Motomanų Diskusijos » Remontas » Dėl alsuoklio

| 2006-02-20 Yoshimura | 22/19130 žinut.
 
 


 
Classic'as
600cc ****
Avataras
#1    

Dėl alsuoklio

Sveiki gyvi visi,norėčiau šiokio tokio atarimo iš jūsų :) Taigi savo žiogui keičiu standartinį oro filtrą į tipo šutresnį(sportinį) :D :D :D .Kai stovėjo orginalas į jį parėjo alsuoklio šlanga,o dabar ant naujo nėra kur pajungti alsuokliui šlangės.
Dabar noriu paklausti ką geriau daryti,statyti alsuokliui atskira filtrą,ar bandyti jungti prie to pačio.
Pridedu ir foto filtro.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
2006 Vasario 20 21:37
Classic'as
900cc *****
Avataras
#2    

Bent jau kai keite man tai isvede alsuokli i niekur. Tai yra paliko kabeti ir viskas. Gerai tai ar blogai nezinau. Bet vaziuoja. Filtrai labai panasus i mano.
2006 Vasario 20 21:52 LIETUVIS. IR TUO DIDZIUOJUOSI; :S K-650 DNEPR ,70(senelis) cioperis
Honda VT1100C ,86 ( )
Narys
125cc **
#3    

Kiek mokejai uz filtrus ir kur pirkai?
gerai atrodo
2006 Vasario 20 21:58
Classic'as
600cc ****
Avataras
#4    

Užsisakiau kaune motocentre,man rodos 8eur už vienete prašo.
2006 Vasario 20 22:18
Classic'as
600cc ****
Avataras
#5    

Citata:
Cituoju: Balzebubas
Bent jau kai keite man tai isvede alsuokli i niekur. Tai yra paliko kabeti ir viskas. Gerai tai ar blogai nezinau. Bet vaziuoja. Filtrai labai panasus i mano.


O pas tave taipat į seną oro filtrą pareidavo alsuoklis??
2006 Vasario 20 22:20
Classic'as
900cc *****
Avataras
#6    

Taip iseina is karterio ir jungdavosi i oro filtra. Dabar tas galas kuris jungdavosi i filtra isvestas prie akumo kad nesimatytu ir paliktas kabeti. As uz savo po 5 eur. mokejau. Bet tas uzverzimas niekam tikes.
2006 Vasario 20 22:37 LIETUVIS. IR TUO DIDZIUOJUOSI; :S K-650 DNEPR ,70(senelis) cioperis
Honda VT1100C ,86 ( )
Narys
125cc **
#7    

alsuoklis: kitaip karterio ventiliecija variklis pats normalei vedintis negali todel jis pats sau padeda ta darit siurbdamas is saves kas jam lisna ir sumazina slegi variklio viduje na gal ka supratot daug nerasisiu. pasekmes: bloga karterio ventilecija perdidelis slegis greiciau pareis rebokslei ar seip kur apsimis tepalais taip deretu darit tik pavargusiems triperems. sitie filtrai taippat jum niko neduos tik sumazins variklio resursa. na karoce tinkiu ce jus parint
2006 Vasario 21 20:30
Classic'as
900cc *****
Avataras
#8    

Tai tu neparink normaliai snekek. Ar teisingai supratau kad jisai turi buti butinai buti sujungtas su filtru ?
2006 Vasario 21 21:16 LIETUVIS. IR TUO DIDZIUOJUOSI; :S K-650 DNEPR ,70(senelis) cioperis
Honda VT1100C ,86 ( )
Narys
125cc **
#9    

pagalvok logiskai, jai gamikla gamintoja padare ir viska pajunge tai gerai ar ne? as mazdaug paaiskinau kas tas alsuoklis tai sprest belieka jums. vaziuos taip pat kaip ir anksciau su prijungtu ar neprijungtu alsuokliu, su tais filtrais ar originalu o kas ateiciai tai mazdaug irgi parasiau aisku ne iskart bet po truputi link triperio. vien del blizganciu galu? ar norit najabat visus gamiklos texnologus ir inzinerius ir padarit geriau uz juos?
2006 Vasario 21 22:11
Classic'as
900cc *****
Avataras
#10    

O tu inzinierius ar gamyklos texnologas ? Pas pati maciau taip pat nemazai padaryta. Abejoju kad tu gimei visa ta zinodamas ka dabar zinai. Kiti irgi gal mokinasi gal ne universitetuose gal garazuose bet mokinasi ir noretu suzinoti kam tas ar kitas dalykas o kas butu jeigu padaryti taip ar kitaip. Keista girdeti kai tokie patys ,,samauckos,, (del sito nesu isitikines todel ir klausiau del inzinieriaus :-) ) tiktai daug daugiau zinantys. Bando atkalbeti maziau zinancius nuo bet kokio nagu kisimo prie motociklo. Tipo vazinek su originaliu remontuok tik servise. Na neturiu as pinigu nei sustram motociklui nei servisam visokiem moketi. O vaziuoti norisi ir norisi vaziuoti normaliai. Taigi ir tenka kisti nagus remontuoti, eksperimentuoti. Ir nematau cia nieko blogo (na gal tik motociklui gali nelabai atsiliepti :D )
2006 Vasario 21 22:34 LIETUVIS. IR TUO DIDZIUOJUOSI; :S K-650 DNEPR ,70(senelis) cioperis
Honda VT1100C ,86 ( )
Pėsčiasis narys
500cc ***
Avataras
#11    

panaikinus ishvedima ish karterio y filtra, technishkai sutwarkyt tashka galima- ishvest slanga y "niekur" arba ant alsuoklio angos primontuot toki pat oro filtriuka kaip dejai y karbus tik salyginai zymiai mazesni. Tokie wariantai parsiduoda pilnoj komplektacijoj.
2006 Vasario 21 22:37 o(=o
Narys
125cc **
#12    

prasei paaiskint kas ir kaip? :} pats pasakei gali nelabai atsiliepti :} as ne inzinierius brt bet tos seities specelistas dirbu su tuo kas dien bendrauju su kolegom specelistais ir inziniereis visi stendai prietaisai ir tt. o matau kaip rockas tai noretu uskelt karterio slegi dar daugiau uskizdamas ventilicija jau geriau tada nieko nestatik! rockai paiskink ka tuo filtru valisi??? o gal tu zaliasis tai pastatik katalizatoriu ten ar dar kaska kat gamtos naterstum! :}
2006 Vasario 21 22:54
Narys
400cc ***
#13    

o kodel nepajungus alsuoklio i ta "sportiny" filtra ?
kiek supratau tai jo virshus skardinis?
pritaisyt ishejimo stucery ir junk slangute nuo karterio :D
2006 Vasario 22 07:59 Laimis
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#14    

DT80, tada tavo tas filtras pamažu prisisunktų tepalo ir jį reiktų išmest. Alsuoklis turi būt už filtro, o ne prieš jį, kad oro srautas nuneštų išmestą alsuoklio tepaliuką tolyn nuo filtro. Aišku, iš alsuoklio tepaliuko tažkosi labai nedaug, bet papuolęs ant filtro popieriaus kiekvienas lašas įsigeria ir pasklinda, taip sugadindamas filtro pralaidumą, plius ta vieta dar dulkėm tuoj pat aplimpa. Jei dedat tokius filtrus, tai tikrai geriau alsuoklio šlangutę palikt atvirą ir užkišt ją kur nors, kad mažiau brudo gautų ir ne prie padangos, kad tepalu neaptaškytų :)
2006 Vasario 22 09:24 ZX10R '06
Juodulys
600cc ****
Avataras
#15    

vyrai, nepamirškit, kad per alsuokli oras iš motoro ne tik išpučiamas, bet ir sėkmingai įtraukiamas. Palikinekit alsuoklio šlangų galus atvirus, o dar geriau nuveskit po apačia prie galinio rato, jei norite, kad motoras prisiurbtų dulkių.
Visi protingi užsienio tiuninguotojai (tame tarpe ir automobilių), ant alsuoklio stato mažą filtriuką, o kartais ir kelis, jei oro kanalų yra daugiau. Pilna tokių daigtų pirkti, ir nekainuoja karvės. Nu bent jau vamzdį kokiu porolonu (ar dulkiasiurblio maišo medžiaga) apvyniot.
2006 Vasario 22 15:13
Narys
400cc ***
#16    

Liutas ta problema del tepalo patekimo ant vidinio filtravimo pavirshiaus "lengvai" ishsprendziama :) tereikia vamzdelio kuris eitu per visa filtro auksty :D
Arba po filtru det tarpiny zieda i kuri ir pajungt alsuokly :)
2006 Vasario 22 16:36 Laimis
Praktikas
1100cc *****
Avataras
#17    

DT80, jei kiši vamzdelį per visą filtrą, vadinasi tavo vamzdelis eis net šiek tiek į karbo vidų. dėl ko užims dalį įsiurbimo angos, plius tada oro srautas labai siurbs viską iš to vamzdelio ir prisiurbs tau tepalo į karbą. Žiedą padaryt nėra labai paprasta, reik turėt tekinimo stakles ir pan. Iš visų pasiūlymų man bene labiausiai patiko porolonas, nes jis veiktų kaip tepalinis filtras - nuo alsuoklio pats šiek tiek gautų tepalo ir ant jo suliptų visos dulkės.
2006 Vasario 22 16:55 ZX10R '06
Narys
400cc ***
#18    

Liutas ash apskritai galvoju kam perdarinet gamyklinius mazgus?
Esu mates toky filtra uzmauta, buvo perdarytas visas tvirtinimo kronshteinas.Kiek realei pliuso duoda tas "sportinis"filtras?
Ash asmeniskai nekishciau nagu o dazniau keisciau gamyklinius filtrus... :)
2006 Vasario 22 17:09 Laimis
Narys
125cc **
#19    

matau xebra jus visi neteisus!!! jis tik pucia ir isiurbt nieko negali o motoras dirddamas padaro vakuma ir jam padeda! jai tokie filtrai tai reik palikt kuo laisvesni be jokiu xuiniu! plius tie filtrai nieko nevalo ir skirti netam! karbai paliubomu vakuminei ir padariti pagal gamiklini filtra, gal po pastatimo kaska derinot pagal juos??? ir as tikras kad su jais netgi valit xujaviau droziat stumokline grupe ir tt!!
2006 Vasario 22 18:21
Pėsčiasis narys
500cc ***
Avataras
#20    

ash paprasciausiai pasakiu, kaip yra daroma ir kad parsiduoda special KIT'as, tokiam reikalui.
2006 Vasario 22 21:51 o(=o
Narys
400cc ***
Avataras
#21    

Jei paliksi atvirą nieko jam neatsitiksju senuose opozituose ar tai emkoke ar vokiškuose zudapuose jis išeidavi tiesiai laukan, tik bėda kad dabar tie alsuokliai būna galvos viršuj ir per juos eina ne tik oras, bet ir taškosi tepalas nuo paskirstymo velenų pas mane ant vienos šlangos įra tokia chitra nasadkė kurį ta tepalą nusodina. O reiklalingi jie tik kuro ekonomijai padidint ir mažiau terš aplinkai, nes varikliui dirbant dalis kuro mišinio pro žiedus prasisunkia į karterį ir per alsuoklius gražinamas į karbiuratorius, bet tas kiekis toks nedidelis kad juntamai galia nepadidėja.
2006 Vasario 23 17:39
Juodulys
600cc ****
Avataras
#22    

Citata:
Cituoju: almantukas
jis tik pucia ir isiurbt nieko negali


teoriškai keturcilindrio motoro vidinis (karterio) turis nekinta, sukantis alkuniniui, nes du stumokliai leidžiasi, du - kyla. Dar priedo, pro žiedus iž degimo kamerų patenka dujos. Tai šiuo atveju galima sakyti, kad jis visa laika tik pučia ir nieko netraukia, ir galima nekreipti dėmesio į filtravimą.

O štai dvicilindriuose švaistikliai sumauti at vieno alkuninio kakliuko (čia sąlyginai, kadangi, tarp jų būna paskirstymo grandinė). Vadinasi stumokliai aukštyn žemyn smaukosi kartu, o tai reiškia, kad karterio tūris tai didėja tai mažėja.
Tai vat, gudručiai, pasakykit kieno sąskaita?

Tas pats liečia ir opozitus.

Kitas reikalas, kad niekas tam alsuokliui reikšmės nesuteikia, bet dėl to nereiškia, kad čia visi dabar turim nesirūpinti savo motociklais :)
2006 Vasario 23 18:37
Narys
125cc **
#23    

turbut nematei kaio pas opozitus per ji valit ir dumai ir kas nori pas urala isvis nieko nera tik skile bloke ir spekit kodel jie taip megsta apsimist tepalais net tarpines ispucia? nepakankama karterio ventiliacija kas vazinejat opozitais siuliciau visem ji pajungt.
2006 Vasario 25 15:00
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17