Motomanų Diskusijos » Bendrosios diskusijos » Sunkieji turistiniai Enduro - už ir prieš

| 2008-05-28 Tomukas | 169/145899 žinut.
 
Puslapiai: 1..3456


 
Plentinis endūrininkas
1100cc *****
Avataras
#121    

Citata:
Cituoju: Ponas Vanagas
Nu buk pasveikintas, liko tik dujas isidet ir i keliooooooone :)


Taigi dyzelis cia.. Nereiks duju :D
2010 Rugpjūčio 20 10:28 I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC
Paparacis
900cc *****
Avataras
#122    

ir as emiau dyzeli...dujas taip ar taip pirkt reikia o zalios solerkytes is valstiecio traktoriuko issileidi ir pirmyyn ;)
2010 Rugpjūčio 20 12:25
Plentinis endūrininkas
1100cc *****
Avataras
#123    

Skias taip - sunkieji enduro, aka drambliai gausiai asocijuojasi su ilgom distancijom.. O ilgai sedeti norisi gi patogiai.
Va - radau DL sedyniu palyginima. Stockine, zeline, Sargent'o

http://www.stromtrooper.com/showthread.php?t=40376
2010 Rugpjūčio 27 13:34 I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC
Narys
25cc *
#124    

As irgi uz, nes su jais visur gali vazuoti. Pvz tvakomas kelias ar kamstis gali sonaais vazuoti.
2010 Rugsėjo 16 16:11
Narys
900cc *****
Avataras
#125    

Patarkit. Ka manot apie KTM 990 adventure. Su techniniais parametrais susipazinau. Raso labai graziai, bet gal kas realiai ciupinejo? Mano ugis 170cm, 85kg.
2010 Spalio 22 14:32
Krapštukas
1200cc ******
Avataras
#126   -1  

ar tik, tamista, antsvorio neturite? :D
2010 Spalio 22 15:06
Narys
500cc ***
#127    

prisidesiu ir as , saviski krosini suzuki rm250 pardaves pasiemiau xtz750 super tenere :) po sezono pasivazinejimo likau gan patenkintas , dabar motociklas ardymo procese , laukia gan daug darbu , bei nauja isvaizda ;) . Kadangi su 4T nesusidures dar , tai vis kazka naujo atrandu. Laukiu bendraminciu su xtz750 , keleta klausimeliu , patarimu noreciau paklaust
2010 Spalio 23 11:06
Narys
600cc ****
#128    

Citata:
Cituoju: Ne0Stream
prisidesiu ir as , saviski krosini suzuki rm250 pardaves pasiemiau xtz750 super tenere :) po sezono pasivazinejimo likau gan patenkintas , dabar motociklas ardymo procese , laukia gan daug darbu , bei nauja isvaizda ;) . Kadangi su 4T nesusidures dar , tai vis kazka naujo atrandu. Laukiu bendraminciu su xtz750 , keleta klausimeliu , patarimu noreciau paklaust


gal pamatysime naują temą projektų skiltyje? :)
2010 Spalio 23 11:43 Heaven Can Wait to Another Day
Narys
500cc ***
#129    

na jei padarysiu tiek darbu , kiek zadu , tai idesiu nuotrauku ir darbu sarasa. Kadangi riboti finansai , tai viska teks labai ribotai daryti :)
2010 Spalio 23 11:58
Narys
50cc *
Avataras
#130    

Turejau Transalp XL600, labai buvau juo patenkintas, bet kelionese su keleiviu ir bagazu kiek per silpnas. Dabar jau norisi galingesnio, o ir manau kad poziuris susiformavo palankesnis i kelionini enduro. Apsistojau prie dvieju modeliu, mano galva lygeverciu varzovu: Varadero 1000 ir Capanordo. Kokiu butu nuomoniu, atsiliepimu ir komentaru apie siuos mocus ? Apie Varadero dar yra siek tiek daugiau info, bet apie Capanorda labai jau skupiai. Ar nepopuliarus modeliai, ar kaip cia yra ? Mano tikslas yra keliones (su keleiviu ir bagazu), su nedideliais nusukimais nuo asfalto.
2011 Spalio 4 16:27
Plentinis endūrininkas
125cc **
Avataras
#131    

Citata:
Cituoju: Artnis
Turejau Transalp XL600, labai buvau juo patenkintas, bet kelionese su keleiviu ir bagazu kiek per silpnas. Dabar jau norisi galingesnio, o ir manau kad poziuris susiformavo palankesnis i kelionini enduro. Apsistojau prie dvieju modeliu, mano galva lygeverciu varzovu: Varadero 1000 ir Capanordo. Kokiu butu nuomoniu, atsiliepimu ir komentaru apie siuos mocus ? Apie Varadero dar yra siek tiek daugiau info, bet apie Capanorda labai jau skupiai. Ar nepopuliarus modeliai, ar kaip cia yra ? Mano tikslas yra keliones (su keleiviu ir bagazu), su nedideliais nusukimais nuo asfalto.

Per 3 sezonus ivairiom salygom ir rezimais nuvaziavau 16 000 km su 2005 m. Caponordu ir esu labai patenkintas. Galingas, labai patogi sedesena, puiki aerodinamika, kuro sanaudos 6 - 6,5 l / 100 km.
2011 Spalio 4 20:46 Aprilia ETV 1000 Caponord
Plentinis endūrininkas
1100cc *****
Avataras
#132    

Citata:
Cituoju: Artnis
Turejau Transalp XL600, labai buvau juo patenkintas, bet kelionese su keleiviu ir bagazu kiek per silpnas. Dabar jau norisi galingesnio, o ir manau kad poziuris susiformavo palankesnis i kelionini enduro. Apsistojau prie dvieju modeliu, mano galva lygeverciu varzovu: Varadero 1000 ir Capanordo. Kokiu butu nuomoniu, atsiliepimu ir komentaru apie siuos mocus ? Apie Varadero dar yra siek tiek daugiau info, bet apie Capanorda labai jau skupiai. Ar nepopuliarus modeliai, ar kaip cia yra ? Mano tikslas yra keliones (su keleiviu ir bagazu), su nedideliais nusukimais nuo asfalto.


I siu dvieju modeliu kova itrauk ir DL1000. Rinkausi as tarp 3 variantu, tiesiog pirkau ta, kuri radau geriausio stovio.
Nuo pernai rugsejo virs 18k. Ivairiais keliais ir rezimais. Vien tik dziugina.
Apetitas 5.2-5.5/100km. Cia su 3 prigrustom dezem ir kartais su keleiviu.
2011 Spalio 4 21:27 redagavo ramgav 2011 spalio 5 17:53 I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC
Plentinis endūrininkas
1100cc *****
Avataras
#133    

Nezinau, ar kurti kita tema, ar cia padiskutuoti?

Noriu "drambliu valdovu" nuomones/patirties pasidalinimo del padangu.
Ruosiuosi keistis savo BW501/502 ir galvoju i ka. Realiai 90-95% kelio pas mane asfaltas.
Permeciau reifendirekto siulomus variantus. I ka ziureti, ka skipint is karto?

Heidenau K68
Dunlop Sportmax Roadsmart
Continental ContiRoadAttack (2)
Michelin Pilot Road (2,3)
Metzeler Tourance EXP
Bridgestone BW501/BW502
Mitas E08

Linkstu i Dunlopus (kaina teisinga). Esami Bridztonai kaip ir gerai laike, taciau i pabaiga priekis labai laipteliais nudilo, vairo paleisti nebedrystu :) Plius noretusi kazko labiau asfaltisko.
Skaitinejuosi opinionus ir uzsienio forumuose, taciau nepasitikiu amerikonu nuomonem :)

Krizinis variantas - Mitas. Tokius 2 komplektus suvazinejau su Freewindu, vaziuot vaziavo, bet ant slapio asfalto nebuvo itin didelis geris, bei priekis analogiskai laiptais nudilo (gal cia kokia tendencija yra?)

Vienu zodziu - pasipasakokit :)
2011 Spalio 19 15:41 I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC
Plentinis endūrininkas
125cc **
Avataras
#134    

Citata:
Cituoju: ramgav
... Realiai 90-95% kelio pas mane asfaltas.
... Linkstu i Dunlopus (kaina teisinga).

Teisingiausia kaina iš sąrašo - Heidenau. Dunlopams 5-10% ne asfalto - per daug, jie tkirti tiktai asfaltui.
Du sezonus atvažiavau su Heidenau K68 ir esu labai patenkintas. Ant škapio asfalto ir žvyro sukimba geriau už Michelin Anakee. Šiai dienai geriausias kainos ir kokybės santykis.
2011 Spalio 19 16:43 Aprilia ETV 1000 Caponord
Plentinis endūrininkas
1100cc *****
Avataras
#135    

Apie Heidenau skaitinejausi, nelabai daug girdeta firma, plius pas kolega ant kruizerio heidenau padangos sudetos (kitas modelis, ne K68) ir ju laikymas ant asfalto nesuzavejo stipriai. Bet kruizeris <> drambliui.
Kaina labai teisinga, bet neesu naivus - gero daikto pigiai nebuna :) Plius Heidenau, kaip suprantu - ne dvigubo misinio (dual compound), o tai reiskia, kad arba devesis greitai, arba netures pakankamo minkstumo sonuose.
Tiek, kiek as vaziuoju ne asfaltu - Dunlopo man pilnai pakaktu :) Neesu dar isisavines offroado, cia ateiciai dar palieku (ir kitam mocui), dramblys tolimesnems kelionems.

Ruli, kiek prasukes su K68 ir kaip ju stovis?
2011 Spalio 19 22:06 I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC
Plentinis endūrininkas
125cc **
Avataras
#136    

Soriukas, mano padangos ne K68, o K76. Nuvažiavau ~7000 km, padangos kaip naujos. Neįsivaizduoju kaip su K68 važiuosi žvyrkeliu. Visiškai sutinku dėl gero-pigaus daikto, bet šiuo atveju nevisai tinka , nes Heidenau nėra pigios. Pigios yra Mitas, o Dunlop, Michelin, Pirelli yra brangios. Manau, kad nesi naivus ir nemanai kad kuo daiktas brangesnis, tuo jis geresnis (?)
Heidenau padangos gaminamos tik Vokietijoje, o brangiosios visam pasauly.
Heidenau K60 naudoja dauguma pasaulio "ADV riderių", keliaujančių tikrai dideliais atstumais. Jos irgi nebrangios ;)
2011 Spalio 20 10:47 Aprilia ETV 1000 Caponord
Plentinis endūrininkas
1100cc *****
Avataras
#137    

Sakau, zvyrkelis man nelabai svarbus. Kiek jo papuola, pravaziuoju atsargiai ir tiek. Labiau norisi, kad ant asfalto laikytu gerai. Ant sauso +- visos normaliai laiko touinginem salygom, o va svarbiausia - slapias asfaltas.

Nu dar laiko yra - pamastysiu :)
2011 Spalio 20 10:59 I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC
Narys
600cc ****
Avataras
#138    

Sveiki, matau uzvedet diskusija apie padangas. Tai va maniskiai PR3 jau i pabaiga, galvoju kuo jas reiktu pakeisti.
Tarp pasirinkimu tie patys PilotRoad3 , Dunlop RoadSmart ir BT-023. Ka patartumet rinkitas, kazaip krypstu link RoadSmart, girdet nemazai geru atsiliepimu :V
Ka patartumet (?) :)
2011 Spalio 20 13:06 redagavo Todas 2011 spalio 20 15:03 MT-03: Poland 2011; fra Nordkapp til Lindesnes 2012; Alps2013. RE Thunderbird 500: Ladakh J&K through Spiti 2014. Iceland by bicycle 2015
Plentinis endūrininkas
1100cc *****
Avataras
#139    

Per sezona Pilot Road 3 sudrozei???
2011 Spalio 20 16:33 I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC
Narys
600cc ****
Avataras
#140    

Dar nevisai , bet jau kita sezona vasarai reiks pasikeist, po 9k km galo dar like kokiem 4-5k km is jegos :) (kaip tik sezono pradziai :D )
2011 Spalio 20 16:45 MT-03: Poland 2011; fra Nordkapp til Lindesnes 2012; Alps2013. RE Thunderbird 500: Ladakh J&K through Spiti 2014. Iceland by bicycle 2015
Plentinis endūrininkas
1100cc *****
Avataras
#141    

Blyn, nedziugina PR3 tuomet, jei tik 13-14k laiko? Ar tu tuos km Kaciargoj susuki :D :D :D
2011 Spalio 20 17:03 I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC
Narys
600cc ****
Avataras
#142    

Suku ratus aplink Lietuva ir kaimynines salis su 192kg sverenciu street'uku :-]
Devisi pasnasiai kaip ir pries tai buve pirelli , tik sukibimas keliskart geresnis, o noriu pasikeist i kazka kita vien del to kad Michelin'as tu paciu ismietu visgi yra gerokai platesnis nei stock buves pirell'is ir krastu lieciasi truputi prie grandines :E
O 14k km cia skaitosi mazai? Galvojau kad visai neblogai :D
Kiek skaiciau sunkesni turistai su PR3 nuvaziuoja tik apie 12k km ir skaitosi neblogas rezultatas.
2011 Spalio 20 17:20 redagavo Todas 2011 spalio 20 17:21 MT-03: Poland 2011; fra Nordkapp til Lindesnes 2012; Alps2013. RE Thunderbird 500: Ladakh J&K through Spiti 2014. Iceland by bicycle 2015
Plentinis endūrininkas
1100cc *****
Avataras
#143    

As su saviskiais Bridztonais 16k padariau, o jie dar buvo toli grazu ne nauji, kai pirkau moca. Zinoma, paskutinius tarkim 2-3k jau vaziavau tik tiek, kad vaziuoti, ir i sezono pabaiga nekeist (keitima palikt ziemai).
Kiek jie buvo vaziuoti pries mane - nzn.
2011 Spalio 20 19:18 I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC
Narys
500cc ***
Avataras
#144    

Tai galite paziureti ir padangas ir ivertinimus ir netgi isigyti :-] www.mynetmoto.com
saite. Uz 36 eur siuntiesi 3 vnt.. As pirkau siais metais Metzeler padangas, bet mano touring motas, tai jau nuvaziavau 12 t.km ir manau su galine dar apie 8 t. nuvaziuosiu.Priekine zinoma 10 t. bega daugiau. O pries tai suvazinejau Maxxis kondpliekta - tai 10t. ir gala meti. Be to vaziavimas nesvarbu - lyjant ar karsciui. Zodziu esu patenkintas. Na, mano vaziavimas aisku daugiau asfaltinis.
:)
2011 Spalio 21 17:53 redagavo TWINas 2011 spalio 21 17:54
Narys
600cc ****
Avataras
#145    

Gal kas naudojat Avon Distanzia? Kaip stovi ant zvyro (butu apie 15proc), ir ar nebus problemu posukiuos gerais keliais kruisinant 130-140km/h? (h) tik nesakykit kad niekas nenaudojat tokiu padangu :)
2011 Spalio 22 10:36 MT-03: Poland 2011; fra Nordkapp til Lindesnes 2012; Alps2013. RE Thunderbird 500: Ladakh J&K through Spiti 2014. Iceland by bicycle 2015
Plentinis endūrininkas
1100cc *****
Avataras
#146    

Del Avonu ir zvyro tai nezinau, kiek skaiciau reviewuose ir testuose - su slapiu asfaltu graudu pas jas.
2011 Spalio 23 20:12 I just want to live while I'm alive..
R1200GSA LC
Narys
50cc *
#147    

Sveiki,savo GS 1200 pirkau 4 metu senumo su 19 000 km.rida.Apautas jis buvo dar su gamyklinem padangom Metzeler Tourance EXP.Is paziuros buvo nudevetos per puse.Per sezona nuvaziavau apie 12 000
ant tablo 32 000 km ir dar galima butu sukti ,prieky apie 2mm ,gale 4mm,tik jau laiptuotos tokios ,ant posukiu nesmagu :O .Siaip dar ir tiek nuejusios puikiai laiko kelia tiek ant slapio tiek ant sauso pavirsiaus,ir net prie gan ektremaliu sukibimui temperaturu (keli laipsniai silumos).Ir kelione 2-se apturejom per kalnus,greitkelius ir su pilna ekipiruote.Ko gero BMW atsakingai rinkosi padangu modeli ir rezultatas akivaizdus.Zinoma,reiktu isbandyt ir kitokiu,bet bekameriu drambliams ne tiek jau daug yra.Beje,minetos Metzeler
visai gerai laiko zvyra ir lengva bekele,ko isvis mazai tikiesi is tauringines padangos.Zodziu,geru universaliu daiktu mazai yra pasauly,arba jie labai daug kainuoja. :-/
2011 Gruodžio 16 23:53
Narys
125cc **
Avataras
#148    

Spėju, nelabai į temą pataikysiu, bet visada galite mane pamokyt kur turėčiau rašyt tokiu klausimu :)
Gal kas galėtų duot pasimatuoti Triumph tiger 955i ?
O jei dar tai būtų arčiau Klaipėdos - būtų išvis šaunu :) Bet tinka beveik visur.
2012 Gruodžio 1 12:08
Narys
25cc *
#149   +1  

Citata:
Cituoju: GytisJ
160 Km/h zvyrkeliu...nu vyrai cia kazkas is fantastikos sferos. As nepriskiriu saves ekstremalam, bet savo Alpuka ant zvyro saugiai nulaikau tik iki 80km/h, toliau jau nebemalonumas, o darbas.. gal senstu? :)




Africa twin zvyrkeliu 150km/h be problemu , daugelyje skirtingu zyrkeliu, ugis 200cm svorio virs 100kg pas mane . https://www.youtube.com/watch?v=u6hEVM4z26c nuo 1.30 min panasiai 150 ,persijungt i hd kokybe siulau
 
2015 Birželio 8 21:14
Narys
500cc ***
Avataras
#150   +2  

Tiesiai ir su banditu ant žvyro gali taip lėkt, dar ir greičiau ;)
2015 Birželio 8 22:52
Puslapiai: 1..3456




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17