Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Žvilgsnis į 2012 metų „Indian“ modelius

| 2011-12-08 Dellamorte | 9/12801 žinut.
 

 
"Indian Motorcycle“ kadaise buvo didžiausias pasaulio motociklų gamintojas, diktavęs madas inžineriniuose sprendimuose ir skynęs pergales lenktynių trasose. Pirmieji „Indian“ motociklai išvydo dienos šviesą 1901 metais, o masinė jų prekyba prasidėjo 1902-aisiais. Tokiu būdu šį įmonė gali didžiuotis turėdama vieną seniausiųjų amerikietiškų prekės ženklų.

"Indėnai" pirmieji pagamino ir įdiegė masinei rinkai daugelį naujovių, be kurių neįsivaizduotume ir šiandienos motociklų – tai V formos variklis, pilnai reguliuojami priekiniai amortizatoriai, elektrinis starteris ir šviesos, amortizuojama galinė švytuoklė ir netgi – besisukanti akceleratoriaus rankenėlė.

Tačiau šlovingasis kompanijos istorijos puslapis baigėsi 1953 metais ir liko gyvuoti tik prisiminimuose, kol nostalgiškai nusiteikę amerikiečiai 1999 metais nenusprendė mirusį „Indėną“ prikelti naujam gyvenimui.

Tiesa, jų veikla irgi nebuvo rožėmis klota ir baigėsi bankrotu. Tačiau 2011 metais kompaniją nupirkus koncernui „Polaris Industries“, regis, reikalai pasitaisė.

Su kuo šiandien asocijuojasi „Indian“ pavadinimas? Statistiniam lietuviui – tikriausiai su keturiolika kartų matytu filmu „World‘s fastest Indian“. O koks jaunas „britvistas“ pasakys, kad per „bike show“ matė „kažkokį bjaurų senovišką arklio ir motociklo hibridą, ant kurio buvo parašyta „Indian“.

Juokas juokais, bet šiandieniniai kompanijos vadovai iš tiesų pasirinko itin konservatyvų veiklos kelią, visas kortas statydami ant amerikietiškojo nostalgijos jausmo, ir savo naujų motociklų dizaino kūrėjus laiko mašina atsigabeno iš penktojo dešimtmečio.

2012 metais pirkėjams bus pasiūlyti trys modeliai: Chief Vintage, Chief Classic ir Chief Dark Horse. Visi jie dalinsis tuo pačiu „Indian“ firminiu 1720 cm3 „Powerplus“ V formos varikliu, aušinamu oru ir turinčiu uždaro ciklo tolygaus paskirstymo degalų įpurškimą. Greičių dėžė šešių pavarų, judesį galiniam ratui perduodanti diržo pagalba.

Visi trys modeliai taip pat dalinasi „Brembo“ trijų diskų stabdžių sistema, 19 litrų talpos degalų bakais, dvigubais 12 V elektros lizdais papildomai įrangai bei bendru „sausu“ svoriu, siekiančiu „kuklius“ 340 kg.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Sukurtas 1948 m. Chief modelio pagrindu, Chief Vintage savo chromuota bako emblema ir visą priekinį ratą apglėbiančiu sparnu atiduoda duoklę pokario stilistinei epochai. Pastarasis elementas, vieniems keliantis žavesį, o kitiems – pasibaisėjimą, neabejotinai yra pats išskirtiniausias „indėnų“ bruožas.

Taip pat motociklo „senumu“ neleidžia suabejoti nedažytos odos vienvietė sėdynė su kutais ir tokios pačios spalvos šoniniai krepšiai. Ši žydroji fėja dar apginkluota stipinuotais blizgančiais ratlankiais bei baltašonėmis padangomis.

Į standartinę komplektaciją įeina priekinis stiklas, nuimama keleivio sėdynė ir įvairūs chromuoti blizgučiai.

Pirkėjai galės rinktis iš dviejų spalvų arba vienspalvio nudažymo variantų. Chief Vintage kaina JAV sieks apie 37 tūkst. dolerių.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Chief Dark Horse modifikacija siūlo bene moderniausią stilių. Vis dar madinga juoda matine spalva padengtas beveik visas motociklas: rėmas, bakas, ratlankiai, dalis variklio ir duslintuvai. Sėdynė aptraukta taip pat juodos spalvos oda.

Šį motociklą įsigyti norintys turės paploninti piniginę 28 tūkst. JAV dolerių.

Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Mažiau blizgus nei Vintage ir kuklesnis nei Dark Horse yra trečiasis „Indian“ 2012 m. modelis Chief Classic. Į šį paketą įeina chromuotas variklis bei stipinuoti ratlankiai, o spalvos siūlomos dvi – raudona ir juoda. Tai – pigiausias „indėnas“ iš siūlomų, o jo kaina prasideda nuo 26,5 tūkst. JAV dolerių.

Daugiau informacijos gamintojo tinklalapyje: www.indianmotorcycle.com.

Paskelbė: Saulius (Dellamorte)

 


Čioperistas
1200cc ******
Avataras
#2    

Grazus juodas zirgas :D

o koks sukimo momentas?
2011 Gruodžio 9 16:35 redagavo DainiusD 2011 gruodžio 9 16:37 Vilkolakiai (R) Ziemai priimam saugoti motociklus Vilniuje. Saugu, sausa, patikima, signalizacija akumuliatorių pakrovimas, gera kaina. Rezervacija i PM. Pirmenybe jau laikusiems :D
Narys
250cc **
Avataras
#3    

Indian kaip visada fantastiski!
2011 Gruodžio 9 21:29
Narys
50cc *
Avataras
#4    

Pritariu kad grazus,tik va kaina ne reali.O ir vaziavimas sunkokas,ta prasme guldant ant posukio...
2011 Gruodžio 10 18:31
Čioperistas
1200cc ******
Avataras
#5    

Citata:
Cituoju: aniuoliss
Pritariu kad grazus,tik va kaina ne reali.O ir vaziavimas sunkokas,ta prasme guldant ant posukio...


O Tau teko važiuoti, ar spėji?
2011 Gruodžio 10 18:56 Vilkolakiai (R) Ziemai priimam saugoti motociklus Vilniuje. Saugu, sausa, patikima, signalizacija akumuliatorių pakrovimas, gera kaina. Rezervacija i PM. Pirmenybe jau laikusiems :D
Sunkiasvoris
600cc ****
Avataras
#6    

po poros metuku padauzyta i s US aukciono reiks griebt.... tada jau bus jamama kaina.... :)
2011 Gruodžio 11 08:44 Kuo daugiau pažįstu žmones, tuo labiau patinka šunys...
Narys
125cc **
#7    

Man sis motociklas primena filma "Greičiausias pasaulio indėnas arba greičio svajonė"
ir kas idomiause kad tai tikra istorija :) Siulau paziureti
2011 Gruodžio 12 22:14
Narys
125cc **
#8    

Didelis dėkui straipsnio autoriui, kuris bent kažkiek tūlus lietuvius apšvietė kas yra (buvo) TIKRAS amerikietiškas motociklas. Skliausteliuose parašiau "buvo", nes iki gamyklai bankrutuojant visa galva tiek inžineriniu, tiek dizaino požiūriu lenkė šiandien liaupsinamą H-D. Jei ne didelis Amerikos vyriausybės užsakymas H-D gamyklai, kuris nuo bankroto išgelbėjo H-D, tai Indian būtų gyvavęs lig šios dienos kaip nepriklausomas tikras techniškai tobulas amerikietiškas motociklas, o ne kaip koncerno „Polaris Industries“ padalinys.
H-D gerbėjai atkreipkit dėmesį: "..."Indėnai" pirmieji pagamino ir įdiegė masinei rinkai daugelį naujovių, be kurių neįsivaizduotume ir šiandienos motociklų – tai V formos variklis, pilnai reguliuojami priekiniai amortizatoriai, elektrinis starteris ir šviesos, amortizuojama galinė švytuoklė ir netgi – besisukanti akceleratoriaus rankenėlė..." :)
Tik gaila, kad, remiantis kaikuriais amerikietiškais forumais, šiuo metu Indian motociklai nėra tokie patikimi, kaip kažkadais buvo :(

To DainiusD: Tau Stratoliner'io priekinė lempa nieko neprimena? :)
2011 Gruodžio 14 00:05 redagavo malunininkas 2012 rugsėjo 20 21:18
Narys
25cc *
#9    

I appreciate you sharing this information with me; I will definitely put it to good use. If you're seeking another fantastic site that provides free entertainment, you can check out poppy playtime.
2023 Liepos 3 12:11
Narys
25cc *
#10    

I really appreciated your essay and look forward to reading more from you in the future. If you have free time, please visit our site!
Percetakan Jakarta Timur dan
Percetakan Jakarta
Birželio 7 20:31 redagavo papakhan birželio 7 20:35
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17