Motomanų Diskusijos » Motociklai pagal gamintoją, palyginimai » Husqvarna motociklai » HUSQUARNA Nuda 2012 – pirmasis pasivažinėjimas

| 2012-01-29 Dellamorte | 12/7799 žinut.
 

 
HUSQUARNA gamins „strytus“? Negali būti! Tokia buvo dažniausia reakcija, kai praėjusiais metais pasaulis išvydo švedų kompanijos gaminį – dviejų cilindrų modelį Nuda 900. Bekelės entuziastai baiminosi, kad naujasis motociklas bus visiškas nesusipratimas – panašiai kaip tas specialiai Brunėjaus sultonui FERRARI pagamintas universalas.

Tiesą sakant, HUSQUARNA praeityje gamino gatvės motociklus, tačiau jų gamybą nutraukė 1961 metais, visą dėmesį skirdama bekelės technikai ir motokrosui (na ir nepamirškime benzopjūklų). Susišlavusi net 71 titulą motosporte, kompanija nusprendė pagaminti dvicilindrį motorą - pirmą nuo praėjusio amžiaus ketvirtojo dešimtmečio.

Sukurtas „crossover“ principu taip, kad savyje sutalpintų spermoto ir „naked bike“ stilių bruožus, Nuda 900 ir jos modifikuota versija Nuda 900R negali būti įsprausta į šiuo metu esančias motociklų kategorijas. Sportiška, bet elegantiška, blizganti, tačiau praktiška, Nuda yra drąsus kompanijos sprendimas gaminti kažką iki šiol nematyto.

Šiam modeliui HUSQUARNA inžinieriai užsakė 898 cm3 tūrio variklį su paraleliai išdėstytais dvejais cilindrais iš savo kolegų BMW. Pagamintas austrų kompanijos ROTAX, šis variklis yra sukurtas F800R pagrindu bei dalijasi tokia pačia sankaba bei transmisija. Papildomi 100 cm3 ir daugybė patobulinimų suteikė naujajai jėgainei net 24 procentais daugiau galios. Nudai buvo sukurtas visiškai naujas vamzdinis rėmas iš plieno, aprūpintas OHLINS pakaba ir BREMBO stabdžiais.

Sardinijos saloje įvykusiame motociklo pristatyme žiniasklaidos atstovams suteikta galimybė išbandyti Nuda 900R modifikaciją lenktynių trasoje, o standartinę Nuda 900 versiją – vietiniuose kalnų keliuose. Žurnalistai iš „Motor Cyclist“ buvo sužavėti: „HUSQUARNA sukūrė tai, ką italai vadina motardona – supermoto su plaukuota krūtine!”.

Siauras tarsi vienacilindris, ir aukštas kaip kroso motociklas, Nuda 900R pasirodė neįmanomai siauras. R modifikacijoje vairuotojas sėdi aukščiau, tačiau pati sėdėsenos forma ir variklio darbas yra identiški baziniam modeliui. Dėl 315 laipsnių kampu įtaisyto alkūninio veleno netolygus variklio garsas primena HARLEY DAVIDSON V formos variklių darbą, išskyrus vibraciją, kurios čia nėra.

Drėgno ryto oro sąlygos buvo idealios išbandant motociklą „Rain“ režimu, tačiau kai tik trasa išdžiūvo, perjungus variklį į „Standard“ galios režimą atsiskleidė tikrasis Nudos charakteris. Nuo pat laisvų apsukų, vos pasukus rankeną variklis nedelsdamas „rauna“ iš vietos. Nuo 4000 iki 9000 apsukų žymos galios yra užtektinai, tačiau dėl greitai pasiekiamo sukimo momento maksimumo pavaras tenka keisti dažnai.

Iškart atkreipia dėmesį tai, kad motociklas keičia važiavimo kryptį labai lengvai. Ir ne tik dėl plataus vairo. „Sportbaikui“ būdinga geometrija, nedidelė masė ir rūpestingai subalansuotas žemas svorio centras paverčia Nudą ekstremaliai judria, tačiau nepajudinamai stabilia net ir įveikiant posūkius dideliu greičiu – vietose, kur įprasti supermoto nesijaučia labai gerai.

Motociklas yra įspūdingai greitas, gerai subalansuotas ir važiuoti juo vienas malonumas. Tačiau patartina avėti kojų pirštų slaiderius – žemai įtaisyti pakojai greituose posūkiuose paliečia žemę greičiau už galinės padangos briauną.

Žiedinėms lenktynėms skirti BREMBO stabdžiai 900R modeliui yra kiek per kieti, todėl baziniame modelyje esantys stabdžiai yra tinkamesni. Jie bent jau nekelia grėsmės užblokuoti priekinį ratą.

Tačiau Nudą galima vairuoti visiškai intuityviai – nereikia galvoti apie tai, ką daryti. Viskas einasi sklandžiai ir lengvai prognozuojamai. Šio baiko grožis – šaltakraujiškumas. Prie to didele dalimi prisideda METZELER padangos, kurios sušyla labai greitai. Tai yra nemažas privalumas, kadangi daugelis vairuotojų sunkiai atsispirs norui važiuoti ekstremaliai nuo pat variklio užvedimo.

Siauruose kalnų keliuose Nuda 900 buvo tokia lengvai valdoma ir greita tarsi supersport klasės aparatas. Ji taip pat gerai pasirodė tiesiosiose. HUSQUARNA tikina, kad maksimalus Nudos greitis yra daugiau nei 200 km/h, tačiau be stiklo dėl stačios sėdėsenos pasiekti šią greičio žymą yra sudėtinga.

Ketinantiems keliauti ilgesnius atstumus gamintojai siūlo priekinį stiklą, šildomas rankenas ir minkštus arba kietus kelioninius krepšius, paverčiančius Nudą į sport-tourer klasės mašiną.

Išbandžius 900 ir 900R versijas galima konstatuoti, kad bazinis modelis yra užtektinai geras ir nenusileidžiantis R modifikacijai. Tad jį rinktis verta nebent jei jums labiau patinka jo raudonai-baltas spalvų derinys.

HUSQUARNA žada netolimoje ateityje pasiūlyti ir daugiau modelių, kurie dalinsis šiuo pačiu 898 cm3 varikliu. Aš asmeniškai laukiu čioperio. Juokauju.

Variklio tipas: DoHC, 8v
Tūris: 898 cm3
Stūmoklis: 84.0 x 81.0mm
Kompresija: 13.0:1
Degalų sistema: EFI
Sankaba: "Šlapia", multiplate tipo
Greičių dėžė: 6 pavarų
Galia: 105 AG prie 8500 aps./ min.
Sukimo momentas: 100 Nm prie 7000 aps./ min.
Degalų bako talpa: 12,85 l
Svoris: 195 Kg


Parengta pagal Motor Cyclist medžiagą.
 
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.
Kokybiškas nuotraukas mato prisijungę Motomanai.lt nariai.


Paskelbė: Saulius (Dellamorte)

 


Narys
25cc *
#2    

Grazu gi.. :)
2012 Sausio 30 00:18
Narys
250cc **
Avataras
#3    

Primena krosinuka is senuku uz 500lt tik kad didesnis :D
2012 Sausio 30 01:22
Narys
900cc *****
Avataras
#4    

Turėtų būti "patogus" kelionėms :) Ypač, jei dar trumpi bėgiai. Man jis vis tiek labiau panašus į supermoto, nei gatvinį. Mieste turbūt labiausiai atsiskleistų.
2012 Sausio 30 07:44
Endūrinis balerinas
800cc *****
Avataras
#5    

O jau klaidu straipsnyje. Ir kas tas alkuninis svertas?
2012 Sausio 30 08:17 Mechanikos inžinierius

- Produkto dizainas
- Industrinis dizainas
- 3D modeliavimas
- Brėžiniai gamybai
Narys
600cc ****
Avataras
#6    

Soriukas :) Nesu profesionalus techninės kalbos vertėjas, anei inžinierius.
2012 Sausio 30 10:10
Auksaburnis
1100cc *****
Avataras
#7    

Citata:
Cituoju: Dellamorte
Soriukas :) Nesu profesionalus techninės kalbos vertėjas, anei inžinierius.

Atleistina, saunuolis kad isvis usiimi straipsniu vertimu ir talpinimu. jai skaitys nesuprantantis tai nors ir uziantis babinos guolis bus paminetas nesupras.O jai suprantantis, tai supras ir pats, kad tai paprastu parasciausias italiskas motociklas su senai zinomu rotax variliu ir visais kitais standartiniais elemantais tik su specifine isvaizda.
2012 Sausio 30 10:20 redagavo mune23 2012 sausio 30 10:22 Mune
Narys
500cc ***
#8    

Senai apie tokį baiką svajojau, na dabar reik palaukt keletą metų ir įsigyt pigiau :) ) esmė modelių sugretinime ir viename moce, toks kokie mano norai yra :) )
2012 Sausio 30 12:36 redagavo Dunkelheit 2012 sausio 30 12:41
Narys
500cc ***
#9    

Loginanda, Inžinieriau užsienieti ;) , parašyk mums skaitytojams lietuviams straipsnių be klaidų, laukiam nesulaukiam. Ar dabar sakysi, kad nesi profesionalus vertėjas? :) )

Man atrodo kas skaitėm tas visi supratom :) . Svarbu Saulius atkapstė, būčiau nežinojęs apie tokį tvarinį net.
2012 Sausio 30 12:40 redagavo Dunkelheit 2012 sausio 30 12:43
Narys
50cc *
#10    

Džiugu kad žmonės randa laiko ir noro versti straipsnius ir dalinti informacija su kitais. Šaunuolis! Didelė porcija gerų emocijų, liuks.
2012 Sausio 31 21:52
Narys
Uždraustas
#11   +2  

DEkingas zmogui uz isversta straipsni istikro valdymo savybem-motociklas idomus,nu bet isvaizda...toks vaizdas kad paeme malka apkapojo iki skiedros ir sako,nu va -menas...mano asmenine nuomone motociklas tiesiog per daug kampuotas ir neisvaizdus kaip gatviniui..
2012 Vasario 1 23:11
Narys
50cc *
Avataras
#12    

o vakar tokios formos tik konceptuose budavo..idomu idomu
2012 Vasario 3 07:42
Pašėlusi
900cc *****
Avataras
#13    

Jau noriu sito moto :)
2012 Vasario 7 23:29 Good girls go to heaven. Bad ones go to hell. And girls on fast bikes go anywhere they want.
 




P
A
T
K
P
Š
S
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 


71.040.604
+22.361
VisoVakar
Nariai24.490+9
Temos4.653+2
Žinutės353.849+256
Komentarai100.193+27
Gyvadėžė678.090+799
Nuotraukos72.891+54
Video3.719+4
Motokatalogas4.174+17