Motomanų Diskusijos » Klausimai / Pradedantiesiems » Sankaba ir pavaros

| 2007-09-12 Force | 176/164120 žinut.
 
Puslapiai: 1234..6


 
Gatvinis
1000cc ******
Avataras
#31    

Taip atsitiko todel kad nepilnai dantraciai susijunge ir praejo maltis vienas y kita, panasiai kaip masinai nepilnai sankaba ismynus jungi begi ir girdi traskejima toki baisu :D
2011 Birželio 21 23:06
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#32    

labai paprasta. vienas sklandus veiksmas keturiais etapais, kaip ir pergazavimas zeminant pavaras.
2011 Birželio 21 23:11 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Narys
500cc ***
Avataras
#33    

tam, kad suprastum kas yra sklandus turi patirt ir kita meedalio puse, o tai dazniausiai buna labai nemalonu :)
2011 Birželio 21 23:26
Narys
900cc *****
Avataras
#34    

Sveiki. Tokia situacija: tarkim važiuodamas artėju prie raudono šviesaforomo, downshiftinu, sustoju 2 arba 1 bėgiu, bet neįsimeta laisvas.. Pas mane ir šiaip tą laisvą pagaut yra ganėtinai sunku (galbūt dėl to, kad dar tik šviežias motociklininkas iš manęs), bet sustojus 1 bėgiu, bandau pagaut laisvą, netyčia permetu į 2, tada vėl į 1 ir tada bėgių kojelė kaip įkalta lieka ties 1 ir nebekyla į viršų kol nepradedu judėt arba neužgesinu variklio.. Kame čia bėda? Jei pradedu judėt - pavaros mėtosi vėl gerai, bet kol stoviu neišeina metyt pavarų visiškai. Jei užgesinu ir vėl užkuriu variklį - irgi gerai. Čia kažkokia problema ar taip ir turi būti? :) Nepykit jei labai kvailas klausimas
2011 Birželio 22 00:20
Krapštukas
1200cc ******
Avataras
#35   +3  

Citata:
Cituoju: beliali
Sveiki. Tokia situacija: tarkim važiuodamas artėju prie raudono šviesaforomo, downshiftinu, sustoju 2 arba 1 bėgiu, bet neįsimeta laisvas.. Pas mane ir šiaip tą laisvą pagaut yra ganėtinai sunku (galbūt dėl to, kad dar tik šviežias motociklininkas iš manęs), bet sustojus 1 bėgiu, bandau pagaut laisvą, netyčia permetu į 2, tada vėl į 1 ir tada bėgių kojelė kaip įkalta lieka ties 1 ir nebekyla į viršų kol nepradedu judėt arba neužgesinu variklio.. Kame čia bėda? Jei pradedu judėt - pavaros mėtosi vėl gerai, bet kol stoviu neišeina metyt pavarų visiškai. Jei užgesinu ir vėl užkuriu variklį - irgi gerai. Čia kažkokia problema ar taip ir turi būti? :) Nepykit jei labai kvailas klausimas

Gal but tau reiketu pabandyt siek tiek atleisti sankaba ir tas antras isijungtu :)
2011 Birželio 22 07:30
Narys
900cc *****
Avataras
#36    

Greiciausiai tai yra nepilnai ispaudziamos sankabos pasekme(ty.variklis per sankaba siek tiek stengiasi pasukti pavaru dezes krumpliaracius,del ko juos sunku perstumti vienas kito atzvilgiu)Jei mocas su trosu tai labai paprastai gali ji truputi iverzti.Aisku atleistame buvyje turetu likti sioks toks troso laisvumas.
2011 Birželio 22 17:09
Narys
500cc ***
Avataras
#37   +3  

man buna panasiai kai nerandu llaisvo tada siek tiek atleifziu sankaba ir jauciasi kad susirakina dantraciai tada vel galiu ieskot begiu zemyn.kartais tenka sita procedura pakartot dukart.
2011 Birželio 23 00:30
Narys
50cc *
#38   -1  

Kažkaip keista, gi sankaba įdėta neveltui?
2011 Liepos 2 16:52
Works for food
500cc ***
Avataras
#39   -1  

jum būna, kol moto normaliai nepavažinėjęs sankaba buksuoja? Buvau išvažiavęs padaryt poros km ratuką, tai taip ir nepasimėgavau važiavimu nes keliant apsukas virš 5k pradėdavo buksuot. Variklis jau buvo normaliai sušildytas :)
2011 Liepos 3 01:54
Narys
900cc *****
Avataras
#40   +1  

Citata:
Cituoju: blindfly
jum būna, kol moto normaliai nepavažinėjęs sankaba buksuoja? Buvau išvažiavęs padaryt poros km ratuką, tai taip ir nepasimėgavau važiavimu nes keliant apsukas virš 5k pradėdavo buksuot. Variklis jau buvo normaliai sušildytas :)

nebuna :)
2011 Liepos 3 13:27 "WBR" _Wild Bike Riders
Kuvaldaliotas
2200cc *******
Avataras
#41    

Citata:
Cituoju: forsmajoras
tam, kad suprastum kas yra sklandus turi patirt ir kita meedalio puse, o tai dazniausiai buna labai nemalonu :)


life's a bi*t*ch :)
2011 Liepos 10 21:59 redagavo CerBeR 2011 liepos 10 22:00 if you don't ride in the rain, you DON'T ride

Barry Sheene is in heaven watching us suck.
Optimistė
400cc ***
#42    

sveiki, turiu klausimą perskaičius temą - ar nekenkia mocui tas perjunginėjimas bėgių be sankabos nuspaudimo? ir dar, prie to pačio -gal ir turėjau išmokt tai per kursus, bet: kiek apsukų yra per mažai (na, kad reikia žemint bėgį? pvz, jei važiuoju ant tarkim 4 bėgio ir apsukos 2,3tūkst, tai perjungt į 3 ar ne?). nuo kiek iki kiek yra geriausia?

taip pat perjungiant bėgius su sankaba, tai prieš paspaudžiant sankabą, reikia visai nuimt gazą, perjungt bėgį, atleist sankabą ir tada vėl gazuot? ar atleidinėjant sankabą jau galima pradėt gazuot (nepabaigus atleist)?

senai kursus lankiau, ir dabar noriu taisyklingai daryt viską :)
2011 Rugpjūčio 23 22:16 Yamaha XJ 600
Narys
1000cc ******
#43    

Citata:
Cituoju: anksti ryte
sveiki, turiu klausimą perskaičius temą - ar nekenkia mocui tas perjunginėjimas bėgių be sankabos nuspaudimo? ir dar, prie to pačio -gal ir turėjau išmokt tai per kursus, bet: kiek apsukų yra per mažai (na, kad reikia žemint bėgį? pvz, jei važiuoju ant tarkim 4 bėgio ir apsukos 2,3tūkst, tai perjungt į 3 ar ne?). nuo kiek iki kiek yra geriausia?

taip pat perjungiant bėgius su sankaba, tai prieš paspaudžiant sankabą, reikia visai nuimt gazą, perjungt bėgį, atleist sankabą ir tada vėl gazuot? ar atleidinėjant sankabą jau galima pradėt gazuot (nepabaigus atleist)?


senai kursus lankiau, ir dabar noriu taisyklingai daryt viską :)


Per kursus dar pamirso tave ismokint maziau galvot, nes tiek galvodamas tikrai atsitrenksi kur nors.
2011 Rugpjūčio 23 22:50 redagavo deuce 2011 rugpjūčio 23 22:51
Enduro man'as
600cc ****
Avataras
#44    

apsukos visiems skirtingai,reikia jausti transporto priemone ir tada nekils tokiu klausimu, nes dabar skaitant tavo aprasyma as manau kiti klausimai butu panasiai: lijant lietui kaip vaziuoti,zvirkelije,pamacius grazia panele ka daryti? su laiku pajausi motocikla ir nekils klausimu tokiu.
2011 Rugpjūčio 23 23:00
Optimistė
400cc ***
#45    

na, man gražios panelės nelabai aktualu. o galvot tai važiuojant per vėlu, dėl to čia ir klausiu. nes noriu negadint moco jau žinodama ką daryt.

ir beje, neužsipulkit taip naujokų, nes argi blogai yra noras žinoti? jums gal ir kvailai skamba klausimai, bet tai ką daryt tokiems, kuriems kyla jie? eksperimentuot,kol reiks vežt į servisą mocą?
2011 Rugpjūčio 24 00:20 Yamaha XJ 600
Enduro man'as
600cc ****
Avataras
#46   +1  

na gerai papasakosiu kaip reikia,begius junginek su sankaba(manau kad transporto priemonese sankaba tam ir skirta perjungti pavarai,o ne stabdyti :D ) pavaras jungti reikia tada ,kai reikia,kad butu malonu vaziuoti,jei patinka kad ant 30km\h vaziuojant purtosi motociklas tada jungi 5 pavara kad purtytusi.jei motociklas xj kaip anketoje na kazkur nuo 6tukst junginejant motociklui turetu buti lengva traukt(mano galva motociklas jausis gerai kai apsukos bus siek tiek virs viduriuko), reikia jungt taip kad motociklas butu zvalus,o ne atsuktum rankena ir laukti kol pabaigs purtytis ir prades begetis. :)
2011 Rugpjūčio 24 01:23
Narys
1000cc ******
#47   +1  

Citata:
Cituoju: anksti ryte
na, man gražios panelės nelabai aktualu. o galvot tai važiuojant per vėlu, dėl to čia ir klausiu. nes noriu negadint moco jau žinodama ką daryt.

ir beje, neužsipulkit taip naujokų, nes argi blogai yra noras žinoti? jums gal ir kvailai skamba klausimai, bet tai ką daryt tokiems, kuriems kyla jie? eksperimentuot,kol reiks vežt į servisą mocą?


Motociklas gadinasi ji tik uzvedus, daugiau ar maziau...O galvot reikia vaziuojant, tik nepersistengt. Vaziuojant nera jokiu taisykliu prie kiek jungti pavara, kada atleisti sankba, ar su gazu,ar su biskiu gazo,ar atleisti sankaba ir tada gaza...Cia ne egzaminas kur reikia viska mintinai iskalt, arba nenutrukstamai sekt ta tachometra. Nes jei isistebeilisi i tas rodykles tikrai kas nors nutiks negero, ypac mieste..Jei butu kazkokios taisykles kada jungt ta pavara (del tavo baimes vezimo i servisa), tai tas butu grieztai nupasakota gamintojo manuale. O tavo motociklas toli grazu ne naujas, kas pries tave su juo daryta, tai tavo darymas gal bus tik trupiniai nuo to siaubo...Neatrodo paciai keista klausti klausimu, kai jau zinai,kad jie kitiem skambes kvailai? Isivaizduok, kad gauni motocikla visai be tachometro,o gal ir be spidometro, kas tada? Retorinis klausimas.
2011 Rugpjūčio 24 07:44
Plentamušys
900cc *****
Avataras
#48    

Citata:
Cituoju: anksti ryte
sveiki, turiu klausimą perskaičius temą - ar nekenkia mocui tas perjunginėjimas bėgių be sankabos nuspaudimo? ir dar, prie to pačio -gal ir turėjau išmokt tai per kursus, bet: kiek apsukų yra per mažai (na, kad reikia žemint bėgį? pvz, jei važiuoju ant tarkim 4 bėgio ir apsukos 2,3tūkst, tai perjungt į 3 ar ne?). nuo kiek iki kiek yra geriausia?

taip pat perjungiant bėgius su sankaba, tai prieš paspaudžiant sankabą, reikia visai nuimt gazą, perjungt bėgį, atleist sankabą ir tada vėl gazuot? ar atleidinėjant sankabą jau galima pradėt gazuot (nepabaigus atleist)?

senai kursus lankiau, ir dabar noriu taisyklingai daryt viską :)


Kai nuvaziuosi bisky tu kilometru, garantuoju y tachometra neziuresi visiskai. Man jis dbr reikalingas tik tam kad lengvai vaziuodamas kokiu 110-120 uzmesciau aky ar tikrai jau 6 begy ysimuses :-] daugiau niekam.. Ai dar kai mokinausi kilnot uzmesdavau aky kad mazdaug prie tinkamu apsuku eitu, bet ir tai labai trumpai.

Apsukos prie kuriu reiktu musti begy priklauso nuo vaziavimo stiliaus ir nuo motociklo. Vieniem tie 2,3 tuks daug, kiti jau dusta pire ju.

Pabandyk musinet begius naudojant sankaba ir nenumetus visiskai gazo ir bus aisku kaip reik daryt, nieko tikrai nesugadinsi nuo keliu kartu ;)
2011 Rugpjūčio 24 09:16 Motociklų slaiderių gamyba
Narys
900cc *****
Avataras
#49    

Citata:
Cituoju: CerBeR
labai paprasta. vienas sklandus veiksmas keturiais etapais, kaip ir pergazavimas zeminant pavaras.

Prie tu paciu naujoku klausimu noriu prideti viena del pergazavimo zeminant begius, daug kartu maciau ir girdejau tai darant, o koks to tikslas?
Kazkaip sumazinu begi, letai atleidineju sankaba, motociklas pristabdo begiu ir sukiai issilygina (nes dar ne visada iseina tiksliai pataikyt i reikiamas apsukas prie begio), ar tai blogai kam nors? Ar sveikiau motociklui pergazuot ir tada atleist sankaba?
2011 Rugpjūčio 24 09:35 redagavo klemkas 2011 rugpjūčio 24 09:36
Plentamušys
900cc *****
Avataras
#50    

Citata:
Cituoju: klemkas
Citata:
Cituoju: CerBeR
labai paprasta. vienas sklandus veiksmas keturiais etapais, kaip ir pergazavimas zeminant pavaras.

Prie tu paciu naujoku klausimu noriu prideti viena del pergazavimo zeminant begius, daug kartu maciau ir girdejau tai darant, o koks to tikslas?
Kazkaip sumazinu begi, letai atleidineju sankaba, motociklas pristabdo begiu ir sukiai issilygina (nes dar ne visada iseina tiksliai pataikyt i reikiamas apsukas prie begio), ar tai blogai kam nors? Ar sveikiau motociklui pergazuot ir tada atleist sankaba?


As tai pergazavima ta vadinama su sankaba tai naudoju pasistatyt moca ant rato. O siaip agresyviai zeminant ir neturint sankabos praslystancios nenumetus gazo viso nesiblokuos galas ir galesi saut kaip kulka :-]
2011 Rugpjūčio 24 10:04 Motociklų slaiderių gamyba
Optimistė
400cc ***
#51    

na, aš dabar keliu bėgį, kai pasiekiu 4t apsukų, o šiaip, mieste važiuojant būna, kad ant 2,5t važiuoju. iki dusimo toli, visai nesijaučia, labai normaliai važiuoja. nebuvo nei kart, kad purtytųsi. bet kai mokykloj važiuodavau, tai vidutiniškai ant 3,5t būdavo apsukos, todėl man ir iškilo klausimas, ar nieko tokio, jei ant 2,5 važiuot. šiaip ir iš garso jaučiu, į kurią pusę eina apsukos, tik va, kol mažai patirties, tol ir klausimai kyla, kaip būtų geriau.


deuce man tikrai neatrodo keista klausti klausimų, kurie kitiems atrodo kvailai. nes man tai nėra kvaili klausimai, kai nežinau atsakymo. o jei noriu žinoti, tai nėra kitos išeities. bet jei žmonėms trūksta tolerancijos ir labai norisi išsidirbinėti, tai nieko nepadarysiu.. ignoruokit, jei nepatinka klausimas.

p.s. o dar kažkada kažkas sakė "nėra kvailų klausimų. šitam forume klausk visko, padėsim, jei tik žinosim atsakymą"..
2011 Rugpjūčio 24 14:24 Yamaha XJ 600
Classic'as
1100cc *****
Avataras
#52    

Hahaha, forumo vyrai baigia tave nukankinti ir nuvaryti i nevilti. :)
Taciau esi uzsispyrusi motociklininke kuri nori zinoti ir suprasti viska, net tuomet, kai tai nera butina. :) Saunuole. As rimtai.
Niekas taves neignoruoja, manau, taciau kartais tikrai yra sunku atsakyti i klausimus, kurie patyrusiem vairuotojam yra akivaizdus.
Pati rasei, kad jauti i kuria puse eina apsukos, todel ir vadovaukis savo nuojauta.
Ismesk is galvos tas apsukas, pergazavimus ir visokias kitas imantrybes.
Vairuojant sezona po sezono iprasi ir pajausi kas ir kaip turi buti.
Vazinejant mieste geriau yra vazineti aukstesniu pavaru rezimu. Tada motociklo
sukimo momentas buna arciau piko, kas leis greiciau startuoti is eigos ar stabdyti varikliu atitinkamose situacijose. Uzmiestyje gali pavaras jungti anksciau, prie mazesniu apsuku, nes tokiame kelyje yra mazesne galimybe "uzsirauti" ant sviesoforu, gulinciu policininku ir "aklu" pesciuju pereju.
Geriausia, kai pavaros sveikai "kabinasi viena uz kitos". Tai pajausi su laiku.
Ir tikrai nebijok, kad gali sugadinti motocikla netinkamai junginedama pavaras.
Kad taip atsitiktu, reikia labai pasistengti. :)

Sekmes ir saugaus vazinejimo kelyje.
2011 Rugpjūčio 24 15:07 redagavo Raima 2011 rugpjūčio 24 15:11
Narys
800cc *****
Avataras
#53    

Citata:
Cituoju: anksti ryte
na, aš dabar keliu bėgį, kai pasiekiu 4t apsukų, o šiaip, mieste važiuojant būna, kad ant 2,5t važiuoju. iki dusimo toli, visai nesijaučia, labai normaliai važiuoja. nebuvo nei kart, kad purtytųsi. bet kai mokykloj važiuodavau, tai vidutiniškai ant 3,5t būdavo apsukos, todėl man ir iškilo klausimas, ar nieko tokio, jei ant 2,5 važiuot. šiaip ir iš garso jaučiu, į kurią pusę eina apsukos, tik va, kol mažai patirties, tol ir klausimai kyla, kaip būtų geriau.

deuce man tikrai neatrodo keista klausti klausimų, kurie kitiems atrodo kvailai. nes man tai nėra kvaili klausimai, kai nežinau atsakymo. o jei noriu žinoti, tai nėra kitos išeities. bet jei žmonėms trūksta tolerancijos ir labai norisi išsidirbinėti, tai nieko nepadarysiu.. ignoruokit, jei nepatinka klausimas.

p.s. o dar kažkada kažkas sakė "nėra kvailų klausimų. šitam forume klausk visko, padėsim, jei tik žinosim atsakymą"..


Mano galva per mazai apsuku laikai. Mano zirgas megsta ne mazesnes nei 4 tukstanciai. Nes iki tos ribos na tiesa sakant netraukia variklis(: Aisku klausimas dar kokiu greiciu tu vaziuoji(: nes mieste penktu begiu ant 2,5 apsuku man kazkaip atrodo kankinimas variklio. Gal as klystu. Pataisykit
2011 Rugpjūčio 24 15:12 Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
Narys
125cc **
#54    

sveiki ,cia jusu forume naujas ,tai klausimas toks turiu sena honda cbr 1000cc ,ir jungent begius yra toks dunksejimas ,bandziau sendien pakelti su sankaba tai toks jausmas kad sankaba veda ,tai kilo minciu kad tas garsas yra ir del to kad sankaba pasidevejus ,sorry is karto nesu specialistas tai klausiu jusu :)
2011 Gruodžio 5 00:10
Narys
250cc **
Avataras
#55    

Citata:
Cituoju: blindfly
jum būna, kol moto normaliai nepavažinėjęs sankaba buksuoja? Buvau išvažiavęs padaryt poros km ratuką, tai taip ir nepasimėgavau važiavimu nes keliant apsukas virš 5k pradėdavo buksuot. Variklis jau buvo normaliai sušildytas :)

Kol variklis šaltas - tirštesnė alyva, prašilus šiek tiek skystėja ir to jau užtenka- požymis, kad sankabos diskų storis jau ribinis.
2011 Gruodžio 5 00:54
Narys
25cc *
#56    

Sveiki, norėjau pasiteiraut, gal kas žino kokia nuorodą: hondos CBR F3 pavarų dežės išardytos su paeikslėliais ir paaiškynimais? pusiau išardžiau,bet vis tiek negaliu suprast kas jungent pimą pavarą, klanksi
2011 Gruodžio 28 11:57 redagavo Niurzglys 2012 sausio 5 23:07
Narys
400cc ***
Avataras
#57    

gal galit pasakyti kas yra mano kawasakiui gpz 500 isijungus antra begi ,vos vaziuojant ji ismeta ir taip visalaik , o vaziuojant greiciau to nedaro , su kitais begiais viskas gerai
2011 Gruodžio 28 12:16
Narys
25cc *
#58    

Citata:
Cituoju: vygisz
gal galit pasakyti kas yra mano kawasakiui gpz 500 isijungus antra begi ,vos vaziuojant ji ismeta ir taip visalaik , o vaziuojant greiciau to nedaro , su kitais begiais viskas gerai

čia tik viena priežastis manau ,antro bėgio sinhranizatorius,turėtu jungtys su traškesiu ir mest lauk bėgį..........
2011 Gruodžio 29 01:10
Britvininkas
900cc *****
Avataras
#59    

Citata:
Cituoju: Niurzglys
Citata:
Cituoju: vygisz
gal galit pasakyti kas yra mano kawasakiui gpz 500 isijungus antra begi ,vos vaziuojant ji ismeta ir taip visalaik , o vaziuojant greiciau to nedaro , su kitais begiais viskas gerai

čia tik viena priežastis manau ,antro bėgio sinhranizatorius,turėtu jungtys su traškesiu ir mest lauk bėgį..........

O kas ten tiksliai per beda? ir kaip ja salinti?
2011 Gruodžio 30 12:40
Narys
25cc *
#60    

Citata:
Cituoju: lauris^
Citata:
Cituoju: Niurzglys
Citata:
Cituoju: vygisz
gal galit pasakyti kas yra mano kawasakiui gpz 500 isijungus antra begi ,vos vaziuojant ji ismeta ir taip visalaik , o vaziuojant greiciau to nedaro , su kitais begiais viskas gerai

čia tik viena priežastis manau ,antro bėgio sinhranizatorius,turėtu jungtys su traškesiu ir mest lauk bėgį..........

O kas ten tiksliai per beda? ir kaip ja salinti?

reik dėžę išrinkinėt,ir keist sinhranizatoriu-bėgio fiksavimą,o dėl viso proceso jau reik gero meistro.........
2011 Gruodžio 31 02:03
Puslapiai: 1234..6




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17