiskas. Ne toks modernus kaip K1100LT ir neturintis karizmos, taciau, panasu, kad maloniau vaziuojantis del nevibruojancios jegaines. Brangiausias is visu paminetu. Visiskai patikimas.

Mano galvoje pirma ir antra vietas dalijasi K1100LT ir ST1100. ST1100 vilioja savo varikliu, neskleidzianciu vibraciju. Jei ne tai, BMW butu pirmoje vietoje del mazos kainos ir puikios irangos, kiek atstumianti isvaizda pavirsta pliusu- maziau demesio is ilgapirsciu. Ir reikia pripazinti, nei vienas, isskyrus R1100RT, isoriskai neblizga modernumu.

Taciau svarstomi visi pamineti motociklai ir laukiami komentarai is ju savininku, ar bent bandziusu. Dar geriau butu komentarai is bandziusu bent du is siu motociklu.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2011 Rugpjūčio 17 22:41
Pėsčiasis narys
500cc ***
Avataras
#2   +1  

Na as uz st1100 ;) mano jau 143000 myliu ant skaitliuko ir toks jausmas kad tik apkatke padaryta :)
2011 Rugpjūčio 17 23:16 "Turbato melius capiuntur flumine pisces"
Britvininkas
800cc *****
Avataras
#3    

o taves negazdina kad su tokio amziaus mocu bus pratourinta kokie 200000 km ar dar gerokai daugiau? plius dar kaina nereali? :O as seniau ieskojau FJR-o, be sansu, net vokieciu skelbimuose pagal mano saskaita buvo su nerealiu kilometrazu, o anglai tokio amziaus jau supuve, nu ir apsistojau ties "turistine briva" CBR XX, nu ir nesigailiu :D
2011 Rugpjūčio 18 00:37 redagavo Zilvinas 2011 rugpjūčio 18 00:39
Krapštukas
1100cc *****
#4    

Vokietijoj parduodamu motociklu neziuriu, nes pamacius kainas, pradingsta gera nuotaika visai dienai.
Ziuriu Anglijoj, ten zmones tokius motociklus dazniau naudoja vazinejimui i darba, ne kelionems. Daugybe motociklu su 60k myliu (100 000km) ridom, kas neytin gasdina zinant koks tai motociklas. Zinoma, stabdziu diskai ar panasios detales dyla su kilometrazu, bet matyt su tuo jau reikia susitaikyt. Anglijoj daugybe kraupiu variantu, visiskai perpuvusiu. Bet pasitaiko ir ganetinai svariu. Is esmes korozija gasdina, tik kai reikia atsukinet varztus. Na bet jau geriau isgrezinesiu nutrukusius varztus, nei mokesiu dviguba kaina uz vokiska motocikla. O ir motociklai ne tokie, prie kuriu reiktu daznai krapstytis, taip kad yra kaip yra :)
CBR XX ar panasu sport-touring daugiau sansu paimt geresnes bukles, bet norisi daugiau komforto. Keliaujant dvese, tikiu kad sporto uzteks ir turistiniuose motocikluose.
2011 Rugpjūčio 18 01:03
Paparacis
900cc *****
Avataras
#5    

is visos sitos sutve senuku as pasirinkciau europena 1100 .
2011 Rugpjūčio 18 01:40
Pėsčiasis narys
500cc ***
Avataras
#6    

ST1100 turi problema su korozija, bet tik su galinem sakem (swing arm) ir duslintuvo paskirstymo bakeliu. Galines sakes suvirino, labai baisiai atrode ;) Bakeli taip pat apvirino, bet reikia keisti. Po 143k myliu, manau jau ir sankaba reiktu pasiziureti, voztuvu riebokslius, priekinius amortizatorius perinkt.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2011 Rugpjūčio 18 07:56 "Turbato melius capiuntur flumine pisces"
Optimistas
900cc *****
Avataras
#7    

manau i sarasa dar galima itraukt Yamaha XJ900S Diversion, sport touring tipo motocikla, kardanine pavara, oru ausinamas. turiu toki jau antri metai, bedu kol kas jokiu nera :) sausas sveria 240kg
2011 Rugpjūčio 18 08:55 Scout and proud!
Keliauninkas
900cc *****
Avataras
#8    

Manasis GTR1000 vežioja mane ir žmonikę antrą sezoną bendroj sumoj ~20000km padaryta jau. Pliusas paprastume minusas kuro sunaudojime (~6,5Lt/100km, tačiau nepersenoj kelionėj po Norvę kartu analogišku tempu ir panašiai pakrautas FJR'as sunaudojo tik 0,5Lt/100km mažiau) na ir išvaizda truputį. Dėl vibracijos tai rankos jaučiasi pramynus Klaipėda-Kryžkalnis 110km autostrada, jei įdomesniais keliukais tai ir po 200km gali mint, rankų neatvibruoja.
2011 Rugpjūčio 18 09:04 Orange
Plentinis endūrininkas
1100cc *****
Avataras
#9    

Edvardai, o kodel i savo sarasa neitraukei tu legendiniu senuku GW?

GL1200, ar GL1500 (apie 1800 nekalbu)

Vyniot kilometrus asfaltu su jais butu patogu ir komfortiska.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Va kaip smagu :D :D :D

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2011 Rugpjūčio 18 09:49 redagavo ramgav 2011 rugpjūčio 18 09:52 I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC
Krapštukas
1100cc *****
#10    

XJ900 gal labiau all-rounder'is? Truksta ant jo kiek plastiku. Kadangi motociklas bus naudojamas tik kelionems, tai sita tiesiog praleidau pro akis.

Goldwing priesingai? 100kg sunkesnis uz visus anksciau minetus. Ir kaina dar didesne. Be to norisi ir kelio vingiuose pasilinksmint. Goldwing panasesnis i kruizeri apkrauta plastikais. Komforto zinoma nieks nepralenks, nebent naujesnis Goldwing. Bet vaziuoju taip, kad jei tik yra galimybe, imu kelia su kuo daugiau vingiu.
Idomu butu isgirst is Goldwing savininku apie si motocikla, zinau kad tokiu cia yra.
2011 Rugpjūčio 18 10:29
Plentinis endūrininkas
1100cc *****
Avataras
#11    

Edvardai, cia atsakymas i tavo nuogastavimus apie vingiuotus keliukus ir GW :)

http://www.youtube.com/watch?v=0nrMQ3QwyPo&feature=related
 
2011 Rugpjūčio 18 10:33 I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC
Krapštukas
1100cc *****
#12    

Taip ir maniau, kad po tokios nuomones isvysiu sita video :D
Siaip tai taip, sitam video jis ir gula stabiliai ir net stabdo. Bet cia naujasis 1800 su normalaus dydzio ratais ir rimtais stabdziais. Idomu kaip realiai senukai lyginasi su siuo. Ir dar kuro sanaudos kokios.
2011 Rugpjūčio 18 10:43
Sunkiasvoris
1100cc *****
#13    

Ramai malonu kad žmonės GL-us motociklais laiko o ne tik patefonais ant ratų. :D
Jų minusas svoris todėl nelabai norisi nuo kieto kelio nuvažiuoti.
Ganėtinai platus tas trukdo važiuoti tarp eilių.
Tikrai matosi kad Honda orientavosi į US rinką o Europai išleido ST1100 Pan European
2011 Rugpjūčio 18 10:58
Plentinis endūrininkas
1100cc *****
Avataras
#14    

Rolandai, mano svajoniu lentyneleje yra padeta viena svajone - ledinis GL1500 savaigalio isvykoms :)
Kazkaip burbulas GL1800 nezavi taip, kaip tas kampuotas vyresnis brolis :)

Tik va GL'us laikau ne motociklais, o autobusais ant 2 ratu :) Pensijoj bus kaip tik :D :D :D
2011 Rugpjūčio 18 17:00 I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC
Narys
1000cc ******
#15   +1  

Po sito vaziavimo, kuris yra video, GL'ui tikrai teko keist pakojus, o gal ir dar daugiau daliu. Nu ne tam jie skirti. Kaip kolega sako jais uz atlanto ir route66 sokt. Jau Pan European bent kiek rimciau uzguldzius pakojais asfalta raizo...Apie pasirinktus variantus galiu pasakyt tik tiek,kad kelioninis motociklas visdelto turetu but dideles kubaturos. Dideles sakydamas turiu omeny 1000cc ir daugiau. Deauville tikrai silpnokas, su tokia komplektacija kaip du zmones ir bagazas neteko vaziuot, bet ir tuscias jau jis juda vangiai...Pan European variklis kelionem superinis, gal tik garsas kaip dyzelio :) Bet kuro sanaudos mazos, galios pakankamai, pavaru deze tokia,kad mieste gali judet tiek 2 tiek 5 pavarom ir nesispirioja jis...
2011 Rugpjūčio 18 19:14
Narys
500cc ***
Avataras
#16    

Vaziuoju Deauville jau 3 metai - rieda gerai, tik pastebejau toki trukuma - nuobodokas tolimoje kelioneje. Truksta gal kiek sveikatos. Jis optimalus vaziuojant iki 120 km greiciu. Nors daugiau ir neleki, bet tolimame vaziavima tampa toks ikirus birbimas. Bet tai mano nuomone. :-] Startavimas is vietos greitas, mieste 4 saiba vaziuoji puikiai, variklis dirba tiek ant dideliu, tiek ant mazu apsuku. Jei geras benzas ir tolygus vaziavimas - 4.5 / 100 km.
2011 Rugpjūčio 20 13:58 redagavo TWINas 2011 rugpjūčio 20 14:00
Narys
250cc **
Avataras
#17    

Honda ST1100 ABS-TCS 2000m. Tokio norėjau. Turiu. Iš Anglų Copart.co.uk. aukciono. Pravažiavau 4000 km. Visiškai pateisino lūkesčius. Puikus valdymas(daugiau "sėdyne"), VISAI nereaguoja į "fūrų" provėžas asfalte, puikūs stabdžiai(tik su ABS-TCS), šauniai važiuoja tiek lėtai tiek greitai. Kuro sąnaudos mažiausios važiuojant su žmona - 5,7l. Didelės dėžės. Tikrai vertas dėmesio motociklas.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2011 Rugpjūčio 20 16:18
Krapštukas
1100cc *****
#18    

Dekui visiems uz mintis, kartu su kita informacija, panasu, jog jau apsisprendziau :)
O cia ir shoot-out'ai su nemazai naudingos info:
Concours vs. R1100RT vs. ST1100 http://www.motorcycle.com/shoot-outs/lightweight-tourers-comparis....
ST1100 vs K100RS http://www.easternbeaver.com/Main/Stuff/ST_vs_KRS/body_st_vs_krs.html
K1100LT vs GoldWing vs HD Ultra Classic Electra Glide http://www.motorcyclespecs.co.za/model/bmw/bmw_k1100lt%20se%2094.htm
Pradesiu nuo Deauville- panasu, kad puikus motociklas, tik skirtas ne ilgoms kelionems, o commutinimui ir savaitgalinems isvykoms. Kaip kad TWINas sake, kruizinis iki 120kmh ir tai neytin smagu. Litru, ar kiek daugiau, mazesnes sanaudos butu rodiklis naudojant motocikla kasdienai.
R1100RT pakankamai brangus ir boxer variklis atstumia- out.
K75RT atstumia monolever galine sake ir trauka, turbut prastesne uz Deauville.
Concours ir K1100LT is esmes panasus varikliu, kuris priverztas tiesiai prie remo ir perduoda visas vibracijos. Taciau Concours ytin paprastas, o BMW ytin modernus.
Ir pagaliau ST1100- niekur neteko skaityti kad jis butu prastesnis uz kuri nors is minetu motociklu, visur, net ir paciu BMW savininku, isgirtas kaip malonesnis vaziuoti ir patikimesnis. Taip kad viskas kaip ir aisku, ST visa galva auksciau uz konkurentus.
2011 Rugpjūčio 20 22:14
Krapštukas
1100cc *****
#19    

Citata:
Cituoju: Aloyzas
Honda ST1100 ABS-TCS 2000m. Tokio norėjau. Turiu. Iš Anglų Copart.co.uk. aukciono. Pravažiavau 4000 km. Visiškai pateisino lūkesčius. Puikus valdymas(daugiau "sėdyne"), VISAI nereaguoja į "fūrų" provėžas asfalte, puikūs stabdžiai(tik su ABS-TCS), šauniai važiuoja tiek lėtai tiek greitai. Kuro sąnaudos mažiausios važiuojant su žmona - 5,7l. Didelės dėžės. Tikrai vertas dėmesio motociklas.


O kokie reikalai priverciant priekine lempa sviest i kita puse? Gal imanoma pazaist su angliska lempa ar vienintele iseitis europinis zibintas? Jei pirkai, kokios kainos naudotu zibintu?
2011 Rugpjūčio 20 22:42
Narys
125cc **
Avataras
#20    

Honda ST 1100 ir mane traukia pasivažineti, .ir.. ko gero noretusi tik del konfortabilumo.bent jau taip isivaizduoju :) ..Taciau jau geri 3 metai vazineju i keliones su cbr1100xx...ir neniskundziu , puikus balansas svorio, jegainės, sportiškas savo išvaizda ir vaziavimo galimybėmis, tad kelionės tempas man asmenisškai buna linksmesnis :)
2011 Rugpjūčio 21 13:29
Classic'as
500cc ***
Avataras
#21    

Bet vistik europoje daugiausia matau keliaujanciu su GS ir RT motociklais. Su RT taip pat vazineja portugalu ispanu prancuzu vokieciu policija. Ir manau ne siaip sau. Patikimumu jie nenusileidzia nei vienam kitam gamintojui, kitaip aisku nebutu ir tokie populiarus.
2011 Rugpjūčio 21 17:06
Pėsčiasis narys
500cc ***
Avataras
#22    

Del policijos motociklu manau tai komercija, kuri firma geriau pamoka ;) su tais baikais policija ir vazineja ;) Susizavejes kazkada RT mocu, isreiskiau savo susizavejima policijos motociklininkui. Tas sako, nori vazinet be problemu, pirk japoniska, musu rt didesni laiko tarpa garaze praleidzia, su visokiais smulkmeniskais gedimais. O vazinejantys naujais st1300, pasiilgsta senu st1100 ;)
2011 Rugpjūčio 21 19:03 "Turbato melius capiuntur flumine pisces"
Narys
250cc **
Avataras
#23    

Dėl lempų. Turėjau nerimo varydamas TA. O dar kontrolierius suvedęs VIN kodą pamatė, kad anglas, tai pabrėžė - lempai ypatingas dėmesys. Keisčiausia - lempa rodė kontinentinės Europos parametrus. Tai šiuo klausimu neturiu pamąstymų.
2011 Rugpjūčio 21 19:48
Paparacis
900cc *****
Avataras
#24    

todel ir buvo nupirktas varaderas nes visas sitas ligas as jau persirgau
2011 Rugpjūčio 21 21:34
Narys
50cc *
#25   +1  

Edvardai, manau Deauville pasirinkimas geras.A6 dabar lygiai tokiose pačiuose svarstymuose kaip ir tu ką pasirinkti. Visą gyvenimą atvažinėjau Enduro motociklais. Turėjau seną gerą patikimą Honda Transalp 600, bet kai "nukosėjo" pradėjau svarstyti ar nepakeisi į kokį labiau Touring tipo. Aš taip pat visuomet važinėju dvisėda, nes "manoji' irgi nespjauna į motociklizmą. Aišku mes turim bėdą, kad labai dažnai ieškom kelių, kurie žemėlapyje arba labai maži arba kartais net nepažymėti, tai Enduro Transalp mums buvo pats tas.... bet galvoju gal Deauville arba Yamaha XJ 900 irgi tiktų?....
Iš žinučių forume matau, kad rimtai skyrei laiko analizei. Aš pabandysiu pasidalinti mintimis kaip aš renkuosi ir kodėl.
Pirma:man svarbiausia patikimumas. Kadangi aš nesu gyvenime važiavęs 160 su motu tai greitis man nusispjaut, nes dvisėda vistiek daugiau 110 nevažinėju (per daug gyvenimą vertinu).Svarbu neerzintų visokios smulkmenos ir išlendantys gedimai. Vis dėl to važiuoji į kelionę ir nori mėgautis, o ne problemas spręsti (kad ir kokios jos nedidelės būtų).
Antra: Keliaujant manau svarbu kuros sąnaudų+patogumo+ universalumo santykis.Kam leisti pinigus kurui kaip gali išleisti skaniai vakarienei???? Patogumas sakyčiau toks subjektyvus dalykas, nes aš su savo Transalp nemačiau jokių problemų dėl patogumo važiuojant dviese. Gal todėl, kad paskutinėje kelionėje Škotijoje nuvažiuodavom ne daugiau 300km. per dieną (vis dėl to mėgautis kelione riekia , o ne vien lėkti). Reikia tik atitinkamai pasiruošti (paaukšinti skitklai, bagster sėdynė, šildomos rankenos ir pan.) Aišku paskutinis mano motas buvo ruoštas kaip labiau universalus, todėl teko pasimėgauti vaizdais ir vietovėmis kur privažiuoja tik avių ganytojai ir ūkininkai.
Trečia: Svoris. Aš vis dėl to esu skeptiškas didelių motociklų atžvilgiu, nes dėl svorio jie pararanda universalumą. Be to didelis dažniausia būna ir galingas. Aš visuomet užduodu sau klausimą Kam man reikia vieno litro variklio jeigu su 600 kubikų motoru greičių depazone iki 120 km/h gaunu panašų rezultatą? Kam man vežiotis su savimi tuos 400 kubikų?
Aišku daug kas man paprieštaraus, nes Lietuvoje iš viso motociklų gerumas daugeliui matuojamas kubikais ir "kiek eina".
Taigi apibendrinus: Rimtai domiuosi deauville 650 arba Yamaha xj 900 Diversion.
Apie Deauville: Jeigu jau įsigijai atkreipk dėmesį, kad reikia rankų apsaugų nuo vėjo ir apsaugos apačioje nes labai merkia kojas.Būna , kad tiesiog aliumininę plokštę prisitvirtina arba yra specialūs plastikai montuojasi ant moto. Aišku dėl sėdėjimo pozicijos (nežinau koks tavo ūgis bet mano 1.89) man reikia paaukštinimų vairui, nes jaučisi nemalonus jausmas krūtinėje. Variklis ten 650 Transalp ir dar kardanas tai aksploatacija galima užmiršti. Tepalų ir filtrų keitimas ir tiek. Šiaip Deauville manau labai vykes motas aišku kelionėms reikia tų dielių dežių, bet tą klausimą galima išspręsti.
Yamah xj 900 Diversion. Tau turbūt jau neaktualu, bes savo pamąstymus išdėstysiu. Privalumai: Kainos ir kokybės santykis. UK šitie motai labai nuvertinti, nors iš esmės nuo 97 m. laidos pas juos visi bugai išgaudyti ir jis labai patikimas motas. Geros būklės 98-00 metų galima įsigyti už 1300-1600 svarų. Be to jis turi taip pat kardaną. Aišku man nepatinka jo keturių cilindrų variklis ir tie 900kubikų, bet kiek teko domėtis sąnaudos stebinančiai mažos (5-6 litrai).... pavargau rašyti gal užteks šiandien. Sėkmingo važinėjimo. Lauksim įspūdžių po pirmų bandomųjų važiavimų.
2011 Rugsėjo 11 00:52
Krapštukas
1100cc *****
#26    

Lelius, mes si sezona ant maxi scooterio 250cc dvese + daigtai savaitei, komfortiskai kruizindami 100km/h prasukdavom 300km per diena. Sedynes placios, vietos daug, mieste nuo sankryzos pajudant galios netrukdavo, tik lenkimai jau sudetingi :)
Deauville tikrai geras motociklas, bet kaip pas sakei, jam reikia stiklo, belly pan'o, ranku apsaugu, didesniu deziu dangciu. Tai kainuoja daug pinigu, kas gali privesti prie Deauville uz ST1100 kaina. O ir jau paruosti motociklai nueina uz didesne kaina. Ir jei taip perdarinet Deauville, tai galima galvot ir apie VFR750, ar kitus panasius motociklus, bei kraut jiems priedus. Na realiai stock Deauville geras commuteris, kaip toureris, reikalaujantis priedu. O tarkime koks Burgman 650 ar silverwing 600 atrodo daug rimtesnis toureris stock formoj, plius automatine transmija yra nuostabus dalykas. Minusas vienas (tiek man, tiek ir tau, kiek supratau, aktualus)- zvyrkeliais sie motociklai nevaziuoja, na bent jau maniskis maxi scooteris nevaziavo.
XJ900 puikus, bet velgi, reikalaujantis daug aftermarket daliu. Na nebet XJ900GT, kuris stock formoj viska turi, rast. Bet retas motociklas ir speju del to laikytu auksta kaina.
As visgi lieku prie ST1100. Tiesiog neteko girdeti nei vieno blogo atsiliepimo. O ir po tu kilometru ant 250cc, nebesinori saves varzyti, vengti greitkeliu ar zvyrkeliu. Tikiu kad Pan European nenuviltu ir viska darytu be priekaistu.
2011 Rugsėjo 12 22:24
Narys
50cc *
#27    

Nu Jūs šaunuoliai jeigu su 250 scooteriu po 300km. susukdavot! Mano draugė turi 250cm. Honda CB Hinghthawk tai mes irgi dvisėda kartais išlekiam, bet daugiau 170km. nebuvom susukę. Kažkaip pavargstu bevairuodamas :) .Aišku regioniniais keliukais viskas Ok, išskyrus tuos lenkimus. Aš tai trečiu bėgiu lenkiu, bet įdomu kaip su automatu tas veiksmas vyksta :) :) .?
Dėl visų kitų tavo teiginių tu teisus.Aš kažkaip kantriai ieškau Deauville su maksimaliai daugiau priedų (neprarandu vilčių, nes jau vieną pražiopsojau), bet reikės užmesti akį ir į ST 1100 (reikės prasičekint svorius, nes svoris mane labiausiai atbaido) nes jų UK gan nemažas pasirinkimas.Sėkmės.
2011 Rugsėjo 16 15:39
Krapštukas
1100cc *****
#28    

Su automatine transmisija lenkimas pakankamai nuspejamas, nes jokios pavaros neitakoja pagreicio. Ir siaip, man atrode, kad CVT zymiai geriau isnaudoja variklio galia, nei kad tokios pat kubaturos motociklai su begiais. Kazkada skaiciau palyginimus, tai kiek pamenu CVT daug zemesniais sukiais kopia i ikalnes. Siaip pasiilgsiu sitos transmisijos :)
O ST sveria tikrai nemazai- 300kg sausas, taciau kuro bakas po sedyne ir visas svoris zemai. Mazais greiciais valdosi lengviau nei 220kg sveriantys bmw k100 ar k75. Nors uz deauville tai jau zinoma sudetingiau.

Siaip idomu kaip Deauville V2 vibracijos ties 140km/h lyginasi su Kawasaki Concours ar kitu I4 vibracijom..
2011 Rugsėjo 16 22:33
Narys
250cc **
Avataras
#29    

Pasvarstymui. Neseniai, susiklosčius "aplinkybėm", pravežiau su Honda ST keletą čioperistų. Tai vienas pareiškė, - net neįdomu, tarsi su automobiliu važiuotum. Nuomonė pasvarstymui.
2011 Rugsėjo 18 00:30
Narys
250cc **
Avataras
#30    

:)
2011 Rugsėjo 18 00:49
Puslapiai: 12




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17