Remontas » Nesukantis sušilęs starteris
Narys
400cc |
Nesukantis sušilęs starterisSveiki,Pusę vasaros kankinausi su savo Hondos VT1100 starteriu. Kai motociklas pastovėjęs per naktį - užsivesdavo iškart, tvarkingai. Tačiau pavažiavus ir kur neilgam (kartais ir ilgesniam laikui) sustojus, starteris nebesukdavo (trakštelėdavo kartą ir tiek). Pavykdavo sėkmingai užstumti, tačiau toks sportas ne į naudą Artėjant žiemai pagaliau starterį išlupau (ne be problemų) ir norėčiau pasidomėti, kas su juo gali būti ir kaip jį sutvarkyti? Šiek tiek jį išardžiau ir padariau nuotraukų: http://imgur.com/a/E780R Modelis MITSUBA SM-13 12V. Marčius
2011 Lapkričio 19 15:36
|
Narys
25cc |
kad jau isardei tai jau pakeisk yvore isvalyk inkara kur stovi angliukai ir paziurek angliuku stovi ar nesudile
2011 Lapkričio 19 18:46
|
Čioperistas
1100cc |
Manau,kad problema yra ivorese,kai pakaista pradeda klyniti todel ir nesuka.Sunku kuomentuoti,kai pats nesi salia.
2011 Lapkričio 20 18:28
|
Šūdarankis
25cc |
pasmane irgi toksai starteris, na skiriasi biski bet principe viskas taspats... irgi problemos, tai traska tai atmeta, toks vaizdas lygtais bendeksas butu kaltas. irgi isemiau isiardziau nieko blogo neradau... ivore sveika laisvumo nera nekliba, angliukai kaip nauji... perziurejau manualus ir susidariau nuomone kad reiks ardyti varikli, nes tas starteris tai tik varikliukas, jis arba suka nuspaudus starta arba ne... jio galas isikisa i variklio bloka ir susijungia su dantraciu, o kaip ten toliau viskas vyksta tai neaisku, reik ardyt motoriuka is generatoriaus puses... bent pas mane taip...
2011 Lapkričio 20 20:32
|
Narys
400cc |
Padariau daugiau nuotraukų. Pirma dalis: http://imgur.com/a/E780R Antra dalis: http://imgur.com/a/nEj3G Ką internetuose man patarė daryti: Viską išvalyt nuo anglies dulkių ir panašaus reikalo. Patikrinti angliukų/šepetėlio ilgį. Pagal vartotojo vadovą, standartinis ilgis - 12.5 mm, minimalus - 6.5 mm. Dabar radau ~11.5 mm. Tad lyg ir normaliai. Spyruoklės angliukus/šepetėlius spaudžia gerai. Nuliniu švitriniu popieriumi apvaliau varinį kolektorių , bei palyginau angliukų/šepetėlių kraštus. Su multimetru pažiūrėjau, ar nekontaktuoja varinis kolektorius su ašimi ir rotorium (inkaru?). Kurioje vietoje įvorė gali trukdyti? Nes kaip leidžia man žodžio „įvorė“ apibrėžimas suprasti, tai ji yra iš abiejų galų Ir kaip išsiaiškint, ar tai ji trukdo suktis? Marčius
2011 Lapkričio 21 12:53
|
Narys
400cc |
Tiesa pasakius, neturiu žalio supratimo :/ Bet nuspaudus užvedimo mygtuką, vietoj sąlyginai ilgo įprasto starterio garso būdavo tik „čik“ (ne toks pasikartojantis, kuris būna nusėdus akumuliatoriui).
2011 Lapkričio 21 17:13
|
Gatvinis
1000cc |
butu gal aiskiau jei nufilmuotum ir ymestum vilmuka su visais garsais gal tada galesim kaska patart
2011 Lapkričio 21 17:55
|
Narys
600cc |
Pats esu susidures su tokia beda ant dvieju auto, deja problemos neieskojau giliau nei kapoto atidarymas. Papasakok kaip ten baiksis ar padejo tas starterio isvalymas.
2011 Lapkričio 21 19:24
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/527913.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/527913.png[/IMG] [/URL] Kawasaki ZX6R 98'
|
Narys
250cc |
tas čik gali buti starterio reliukes pritraukimas bet nesujungia kontaktu.yra teke susidurt su vienu moto tai ryte uzsikuria normaliai o pavaziavus kiek tas vadinamas čak...pabandik pasilusiam kai jau nebsikuria ant migtuko su laido gabaliuku ar atsuktuvu uztrumpint reles kontaktus.nu vnz sujungt laidus kuris ateina nuo akumo i reliuke ir ta kuris nuo reliukes nueina i starteri ir suzinosi ar beda starteri ar reliukej.
2011 Lapkričio 21 19:49
|
Šūdarankis
25cc |
dar gali pasibandyt staeteri dar kaol jis isimtas, pridedi prie akumo minusinio klemo starterio korpusa o pliusini klema pajungi prie to brondzinio varzto, prie kurio sukasi laidas. starteriukas turetu pradet suktis kaip ir paprastas varikliukas... o jai starteris jau ikistas i moca tai paprasciausiai atsivesk atskira pliusini laida (laidas turetu buti storesnis, pvz. kaip uzkurimo laidai) nuo akumo ir prikisk prie to brondzinio varzto, tada starteris turetu sudirbt, plius su apkrova. na cia butu paprastai ir ukiskai. dar galima butu su tuom starteriu nuvaziuot pas starteristus tai tie tau kaip specai ta starteriuka per visus galus istikrins ir pertikrins....
2011 Lapkričio 21 21:39
|
Narys
800cc |
Galiu is savo liudnos patirties papasakoti, kad man tokia pati situacija buvo (saltas vedasi puikiai, o karstas kliuna ir kartais tenka pasedeti pusvalandi gera, kol moca uzvedi ) kai alkuninis vienoje vietoje jau buvo kiausinis. Pakeitus varikli problema dingo, nes pries tai net starteri keiciau (nekalbu jau apie sepetelius ar ivores), o naudos buvo 0. Beje, mota uzvesti nera sunku, tik speju tas VT sveria? Nes mano kad ir kuvalda, bet kai truko genero dirzelis, tai vesti kol davaziavau iki reikiamos vietos, reikejo ne karta
2011 Lapkričio 21 22:28
|
Narys
1200cc |
Tavo atveju reikejo veleneliu ir alkuninio sensorius tikrinti/keisti
2011 Lapkričio 22 00:54
It comes after years going both ways
|
Narys
Uždraustas |
kas del starterio cik...man tas pat buvo,cik ir nei saltas nei siltas nesuka,issiardziau isvaliau ir nieko,galu gale girdejau padeda pora kart raktu per korpusa,dabar kurias ir saltas ir siltas esme tame kad problemos neradau niekur...
2011 Lapkričio 22 10:38
|
Plentamušys
400cc |
Jei starteris pajungus tiesiogiai maitinimą veikia, vadinasi bėda ne starteryje. Žinau tokį pat atvejį su gsxr600, tai buvo kalti įdėklai.
2011 Lapkričio 22 11:45
|
Narys
800cc |
Manau to tikrai nebutu pakakake. Nes butent vedimosi simptomai buvo identiski - saltas vedasi puikiausiai, o karstas tik pradedi vesti ir pastringa tik bepradejas suktis, arba isvis tik caksi ir net nepasuka. Pasedi, pailsi/parukai salia moto, ziurek uz 15 ar 20 minuciu (vesesniu spalio-lapkricio oru) jau ir uzsiveda. Jei pasiseka aisku. Pakeitus varikli (tas malonumas kainavo apie 500 ) bedos nebera. O starteriai (ir siaip dar daliu kalnas is seno variklio) du atliekami dar ir dabar voliojasi pas mane
2011 Lapkričio 22 21:30
|
Narys
400cc |
Užsiverčiau darbais, parašyt vis neradau laiko. Taigi, apibendrinant, jei kas ieškos informacijos apie tokią problemą ir 1997 Honda VT 1100C starterį (bendrai panašius starterius), šitai ką dariau ir ką mačiau... Na, dar prieš tai siūlau susipažinti su čia esančia informacija. Kokia buvo problema: Šaltas motociklas užsiveda normaliai, pašilęs (pavažavus virš pusvalandžio ar valandos) starterio pagalba neužsiveda, tačiau užsistumia. Ką dariau: Starterį radau užkištą taip, kad tik mažos japonų rankytės (taip, taip, stereotipai, bet buvau piktas bandydamas ištraukti) sugeba iš ten jį išimti. Taigi, galiausiai ištraukus ir prieš išardant pažvelgiau čia: starterio schema ir šiek tiek anglišų pavadinimų. Po to, pradėjau ardyt ir pamačiau tai: http://imgur.com/a/E780R ir http://imgur.com/a/nEj3G. Po to sekė siurbimas - daug anglies dulkių nuo šepetėlių (žr. schemoj „brush“ arba čia tie keturi stačiakampiai gretasieniai (viršuj kairiau esantis yra įkištas į laikiklį)), patikrinau jų ilgi, sulyginau su „manualo“ rekomenduojamu (regis tarp 12,5mm ir 6mm galima, bet geriau pasitikrinti „manuale“), patikrinau, ar gerai vaikšto savo laikikliuose, ar šepetėlių spyruoklės nesiremia į tuos laikiklius. Po to sekė valymas nuo mažo tepaluotumo, bei šiokių tokių negražių rūdžių ties ta vieta, kur turėtų būti bent kažkokie guoliai (nors jie ten nenumatyti). Tada „nuliniu“ švitriniu popieriumi apvaliau „komutatorių“, tą varinį cilindriuką, į kurį remiasi šepetėliai. Taip pat vos vos užapvalinau šepetėlių kampus. Su multimetru pažiūrėjau, ar tarp „komutatoriaus“ (varinio cilindro) ir „armatūros“ (žr. schemoje „armature“, o čia visko nuotrauka) nėra susijungimo. Dar šiek tiek pasikrapščiau, patepiau kur ne kur tepalu, sudėjau viską atgal ir pajungiau prie akumuliatoriaus. Po šiokių tokių kibirkščiavimų pavyko pamatyti kaip jis sukasi (ilgai laikyti negalima!) ir, supratęs, kad viską sudėjau atgal teisingai, grįžęs į garažą sukišau viską atgal. Užsivedė be problemų, pasirodė, kad net labai gerai suko, bet čia turbūt dėl to, kad seniai bejaučiau kaip starteriu jis ten suka :]. Dabar nėra galimybės patikrinti, kas bus po ilgesnio pasivažinėjimo, todėl teks atidėti kitam sezonui :[... Beje, vienas pastebėjimas, kaip sraigius sakė, kad su mano žiniomis geriau vežti į servisą, tai manau, kad kiekvienas naujas motociklininkas turėtų kuo dažniau bandyti pasikrapštyti pats, nes tik tokiu būdu bus kaupiamos žinios. Pavyzdžiui, po šio savo darbelio sužinojau, kaip atrodo starterio viduriai. O kas dar smagiau, tai vedamas smalsumo nuo starterio temos sužinojau, kas atsitinka tada, kai starteris pradeda suktis, t.y., kaip visgi yra užvedamas tas variklis. Ta tema galiu pasiūlyti pažiūrėti du video filmukus: pirmas ir antras. Dėkui visiems už patarimus ir pastabas. Nežinau, ar problema liko (faktiškai nieko grandiozinio nepadariau), tai jau sužinosiu tik '12 sezono pradžioje. Tikiuosi prie variklio lįst nereiks :]
2011 Lapkričio 29 14:06
redagavo Brutus 2011 lapkričio 29 15:55
|
Narys
800cc |
Uzveks mota, palaikyk kol susils iki bent jau antro-trecio ausintuvo uzsisukimo, isjunk varikli ir palaukes 10 min, bandyk vesti. Ar uzsives?
2011 Lapkričio 29 21:06
|
Narys
125cc |
man tokia beda buvo su suzukiu srad'u. irgi lygiai taip pat buvo, karsto nesukdavo starteris, tvarkiau starteri ir ir visus dantracius perziurejau, tik pries kokius pora menesiu supratau kame problemos buvo kai prasuko indeklus ir varikli uzkale. kazkas buvo prastai su tepalo spaudimu ar tai koks tepimo kanalas buvo uzsikises, nes uzkaites gnybdavo indeklus ir starteris nebeprasukdavo veleno, kai isardziau vienam svaistikliui buvo jau kapiec ir indeklo nieko gero nebebuvo o is likusiu irgi popierius belikes. siulyciau paziureti tepalo siurblis arba varikli praplauti, nes draugui irgi taip pat buvo nutike
2011 Lapkričio 30 18:16
|
71.040.604
+22.361
+22.361
Viso | Vakar | |
Nariai | 24.490 | +9 |
Temos | 4.653 | +2 |
Žinutės | 353.849 | +256 |
Komentarai | 100.193 | +27 |
Gyvadėžė | 678.090 | +799 |
Nuotraukos | 72.891 | +54 |
Video | 3.719 | +4 |
Motokatalogas | 4.174 | +17 |