Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Suzuki motociklai » Suzuki GSX 600 Katana

| 2010-03-23 Zmogus | 82/130042 žinut.
 
Puslapiai: 123


 
Narys
500cc ***
Avataras
#31    

Kolegos turiu tokį klausimuka :D susimeciau originalius amortikus į savaja katana ir originalius cilindriukus...ir dabar stabdant kaskuris is disku traska tai kame cia problema ? ir pasiziurejau kad ant tu įvoriu diskai šiek tiek vaikšto ta gal dėl to jie traška?
2011 Balandžio 27 14:45 Stunt Rider with Honda CBR 600 F4
Juodulys
500cc ***
Avataras
#32    

Citata:
Cituoju: Zmogus
Kolegos turiu tokį klausimuka :D susimeciau originalius amortikus į savaja katana ir originalius cilindriukus...ir dabar stabdant kaskuris is disku traska tai kame cia problema ? ir pasiziurejau kad ant tu įvoriu diskai šiek tiek vaikšto ta gal dėl to jie traška?


turiu katana,ir pas mane diskai nejuda ir niekas netraska. tai tikriausiai tame ir beda bus
2011 Balandžio 27 21:14
Narys
1100cc *****
Avataras
#33    

Citata:
Cituoju: Zmogus
Kolegos turiu tokį klausimuka :D susimeciau originalius amortikus į savaja katana ir originalius cilindriukus...ir dabar stabdant kaskuris is disku traska tai kame cia problema ? ir pasiziurejau kad ant tu įvoriu diskai šiek tiek vaikšto ta gal dėl to jie traška?


vaiksto tai todel, kad jie yra plaukiojancio(floating) tipo.
2011 Balandžio 28 01:38 ilgiausias matytas demferis ..... thats what she said!
Narys
250cc **
Avataras
#34    

Turėjau 2003m. Nieko teigiamo negaliu pasakyti. Klasė sport touring, tačiau nesigavo iš jo nei tas nei tas.
Kaip ale sportiniui svoris didelis, valdosi nelabai kaip, tie 57kw tokiam svoriui gerokai gerokai per mažai (džiugina po įsigijimo savaitę ar dvi, po to optimizmas gretai pradeda garuoti).
Kaip touringui - na gal mano ūgis nemažas, to kaltė, tačiau nei priglusti normaliai neišeina, nei pusiau atsilenkus važiuoti nėra malonu (pavargsta nugara).
Keleivis taip pat nuolat slysta ant vairuotojo.
Neveltui ir kaina pagal metus tikrai nėra didelė. Įsigyti lengva, tačiau jį paskui parduoti - sudėtingas dalykas.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2011 Gegužės 21 18:06
Narys
250cc **
#35   +1  

Matyt priklauso nuo poreikiu. As ant Katanos sedau po Horneto. Tai skirtumas... Kaip dangus ir zeme. Hornetas buvo isteriska, provokuojanti daryt nesamones taburete.
Katana gi... Su ja vaziuojant nuo lupu nedingsta sypsena. Taip, traukia prasciau. Bet ar neuztenka aplenkt bet kuri automobili? Pilnai. Maksimalus greitis ir isibegejimas iki jo? Ne visi nori but ir uzauge kosmonautais. Nesu su Katana kol kas vaziaves daugiau nei 150. Kazkaip nereikejo. Matyt per mazai skubu. Siaip vidutinis mano greitis 110-120.
Sedesena. Labai bijojau tos sportines sedesenos. Taciau, ar tai kad sedyne patogi ir minksta, ar del kokiu kitu priezasciu, bet sedisi tikrai patogiai. Gerokai patogiau, nei ant Horneto. Paradoksas? Nezinau, bet pavaziavus su Hornetu 40km pavargdavo rankos. Cia to nera. Keleiviai visi taip pat liko patenkinti sedesena ir ne velnio nekrito ant manes.
Apsauga nuo vejo irgi pakankama. Visa krutine, rankos ir kojos apsaugotos.
Minksta pakaba. Sunkus. Ramiai vazinejant ir nesimalant po miesta man tai didziulis privalumas. Man i darba i viena gala 35km. Ir miestas ne Vilnius. Taigi gaunasi praktiskai keliones "ant didelio kelio".
Isvaizda aisku "на вкус и цвет друзьей нет". Bet man labai patinka. Darbe visada pasistatau pries langa, kad galeciau grozetis :)
Stabdziai. Taip, jei lygint su Hornetu, tai tikrai prastesni pas Katana.
Kuro sanaudos. Tikejaus mazesniu, bet 6l/100km.
2011 Birželio 8 09:45 redagavo VanBuren 2011 birželio 8 10:07
Narys
250cc **
Avataras
#36    

Tai kad net labai normaliai jei sanaudos 6l, man 10 suvartodavo... Tiesa ne užmiesti, o po darbo išlėkus palakstyti, išsikrauti. Nuo horneto ant katanos tai... žingsnis atgal? Na aišku kaip ir minėjai - viskas nuo poreikių priklauso.
P.S. dėl išvaizdos tai pritariu, simpatiška tokia :)
2011 Birželio 8 12:17
Narys
250cc **
#37    

Citata:
Cituoju: gedas jns
T Nuo horneto ant katanos tai... žingsnis atgal? Na aišku kaip ir minėjai - viskas nuo poreikių priklauso.

Man Hornetas per galingas, per kietas ir t.t. buvo. Nemaciau prasmes turet tiek galios ir pastoviai stengtis, kad nesukt rankenos. O Katana taip neprovokuoja (y)
2011 Birželio 8 12:37
Narys
125cc **
#38   -3  

Sveiki, turiu 90 metu suzuki gsx f katana, tai mano pirmasis motociklas, kol kas esu juo labai patenkintas, tik va grandine jau noreciau pasikeist, nuo kokiu modeliu dar tinka grandines, ieskau naudotos..., Pvz nuo gsx r ar pan? aciu
2011 Spalio 3 22:07
Narys
250cc **
Avataras
#39    

Tai dar stabdžių kaladėles naudotas pirk...
2011 Spalio 3 22:15
Narys
900cc *****
Avataras
#40    

Citata:
Cituoju: megstumoto
Sveiki, turiu 90 metu suzuki gsx f katana, tai mano pirmasis motociklas, kol kas esu juo labai patenkintas, tik va grandine jau noreciau pasikeist, nuo kokiu modeliu dar tinka grandines, ieskau naudotos..., Pvz nuo gsx r ar pan? aciu


Dazniausiai zmones keicia padangas, stabdziu kaladeles, grandines, guolius, akumuliatorius ir panasiai del to kad jie pasene,sudile ar siaip nebetinkami naudojimui. Suprasciau tavo pasirinkima , jeigu tau butinai reiketu tik parvaziuoti is Babtu i Balbieriski.
2011 Spalio 4 10:02
Narys
125cc **
#41    

tai jus siulot man pirkt nauja komplekta ,as suprantu kad tai beabejo geriausias variantas, bet as neturiu pinigu tiek, tai ka man daryt naujos grandines det ant senu zvaigzdziu tikrai nesinori , be to ir neapsimoka visom prasmem... tai kuo blogai grandine naudota? jei normalios bukles?
2011 Spalio 4 10:21
Gatvinis
1000cc ******
Avataras
#42    

tai sezonas baigesi, pasitaupyk per ziema ir nusipirksi, nes keiciamas yra komplektas, t.y zvaigzdes su grandine, uzdesi kita lenciuga ant senu zvaigdziu tai tau gali prasokineti lenciugas, nes zvaigzdes ir lenciugas bus nevienodai dile
2011 Spalio 4 10:26
Gatvinis
500cc ***
Avataras
#43    

geriausias varijantas prikti nauja komplekta.bet kaskur skaiciau akd yra kas pardavineja komplektus.tai pasieskok gal rasi kas tai pardavineja.ir kaina padori buna.ir tik nepasakokit kad atsitiks labai kaskas jai uzsidesi nauja grandine ant senu bet dar tvarkingu zvaigdziu.nes grandine istampyti gali daug greiciau nei zvaigzdes sudils ir tada prireiks keisti.taip akd atkreipti demesi reikia i zvaigdziu bukle ir tada spresti ar verta keisti viska.
2011 Spalio 4 20:25
Pošliukas
1500cc *******
Avataras
#44    

Citata:
Cituoju: svolaciuss
geriausias varijantas prikti nauja komplekta.bet kaskur skaiciau akd yra kas pardavineja komplektus.tai pasieskok gal rasi kas tai pardavineja.ir kaina padori buna.ir tik nepasakokit kad atsitiks labai kaskas jai uzsidesi nauja grandine ant senu bet dar tvarkingu zvaigdziu.nes grandine istampyti gali daug greiciau nei zvaigzdes sudils ir tada prireiks keisti.taip akd atkreipti demesi reikia i zvaigdziu bukle ir tada spresti ar verta keisti viska.


Nejuokink su tuo pasakymu kad galima deti ant senu zvaigzdiu nauja grandine.Turbut net neisivaizduoji apie ka sneki,ir kaip tamposi metalai ir kaip devisi grandines.Suprantantis zmogus niekada taip nepasakytu.
2011 Spalio 4 20:30 Pas mane juodas diržas iš kulinarijos - galiu užmušti viena bandele.
Narys
125cc **
#45    

domejausi siandien kad tokiam modeliui abi naujos zvaigzdes kainuoja apie 140 lt, o grandine nuo 200lt. Man brangoka. Senos zvaigzdes visai dar padorios, galbut grandine istampiau del to kad neturiu pakankamai patirties siuose reikaluose, gal patempiau per daug,vazinejau ir issitampe...nzn, nes kai vziuoji laksto aukstyn zemyn. Vairuoju pirma sezona, maks grietis 130, nelakstau, nekvailioju ir vazineju tvarkingai, tai ar man tikrai verta det naujas zvaigzdes,grandine... sutinku kad viska keist butu protingiausia, nu bet ar verta?
2011 Spalio 4 21:20
Narys
1200cc ******
#46    

Grandines tamposi, nes dyla. Kai grandine issitampo, tai gadina zvaigzdutes. Pakeitus tik grandine sugadintos zvaigzdutes greitai sugadins grandine. Taip gausi pasaka be galo.

Moco su grandine neturiu (pas mane kardanas), bet turiu praktikos su pramoninem grandinem. Yra rekomendacija keist grandine nauja, kai ji pailgeja 3%. Tada dar zvaigzdutes buna nesugadintos.
2011 Spalio 4 21:25 Zhiniukas su R1150RT '04
Pošliukas
1500cc *******
Avataras
#47   +2  

Dek kaip nori,matau nelabai nori isgirsti kas yra sakoma.Tema apie grandines baigta.Sekancios zinutes apie grandine bus trinamos,nes jos cia nelabai i tema jau pataiko.
2011 Spalio 4 21:30 redagavo Nordas 2011 spalio 4 21:30 Pas mane juodas diržas iš kulinarijos - galiu užmušti viena bandele.
Plentamušys
900cc *****
Avataras
#48    

:) o ir apie mano motociklą čia kažkas kalba :)
mano gsx 600 f '96 metų :) man tai pirmas ir kol kas vienintelis motociklas. Prieš pirkdamas nelabai girdėjau techninių trūkumų apie tokį motociklą, tik kai kurie gąsdino dėl jo svorio, kad nelabai tinkamas naujokams :)
Bet man patiko nuo pat pradžių, nusipirkus teko parsivaryt 220 km, draugas gąsdino, kad pavargsiu, ryt net rankų nepakelsiu... nebuvo taip, labai smagiai važiavosi, magistralėj pabandžiau ant 200 km/h pavažiuot :)
ir šiaip gana stabiliai važiuoja, atsigulu ant bako ir lekiu... rankos pavargsta tik ilgai važiuojant kolonoj, pvz nuo pušinėlio iki vingio parko, kai kolona labai tamposi :)
Jau pravažiavau 2 sezonus su juo ir kol kas aš juo džiaugiuosi, paprastas moto, nepaklausus vagims (3 naktis laikiau Kaune daugiabučio kiemo automobilių aikštelėj :) ), ekonomiškas, gana patogus ir greitas man (esu važiavęs 215 km/h)
Kol kas jis man teikia visus motociklo teikiamus malonumus ir už gana maža kaina :)
2011 Spalio 4 22:42 Būk kuklus - tai tokia išdidumo rūšis, kuri mažiausiai erzina aplinkinius :)
Pašėlęs
900cc *****
Avataras
#49   +1  

Turiu ir aš Kataną, modelis, kur ėjo nuo 98 metų (naujesnės kartos). Bendrais bruožais galiu pasakyti tiek, kad tai komfortiškas ir ekonomiškas užmiesčio motociklas.

Pakaba minkšta, svoris didelis, variklis tylus, taigi mocas labai stabilus, ne važiuoja, o plaukia. Stikliukas pakankamai vėjo nuima nuo krutinės, todėl malonu važiuoti tiek iki 120km/h (ratukuose, kolonoj), tiek ir 160km/h (keliaujant toliau), o kai reikia galima ir 200km/h pavažiuoti. Visgi, jei keliauti toliau - norėtųsi didesnio stiklo.

Motociklas ekonomiškas; pasivažinėjimų režimu (iki 120km/h, ramiai, užmiestyje, vienas žmogus) 4,5l/100km, kelioniniu režimu (iki 160km/h, apsikrovus, dviese, ramiai, bet paspaudžiant, lenkiant) 7l/100km, mieste - kaip ir visi, priklausomai nuo važiavimo :)

Nors pakaba ir minkšta, bet turi didelę keliamąją galią, galima smagiai važiuoti dviese ir dar prisikrovus daiktų, priekis sunkus, tai nesikilnoja be reikalo net perkrovus galą. Sėdynė ganėtinai patogi, sėdėsena man (187cm, 85kg) irgi visai tinkama, kažkas tarp streeto ir sporto, nors važiuojant lėčiau - jaučiasi apkrova rankoms (visgi "sport" pakraipa). Tačiau, labai gerai, kad mocas skirtas šiek tiek aukštesniem, nei vidurkis - nereikia sėdėt susilenkus kaip ant mopedo :D Variklis kiek silpnokas (600cc), todėl važiuojant agresyviau gali tekti dažniau pamėtyt bėgius, bet iki 160km/h dinamikos pakanka. Stabdžiai silpnoki, bet tai ne tiek stabdžių problema, kiek didesnio svorio.

Techninė pusė ganėtinai paprasta, jokių netikėtumų kolkas neturėjau (kiek tiksliai juo pravažiavau nepasakysiu, bet ne mažiau 15k, o pats mocas jau artėja prie 50k kilometrų ir panašu, kad dar tiek pat važiuos be problemų), variklis ištvermingas kaip ir pats mocas (tas pats variklis kaip ir Bandituose GSF). Aptarnavimas lengvas. Dalių mocui pilna ant kiekvieno kampo, nuo tiuninginių iki originalių. Tiesa reikia saugoti priekinius posūkius, jų kaina didesnė, gauti sunkiau, o nuvertus greitai dūžta.

Mieste motociklas šiek tiek per sunkus, todėl intensyvaus eismo sąlygom ilgiau važiuojant vargina, nors kažkokio didelio diskomfotro nėra, ypač, jei važiuoti ramiai ir su srautu (kelioniniu režimu). Visgi, jei planuojama nuolatos maltis mieste, tai geriau rinktis lengvesnį, trumpesnį, street'ą. Užmiesčiui - priešingai, pats tas, važiuojant poilsiauji.

Kam rekomenduočiau: vidutinio ir didesnio ūgio vyrams naudojantiems motociklą pasivažinėjimams (t.y. pagrinde ne mieste), kelionėms, taipogi pradedantiems (dėl ramios ir užtikrintos natūros, paprasto aptarnavimo, ištvermingo variklio), važinėjantiems dviese (merginos dievina patogų ir pakankamai greitą važiavimą).

Kam nerekomenduočiau: moterims ir paaugliams (gali būti per sunkus, per aukštas), važinėjantiems tik mieste (tam skirti streetai), norintiems "britvos" (nepanaši išvaizda ir tikrai ne sportinės savybės, greičiau sportiškos).
2011 Spalio 5 13:53 redagavo Quicker 2011 spalio 5 14:03 Free Rider
Narys
250cc **
Avataras
#50   +1  

Citata:
Cituoju: Quicker
Turiu ir aš Kataną, modelis, kur ėjo nuo 98 metų (naujesnės kartos). Bendrais bruožais galiu pasakyti tiek, kad tai komfortiškas ir ekonomiškas užmiesčio motociklas.

Pakaba minkšta, svoris didelis, variklis tylus, taigi mocas labai stabilus, ne važiuoja, o plaukia. Stikliukas pakankamai vėjo nuima nuo krutinės, todėl malonu važiuoti tiek iki 120km/h (ratukuose, kolonoj), tiek ir 160km/h (keliaujant toliau), o kai reikia galima ir 200km/h pavažiuoti. Visgi, jei keliauti toliau - norėtųsi didesnio stiklo.

Motociklas ekonomiškas; pasivažinėjimų režimu (iki 120km/h, ramiai, užmiestyje, vienas žmogus) 4,5l/100km, kelioniniu režimu (iki 160km/h, apsikrovus, dviese, ramiai, bet paspaudžiant, lenkiant) 7l/100km, mieste - kaip ir visi, priklausomai nuo važiavimo :)

Nors pakaba ir minkšta, bet turi didelę keliamąją galią, galima smagiai važiuoti dviese ir dar prisikrovus daiktų, priekis sunkus, tai nesikilnoja be reikalo net perkrovus galą. Sėdynė ganėtinai patogi, sėdėsena man (187cm, 85kg) irgi visai tinkama, kažkas tarp streeto ir sporto, nors važiuojant lėčiau - jaučiasi apkrova rankoms (visgi "sport" pakraipa). Tačiau, labai gerai, kad mocas skirtas šiek tiek aukštesniem, nei vidurkis - nereikia sėdėt susilenkus kaip ant mopedo :D Variklis kiek silpnokas (600cc), todėl važiuojant agresyviau gali tekti dažniau pamėtyt bėgius, bet iki 160km/h dinamikos pakanka. Stabdžiai silpnoki, bet tai ne tiek stabdžių problema, kiek didesnio svorio.

Techninė pusė ganėtinai paprasta, jokių netikėtumų kolkas neturėjau (kiek tiksliai juo pravažiavau nepasakysiu, bet ne mažiau 15k, o pats mocas jau artėja prie 50k kilometrų ir panašu, kad dar tiek pat važiuos be problemų), variklis ištvermingas kaip ir pats mocas (tas pats variklis kaip ir Bandituose GSF). Aptarnavimas lengvas. Dalių mocui pilna ant kiekvieno kampo, nuo tiuninginių iki originalių. Tiesa reikia saugoti priekinius posūkius, jų kaina didesnė, gauti sunkiau, o nuvertus greitai dūžta.

Mieste motociklas šiek tiek per sunkus, todėl intensyvaus eismo sąlygom ilgiau važiuojant vargina, nors kažkokio didelio diskomfotro nėra, ypač, jei važiuoti ramiai ir su srautu (kelioniniu režimu). Visgi, jei planuojama nuolatos maltis mieste, tai geriau rinktis lengvesnį, trumpesnį, street'ą. Užmiesčiui - priešingai, pats tas, važiuojant poilsiauji.

Kam rekomenduočiau: vidutinio ir didesnio ūgio vyrams naudojantiems motociklą pasivažinėjimams (t.y. pagrinde ne mieste), kelionėms, taipogi pradedantiems (dėl ramios ir užtikrintos natūros, paprasto aptarnavimo, ištvermingo variklio), važinėjantiems dviese (merginos dievina patogų ir pakankamai greitą važiavimą).

Kam nerekomenduočiau: moterims ir paaugliams (gali būti per sunkus, per aukštas), važinėjantiems tik mieste (tam skirti streetai), norintiems "britvos" (nepanaši išvaizda ir tikrai ne sportinės savybės, greičiau sportiškos).


Turiu 2003 m. Katana prabėgusią 7000 km. Pritariu šiam aprašymui 100 proc. Mano reziume trumpas. Smagus, ekonomiškas, sunkokas, minkštas motociklas. Nebe pirmas mano mocas, bet man laaabai patinka :) Kas liečia posūkius - Vilniuje, Motopulse, japoniško original posūkio kaina 103 Lt., pirkau vieną, nes anglas vėpla nuvertė nuo kojelės ir sukūlė :) Posūkis tikrai japoniškas, padarytas gražiai ir preciziškai. Made in Japan (Suzuki). Informacija dalinuosi, nes žinau kaip sunku juos rasti, internete štilis, o ir Motopulsą man užrodė, pats nelabai būčiau ir radęs nes info nulis.
2011 Spalio 5 19:09 redagavo Aiduzas 2011 spalio 7 23:56
Narys
250cc **
Avataras
#51    

Sveiki, gal kas galetu patarti nuo kokiu modeliu tiktu Suzuki gsx katanai 1998m priekine šakė ir abu ratai ? nuo visu suzuki gsx ?
2011 Spalio 10 01:07 redagavo wilmix 2011 gruodžio 9 22:40
Narys
25cc *
#52    

Nuo tada kada pagamintas iki to modelio pabaigos gaminimo visi tinka be jokiu problemų ;) pas mane 1997m yra..

Na sezona atvažinėjau su katana, tai labai esu patenkintas, nebuvo apvylęs, ir nusprendžiau kitą sezona važinėtis, tik grandinę ir žvaigždutes bei visa kita pasikeisti ir lėkti i trasą ;)

P.s. vienas minusas, ar čia man ar čia visiem prie apsukų galinei keleivio pakojai labai vibruoja? Keleivis skundžiasi, kad kojas labai nuvibruoja tie pakojai..

Pasižiejau akurac prisukti tiesiai prie rėmo jie, o vairuotojo pakojai per gumas eina jau
2011 Spalio 10 10:28 :-)
Narys
250cc **
Avataras
#53    

bet gal tinka ir nuo senesniu, naujasniu ar nebutinai nuo katana gal tiesiog GSX betkurio ? gal kas zino ? nes toki pat rast dalim sunku.

p.s. ir dar, pas mane 750 kubiku, o nuo 600 turetu tikti ?
2011 Spalio 10 18:15 redagavo wilmix 2011 spalio 10 18:55
Narys
250cc **
Avataras
#54    

Citata:
Cituoju: wilmix
Sveiki, gal kas galetu patarti nuo kokiu modeliu tiktu Suzuki gsx katanai 1997m priekine šakė ir abu ratai ? nuo visu suzuki gsx ?


Tai jau pylei tiesiu pataikymu? :)
2011 Spalio 10 19:48
Narys
250cc **
Avataras
#55    

Citata:
Cituoju: Aiduzas
Citata:
Cituoju: wilmix
Sveiki, gal kas galetu patarti nuo kokiu modeliu tiktu Suzuki gsx katanai 1997m priekine šakė ir abu ratai ? nuo visu suzuki gsx ?


Tai jau pylei tiesiu pataikymu? :)


ne vietoj ziedas padarytas :)
2011 Spalio 10 22:23
Narys
250cc **
Avataras
#56    

Citata:
Cituoju: wilmix
bet gal tinka ir nuo senesniu, naujasniu ar nebutinai nuo katana gal tiesiog GSX betkurio ? gal kas zino ? nes toki pat rast dalim sunku.

p.s. ir dar, pas mane 750 kubiku, o nuo 600 turetu tikti ?




tai zinanciu nera ?
2011 Spalio 10 23:25 redagavo wilmix 2011 spalio 11 12:04
Narys
250cc **
Avataras
#57    

o gal kas zinote ar tiktu nuo suzuki gsx 750 F katana 1993 metu, abu ratai ant suzuki gsx 750 F katana 1998m.
ar yra koks skirtumas tarp ju ?
2011 Spalio 20 21:13
Narys
500cc ***
Avataras
#58    

Citata:
Cituoju: wilmix
o gal kas zinote ar tiktu nuo suzuki gsx 750 F katana 1993 metu, abu ratai ant suzuki gsx 750 F katana 1998m.
ar yra koks skirtumas tarp ju ?


As perinkinejau savo 2000m katanos visa prieky. nusipirkau senesnio modelio priekiny rata priekines sakes ir sparniuka.. tikreikia rata pirkt su stabdziu cilindriukais nes naujesnio modelio cilindriukai ant senesnio modelio sakiu netinka...o seip ratai tinka nuo gsf...o jei pas tave sakes linke tai tiesiog nusipirk kitus stokus ir susidek y savo amortizatorius...as taip ir dariau pas mane visai buvo nuluze...issimatavau diametra stoko ir nupirkau bandito senus numirusius amortikus...pasikeiciau tepalus salnykus ir viska sudejau y savo amortikus ir veikia be problemu. jei ka rasyk man y privata greiciau atrasysiu ;)
2011 Lapkričio 30 13:46 Stunt Rider with Honda CBR 600 F4
Pėsčiasis narys
25cc *
#59    

sweiki kaip suzuki gsx 600 katana ir gsx f 750? koki pliusai minusai? ir siaip kaip motociklas labai reikalaujantis islaidu? (turiu omenyje,jo patvarumas,ar nera taip,kad kekviena sezona tvarkyt ir tvarkyt moca)
2012 Birželio 11 16:48
Narys
25cc *
#60    

Patvarumas jo geras, rėmas plieninis jį sulankstyti neįmanoma, variklis patvarus, apskritai neaišku ką ten tau reikės remontuoti, nebent jai prabėgęs daug tai tokį trosiuką pasikeisti, filtrą, arba kitas einamas dalis :)
Pliusas:
1. Patvarus
2. Gera akseleracija, eiklus motoriukas buvo pas 600, 750 dar geriau :)

minusai:
1. Sunkus jis labai, todėl nukenčia valdomumas
2. Turi meruotis ar tau tikrai jis tinka, kad poto nebūtų skaudančios rankos, nes kiti skųsdavos, dėlto kad vargina per riešus ir tolimesnėse kelionėse
2012 Birželio 11 17:13 :-)
Puslapiai: 123




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17